Αξεσουάρ Θηλασμού

Lansinoh Πλενόμενα Επιθέματα Στήθους Μαύρα Μπεζ 4τμχ

Επιθέματα στήθους με εσωτερικό κάλυμμα για άνεση και προστασία κατά των διαρροών.

Δες όλη την περιγραφή
17 64
Παράδοση έως Πέμ, 02 Ιουλ
2,99 €   μεταφορικά
Τα μεταφορικά καθορίζονται από το κατάστημα, το οποίο αναλαμβάνει και την αποστολή
Από Clio Pharmacy
Λευκωσία, Λευκωσίας
1 τεμάχιο
Δες Θηλασμός στη σελίδα του Clio Pharmacy

Περιγραφή

Περιγραφή

LANSINOH Πλενόμενα Επιθέματα Στήθους

Τα πλενόμενα επιθέματα στήθους της Lansinoh είναι υπέρ-απορροφητικά και ιδιαίτερα λεπτά. Παρέχουν αδιάβροχη προστασία και είναι πολλαπλών χρήσεων.

  • Υπέροχη απορροφητικότητα
  • Αδιάβροχη προστασία
  • Πολλαπλών χρήσεων

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Επιθέματα
Τεμάχια
4 τμχ
Πλενόμενα
Ναι
Υλικό
-
Ανάγκη
Διαρροή Γάλακτος

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • vickyyyt

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VickoulaGeo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STELLA_MALIGKOURA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gersa_Balliu
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despina277

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_P
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ αυτά και 2 συσκευασίες από τα λευκά και κατηργησα τα μιας χρήσης. Αυτό από 2 μηνών και μετά και δεν είχα ποτέ ατυχήματα. Τώρα δε ξέρω πως θα ήταν στην αρχή με την ακανόνιστη ροή. Αυτά.

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Riga4527
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανάλογα τη ροή. Αν έχεις πολυ γάλα δεν κάνουν δουλειά, βγαινει η υγρασια προς τα εξω και σου βρεχει τα ρουχα και το σουτιέν. Πρεπει να τα αλλαζεις μια με δύο φορές τη μέρα γιατί δεν έχουν τόσο καλή απορροφητικότητα και μένει υγρασία στο στήθος. Βέβαια ειναι οικολογικά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • afroditi_mougrou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ μαλακα, πλενονται στο πλυντηριο και στεγνωνουν ευκολα, ανετα στην εφαρμογη κ σχετικά απορροφητικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχα! Και φουλ απορροφητικά. Εχω πάρει οχτώ ζευγάρια.

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το γάλα είναι λίγο , προς νορμαλ . Είναι καλό προϊόν .
    Αν είναι είναι στο φουλ δεν βοηθάει .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).

    0
  • Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!

    0
  • Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα

    0
  • Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά

    1
  • Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

111 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

LANSINOH Πλενόμενα Επιθέματα Στήθους

Τα πλενόμενα επιθέματα στήθους της Lansinoh είναι υπέρ-απορροφητικά και ιδιαίτερα λεπτά. Παρέχουν αδιάβροχη προστασία και είναι πολλαπλών χρήσεων.

  • Υπέροχη απορροφητικότητα
  • Αδιάβροχη προστασία
  • Πολλαπλών χρήσεων

Κατασκευαστής

Είδος
Επιθέματα
Τεμάχια
4 τμχ
Πλενόμενα
Ναι
Υλικό
-
Ανάγκη
Διαρροή Γάλακτος

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 8
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • vickyyyt

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VickoulaGeo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STELLA_MALIGKOURA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gersa_Balliu
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despina277

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_P
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ αυτά και 2 συσκευασίες από τα λευκά και κατηργησα τα μιας χρήσης. Αυτό από 2 μηνών και μετά και δεν είχα ποτέ ατυχήματα. Τώρα δε ξέρω πως θα ήταν στην αρχή με την ακανόνιστη ροή. Αυτά.

