Μάσκες Μαλλιών

L'Oreal Paris Elvive Dream Long Curls Μάσκα Μαλλιών για Επανόρθωση 680ml

Ενυδατική μάσκα για μπούκλες. Εντατική ενυδάτωση 3 σε 1. Περιέχει γλυκερίνη και καστορέλαιο. Για ξέβγαλμα, χωρίς ξέβγαλμα ή αντί του σαμπουάν. Κατάλληλη για κυματιστά και σγουρά μαλλιά.

Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Οδηγίες Χρήσης

3 τρόποι χρήσης για εντατική ενυδάτωση για να αποκτήσετε τις μπούκλες των ονείρων σας:

1. Σαν μάσκα που ξεβγάζεται, για εντατική ενυδάτωση

2. Σαν leave-in, χωρίς ξέβγαλμα για απόλυτο σχηματισμό στις μπούκλες

3. Σαν co-wash, ως αντικατάσταση του σαμπουάν, για παραπάνω φροντίδα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος Μαλλιών
Σγουρά Μαλλιά
Δραστικό Συστατικό
-
Δράση
Επανόρθωση
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Είδος

After Sun
Όχι
Scalp Scrub
Όχι

Ιδιότητες

Scalp Care
Όχι
Silver
Όχι
Botox
Όχι
Leave in
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
680 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (75)

Αξιολογήσεις

  1. 65
  2. 3
  3. 4
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Εύκολη εφαρμογή
  • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
  • Ενυδάτωση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ελαφριά αίσθηση

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Evdoxia_Kalliora

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν για μπούκλες αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα μέχρι το επόμενο λούσιμο και αν χρειαστεί να ξαναδομισεις τις μπούκλες το κάνει τέλεια !!

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eliza Gounari
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τελείωσα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη αλλά τλκ δεν μου έκατσε καθόλου καλά. Ούτε ντριμ ούτε λονγκ ουτε κερλς…αντιθέτως καθόταν πάρα πολύ βαριά αν δεν την ξέπλενα ….εχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά τι να το κάνεις….ανυπομονουσα να τελειώσει

    • Άρωμα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Ενυδάτωση
    • Σχετικά εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Βαριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nicky_Chatz1626
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζοριζόμουν πολύ από κόμπους στα μαλλιά μου λόγω του σγουρού μου μαλλιού και μέχρι στιγμής είναι το μόνο που την ώρα του λουσίματος το κάνει 100% λείο και μετά είναι και εύκολο στο χτένισμα. Η μυρωδιά απίστευτη. Φαίνεται να μου βαραίνει λίγο τη τρίχα βέβαια, ίσως να χρειάζεται να περιορίσω την ποσότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό προιόν, το χρησιμοποιώ χωρίς ξέβγαλμα και βοηθάει πολύ τα σπαστά μαλλιά με ωραίο απαλό αποτέλεσμα και δυνατότητα να σχηματιστεί καλύτερα η μπούκλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgia_g70
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ξανθά σγουρά μαλλιά που δεν λαδωνουν εύκολα και μένω σε περιοχή με πολύ υγρασία και είναι το μόνο που κάτι καλό κάνει ως leave in. Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα που στέκονται στο ντουλάπι και πάντα γυρίζω σε αυτό.Δεν είναι και τέλειο αλλά δεν έχω βρει καλύτερο, ούτε καν ισάξιο για το φριζαρισμα και να μην τα ξηραίνει.

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diman20

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ την αφήνω πάνω στα μαλλιά δεν την ξεβγάζω γιατί έχω λεπτή σγουρή τρίχα και βοηθάει στην ενυδάτωση και στο ανάγλυφο αποτέλεσμα

