Αγόρασα αυτό το προϊόν χωρίς να έχει καμιά κριτική αλλά ούτε και review στο internet επομένως challenge accepted! Βλέποντας το προϊόν αρχικά σε εντυπωσιάζει ,είναι τόσο όμορφο ,το χρώμα είναι ίδιο με της φωτογραφίας και τα πλαστικά του πολύ ποιοτικά για τα λεφτά του, τα αυτάκια είναι το κάτι άλλο και μπορείς και να τα αφαιρέσεις αν θες και τα rgb φωτά του πραγματικά υπέροχα. Αυτά όσον αναφορά το εξωτερικό κομμάτι! Πάμε τώρα στο λειτουργικό κομμάτι ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ! Έλεγε η περιγραφή τους ότι μπορεί να συνδεθεί με 2 τρόπους η με usb η με 3,5 mm jack, εγώ βλέποντας αυτό στα χαρακτηριστικά μου ήταν οκ μιας που τα ακουστικά τα ήθελα για το laptop (να τα συνδέω με usb μιας που η θύρα για 3,5mm ήταν χαλασμένη στο laptop) , έλα όμως που το usb είναι μόνο για τα rgb φώτα και το 3,5 mm jack είναι ο τρόπος που συνδέονται τα ακουστικά.. Αναγκάστηκα να αγοράσω λοιπόν μια εξωτερική κάρτα ήχου και κάπως έτσι έλυσα το πρόβλημα μου και ο ήχος πραγματικά είναι το εξαιρετικός! Θα προτιμούσα να ήταν πιο αναλυτικές οι πληροφορίες για τα ακουστικά και να μην έμπαινα σε έξοδα και κόπο εξτρά! Συνοψίζοντας λοιπόν είναι πολύ τιμιά για τα λεφτά τους με ωραίο ήχο αν έχεις σταθερό υπολογιστή (τα δοκίμασα και εκεί) αν έχεις laptop πάρε κάρτα ήχου εξωτερική η απλά μην τα αγοράσεις αυτά τα ακουστικά γιατί θα πικραθείς! Είναι αρκετά βαριά κατασκευή οπότε δεν είναι να τα φοράς πάρα πολύ ώρα γιατί είναι βαριά και σε κουράζουν λίγο! Τέλος το μικρόφωνο είναι καλό και απομονώνει τους εξωτερικούς θορύβους!