Ψύκτρες Επεξεργαστών

Noctua NH-U12S Ψύκτρα Επεξεργαστή για Socket AM5/115x/1700 Καφέ

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ανεμιστήρας NF-F12 PWM
  • Low-Noise Adaptor (L.N.A.)
  • Πάστα NT-H1
  • SecuFirm2
  • Υποδοχή δεύτερου ανεμιστήρα
  • Μεταλλικό σήμα κουτιού Noctua

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή και είναι αθόρυβη.

88 25
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Visionstudio 4,8 (56)
Ελλάδα
6 τεμάχια
Δες Modding & Cooling PC στη σελίδα του Visionstudio
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Ψύκτρας
Ενεργητική
Socket
2011, AM2, AM2+, AM3, AM3+, FM1, FM2, 1150/1151/1155/1156, 1851, AM5, 1700
Διπλού Ανεμιστήρα
Όχι
Χρώμα
Καφέ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ελάχιστο Επίπεδο Θορύβου
22,4 dB
Στροφές (Full Load)
1500 rpm
Thermal Design Power (TDP)
-

Διαστάσεις

Πλάτος
125 mm
Βάθος
71 mm
Ύψος
158 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 26
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Αθόρυβη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • xarisa6
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ τώρα τι να προσθέσω στα τόσα θετικά σχόλια;
    το μόνο που θα πω είναι ότι κάνω επεξεργασίες βίντεο και ο υπολογιστής δουλεύει αρκετές ώρες κάνοντας διάφορες δουλειές. Συνήθως η θερμοκρασία λειτουργίας ήταν γύρω στους 50-55 βαθμούς, με την τοποθέτηση της συγκεκριμένης ψύκτας έπεσε γύρω στους 35!!!
    Καλά διαβάσατε... μου έριξε την θερμοκρασία γύρω στις 20 βαθμούς!!!
    Δεν είμαι γνώστης τεχνικών θεμάτων γι'αυτό και στην ερώτηση για τον όγκο της συσκευής έβαλα έτσι κι έτσι. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι τα πέντε αστέρια τα κερδίζει επάξια!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Machairas71
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατεστησα μια υδροψυξη Enermax Liqmax II 240 η οποια εκανε παραξενους θορυβους μετα απο 1,5 χρονο χρησης. Επεξεργαστης 8600Κ με 4,6Ghz all core idle στους 45-47. Με την NH-U12S επεσε στους 35-38. Σε stress test με Cinebench R20, δυο συνεχομενα ειδα 73C μεγιστο.
    Αυτο που με εντυπωσιασε περισσοτερο ειναι η ευκολη τοποθετηση. Δεν ειναι παραξενο που καποιες εταιριες αντιγραφουν τη Noctua. Δεν θα σας δυσκολεψει καθολου.
    Επισης αψογη απο αποψη θορυβου. Ακομα και στις 1500rpm ο ηχος του NF-F12 δεν ειναι καθολου ενοχλητικος ενω μπορεις να μην το προσεχεις στο 90%, στις 1400 περιπου. Αθορυβος απολυτα στι 1200rpm με το low-noise adapter.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sokin13
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπήκε σε ryzen 5 3600. Σε idle μου τον κατέβασε σχεδόν 10 βαθμούς. Σε load μπορώ να πω και παραπάνω. Μικρή ψύκτρα αλλά κάνει φοβερή δουλειά. Προσοχή μόνο στον όγκο να μην βρίσκει το πλαϊνό του κουτιού. Σε θέμα Ram δεν θα έχετε πρόβλημα. 6 χρόνια εγγύηση η noctua. Φοβερή συσκευασία με πολλή λεπτομέρεια, οδηγίες αναλυτικές και εύκολες.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • λοιπον Ryzen 5 3600 με στοκ ψυχτρα idle 50 C και σε μαξ λοαντ 80-90, μιλαμε για τραγικες θερμοκρασιες, αλλα παιδια με αυτην την ψυχτρα πλεον idle 35 C και σε παιχνιδια οπως GTA V ολα μαξ γραφικα δεν ξεπερασε τους 65 βαθμους. Παρα πολυ καλη στην δοουλεια της και παρα πολυ ποιοτικη και σου δινει τα παντα οσα χρειαζεσε για την βαλεις σε οτι σοκετ και να εχεις μαζι με την παστα την noctua 10/10 απο εμενα.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tripokaridos/Head-fi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Ειχα Corsair H110 και οι θεμοκρασιες στον i7 7700K με OC εφταναν στους 93 βαθμούς Stress Test Prime.
    Πλεον οσο απιστευτο και να είναι , με αυτή την ψυχτρα εχω 78 . Και εκτος αυτου είναι ΑΘΟΡΥΒΗ !!!