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariakanelli09
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει πραγματικά ο,τι υπόσχεται. Θα σας συνιστούσα να το βάζετε και σαν μάσκα κατά το λούσιμο για 5-10 λεπτά και σαν leave in mask. Θα δείτε καλοσχηματισμενες μπούκλες, λιγότερο φριζαρισμα αλλά και απαλότητα στην τρίχα. Αν θέλετε περισσότερη διάρκεια βαλτε και κάποιον αφρό. Αυτό που δεν μου άρεσε και δεν θα ξανααγοραζα είναι η κρέμα για μπούκλες της συγκεκριμένης σειράς. Καλύτερα αποτελέσματα θα δείτε αν βάλετε αυτή τη μάσκα σαν leave in παρά αν χρησιμοποιήσετε την κρέμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • downlicious
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκίμασα και τους 3 τρόπους που αναγράφνονται στη συσκευασία: σαν μάσκα, σαν leave in και co-wash. Έχω σγουρά μαλλιά (3A size) σε στύλ καρέ και το συγκεκριμένο προϊόν όπως λέει ένας άλλος χρήστης απλά τα ξεμπλέκει Περισσότερο δηλαδή έχει το αποτέλεσμα με ένα κοινό conditioner. Ούτε διαμόρφωση μπούκλας έκανε, ούτε καμιά τρελή ενυδάτωση. Πάντα μιλάω με βάση την προσωπική μου εμπειρία. Η συγκεκριμένη μάσκα τα "βάρυνε" και οποιοδήποτε styling (αφρός, gel για μπούκλες, κρέμα διαμόρφωσης με φυσούνα ή χωρίς) ήταν αποτυχημένο. Μπούκλα χωρίς όγκο. Σε ταλαιπωρημένα μαλλιά όπως τα δικά μου (αφυδατωμένα κυρίως με φριζάρισμα) το συστατικό που χρειάζεται είναι το υαλουρονικό οξύ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chara_xara
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μα γιατί δε μιλά κανείς για το πόσο καλό είναι στο co-wash? Δεν μπορώ να βρω αντίστοιχο προϊόν πέραν αυτού για cowashing...εάν έχετε εναλλακτικό, παρακαλώ πείτε μου
    Τιθασευμενες μπούκλες και ωραίο άρωμα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARTEMIS9413
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω σγουρά μαλλιά με χοντρή τρίχα, που φριζαρουν αρκετά, αλλά δε λαδώνουν, κι επειδή ζω σε περιοχή με πολύ υγρασία, αποφεύγω τα συχνά λουσιματα λόγω αυχενικού, οπότε χρειάζομαι κάτι να τα συμμαζεύει.
    Τα ζελέ δε τα προτιμώ, γιατί νιώθω να ξηραίνουν τα μαλλιά, αλλά μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη έχει λειτουργία ζελέ.
    Τη χρησιμοποιώ ως λιβ ιν μετά το λούσιμο, αφού τα έχω αφήσει λίγη ώρα στη πετσέτα και όποτε μπορώ αφήνω να στεγνώσουν φυσικά.
    Περίπου τη μεθεπόμενη ανανεώνω. Βρέχω με τα χέρια μου, βάζω λίγη ποσότητα στις παλάμες, τις τρίβω να απλωθεί η κρέμα στα δάχτυλα και τα "χτενίζω".
    Αποτέλεσμα να τακτοποιεί τα μαλλιά χωρίς να χρειάζομαι 800 λουσίματα τη βδομάδα..

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KellyKollias
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πήρα όλη τη σειρά αυτών των προϊόντων και είναι καταπληκτικά δίνουν μία φοβερή γυαλαδα και ένα υπέροχα άρωμα στα μαλλιά που ή τα αφήνω σγουρά γιατί είναι φυσικά σγουρά ή τα ισιώνω με το πιστολάκι έχουν καταπληκτική υφή️ αξίζει να πάρετε όλη τη σειρά τον προϊόντων θα δείτε τα μαλλιά σας να μακραίνουν γρήγορα και να είναι απαλα σαν μετάξι με υπέροχο άρωμα ️

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CookieMonster
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε μπούκλες σχηματίζει, ούτε το φριζάρισμα αποτρέπει. Ξεμπερδεύει τα μαλλιά...αυτό μόνο κάνει.
    Τα μαλλιά μου έχουν μια πολύ περίεργη όψη μετά απ'αυτό το προϊόν, σα να είναι σπασμένα και πετάνε προς όλες τις κατευθύνσεις, ακόμη και στη ρίζα όπου δεν είναι καθόλου φθαρμένα και δε θα'πρεπε να έχουν τέτοια εικόνα.

