Κρέμες Ματιών

Frezyderm Firmness & Dark Circles Balm Ματιών για Μαύρους Κύκλους , Σακούλες & Αντιγήρανση 15ml

Απαλή και δροσερή κρέμα - gel που καταπολεμά τους μαύρους κύκλους, τις σακούλες και τη θαμπή όψη της επιδερμίδας στην περιοχή γύρω από τα μάτια.

Απαλή και δροσερή κρέμα - gel που καταπολεμά τους μαύρους κύκλους, τις σακούλες και τη θαμπή όψη της επιδερμίδας στην περιοχή γύρω από τα μάτια.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
15 90
Παράδοση έως Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmacyonlineshop 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Απαλή και δροσερή κρέμα - gel που καταπολεμά τους μαύρους κύκλους, τις σακούλες και τη θαμπή όψη της επιδερμίδας στην περιοχή γύρω από τα μάτια.

Οφέλη

  • Ενεργοποιεί άμεσα τη μικροκυκλοφορία, επαναφέρει την ελαστικότητα και την ομοιομορφία στην όψη της επιδερμίδας, συσφίγγει την περιοχή και μειώνει τις λεπτές γραμμές
  • Με λεπτόρρευστη, δροσερή υφή που απορροφάται άμεσα
  • Δερματολογικά και Οφθαλμολογικά Ελεγμένη


    Κατάλληλη για:

    • Μαύροι κύκλοι
    • Σακούλες
    • Πρώτες Ρυτίδες

    Αποτελέσματα

    • Προσφέρει 2,7% μείωση οιδήματος.*

    *Αrgan oil-Technical data

    Οδηγίες Χρήσης

    Καθημερινά πρωί ή/και βράδυ, απλώστε τη σε καθαρή επιδερμίδα, στην περιοχή γύρω από τα μάτια.

    Δράση - Ενεργά Συστατικά

    • Βιοφλαβονοειδή: Ενεργοποίηση μικροκυκλοφορίας
    • Φυτικά εκχυλίσματα: Ελαστικότητα | Λάμψη

    Χωρίς γλουτένη

    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Roll On
    Όχι
    Νύχτας
    Όχι
    Υφή
    Balm
    Ανδρική
    Όχι
    Δράση
    Μαύροι Κύκλοι, Σακούλες, Αντιγήρανση
    για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
    Όχι
    για Ώριμες Επιδερμίδες
    Όχι
    Δερμοκαλλυντικό
    Ναι

    Λεπτομέρειες

    Σύνθεση
    Paraben-free
    Χωρίς Δοκιμή σε Ζώα (cruelty free)
    Όχι
    Vegan
    Όχι

    Ποσότητα

    Όγκος
    15 ml

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (175)

    Αξιολογήσεις

    1. 82
    2. 35
    3. 17
    4. 14
    5. 27
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά

    Αξιολογήσεις χρηστών

    lacka_denisa4
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά εξαφανίζει μαύρους κύκλους και πρηξιματα κάτω από τα μάτια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    vagia.mpoukouvala
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιούσα 2 χρόνια συνεχώμενα. Το διάστημα εκείνο είχα αρχίσει να εμφανίζω κάποιες ξηρδερμίες στο βλέφαρο αλλά επειδή είχα και κάτι οφθαλμολογικής φύσεως δεν το συνδίασα ότι μπορεί να ευθυνόταν η κρέμα. Κάποια στιγμή που μπήκα να την ξαναπαραγγείλω λοιπόν είδα τα σχόλια και τα διάβασα και όλοι γραφουν ακριβώς αυτό που είχα πάθει και εγω και ταλαιπωρούμουν με οφθαλμιάτρους και κορτιζονουχες αλοιφες 2 χρόνια...Την σταμάτησα αμέσως και η αλήθεια είναι οτι εξαφανιστηκε και το πρόβλημα μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • maria koultoukh

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν έκανε κάποια διαφορά στους μαύρους κύκλους συν του ότι τελείωσε πολύ γρήγορα! Δεν θα τη ξανά πάρω .

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Το πήρα μήπως και δω διαφορά στους μαύρους κύκλους. Μηδέν αποτέλεσμα, για αυτό και τα δύο αστέρια. Αν θέλετε βαθιά ενυδάτωση ναι, κάνει. Είναι πλούσια με βουτυρερενια απαλή υφή.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Anna_Bei
      5
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Έχω λιπαρό δέρμα και τώρα μετά την εγκυμοσύνη έχω ξηρότητα γύρω από την περιοχή των ματιών, για τα χρήματα της είναι η καλύτερη της αγοράς σε αυτή την τιμή! Έχω δοκιμάσει πολλές και κορεάτικες, η συγκεκριμένη κάνει πολύ καλή δουλειά, εγώ έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους και ελαφριές σακούλες, δεν κάνει θαύματα, αλλά αυτό ισχύει με όλες της κρεμες, σίγουρα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και ενυδατώνει πολύ ωραία την περιοχή, είναι αρκετά ενυδατική και λιπαρή, εμένα αυτό μου αρέσει γιατί γύρω από τα μάτια το δέρμα μου είναι ξηρό, όμως αν βάλεις λιγότερη ποσότητα είναι οκ! Σίγουρα δεν είναι ελαφριά κρεμα, εγω παρόλα αυτά την χρησιμοποιώ τα τελευταια 5 χρόνια.