    Ποτε ξανα υδροψυξη

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pampanos
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά αποτελεσματική. Ψύχει χωρίς να ακούγεται. Έχω βάλει και δεύτερο ανεμιστήρα για λειτουργία puss/pull στο ίδιο socket μέσω y cable και πάλι δεν ακούγεται. Στην τοποποθέτηση δεν δυσκολεύτηκα (πρώτη φορά έκανα κάτι τέτοιο). Προσοχή στα specs της ψύκτρας και του κουτιού σας. Σε mid tower (αν και αρκετά ευρύχωρο nanoxia deep silence 3 χωράει απροβλημάτιστα. Έχει μάλιστα και τρίτο ανεμιστήρα στη σειρά, στο πίσω μέρος του κουτιού που ευθυγραμίζεται με αυτούς της ψύκτρας). Η ποιότητα της κατασκευής φαίνεται με το που πιάσεις την ψύκτρα στα χέρια σου. Η πάστα που χρησιμοποίησα εγώ είναι η Arctic MX-4 και μες στο καλοκαίρι σε συνδυασμό με την ψύκτρα μου κρατούν τον τσουρουφλιστό i7-8700k σε θερμοκρασία 31-35 βαθμούς κελσίου σε browsing, office, media player εφαρμογές. Προτείνεται ανεπιφύλακτα σε συνδυασμό και με δεύτερο ανεμιστήρα NF-F12 PWM.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsobanis_2000
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή ψύκτρα, θέλει προσοχή σε τι κουτί θα τη τοποθετήσετε (το βάθος του κουτιού), στο δικό μου (ThermaLtake N24) χώρεσε οριακά.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sikiotis.s
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όταν αγοράζεις ένα καλό και ακριβό προϊόν θες τα χρήματα σου να πιάσουν τόπο!
    Έτσι και γίνεται φυσικά με την ψύκτρα της Noctua!

    Από την συσκευασία και μόνο καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για κάτι premium!

    Στα θετικά:
    + Άψογη κατασκευή
    + Έυκολη τοποθέτηση (γίνεται και από άτομα χωρίς την σχετική εμπειρία)
    + Αθόρυβη
    + Καλώδιο low noise adaptor
    + Υποστήριξη δεύτερου ανεμιστήρα, υπάρχει πακέτο με παρελκόμενα (fan clips & anti vibration pads)
    + 100% RAM compatibility
    + 6 έτη εγγύηση
    + Και μόνο που έχει σωληνάριο με ΝΤ-Η1 και όχι κανένα ψευτοσακουλάκι με μια σταλιά θερμοαγώγιμη πάστα μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα!

