Gaming Headsets

Logitech G430

Ο ήχος ολοκληρώνει την εικόνα. Το σετ μικροφώνου-ακουστικών για παιχνίδια G430 Surround Sound Gaming Headset προσφέρει ήχο ακουστικών surround 7.1 Dolby και ελαφριά σχεδίαση.

Ο ήχος ολοκληρώνει την εικόνα. Το σετ μικροφώνου-ακουστικών για παιχνίδια G430 Surround Sound Gaming Headset προσφέρει ήχο ακουστικών surround 7.1 Dolby και ελαφριά σχεδίαση.

  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 8 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο ήχος ολοκληρώνει την εικόνα. Το σετ μικροφώνου-ακουστικών για παιχνίδια G430 Surround Sound Gaming Headset προσφέρει ήχο ακουστικών surround 7.1 Dolby και ελαφριά σχεδίαση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Surround, Noise Canceling MIC
Μήκος Καλωδίου
-
Συνδεσιμότητα
USB, 2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
32 ohm
Χρώμα
Μπλε

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (96)

Αξιολογήσεις

  1. 48
  2. 32
  3. 8
  4. 6
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απομόνωση θορύβου
  • Άνεση
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • thefulltiltman
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θετικά:
    1.Πολύ καλός ήχος και μικρόφωνο.
    2.Άνετα για ατέλιωτες ώρες gaming.
    3.Μακρύ καλώδιο.
    Αρνητικά:
    1.Ευαίσθητη κατασκευή. Το ύφασμα στα ακουστικά φθάρηκε γρήγορα και το σημείο που ενώνει τα ακουστικά με το πάνω μέρος ενώνονται με ένα μικρό πλαστικό άξονα ο οποίος με ένα πέσιμο έσπασε.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DocFilm_com
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βαζω 4 αστερια γιατι παροτι ειμαι 10/10 ικανοποιημενος απο τα ακουστικα, αναρωτιεμαι να δυσανασχετω για τον καταναλωτη που θα δωσει τωρα 197 ευρω ενω εγω πριν 1-2 χρονια τα πηρα γυρω στα 60 ολοκαινουρια. Πως γινεται αυτο και γιατι αλλαξε τοσο δραματικα το μαρκετινγκ και το κοστος ρε παιδια ? Μη μας κανετε να παμε σε αλλες μαρκες γιατι στηριξαμε την logitech.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ έχω ακούσει από εμπειρίες ότι τα ακουστικά τα πετάνε και δεν παθαίνουν τίποτα το ίδιο έκανα κι εγώ και δεν πάθανε τίποτα. Όμως μια φορά πήγα να τα βγάλω απτο κεφάλι μου κι επειδή είμαι χοντροκεφαλος και ατσουμπαλος καταλαθος φυσικά τα έσπασα. Ακόμη δουλεύουν όμως έφτιαγα εγώ. Υπάρχουν ακουστικά πολύ καλύτερης ποιότητας από θέματα που ακόμη κι εγώ δεν θα κατάφερνα να τα σπάσω με αυτό τον τρόπο όμως τις την τιμή τους αξίζει. Αν θες δώσε 50€ παραπάνω αν έχεις και πάρε ξέρω γω τίποτα hyperx. Αυτά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mike_stathis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από αρκετό καιρό χρήσης μπορω να πω αξίζουν τα χρήματα τους!Πολυ καλός ήχος πολυ καλο μικρόφωνο ελαφριά δν τα νιώθεις στο κεφάλι ακόμα και μετά από πολλες ωρες gaming!Αρκετες επιλογές και ρυθμίσεις από το πραγραμμα(πρέπει να συνδεθούν με το usb)Καθαρίζονται εύκολα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dominic King
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απο εμενα 3 αστερια γιατι οτι εχει να κανει με τον ηχο και το synchronise με το pc ειναι οτι χειροτερο, εχει jack και απο jack παει σε usb και μετα πανω στο pc ,αν δοκιμασεις χωρις την καρτα θα ειναι ακομα χειροτερα, γενικα οδχι δε θα τα αγοραζα, στον καδο θα τα πετουσα, πραγματικα θα παρω αλλα. μακρυα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετα απο 5+ χρονια χρησης η ποιοτητα ηχου δεν εχει αλλοιωθει καθολου και γενικα απο λειτουργικη αποψη τα ακουστικα δεν εχουν παθει το παραμικρο ολα λειτουργουν οπως και οταν ηταν καινουρια. Απο κατασκευαστικη αποψη τωρα.. τα σημεια οπου ενωνονται τα ακουστικα με το headband εχουν σπασει 100 φορες και εχω βαρεθει να τα φτιαγνω ξανα και ξανα. Η ποιοτητα κατασκευης σε εκεινο το σημειο ειναι για κλαματα. Τα μαξιλαρια ειναι οκ.. θα μπορουσαν να ειναι και καλυτερα. Γενικα απο ποιτητα ηχου και λογισμικου σκιζουν, η ποιοτητα κατασκευης απο την αλλη ειναι μετρια.. αλλου καλη και αλλου χαλια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Productor
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον μετα απο 2 χρονια χρησης. Ειναι ικανοποιητικα.
    Pros:
    - Μακρυ καλωδιο
    - 7.1
    - Δυνατος Ηχος
    Cons:
    - Τα μαξιλαρακια φθαρθηκαν αρκετα μετα απο καιρο
    - Ο διακοπτης που αυξομειωνει τον ηχο μετα απο 1 χρονο αρχισε να τα παιζει και να ακουω μονο απο το ενα αυτι και επρεπε να παιζω λιγο μαζι του ωστε να στρωσει.
    - Το 7.1 θελει ανταπτορακι που προσωπικα δεν με βολεψε. Και δεν το χρησιμοποιησα ποτε.
    Θα τα προτεινα? Ναι πιο παλια ομως που η τιμη του ηταν στα 45 Ευρω.
    Θα προτεινα στα ιδια λεφτα πανω κατω τα G533.