    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariare2002
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική! Έχω πολύ και σγουρό μαλλί, που μετά από αφρούς και πρέσες έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά.. Από την πρώτη κιόλας χρήση (σαν μάσκα) τα μαλλία έγιναν πολύ μαλακά και όταν στέγνωσαν , χωρίς να βάλω κάποιο άλλο προϊον, δεν φρίζαραν.. Την επόμενη ημέρα τη χρησιμοποίησα και σε στεγνά μαλλια (σαν leave in), όπως χρησιμοποιούμε το ζελέ και πραγματικά με εξέπληξε..Τα μαλλιά ήταν πειθαρχημένα ,χωρίς να έχουν γίνει κόκκαλο, όπως γίνονται με το ζελέ ή τους αφρούς και το κυριότερο είναι ότι συνέχιζαν να είναι μαλακά και ενυδατωμένα!!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ahsoka Tano
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω εμπειρία στο hair routine, αλλα στα δικά μου μαλλια έκανε πολυ καλή δουλειά, με φυσικό αποτέλεσμα και τα έκανε πολυ μαλακα και ανάλαφρα. Θα αγοράσω σίγουρα παλι!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannasorovou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειλικρινά πολύ καλή μάσκα. Την βάζεις κ σε συνδυασμό με την κρέμα κάνουν απίστευτο αποτέλεσμα. Τα στεγνώνεις κ δεν φριζαρουν. Γιατί όσες έχουμε σγουρά μαλλιά ξέρουμε ότι αυτό είναι το θέμα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nicki_Kravvariti
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφαρμόζω την μάσκα μετά το λούσιμο και κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά με τον αφρό μόνο που αφήνει το μαλλί πιο μαλακό και ανάλαφρο. Μεχρι το επόμενο λούσιμο εαν θέλω να τον΄ψσω το αποτέλεσμα εφαρμόζω την αντίστοιχη Lotion Θρέψης L'Oreal Elvive Dream Long Curls.

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΤΟΠ προϊόν . Μου κρατάει τις μπούκλες τέλεια και βοηθάει στον σχηματισμό τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντυπωσιακή ενυδάτωση και λάμψη από την πρώτη χρήση. Ωραίο άρωμα και καλή τιμή. Θα την ξαναπάρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προιον

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τέλεια μάσκα για τα σγουρά μαλλιά μου! πολύ καλή σχέση μεγέθους/τιμής.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Τέλειο προϊόν για μπούκλες αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα μέχρι το επόμενο λούσιμο και αν χρειαστεί να ξαναδομισεις τις μπούκλες το κάνει τέλεια !!

    0
  • Το τελείωσα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη αλλά τλκ δεν μου έκατσε καθόλου καλά. Ούτε ντριμ ούτε λονγκ ουτε κερλς…αντιθέτως καθόταν πάρα πολύ βαριά αν δεν την ξέπλενα ….εχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά τι να το κάνεις….ανυπομονουσα να τελειώσει

    1
  • Ζοριζόμουν πολύ από κόμπους στα μαλλιά μου λόγω του σγουρού μου μαλλιού και μέχρι στιγμής είναι το μόνο που την ώρα του λουσίματος το κάνει 100% λείο και μετά είναι και εύκολο στο χτένισμα. Η μυρωδιά απίστευτη. Φαίνεται να μου βαραίνει λίγο τη τρίχα βέβαια, ίσως να χρειάζεται να περιορίσω την ποσότητα.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1068 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Οδηγίες Χρήσης

3 τρόποι χρήσης για εντατική ενυδάτωση για να αποκτήσετε τις μπούκλες των ονείρων σας:

1. Σαν μάσκα που ξεβγάζεται, για εντατική ενυδάτωση

2. Σαν leave-in, χωρίς ξέβγαλμα για απόλυτο σχηματισμό στις μπούκλες

3. Σαν co-wash, ως αντικατάσταση του σαμπουάν, για παραπάνω φροντίδα

Κατασκευαστής

Γενικά

Τύπος Μαλλιών
Σγουρά Μαλλιά
Δραστικό Συστατικό
-
Δράση
Επανόρθωση
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Είδος

After Sun
Όχι
Scalp Scrub
Όχι

Ιδιότητες

Scalp Care
Όχι
Silver
Όχι
Botox
Όχι
Leave in
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
680 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (75)

  1. 65
  2. 3
  3. 4
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Εύκολη εφαρμογή
  • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
  • Ενυδάτωση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ελαφριά αίσθηση

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Evdoxia_Kalliora

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν για μπούκλες αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα μέχρι το επόμενο λούσιμο και αν χρειαστεί να ξαναδομισεις τις μπούκλες το κάνει τέλεια !!

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eliza Gounari
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τελείωσα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη αλλά τλκ δεν μου έκατσε καθόλου καλά. Ούτε ντριμ ούτε λονγκ ουτε κερλς…αντιθέτως καθόταν πάρα πολύ βαριά αν δεν την ξέπλενα ….εχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά τι να το κάνεις….ανυπομονουσα να τελειώσει

