Αγορασμενο πριν 6 χρονια , ερασιτεχνικη χρηση + 2 μετακομισεις μαζι με μερικη ανακαινιση την καθε φορα. Χρηση με τρυπανι και βιδολογους ρευμα και μπαταρια 12 , 18 V .Σχεδον κανενα σημαδι χρησης στα bits ! Εξαιρετικη επαφη / κουμπωμα με την εκαστοτε βιδα. Δε χαλασε ποτε κεφαλη απο κακη εφαρμογη μονο απο λαθος γωνια η και πολυ σκληρο υλικο βιδωματος. Τα bits συγκατουνται μαγνητικα στο φορεα/ανταπτορα και ακομα και σημερα σχεδον καθολου τζογο !! Ειναι ξεκαθαρα επιπεδου επαγγελματικου εργαλειου ! Μονο προβλημα οτι μου επεσε πολλες φορες ο πλαστικος φορεας και εσπασε μια απο τις θεσεις που συγκρατει 1 bit torx , παρ'αυτα ακομα κουμπωνει στη διπλωμενη (επιπεδη ) θεση .