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anis69
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχει πολυ κακο 7.1 audio, εχει μηδαμινο μπασο, ο ηχος του ειναι περιορισμενος (+ με την μαμα καρτα ηχου ακουγεται ακομα ποιο χαλια). Ειμαι competitive player (cs go pubg, rainbow 6) και δεν με εχουν βολεψει καθολου. Δεν τα προτεινω μην τα αγορασετε πατε καλυτερα στην σιγουρη επιλογη τον hyper x cloud 2.

    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Moura

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συγκεκριμενα τα εχω 5-6 μηνες και ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! Απο αποψη ηχου και 7.1 ειναι ΑΡΙΣΤΑ. Εχουν και το software που ειναι πολυ καλοφτιαγμενο. Το μικροφωνο δεν ειναι το καλυτερο που υπαρχει αλλα για τσατ κλπ ειναι ικανοποιητικο. Οσον αφορα την ανεση τα μαξιλαρακια ειναι πολυ ανετα αν και μετα απο αρκετες ωρες χρησης μερικες φορες αλλαζω θεση λιγο τα ακουστικα στο κεφαλι μου. Τα προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΧΤΑ στον καθενα καθως πιστευω οτι μπορουν να κρατησουν αρκετα χρονια!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NyanBang
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 αστερα για τη τιμη και την κατηγορια τους.Θα μπορουσαν να εχουν καλυτερο μπασο αλλα με ενα EQ κανουν θαυματα για την αξια τους.Ευκολο χειρισμο απο το προγραμμα και βολικη χρηση με καρφι ή usb.Αν δεν εχετε headset ξεκινηστε με αυτο για να καταλαβαιτε που μπαινει η βαση για ενα πολυ καλο προιον

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spawn87
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω ένα χρόνο, πρώτη φορά πήρα ένα mid range headset και είμαι υπερβολικά ικανοποιημένος. Ισως ένα κλίκ παραπάνω ένταση να χρειαζόμουν αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι τέλεια. Επίσης έχουν πέσει αρκετές φορές από το γραφείο και δέν είχαν ούτε μία αλλαγή στην απόδοσή τους, μου έσπασε λίγο το πλαστικό σε ένα σημείο αλλά φταίω εγώ που δέν τα πρόσεξα. Απομόνωση ήχου 10 στα 10 για τα λεφτά του. Τέλος μην ξεχνάμε για το support after sales αυτής της εταιρίας.Θα τα ξανα αγόραζα πολύ άνετα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xartrip
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θέλω να τα μηδενίσω αλλά αν χαρακτηρίζει μια λέξη αυτά τα ακουστικά,αυτό είναι η μετριότητα.Πιστεύω ότι μπορεί να βρει κάποιος καλύτερα ακουστικά στα ίδια ή και λιγότερα λεφτά,τουλάχιστον σε ορισμένους τομείς.Θα σταθώ σε δύο πράγματα που μου έκαναν κακή εντύπωση.

    1)Το ένα είναι η ποιότητα κατασκευής η οποία με ενόχλησε δεδομένης της κατηγορίας τιμής και μάρκας.Περιβάλλεται από μέτριο πλαστικό και κατ'εμε άβολα μαξιλαράκια στο αυτί.Δεν λέω ότι ενοχλούν αλλά σε καμία περίπτωση δεν τα αισθάνεσαι άνετα.

    2)Το δεύτερο είναι το μικρόφωνο το οποίο δεν είναι κακό όταν μιλάς εσύ,αλλά γίνεται απίστευτα κακό όταν ακούγονται μαζί με εσένα καμπάνα η πόρτα του δωματίου,τα μηχανάκια που μπορεί να περνάνε απ'έξω και πάει λέγοντας.

    O ήχος τους είναι καλός μεν αλλά το noise cancellation είναι και αυτό μετριότατο δε.Δεν τα προτείνω,εκτός εάν σας ενδιαφέρει ντε και καλά μια ΟΚ ποιότητα του ήχου και τίποτα άλλο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • euloghtos
    2
    3 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπον τα εχω πανω απο 6 μηνες πολυ καλη ποιοτητα ανετα τα φορας αρκετες ωρες χωρις να σε πιασει πονοκεφαλος κατα τα αλλα ομως τα λεφτα ειναι πολλα για αυτα τα ακουστικα ο ηχος ειναι πραγματικα πολυ χαμηλος ειχα ακουστικα με 15 ευρο που τα ειχα στο 50 % και ηταν υπερ αρκετα με καλη ποιοτητα μαλιστα.. και τωρα περνω logitech με 50 ευρο και το εχω 100% και ισα ισα ακουω? ε οχι ρε παιδια πολυ κακο value for money δεν ξαναπερνω ακουστικα logitech ποτε ποντικια ναι. εχω το g503 spectrum τελειο αλλα τεσπα τα ακουστικα δεν αξιζουν 50 ευρο οχι ειδικα για fps games τυπου pubg cod fortnite klp με τη καμια πηγενετε σε κατι αλλο... αυτα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostoula-sar
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΘΕΤΙΚΑ
    εχουν καλη ποιοτητα
    ειναι πολυ ελαφρια και ανετα
    εχουν καλο μπασο
    εχουν καλο surround

    ΑΡΝΗΤΙΚΑ
    δεν εχουν πολυ δυνατο ηχο
    ακους λιγο την φωνη σου απο το μικρωφονο
    εαν το ψιλοσεις τερμα κανει κατι μικρα παρασιτα

