Ηχεία Αυτοκινήτου

Renegade Car Audio RX-42 Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 4" με 60W RMS (3 Δρόμων)

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Τύπος: Coaxial
  • Configuration: 2 way
  • Speaker Size: 4'' (10Cm)
  • RMS power: 60 Watts
  • Peak power: 120 watts
  • Διάμετρος οπής: 94 mm
  • Βάθος: 48 mm
  • Frequency response: 80 Hz - 20 KHz

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Τύπος: Coaxial
  • Configuration: 2 way
  • Speaker Size: 4'' (10Cm)
  • RMS power: 60 Watts
  • Peak power: 120 watts
  • Διάμετρος οπής: 94 mm
  • Βάθος: 48 mm
  • Frequency response: 80 Hz - 20 KHz
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
38 00
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από DbmElectronics 5,0 (12)
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του DbmElectronics
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Τύπος: Coaxial
  • Configuration: 2 way
  • Speaker Size: 4'' (10Cm)
  • RMS power: 60 Watts
  • Peak power: 120 watts
  • Διάμετρος οπής: 94 mm
  • Βάθος: 48 mm
  • Frequency response: 80 Hz - 20 KHz

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
120 W
Ισχύς RMS
60 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
4 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 2
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Nassos_BS
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλά ηχεία γενικά. Προφανώς δεδομένου του μεγέθους τους δεν πιάνουν μπάσες χαμηλές συχνότητες αλλά ο ήχος τους είναι ικανοποιητικός αν συνδυαστούν με μεγαλύτερα ηχεία. Ωραία και στιβαρή κατασκευή.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mixalis_Vagg
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε 107 δεν χωράνε στο ταμπλό. Πρέπει να κόψεις τα 2 απ τα 4 αυτάκια κ να αφαιρέσεις το πλαστικό κάλυμμα απ τους μαγνήτες. Ο ήχος χαμηλά είναι πολύ καθαρός. Από τα τρία πέμπτα κ πάνω χαλάει πολύ μέχρι που στα ψηλά χαλάει τελειος. Το μπάσο για μίνι ηχιακια είναι ικανοποιητικος. Θα ήθελα να ακούσω κ τα sony. Αυτά........

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gkesi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τίμιο μικρό ηχειάκι που δεν θα απογοητεύσει. Στην κατηγορία των 4 in δεν περιμένεις και πολλά η αλήθεια. Τα παίζω με εργοστασιακή πηγή σε yaris και η αλήθεια είναι σε σχέση με τα μανίσια που ακουγόταν σαν τρατζιστοράκι μέσα σε τενεκ,έ αυτά ακούγονται αρκετά πιο καθαρά και ναι, έχουν και λίγο μπάσο. Επόμενη κίνηση είναι να τοποθετήσω το jvc 2DIN που περιμένω και θα επανέλθω με νέα δεδομένα.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1234567897
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω εδώ και ένα μήνα σε Hyundai atos στις μπροστινές θήκες και χωρίς ενισχυτη και ο ήχος τους είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικος. Πολύ τίμια ψηλά ακόμη και στην μέγιστη ένταση και αξιόλογο μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τόσο καλό καί καθαρό ήχο τα αξίζουν τά λεφτά τούς... Παίζουν Με ένα μικρό ενισχυτή Hpf.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
  • Καλά ηχεία γενικά. Προφανώς δεδομένου του μεγέθους τους δεν πιάνουν μπάσες χαμηλές συχνότητες αλλά ο ήχος τους είναι ικανοποιητικός αν συνδυαστούν με μεγαλύτερα ηχεία. Ωραία και στιβαρή κατασκευή.

    1
  • Σε 107 δεν χωράνε στο ταμπλό. Πρέπει να κόψεις τα 2 απ τα 4 αυτάκια κ να αφαιρέσεις το πλαστικό κάλυμμα απ τους μαγνήτες. Ο ήχος χαμηλά είναι πολύ καθαρός. Από τα τρία πέμπτα κ πάνω χαλάει πολύ μέχρι που στα ψηλά χαλάει τελειος. Το μπάσο για μίνι ηχιακια είναι ικανοποιητικος. Θα ήθελα να ακούσω κ τα sony. Αυτά........

    4
  • Ένα τίμιο μικρό ηχειάκι που δεν θα απογοητεύσει. Στην κατηγορία των 4 in δεν περιμένεις και πολλά η αλήθεια. Τα παίζω με εργοστασιακή πηγή σε yaris και η αλήθεια είναι σε σχέση με τα μανίσια που ακουγόταν σαν τρατζιστοράκι μέσα σε τενεκ,έ αυτά ακούγονται αρκετά πιο καθαρά και ναι, έχουν και λίγο μπάσο. Επόμενη κίνηση είναι να τοποθετήσω το jvc 2DIN που περιμένω και θα επανέλθω με νέα δεδομένα.