    Στα αρνητικά:
    - Μπορείς να πεις την τιμή, αλλά για αυτά που παίρνεις νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι αρνητικό για μένα!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rocher bros
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την τοποθέτησα σε ένα i7 4790 επεξεργαστή σε pc που κάνει video editing και θερμοκρασίες πλέον από 70-75°C με 100% load δεν ξεπερνάει τους 60-62% μετρήσεις καλοκαιρινούς μήνες με θερμοκρασίες δωματίου στους 28°C.Λίγο ογκώδης αλλά σίγουρα κορυφαία ποιότητα την συστήνω.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kbabetas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξέρεις ότι αγοράζεις ποιότητα με noctua. Τέρας σε διαστάσεις αλλά και απόδοση. Ψύχει τον i7-6700K πολύ εύκολα, δεν ακούγεται τίποτα, είναι μεγάλο και άσχημο όμως. Αλλά ότι καλύτερο υπάρχει σε αυτή την τιμή νομίζω.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikfx
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την συγκεκριμένη ψύκτρα την έχω 2 μήνες τώρα σε 6700Κ sta 4.2Ghz. Κάνει αυτό που υπόσχεται και με το παραπάνω! Την έχω βάλει να λειτουργεί στις 600rpm για να μην ακούγεται.
    Idle γύρω στους 30, loaded σε game και με ανοιχτές εφαρμογές στο background δεν έχω δει πάνω από 52

    Μόνο θετικά έχω να γράψω:
    - Φοβερή ποιότητα κατασκευής
    - Η συσκευασία είναι πλούσια σε έξτρα εξοπλισμό (προέκταση καλωδίων, 3, 4 pin connectors, πάστα, βίδες κλπ)
    - Πολύ εύκολη τοποθέτηση ακόμη και για αρχάριους
    - Δεν δημιουργεί πρόβλημα στις RAM σε κανένα slot (έχω τις HyperX Fury Black)
    - Αθόρυβη

    Για μένα - αν όχι η καλύτερη με αυτά που προσφέρει - από τις καλύτερες.
    Αξίζει τα λεφτά της.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • capricorne
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    - Άριστη ψύκτρα μέχρι στιγμής (αγοράστηκε Μάρτιο 2016).
    - Ίσως η ισχυρότερη με 120mm fan από τη Noctua, απολύτως αθόρυβη και με 6ετή εγγύηση.
    - Για λόγους αισθητικής και μόνο, ο stock ανεμιστήρας της αντικαταστάθηκε από έναν Corsair ML120 Pro Led
    - Την έχω χρησιμοποιήσει σε 4 διαφορετικούς επεξεργαστές: i7-4790K, Ryzen 1700X, i7-8700, i7-10700K
    - Δεν ήθελα να ρισκάρω τις τεράστιες NH-D14 και NH-D15 με τους 140mm fans, γιατί βάσει διαστάσεων χωρούσαν ίσα ίσα στο κουτί μου (mini case)
    - Με την NH-U12S (158mm ύψος), κανένας επεξεργαστής μου δεν έχει υπερβεί ποτέ τους 60°C, ούτε καν σε stress test με overclock.
    - Μεγάλη προσοχή αν έχετε 4 RAM modules καθότι πολύ πιθανόν να επηρεάζει το 1ο module.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teoz1997
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    φοβερες θερμοκρασιες...την εχω πανω σε amd fx 8350...νταξει απλα φανταστικη την μονο ετσι μπορω να την χαρακτηρισω. σε ελαφρυες εφαρμογες μιλαμε για θερμοκρασιες της ταξης 20-25 βαθμοι. η σειρα nh-u12 δεν ειναι βραβευμενη τυχαια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kalashnik762

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    οτι και να πω ειναι λίγο !!!
    αξίζει και το τελευταίο €

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Τοποθέτηση
  • Εγώ τώρα τι να προσθέσω στα τόσα θετικά σχόλια;
    το μόνο που θα πω είναι ότι κάνω επεξεργασίες βίντεο και ο υπολογιστής δουλεύει αρκετές ώρες κάνοντας διάφορες δουλειές. Συνήθως η θερμοκρασία λειτουργίας ήταν γύρω στους 50-55 βαθμούς, με την τοποθέτηση της συγκεκριμένης ψύκτας έπεσε γύρω στους 35!!!
    Καλά διαβάσατε... μου έριξε την θερμοκρασία γύρω στις 20 βαθμούς!!!
    Δεν είμαι γνώστης τεχνικών θεμάτων γι'αυτό και στην ερώτηση για τον όγκο της συσκευής έβαλα έτσι κι έτσι. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι τα πέντε αστέρια τα κερδίζει επάξια!