    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.lionakis
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ ικανοποιημένος πολύ value για την τιμή τους αλλά είναι καθαρά για χαλαρό gaming λόγο της σχετικά χαμηλής έντασης αλλά η ποιότητα πολύ καλή τα συνιστώ για budged pibgοπαιχνιδα

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chocobo
    3
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ικανοποιητικα gaming ακουστικα.Καλο μικροφωνο και καλο surround συστημα.
    Κατα τα αλλα δεν καταλαβαινω τα reviews.Τα ακουστικα αυτα δεν θα επρεπε να ξεπερνανε τα 35 ευρω.
    Στην τιμη τον 50+ ειναι απλα ενα κακο vfm.
    Η κατασκευη ειναι μετριας ποιοτητας.Παρολο που δεν ειναι ιδιαιτερα βαρυα στο καιφαλι σε κουραζουν μετα απο καμια ωρα.
    Η ενταση κατα μεσο ορο ειναι χαμηλη ακομα και μετα απο tweaks στο προγραμμα της logitech.Για gaming ειναι οκ αλλα για μουσικη ουτε καν.Η μουσικη ποιοτητα τον ακουστικων αυτων ειναι ελαχιστα χειροτερη απο κατι turbo x τον 20 ευρω που εχω.
    Οποτε μενει το μικροφωνο και το surround.Αυτα ειναι καλα και ισως το μονο που σωζει το συγκεκριμενο ακουστικο.

    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimaras997
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο ήχος είναι surround οπότε είναι ιδανικα για άτομα που παίζουν fps games(και για τους φορτναιτακιδες). Παρόλο που θεωρούνται gaming headset η μουσική ακούγεται τελεια και απολαυστικά, το μπάσο πολύ δυνατό, κάθονται στο κεφαλι χωρίς να σε πιέζουν αλλα το κάλυμμα απο τα μαξιλαρακια ειναι ιφασματινο και ζεστενονται τα αυτια μου οποτε με κουραζουν λιγο. Κάτι που με ενόχλησε που μπορεί άλλοι να το θεώρουν χρήσιμο είναι ότι έχει τεράστιο καλώδιο, μπορώ να κάνω βολτα στο δωμάτιο μετά ακουστικά στο κεφαλι μου και να είναι συνδεμένο στο πσ αλλά είναι τόσο μαρκυ που το πατάω με την καρέκλα και νευριαζω, γι αυτό έχω τιλιξει το μισο καλώδιο με λαστιχάκι και είμαι οκ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Nydreos
    4
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά ειναι πολύ καλά, αλλά γι αυτά που δίνεις μην περιμένεις ένταση! Όλα τα άλλα τα έχει ειδικά άνεση, τα φοράω 10-12 ώρες και είναι σαν να μην τα φοράω. Έχουν ενα κακό για το οποίο θα βάλω 4 αστέρια και όχι 5. Δεν έχουν ένταση δυνατή, δεν περίμενα κάτι παραπάνω για τα λεφτά τους αλλά αν θέλεις κάτι για να ακούς βήματα σε παιχνίδια ΜΗΝ τα πάρεις. Πάνε σε κάτι αλλο! Κατα τα άλλα τα ακουστικά αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω!

    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελαφρύ σετ με πολύ καλή ποιότητα Logitech. Άψογο service σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα και επιλύθηκε άμεσα από την ίδια την εταιρεία. Πάντα να κάνετε register τα προϊόντα της στο επίσημο site με επισύναψη της απόδειξης αγοράς. Τα συνιστώ και για το πολύ καλό 7.1 ήχο αλλά και σαν ακουστικά gaming ή για παρακολούθηση video/ταινιών.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sor_John
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής από το καλώδιο μέχρι τα μαξιλαράκια, δεν με κουράζουν καθόλου τα φοράω άνετα και 2 και 3 ώρες, επίσης η απομόνωση του ήχου δεν είναι ότι καλύτερο αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί... Το μικρόφωνο πολύ καλό!!! Το μόνο που θα ήθελα από τα ακουστικά για για να αξίζουν 100% τα χρήματα τους είναι παραπάνω ένταση στον ήχο!!!
    Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλο όλο το σετ!!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jordanmyl4
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικα...

    - Το surround στα παιχνιδια ειναι εκληπτικο και εκει ειναι το σημειο που αξιζει τα λεφτα του
    - Μακρυ καλωδιο και ποιοτικο οποτε μην αγχωνεστε αν φτανει
    - Πολυ καλο μικροφωνο με καλο noice cancelation

    Αρνητικα...

    - Δυστηχως τα ακουστικα μου φαινονται κουραστικα καθονται καλα και ειναι για ολα τα κεφαλια και αυτια αλλα δεν τα συνιστω για πολλες ωρες
    - Η ενταση θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερη δηλαδη στη μουσικη δεν προκειται να ακουσετε τιποτα το σοκαριστικο

    Γενικα τα ακουστικα αξιζουν απειρα για τα 55ε!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Christopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος τους 5 χρόνια,είπα να μπω να δώ σε τι τιμή παίζουν.Άν μου πάθαιναν κάτι, και πάλι αυτά θα αγόραζα.Απόλυτα ευχαριστημένος και από τον ήχο και απο το 7,1 και απο την απομονωση του ήχου απο το περιβάλλον.Τα συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimtzio
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω τα ακουστικα εδω και 3 χρονια και ακομα τα χρησιμοποιω. Τα ειχα παρει στα 65 ευρω μετα απο αρκετη σκεψη. Τελικα αποδειχτηκαν μια απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει ποτε. Το μονο χαζο που εχουν ειναι αυτη η καρτα ηχου που δινει στο πακετο η οποια ειναι πολυ μετρια αλλα δεν θα περιμενα και κατι παραπανω σε αυτα τα λεφτα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggeliszaimis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Να πω λίγα λόγια.. 2 Μήνες χρήσης ωραία ακουστικά για τα λεφτά τους καλή ηχομόνωση όμως... Δεν έχουν τεράστια ένταση η αυτή που θα με ικανοποιούσε.. Ικανοποιητικό μπάσο σχετικό με τα earpods που έχω και γενικα σαν γενική άποψη αξίζουν τα λεφτά τους!

