Gaming Headsets

Havit H2002P Over Ear Gaming Headset με σύνδεση USB

Ακούστε τους αντιπάλους σας στο παιχνίδι ακόμα καλύτερα και απολαύστε μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Τα ακουστικά gaming Havit H2002P είναι εξοπλισμένα με μαγνητικούς οδηγούς οδήγησης 53 mm και προσφέρουν...

Ακούστε τους αντιπάλους σας στο παιχνίδι ακόμα καλύτερα και απολαύστε μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Τα ακουστικά gaming Havit H2002P είναι εξοπλισμένα με μαγνητικούς οδηγούς οδήγησης 53 mm και προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα ήχου surround 7.1. Άνετα και ανθεκτικά - θα σας εξυπηρετήσουν καλά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο πολύχρωμος οπίσθιος φωτισμός RGB τους δίνει...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ακούστε τους αντιπάλους σας στο παιχνίδι ακόμα καλύτερα και απολαύστε μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Τα ακουστικά gaming Havit H2002P είναι εξοπλισμένα με μαγνητικούς οδηγούς οδήγησης 53 mm και προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα ήχου surround 7.1. Άνετα και ανθεκτικά - θα σας εξυπηρετήσουν καλά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο πολύχρωμος οπίσθιος φωτισμός RGB τους δίνει έναν μοναδικό χαρακτήρα.

  • Ηχείο: Φ53ΜΜ
  • Αντίσταση: 64Ω ± 15%
  • Ευαισθησία: 98dB ± 3dB
  • Απόκριση συχνότητας: 20 Hz - 20 KHz
  • Μικρόφωνο: 6 x 2.7mm
  • Λειτουργικό ρεύμα: ≤ 80mA
  • Μήκος καλωδίου: 2.1m ± 10%
  • Τύπος διασύνδεσης: 3,5 mm + USB
  • Ήχος 7.1 surround, εξωτερική μείωση θορύβου

