Για παιδιά 4-10 ετών: 1 μασώμενη ταμπλέτα ημερησίως, μετά το φαγητό.
Για παιδιά από 11 ετών και άνω: 2 μασώμενες ταμπλέτες ημερησίως, μετά το φαγητό.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Μια από τις πληρέστερες παιδικές πολυβιταμίνες καθώς παρέχει επαρκή επίπεδα όλων των σημαντικών βιταμινών και μετάλλων.Αυτή η μασώμενη φόρμουλα δεν έχει προσθήκη ζάχαρης και έτσι δεν προκαλεί...
Μια από τις πληρέστερες παιδικές πολυβιταμίνες καθώς παρέχει επαρκή επίπεδα όλων των σημαντικών βιταμινών και μετάλλων.Αυτή η μασώμενη φόρμουλα δεν έχει προσθήκη ζάχαρης και έτσι δεν προκαλεί τερηδόνα. Επίσης δεν περιέχει γλουτένη και άλλα διατροφικά αλλεργιογόνα οπως γάλα, ξηρούς καρπούς, κριθάρι, σιτάρι, σόγια, αυγά, μαγιά και λακτόζη....
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Μια από τις πληρέστερες παιδικές πολυβιταμίνες καθώς παρέχει επαρκή επίπεδα όλων των σημαντικών βιταμινών και μετάλλων.Αυτή η μασώμενη φόρμουλα δεν έχει προσθήκη ζάχαρης και έτσι δεν προκαλεί τερηδόνα. Επίσης δεν περιέχει γλουτένη και άλλα διατροφικά αλλεργιογόνα οπως γάλα, ξηρούς καρπούς, κριθάρι, σιτάρι, σόγια, αυγά, μαγιά και λακτόζη. Καταλληλο για παιδιά από 4 έως 14 ετών.
Για παιδιά 4-10 ετών: 1 μασώμενη ταμπλέτα ημερησίως, μετά το φαγητό.
Για παιδιά από 11 ετών και άνω: 2 μασώμενες ταμπλέτες ημερησίως, μετά το φαγητό.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Νομίζω οι καλύτερες που εχουμε παρει μεχρι στιγμης. Αν κοιτάξετε ενα ενα τα συστατικά καθως και τα ποσοστά βιταμινών ειναι απο τις καλύτερες
Ποιοτικη βιταμινη απο την Lamberts, ομως ειναι αρκετα σκληρη και δυσκολευονται τα παιδια.
Προτιμηστε την για παιδια ανω των 5+ ετων, για κανενα λογο σε μικροτερες ηλικιες
πιστεύω ότι κάνουν καλή δουλειά..
τα παιδιά την τρώνε και τους αρέσει και σε σχέση με πέρυσι γλιτώσαμε πολλές ιώσεις..
1-2 φορές δεν πήγαν σχολείο όλο το χρόνο..
Χρησιμοποιούμε τις συγκεκριμένες βιταμίνες τους δύο τελευταίους χειμώνες για να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό των δύο κοριτσιών μας που πάνε δημοτικό. Η αλήθεια είναι ότι στα δύο αυτά χρόνια είχαμε πολύ λιγότερες ασθένειες, οπότε θεωρώ ότι κάνουν δουλίτσα.
Επίσης, τους αρέσουν η γεύση τους που τις βλέπουν σαν καραμέλες.
Αν ειχε τη Β12 στη φυσικη της μορφη ως μεθυλοκοβαλαμινη αντι για την συνθετικη Β12 ως κυανοκοβαλαμινη θα το βαθμολογούσα με 5 αστέρια
I am happy that I found it here cheaper than the pharmacy. It is very useful when the immunity is low. I use it from time to time.
Δεν ήθελε ο γιός μου 8,5 χρονών να την μασήσει ούτε μπόρεσε να την καταπιεί με νερό αν κ την έκοψα στα δύο. Την δοκίμασα λοιπόν κ η γεύση της θυμίζει φαρμακίλα κ ξυνίζει αν κ η φράουλα είναι από τις πρώτες γεύσεις που επιλέγω. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω νά τις πίνω εγώ με νερό, για μάσημα το έχω αποκλείσει.
Η lamberts κατά την γνώμη μου έχει κάνει φάουλ στο συγκεκριμένο προϊόν, γενικά είναι η εταιρεία που προτιμώ στα συμπληρώματα διατροφής.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κρίμα τα χρήματα...
Έπρεπε να ακούσω τους υπόλοιπους για την απαίσια φαρμακογευση.
Εξαιρετική Είδα βελτίωση του οργανισμού πάνω σε ιώσεις !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Με λίγο περισσότερο ενέργεια ……
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραία γεύση δίνουν αρκετή ενέργεια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπεύθυνη αντιμετώπιση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Νομίζω οι καλύτερες που εχουμε παρει μεχρι στιγμης. Αν κοιτάξετε ενα ενα τα συστατικά καθως και τα ποσοστά βιταμινών ειναι απο τις καλύτερες
Ποιοτικη βιταμινη απο την Lamberts, ομως ειναι αρκετα σκληρη και δυσκολευονται τα παιδια.
Προτιμηστε την για παιδια ανω των 5+ ετων, για κανενα λογο σε μικροτερες ηλικιες
πιστεύω ότι κάνουν καλή δουλειά..
τα παιδιά την τρώνε και τους αρέσει και σε σχέση με πέρυσι γλιτώσαμε πολλές ιώσεις..
1-2 φορές δεν πήγαν σχολείο όλο το χρόνο..