    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Faidon_Kourounakis
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν ψαχνεις για ακουστικα απλα παρε αυτα. Δε θα το μετανιώσεις. πριν τα παρω ειχα ψαξει παρα πολυ για το ποια ακουστικα ειναι τα καλυτερα για τη τιμη τους. κατεληξα πολλες φορες σε αυτα. οταν τ πρωτοχρησιμοποιησα ειχα εντυποσιαστει. τα προτίνω!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • f_pallikaras
    5
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα προϊόν που για τα λεφτά του αξίζει απίστευτα. Αν θες φθηνά ακουστικά για gaming ή για πολλές ώρες χρήση, πραγματικά αυτά είναι τα πιο φθηνά και τα πιο καλά. Υπέροχος ήχος, πολύ βολικά και πολύ φθηνά. Για αυτό άλλωστε τα χρησιμοποιούν και οι πιο καλοί και διάσημοι gamers.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d4ggerftw
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω ενα χρονο τωρα, δεν με εχουν απογοητευσει. Τα χρησιμοποιω και στην δουλεια και στο σπιτι και δεν εχουν παθει τιποτα ακομα.
    Συν:
    +Ανθεκτικα
    +Βγαινουν ευκολα τα earpads για καθαρισμα
    +Μακρυ καλωδιο
    +Ποιοτητα Ηχου
    +Μπασο
    +Βολικα
    +Καλυπτουν τελεια το αυτι

    Μειον:
    -Ενταση: οταν ακους μουσικη απο καπου αλλου εκτος απο VLC δεν μπορεις να το βαλεις οσο δυνατα θα ηθελες, ειδαλλως η ενταση ειναι αρκετη για gaming για να ακουσεις τα παντα (απο βηματα και ψυθηρους μεχρι βολιδες)
    -Το καλωδιο, απο υφασμα και οσο μακρυ ειναι, εχει καποια θεματα απο αποψη οτι γυρναει ευκολα (και φτιαχνει ουσιαστικα κυκλακια, εν ελλειψη καλυτερης λεξης), αλλα με λιγη προσοχη μπορει να αποφευχθει.
    -Το sound board που συμπεριλαμβανεται (για να συνδεθει με usb) μπορει να λυγισει και να χαλασει το καλωδιο του (πιο πολυ προειδοποιηση ειναι αυτο)

    Πολυ καλο headset και δεν θα γυρισω να κοιταξω αλλο εως οτου χαλασει τελειως αυτο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θετικά:
    1.Πολύ καλός ήχος και μικρόφωνο.
    2.Άνετα για ατέλιωτες ώρες gaming.
    3.Μακρύ καλώδιο.
    Αρνητικά:
    1.Ευαίσθητη κατασκευή. Το ύφασμα στα ακουστικά φθάρηκε γρήγορα και το σημείο που ενώνει τα ακουστικά με το πάνω μέρος ενώνονται με ένα μικρό πλαστικό άξονα ο οποίος με ένα πέσιμο έσπασε.

    1
  • Βαζω 4 αστερια γιατι παροτι ειμαι 10/10 ικανοποιημενος απο τα ακουστικα, αναρωτιεμαι να δυσανασχετω για τον καταναλωτη που θα δωσει τωρα 197 ευρω ενω εγω πριν 1-2 χρονια τα πηρα γυρω στα 60 ολοκαινουρια. Πως γινεται αυτο και γιατι αλλαξε τοσο δραματικα το μαρκετινγκ και το κοστος ρε παιδια ? Μη μας κανετε να παμε σε αλλες μαρκες γιατι στηριξαμε την logitech.

    1
  • Ενώ έχω ακούσει από εμπειρίες ότι τα ακουστικά τα πετάνε και δεν παθαίνουν τίποτα το ίδιο έκανα κι εγώ και δεν πάθανε τίποτα. Όμως μια φορά πήγα να τα βγάλω απτο κεφάλι μου κι επειδή είμαι χοντροκεφαλος και ατσουμπαλος καταλαθος φυσικά τα έσπασα. Ακόμη δουλεύουν όμως έφτιαγα εγώ. Υπάρχουν ακουστικά πολύ καλύτερης ποιότητας από θέματα που ακόμη κι εγώ δεν θα κατάφερνα να τα σπάσω με αυτό τον τρόπο όμως τις την τιμή τους αξίζει. Αν θες δώσε 50€ παραπάνω αν έχεις και πάρε ξέρω γω τίποτα hyperx. Αυτά.

