To Galaxy S21 FE 5G έρχεται σε μια σειρά από χρώματα που θα θέλετε να αποκτήσετε. Από τα διακριτικά αλλά πολύχρωμα Olive και Lavender μέχρι τα κλασικά Graphite και White, μπορείτε να βρείτε αυτό που ταιριάζει στο στυλ σας.
Έχει βίντεο 4k 60fps ?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
To Galaxy S21 FE 5G έρχεται σε μια σειρά από χρώματα που θα θέλετε να αποκτήσετε. Από τα διακριτικά αλλά πολύχρωμα Olive και Lavender μέχρι τα κλασικά Graphite και White, μπορείτε να βρείτε αυτό που ταιριάζει στο στυλ σας.
Το Galaxy S21 FE 5G ενσωματώνει όλα όσα αγαπάτε στις 6,4 ίντσες — ένα μέγεθος φτιαγμένο για να συνδέεστε με τους φίλους σας, να εξερευνήσετε νέα πάθη, να κάνετε live και να παρακολουθείτε τις αγαπημένες σας σειρές.
Με ρυθμό ανανέωσης 120Hz για άνετη προβολή του περιεχομένου που σας ενδιαφέρει, επιτρέποντας να απολαύσετε γρήγορους χρόνους απόκρισης αφής στο Game Mode. Έτσι, θα μπορέσετε να νικήσετε σε κάθε παιχνίδι.
Μια οθόνη που θα σας συναρπάσει. Όχι μόνο έχουν μειωθεί τα πλαίσια για μεγαλύτερη θέα*, αλλά η οθόνη Dynamic AMOLED 2X του Galaxy S21 FE 5G προσφέρει ζωντανά χρώματα και φωτεινότητα ακόμα και στο έντονο φως του ήλιου.
*Σε σύγκριση με το Galaxy S20 FE
Η οθόνη εξοπλίζεται με το Gorilla Glass Victus, το πιο ανθεκτικό γυαλί σε smartphone Samsung Galaxy.
Η κάμερα του Galaxy S21 FE 5G δημιουργεί περιεχόμενο που αξίζει, τραβώντας ρεαλιστικές φωτογραφίες και βίντεο με υψηλά επίπεδα λεπτομέρειας. Διαθέτει τριπλή πίσω κάμερα με φακούς Ultra Wide 12MP, Ευρυγώνιο 12MP, Τηλεφακό 8MP, καθώς και κάμερα Selfie 32MP.
Η λειτουργία πορτρέτου κάνει το θέμα σας να βρίσκεται στο επίκεντρο — απλά προσθέστε ένα εφέ για να δώσετε στη λήψη μια ολόκληρη διάθεση και στη συνέχεια, ανεβάστε την κατευθείαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας.
Χωρίς φίλτρο, χωρίς φόβο. Παίξτε το παιχνίδι των selfie με την εμπρόσθια κάμερα 32MP. Τα χαρακτηριστικά σας αναδεικνύονται, ώστε να δείχνετε την καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού σας σε όλα τα κοινωνικά σας δίκτυα.
Αναβαθμίστε το παιχνίδι σας και κάντε vlog σαν επαγγελματίας. Εναλλάξετε κάμερες κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης ή καταγράψτε τη δράση και την OMG αντίδραση σας σε μία λήψη για να έχετε αμέσως έτοιμο υλικό για ανέβασμα.
Κάντε τον χαμηλό φωτισμό το highlight του feed σας — με μια εμπρόσθια κάμερα 32MP που καταγράφει την καλύτερη selfie σας, ακόμα και τη νύχτα. Η επεξεργασία πολλαπλών καρέ AI αναδεικνύει περισσότερα χρώματα και λεπτομέρειες, ώστε τα στιγμιότυπά σας να έχουν περισσότερο εσάς και λιγότερο θόρυβο.
Με το Space Zoom 30Χ του Galaxy S21 FE 5G, μπορείτε να τραβήξετε την πλάγια βολή από το πίσω μέρος της κερκίδας. Και έχετε στο πλευρό σας το Κλείδωμα Zoom που σταθεροποιεί τη λήψη σας όταν το χέρι σας αρχίζει να τρέμει.
Ένας επεξεργαστής που δουλεύει σκληρά, ώστε να μπορείτε να παίζετε σκληρά. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αποδοτικής κατανάλωσης ενέργειας, αυτό το τσιπ είναι τόσο γρήγορο, τόσο ισχυρό και τόσο έξυπνο, ώστε να μπορείτε να ζήσετε επιδόσεις παιχνιδιών με έντονα γραφικά και πολλαπλών εργασιών όπως ποτέ άλλοτε.
Η μπαταρία των 4500mAh (τυπική) συνεργάζεται με την δυνατότητες της οθόνης για εξοικονόμηση μπαταρίας και τον επεξεργαστή για να βγει η ημέρα ακόμα και με χρήση 5G, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε περισσότερα επεισόδια και νέες κυκλοφορίες. Όταν η μπαταρία σας είναι χαμηλή και δεν έχετε χρόνο να περιμένετε, μπορείτε να έχετε ώρες μπαταρία με λίγα μόνο λεπτά φόρτισης. (Φόρτιση άνω του 50% σε 30 λεπτά).
Στη συσκευασία δεν περιλαμβάνεται αντάπτορας φόρτισης.
Στο νέο κουτί δεν περιλαμβάνονται ακουστικά και φορτιστής, αλλά μόνο ένα καλώδιο USB-C σε USB-C για τη φόρτιση του Galaxy S21 FE 5G σας. Αυτό μικραίνει το κουτί, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες συσκευές ανά φορτίο και μείωση της ενέργειας που δαπανάται για τη μεταφορά τους.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Γρήγορο και αξιόπιστο, δεν κολλάει πουθενά.
Θα πάρει και το One UI 8.5 μαζί με τις ενημερώσεις ασφαλείας.
Το μόνο αρνητικό είναι η διάρκεια της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια. Είναι σαν να έχεις το καλύτερο μοντέλο φωτογραφικής μηχανής. Και ως εκεί. Ξαφνικά έχασε το σήμα δεν έπιανε πουθενά. Παρουσίασε πρόβλημα στη κεραία ενώ το πρόσεχα σαν τα μάτια μου . 100 ευρώ για φτιαχτεί. Μπορεί να μη φτουραει σαν κινητό αλλά αξίζει μόνο και μόνο για τις φωτογραφίες του. Μπαταρία μια μέρα με το ζόρι. Σχετικά γρήγορο.
Στην αρχή έμοιαζε δυνατό. Αλλά έναν χρόνο μετά η αλήθεια του αποκαλύφθηκε: ξεψυχισμένη μπαταρία, αργό λειτουργικό, πολύ ευαίσθητο type c port (ανά 3 εβδομάδες βγαζει ειδοποιήσεις πανικού, αναγκάστηκα να αγοράσω ασύρματη φόρτιση), άθλια φωτογραφική μηχανή (ειδικά μόλις αρχίσει να δύει ο ήλιος), ξεπερασμένο μενού, δυσκολία στο multitasking. Επίσης, δεν αντέχει καθόλου την ζέστη. Μετά από μόλις 10 λεπτά περπατήματος υπό καύσωνα αρχίζουν τα Warnings και τα malfunctions...
Από τα πολύ λίγα θετικά, ο καλός ήχος όταν παίζει μουσική (πολύ βασικό για εμένα).
Ειδικά για την τιμή του (500+) νιώθω προδομένος απο την αγαπημένη μάρκα μου. Adios Samsung...
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SAMSUNG!!!! Αγορά από γνωστή αλυσίδα πριν από 2 χρόνια και 3 μήνες. Ξαφνικά δεν είχε σήμα μέσα στο σπίτι μου!! Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο σερβις και αρχικά μου είπαν ότι έφταιγε το Volte (άσχετο)!! Επέμεινα να το ελέγξουν πιο προσεκτικά και τελικά μου είπαν ότι χάλασε η κεραία και μου ζήτησαν 60€!! Ζήτησα από την εταιρία να το περάσουν στην εγγύηση καθ' ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ένα τηλέφωνο τέτοιας αξίας να βγάζει πρόβλημα στην κεραία μετά από 2 χρόνια. Απέρριψαν το αίτημα μου γιατί είναι πολύ αυστηροι λέει με τους όρους της εγγυησης... Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και μην τους ξαναδώσετε τα χρήματα σας!! Δεν τα αξίζουν!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SAMSUNG!!!