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
RGB
Μήκος Καλωδίου
2,1 m
Συνδεσιμότητα
USB
Αντίσταση Ακουστικών
64 ohm
Χαρακτηριστικά Μικροφώνου
Αποσπώμενο
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (2)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Johnnie Pogas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον..Πριν απ αυτα ειχα τα Creative Sound BlasterX H6 αρκετα χρονια που δεν χαλασαν αλλα ειχαν θεματα με αποσυνδεσεις και ηταν σπαστικο και επειδη κινουμαι σε budget ακουστικα αγορασα τα HAVIT διαβασμενος φουλ για τα συγκεκριμενα για τα θετικα τους και τα αρνητικα τους που για μενα δεν υπαρχει κανενα αρνητικο εκτος απ αυτο που θα περιγραψω παρακατω..
    Για το κεφαλι μου που ειναι σχετικα μικρο ειναι πολυ βολικα γιατι ειναι λιγο σφιχτα κουμπωνουν πολυ καλα ειδικα στο αυτι τα θεωρω οτι πρεπει πολυ στιβαρη κατασκευη σαν υλικο δεν το περιμενα με τιποτα! και παμε στο χαρουμενο πραγμα της υποθεσης και σημαντικο που ολοι ψαχνουν ειναι ο ηχος γιατι στον καθενα ειναι σχετικο και διαφορετικες οι αποψεις και τα γουστα εχω περασει απο αρκετα budget ακουστικα δεν εχω ξανα ακουσει πιο χρωματιστο ηχο ενταση και μπασο rock,metal trance techno κτλπα ειδικα στα νταμπα ντουμπα ειναι κορυφη!! τα ακουστικα ειναι high magnetic 53mm που ακουστικα των 100ευρω η 150 εχουν πολυ μικροτερη ποιοτητα και πληρωνεις πολυ παραπανω μονο και μονο για την μαρκα..
    Το αρνητικο ειναι οτι αν βαλεις τα driver τους δουλευουν κανονικα αλλα δεν εχει το μεγιστο σαν ηχο ακουγονται πολυ υποβαθμισμενα αλλα αυτο λυνεται αν περασετε το FXSOUND και χρησιμοποιησετε αυτο αντι του Xear audio center που ειναι το default ο ηχος παει σε αλλο επιπεδο περνατε κανονικα τα παντα που εχει στα driver και το Xear audio center απλα δεν ενεργοποιειτε το equalizer του και κατεβαζετε το FXSOUND παιζετε λιγο με τα settings οπως πιστευετε και σας ακουγεται καλυτερα και θα με καταλαβετε και αν κανω και λιγη συγκριση με τα creative 30% σε ολα πανω ποιοτητα μπασο ενταση τρομερο!
    Οσο για το μικροφωνο παρα πολυ καλο σαν του creative αλλα δεν εχει τοση καλη απομονωση θορυβου αλλα ειναι πενταθακαρο γι αυτα τα χρηματα πραγματικα τους κλεβεις στην ελλαδα ειναι τσιμπημενα για 50 ευρω γιατι στις εξω χωρες ειναι πολυ πιο φθηνα μπορεις να τα βρεις με 27 ευρω τιμη που την φοβασαι αλλα μολις τα πιασεις στα χερια σου λες αποκλειεται να εχουν φτιαξει τετοια ακουστικα με τοσα λιγα χρηματα!!! κουρασα αλλα επρεπε να εξηγησω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Λοιπον..Πριν απ αυτα ειχα τα Creative Sound BlasterX H6 αρκετα χρονια που δεν χαλασαν αλλα ειχαν θεματα με αποσυνδεσεις και ηταν σπαστικο και επειδη κινουμαι σε budget ακουστικα αγορασα τα HAVIT διαβασμενος φουλ για τα συγκεκριμενα για τα θετικα τους και τα αρνητικα τους που για μενα δεν υπαρχει κανενα αρνητικο εκτος απ αυτο που θα περιγραψω παρακατω..
    Για το κεφαλι μου που ειναι σχετικα μικρο ειναι πολυ βολικα γιατι ειναι λιγο σφιχτα κουμπωνουν πολυ καλα ειδικα στο αυτι τα θεωρω οτι πρεπει πολυ στιβαρη κατασκευη σαν υλικο δεν το περιμενα με τιποτα! και παμε στο χαρουμενο πραγμα της υποθεσης και σημαντικο που ολοι ψαχνουν ειναι ο ηχος γιατι στον καθενα ειναι σχετικο και διαφορετικες οι αποψεις και τα γουστα εχω περασει απο αρκετα budget ακουστικα δεν εχω ξανα ακουσει πιο χρωματιστο ηχο ενταση και μπασο rock,metal trance techno κτλπα ειδικα στα νταμπα ντουμπα ειναι κορυφη!! τα ακουστικα ειναι high magnetic 53mm που ακουστικα των 100ευρω η 150 εχουν πολυ μικροτερη ποιοτητα και πληρωνεις πολυ παραπανω μονο και μονο για την μαρκα..
    Το αρνητικο ειναι οτι αν βαλεις τα driver τους δουλευουν κανονικα αλλα δεν εχει το μεγιστο σαν ηχο ακουγονται πολυ υποβαθμισμενα αλλα αυτο λυνεται αν περασετε το FXSOUND και χρησιμοποιησετε αυτο αντι του Xear audio center που ειναι το default ο ηχος παει σε αλλο επιπεδο περνατε κανονικα τα παντα που εχει στα driver και το Xear audio center απλα δεν ενεργοποιειτε το equalizer του και κατεβαζετε το FXSOUND παιζετε λιγο με τα settings οπως πιστευετε και σας ακουγεται καλυτερα και θα με καταλαβετε και αν κανω και λιγη συγκριση με τα creative 30% σε ολα πανω ποιοτητα μπασο ενταση τρομερο!
    Οσο για το μικροφωνο παρα πολυ καλο σαν του creative αλλα δεν εχει τοση καλη απομονωση θορυβου αλλα ειναι πενταθακαρο γι αυτα τα χρηματα πραγματικα τους κλεβεις στην ελλαδα ειναι τσιμπημενα για 50 ευρω γιατι στις εξω χωρες ειναι πολυ πιο φθηνα μπορεις να τα βρεις με 27 ευρω τιμη που την φοβασαι αλλα μολις τα πιασεις στα χερια σου λες αποκλειεται να εχουν φτιαξει τετοια ακουστικα με τοσα λιγα χρηματα!!! κουρασα αλλα επρεπε να εξηγησω