    0
  • Μετά από αρκετό καιρό χρήσης μπορω να πω αξίζουν τα χρήματα τους!Πολυ καλός ήχος πολυ καλο μικρόφωνο ελαφριά δν τα νιώθεις στο κεφάλι ακόμα και μετά από πολλες ωρες gaming!Αρκετες επιλογές και ρυθμίσεις από το πραγραμμα(πρέπει να συνδεθούν με το usb)Καθαρίζονται εύκολα!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

93 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
The_Aslani

μπορείτε να μου πειτε το λινκ για το software των ακουστικών για να λειτουργούν
σωστα ?

tsakali_gr

Γνωρίζει κανείς εάν το συγκεκριμένο headset είναι συμβατό με το PlayStation 4;

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο ήχος ολοκληρώνει την εικόνα. Το σετ μικροφώνου-ακουστικών για παιχνίδια G430 Surround Sound Gaming Headset προσφέρει ήχο ακουστικών surround 7.1 Dolby και ελαφριά σχεδίαση.

Κατασκευαστής

Τύπος
Over Ear
Δυνατότητες & Λειτουργίες
Surround, Noise Canceling MIC
Μήκος Καλωδίου
-
Συνδεσιμότητα
USB, 2x3.5 mm
Αντίσταση Ακουστικών
32 ohm
Χρώμα
Μπλε

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (96)

  1. 48
  2. 32
  3. 8
  4. 6
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα Μικροφώνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απομόνωση θορύβου
  • Άνεση
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • thefulltiltman
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θετικά:
    1.Πολύ καλός ήχος και μικρόφωνο.
    2.Άνετα για ατέλιωτες ώρες gaming.
    3.Μακρύ καλώδιο.
    Αρνητικά:
    1.Ευαίσθητη κατασκευή. Το ύφασμα στα ακουστικά φθάρηκε γρήγορα και το σημείο που ενώνει τα ακουστικά με το πάνω μέρος ενώνονται με ένα μικρό πλαστικό άξονα ο οποίος με ένα πέσιμο έσπασε.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DocFilm_com
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βαζω 4 αστερια γιατι παροτι ειμαι 10/10 ικανοποιημενος απο τα ακουστικα, αναρωτιεμαι να δυσανασχετω για τον καταναλωτη που θα δωσει τωρα 197 ευρω ενω εγω πριν 1-2 χρονια τα πηρα γυρω στα 60 ολοκαινουρια. Πως γινεται αυτο και γιατι αλλαξε τοσο δραματικα το μαρκετινγκ και το κοστος ρε παιδια ? Μη μας κανετε να παμε σε αλλες μαρκες γιατι στηριξαμε την logitech.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ έχω ακούσει από εμπειρίες ότι τα ακουστικά τα πετάνε και δεν παθαίνουν τίποτα το ίδιο έκανα κι εγώ και δεν πάθανε τίποτα. Όμως μια φορά πήγα να τα βγάλω απτο κεφάλι μου κι επειδή είμαι χοντροκεφαλος και ατσουμπαλος καταλαθος φυσικά τα έσπασα. Ακόμη δουλεύουν όμως έφτιαγα εγώ. Υπάρχουν ακουστικά πολύ καλύτερης ποιότητας από θέματα που ακόμη κι εγώ δεν θα κατάφερνα να τα σπάσω με αυτό τον τρόπο όμως τις την τιμή τους αξίζει. Αν θες δώσε 50€ παραπάνω αν έχεις και πάρε ξέρω γω τίποτα hyperx. Αυτά.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mike_stathis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από αρκετό καιρό χρήσης μπορω να πω αξίζουν τα χρήματα τους!Πολυ καλός ήχος πολυ καλο μικρόφωνο ελαφριά δν τα νιώθεις στο κεφάλι ακόμα και μετά από πολλες ωρες gaming!Αρκετες επιλογές και ρυθμίσεις από το πραγραμμα(πρέπει να συνδεθούν με το usb)Καθαρίζονται εύκολα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dominic King
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απο εμενα 3 αστερια γιατι οτι εχει να κανει με τον ηχο και το synchronise με το pc ειναι οτι χειροτερο, εχει jack και απο jack παει σε usb και μετα πανω στο pc ,αν δοκιμασεις χωρις την καρτα θα ειναι ακομα χειροτερα, γενικα οδχι δε θα τα αγοραζα, στον καδο θα τα πετουσα, πραγματικα θα παρω αλλα. μακρυα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετα απο 5+ χρονια χρησης η ποιοτητα ηχου δεν εχει αλλοιωθει καθολου και γενικα απο λειτουργικη αποψη τα ακουστικα δεν εχουν παθει το παραμικρο ολα λειτουργουν οπως και οταν ηταν καινουρια. Απο κατασκευαστικη αποψη τωρα.. τα σημεια οπου ενωνονται τα ακουστικα με το headband εχουν σπασει 100 φορες και εχω βαρεθει να τα φτιαγνω ξανα και ξανα. Η ποιοτητα κατασκευης σε εκεινο το σημειο ειναι για κλαματα. Τα μαξιλαρια ειναι οκ.. θα μπορουσαν να ειναι και καλυτερα. Γενικα απο ποιτητα ηχου και λογισμικου σκιζουν, η ποιοτητα κατασκευης απο την αλλη ειναι μετρια.. αλλου καλη και αλλου χαλια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Productor
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπον μετα απο 2 χρονια χρησης. Ειναι ικανοποιητικα.
    Pros:
    - Μακρυ καλωδιο
    - 7.1
    - Δυνατος Ηχος
    Cons:
    - Τα μαξιλαρακια φθαρθηκαν αρκετα μετα απο καιρο
    - Ο διακοπτης που αυξομειωνει τον ηχο μετα απο 1 χρονο αρχισε να τα παιζει και να ακουω μονο απο το ενα αυτι και επρεπε να παιζω λιγο μαζι του ωστε να στρωσει.
    - Το 7.1 θελει ανταπτορακι που προσωπικα δεν με βολεψε. Και δεν το χρησιμοποιησα ποτε.
    Θα τα προτεινα? Ναι πιο παλια ομως που η τιμη του ηταν στα 45 Ευρω.
    Θα προτεινα στα ιδια λεφτα πανω κατω τα G533.