Πολύ ωραίο κινητό γρήγορο αλλά η μπαταρία τραγική το έχω 1 χρόνο και κάτι μήνες η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 1μιση ώρα
Η μπαταρία δεν τελειώνει τόσο γρήγορα όσο λένε μερικοί,είναι γρήγορο κινητό,η κάμερα πολύ καλή,αν και στο ×10 ×20 ×30 zoom η ανάλυση δεν είναι καλή και δεν ζεσταίνεται αν δεν έχεις 5-6 εφαρμογές ανοιχτές ενώ είσαι YouTube πχ. Ευχαριστημένος τα άξιζε τα 400 αλλά όχι πιο πάνω
Τραγικο!! Καμερα οκ οθονη καλη... μεχρι εκει. Το πρωτο ετος χρησης το κινητο ηταν μια χαρα. Πλεον, έχοντάς το απο το 2022, ειναι για αχρηστευση!! Η μπαταρια θελει τουλαχιστον 2 φορες την μερα φορτιση και μειωνεται ραγδαια ακομα και χωρις χρηση, το software σερνεται και τα κολληματα (lags) ειναι ΑΜΕΤΡΗΤΑ. Μεχρι και οι βασικες χρησεις του κινητου λειτουργουν με χρονοκαθυστερηση (ξεκλείδωμα οθονης, screenshot, κλεισιμο εφαρμογων, φωτογραφιες) πατας κλικ να βγαλει φωτογραφια και τραβαει 10 δευτερολεπτα αργοτερα, και ολα αυτα με ελευθερο χωρο αποθηκευσης!!! Τα υλικα κατασκευης για την τιμη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! Το πισω μερος ολο πλαστικο που γεμιζει γρατσουνιες και τα ηχεία μετρια στην καλυτερη. Το κινητο επισης υπερθερμενεται αμεσως με ελαφρια χρηση ( μιση ωρα scroll στα social media) ενω για gaming δεν τολμω καν να το δοκιμασω. Αποφυγετε με καθε κοστος! Η επωυμια "S" ειναι μονο για να ξεγελασει τον αγοραστη. Η συσκευη δεν εχει καμια διαφορα με τα υπολοιπα budget τηλεφωνα της samsung με την μιση τιμη, τα οποια ειναι επισης για πέταμα στα δυο χρονια χρησης! Απαραδεκτο για την τιμη του! Προτιμήστε 1000 φορες να αγορασετε ενα παλαιοτερο/refurbished iPhone που θα βγαλει και τα λεφτα του!
Παιδιά το χειρότερο κινητό εβερ, με καθόλου χρήση ή μπαταρία από το 100 % πέφτει στο 30 σε μισή ώρα έχω στείλει αναφορά για να μου το άλλαξαν ούτε καν απαντάνε μην το αγοράσετε!!!
Το έχω 1,5 χρόνο. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη, δεν έχω θέμα ούτε με τη μπαταρία ούτε με κάτι άλλο. Απλά, είναι η δεύτερη φορά που κολλάει η οθόνη στο σημείο που το ξεκλειδωνω για να ανοίξει. Δεν μπορεί να κάνει ούτε απενεργοποίηση, ούτε επανεκκίνηση. Πρέπει να σβήσει τελείως από μπαταρία για να συνέλθει όταν το ξανανοιξω. Με προβληματίζει που δεν έχει αναφερθεί ξανά στα σχόλια. Ίσως να μου έτυχε ελαττωματική συσκευή. Κατά τα άλλα είναι καλό.
Το κινητό για τον μέσο χρήστη τα κάνει όλα σε αρκετά καλό βαθμό χωρίς να απογοητεύει σε κάτι. Οι φωτογραφίες αρκετά καλές, ο επεξεργαστής ναυαρχίδα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του, η μπαταρία μέτρια με τουλάχιστον μία φόρτιση την μέρα( εξαιτίας πολύ απαιτητικού γρήγορου επεξεργαστή και 120hz οθόνης). Το έχω 1.5+ χρόνο πολύ καλή επιλογή.
Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του. Στα μειον το ότι ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία. Αν παίξεις λίγο πιο βαρύ παιχνίδι καίγονται τα δάχτυλα σου
Όμορφη οθόνη,γρήγορη στα 120hz,καλές κάμερες, oneui από τη samsung που το αγαπώ, με Bixby routines, ενημερώσεις ακόμα και σήμερα κάθε μήνα και ταχύτατο, το έχω εδώ και τρία πλέον χρόνια κάθε μέρα σε θήκη και δεν έχει ούτε σημάδι πάρα τις τούμπες που έχει φάει. Λίγες χαζογρατζουνιες στην οθόνη μόνο από τα κλειδιά στο τσαντάκι. Snapdragon 888 και όχι κάποιο σαπακι exynos. Μελανό σημείο η διάρκεια ζωής μπαταρίας με μόλις 3 με 3,5 ώρες on screen time με youtube φουλ ανάλυση. Χρειάζεσαι κάποιο power bank οπωσδήποτε! Δώστε μέχρι 400 ευρώ και αξίζει.
450€ κινητο..πληρωνεις μονο το brand name samsung.φωτογραφιες,οθονη καλες...κατα τα αλλα, emui της samsung τραγικο και βαρυ.μπαταρια ανεκδοτο..τουλαχιστον 2φορες την μερα ψαχνεις πριζα...φορτιση για γελια..εν ετη 2024 να φορτιζει με 20w και κινητα των 100€ να φορτιζουν γρηγοροτερα..ανυπομονω να χαλασει για να το πεταξω στην θαλασσα χωρις τυψεις.
Το κινητό είναι πάρα πολύ καλό σε όλα του, όμως με ένα τεράστιο μειονέκτημα στη διάρκεια της μπαταρίας. Μπορεί να χρειαστείς και δύο φορτίσεις κατά τη διάρκεια της μέρας.
Παιδια το κινητό το εχω 2-3 χρόνια και ΠΕΤΑΕΙ. η κάμερά του είναι καλυτερη απο το iPhone 13(το εχω συγκρίνει. Είναι πολύ smooth και γρηγορο.
Ένα τούμπανο κινητό που τρέχει σαν σκυλί επεξεργαστής πολύ καλός, κάμερα πολύ καλή, ήχος μια χαρά.Απλώς αν το αφήσεις στα 120Hz τρώει υπερβολικά την μπαταρία γιαυτό αναγκάζομαι αν δεν το θέλω να το χρησιμοποιώ για κάποιο βίντεο και το θέλω μόνο για κλήσεις και τα λοιπά το βάζω στα 60Ηz και δεν έχω κανένα θέμα. Επομένως αξίζει τα λεφτά του, βαθμολογία θα του έβαζα ένα 4,3/5. Ειδικά με την τιμή που μπορείς να το βρείς στο Skroutz αξίζει γιατί σε άλλα μαγαζιά η τιμή του ξεφεύγει! Σημαντικό αν χρειάζεσαι πολύ χώρο πάρε την έκδοση με τα 256gb γιατί δεν μπορείς να βάλεις έξτρα κάρτα για αποθηκευτικό χώρο!
Πριν το αγορασω πριν 2 χρονια δηλ ειδα εδω πολυ κακες κριτικες για μπαταρια,ηχο και κατι αλλα κουλα επειδη ομως ηταν το καλυτερο απο τα δυο που μου προσφεραν τελικα το πηρα και δεν το εχω μετανοιωσει ουτε στιγμη ακομα και τωρα στα κατι λιγοτερο απο 2 χρονια μαζι του με σκληρη χρηση λογω δουλειας (e food διανομαι ποιοτητος) ειναι οπως το πηρα η μπαταρια αγεραστη και παει σφεντονα οποιος θελει να το παρει ας ορμηξει το τηλεφωνο ειναι γωγω σαπουντζακη δεν σπαει δεν χαλαει...15/1/24 μολις ανοιξα και το samsung s23 τωρα οκ θα το δουμε και αυτο πως θα παει αλλα νοιωθω μεγαλη σιγουρια εχοντας καβατζα τηλ το s21fe
Το τηλέφωνο έχει πολύ καλή κάμερα και οθόνη όπως επίσης είναι πολύ γρήγορο αλλά η οθόνη η πλάτη και η κάμερες είναι εύθραυστρες όχι όπως υποσχέθηκε η sumsung και πλάτη κάνει πολλές γρατζουνιες. Η μπαταρία είναι μέτρια κρατάει περίπου 6 με 6.5 ώρες που είναι καλά.
Καλό κινητό, στην αρχή ειδικά είναι πάρα πολύ γρήγορο, όμως μετά από λίγο γίνεται κάπως πιο αργό. Η κάμερα αν και 12mp είναι πολύ καλή, και στα βίντεο είναι 10/10. Η μπαταρία μια χαρά είναι, μου φτάνει με μια φόρτιση το βράδυ και μια κάπου το μεσημέρι άμα το χρησιμοποιώ πολύ. Αξίζει να το Πάρετε. Το κινητό είναι και αδιάβροχο, αλλά μην το παρακάνετε.
Ήμουν ανάμεσα σε αυτό εδώ το κινητό και το iphone 11, καθώς ήταν στην ίδια τιμή. Το αγόρασα στα τέλη Ιανουαρίου 2023 και επιτέλους μπορώ να φέρω μια σφαιρική άποψη για το συγκεκριμένο τηλέφωνο. (Ήμουν κάτοχος του Huawei p30 lite για τα προηγούμενα 3,5 χρόνια).