    1
  • Αντικατεστησα μια υδροψυξη Enermax Liqmax II 240 η οποια εκανε παραξενους θορυβους μετα απο 1,5 χρονο χρησης. Επεξεργαστης 8600Κ με 4,6Ghz all core idle στους 45-47. Με την NH-U12S επεσε στους 35-38. Σε stress test με Cinebench R20, δυο συνεχομενα ειδα 73C μεγιστο.
    Αυτο που με εντυπωσιασε περισσοτερο ειναι η ευκολη τοποθετηση. Δεν ειναι παραξενο που καποιες εταιριες αντιγραφουν τη Noctua. Δεν θα σας δυσκολεψει καθολου.
    Επισης αψογη απο αποψη θορυβου. Ακομα και στις 1500rpm ο ηχος του NF-F12 δεν ειναι καθολου ενοχλητικος ενω μπορεις να μην το προσεχεις στο 90%, στις 1400 περιπου. Αθορυβος απολυτα στι 1200rpm με το low-noise adapter.

    2
  • Μπήκε σε ryzen 5 3600. Σε idle μου τον κατέβασε σχεδόν 10 βαθμούς. Σε load μπορώ να πω και παραπάνω. Μικρή ψύκτρα αλλά κάνει φοβερή δουλειά. Προσοχή μόνο στον όγκο να μην βρίσκει το πλαϊνό του κουτιού. Σε θέμα Ram δεν θα έχετε πρόβλημα. 6 χρόνια εγγύηση η noctua. Φοβερή συσκευασία με πολλή λεπτομέρεια, οδηγίες αναλυτικές και εύκολες.

    3
  • λοιπον Ryzen 5 3600 με στοκ ψυχτρα idle 50 C και σε μαξ λοαντ 80-90, μιλαμε για τραγικες θερμοκρασιες, αλλα παιδια με αυτην την ψυχτρα πλεον idle 35 C και σε παιχνιδια οπως GTA V ολα μαξ γραφικα δεν ξεπερασε τους 65 βαθμους. Παρα πολυ καλη στην δοουλεια της και παρα πολυ ποιοτικη και σου δινει τα παντα οσα χρειαζεσε για την βαλεις σε οτι σοκετ και να εχεις μαζι με την παστα την noctua 10/10 απο εμενα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

76 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Ψύκτρας
Ενεργητική
Socket
2011, AM2, AM2+, AM3, AM3+, FM1, FM2, 1150/1151/1155/1156, 1851, AM5, 1700
Διπλού Ανεμιστήρα
Όχι
Χρώμα
Καφέ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ελάχιστο Επίπεδο Θορύβου
22,4 dB
Στροφές (Full Load)
1500 rpm
Thermal Design Power (TDP)
-