    • Ποιότητα ήχου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anis69
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχει πολυ κακο 7.1 audio, εχει μηδαμινο μπασο, ο ηχος του ειναι περιορισμενος (+ με την μαμα καρτα ηχου ακουγεται ακομα ποιο χαλια). Ειμαι competitive player (cs go pubg, rainbow 6) και δεν με εχουν βολεψει καθολου. Δεν τα προτεινω μην τα αγορασετε πατε καλυτερα στην σιγουρη επιλογη τον hyper x cloud 2.

    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Moura

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συγκεκριμενα τα εχω 5-6 μηνες και ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! Απο αποψη ηχου και 7.1 ειναι ΑΡΙΣΤΑ. Εχουν και το software που ειναι πολυ καλοφτιαγμενο. Το μικροφωνο δεν ειναι το καλυτερο που υπαρχει αλλα για τσατ κλπ ειναι ικανοποιητικο. Οσον αφορα την ανεση τα μαξιλαρακια ειναι πολυ ανετα αν και μετα απο αρκετες ωρες χρησης μερικες φορες αλλαζω θεση λιγο τα ακουστικα στο κεφαλι μου. Τα προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΧΤΑ στον καθενα καθως πιστευω οτι μπορουν να κρατησουν αρκετα χρονια!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NyanBang
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 αστερα για τη τιμη και την κατηγορια τους.Θα μπορουσαν να εχουν καλυτερο μπασο αλλα με ενα EQ κανουν θαυματα για την αξια τους.Ευκολο χειρισμο απο το προγραμμα και βολικη χρηση με καρφι ή usb.Αν δεν εχετε headset ξεκινηστε με αυτο για να καταλαβαιτε που μπαινει η βαση για ενα πολυ καλο προιον

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spawn87
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω ένα χρόνο, πρώτη φορά πήρα ένα mid range headset και είμαι υπερβολικά ικανοποιημένος. Ισως ένα κλίκ παραπάνω ένταση να χρειαζόμουν αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι τέλεια. Επίσης έχουν πέσει αρκετές φορές από το γραφείο και δέν είχαν ούτε μία αλλαγή στην απόδοσή τους, μου έσπασε λίγο το πλαστικό σε ένα σημείο αλλά φταίω εγώ που δέν τα πρόσεξα. Απομόνωση ήχου 10 στα 10 για τα λεφτά του. Τέλος μην ξεχνάμε για το support after sales αυτής της εταιρίας.Θα τα ξανα αγόραζα πολύ άνετα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xartrip
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θέλω να τα μηδενίσω αλλά αν χαρακτηρίζει μια λέξη αυτά τα ακουστικά,αυτό είναι η μετριότητα.Πιστεύω ότι μπορεί να βρει κάποιος καλύτερα ακουστικά στα ίδια ή και λιγότερα λεφτά,τουλάχιστον σε ορισμένους τομείς.Θα σταθώ σε δύο πράγματα που μου έκαναν κακή εντύπωση.

    1)Το ένα είναι η ποιότητα κατασκευής η οποία με ενόχλησε δεδομένης της κατηγορίας τιμής και μάρκας.Περιβάλλεται από μέτριο πλαστικό και κατ'εμε άβολα μαξιλαράκια στο αυτί.Δεν λέω ότι ενοχλούν αλλά σε καμία περίπτωση δεν τα αισθάνεσαι άνετα.

    2)Το δεύτερο είναι το μικρόφωνο το οποίο δεν είναι κακό όταν μιλάς εσύ,αλλά γίνεται απίστευτα κακό όταν ακούγονται μαζί με εσένα καμπάνα η πόρτα του δωματίου,τα μηχανάκια που μπορεί να περνάνε απ'έξω και πάει λέγοντας.

    O ήχος τους είναι καλός μεν αλλά το noise cancellation είναι και αυτό μετριότατο δε.Δεν τα προτείνω,εκτός εάν σας ενδιαφέρει ντε και καλά μια ΟΚ ποιότητα του ήχου και τίποτα άλλο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • euloghtos
    2
    3 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπον τα εχω πανω απο 6 μηνες πολυ καλη ποιοτητα ανετα τα φορας αρκετες ωρες χωρις να σε πιασει πονοκεφαλος κατα τα αλλα ομως τα λεφτα ειναι πολλα για αυτα τα ακουστικα ο ηχος ειναι πραγματικα πολυ χαμηλος ειχα ακουστικα με 15 ευρο που τα ειχα στο 50 % και ηταν υπερ αρκετα με καλη ποιοτητα μαλιστα.. και τωρα περνω logitech με 50 ευρο και το εχω 100% και ισα ισα ακουω? ε οχι ρε παιδια πολυ κακο value for money δεν ξαναπερνω ακουστικα logitech ποτε ποντικια ναι. εχω το g503 spectrum τελειο αλλα τεσπα τα ακουστικα δεν αξιζουν 50 ευρο οχι ειδικα για fps games τυπου pubg cod fortnite klp με τη καμια πηγενετε σε κατι αλλο... αυτα

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostoula-sar
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΘΕΤΙΚΑ
    εχουν καλη ποιοτητα
    ειναι πολυ ελαφρια και ανετα
    εχουν καλο μπασο
    εχουν καλο surround

    ΑΡΝΗΤΙΚΑ
    δεν εχουν πολυ δυνατο ηχο
    ακους λιγο την φωνη σου απο το μικρωφονο
    εαν το ψιλοσεις τερμα κανει κατι μικρα παρασιτα