    • Άρωμα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Ενυδάτωση
    • Σχετικά εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Βαριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nicky_Chatz1626
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζοριζόμουν πολύ από κόμπους στα μαλλιά μου λόγω του σγουρού μου μαλλιού και μέχρι στιγμής είναι το μόνο που την ώρα του λουσίματος το κάνει 100% λείο και μετά είναι και εύκολο στο χτένισμα. Η μυρωδιά απίστευτη. Φαίνεται να μου βαραίνει λίγο τη τρίχα βέβαια, ίσως να χρειάζεται να περιορίσω την ποσότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό προιόν, το χρησιμοποιώ χωρίς ξέβγαλμα και βοηθάει πολύ τα σπαστά μαλλιά με ωραίο απαλό αποτέλεσμα και δυνατότητα να σχηματιστεί καλύτερα η μπούκλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgia_g70
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω ξανθά σγουρά μαλλιά που δεν λαδωνουν εύκολα και μένω σε περιοχή με πολύ υγρασία και είναι το μόνο που κάτι καλό κάνει ως leave in. Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα που στέκονται στο ντουλάπι και πάντα γυρίζω σε αυτό.Δεν είναι και τέλειο αλλά δεν έχω βρει καλύτερο, ούτε καν ισάξιο για το φριζαρισμα και να μην τα ξηραίνει.

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diman20

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ την αφήνω πάνω στα μαλλιά δεν την ξεβγάζω γιατί έχω λεπτή σγουρή τρίχα και βοηθάει στην ενυδάτωση και στο ανάγλυφο αποτέλεσμα

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariakanelli09
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει πραγματικά ο,τι υπόσχεται. Θα σας συνιστούσα να το βάζετε και σαν μάσκα κατά το λούσιμο για 5-10 λεπτά και σαν leave in mask. Θα δείτε καλοσχηματισμενες μπούκλες, λιγότερο φριζαρισμα αλλά και απαλότητα στην τρίχα. Αν θέλετε περισσότερη διάρκεια βαλτε και κάποιον αφρό. Αυτό που δεν μου άρεσε και δεν θα ξανααγοραζα είναι η κρέμα για μπούκλες της συγκεκριμένης σειράς. Καλύτερα αποτελέσματα θα δείτε αν βάλετε αυτή τη μάσκα σαν leave in παρά αν χρησιμοποιήσετε την κρέμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • downlicious
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκίμασα και τους 3 τρόπους που αναγράφνονται στη συσκευασία: σαν μάσκα, σαν leave in και co-wash. Έχω σγουρά μαλλιά (3A size) σε στύλ καρέ και το συγκεκριμένο προϊόν όπως λέει ένας άλλος χρήστης απλά τα ξεμπλέκει Περισσότερο δηλαδή έχει το αποτέλεσμα με ένα κοινό conditioner. Ούτε διαμόρφωση μπούκλας έκανε, ούτε καμιά τρελή ενυδάτωση. Πάντα μιλάω με βάση την προσωπική μου εμπειρία. Η συγκεκριμένη μάσκα τα "βάρυνε" και οποιοδήποτε styling (αφρός, gel για μπούκλες, κρέμα διαμόρφωσης με φυσούνα ή χωρίς) ήταν αποτυχημένο. Μπούκλα χωρίς όγκο. Σε ταλαιπωρημένα μαλλιά όπως τα δικά μου (αφυδατωμένα κυρίως με φριζάρισμα) το συστατικό που χρειάζεται είναι το υαλουρονικό οξύ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chara_xara
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μα γιατί δε μιλά κανείς για το πόσο καλό είναι στο co-wash? Δεν μπορώ να βρω αντίστοιχο προϊόν πέραν αυτού για cowashing...εάν έχετε εναλλακτικό, παρακαλώ πείτε μου
    Τιθασευμενες μπούκλες και ωραίο άρωμα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARTEMIS9413
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω σγουρά μαλλιά με χοντρή τρίχα, που φριζαρουν αρκετά, αλλά δε λαδώνουν, κι επειδή ζω σε περιοχή με πολύ υγρασία, αποφεύγω τα συχνά λουσιματα λόγω αυχενικού, οπότε χρειάζομαι κάτι να τα συμμαζεύει.
    Τα ζελέ δε τα προτιμώ, γιατί νιώθω να ξηραίνουν τα μαλλιά, αλλά μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη έχει λειτουργία ζελέ.
    Τη χρησιμοποιώ ως λιβ ιν μετά το λούσιμο, αφού τα έχω αφήσει λίγη ώρα στη πετσέτα και όποτε μπορώ αφήνω να στεγνώσουν φυσικά.
    Περίπου τη μεθεπόμενη ανανεώνω. Βρέχω με τα χέρια μου, βάζω λίγη ποσότητα στις παλάμες, τις τρίβω να απλωθεί η κρέμα στα δάχτυλα και τα "χτενίζω".
    Αποτέλεσμα να τακτοποιεί τα μαλλιά χωρίς να χρειάζομαι 800 λουσίματα τη βδομάδα..