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ακούστε τους αντιπάλους σας στο παιχνίδι ακόμα καλύτερα και απολαύστε μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Τα ακουστικά gaming Havit H2002P είναι εξοπλισμένα με μαγνητικούς οδηγούς οδήγησης 53 mm και προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα ήχου surround 7.1. Άνετα και ανθεκτικά - θα σας εξυπηρετήσουν καλά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο πολύχρωμος οπίσθιος φωτισμός RGB τους δίνει έναν μοναδικό χαρακτήρα.

  • Ηχείο: Φ53ΜΜ
  • Αντίσταση: 64Ω ± 15%
  • Ευαισθησία: 98dB ± 3dB
  • Απόκριση συχνότητας: 20 Hz - 20 KHz
  • Μικρόφωνο: 6 x 2.7mm
  • Λειτουργικό ρεύμα: ≤ 80mA
  • Μήκος καλωδίου: 2.1m ± 10%
  • Τύπος διασύνδεσης: 3,5 mm + USB
  • Ήχος 7.1 surround, εξωτερική μείωση θορύβου

Κατασκευαστής

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
RGB
Μήκος Καλωδίου
2,1 m
Συνδεσιμότητα
USB
Αντίσταση Ακουστικών
64 ohm
Χαρακτηριστικά Μικροφώνου
Αποσπώμενο
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (2)

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Johnnie Pogas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον..Πριν απ αυτα ειχα τα Creative Sound BlasterX H6 αρκετα χρονια που δεν χαλασαν αλλα ειχαν θεματα με αποσυνδεσεις και ηταν σπαστικο και επειδη κινουμαι σε budget ακουστικα αγορασα τα HAVIT διαβασμενος φουλ για τα συγκεκριμενα για τα θετικα τους και τα αρνητικα τους που για μενα δεν υπαρχει κανενα αρνητικο εκτος απ αυτο που θα περιγραψω παρακατω..
    Για το κεφαλι μου που ειναι σχετικα μικρο ειναι πολυ βολικα γιατι ειναι λιγο σφιχτα κουμπωνουν πολυ καλα ειδικα στο αυτι τα θεωρω οτι πρεπει πολυ στιβαρη κατασκευη σαν υλικο δεν το περιμενα με τιποτα! και παμε στο χαρουμενο πραγμα της υποθεσης και σημαντικο που ολοι ψαχνουν ειναι ο ηχος γιατι στον καθενα ειναι σχετικο και διαφορετικες οι αποψεις και τα γουστα εχω περασει απο αρκετα budget ακουστικα δεν εχω ξανα ακουσει πιο χρωματιστο ηχο ενταση και μπασο rock,metal trance techno κτλπα ειδικα στα νταμπα ντουμπα ειναι κορυφη!! τα ακουστικα ειναι high magnetic 53mm που ακουστικα των 100ευρω η 150 εχουν πολυ μικροτερη ποιοτητα και πληρωνεις πολυ παραπανω μονο και μονο για την μαρκα..
    Το αρνητικο ειναι οτι αν βαλεις τα driver τους δουλευουν κανονικα αλλα δεν εχει το μεγιστο σαν ηχο ακουγονται πολυ υποβαθμισμενα αλλα αυτο λυνεται αν περασετε το FXSOUND και χρησιμοποιησετε αυτο αντι του Xear audio center που ειναι το default ο ηχος παει σε αλλο επιπεδο περνατε κανονικα τα παντα που εχει στα driver και το Xear audio center απλα δεν ενεργοποιειτε το equalizer του και κατεβαζετε το FXSOUND παιζετε λιγο με τα settings οπως πιστευετε και σας ακουγεται καλυτερα και θα με καταλαβετε και αν κανω και λιγη συγκριση με τα creative 30% σε ολα πανω ποιοτητα μπασο ενταση τρομερο!
    Οσο για το μικροφωνο παρα πολυ καλο σαν του creative αλλα δεν εχει τοση καλη απομονωση θορυβου αλλα ειναι πενταθακαρο γι αυτα τα χρηματα πραγματικα τους κλεβεις στην ελλαδα ειναι τσιμπημενα για 50 ευρω γιατι στις εξω χωρες ειναι πολυ πιο φθηνα μπορεις να τα βρεις με 27 ευρω τιμη που την φοβασαι αλλα μολις τα πιασεις στα χερια σου λες αποκλειεται να εχουν φτιαξει τετοια ακουστικα με τοσα λιγα χρηματα!!! κουρασα αλλα επρεπε να εξηγησω