    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.lionakis
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ ικανοποιημένος πολύ value για την τιμή τους αλλά είναι καθαρά για χαλαρό gaming λόγο της σχετικά χαμηλής έντασης αλλά η ποιότητα πολύ καλή τα συνιστώ για budged pibgοπαιχνιδα

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chocobo
    3
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ικανοποιητικα gaming ακουστικα.Καλο μικροφωνο και καλο surround συστημα.
    Κατα τα αλλα δεν καταλαβαινω τα reviews.Τα ακουστικα αυτα δεν θα επρεπε να ξεπερνανε τα 35 ευρω.
    Στην τιμη τον 50+ ειναι απλα ενα κακο vfm.
    Η κατασκευη ειναι μετριας ποιοτητας.Παρολο που δεν ειναι ιδιαιτερα βαρυα στο καιφαλι σε κουραζουν μετα απο καμια ωρα.
    Η ενταση κατα μεσο ορο ειναι χαμηλη ακομα και μετα απο tweaks στο προγραμμα της logitech.Για gaming ειναι οκ αλλα για μουσικη ουτε καν.Η μουσικη ποιοτητα τον ακουστικων αυτων ειναι ελαχιστα χειροτερη απο κατι turbo x τον 20 ευρω που εχω.
    Οποτε μενει το μικροφωνο και το surround.Αυτα ειναι καλα και ισως το μονο που σωζει το συγκεκριμενο ακουστικο.

    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimaras997
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο ήχος είναι surround οπότε είναι ιδανικα για άτομα που παίζουν fps games(και για τους φορτναιτακιδες). Παρόλο που θεωρούνται gaming headset η μουσική ακούγεται τελεια και απολαυστικά, το μπάσο πολύ δυνατό, κάθονται στο κεφαλι χωρίς να σε πιέζουν αλλα το κάλυμμα απο τα μαξιλαρακια ειναι ιφασματινο και ζεστενονται τα αυτια μου οποτε με κουραζουν λιγο. Κάτι που με ενόχλησε που μπορεί άλλοι να το θεώρουν χρήσιμο είναι ότι έχει τεράστιο καλώδιο, μπορώ να κάνω βολτα στο δωμάτιο μετά ακουστικά στο κεφαλι μου και να είναι συνδεμένο στο πσ αλλά είναι τόσο μαρκυ που το πατάω με την καρέκλα και νευριαζω, γι αυτό έχω τιλιξει το μισο καλώδιο με λαστιχάκι και είμαι οκ

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Nydreos
    4
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ακουστικά ειναι πολύ καλά, αλλά γι αυτά που δίνεις μην περιμένεις ένταση! Όλα τα άλλα τα έχει ειδικά άνεση, τα φοράω 10-12 ώρες και είναι σαν να μην τα φοράω. Έχουν ενα κακό για το οποίο θα βάλω 4 αστέρια και όχι 5. Δεν έχουν ένταση δυνατή, δεν περίμενα κάτι παραπάνω για τα λεφτά τους αλλά αν θέλεις κάτι για να ακούς βήματα σε παιχνίδια ΜΗΝ τα πάρεις. Πάνε σε κάτι αλλο! Κατα τα άλλα τα ακουστικά αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω!

    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελαφρύ σετ με πολύ καλή ποιότητα Logitech. Άψογο service σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα και επιλύθηκε άμεσα από την ίδια την εταιρεία. Πάντα να κάνετε register τα προϊόντα της στο επίσημο site με επισύναψη της απόδειξης αγοράς. Τα συνιστώ και για το πολύ καλό 7.1 ήχο αλλά και σαν ακουστικά gaming ή για παρακολούθηση video/ταινιών.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απομόνωση θορύβου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sor_John
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής από το καλώδιο μέχρι τα μαξιλαράκια, δεν με κουράζουν καθόλου τα φοράω άνετα και 2 και 3 ώρες, επίσης η απομόνωση του ήχου δεν είναι ότι καλύτερο αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί... Το μικρόφωνο πολύ καλό!!! Το μόνο που θα ήθελα από τα ακουστικά για για να αξίζουν 100% τα χρήματα τους είναι παραπάνω ένταση στον ήχο!!!
    Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλο όλο το σετ!!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jordanmyl4
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικα...

    - Το surround στα παιχνιδια ειναι εκληπτικο και εκει ειναι το σημειο που αξιζει τα λεφτα του
    - Μακρυ καλωδιο και ποιοτικο οποτε μην αγχωνεστε αν φτανει
    - Πολυ καλο μικροφωνο με καλο noice cancelation

    Αρνητικα...

    - Δυστηχως τα ακουστικα μου φαινονται κουραστικα καθονται καλα και ειναι για ολα τα κεφαλια και αυτια αλλα δεν τα συνιστω για πολλες ωρες
    - Η ενταση θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερη δηλαδη στη μουσικη δεν προκειται να ακουσετε τιποτα το σοκαριστικο

    Γενικα τα ακουστικα αξιζουν απειρα για τα 55ε!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Christopoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος τους 5 χρόνια,είπα να μπω να δώ σε τι τιμή παίζουν.Άν μου πάθαιναν κάτι, και πάλι αυτά θα αγόραζα.Απόλυτα ευχαριστημένος και από τον ήχο και απο το 7,1 και απο την απομονωση του ήχου απο το περιβάλλον.Τα συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimtzio
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω τα ακουστικα εδω και 3 χρονια και ακομα τα χρησιμοποιω. Τα ειχα παρει στα 65 ευρω μετα απο αρκετη σκεψη. Τελικα αποδειχτηκαν μια απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει ποτε. Το μονο χαζο που εχουν ειναι αυτη η καρτα ηχου που δινει στο πακετο η οποια ειναι πολυ μετρια αλλα δεν θα περιμενα και κατι παραπανω σε αυτα τα λεφτα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggeliszaimis
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Να πω λίγα λόγια.. 2 Μήνες χρήσης ωραία ακουστικά για τα λεφτά τους καλή ηχομόνωση όμως... Δεν έχουν τεράστια ένταση η αυτή που θα με ικανοποιούσε.. Ικανοποιητικό μπάσο σχετικό με τα earpods που έχω και γενικα σαν γενική άποψη αξίζουν τα λεφτά τους!