Θετικά (+):
+ Απίστευτη κάμερα τόσο η εμπρόσθια, οσο και η οπίσθια, με ανάλυση που δεν μπορείς εύκολα να βρεις σε κινητό σε αυτήν την τιμή. Όταν το συγκρίναμε με ένα iphone 11, κατάλαβα πως τελικά η επιλογή μου να αγοράσω αυτό, αποδείχτηκε σωστή.
+ Φοβερή ανάλυση βίντεο, ιδίως στο UHD 60. Δεν συγκρίνεται. Τα υπόλοιπα είναι τίμια.
+ Γρήγορο, δεν κολλάει καθόλου, καθώς η RAM του είναι στα 6GB κάτι το οποίο βοηθάει στο να έχεις πολλά ανοιχτά παράθυρα παράλληλα.
+ Ωραίο design εξωτερικά και η οθόνη εντυπωσιακή.
+ Dolby Atmos ήχος που σου δίνει την ευκαιρία να ακούς και από το ακουστικό του τηλεφώνου μαζί με το ηχείο από κάτω, την μουσική σε απίστευτη ένταση για κινητό.
+ Προσωπικά μου αρέσει που μπορώ να επικοινωνώ με την Bixby και τις "αναθέτω δουλειές". Πχ. Να μου βάλει κάποιο ξυπνητήρι κάποια συγκεκριμένη ώρα.
+ Σε περίπτωση που πέσει νερό πάνω στο ηχείο του τηλεφώνου και βάλεις κάποιον ήχο να παίζει, το βλέπεις το νερό να πετάγεται από το ηχείο σε σταγόνες, που μάλλον σημαίνει πως όντως δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο ότι δηλώνει αδιάβροχο.
+ 5G το οποίο θα το έβαζα στα μέτρια, καθώς πιάνει όσο το 4G+ και δεν έχει τεράστια απόκλιση.
+ Ελαφρύ στο χέρι.
+ Καλή σύνδεση στο Wi-Fi.
Αρνητικά (-):
- Πολύ μικρή διάρκεια μπαταρίας, παρόλο που αναγράφεται στα 4500mAh, με το ζόρι μου βγάζει ολόκληρη μέρα μια ολόκληρη φόρτιση. Ίσως σε αυτό ευθύνεται και η λειτουργία του 5G. Παρόλα αυτά δεν έχω δοκιμάσει να βάλω την οθόνη στα 120Hz, οπότε δεν καταναλώνετε η μπαταρία από κει, καθώς την έχω στα 60Hz. Συγκριτικά με των τριών χρόνων παλιό κινητό μου, πιστεύω ότι αυτό εδώ το κινητό δεν θα αντέξει 3 χρόνια η διάρκεια μπαταρίας του όσο εκείνο.
- Η γρήγορη φορτιση είναι και γρήγορη ξεφορτιση. Εάν είσαι κάτοχος του κινητού αυτού, θα πρότεινα να βγάλεις την γρήγορη φόρτιση.
- Μετά από τόσους μήνες, από πίσω αρχίζει να "ξεφτυζει" το καπάκι του. Άθλια ποιότητα κατασκευής θα λεγα. Ενώ από την πρώτη κιόλας μέρα το είχα σε θήκη.
- Το μικρόφωνο ειναι κακής κατασκευής μάλλον, γιατί στις κλήσεις πρέπει να μιλάω πάρα πολύ κοντά στο κινητό, ενώ στο παλιό μου δεν συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο.
- Το καλώδιο που διαθέτει μέσα USB C - USB C, είναι κακό ποιοτικά θα 'λεγα, καθώς ειναι έτοιμο να χαλάσει.
- Προτείνω να πάρετε κινητό με μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα 128GB, διότι δεν διαθέτει είσοδο για κάρτα SD για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Είναι μόνο μια θυρίδα για 2 κάρτες SIM.
Ενημέρωση: 9/9/25. Κάηκε η μητρική πλακέτα του κινητού και από όσο μαθαίνω είναι συχνότητα φαινόμενο πλέον για κινητά της Samsung.
Ελπίζω η αξιολόγηση να φάνηκε χρήσιμη.
Το κινητό είναι ένα αξιοπρεπεστατο τηλέφωνο. Έχει καλύτερο επεξεργαστή (snapdragon) από τα αντίστοιχα s21 που έρχονται με το σαπακι exynos. Οι κάμερες είναι έντιμες η οθόνη ίδιου τύπου μετά s21 αλλά οχι σα του ultra στις κάμερες χάνει λίγο στον telescopic φακό που έχει φάει downgrade από το κανονικό s21 αλλά σε μπαταρία είναι καλύτερο μιας κ έχει μεγαλύτερη μπαταρια,αλλά υπό μια προϋπόθεση τα hz της οθόνης πρέπει να είναι 60 γιατι δεν εχει LTPO οθόνη να ρίχνει τα HZ κάτω από 120 όπου χρειάζεται όπως όταν βλέπεις βίντεο ή μια φωτογραφία. Υπάρχει βέβαια λύση και για αυτό αν ψάξεις λιγο τα BIXBY ROUTINES βάζεις σε όποια APP θες να πέφτει στα 60 HZ κ στα υπόλοιπα 120 (κατά προτίμηση σε YOUTUBE και εφαρμογές βίντεο θα πρέπει να πηγαίνει στα 60)
Το κινητό είναι πολύ καλό αν το θες για απλή χρήση κλήσεις φωτογραφίες μηνύματα κλπ. Η μπαταρία κρατάει με το ζόρι μια μέρα. Εγώ προσωπικά όταν βρίσκω χρόνο το φορτίζω. Η συσκευασία περιέχει μόνο το καλώδιο φόρτισης type c σε type c και οδηγίες χρήσης. Πήρα φορτιστή της samsung 25w για να φορτίζει γρήγορα. Η κάμερα είναι πολύ καλή με 30x ζουμ. Η selfie δεν με ικανοποιεί,είναι μέτρια. Για όσους δεν ξέρουν το κινητό δεν έχει θύρα για ακουστικά. Μπορείς να βάλεις 3 δακτυλικά αποτυπώματα.
Είμαι κάτοχος του s21 fe εδώ και 5 μήνες.
Πλεονέκτηματα:
• έχει εξαιρετική κάμερα και λήψη βίντεο
• έχει πολύ γρήγορη ταχύτητα και Wi-Fi call (πολύ χρήσιμο)
• η ανάλυση της οθόνης είναι πολύ καλή, το κινητό δεν κολλάει πουθενά.
• δεν αποκτά συχνά υψηλή θερμότητα και όταν θα αποκτήσει θα είναι πάντα σε φυσιολογικά πλαίσια.
Μειονέκτηματα:
• η πίσω όψη του κινητού είναι πλαστική και δυστυχώς αν και με μονίμως θήκη και με μεγάλη πρόσοψη έχει αποκτήσει κάτι μικρά σημάδια.
• η μπαταρία στην αρχή μου κράταγε άνετα μια ολόκληρη μέρα με κανονική προς συνεχή χρήση, πλέον όμως με συνεχη χρηση θέλει σίγουρα 2 φορές την μερα φόρτιση (η μπαταρία πέφτει σχετικά γρήγορα).
Ασύρματη Φόρτιση:
Ένας από τους λόγους που επέλεξα το συγκεκριμένο κινητό ήταν η ασύρματη φόρτιση που λειτουργεί τέλεια ακομα και με χοντρή θήκη (τουλάχιστον στον ασύρματο φορτιστή της samsung που διαθέτω εγώ). Δυστυχώς όμως πριν από 3 μήνες από δικιά μου αμέλεια άφησα πίσω από την θήκη μου μια χάρτινη καρτα και φόρτισα το κινητό σίγουρα 7 φορές. Με αποτέλεσμα να λιώσει ένα μικρό σημείο της κάρτας πανω στην πλαστική πισω οψη του κινητού. Η ζημιά είναι κυρίως αισθητική γιατί έχει αφησει κατι σαν στίγμα αλλα και λίγο πρακτική γιατί πλέον χρειάζεται να το τοποθετώ σε συγκεκριμένο σημείο του φορτιστή για να φορτίζει ασύρματα.
Συμπεράσμα: είναι ένα κινητό που άξιζει τα λεφτά του γιατί λειτουργεί άψογα. Δεν έβαλα 5 αστέρια γιατί θεωρώ ότι το 5 αγγίζει την τελειότητα π.χ. τα φετινά μοντέλα της εταιρίας.
Let's be real here, you get what you pay for.
I've seen a lot of negative comments about the battery and i completely disagree, for me it lasts 6 and a half hours SoT on 120Hz and up to 8 and a half on 60Hz, i believe that if i put on battery saver its gonna last more but i haven't tested it yet.