      • Πρακτική συσκευασία
      • Σχέση ποιότητας-τιμής
      • Αποτελεσματικότητα
      • Απορρόφηση
      • Αίσθηση
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Nefeli_Sof

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δε μου εχει προκαλεσει καποιο ερεθισμο και μεχρι στιγμης βλεπω μια ελαφρα διαφορα βαζω καθε βραδυ εδω και ενα μηνα περιπου. Ισως απλα βοηθαει να μη γινει χειροτερο το προβλημα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • paschalia.zapalta
      5
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      έχω μαύρους κύκλους από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου και πραγματικά είδα σημαντική διαφορά με αυτό το προϊόν. δεν περίμενα καμία κρέμα να εξαφανίσει τους κύκλους μου και η συγκεκριμένη το έκανε σε πολύ σημαντικό βαθμό. την συνιστώ ανεπιφύλακτα!

      • Αποτελεσματικότητα
      • Απορρόφηση
      • Πρακτική συσκευασία
      • Σχέση ποιότητας-τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • CHristina_Ilektra_Tsiarea
      5
      8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες για τα μάτια κι ακριβές κι φθηνές, (δεν παίζει ρόλο αυτό, είναι να «κάτσει» η κρέμα στην επιδερμίδα) κι δεν είχα ενθουσιαστεί με καμία προς το παρόν…

      Την συγκεκριμένη, την είχα δοκιμάσει σαν δειγματάκι, αλλά την τοποθετούσα λάθος κι δεν της έδωσα ευκαιρία…

      Μετά από χρόνια, φέτος, την είδα σε μια φίλη μου που πήγαμε διακοπές κι μου έδειξε τον τρόπο που την φοράς κι τελικά όντως κάνει δουλειά στην γραμμή που έχω εγώ κάτω απο τα μάτια, αλλά και στους μαύρους κύκλους της φίλης μου!

      Ο τρόπος εφαρμογής της, είναι μια πολύ μικρή ποσότητα κι για τα 2 μάτια, κι θέλεις κινήσεις απο έξω προς τα μέσα στην κόγχη των ματιών σαν μασάζ! Αυτό, ας το αναγράφανε η εταιρία μέσα στο προϊόν τους (το μόνο αρνητικό)

      • Αποτελεσματικότητα
      • Απορρόφηση
      • Αίσθηση
      • Πρακτική συσκευασία
      • Σχέση ποιότητας-τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • kleiw
      1
      0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Δεν απορροφάται εύκολα. Στους μαύρους κύκλους δεν ξέρω αν κάνει δουλειά καθώς σταμάτησα να την χρησιμοποιώ.

      • Απορρόφηση
      • Αίσθηση
      • Πρακτική συσκευασία
      • Σχέση ποιότητας-τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ama_Lea
      5
      4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Αν και δεν είμαι πολύ φαν της εταιρίας είναι ένα τίμιο προϊον, λεπτή υφή που απορροφάται αμέσως, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα και μου κράτησε αρκετούς μήνες. Είναι αρκετά ελαφριά ώστε να βαφτείς από πάνω μετά. Προσωπικά δεν ένιωσα ποτέ τσούξιμο ή ενόχληση αλλά δεν έχω και το ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα. Έχει ένα ελαφρύ ουδέτερο άρωμα, η συσκευασία έπεσε κάτω και έσπασε το πάνω κομμάτι της αντλίας αλλά μπορούσα να πατάω το κάτω και να βγαίνει η κρέμα οπότε κανένα πρόβλημα. Μαύρους κύκλους έχω από πάντα και και κάποιες λεπτές γραμμές, δε περίμενα θαύματα αλλά κάνει μια πολύ καλή ενυδάτωση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες, μπορεί να το ξαναγοράσω στο μέλλον.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Crete_Chania
      2
      0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Έχει ωραίο άρωμα και πλούσια υφή αλλα δεν απορροφάται εύκολα!
      Το κακο είναι ότι μετά από λίγες μέρες ένοιωθα τσούξιμο κάτω από τα μάτια οταν την έβαζα και σαν μην έφτανε αυτό μετά από κάποιες μέρες έβγαλα εσωτερικά και εξωτερικά σπυράκια κάτω από τα μάτια με αποτέλεσμα να ερεθιστει η περιοχη γύρω από τα μάτια!
      Δεν θα την ξανά αγόραζα!
      Προσοχή σε εσάς που έχετε ευαίσθητο δέρμα σαν και εμένα δεν κάνει δουλειά!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • nikoliasak
      4
      2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Παρά τις αρνητικές κριτικές, εμένα το προϊόν μου έχει φανεί πολύ καλό. Δεν μπορώ να πω ότι εξαφανίζει τους μαύρους κύκλους αλλά τους μειώνει , καμία κρέμα δεν κάνει θαύματα. Είναι ενυδατική, μυρίζει όμορφα και έχει ωραία υφή. Δεν είναι βαριά. Θα την αγόραζα ξανά.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • marianna_xanthopoulou
      3
      1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      δεν ειδα κάποια διαφορά στους μαυρους κύκλους, ωστόσο προσφερει καλή ενυδάτωση και απορροφάται ευκολα. δεν θα την ξανά προτιμήσω