Διαστάσεις

Πλάτος
125 mm
Βάθος
71 mm
Ύψος
158 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 26
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Αθόρυβη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • xarisa6
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ τώρα τι να προσθέσω στα τόσα θετικά σχόλια;
    το μόνο που θα πω είναι ότι κάνω επεξεργασίες βίντεο και ο υπολογιστής δουλεύει αρκετές ώρες κάνοντας διάφορες δουλειές. Συνήθως η θερμοκρασία λειτουργίας ήταν γύρω στους 50-55 βαθμούς, με την τοποθέτηση της συγκεκριμένης ψύκτας έπεσε γύρω στους 35!!!
    Καλά διαβάσατε... μου έριξε την θερμοκρασία γύρω στις 20 βαθμούς!!!
    Δεν είμαι γνώστης τεχνικών θεμάτων γι'αυτό και στην ερώτηση για τον όγκο της συσκευής έβαλα έτσι κι έτσι. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι τα πέντε αστέρια τα κερδίζει επάξια!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Machairas71
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατεστησα μια υδροψυξη Enermax Liqmax II 240 η οποια εκανε παραξενους θορυβους μετα απο 1,5 χρονο χρησης. Επεξεργαστης 8600Κ με 4,6Ghz all core idle στους 45-47. Με την NH-U12S επεσε στους 35-38. Σε stress test με Cinebench R20, δυο συνεχομενα ειδα 73C μεγιστο.
    Αυτο που με εντυπωσιασε περισσοτερο ειναι η ευκολη τοποθετηση. Δεν ειναι παραξενο που καποιες εταιριες αντιγραφουν τη Noctua. Δεν θα σας δυσκολεψει καθολου.
    Επισης αψογη απο αποψη θορυβου. Ακομα και στις 1500rpm ο ηχος του NF-F12 δεν ειναι καθολου ενοχλητικος ενω μπορεις να μην το προσεχεις στο 90%, στις 1400 περιπου. Αθορυβος απολυτα στι 1200rpm με το low-noise adapter.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sokin13
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπήκε σε ryzen 5 3600. Σε idle μου τον κατέβασε σχεδόν 10 βαθμούς. Σε load μπορώ να πω και παραπάνω. Μικρή ψύκτρα αλλά κάνει φοβερή δουλειά. Προσοχή μόνο στον όγκο να μην βρίσκει το πλαϊνό του κουτιού. Σε θέμα Ram δεν θα έχετε πρόβλημα. 6 χρόνια εγγύηση η noctua. Φοβερή συσκευασία με πολλή λεπτομέρεια, οδηγίες αναλυτικές και εύκολες.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • λοιπον Ryzen 5 3600 με στοκ ψυχτρα idle 50 C και σε μαξ λοαντ 80-90, μιλαμε για τραγικες θερμοκρασιες, αλλα παιδια με αυτην την ψυχτρα πλεον idle 35 C και σε παιχνιδια οπως GTA V ολα μαξ γραφικα δεν ξεπερασε τους 65 βαθμους. Παρα πολυ καλη στην δοουλεια της και παρα πολυ ποιοτικη και σου δινει τα παντα οσα χρειαζεσε για την βαλεις σε οτι σοκετ και να εχεις μαζι με την παστα την noctua 10/10 απο εμενα.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tripokaridos/Head-fi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Ειχα Corsair H110 και οι θεμοκρασιες στον i7 7700K με OC εφταναν στους 93 βαθμούς Stress Test Prime.
    Πλεον οσο απιστευτο και να είναι , με αυτή την ψυχτρα εχω 78 . Και εκτος αυτου είναι ΑΘΟΡΥΒΗ !!!

    Ποτε ξανα υδροψυξη

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pampanos
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά αποτελεσματική. Ψύχει χωρίς να ακούγεται. Έχω βάλει και δεύτερο ανεμιστήρα για λειτουργία puss/pull στο ίδιο socket μέσω y cable και πάλι δεν ακούγεται. Στην τοποποθέτηση δεν δυσκολεύτηκα (πρώτη φορά έκανα κάτι τέτοιο). Προσοχή στα specs της ψύκτρας και του κουτιού σας. Σε mid tower (αν και αρκετά ευρύχωρο nanoxia deep silence 3 χωράει απροβλημάτιστα. Έχει μάλιστα και τρίτο ανεμιστήρα στη σειρά, στο πίσω μέρος του κουτιού που ευθυγραμίζεται με αυτούς της ψύκτρας). Η ποιότητα της κατασκευής φαίνεται με το που πιάσεις την ψύκτρα στα χέρια σου. Η πάστα που χρησιμοποίησα εγώ είναι η Arctic MX-4 και μες στο καλοκαίρι σε συνδυασμό με την ψύκτρα μου κρατούν τον τσουρουφλιστό i7-8700k σε θερμοκρασία 31-35 βαθμούς κελσίου σε browsing, office, media player εφαρμογές. Προτείνεται ανεπιφύλακτα σε συνδυασμό και με δεύτερο ανεμιστήρα NF-F12 PWM.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsobanis_2000
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή ψύκτρα, θέλει προσοχή σε τι κουτί θα τη τοποθετήσετε (το βάθος του κουτιού), στο δικό μου (ThermaLtake N24) χώρεσε οριακά.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sikiotis.s
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όταν αγοράζεις ένα καλό και ακριβό προϊόν θες τα χρήματα σου να πιάσουν τόπο!
    Έτσι και γίνεται φυσικά με την ψύκτρα της Noctua!