Build quality now as i said you get what you pay, i mean yes its plastic but its not cheap plastic you find on some phones this price range and the aluminum frame is durable AF, i use this phone without a case and its holding up pretty good.
Processor is a beast. All games run 60FPS (maybe more on optimized ones) on High Quality presets and the only problem is that it heats quickly (doesn't overheat)
The camera is good enough for an average user, it lacks 8K like the base model but still for 500 bucks it really isn't a problem.
The only downside for me is the optical fingerprint sensor, i wish it was like the premium ultrasonic one Samsung put on the S21 and its not as fast as i would like it to be.
The display is just beautiful, the Dynamic Amoled 2X panel and HDR, HDR10+ support and peak brightness at 1300Nits is just beautiful and pleasing to look at even on direct sunlight.
Overall an amazing phone for its price and i do recommend it to you if you are upgrading from an A series phone or S10 or older if u have the S20 its not gonna be a big jump just some camera and CPU improvements.
Το κινητό είναι εξαιρετικό όσο αναφορά την ταχύτητα του, την οθόνη του, το βίντεο, την νυχτερινή φωτογραφία, κλήσεις, selfie κάμερα. Η μπαταρία είναι ένα θέμα αλλά με όλα αυτά τα specs που είναι ένα βήμα πριν από ναυαρχίδας σε συνδυασμό με το μικρό του πάχος και βάρος είναι εν μέρη λογικό. Σίγουρα θα μπορούσε να ναι καλύτερα τα πράγματα εκεί. Με μέτρια προς βαριά χρήση σας βγάζει τη μέρα με μεγάλη δυσκολία. Καλύτερα τα πράγματα στο mode εξοικονόμησης ενέργειας. Ζεσταίνεται αλλά όχι κάτι το τραγικό. Τέλος οι φωτογραφίες ειναι εξαιρετικές ωστόσο κάποιες φορές δεν έχουν τόσο sharpness όσο αλλά φθηνότερα samsung (βλέπε a52s). Εν ολίγοις αξίζει τα χρήματα του και σου δίνει την αίσθηση πως είναι ένα κινητό που δεν θα σε απογοήτευσει και θα κάνει ότι του ζητήσεις. Αν δεν σ ενοχλεί να το φορτίζεις και λίγο ακόμα μέσα στη μέρα είναι για σένα. Σ αυτά τα λεφτά νομίζω είναι απ τις καλύτερες επιλογές.
Υστερόγραφο
-Κάντε λίγο πιο γρήγορη την φόρτιση
-Είμαι κάτοχος του εδώ και 3 μήνες
Κάτοχος 12 ημερών της έκδοσης 6/128. Εντυπωσιακή οθόνη, βίντεο, ταχύτητα και σχεδιασμού. Μπαταρία κάτω του μετρίου, με 3 ώρες χρήσης μπορεί να πέσει 70% και όντως ζεσταίνεται σχετικά εύκολα.
Το κινητό μόλις κατέβασα ενημερώσεις Ιουνίου & Ιουλίου άρχισε κάποια μικρά bugs κατά το άνοιγμα εφαρμογών, όταν αυτές δεν ήταν ήδη ανοιχτές στη RAM. Το έκανα εργοστασιακές και λειτουργεί όπως στην αρχή, χωρίς να αφαιρεθούν οι ενημερώσεις λογισμικού. Εντάξει με την ενημέρωση Ιουνίου διάβασα πολλούς που είχαν το πρόβλημα αυτό.
Εν κατακλείδι, το προτείνω -καλύτερα την έκδοση 8/256 αν και έχει RAM DDR5 τελευταίας γενιάς- εάν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με τη χαμηλή αυτονομία του, όπως εγώ που δεν το μετάνιωσα.
Είχα ξανά αξιολόγηση το συγκεκριμένο τηλέφωνο, άλλαξα λογαριασμό.Αυτα που με απασχολούσαν ιδιαίτερα ήταν η μπαταρία και το θέμα με την θερμοκρασία, σαν udrate μετά από 3ης μήνες ίσως και λίγο παραπάνω έχει βελτιωθεί αλλά όχι σε επίπεδα που δεν θα φοβάσαι πάλι για αυτά τα δύο θέματα επίσης δεν θερμαίνεται εύκολα με απλό σκρολ σε σοσιαλ αλλά μόνο σε βαριές χρήσεις gaming και τέλος η μπαταρία κρατάει σχετικά καλά χωρίς power bank δεν πας πουθενά αλλά το καλό είναι ότι φόρτιζε σχετικά γρήγορα
Κάτοχος εδώ και 2 μήνες για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το αγόρασα στα 400 ευρώ.
θετικά:
πολύ καλή φωτογραφία- βίντεο
γρήγορο
ποιότητα software samsung
αρνητικά:
η μπαταρία δεν κρατάει ημέρα με insta και browsing.
το πίσω μέρος του κινητού γέμισε γρατζουνιές χωρίς να έχει πέσει κάτω!!!! Σαν να ξεβαψε το χρώμα, το τονίζω το κινητό δεν έχει πέσει κάτω το αποτέλεσμα έχει επέλθει με κανονική χρήση.
Γενικά θεωρώ απαράδεκτο ότι κινητό στα 400 να μην κρατάει η μπαταρία του 400 ευρώ.
Χρήστης εδω και 1+ χρόνο. 5/5 οχι γιατι ειναι τέλειο, αλλα γιατι με τα χρήματα που δίνεις, παίρνεις όλα τα χαρκτηριστικά μιας ναυαρχίδας της samsung που φοράει και snapdragon, πράγμα το οποίο συμβαίνει μονο στη σειρά S23.
+ Εμπειρία χρήσης (οθόνη,κάμερα/βίντεο,ταχύτητα) ανάλογη κινητών που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα.
- Το πλαστικό καπάκι & μέτρια (οχι κακή ) μπαταρία
Εξαιρετικό κινητό για τα λεφτά του. Πολύ καλή η οθόνη του, αξιοπρεπή χαρακτηριστικά για τον μέσο χρήστη. Καλές και οι κάμερες του.
Γρήγορο και αξιόπιστο, δεν κολλάει πουθενά.
Θα πάρει και το One UI 8.5 μαζί με τις ενημερώσεις ασφαλείας.
Το μόνο αρνητικό είναι η διάρκεια της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια. Είναι σαν να έχεις το καλύτερο μοντέλο φωτογραφικής μηχανής. Και ως εκεί. Ξαφνικά έχασε το σήμα δεν έπιανε πουθενά. Παρουσίασε πρόβλημα στη κεραία ενώ το πρόσεχα σαν τα μάτια μου . 100 ευρώ για φτιαχτεί. Μπορεί να μη φτουραει σαν κινητό αλλά αξίζει μόνο και μόνο για τις φωτογραφίες του. Μπαταρία μια μέρα με το ζόρι. Σχετικά γρήγορο.
Στην αρχή έμοιαζε δυνατό. Αλλά έναν χρόνο μετά η αλήθεια του αποκαλύφθηκε: ξεψυχισμένη μπαταρία, αργό λειτουργικό, πολύ ευαίσθητο type c port (ανά 3 εβδομάδες βγαζει ειδοποιήσεις πανικού, αναγκάστηκα να αγοράσω ασύρματη φόρτιση), άθλια φωτογραφική μηχανή (ειδικά μόλις αρχίσει να δύει ο ήλιος), ξεπερασμένο μενού, δυσκολία στο multitasking. Επίσης, δεν αντέχει καθόλου την ζέστη. Μετά από μόλις 10 λεπτά περπατήματος υπό καύσωνα αρχίζουν τα Warnings και τα malfunctions...
Από τα πολύ λίγα θετικά, ο καλός ήχος όταν παίζει μουσική (πολύ βασικό για εμένα).
Ειδικά για την τιμή του (500+) νιώθω προδομένος απο την αγαπημένη μάρκα μου. Adios Samsung...
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SAMSUNG!!!! Αγορά από γνωστή αλυσίδα πριν από 2 χρόνια και 3 μήνες. Ξαφνικά δεν είχε σήμα μέσα στο σπίτι μου!! Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο σερβις και αρχικά μου είπαν ότι έφταιγε το Volte (άσχετο)!! Επέμεινα να το ελέγξουν πιο προσεκτικά και τελικά μου είπαν ότι χάλασε η κεραία και μου ζήτησαν 60€!! Ζήτησα από την εταιρία να το περάσουν στην εγγύηση καθ' ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ένα τηλέφωνο τέτοιας αξίας να βγάζει πρόβλημα στην κεραία μετά από 2 χρόνια. Απέρριψαν το αίτημα μου γιατί είναι πολύ αυστηροι λέει με τους όρους της εγγυησης... Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και μην τους ξαναδώσετε τα χρήματα σας!! Δεν τα αξίζουν!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SAMSUNG!!!