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Penny19
      3
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Γενικοτερα είναι καλή κρέμα για τα μάτια αλλά δεν κάνει πολύ καλή δουλειά με τους μαύρους κύκλους. Αυτό σίγουρα δε μπορεί να αλλάξει με μια κρέμα, πολλές φορές φταίει η έλλειψη ύπνου, η έλλειψη σωστής διατροφής, το ποσό ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας και φυσικά το DNA. Αυτό που παρατήρησα είναι μια ελαφριά λάμψη στη γύρω περιοχή των ματιών. Θέλει σίγουρα συχνή χρήση. Παρόλα αυτά για κάποιον που δεν έχει μεγάλο θέμα με μαύρους κύκλους θεωρώ ότι ίσως κάνει δουλειά, οπότε τη συνιστώ.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ino_k
      2
      2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Απογοήτευση το συγκεκριμένο, ειλικρινά.
      Παρατήρησα κι εγώ τσούξιμο και καψιμο στα μάτια, μόνο όταν βάζω αρκετή ποσότητα από το προϊόν. Αλλά και πάλι απαράδεκτο. Εννοείται πως δε θα την ξαναγοράσω!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Athina_Damaskou
      1
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Μετά από λίγες μέρες εφαρμογής άρχισε έντονη φαγούρα, κοκκινησαν και φούσκωσαν τα μάτια μου από κάτω. Διέκοψαν την εφαρμογή πιστεύοντας ότι με έπιασε κάποια αλλεργία. Την άρχισα πάλι μετά από ένα μήνα και άρχισαν τα ίδια συμπτώματα. Απαράδεκτη κρέμα, εως και επικίνδυνη. Διάβασα ότι και άλλα άτομα έπαθαν τα ίδια. Τι περιμενουν να την αποσύρουν λοιπόν?

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • περίμενα να αφήνει μια δροσιστική αίσθηση, λίγο ενυδάτωση είδα μόνο, δεν δουλεύει για τους μαύρους κύκλους

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • EVGENIA_CHRONI
      3
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Χρησιμοποιώ την κρέμα αυτή εδώ και δύο μήνες. Δεν είδα καμία αλλαγή στους μαύρους κύκλους δυστυχώς. Ούτε η ενυδάτωση που προσφέρει στην περιοχή των ματιών μου φαίνεται ικανοποιητική.
      Γενικά η Frezyderm ως εταιρεία μου αρέσει πολυ , απλά δεν προτείνω την συγκεκριμένη κρέμα για άτομα που έχουν έντονο πρόβλημα με μαύρους κύκλους.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • kargo
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Εχω εντονους μαυρους κυκλους και δεν περιμενω απο καμια κρεμα να τους εξαφανισει. Εχω δοκιμασει πολλες κρεμες στο παρελθον και πολυ ακριβοτερες χωρις κανενα αποτελεσμα. Με την συγκεκριμενη κρεμα και μετα απο χρηση μιας εβδομαδας εχω δει καποια διαφορα προς το καλυτερο κατι που δεν περιμενα. Θα την ξαναγορασω.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ria.esp09
      1
      2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Δυστυχώς πριν την αγορασω δεν διαβασα σχολια και έτσι εδω και δυο μηνες τρεχω στον οφθαλμιατρο. Ταλαιπωρουμαι με κολλυρια και αλοιφές με κορτιζονη, τα ματια μου δακρυζουν καινε η τσουζουν. Και υπαρχει και η αίσθηση του καψιματος στο κατω βλεφαρο. Την πηρα για καλο αλλα.... Μαλλον ειναι επικίνδυνο προϊόν

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Lena_Lalounta
      4
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Πρόκειται για μια καλή ενυδατική κρέμα, που αφήνει για ώρες το δέρμα μου ενυδατωμένο. Δεν δείχνει μετά από ώρες με μακιγιάζ θαμπό και αφυδατωμένο. Σαν βάση για concealer είναι λίγο λιπαρή αλλά στο σημείο εκείνο που δεν σπάει το δέρμα. Άρωμα προσωπικά δε μυρίζω(!)
      Σχετικά με τις θεραπευτικές ιδιότητες, δεν γνωρίζω προς το παρόν αλλά δεν ελπίζω σε πολλά από καμία κρέμα, γιατί πιστεύω ότι άπαξ και κάνεις μαύρους κύκλους, τέλος! Μπορεί ανάλογα με τον ύπνο και τη διατροφή να βελτιώνονται αλλά δεν θα φύγουν ποτέ με μια κρέμα! Έχω δοκιμάσει πολλές και πανάκριβες και σε νεαρή ηλικία (23 πχ*) και ποτέ δεν είδα ουσιαστική διαφορά !

      *Δυστυχώς το πολύ λευκό μου δέρμα με τα σκούρα μαλλιά μου καθώς και η τάση που είχα να κάνω μαύρους κύκλους με έβαλαν στο λούκι από πολύ νέα

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Δυστυχώς όταν την αγόρασα είχε περισσότερα αστέρια, και πίστευα πως όντως ήταν καλή. Της έδωσα μια ευκαιρία, σε διάστημα ενός μηνός, μήπως η αρχική μου γνώμη αλλαξει, αλλά δυστυχώς δεν έγινε. Η αίσθηση είναι εντάξει όπως και η μυρωδιά, σε καμια περίπτωση όμως δεν είδα βελτίωση για τους μαύρους κύκλους, που ήταν ο κύριος λόγος που την αγόρασε, όπως επίσης και στις πολύ λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια. Δεν θα την ξανα αγόραζα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • vivienneamps

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Έχει αρκετά λιπαρή σύνθεση για τα δικα μου δεδομένα, σαν αποτέλεσμα δεν εχω δει και κάποια διαφορά...