    Από την συσκευασία και μόνο καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για κάτι premium!

    Στα θετικά:
    + Άψογη κατασκευή
    + Έυκολη τοποθέτηση (γίνεται και από άτομα χωρίς την σχετική εμπειρία)
    + Αθόρυβη
    + Καλώδιο low noise adaptor
    + Υποστήριξη δεύτερου ανεμιστήρα, υπάρχει πακέτο με παρελκόμενα (fan clips & anti vibration pads)
    + 100% RAM compatibility
    + 6 έτη εγγύηση
    + Και μόνο που έχει σωληνάριο με ΝΤ-Η1 και όχι κανένα ψευτοσακουλάκι με μια σταλιά θερμοαγώγιμη πάστα μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα!

    Στα αρνητικά:
    - Μπορείς να πεις την τιμή, αλλά για αυτά που παίρνεις νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι αρνητικό για μένα!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rocher bros
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την τοποθέτησα σε ένα i7 4790 επεξεργαστή σε pc που κάνει video editing και θερμοκρασίες πλέον από 70-75°C με 100% load δεν ξεπερνάει τους 60-62% μετρήσεις καλοκαιρινούς μήνες με θερμοκρασίες δωματίου στους 28°C.Λίγο ογκώδης αλλά σίγουρα κορυφαία ποιότητα την συστήνω.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kbabetas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξέρεις ότι αγοράζεις ποιότητα με noctua. Τέρας σε διαστάσεις αλλά και απόδοση. Ψύχει τον i7-6700K πολύ εύκολα, δεν ακούγεται τίποτα, είναι μεγάλο και άσχημο όμως. Αλλά ότι καλύτερο υπάρχει σε αυτή την τιμή νομίζω.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikfx
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την συγκεκριμένη ψύκτρα την έχω 2 μήνες τώρα σε 6700Κ sta 4.2Ghz. Κάνει αυτό που υπόσχεται και με το παραπάνω! Την έχω βάλει να λειτουργεί στις 600rpm για να μην ακούγεται.
    Idle γύρω στους 30, loaded σε game και με ανοιχτές εφαρμογές στο background δεν έχω δει πάνω από 52

    Μόνο θετικά έχω να γράψω:
    - Φοβερή ποιότητα κατασκευής
    - Η συσκευασία είναι πλούσια σε έξτρα εξοπλισμό (προέκταση καλωδίων, 3, 4 pin connectors, πάστα, βίδες κλπ)
    - Πολύ εύκολη τοποθέτηση ακόμη και για αρχάριους
    - Δεν δημιουργεί πρόβλημα στις RAM σε κανένα slot (έχω τις HyperX Fury Black)
    - Αθόρυβη

    Για μένα - αν όχι η καλύτερη με αυτά που προσφέρει - από τις καλύτερες.
    Αξίζει τα λεφτά της.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • capricorne
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    - Άριστη ψύκτρα μέχρι στιγμής (αγοράστηκε Μάρτιο 2016).
    - Ίσως η ισχυρότερη με 120mm fan από τη Noctua, απολύτως αθόρυβη και με 6ετή εγγύηση.
    - Για λόγους αισθητικής και μόνο, ο stock ανεμιστήρας της αντικαταστάθηκε από έναν Corsair ML120 Pro Led
    - Την έχω χρησιμοποιήσει σε 4 διαφορετικούς επεξεργαστές: i7-4790K, Ryzen 1700X, i7-8700, i7-10700K
    - Δεν ήθελα να ρισκάρω τις τεράστιες NH-D14 και NH-D15 με τους 140mm fans, γιατί βάσει διαστάσεων χωρούσαν ίσα ίσα στο κουτί μου (mini case)
    - Με την NH-U12S (158mm ύψος), κανένας επεξεργαστής μου δεν έχει υπερβεί ποτέ τους 60°C, ούτε καν σε stress test με overclock.
    - Μεγάλη προσοχή αν έχετε 4 RAM modules καθότι πολύ πιθανόν να επηρεάζει το 1ο module.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teoz1997
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    φοβερες θερμοκρασιες...την εχω πανω σε amd fx 8350...νταξει απλα φανταστικη την μονο ετσι μπορω να την χαρακτηρισω. σε ελαφρυες εφαρμογες μιλαμε για θερμοκρασιες της ταξης 20-25 βαθμοι. η σειρα nh-u12 δεν ειναι βραβευμενη τυχαια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kalashnik762