Πολύ ωραίο κινητό γρήγορο αλλά η μπαταρία τραγική το έχω 1 χρόνο και κάτι μήνες η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 1μιση ώρα
96 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
To Galaxy S21 FE 5G έρχεται σε μια σειρά από χρώματα που θα θέλετε να αποκτήσετε. Από τα διακριτικά αλλά πολύχρωμα Olive και Lavender μέχρι τα κλασικά Graphite και White, μπορείτε να βρείτε αυτό που ταιριάζει στο στυλ σας.
Το Galaxy S21 FE 5G ενσωματώνει όλα όσα αγαπάτε στις 6,4 ίντσες — ένα μέγεθος φτιαγμένο για να συνδέεστε με τους φίλους σας, να εξερευνήσετε νέα πάθη, να κάνετε live και να παρακολουθείτε τις αγαπημένες σας σειρές.
Με ρυθμό ανανέωσης 120Hz για άνετη προβολή του περιεχομένου που σας ενδιαφέρει, επιτρέποντας να απολαύσετε γρήγορους χρόνους απόκρισης αφής στο Game Mode. Έτσι, θα μπορέσετε να νικήσετε σε κάθε παιχνίδι.
Μια οθόνη που θα σας συναρπάσει. Όχι μόνο έχουν μειωθεί τα πλαίσια για μεγαλύτερη θέα*, αλλά η οθόνη Dynamic AMOLED 2X του Galaxy S21 FE 5G προσφέρει ζωντανά χρώματα και φωτεινότητα ακόμα και στο έντονο φως του ήλιου.
*Σε σύγκριση με το Galaxy S20 FE
Η οθόνη εξοπλίζεται με το Gorilla Glass Victus, το πιο ανθεκτικό γυαλί σε smartphone Samsung Galaxy.
Η κάμερα του Galaxy S21 FE 5G δημιουργεί περιεχόμενο που αξίζει, τραβώντας ρεαλιστικές φωτογραφίες και βίντεο με υψηλά επίπεδα λεπτομέρειας. Διαθέτει τριπλή πίσω κάμερα με φακούς Ultra Wide 12MP, Ευρυγώνιο 12MP, Τηλεφακό 8MP, καθώς και κάμερα Selfie 32MP.
Η λειτουργία πορτρέτου κάνει το θέμα σας να βρίσκεται στο επίκεντρο — απλά προσθέστε ένα εφέ για να δώσετε στη λήψη μια ολόκληρη διάθεση και στη συνέχεια, ανεβάστε την κατευθείαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας.
Χωρίς φίλτρο, χωρίς φόβο. Παίξτε το παιχνίδι των selfie με την εμπρόσθια κάμερα 32MP. Τα χαρακτηριστικά σας αναδεικνύονται, ώστε να δείχνετε την καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού σας σε όλα τα κοινωνικά σας δίκτυα.
Αναβαθμίστε το παιχνίδι σας και κάντε vlog σαν επαγγελματίας. Εναλλάξετε κάμερες κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης ή καταγράψτε τη δράση και την OMG αντίδραση σας σε μία λήψη για να έχετε αμέσως έτοιμο υλικό για ανέβασμα.
Κάντε τον χαμηλό φωτισμό το highlight του feed σας — με μια εμπρόσθια κάμερα 32MP που καταγράφει την καλύτερη selfie σας, ακόμα και τη νύχτα. Η επεξεργασία πολλαπλών καρέ AI αναδεικνύει περισσότερα χρώματα και λεπτομέρειες, ώστε τα στιγμιότυπά σας να έχουν περισσότερο εσάς και λιγότερο θόρυβο.
Με το Space Zoom 30Χ του Galaxy S21 FE 5G, μπορείτε να τραβήξετε την πλάγια βολή από το πίσω μέρος της κερκίδας. Και έχετε στο πλευρό σας το Κλείδωμα Zoom που σταθεροποιεί τη λήψη σας όταν το χέρι σας αρχίζει να τρέμει.
Ένας επεξεργαστής που δουλεύει σκληρά, ώστε να μπορείτε να παίζετε σκληρά. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αποδοτικής κατανάλωσης ενέργειας, αυτό το τσιπ είναι τόσο γρήγορο, τόσο ισχυρό και τόσο έξυπνο, ώστε να μπορείτε να ζήσετε επιδόσεις παιχνιδιών με έντονα γραφικά και πολλαπλών εργασιών όπως ποτέ άλλοτε.
Η μπαταρία των 4500mAh (τυπική) συνεργάζεται με την δυνατότητες της οθόνης για εξοικονόμηση μπαταρίας και τον επεξεργαστή για να βγει η ημέρα ακόμα και με χρήση 5G, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε περισσότερα επεισόδια και νέες κυκλοφορίες. Όταν η μπαταρία σας είναι χαμηλή και δεν έχετε χρόνο να περιμένετε, μπορείτε να έχετε ώρες μπαταρία με λίγα μόνο λεπτά φόρτισης. (Φόρτιση άνω του 50% σε 30 λεπτά).
Στη συσκευασία δεν περιλαμβάνεται αντάπτορας φόρτισης.
Στο νέο κουτί δεν περιλαμβάνονται ακουστικά και φορτιστής, αλλά μόνο ένα καλώδιο USB-C σε USB-C για τη φόρτιση του Galaxy S21 FE 5G σας. Αυτό μικραίνει το κουτί, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες συσκευές ανά φορτίο και μείωση της ενέργειας που δαπανάται για τη μεταφορά τους.
Γρήγορο και αξιόπιστο, δεν κολλάει πουθενά.
Θα πάρει και το One UI 8.5 μαζί με τις ενημερώσεις ασφαλείας.
Το μόνο αρνητικό είναι η διάρκεια της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια. Είναι σαν να έχεις το καλύτερο μοντέλο φωτογραφικής μηχανής. Και ως εκεί. Ξαφνικά έχασε το σήμα δεν έπιανε πουθενά. Παρουσίασε πρόβλημα στη κεραία ενώ το πρόσεχα σαν τα μάτια μου . 100 ευρώ για φτιαχτεί. Μπορεί να μη φτουραει σαν κινητό αλλά αξίζει μόνο και μόνο για τις φωτογραφίες του. Μπαταρία μια μέρα με το ζόρι. Σχετικά γρήγορο.
Στην αρχή έμοιαζε δυνατό. Αλλά έναν χρόνο μετά η αλήθεια του αποκαλύφθηκε: ξεψυχισμένη μπαταρία, αργό λειτουργικό, πολύ ευαίσθητο type c port (ανά 3 εβδομάδες βγαζει ειδοποιήσεις πανικού, αναγκάστηκα να αγοράσω ασύρματη φόρτιση), άθλια φωτογραφική μηχανή (ειδικά μόλις αρχίσει να δύει ο ήλιος), ξεπερασμένο μενού, δυσκολία στο multitasking. Επίσης, δεν αντέχει καθόλου την ζέστη. Μετά από μόλις 10 λεπτά περπατήματος υπό καύσωνα αρχίζουν τα Warnings και τα malfunctions...
Από τα πολύ λίγα θετικά, ο καλός ήχος όταν παίζει μουσική (πολύ βασικό για εμένα).
Ειδικά για την τιμή του (500+) νιώθω προδομένος απο την αγαπημένη μάρκα μου. Adios Samsung...
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SAMSUNG!!!! Αγορά από γνωστή αλυσίδα πριν από 2 χρόνια και 3 μήνες. Ξαφνικά δεν είχε σήμα μέσα στο σπίτι μου!! Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο σερβις και αρχικά μου είπαν ότι έφταιγε το Volte (άσχετο)!! Επέμεινα να το ελέγξουν πιο προσεκτικά και τελικά μου είπαν ότι χάλασε η κεραία και μου ζήτησαν 60€!! Ζήτησα από την εταιρία να το περάσουν στην εγγύηση καθ' ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ένα τηλέφωνο τέτοιας αξίας να βγάζει πρόβλημα στην κεραία μετά από 2 χρόνια. Απέρριψαν το αίτημα μου γιατί είναι πολύ αυστηροι λέει με τους όρους της εγγυησης... Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και μην τους ξαναδώσετε τα χρήματα σας!! Δεν τα αξίζουν!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SAMSUNG!!!
