Δοχεία Διαστολής

ILIOsak Δοχείο Διαστολής Ηλιακού Κάθετο 0.8lt

Ανοξείδωτο δοχείο διαστολής κατάλληλο για σύνδεση στο κλειστό κύκλωμα του ηλιακού θερμοσίφωνα.

Ανοξείδωτο δοχείο διαστολής κατάλληλο για σύνδεση στο κλειστό κύκλωμα του ηλιακού θερμοσίφωνα.

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ανοξείδωτο δοχείο διαστολής κατάλληλο για σύνδεση στο κλειστό κύκλωμα του ηλιακού θερμοσίφωνα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
0,8 lt
Τοποθέτηση
Κάθετο
Πίεση
3 bar
Τύπος
Ηλιακού
με Βάση
Όχι

Διαστάσεις

Διάμετρος
-
Ύψος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • notis111
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα γιατί ο προμηθευτής μου δεν είχε άλλο...στα 15,00ε μάλλον καλή αγορά αλλά απο κατασκευή μάλλον δεν με έπεισε.Οσον αφορά το "ανοξείδωτο" δεν το πολυπιστεύω...το ετριψα και του ριξα 2 3 χέρια χρώμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    5
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φαίνεται να είναι καλό το πόσο θα αντέξει στο χρόνο θα επανέλθω η τιμή του τσιμπημένη το έχω πάρει με 18 ευρώ συν τρία τα μεταφορικά αν το ψάξετε πολύ μπορείτε να το βρείτε από άλλο κατάστημα η τιμή του 30 ευρώ δεν αξίζει με τίποτα είναι ανοξείδωτη η φούσκα και τα ακροσωληνια είναι μπρούτζινα είναι πολύ ευαίσθητο στη συγκόλληση πού έχουν κάνει μεταξύ φούστες και ακροσωλήνιο εάν ζοριστεί λίγο ξεκολλάει μην προσπαθήσετε να το σφίξετε για πιάνοντας από τη φούσκα πρέπει μόνο πιάνοντας με το ένα κλειδί το ακροσωλήνιο και με το άλλο τη βαλβίδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το πήρα γιατί ο προμηθευτής μου δεν είχε άλλο...στα 15,00ε μάλλον καλή αγορά αλλά απο κατασκευή μάλλον δεν με έπεισε.Οσον αφορά το "ανοξείδωτο" δεν το πολυπιστεύω...το ετριψα και του ριξα 2 3 χέρια χρώμα.

    1
  • Φαίνεται να είναι καλό το πόσο θα αντέξει στο χρόνο θα επανέλθω η τιμή του τσιμπημένη το έχω πάρει με 18 ευρώ συν τρία τα μεταφορικά αν το ψάξετε πολύ μπορείτε να το βρείτε από άλλο κατάστημα η τιμή του 30 ευρώ δεν αξίζει με τίποτα είναι ανοξείδωτη η φούσκα και τα ακροσωληνια είναι μπρούτζινα είναι πολύ ευαίσθητο στη συγκόλληση πού έχουν κάνει μεταξύ φούστες και ακροσωλήνιο εάν ζοριστεί λίγο ξεκολλάει μην προσπαθήσετε να το σφίξετε για πιάνοντας από τη φούσκα πρέπει μόνο πιάνοντας με το ένα κλειδί το ακροσωλήνιο και με το άλλο τη βαλβίδα

    16
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

8 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
GEORGIOS Τ

Αν το έχει κάποιος χρησιμοποίησε πόσο χρόνο αντέχει είναι 100% ίνοξ εξολοκλήρου είναι μόνο το κέλυφος και οι μούφες είναι μπρούτζινες

GEORGIOS Τ
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανοξείδωτο δοχείο διαστολής κατάλληλο για σύνδεση στο κλειστό κύκλωμα του ηλιακού θερμοσίφωνα.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
0,8 lt
Τοποθέτηση
Κάθετο
Πίεση
3 bar
Τύπος
Ηλιακού
με Βάση
Όχι

Διαστάσεις

Διάμετρος
-
Ύψος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • notis111
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα γιατί ο προμηθευτής μου δεν είχε άλλο...στα 15,00ε μάλλον καλή αγορά αλλά απο κατασκευή μάλλον δεν με έπεισε.Οσον αφορά το "ανοξείδωτο" δεν το πολυπιστεύω...το ετριψα και του ριξα 2 3 χέρια χρώμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    5
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φαίνεται να είναι καλό το πόσο θα αντέξει στο χρόνο θα επανέλθω η τιμή του τσιμπημένη το έχω πάρει με 18 ευρώ συν τρία τα μεταφορικά αν το ψάξετε πολύ μπορείτε να το βρείτε από άλλο κατάστημα η τιμή του 30 ευρώ δεν αξίζει με τίποτα είναι ανοξείδωτη η φούσκα και τα ακροσωληνια είναι μπρούτζινα είναι πολύ ευαίσθητο στη συγκόλληση πού έχουν κάνει μεταξύ φούστες και ακροσωλήνιο εάν ζοριστεί λίγο ξεκολλάει μην προσπαθήσετε να το σφίξετε για πιάνοντας από τη φούσκα πρέπει μόνο πιάνοντας με το ένα κλειδί το ακροσωλήνιο και με το άλλο τη βαλβίδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το πήρα γιατί ο προμηθευτής μου δεν είχε άλλο...στα 15,00ε μάλλον καλή αγορά αλλά απο κατασκευή μάλλον δεν με έπεισε.Οσον αφορά το "ανοξείδωτο" δεν το πολυπιστεύω...το ετριψα και του ριξα 2 3 χέρια χρώμα.

    1
  • Φαίνεται να είναι καλό το πόσο θα αντέξει στο χρόνο θα επανέλθω η τιμή του τσιμπημένη το έχω πάρει με 18 ευρώ συν τρία τα μεταφορικά αν το ψάξετε πολύ μπορείτε να το βρείτε από άλλο κατάστημα η τιμή του 30 ευρώ δεν αξίζει με τίποτα είναι ανοξείδωτη η φούσκα και τα ακροσωληνια είναι μπρούτζινα είναι πολύ ευαίσθητο στη συγκόλληση πού έχουν κάνει μεταξύ φούστες και ακροσωλήνιο εάν ζοριστεί λίγο ξεκολλάει μην προσπαθήσετε να το σφίξετε για πιάνοντας από τη φούσκα πρέπει μόνο πιάνοντας με το ένα κλειδί το ακροσωλήνιο και με το άλλο τη βαλβίδα

    16
  • Δες τα όλα