Στο αυτοκίνητο μου, '06 Corolla E120, ότι FM Transmitter κι αν έχω δοκιμάσει έχει παράσιτα.
Ακόμα και κάποιο άλλο, με πολύ δυνατό σήμα, δοκιμασμένο σε άλλα αυτοκίνητα, στο δικό μου έχει δυνατά παράσιτα (παίζει ρόλο η κατασκευή του αυτοκηνίτου).
Το συγκακριμένο έχει πολύ δυνατό σήμα. Λόγο του καλωδίου πιστεύω που μπορείς να το τοποθετήσεις πολύ κοντά στο στερεοφωνικό. ¨οταν δεν παίζει μουσική δεν ακούς χιόνια καθόλου.
Για Θεσσαλονίκη καλύτερες συχνότητες 101 ή 108 FM
Η σύνδεση bluetooth (μέχρι στιγμής) απροβλημάτιση και αυτόματη.
Πέρνει κάρτα micro sd και usb sticks, απο τα οποία παίζει απ' όσο έχω καταλάβει αλφαβητικά. Μπορεί να παίξεi ακόμα και FLAC αρχεία αλλα σε σήμα FM ποιό το νόημα;
Μπορεί να παίζει απο κάρτα ή usb ενώ είναι συνδεμένο με bluetooth. Μόλις έρθει κλήση ή κάτι παίξει απο το κινητό, πχ, ειδοπόιηση απο google maps, σταματάει το payback απο την sd και δίνει προτεραιότητα στο bluetooth. Αμέσως μετά συνεχίζει το playback απο την sd ή usb. Πάρα πολύ χρίσημη λειτουργία.
Επίσεις μπορεί να είναι συνδεμένο σε 2 συσκευές ταυτόχρονα.
Ο φορτιστής όντως βγάζει κοντα στα 2 Amperes και φορτίζει ικανοποιητικά.
Μόλις μπεί σε λειτουργία, στην οθόνη δήχνει τα volts της μπαταρίας για 2 δευτερόλεπτα.
Μόνο αναμενόμενα αρνητικό, το μικρόφωνο για κλήσεις. Ακούγεται μπουκωμένο και πολύ μακριά. Χρειάζεται να φωνάζεις για να σε καταλάβουν, αλλα η δουλειά γίνεται για μια στο τόσο, πόσο μάλλον για ώρα ανάγκης. Σε ανοιχτή ακρόαση με το μικρόφωνο του κινητού ακούγεσαι πάρα πολυ καλύτερα.
Αν μπορείτε να το τοποθετήσετε σε κάποιο σημείο πολύ κοντά σας ίσως τα πράγματα να είναι καλύτερα.
Video review εδω:
https://www.youtube.com/watch?v=4XrOjI0xBVk