Πολύ ωραίο κινητό γρήγορο αλλά η μπαταρία τραγική το έχω 1 χρόνο και κάτι μήνες η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 1μιση ώρα
Η μπαταρία δεν τελειώνει τόσο γρήγορα όσο λένε μερικοί,είναι γρήγορο κινητό,η κάμερα πολύ καλή,αν και στο ×10 ×20 ×30 zoom η ανάλυση δεν είναι καλή και δεν ζεσταίνεται αν δεν έχεις 5-6 εφαρμογές ανοιχτές ενώ είσαι YouTube πχ. Ευχαριστημένος τα άξιζε τα 400 αλλά όχι πιο πάνω
Τραγικο!! Καμερα οκ οθονη καλη... μεχρι εκει. Το πρωτο ετος χρησης το κινητο ηταν μια χαρα. Πλεον, έχοντάς το απο το 2022, ειναι για αχρηστευση!! Η μπαταρια θελει τουλαχιστον 2 φορες την μερα φορτιση και μειωνεται ραγδαια ακομα και χωρις χρηση, το software σερνεται και τα κολληματα (lags) ειναι ΑΜΕΤΡΗΤΑ. Μεχρι και οι βασικες χρησεις του κινητου λειτουργουν με χρονοκαθυστερηση (ξεκλείδωμα οθονης, screenshot, κλεισιμο εφαρμογων, φωτογραφιες) πατας κλικ να βγαλει φωτογραφια και τραβαει 10 δευτερολεπτα αργοτερα, και ολα αυτα με ελευθερο χωρο αποθηκευσης!!! Τα υλικα κατασκευης για την τιμη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! Το πισω μερος ολο πλαστικο που γεμιζει γρατσουνιες και τα ηχεία μετρια στην καλυτερη. Το κινητο επισης υπερθερμενεται αμεσως με ελαφρια χρηση ( μιση ωρα scroll στα social media) ενω για gaming δεν τολμω καν να το δοκιμασω. Αποφυγετε με καθε κοστος! Η επωυμια "S" ειναι μονο για να ξεγελασει τον αγοραστη. Η συσκευη δεν εχει καμια διαφορα με τα υπολοιπα budget τηλεφωνα της samsung με την μιση τιμη, τα οποια ειναι επισης για πέταμα στα δυο χρονια χρησης! Απαραδεκτο για την τιμη του! Προτιμήστε 1000 φορες να αγορασετε ενα παλαιοτερο/refurbished iPhone που θα βγαλει και τα λεφτα του!
Παιδιά το χειρότερο κινητό εβερ, με καθόλου χρήση ή μπαταρία από το 100 % πέφτει στο 30 σε μισή ώρα έχω στείλει αναφορά για να μου το άλλαξαν ούτε καν απαντάνε μην το αγοράσετε!!!
Το έχω 1,5 χρόνο. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη, δεν έχω θέμα ούτε με τη μπαταρία ούτε με κάτι άλλο. Απλά, είναι η δεύτερη φορά που κολλάει η οθόνη στο σημείο που το ξεκλειδωνω για να ανοίξει. Δεν μπορεί να κάνει ούτε απενεργοποίηση, ούτε επανεκκίνηση. Πρέπει να σβήσει τελείως από μπαταρία για να συνέλθει όταν το ξανανοιξω. Με προβληματίζει που δεν έχει αναφερθεί ξανά στα σχόλια. Ίσως να μου έτυχε ελαττωματική συσκευή. Κατά τα άλλα είναι καλό.
Το κινητό για τον μέσο χρήστη τα κάνει όλα σε αρκετά καλό βαθμό χωρίς να απογοητεύει σε κάτι. Οι φωτογραφίες αρκετά καλές, ο επεξεργαστής ναυαρχίδα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του, η μπαταρία μέτρια με τουλάχιστον μία φόρτιση την μέρα( εξαιτίας πολύ απαιτητικού γρήγορου επεξεργαστή και 120hz οθόνης). Το έχω 1.5+ χρόνο πολύ καλή επιλογή.
Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του. Στα μειον το ότι ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία. Αν παίξεις λίγο πιο βαρύ παιχνίδι καίγονται τα δάχτυλα σου
Όμορφη οθόνη,γρήγορη στα 120hz,καλές κάμερες, oneui από τη samsung που το αγαπώ, με Bixby routines, ενημερώσεις ακόμα και σήμερα κάθε μήνα και ταχύτατο, το έχω εδώ και τρία πλέον χρόνια κάθε μέρα σε θήκη και δεν έχει ούτε σημάδι πάρα τις τούμπες που έχει φάει. Λίγες χαζογρατζουνιες στην οθόνη μόνο από τα κλειδιά στο τσαντάκι. Snapdragon 888 και όχι κάποιο σαπακι exynos. Μελανό σημείο η διάρκεια ζωής μπαταρίας με μόλις 3 με 3,5 ώρες on screen time με youtube φουλ ανάλυση. Χρειάζεσαι κάποιο power bank οπωσδήποτε! Δώστε μέχρι 400 ευρώ και αξίζει.
450€ κινητο..πληρωνεις μονο το brand name samsung.φωτογραφιες,οθονη καλες...κατα τα αλλα, emui της samsung τραγικο και βαρυ.μπαταρια ανεκδοτο..τουλαχιστον 2φορες την μερα ψαχνεις πριζα...φορτιση για γελια..εν ετη 2024 να φορτιζει με 20w και κινητα των 100€ να φορτιζουν γρηγοροτερα..ανυπομονω να χαλασει για να το πεταξω στην θαλασσα χωρις τυψεις.
Το κινητό είναι πάρα πολύ καλό σε όλα του, όμως με ένα τεράστιο μειονέκτημα στη διάρκεια της μπαταρίας. Μπορεί να χρειαστείς και δύο φορτίσεις κατά τη διάρκεια της μέρας.
Παιδια το κινητό το εχω 2-3 χρόνια και ΠΕΤΑΕΙ. η κάμερά του είναι καλυτερη απο το iPhone 13(το εχω συγκρίνει. Είναι πολύ smooth και γρηγορο.
Ένα τούμπανο κινητό που τρέχει σαν σκυλί επεξεργαστής πολύ καλός, κάμερα πολύ καλή, ήχος μια χαρά.Απλώς αν το αφήσεις στα 120Hz τρώει υπερβολικά την μπαταρία γιαυτό αναγκάζομαι αν δεν το θέλω να το χρησιμοποιώ για κάποιο βίντεο και το θέλω μόνο για κλήσεις και τα λοιπά το βάζω στα 60Ηz και δεν έχω κανένα θέμα. Επομένως αξίζει τα λεφτά του, βαθμολογία θα του έβαζα ένα 4,3/5. Ειδικά με την τιμή που μπορείς να το βρείς στο Skroutz αξίζει γιατί σε άλλα μαγαζιά η τιμή του ξεφεύγει! Σημαντικό αν χρειάζεσαι πολύ χώρο πάρε την έκδοση με τα 256gb γιατί δεν μπορείς να βάλεις έξτρα κάρτα για αποθηκευτικό χώρο!
Πριν το αγορασω πριν 2 χρονια δηλ ειδα εδω πολυ κακες κριτικες για μπαταρια,ηχο και κατι αλλα κουλα επειδη ομως ηταν το καλυτερο απο τα δυο που μου προσφεραν τελικα το πηρα και δεν το εχω μετανοιωσει ουτε στιγμη ακομα και τωρα στα κατι λιγοτερο απο 2 χρονια μαζι του με σκληρη χρηση λογω δουλειας (e food διανομαι ποιοτητος) ειναι οπως το πηρα η μπαταρια αγεραστη και παει σφεντονα οποιος θελει να το παρει ας ορμηξει το τηλεφωνο ειναι γωγω σαπουντζακη δεν σπαει δεν χαλαει...15/1/24 μολις ανοιξα και το samsung s23 τωρα οκ θα το δουμε και αυτο πως θα παει αλλα νοιωθω μεγαλη σιγουρια εχοντας καβατζα τηλ το s21fe
Το τηλέφωνο έχει πολύ καλή κάμερα και οθόνη όπως επίσης είναι πολύ γρήγορο αλλά η οθόνη η πλάτη και η κάμερες είναι εύθραυστρες όχι όπως υποσχέθηκε η sumsung και πλάτη κάνει πολλές γρατζουνιες. Η μπαταρία είναι μέτρια κρατάει περίπου 6 με 6.5 ώρες που είναι καλά.
Καλό κινητό, στην αρχή ειδικά είναι πάρα πολύ γρήγορο, όμως μετά από λίγο γίνεται κάπως πιο αργό. Η κάμερα αν και 12mp είναι πολύ καλή, και στα βίντεο είναι 10/10. Η μπαταρία μια χαρά είναι, μου φτάνει με μια φόρτιση το βράδυ και μια κάπου το μεσημέρι άμα το χρησιμοποιώ πολύ. Αξίζει να το Πάρετε. Το κινητό είναι και αδιάβροχο, αλλά μην το παρακάνετε.
Ήμουν ανάμεσα σε αυτό εδώ το κινητό και το iphone 11, καθώς ήταν στην ίδια τιμή. Το αγόρασα στα τέλη Ιανουαρίου 2023 και επιτέλους μπορώ να φέρω μια σφαιρική άποψη για το συγκεκριμένο τηλέφωνο. (Ήμουν κάτοχος του Huawei p30 lite για τα προηγούμενα 3,5 χρόνια).