    1
  • Τα έχω εδώ και ένα μήνα σε Hyundai atos στις μπροστινές θήκες και χωρίς ενισχυτη και ο ήχος τους είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικος. Πολύ τίμια ψηλά ακόμη και στην μέγιστη ένταση και αξιόλογο μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα

    7
  • Τόσο καλό καί καθαρό ήχο τα αξίζουν τά λεφτά τούς... Παίζουν Με ένα μικρό ενισχυτή Hpf.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

28 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Orestis_Sempilko

Αυτά τα ηχεία εάν τα βάλω σε μια πηγή η οποια αποδίδει 50watt rms λειτουργούν κανονικά καλά η θα έχουν έλλειμμα χωρίς κάποιον ενισχυτή μονο την πηγή;

Mixalis_Vagg

Αυτά τα ηχεία είναι να ξέρεις είναι πολύ μικρά κ σε μέγεθος αλλά και σε ένταση όπως και σε ποιότητα. Δεν χρειάζονται ενισχυτή. Εάν βάλεις αυτά θα ακούς λίγο ραδιόφωνο κ μέχρι εκεί

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Τύπος: Coaxial
  • Configuration: 2 way
  • Speaker Size: 4'' (10Cm)
  • RMS power: 60 Watts
  • Peak power: 120 watts
  • Διάμετρος οπής: 94 mm
  • Βάθος: 48 mm
  • Frequency response: 80 Hz - 20 KHz

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
120 W
Ισχύς RMS
60 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
4 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 4
  2. 2
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Nassos_BS
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλά ηχεία γενικά. Προφανώς δεδομένου του μεγέθους τους δεν πιάνουν μπάσες χαμηλές συχνότητες αλλά ο ήχος τους είναι ικανοποιητικός αν συνδυαστούν με μεγαλύτερα ηχεία. Ωραία και στιβαρή κατασκευή.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mixalis_Vagg
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε 107 δεν χωράνε στο ταμπλό. Πρέπει να κόψεις τα 2 απ τα 4 αυτάκια κ να αφαιρέσεις το πλαστικό κάλυμμα απ τους μαγνήτες. Ο ήχος χαμηλά είναι πολύ καθαρός. Από τα τρία πέμπτα κ πάνω χαλάει πολύ μέχρι που στα ψηλά χαλάει τελειος. Το μπάσο για μίνι ηχιακια είναι ικανοποιητικος. Θα ήθελα να ακούσω κ τα sony. Αυτά........

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gkesi
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα τίμιο μικρό ηχειάκι που δεν θα απογοητεύσει. Στην κατηγορία των 4 in δεν περιμένεις και πολλά η αλήθεια. Τα παίζω με εργοστασιακή πηγή σε yaris και η αλήθεια είναι σε σχέση με τα μανίσια που ακουγόταν σαν τρατζιστοράκι μέσα σε τενεκ,έ αυτά ακούγονται αρκετά πιο καθαρά και ναι, έχουν και λίγο μπάσο. Επόμενη κίνηση είναι να τοποθετήσω το jvc 2DIN που περιμένω και θα επανέλθω με νέα δεδομένα.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1234567897
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω εδώ και ένα μήνα σε Hyundai atos στις μπροστινές θήκες και χωρίς ενισχυτη και ο ήχος τους είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικος. Πολύ τίμια ψηλά ακόμη και στην μέγιστη ένταση και αξιόλογο μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τόσο καλό καί καθαρό ήχο τα αξίζουν τά λεφτά τούς... Παίζουν Με ένα μικρό ενισχυτή Hpf.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
  • Καλά ηχεία γενικά. Προφανώς δεδομένου του μεγέθους τους δεν πιάνουν μπάσες χαμηλές συχνότητες αλλά ο ήχος τους είναι ικανοποιητικός αν συνδυαστούν με μεγαλύτερα ηχεία. Ωραία και στιβαρή κατασκευή.

    1
  • Σε 107 δεν χωράνε στο ταμπλό. Πρέπει να κόψεις τα 2 απ τα 4 αυτάκια κ να αφαιρέσεις το πλαστικό κάλυμμα απ τους μαγνήτες. Ο ήχος χαμηλά είναι πολύ καθαρός. Από τα τρία πέμπτα κ πάνω χαλάει πολύ μέχρι που στα ψηλά χαλάει τελειος. Το μπάσο για μίνι ηχιακια είναι ικανοποιητικος. Θα ήθελα να ακούσω κ τα sony. Αυτά........

    4
  • Ένα τίμιο μικρό ηχειάκι που δεν θα απογοητεύσει. Στην κατηγορία των 4 in δεν περιμένεις και πολλά η αλήθεια. Τα παίζω με εργοστασιακή πηγή σε yaris και η αλήθεια είναι σε σχέση με τα μανίσια που ακουγόταν σαν τρατζιστοράκι μέσα σε τενεκ,έ αυτά ακούγονται αρκετά πιο καθαρά και ναι, έχουν και λίγο μπάσο. Επόμενη κίνηση είναι να τοποθετήσω το jvc 2DIN που περιμένω και θα επανέλθω με νέα δεδομένα.

    1
  • Τα έχω εδώ και ένα μήνα σε Hyundai atos στις μπροστινές θήκες και χωρίς ενισχυτη και ο ήχος τους είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικος. Πολύ τίμια ψηλά ακόμη και στην μέγιστη ένταση και αξιόλογο μπάσο. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα

    7
  • Τόσο καλό καί καθαρό ήχο τα αξίζουν τά λεφτά τούς... Παίζουν Με ένα μικρό ενισχυτή Hpf.

    1
  • Δες τα όλα
38,00 €
5,00 €   μεταφορικά