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Λοιπον..Πριν απ αυτα ειχα τα Creative Sound BlasterX H6 αρκετα χρονια που δεν χαλασαν αλλα ειχαν θεματα με αποσυνδεσεις και ηταν σπαστικο και επειδη κινουμαι σε budget ακουστικα αγορασα τα HAVIT διαβασμενος φουλ για τα συγκεκριμενα για τα θετικα τους και τα αρνητικα τους που για μενα δεν υπαρχει κανενα αρνητικο εκτος απ αυτο που θα περιγραψω παρακατω..
    Για το κεφαλι μου που ειναι σχετικα μικρο ειναι πολυ βολικα γιατι ειναι λιγο σφιχτα κουμπωνουν πολυ καλα ειδικα στο αυτι τα θεωρω οτι πρεπει πολυ στιβαρη κατασκευη σαν υλικο δεν το περιμενα με τιποτα! και παμε στο χαρουμενο πραγμα της υποθεσης και σημαντικο που ολοι ψαχνουν ειναι ο ηχος γιατι στον καθενα ειναι σχετικο και διαφορετικες οι αποψεις και τα γουστα εχω περασει απο αρκετα budget ακουστικα δεν εχω ξανα ακουσει πιο χρωματιστο ηχο ενταση και μπασο rock,metal trance techno κτλπα ειδικα στα νταμπα ντουμπα ειναι κορυφη!! τα ακουστικα ειναι high magnetic 53mm που ακουστικα των 100ευρω η 150 εχουν πολυ μικροτερη ποιοτητα και πληρωνεις πολυ παραπανω μονο και μονο για την μαρκα..
    Το αρνητικο ειναι οτι αν βαλεις τα driver τους δουλευουν κανονικα αλλα δεν εχει το μεγιστο σαν ηχο ακουγονται πολυ υποβαθμισμενα αλλα αυτο λυνεται αν περασετε το FXSOUND και χρησιμοποιησετε αυτο αντι του Xear audio center που ειναι το default ο ηχος παει σε αλλο επιπεδο περνατε κανονικα τα παντα που εχει στα driver και το Xear audio center απλα δεν ενεργοποιειτε το equalizer του και κατεβαζετε το FXSOUND παιζετε λιγο με τα settings οπως πιστευετε και σας ακουγεται καλυτερα και θα με καταλαβετε και αν κανω και λιγη συγκριση με τα creative 30% σε ολα πανω ποιοτητα μπασο ενταση τρομερο!
    Οσο για το μικροφωνο παρα πολυ καλο σαν του creative αλλα δεν εχει τοση καλη απομονωση θορυβου αλλα ειναι πενταθακαρο γι αυτα τα χρηματα πραγματικα τους κλεβεις στην ελλαδα ειναι τσιμπημενα για 50 ευρω γιατι στις εξω χωρες ειναι πολυ πιο φθηνα μπορεις να τα βρεις με 27 ευρω τιμη που την φοβασαι αλλα μολις τα πιασεις στα χερια σου λες αποκλειεται να εχουν φτιαξει τετοια ακουστικα με τοσα λιγα χρηματα!!! κουρασα αλλα επρεπε να εξηγησω

    2
  • 0
  • Δες τα όλα
31,78 €
5,00 €   μεταφορικά