Θετικά (+):
+ Απίστευτη κάμερα τόσο η εμπρόσθια, οσο και η οπίσθια, με ανάλυση που δεν μπορείς εύκολα να βρεις σε κινητό σε αυτήν την τιμή. Όταν το συγκρίναμε με ένα iphone 11, κατάλαβα πως τελικά η επιλογή μου να αγοράσω αυτό, αποδείχτηκε σωστή.
+ Φοβερή ανάλυση βίντεο, ιδίως στο UHD 60. Δεν συγκρίνεται. Τα υπόλοιπα είναι τίμια.
+ Γρήγορο, δεν κολλάει καθόλου, καθώς η RAM του είναι στα 6GB κάτι το οποίο βοηθάει στο να έχεις πολλά ανοιχτά παράθυρα παράλληλα.
+ Ωραίο design εξωτερικά και η οθόνη εντυπωσιακή.
+ Dolby Atmos ήχος που σου δίνει την ευκαιρία να ακούς και από το ακουστικό του τηλεφώνου μαζί με το ηχείο από κάτω, την μουσική σε απίστευτη ένταση για κινητό.
+ Προσωπικά μου αρέσει που μπορώ να επικοινωνώ με την Bixby και τις "αναθέτω δουλειές". Πχ. Να μου βάλει κάποιο ξυπνητήρι κάποια συγκεκριμένη ώρα.
+ Σε περίπτωση που πέσει νερό πάνω στο ηχείο του τηλεφώνου και βάλεις κάποιον ήχο να παίζει, το βλέπεις το νερό να πετάγεται από το ηχείο σε σταγόνες, που μάλλον σημαίνει πως όντως δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο ότι δηλώνει αδιάβροχο.
+ 5G το οποίο θα το έβαζα στα μέτρια, καθώς πιάνει όσο το 4G+ και δεν έχει τεράστια απόκλιση.
+ Ελαφρύ στο χέρι.
+ Καλή σύνδεση στο Wi-Fi.
Αρνητικά (-):
- Πολύ μικρή διάρκεια μπαταρίας, παρόλο που αναγράφεται στα 4500mAh, με το ζόρι μου βγάζει ολόκληρη μέρα μια ολόκληρη φόρτιση. Ίσως σε αυτό ευθύνεται και η λειτουργία του 5G. Παρόλα αυτά δεν έχω δοκιμάσει να βάλω την οθόνη στα 120Hz, οπότε δεν καταναλώνετε η μπαταρία από κει, καθώς την έχω στα 60Hz. Συγκριτικά με των τριών χρόνων παλιό κινητό μου, πιστεύω ότι αυτό εδώ το κινητό δεν θα αντέξει 3 χρόνια η διάρκεια μπαταρίας του όσο εκείνο.
- Η γρήγορη φορτιση είναι και γρήγορη ξεφορτιση. Εάν είσαι κάτοχος του κινητού αυτού, θα πρότεινα να βγάλεις την γρήγορη φόρτιση.
- Μετά από τόσους μήνες, από πίσω αρχίζει να "ξεφτυζει" το καπάκι του. Άθλια ποιότητα κατασκευής θα λεγα. Ενώ από την πρώτη κιόλας μέρα το είχα σε θήκη.
- Το μικρόφωνο ειναι κακής κατασκευής μάλλον, γιατί στις κλήσεις πρέπει να μιλάω πάρα πολύ κοντά στο κινητό, ενώ στο παλιό μου δεν συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο.
- Το καλώδιο που διαθέτει μέσα USB C - USB C, είναι κακό ποιοτικά θα 'λεγα, καθώς ειναι έτοιμο να χαλάσει.
- Προτείνω να πάρετε κινητό με μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα 128GB, διότι δεν διαθέτει είσοδο για κάρτα SD για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Είναι μόνο μια θυρίδα για 2 κάρτες SIM.
Ενημέρωση: 9/9/25. Κάηκε η μητρική πλακέτα του κινητού και από όσο μαθαίνω είναι συχνότητα φαινόμενο πλέον για κινητά της Samsung.
Ελπίζω η αξιολόγηση να φάνηκε χρήσιμη.
Το κινητό είναι ένα αξιοπρεπεστατο τηλέφωνο. Έχει καλύτερο επεξεργαστή (snapdragon) από τα αντίστοιχα s21 που έρχονται με το σαπακι exynos. Οι κάμερες είναι έντιμες η οθόνη ίδιου τύπου μετά s21 αλλά οχι σα του ultra στις κάμερες χάνει λίγο στον telescopic φακό που έχει φάει downgrade από το κανονικό s21 αλλά σε μπαταρία είναι καλύτερο μιας κ έχει μεγαλύτερη μπαταρια,αλλά υπό μια προϋπόθεση τα hz της οθόνης πρέπει να είναι 60 γιατι δεν εχει LTPO οθόνη να ρίχνει τα HZ κάτω από 120 όπου χρειάζεται όπως όταν βλέπεις βίντεο ή μια φωτογραφία. Υπάρχει βέβαια λύση και για αυτό αν ψάξεις λιγο τα BIXBY ROUTINES βάζεις σε όποια APP θες να πέφτει στα 60 HZ κ στα υπόλοιπα 120 (κατά προτίμηση σε YOUTUBE και εφαρμογές βίντεο θα πρέπει να πηγαίνει στα 60)
Το κινητό είναι πολύ καλό αν το θες για απλή χρήση κλήσεις φωτογραφίες μηνύματα κλπ. Η μπαταρία κρατάει με το ζόρι μια μέρα. Εγώ προσωπικά όταν βρίσκω χρόνο το φορτίζω. Η συσκευασία περιέχει μόνο το καλώδιο φόρτισης type c σε type c και οδηγίες χρήσης. Πήρα φορτιστή της samsung 25w για να φορτίζει γρήγορα. Η κάμερα είναι πολύ καλή με 30x ζουμ. Η selfie δεν με ικανοποιεί,είναι μέτρια. Για όσους δεν ξέρουν το κινητό δεν έχει θύρα για ακουστικά. Μπορείς να βάλεις 3 δακτυλικά αποτυπώματα.
Είμαι κάτοχος του s21 fe εδώ και 5 μήνες.
Πλεονέκτηματα:
• έχει εξαιρετική κάμερα και λήψη βίντεο
• έχει πολύ γρήγορη ταχύτητα και Wi-Fi call (πολύ χρήσιμο)
• η ανάλυση της οθόνης είναι πολύ καλή, το κινητό δεν κολλάει πουθενά.
• δεν αποκτά συχνά υψηλή θερμότητα και όταν θα αποκτήσει θα είναι πάντα σε φυσιολογικά πλαίσια.
Μειονέκτηματα:
• η πίσω όψη του κινητού είναι πλαστική και δυστυχώς αν και με μονίμως θήκη και με μεγάλη πρόσοψη έχει αποκτήσει κάτι μικρά σημάδια.
• η μπαταρία στην αρχή μου κράταγε άνετα μια ολόκληρη μέρα με κανονική προς συνεχή χρήση, πλέον όμως με συνεχη χρηση θέλει σίγουρα 2 φορές την μερα φόρτιση (η μπαταρία πέφτει σχετικά γρήγορα).
Ασύρματη Φόρτιση:
Ένας από τους λόγους που επέλεξα το συγκεκριμένο κινητό ήταν η ασύρματη φόρτιση που λειτουργεί τέλεια ακομα και με χοντρή θήκη (τουλάχιστον στον ασύρματο φορτιστή της samsung που διαθέτω εγώ). Δυστυχώς όμως πριν από 3 μήνες από δικιά μου αμέλεια άφησα πίσω από την θήκη μου μια χάρτινη καρτα και φόρτισα το κινητό σίγουρα 7 φορές. Με αποτέλεσμα να λιώσει ένα μικρό σημείο της κάρτας πανω στην πλαστική πισω οψη του κινητού. Η ζημιά είναι κυρίως αισθητική γιατί έχει αφησει κατι σαν στίγμα αλλα και λίγο πρακτική γιατί πλέον χρειάζεται να το τοποθετώ σε συγκεκριμένο σημείο του φορτιστή για να φορτίζει ασύρματα.
Συμπεράσμα: είναι ένα κινητό που άξιζει τα λεφτά του γιατί λειτουργεί άψογα. Δεν έβαλα 5 αστέρια γιατί θεωρώ ότι το 5 αγγίζει την τελειότητα π.χ. τα φετινά μοντέλα της εταιρίας.
Let's be real here, you get what you pay for.
I've seen a lot of negative comments about the battery and i completely disagree, for me it lasts 6 and a half hours SoT on 120Hz and up to 8 and a half on 60Hz, i believe that if i put on battery saver its gonna last more but i haven't tested it yet.
Build quality now as i said you get what you pay, i mean yes its plastic but its not cheap plastic you find on some phones this price range and the aluminum frame is durable AF, i use this phone without a case and its holding up pretty good.