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Riga4527
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανάλογα τη ροή. Αν έχεις πολυ γάλα δεν κάνουν δουλειά, βγαινει η υγρασια προς τα εξω και σου βρεχει τα ρουχα και το σουτιέν. Πρεπει να τα αλλαζεις μια με δύο φορές τη μέρα γιατί δεν έχουν τόσο καλή απορροφητικότητα και μένει υγρασία στο στήθος. Βέβαια ειναι οικολογικά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • afroditi_mougrou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ μαλακα, πλενονται στο πλυντηριο και στεγνωνουν ευκολα, ανετα στην εφαρμογη κ σχετικά απορροφητικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχα! Και φουλ απορροφητικά. Εχω πάρει οχτώ ζευγάρια.

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το γάλα είναι λίγο , προς νορμαλ . Είναι καλό προϊόν .
    Αν είναι είναι στο φουλ δεν βοηθάει .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • αυτό που έψαχνα. με τα επαναχρησιμοποιούμενα επιθέματα δεν έχεις ποτέ την 100% κάλυψη και καθόλου μυρωδιά που έχεις με τα μιας χρήσης (χρησιμοποιούσα τα αβεντ και στα 2 μου παιδιά),αλλά ξενοιαζεις από το να πρέπει να στοκάρεις συνέχεια καινούργια. δεν θα έλεγα ότι είναι για τον πρώτο καιρό που τρέχει πολύ το στηθος. ίσως μετά το 3μηνο. είναι μεγάλα, πράγμα καλό γιατί δεν μετακινούνται τόσο και φαίνονται λιγότερο με λεπτά ρούχα. τα λευκά με βολεψαν πολύ περισσότερο από τα μαυρα-μπεζ. τα μπεζ είναι ένα άσχημο σομον σαν ξεβαμμενο,με άλλο χρώμα ραφή τριγυρω. τα πλένω με τα ρούχα του μωρού, πολλές φορές χωρίς καν το τσαντάκι πλυσίματος. χρησιμοποιώ περίπου ένα όλη μέρα και ένα όλη νύχτα. βάζω μόνο στο στήθος που δεν θηλάζω, και το αλλάζω όταν έρθει η ώρα να θηλάσω ξανά (έτσι θυμάμαι και από πού θήλασα τελευταία).

    0
  • Μαλακά και άνετα! Ξεχνάς ότι τα φοράς! Απλά επειδή δεν έχει ρυθμιστεί ακόμα ο θηλασμός καθώς είναι μικρό το μωρό μου, υπάρχουν βράδια που γεμίζουν και λερώνομαι..θεωρώ ότι σε ρυθμισμένη κατάσταση λειτουργούν πολύ καλύτερα! Σε κάθε περίπτωση τα προτιμώ από τα μιας χρήσης που τα νιώθω πιο σκληρά! Επίσης πλένονται στο πλυντήριο και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα!

    0
  • Φοβερό προϊόν μαλακο και ανετο ξεχνάς πως το φοράς διότι υπέφερα από φαγούρα με τα γνωστά μιας χρήσης επιθεματα. Τα αγόρασα και σώθηκα

    0
  • Εμένα προσωπικά δεν μου έκαναν δουλειά, το γάλα φεύγει από τα επιθέματα με αποτέλεσμα να γίνονται τα ρούχα μου χάλια και μετά από 2 μήνες εφαρμογής απέκτησαν μια άσχημη μυρωδιά. Επηρεάστηκα από τις κριτικές και για αυτό τα πήρα. Ξαναγύρισα στα επιθεματα της μιας χρήσης μετά από αυτά

    1
  • Αντικατέστηκα τα επιθέματα μίας χρήσης με αυτά, μιας και πλέον δεν έχω πολλή ροή. Κάνουν καλή δουλειά και δεν έχω διαρροές. Καλύτερη αίσθηση τα υφασμάτινα. Δεν στερεώνονται αλλά κάθονται μια χαρά μέσα στο σουτιέν η σε ένα τιραντάκι θηλασμού.

    0
  • Δες τα όλα
17,64 €
2,99 €   μεταφορικά