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    οτι και να πω ειναι λίγο !!!
    αξίζει και το τελευταίο €

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    • Τοποθέτηση
  • Εγώ τώρα τι να προσθέσω στα τόσα θετικά σχόλια;
    το μόνο που θα πω είναι ότι κάνω επεξεργασίες βίντεο και ο υπολογιστής δουλεύει αρκετές ώρες κάνοντας διάφορες δουλειές. Συνήθως η θερμοκρασία λειτουργίας ήταν γύρω στους 50-55 βαθμούς, με την τοποθέτηση της συγκεκριμένης ψύκτας έπεσε γύρω στους 35!!!
    Καλά διαβάσατε... μου έριξε την θερμοκρασία γύρω στις 20 βαθμούς!!!
    Δεν είμαι γνώστης τεχνικών θεμάτων γι'αυτό και στην ερώτηση για τον όγκο της συσκευής έβαλα έτσι κι έτσι. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι τα πέντε αστέρια τα κερδίζει επάξια!

    1
  • Αντικατεστησα μια υδροψυξη Enermax Liqmax II 240 η οποια εκανε παραξενους θορυβους μετα απο 1,5 χρονο χρησης. Επεξεργαστης 8600Κ με 4,6Ghz all core idle στους 45-47. Με την NH-U12S επεσε στους 35-38. Σε stress test με Cinebench R20, δυο συνεχομενα ειδα 73C μεγιστο.
    Αυτο που με εντυπωσιασε περισσοτερο ειναι η ευκολη τοποθετηση. Δεν ειναι παραξενο που καποιες εταιριες αντιγραφουν τη Noctua. Δεν θα σας δυσκολεψει καθολου.
    Επισης αψογη απο αποψη θορυβου. Ακομα και στις 1500rpm ο ηχος του NF-F12 δεν ειναι καθολου ενοχλητικος ενω μπορεις να μην το προσεχεις στο 90%, στις 1400 περιπου. Αθορυβος απολυτα στι 1200rpm με το low-noise adapter.

    2
  • Μπήκε σε ryzen 5 3600. Σε idle μου τον κατέβασε σχεδόν 10 βαθμούς. Σε load μπορώ να πω και παραπάνω. Μικρή ψύκτρα αλλά κάνει φοβερή δουλειά. Προσοχή μόνο στον όγκο να μην βρίσκει το πλαϊνό του κουτιού. Σε θέμα Ram δεν θα έχετε πρόβλημα. 6 χρόνια εγγύηση η noctua. Φοβερή συσκευασία με πολλή λεπτομέρεια, οδηγίες αναλυτικές και εύκολες.

    3
  • λοιπον Ryzen 5 3600 με στοκ ψυχτρα idle 50 C και σε μαξ λοαντ 80-90, μιλαμε για τραγικες θερμοκρασιες, αλλα παιδια με αυτην την ψυχτρα πλεον idle 35 C και σε παιχνιδια οπως GTA V ολα μαξ γραφικα δεν ξεπερασε τους 65 βαθμους. Παρα πολυ καλη στην δοουλεια της και παρα πολυ ποιοτικη και σου δινει τα παντα οσα χρειαζεσε για την βαλεις σε οτι σοκετ και να εχεις μαζι με την παστα την noctua 10/10 απο εμενα.

    0
  • Δες τα όλα
88,25 €
4,00 € σε Skroutz Point