Χρησιμοποιούμε τις συγκεκριμένες βιταμίνες τους δύο τελευταίους χειμώνες για να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό των δύο κοριτσιών μας που πάνε δημοτικό. Η αλήθεια είναι ότι στα δύο αυτά χρόνια είχαμε πολύ λιγότερες ασθένειες, οπότε θεωρώ ότι κάνουν δουλίτσα.
Επίσης, τους αρέσουν η γεύση τους που τις βλέπουν σαν καραμέλες.
Αν ειχε τη Β12 στη φυσικη της μορφη ως μεθυλοκοβαλαμινη αντι για την συνθετικη Β12 ως κυανοκοβαλαμινη θα το βαθμολογούσα με 5 αστέρια
221 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΜια από τις πληρέστερες παιδικές πολυβιταμίνες καθώς παρέχει επαρκή επίπεδα όλων των σημαντικών βιταμινών και μετάλλων.Αυτή η μασώμενη φόρμουλα δεν έχει προσθήκη ζάχαρης και έτσι δεν προκαλεί τερηδόνα. Επίσης δεν περιέχει γλουτένη και άλλα διατροφικά αλλεργιογόνα οπως γάλα, ξηρούς καρπούς, κριθάρι, σιτάρι, σόγια, αυγά, μαγιά και λακτόζη. Καταλληλο για παιδιά από 4 έως 14 ετών.
Για παιδιά 4-10 ετών: 1 μασώμενη ταμπλέτα ημερησίως, μετά το φαγητό.
Για παιδιά από 11 ετών και άνω: 2 μασώμενες ταμπλέτες ημερησίως, μετά το φαγητό.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Νομίζω οι καλύτερες που εχουμε παρει μεχρι στιγμης. Αν κοιτάξετε ενα ενα τα συστατικά καθως και τα ποσοστά βιταμινών ειναι απο τις καλύτερες
Ποιοτικη βιταμινη απο την Lamberts, ομως ειναι αρκετα σκληρη και δυσκολευονται τα παιδια.
Προτιμηστε την για παιδια ανω των 5+ ετων, για κανενα λογο σε μικροτερες ηλικιες
πιστεύω ότι κάνουν καλή δουλειά..
τα παιδιά την τρώνε και τους αρέσει και σε σχέση με πέρυσι γλιτώσαμε πολλές ιώσεις..
1-2 φορές δεν πήγαν σχολείο όλο το χρόνο..
Χρησιμοποιούμε τις συγκεκριμένες βιταμίνες τους δύο τελευταίους χειμώνες για να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό των δύο κοριτσιών μας που πάνε δημοτικό. Η αλήθεια είναι ότι στα δύο αυτά χρόνια είχαμε πολύ λιγότερες ασθένειες, οπότε θεωρώ ότι κάνουν δουλίτσα.
Επίσης, τους αρέσουν η γεύση τους που τις βλέπουν σαν καραμέλες.
Αν ειχε τη Β12 στη φυσικη της μορφη ως μεθυλοκοβαλαμινη αντι για την συνθετικη Β12 ως κυανοκοβαλαμινη θα το βαθμολογούσα με 5 αστέρια
I am happy that I found it here cheaper than the pharmacy. It is very useful when the immunity is low. I use it from time to time.
Δεν ήθελε ο γιός μου 8,5 χρονών να την μασήσει ούτε μπόρεσε να την καταπιεί με νερό αν κ την έκοψα στα δύο. Την δοκίμασα λοιπόν κ η γεύση της θυμίζει φαρμακίλα κ ξυνίζει αν κ η φράουλα είναι από τις πρώτες γεύσεις που επιλέγω. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω νά τις πίνω εγώ με νερό, για μάσημα το έχω αποκλείσει.
Η lamberts κατά την γνώμη μου έχει κάνει φάουλ στο συγκεκριμένο προϊόν, γενικά είναι η εταιρεία που προτιμώ στα συμπληρώματα διατροφής.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κρίμα τα χρήματα...
Έπρεπε να ακούσω τους υπόλοιπους για την απαίσια φαρμακογευση.
Εξαιρετική Είδα βελτίωση του οργανισμού πάνω σε ιώσεις !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Με λίγο περισσότερο ενέργεια ……
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ωραία γεύση δίνουν αρκετή ενέργεια.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Υπεύθυνη αντιμετώπιση.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Νομίζω οι καλύτερες που εχουμε παρει μεχρι στιγμης. Αν κοιτάξετε ενα ενα τα συστατικά καθως και τα ποσοστά βιταμινών ειναι απο τις καλύτερες
Ποιοτικη βιταμινη απο την Lamberts, ομως ειναι αρκετα σκληρη και δυσκολευονται τα παιδια.
Προτιμηστε την για παιδια ανω των 5+ ετων, για κανενα λογο σε μικροτερες ηλικιες
πιστεύω ότι κάνουν καλή δουλειά..
τα παιδιά την τρώνε και τους αρέσει και σε σχέση με πέρυσι γλιτώσαμε πολλές ιώσεις..
1-2 φορές δεν πήγαν σχολείο όλο το χρόνο..
Χρησιμοποιούμε τις συγκεκριμένες βιταμίνες τους δύο τελευταίους χειμώνες για να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό των δύο κοριτσιών μας που πάνε δημοτικό. Η αλήθεια είναι ότι στα δύο αυτά χρόνια είχαμε πολύ λιγότερες ασθένειες, οπότε θεωρώ ότι κάνουν δουλίτσα.
Επίσης, τους αρέσουν η γεύση τους που τις βλέπουν σαν καραμέλες.
Αν ειχε τη Β12 στη φυσικη της μορφη ως μεθυλοκοβαλαμινη αντι για την συνθετικη Β12 ως κυανοκοβαλαμινη θα το βαθμολογούσα με 5 αστέρια