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • athina_avgitidou
      2
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Έχοντας λεπτές γραμμές κάτω από το βλέφαρο και έντονους μαύρους κύκλους, δεν είδα καμία διαφορά μετά τη χρήση του προϊόντος (καταναλώθηκε όλη η συσκευασία). Ωστόσο, δεν ξέρω πώς επιδρά στο πρήξιμο, καθώς δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.
      Ίσως εξυπηρετεί λειτουργώντας ενυδατικά, αλλά ως εκεί. Για πιο έντονα προβλήματα δε θα τη συνιστούσα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ilia_Blueberry
      1
      3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επικίνδυνο προϊόν. Τα μάτια μου κοκκίνισαν μέσα αλλά και τα βλέφαρα εμφάνισαν κόκκινες γραμμές από κάτω και πάνω. Τσούξιμο, φαγούρα και πρήξιμο. Για πέταμα απλα. Αναγκαστικά μετά από ένα μήνα ταλαιπωρίας βάζω κορτιζονουχες σταγόνες. Αισχρό προϊόν.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • διαβασα πολλα αρνητικα σχολια εμενα μου την προτεινε δερματολογος οχι οτι κανει θαυματα αλλα μια μικρη βελτιωση ειδα στις σακουλες που ειχα κατω απο τα ματια μετα απο χρηση 9 μηνων τουλαχιστον..

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • katerina1993
      1
      1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Προσοχή στην κρέμα αυτή!!!...σίγουρα δεν αντιδρούν όλα τα μάτια με τον ίδιο τρόπο.ωστόσο εμένα μου πήρε αρκετό καιρό για να καταλάβω ότι τα συμπτώματα που είχα στα μάτια μου ήταν από την κρέμα!αρχικά ξηρότητα κάτω από τα μάτια και ένα πολύ ελαφρύ πρήξιμο στο ένα!έπειτα από λίγο καιρό κοκκίνισμα εντός και πρήξιμο λες κ είχα πάθει αλλεργία!ύστερα από 15 μέρες με θεραπεία με σταγόνες με κορτιζόνη τα μάτια μου επανήλθαν και μετά που νόμιζα ότι ήμουν καλά και πέρασε η "αλλεργία" και ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ,είδα πάλι μπροστά μου να εκδηλώνονται τα ίδια συμπτώματα!!δεν την συνιστώ σε κανέναν ούτε καν να την δοκιμάσει!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • konstantinos77
      1
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Υποτίθεται οτι έχει και αξιόπιστο όνομα η συγκεκριμένη εταιρία και είναι και δερματολογικά ελεγμένα τα προϊόντα της... Που να μην ήταν δηλαδή... Ότι έχουν αναφέρει με αρνητικά σχόλια και υπόλοιποι... Θέλετε σακούλες; Άψογη!!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ariadni_St_
      2
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Τη χρησιμοποιώ 2 εβδομάδες, δεν έχω δει καμια διαφορά στα μάτια μου. Έχω μαύρους κύκλους , όχι σακούλες και λειτουργεί σαν μια απλή ενυδατικη ματιών. Δυστυχώς δεν κάνει ο,τι υπόσχεται. Δύσκολα να την αγοράσω ξανά. Στα θετικά η υφή της και ότι με ελάχιστη ποσότητα κρέμας κάλυπτει τη περιοχή κάτω από τα μάτια.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Λένα Σ.
      1
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Μετα απο μια βδομαδα εφαρμογης, αρχισα να ξεφλουδιζω κατω απο τα ματια... επαθα σοκ! Χρειαστηκα κρεμα κορτιζονης.... οτι χειρότερο εχω δοκιμασει.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Το χειρότερο που έχω πάρει ποτέ σε κρεμα. καθώς είμαι 24 και έχω θέμα με τους μαύρους κύκλους είπα να δοκιμάσω την frenzy derm. Στην 3η εφαρμογη τα μάτια μου πριστηκαν, κοκκίνισαν, έβλεπα θολα για την όλη την ημέρα. μα καλά... Δεν βλέπουν τα σχόλια εκεί στις εταιρείες;

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Δεν έκανε κάποια διαφορά στους μαύρους κύκλους συν του ότι τελείωσε πολύ γρήγορα! Δεν θα τη ξανά πάρω .

      0
    • Το πήρα μήπως και δω διαφορά στους μαύρους κύκλους. Μηδέν αποτέλεσμα, για αυτό και τα δύο αστέρια. Αν θέλετε βαθιά ενυδάτωση ναι, κάνει. Είναι πλούσια με βουτυρερενια απαλή υφή.

      0
    • Έχω λιπαρό δέρμα και τώρα μετά την εγκυμοσύνη έχω ξηρότητα γύρω από την περιοχή των ματιών, για τα χρήματα της είναι η καλύτερη της αγοράς σε αυτή την τιμή! Έχω δοκιμάσει πολλές και κορεάτικες, η συγκεκριμένη κάνει πολύ καλή δουλειά, εγώ έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους και ελαφριές σακούλες, δεν κάνει θαύματα, αλλά αυτό ισχύει με όλες της κρεμες, σίγουρα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και ενυδατώνει πολύ ωραία την περιοχή, είναι αρκετά ενυδατική και λιπαρή, εμένα αυτό μου αρέσει γιατί γύρω από τα μάτια το δέρμα μου είναι ξηρό, όμως αν βάλεις λιγότερη ποσότητα είναι οκ! Σίγουρα δεν είναι ελαφριά κρεμα, εγω παρόλα αυτά την χρησιμοποιώ τα τελευταια 5 χρόνια.

      3
    • Δε μου εχει προκαλεσει καποιο ερεθισμο και μεχρι στιγμης βλεπω μια ελαφρα διαφορα βαζω καθε βραδυ εδω και ενα μηνα περιπου. Ισως απλα βοηθαει να μη γινει χειροτερο το προβλημα.

      0
    • έχω μαύρους κύκλους από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου και πραγματικά είδα σημαντική διαφορά με αυτό το προϊόν. δεν περίμενα καμία κρέμα να εξαφανίσει τους κύκλους μου και η συγκεκριμένη το έκανε σε πολύ σημαντικό βαθμό. την συνιστώ ανεπιφύλακτα!

      4
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    2529 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    Απαλή και δροσερή κρέμα - gel που καταπολεμά τους μαύρους κύκλους, τις σακούλες και τη θαμπή όψη της επιδερμίδας στην περιοχή γύρω από τα μάτια.

    Οφέλη

    • Ενεργοποιεί άμεσα τη μικροκυκλοφορία, επαναφέρει την ελαστικότητα και την ομοιομορφία στην όψη της επιδερμίδας, συσφίγγει την περιοχή και μειώνει τις λεπτές γραμμές
    • Με λεπτόρρευστη, δροσερή υφή που απορροφάται άμεσα
    • Δερματολογικά και Οφθαλμολογικά Ελεγμένη


      Κατάλληλη για:

      • Μαύροι κύκλοι
      • Σακούλες
      • Πρώτες Ρυτίδες

      Αποτελέσματα

      • Προσφέρει 2,7% μείωση οιδήματος.*

      *Αrgan oil-Technical data

      Οδηγίες Χρήσης

      Καθημερινά πρωί ή/και βράδυ, απλώστε τη σε καθαρή επιδερμίδα, στην περιοχή γύρω από τα μάτια.

      Δράση - Ενεργά Συστατικά

      • Βιοφλαβονοειδή: Ενεργοποίηση μικροκυκλοφορίας
      • Φυτικά εκχυλίσματα: Ελαστικότητα | Λάμψη

      Χωρίς γλουτένη

      Κατασκευαστής

      Χαρακτηριστικά

      Roll On
      Όχι
      Νύχτας
      Όχι
      Υφή
      Balm
      Ανδρική
      Όχι
      Δράση
      Μαύροι Κύκλοι, Σακούλες, Αντιγήρανση
      για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
      Όχι
      για Ώριμες Επιδερμίδες
      Όχι
      Δερμοκαλλυντικό
      Ναι

      Λεπτομέρειες

      Σύνθεση
      Paraben-free
      Χωρίς Δοκιμή σε Ζώα (cruelty free)
      Όχι
      Vegan
      Όχι

      Ποσότητα

      Όγκος
      15 ml

      Σημαντική πληροφορία

      Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

      Αξιολογήσεις (175)

      1. 82
      2. 35
      3. 17
      4. 14
      5. 27
      Αξιολόγησε το προϊόν
      • Πρακτική συσκευασία
      • Σχέση ποιότητας-τιμής
      • Απορρόφηση
      • Άρωμα
      • Αίσθηση
      • Αποτελεσματικότητα
      • Μπορεί να την αγόραζα ξανά

      Αξιολογήσεις χρηστών

      lacka_denisa4
      5
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά εξαφανίζει μαύρους κύκλους και πρηξιματα κάτω από τα μάτια!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;

      vagia.mpoukouvala
      1
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Την χρησιμοποιούσα 2 χρόνια συνεχώμενα. Το διάστημα εκείνο είχα αρχίσει να εμφανίζω κάποιες ξηρδερμίες στο βλέφαρο αλλά επειδή είχα και κάτι οφθαλμολογικής φύσεως δεν το συνδίασα ότι μπορεί να ευθυνόταν η κρέμα. Κάποια στιγμή που μπήκα να την ξαναπαραγγείλω λοιπόν είδα τα σχόλια και τα διάβασα και όλοι γραφουν ακριβώς αυτό που είχα πάθει και εγω και ταλαιπωρούμουν με οφθαλμιάτρους και κορτιζονουχες αλοιφες 2 χρόνια...Την σταμάτησα αμέσως και η αλήθεια είναι οτι εξαφανιστηκε και το πρόβλημα μου.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • maria koultoukh

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Δεν έκανε κάποια διαφορά στους μαύρους κύκλους συν του ότι τελείωσε πολύ γρήγορα! Δεν θα τη ξανά πάρω .

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Το πήρα μήπως και δω διαφορά στους μαύρους κύκλους. Μηδέν αποτέλεσμα, για αυτό και τα δύο αστέρια. Αν θέλετε βαθιά ενυδάτωση ναι, κάνει. Είναι πλούσια με βουτυρερενια απαλή υφή.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Anna_Bei
        5
        3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Έχω λιπαρό δέρμα και τώρα μετά την εγκυμοσύνη έχω ξηρότητα γύρω από την περιοχή των ματιών, για τα χρήματα της είναι η καλύτερη της αγοράς σε αυτή την τιμή! Έχω δοκιμάσει πολλές και κορεάτικες, η συγκεκριμένη κάνει πολύ καλή δουλειά, εγώ έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους και ελαφριές σακούλες, δεν κάνει θαύματα, αλλά αυτό ισχύει με όλες της κρεμες, σίγουρα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και ενυδατώνει πολύ ωραία την περιοχή, είναι αρκετά ενυδατική και λιπαρή, εμένα αυτό μου αρέσει γιατί γύρω από τα μάτια το δέρμα μου είναι ξηρό, όμως αν βάλεις λιγότερη ποσότητα είναι οκ! Σίγουρα δεν είναι ελαφριά κρεμα, εγω παρόλα αυτά την χρησιμοποιώ τα τελευταια 5 χρόνια.

        • Πρακτική συσκευασία
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Αποτελεσματικότητα
        • Απορρόφηση
        • Αίσθηση
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Nefeli_Sof

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Δε μου εχει προκαλεσει καποιο ερεθισμο και μεχρι στιγμης βλεπω μια ελαφρα διαφορα βαζω καθε βραδυ εδω και ενα μηνα περιπου. Ισως απλα βοηθαει να μη γινει χειροτερο το προβλημα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • paschalia.zapalta
        5
        4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        έχω μαύρους κύκλους από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου και πραγματικά είδα σημαντική διαφορά με αυτό το προϊόν. δεν περίμενα καμία κρέμα να εξαφανίσει τους κύκλους μου και η συγκεκριμένη το έκανε σε πολύ σημαντικό βαθμό. την συνιστώ ανεπιφύλακτα!

        • Αποτελεσματικότητα
        • Απορρόφηση
        • Πρακτική συσκευασία
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • CHristina_Ilektra_Tsiarea
        5
        8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες για τα μάτια κι ακριβές κι φθηνές, (δεν παίζει ρόλο αυτό, είναι να «κάτσει» η κρέμα στην επιδερμίδα) κι δεν είχα ενθουσιαστεί με καμία προς το παρόν…

        Την συγκεκριμένη, την είχα δοκιμάσει σαν δειγματάκι, αλλά την τοποθετούσα λάθος κι δεν της έδωσα ευκαιρία…

        Μετά από χρόνια, φέτος, την είδα σε μια φίλη μου που πήγαμε διακοπές κι μου έδειξε τον τρόπο που την φοράς κι τελικά όντως κάνει δουλειά στην γραμμή που έχω εγώ κάτω απο τα μάτια, αλλά και στους μαύρους κύκλους της φίλης μου!

        Ο τρόπος εφαρμογής της, είναι μια πολύ μικρή ποσότητα κι για τα 2 μάτια, κι θέλεις κινήσεις απο έξω προς τα μέσα στην κόγχη των ματιών σαν μασάζ! Αυτό, ας το αναγράφανε η εταιρία μέσα στο προϊόν τους (το μόνο αρνητικό)

        • Αποτελεσματικότητα
        • Απορρόφηση
        • Αίσθηση
        • Πρακτική συσκευασία
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • kleiw
        1
        0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Δεν απορροφάται εύκολα. Στους μαύρους κύκλους δεν ξέρω αν κάνει δουλειά καθώς σταμάτησα να την χρησιμοποιώ.

        • Απορρόφηση
        • Αίσθηση
        • Πρακτική συσκευασία
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Ama_Lea
        5
        4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Αν και δεν είμαι πολύ φαν της εταιρίας είναι ένα τίμιο προϊον, λεπτή υφή που απορροφάται αμέσως, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα και μου κράτησε αρκετούς μήνες. Είναι αρκετά ελαφριά ώστε να βαφτείς από πάνω μετά. Προσωπικά δεν ένιωσα ποτέ τσούξιμο ή ενόχληση αλλά δεν έχω και το ιδιαίτερα ευαίσθητο δέρμα. Έχει ένα ελαφρύ ουδέτερο άρωμα, η συσκευασία έπεσε κάτω και έσπασε το πάνω κομμάτι της αντλίας αλλά μπορούσα να πατάω το κάτω και να βγαίνει η κρέμα οπότε κανένα πρόβλημα. Μαύρους κύκλους έχω από πάντα και και κάποιες λεπτές γραμμές, δε περίμενα θαύματα αλλά κάνει μια πολύ καλή ενυδάτωση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες, μπορεί να το ξαναγοράσω στο μέλλον.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Crete_Chania
        2
        0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Έχει ωραίο άρωμα και πλούσια υφή αλλα δεν απορροφάται εύκολα!
        Το κακο είναι ότι μετά από λίγες μέρες ένοιωθα τσούξιμο κάτω από τα μάτια οταν την έβαζα και σαν μην έφτανε αυτό μετά από κάποιες μέρες έβγαλα εσωτερικά και εξωτερικά σπυράκια κάτω από τα μάτια με αποτέλεσμα να ερεθιστει η περιοχη γύρω από τα μάτια!
        Δεν θα την ξανά αγόραζα!
        Προσοχή σε εσάς που έχετε ευαίσθητο δέρμα σαν και εμένα δεν κάνει δουλειά!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • nikoliasak
        4
        2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Παρά τις αρνητικές κριτικές, εμένα το προϊόν μου έχει φανεί πολύ καλό. Δεν μπορώ να πω ότι εξαφανίζει τους μαύρους κύκλους αλλά τους μειώνει , καμία κρέμα δεν κάνει θαύματα. Είναι ενυδατική, μυρίζει όμορφα και έχει ωραία υφή. Δεν είναι βαριά. Θα την αγόραζα ξανά.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • marianna_xanthopoulou
        3
        1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        δεν ειδα κάποια διαφορά στους μαυρους κύκλους, ωστόσο προσφερει καλή ενυδάτωση και απορροφάται ευκολα. δεν θα την ξανά προτιμήσω

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Penny19
        3
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Γενικοτερα είναι καλή κρέμα για τα μάτια αλλά δεν κάνει πολύ καλή δουλειά με τους μαύρους κύκλους. Αυτό σίγουρα δε μπορεί να αλλάξει με μια κρέμα, πολλές φορές φταίει η έλλειψη ύπνου, η έλλειψη σωστής διατροφής, το ποσό ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας και φυσικά το DNA. Αυτό που παρατήρησα είναι μια ελαφριά λάμψη στη γύρω περιοχή των ματιών. Θέλει σίγουρα συχνή χρήση. Παρόλα αυτά για κάποιον που δεν έχει μεγάλο θέμα με μαύρους κύκλους θεωρώ ότι ίσως κάνει δουλειά, οπότε τη συνιστώ.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • ino_k
        2
        2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Απογοήτευση το συγκεκριμένο, ειλικρινά.
        Παρατήρησα κι εγώ τσούξιμο και καψιμο στα μάτια, μόνο όταν βάζω αρκετή ποσότητα από το προϊόν. Αλλά και πάλι απαράδεκτο. Εννοείται πως δε θα την ξαναγοράσω!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Athina_Damaskou
        1
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Μετά από λίγες μέρες εφαρμογής άρχισε έντονη φαγούρα, κοκκινησαν και φούσκωσαν τα μάτια μου από κάτω. Διέκοψαν την εφαρμογή πιστεύοντας ότι με έπιασε κάποια αλλεργία. Την άρχισα πάλι μετά από ένα μήνα και άρχισαν τα ίδια συμπτώματα. Απαράδεκτη κρέμα, εως και επικίνδυνη. Διάβασα ότι και άλλα άτομα έπαθαν τα ίδια. Τι περιμενουν να την αποσύρουν λοιπόν?

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • περίμενα να αφήνει μια δροσιστική αίσθηση, λίγο ενυδάτωση είδα μόνο, δεν δουλεύει για τους μαύρους κύκλους

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • EVGENIA_CHRONI
        3
        3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Χρησιμοποιώ την κρέμα αυτή εδώ και δύο μήνες. Δεν είδα καμία αλλαγή στους μαύρους κύκλους δυστυχώς. Ούτε η ενυδάτωση που προσφέρει στην περιοχή των ματιών μου φαίνεται ικανοποιητική.
        Γενικά η Frezyderm ως εταιρεία μου αρέσει πολυ , απλά δεν προτείνω την συγκεκριμένη κρέμα για άτομα που έχουν έντονο πρόβλημα με μαύρους κύκλους.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • kargo
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Εχω εντονους μαυρους κυκλους και δεν περιμενω απο καμια κρεμα να τους εξαφανισει. Εχω δοκιμασει πολλες κρεμες στο παρελθον και πολυ ακριβοτερες χωρις κανενα αποτελεσμα. Με την συγκεκριμενη κρεμα και μετα απο χρηση μιας εβδομαδας εχω δει καποια διαφορα προς το καλυτερο κατι που δεν περιμενα. Θα την ξαναγορασω.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • ria.esp09
        1
        2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Δυστυχώς πριν την αγορασω δεν διαβασα σχολια και έτσι εδω και δυο μηνες τρεχω στον οφθαλμιατρο. Ταλαιπωρουμαι με κολλυρια και αλοιφές με κορτιζονη, τα ματια μου δακρυζουν καινε η τσουζουν. Και υπαρχει και η αίσθηση του καψιματος στο κατω βλεφαρο. Την πηρα για καλο αλλα.... Μαλλον ειναι επικίνδυνο προϊόν

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Lena_Lalounta
        4
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Πρόκειται για μια καλή ενυδατική κρέμα, που αφήνει για ώρες το δέρμα μου ενυδατωμένο. Δεν δείχνει μετά από ώρες με μακιγιάζ θαμπό και αφυδατωμένο. Σαν βάση για concealer είναι λίγο λιπαρή αλλά στο σημείο εκείνο που δεν σπάει το δέρμα. Άρωμα προσωπικά δε μυρίζω(!)
        Σχετικά με τις θεραπευτικές ιδιότητες, δεν γνωρίζω προς το παρόν αλλά δεν ελπίζω σε πολλά από καμία κρέμα, γιατί πιστεύω ότι άπαξ και κάνεις μαύρους κύκλους, τέλος! Μπορεί ανάλογα με τον ύπνο και τη διατροφή να βελτιώνονται αλλά δεν θα φύγουν ποτέ με μια κρέμα! Έχω δοκιμάσει πολλές και πανάκριβες και σε νεαρή ηλικία (23 πχ*) και ποτέ δεν είδα ουσιαστική διαφορά !

        *Δυστυχώς το πολύ λευκό μου δέρμα με τα σκούρα μαλλιά μου καθώς και η τάση που είχα να κάνω μαύρους κύκλους με έβαλαν στο λούκι από πολύ νέα

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Δυστυχώς όταν την αγόρασα είχε περισσότερα αστέρια, και πίστευα πως όντως ήταν καλή. Της έδωσα μια ευκαιρία, σε διάστημα ενός μηνός, μήπως η αρχική μου γνώμη αλλαξει, αλλά δυστυχώς δεν έγινε. Η αίσθηση είναι εντάξει όπως και η μυρωδιά, σε καμια περίπτωση όμως δεν είδα βελτίωση για τους μαύρους κύκλους, που ήταν ο κύριος λόγος που την αγόρασε, όπως επίσης και στις πολύ λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια. Δεν θα την ξανα αγόραζα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • vivienneamps

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Έχει αρκετά λιπαρή σύνθεση για τα δικα μου δεδομένα, σαν αποτέλεσμα δεν εχω δει και κάποια διαφορά...

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • athina_avgitidou
        2
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Έχοντας λεπτές γραμμές κάτω από το βλέφαρο και έντονους μαύρους κύκλους, δεν είδα καμία διαφορά μετά τη χρήση του προϊόντος (καταναλώθηκε όλη η συσκευασία). Ωστόσο, δεν ξέρω πώς επιδρά στο πρήξιμο, καθώς δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.
        Ίσως εξυπηρετεί λειτουργώντας ενυδατικά, αλλά ως εκεί. Για πιο έντονα προβλήματα δε θα τη συνιστούσα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Ilia_Blueberry
        1
        3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επικίνδυνο προϊόν. Τα μάτια μου κοκκίνισαν μέσα αλλά και τα βλέφαρα εμφάνισαν κόκκινες γραμμές από κάτω και πάνω. Τσούξιμο, φαγούρα και πρήξιμο. Για πέταμα απλα. Αναγκαστικά μετά από ένα μήνα ταλαιπωρίας βάζω κορτιζονουχες σταγόνες. Αισχρό προϊόν.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • διαβασα πολλα αρνητικα σχολια εμενα μου την προτεινε δερματολογος οχι οτι κανει θαυματα αλλα μια μικρη βελτιωση ειδα στις σακουλες που ειχα κατω απο τα ματια μετα απο χρηση 9 μηνων τουλαχιστον..