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KellyKollias
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πήρα όλη τη σειρά αυτών των προϊόντων και είναι καταπληκτικά δίνουν μία φοβερή γυαλαδα και ένα υπέροχα άρωμα στα μαλλιά που ή τα αφήνω σγουρά γιατί είναι φυσικά σγουρά ή τα ισιώνω με το πιστολάκι έχουν καταπληκτική υφή️ αξίζει να πάρετε όλη τη σειρά τον προϊόντων θα δείτε τα μαλλιά σας να μακραίνουν γρήγορα και να είναι απαλα σαν μετάξι με υπέροχο άρωμα ️

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CookieMonster
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ούτε μπούκλες σχηματίζει, ούτε το φριζάρισμα αποτρέπει. Ξεμπερδεύει τα μαλλιά...αυτό μόνο κάνει.
    Τα μαλλιά μου έχουν μια πολύ περίεργη όψη μετά απ'αυτό το προϊόν, σα να είναι σπασμένα και πετάνε προς όλες τις κατευθύνσεις, ακόμη και στη ρίζα όπου δεν είναι καθόλου φθαρμένα και δε θα'πρεπε να έχουν τέτοια εικόνα.

    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariare2002
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική! Έχω πολύ και σγουρό μαλλί, που μετά από αφρούς και πρέσες έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά.. Από την πρώτη κιόλας χρήση (σαν μάσκα) τα μαλλία έγιναν πολύ μαλακά και όταν στέγνωσαν , χωρίς να βάλω κάποιο άλλο προϊον, δεν φρίζαραν.. Την επόμενη ημέρα τη χρησιμοποίησα και σε στεγνά μαλλια (σαν leave in), όπως χρησιμοποιούμε το ζελέ και πραγματικά με εξέπληξε..Τα μαλλιά ήταν πειθαρχημένα ,χωρίς να έχουν γίνει κόκκαλο, όπως γίνονται με το ζελέ ή τους αφρούς και το κυριότερο είναι ότι συνέχιζαν να είναι μαλακά και ενυδατωμένα!!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ahsoka Tano
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω εμπειρία στο hair routine, αλλα στα δικά μου μαλλια έκανε πολυ καλή δουλειά, με φυσικό αποτέλεσμα και τα έκανε πολυ μαλακα και ανάλαφρα. Θα αγοράσω σίγουρα παλι!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannasorovou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειλικρινά πολύ καλή μάσκα. Την βάζεις κ σε συνδυασμό με την κρέμα κάνουν απίστευτο αποτέλεσμα. Τα στεγνώνεις κ δεν φριζαρουν. Γιατί όσες έχουμε σγουρά μαλλιά ξέρουμε ότι αυτό είναι το θέμα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nicki_Kravvariti
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφαρμόζω την μάσκα μετά το λούσιμο και κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά με τον αφρό μόνο που αφήνει το μαλλί πιο μαλακό και ανάλαφρο. Μεχρι το επόμενο λούσιμο εαν θέλω να τον΄ψσω το αποτέλεσμα εφαρμόζω την αντίστοιχη Lotion Θρέψης L'Oreal Elvive Dream Long Curls.

    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Ουδέτερη αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΤΟΠ προϊόν . Μου κρατάει τις μπούκλες τέλεια και βοηθάει στον σχηματισμό τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εντυπωσιακή ενυδάτωση και λάμψη από την πρώτη χρήση. Ωραίο άρωμα και καλή τιμή. Θα την ξαναπάρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προιον

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τέλεια μάσκα για τα σγουρά μαλλιά μου! πολύ καλή σχέση μεγέθους/τιμής.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Τέλειο προϊόν για μπούκλες αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα μέχρι το επόμενο λούσιμο και αν χρειαστεί να ξαναδομισεις τις μπούκλες το κάνει τέλεια !!

    0
  • Το τελείωσα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη αλλά τλκ δεν μου έκατσε καθόλου καλά. Ούτε ντριμ ούτε λονγκ ουτε κερλς…αντιθέτως καθόταν πάρα πολύ βαριά αν δεν την ξέπλενα ….εχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά τι να το κάνεις….ανυπομονουσα να τελειώσει

    1
  • Ζοριζόμουν πολύ από κόμπους στα μαλλιά μου λόγω του σγουρού μου μαλλιού και μέχρι στιγμής είναι το μόνο που την ώρα του λουσίματος το κάνει 100% λείο και μετά είναι και εύκολο στο χτένισμα. Η μυρωδιά απίστευτη. Φαίνεται να μου βαραίνει λίγο τη τρίχα βέβαια, ίσως να χρειάζεται να περιορίσω την ποσότητα.

    1
  • Δες τα όλα
8,29 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα