Έχω σγουρά μαλλιά με χοντρή τρίχα, που φριζαρουν αρκετά, αλλά δε λαδώνουν, κι επειδή ζω σε περιοχή με πολύ υγρασία, αποφεύγω τα συχνά λουσιματα λόγω αυχενικού, οπότε χρειάζομαι κάτι να τα συμμαζεύει.
Τα ζελέ δε τα προτιμώ, γιατί νιώθω να ξηραίνουν τα μαλλιά, αλλά μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη έχει λειτουργία ζελέ.
Τη χρησιμοποιώ ως λιβ ιν μετά το λούσιμο, αφού τα έχω αφήσει λίγη ώρα στη πετσέτα και όποτε μπορώ αφήνω να στεγνώσουν φυσικά.
Περίπου τη μεθεπόμενη ανανεώνω. Βρέχω με τα χέρια μου, βάζω λίγη ποσότητα στις παλάμες, τις τρίβω να απλωθεί η κρέμα στα δάχτυλα και τα "χτενίζω".
Αποτέλεσμα να τακτοποιεί τα μαλλιά χωρίς να χρειάζομαι 800 λουσίματα τη βδομάδα..
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!