Processor is a beast. All games run 60FPS (maybe more on optimized ones) on High Quality presets and the only problem is that it heats quickly (doesn't overheat)
The camera is good enough for an average user, it lacks 8K like the base model but still for 500 bucks it really isn't a problem.
The only downside for me is the optical fingerprint sensor, i wish it was like the premium ultrasonic one Samsung put on the S21 and its not as fast as i would like it to be.
The display is just beautiful, the Dynamic Amoled 2X panel and HDR, HDR10+ support and peak brightness at 1300Nits is just beautiful and pleasing to look at even on direct sunlight.
Overall an amazing phone for its price and i do recommend it to you if you are upgrading from an A series phone or S10 or older if u have the S20 its not gonna be a big jump just some camera and CPU improvements.
Το κινητό είναι εξαιρετικό όσο αναφορά την ταχύτητα του, την οθόνη του, το βίντεο, την νυχτερινή φωτογραφία, κλήσεις, selfie κάμερα. Η μπαταρία είναι ένα θέμα αλλά με όλα αυτά τα specs που είναι ένα βήμα πριν από ναυαρχίδας σε συνδυασμό με το μικρό του πάχος και βάρος είναι εν μέρη λογικό. Σίγουρα θα μπορούσε να ναι καλύτερα τα πράγματα εκεί. Με μέτρια προς βαριά χρήση σας βγάζει τη μέρα με μεγάλη δυσκολία. Καλύτερα τα πράγματα στο mode εξοικονόμησης ενέργειας. Ζεσταίνεται αλλά όχι κάτι το τραγικό. Τέλος οι φωτογραφίες ειναι εξαιρετικές ωστόσο κάποιες φορές δεν έχουν τόσο sharpness όσο αλλά φθηνότερα samsung (βλέπε a52s). Εν ολίγοις αξίζει τα χρήματα του και σου δίνει την αίσθηση πως είναι ένα κινητό που δεν θα σε απογοήτευσει και θα κάνει ότι του ζητήσεις. Αν δεν σ ενοχλεί να το φορτίζεις και λίγο ακόμα μέσα στη μέρα είναι για σένα. Σ αυτά τα λεφτά νομίζω είναι απ τις καλύτερες επιλογές.
Υστερόγραφο
-Κάντε λίγο πιο γρήγορη την φόρτιση
-Είμαι κάτοχος του εδώ και 3 μήνες
Κάτοχος 12 ημερών της έκδοσης 6/128. Εντυπωσιακή οθόνη, βίντεο, ταχύτητα και σχεδιασμού. Μπαταρία κάτω του μετρίου, με 3 ώρες χρήσης μπορεί να πέσει 70% και όντως ζεσταίνεται σχετικά εύκολα.
Το κινητό μόλις κατέβασα ενημερώσεις Ιουνίου & Ιουλίου άρχισε κάποια μικρά bugs κατά το άνοιγμα εφαρμογών, όταν αυτές δεν ήταν ήδη ανοιχτές στη RAM. Το έκανα εργοστασιακές και λειτουργεί όπως στην αρχή, χωρίς να αφαιρεθούν οι ενημερώσεις λογισμικού. Εντάξει με την ενημέρωση Ιουνίου διάβασα πολλούς που είχαν το πρόβλημα αυτό.
Εν κατακλείδι, το προτείνω -καλύτερα την έκδοση 8/256 αν και έχει RAM DDR5 τελευταίας γενιάς- εάν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με τη χαμηλή αυτονομία του, όπως εγώ που δεν το μετάνιωσα.
Είχα ξανά αξιολόγηση το συγκεκριμένο τηλέφωνο, άλλαξα λογαριασμό.Αυτα που με απασχολούσαν ιδιαίτερα ήταν η μπαταρία και το θέμα με την θερμοκρασία, σαν udrate μετά από 3ης μήνες ίσως και λίγο παραπάνω έχει βελτιωθεί αλλά όχι σε επίπεδα που δεν θα φοβάσαι πάλι για αυτά τα δύο θέματα επίσης δεν θερμαίνεται εύκολα με απλό σκρολ σε σοσιαλ αλλά μόνο σε βαριές χρήσεις gaming και τέλος η μπαταρία κρατάει σχετικά καλά χωρίς power bank δεν πας πουθενά αλλά το καλό είναι ότι φόρτιζε σχετικά γρήγορα
Κάτοχος εδώ και 2 μήνες για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το αγόρασα στα 400 ευρώ.
θετικά:
πολύ καλή φωτογραφία- βίντεο
γρήγορο
ποιότητα software samsung
αρνητικά:
η μπαταρία δεν κρατάει ημέρα με insta και browsing.
το πίσω μέρος του κινητού γέμισε γρατζουνιές χωρίς να έχει πέσει κάτω!!!! Σαν να ξεβαψε το χρώμα, το τονίζω το κινητό δεν έχει πέσει κάτω το αποτέλεσμα έχει επέλθει με κανονική χρήση.
Γενικά θεωρώ απαράδεκτο ότι κινητό στα 400 να μην κρατάει η μπαταρία του 400 ευρώ.
Χρήστης εδω και 1+ χρόνο. 5/5 οχι γιατι ειναι τέλειο, αλλα γιατι με τα χρήματα που δίνεις, παίρνεις όλα τα χαρκτηριστικά μιας ναυαρχίδας της samsung που φοράει και snapdragon, πράγμα το οποίο συμβαίνει μονο στη σειρά S23.
+ Εμπειρία χρήσης (οθόνη,κάμερα/βίντεο,ταχύτητα) ανάλογη κινητών που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα.
- Το πλαστικό καπάκι & μέτρια (οχι κακή ) μπαταρία
Εξαιρετικό κινητό για τα λεφτά του. Πολύ καλή η οθόνη του, αξιοπρεπή χαρακτηριστικά για τον μέσο χρήστη. Καλές και οι κάμερες του.
Γρήγορο και αξιόπιστο, δεν κολλάει πουθενά.
Θα πάρει και το One UI 8.5 μαζί με τις ενημερώσεις ασφαλείας.
Το μόνο αρνητικό είναι η διάρκεια της μπαταρίας.
Το έχω 2 χρόνια. Είναι σαν να έχεις το καλύτερο μοντέλο φωτογραφικής μηχανής. Και ως εκεί. Ξαφνικά έχασε το σήμα δεν έπιανε πουθενά. Παρουσίασε πρόβλημα στη κεραία ενώ το πρόσεχα σαν τα μάτια μου . 100 ευρώ για φτιαχτεί. Μπορεί να μη φτουραει σαν κινητό αλλά αξίζει μόνο και μόνο για τις φωτογραφίες του. Μπαταρία μια μέρα με το ζόρι. Σχετικά γρήγορο.
Στην αρχή έμοιαζε δυνατό. Αλλά έναν χρόνο μετά η αλήθεια του αποκαλύφθηκε: ξεψυχισμένη μπαταρία, αργό λειτουργικό, πολύ ευαίσθητο type c port (ανά 3 εβδομάδες βγαζει ειδοποιήσεις πανικού, αναγκάστηκα να αγοράσω ασύρματη φόρτιση), άθλια φωτογραφική μηχανή (ειδικά μόλις αρχίσει να δύει ο ήλιος), ξεπερασμένο μενού, δυσκολία στο multitasking. Επίσης, δεν αντέχει καθόλου την ζέστη. Μετά από μόλις 10 λεπτά περπατήματος υπό καύσωνα αρχίζουν τα Warnings και τα malfunctions...
Από τα πολύ λίγα θετικά, ο καλός ήχος όταν παίζει μουσική (πολύ βασικό για εμένα).
Ειδικά για την τιμή του (500+) νιώθω προδομένος απο την αγαπημένη μάρκα μου. Adios Samsung...
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SAMSUNG!!!! Αγορά από γνωστή αλυσίδα πριν από 2 χρόνια και 3 μήνες. Ξαφνικά δεν είχε σήμα μέσα στο σπίτι μου!! Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο σερβις και αρχικά μου είπαν ότι έφταιγε το Volte (άσχετο)!! Επέμεινα να το ελέγξουν πιο προσεκτικά και τελικά μου είπαν ότι χάλασε η κεραία και μου ζήτησαν 60€!! Ζήτησα από την εταιρία να το περάσουν στην εγγύηση καθ' ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ένα τηλέφωνο τέτοιας αξίας να βγάζει πρόβλημα στην κεραία μετά από 2 χρόνια. Απέρριψαν το αίτημα μου γιατί είναι πολύ αυστηροι λέει με τους όρους της εγγυησης... Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και μην τους ξαναδώσετε τα χρήματα σας!! Δεν τα αξίζουν!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SAMSUNG!!!
Πολύ ωραίο κινητό γρήγορο αλλά η μπαταρία τραγική το έχω 1 χρόνο και κάτι μήνες η μπαταρία δεν κρατάει ούτε 1μιση ώρα
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!