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • katerina1993
        1
        1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Προσοχή στην κρέμα αυτή!!!...σίγουρα δεν αντιδρούν όλα τα μάτια με τον ίδιο τρόπο.ωστόσο εμένα μου πήρε αρκετό καιρό για να καταλάβω ότι τα συμπτώματα που είχα στα μάτια μου ήταν από την κρέμα!αρχικά ξηρότητα κάτω από τα μάτια και ένα πολύ ελαφρύ πρήξιμο στο ένα!έπειτα από λίγο καιρό κοκκίνισμα εντός και πρήξιμο λες κ είχα πάθει αλλεργία!ύστερα από 15 μέρες με θεραπεία με σταγόνες με κορτιζόνη τα μάτια μου επανήλθαν και μετά που νόμιζα ότι ήμουν καλά και πέρασε η "αλλεργία" και ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ,είδα πάλι μπροστά μου να εκδηλώνονται τα ίδια συμπτώματα!!δεν την συνιστώ σε κανέναν ούτε καν να την δοκιμάσει!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • konstantinos77
        1
        0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Υποτίθεται οτι έχει και αξιόπιστο όνομα η συγκεκριμένη εταιρία και είναι και δερματολογικά ελεγμένα τα προϊόντα της... Που να μην ήταν δηλαδή... Ότι έχουν αναφέρει με αρνητικά σχόλια και υπόλοιποι... Θέλετε σακούλες; Άψογη!!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Ariadni_St_
        2
        0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Τη χρησιμοποιώ 2 εβδομάδες, δεν έχω δει καμια διαφορά στα μάτια μου. Έχω μαύρους κύκλους , όχι σακούλες και λειτουργεί σαν μια απλή ενυδατικη ματιών. Δυστυχώς δεν κάνει ο,τι υπόσχεται. Δύσκολα να την αγοράσω ξανά. Στα θετικά η υφή της και ότι με ελάχιστη ποσότητα κρέμας κάλυπτει τη περιοχή κάτω από τα μάτια.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Λένα Σ.
        1
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Μετα απο μια βδομαδα εφαρμογης, αρχισα να ξεφλουδιζω κατω απο τα ματια... επαθα σοκ! Χρειαστηκα κρεμα κορτιζονης.... οτι χειρότερο εχω δοκιμασει.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Το χειρότερο που έχω πάρει ποτέ σε κρεμα. καθώς είμαι 24 και έχω θέμα με τους μαύρους κύκλους είπα να δοκιμάσω την frenzy derm. Στην 3η εφαρμογη τα μάτια μου πριστηκαν, κοκκίνισαν, έβλεπα θολα για την όλη την ημέρα. μα καλά... Δεν βλέπουν τα σχόλια εκεί στις εταιρείες;

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Δεν έκανε κάποια διαφορά στους μαύρους κύκλους συν του ότι τελείωσε πολύ γρήγορα! Δεν θα τη ξανά πάρω .

        0
      • Το πήρα μήπως και δω διαφορά στους μαύρους κύκλους. Μηδέν αποτέλεσμα, για αυτό και τα δύο αστέρια. Αν θέλετε βαθιά ενυδάτωση ναι, κάνει. Είναι πλούσια με βουτυρερενια απαλή υφή.

        0
      • Έχω λιπαρό δέρμα και τώρα μετά την εγκυμοσύνη έχω ξηρότητα γύρω από την περιοχή των ματιών, για τα χρήματα της είναι η καλύτερη της αγοράς σε αυτή την τιμή! Έχω δοκιμάσει πολλές και κορεάτικες, η συγκεκριμένη κάνει πολύ καλή δουλειά, εγώ έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους και ελαφριές σακούλες, δεν κάνει θαύματα, αλλά αυτό ισχύει με όλες της κρεμες, σίγουρα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και ενυδατώνει πολύ ωραία την περιοχή, είναι αρκετά ενυδατική και λιπαρή, εμένα αυτό μου αρέσει γιατί γύρω από τα μάτια το δέρμα μου είναι ξηρό, όμως αν βάλεις λιγότερη ποσότητα είναι οκ! Σίγουρα δεν είναι ελαφριά κρεμα, εγω παρόλα αυτά την χρησιμοποιώ τα τελευταια 5 χρόνια.

        3
      • Δε μου εχει προκαλεσει καποιο ερεθισμο και μεχρι στιγμης βλεπω μια ελαφρα διαφορα βαζω καθε βραδυ εδω και ενα μηνα περιπου. Ισως απλα βοηθαει να μη γινει χειροτερο το προβλημα.

        0
      • έχω μαύρους κύκλους από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου και πραγματικά είδα σημαντική διαφορά με αυτό το προϊόν. δεν περίμενα καμία κρέμα να εξαφανίσει τους κύκλους μου και η συγκεκριμένη το έκανε σε πολύ σημαντικό βαθμό. την συνιστώ ανεπιφύλακτα!

        4
      • Δες τα όλα
      15,90 €
      5,00 €   μεταφορικά