    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Faidon_Kourounakis
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν ψαχνεις για ακουστικα απλα παρε αυτα. Δε θα το μετανιώσεις. πριν τα παρω ειχα ψαξει παρα πολυ για το ποια ακουστικα ειναι τα καλυτερα για τη τιμη τους. κατεληξα πολλες φορες σε αυτα. οταν τ πρωτοχρησιμοποιησα ειχα εντυποσιαστει. τα προτίνω!

    • Ποιότητα ήχου
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • f_pallikaras
    5
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένα προϊόν που για τα λεφτά του αξίζει απίστευτα. Αν θες φθηνά ακουστικά για gaming ή για πολλές ώρες χρήση, πραγματικά αυτά είναι τα πιο φθηνά και τα πιο καλά. Υπέροχος ήχος, πολύ βολικά και πολύ φθηνά. Για αυτό άλλωστε τα χρησιμοποιούν και οι πιο καλοί και διάσημοι gamers.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d4ggerftw
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω ενα χρονο τωρα, δεν με εχουν απογοητευσει. Τα χρησιμοποιω και στην δουλεια και στο σπιτι και δεν εχουν παθει τιποτα ακομα.
    Συν:
    +Ανθεκτικα
    +Βγαινουν ευκολα τα earpads για καθαρισμα
    +Μακρυ καλωδιο
    +Ποιοτητα Ηχου
    +Μπασο
    +Βολικα
    +Καλυπτουν τελεια το αυτι

    Μειον:
    -Ενταση: οταν ακους μουσικη απο καπου αλλου εκτος απο VLC δεν μπορεις να το βαλεις οσο δυνατα θα ηθελες, ειδαλλως η ενταση ειναι αρκετη για gaming για να ακουσεις τα παντα (απο βηματα και ψυθηρους μεχρι βολιδες)
    -Το καλωδιο, απο υφασμα και οσο μακρυ ειναι, εχει καποια θεματα απο αποψη οτι γυρναει ευκολα (και φτιαχνει ουσιαστικα κυκλακια, εν ελλειψη καλυτερης λεξης), αλλα με λιγη προσοχη μπορει να αποφευχθει.
    -Το sound board που συμπεριλαμβανεται (για να συνδεθει με usb) μπορει να λυγισει και να χαλασει το καλωδιο του (πιο πολυ προειδοποιηση ειναι αυτο)

    Πολυ καλο headset και δεν θα γυρισω να κοιταξω αλλο εως οτου χαλασει τελειως αυτο.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Απομόνωση θορύβου
    • Ποιότητα Μικροφώνου
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θετικά:
    1.Πολύ καλός ήχος και μικρόφωνο.
    2.Άνετα για ατέλιωτες ώρες gaming.
    3.Μακρύ καλώδιο.
    Αρνητικά:
    1.Ευαίσθητη κατασκευή. Το ύφασμα στα ακουστικά φθάρηκε γρήγορα και το σημείο που ενώνει τα ακουστικά με το πάνω μέρος ενώνονται με ένα μικρό πλαστικό άξονα ο οποίος με ένα πέσιμο έσπασε.

    1
  • Βαζω 4 αστερια γιατι παροτι ειμαι 10/10 ικανοποιημενος απο τα ακουστικα, αναρωτιεμαι να δυσανασχετω για τον καταναλωτη που θα δωσει τωρα 197 ευρω ενω εγω πριν 1-2 χρονια τα πηρα γυρω στα 60 ολοκαινουρια. Πως γινεται αυτο και γιατι αλλαξε τοσο δραματικα το μαρκετινγκ και το κοστος ρε παιδια ? Μη μας κανετε να παμε σε αλλες μαρκες γιατι στηριξαμε την logitech.

    1
  • Ενώ έχω ακούσει από εμπειρίες ότι τα ακουστικά τα πετάνε και δεν παθαίνουν τίποτα το ίδιο έκανα κι εγώ και δεν πάθανε τίποτα. Όμως μια φορά πήγα να τα βγάλω απτο κεφάλι μου κι επειδή είμαι χοντροκεφαλος και ατσουμπαλος καταλαθος φυσικά τα έσπασα. Ακόμη δουλεύουν όμως έφτιαγα εγώ. Υπάρχουν ακουστικά πολύ καλύτερης ποιότητας από θέματα που ακόμη κι εγώ δεν θα κατάφερνα να τα σπάσω με αυτό τον τρόπο όμως τις την τιμή τους αξίζει. Αν θες δώσε 50€ παραπάνω αν έχεις και πάρε ξέρω γω τίποτα hyperx. Αυτά.

    0
  • Μετά από αρκετό καιρό χρήσης μπορω να πω αξίζουν τα χρήματα τους!Πολυ καλός ήχος πολυ καλο μικρόφωνο ελαφριά δν τα νιώθεις στο κεφάλι ακόμα και μετά από πολλες ωρες gaming!Αρκετες επιλογές και ρυθμίσεις από το πραγραμμα(πρέπει να συνδεθούν με το usb)Καθαρίζονται εύκολα!

    0
  • Δες τα όλα