Κρέμες Προσώπου

Purito Oat-In Calming Ενυδατική Κρέμα Προσώπου με Πανθενόλη & Πρεβιοτικά 100ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τύπος επιδερμίδας: Ευαίσθητη
  • Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες
  • Cruelty free
  • Κατάλληλη για Vegan
  • Όγκος: 100 ml
Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ακνεϊκή, Όλοι οι Τύποι, Ευαίσθητη
  • Σύνθεση Vegan, Cruelty-free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
11 89
Παράδοση έως Τετ, 01 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Casper 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα προσώπου της εταιρείας Purito. Προσφέρει άμεση ενυδάτωση του δέρματος. Για ευαίσθητη επιδερμίδα (επιδερμίδα που έχει την τάση να παρουσιάζει ερυθρότητα ή αίσθημα τραβήγματος ή καψίματος).

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Vegan, Cruelty-free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή, Όλοι οι Τύποι, Ευαίσθητη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Πανθενόλη, Πρεβιοτικά
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (63)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 9
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • annagnpl
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, και με κάποια ευαίσθητα σημεία. Είναι ίσως η μόνη ενυδατική προσώπου που έχει 100% τζελ υφή, ενυδατώνει χωρίς να κολλάει και απορροφάται πλήρως. Εντυπωσιάστηκα θετικά και με το μέγεθος της συσκευασίας (100 ml), θα την προτιμήσω ξανά σίγουρα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Korina_Sivoglou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά την λάτρεψα! Έχει απαλή υφή, είναι άχρωμη και άοσμη και με πολύ καλή επάλειψη! Για την τιμή της και την ποσότητα την θεωρώ vfm. Τέλος να πω ότι λόγω άγχους φουντώνει το πρόσωπο μου κάποιες φορές και βγαίνουν σπυράκια, δεν το περίμενα αλλά για την καθημερινή μου ενυδατικη καταπραΰνει σημαντικά και με ορατά αποτελέσματα την ίδια στιγμή! Μου ταίριαξε σαν προϊόν και πολύ δύσκολα θα την άλλαζα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_mstk
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The best moisturizer i have combination sensitive acne prone/ fungal acne prone skin so 99% of moisturizer out there irritate me creating small bumps or not absorbing well. This is the only one that doesn’t do that it is not extremely hydrating so i use it with the 345 cream.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KatXristos
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο για το καλοκαίρι. Έχω μεικτή επιδερμίδα, με κάπως ξηρά μάγουλα και ήπια λαδερό Τ. Όμως έχω και πολύ ευαίσθητο δέρμα, είναι η μόνη που έχω χρησιμοποιήσει χωρίς να τσούζει καθόλου. Ενυδατώνει και καταπραΰνει, bonus αν την βάλεις στο ψυγείο. Επίσης είναι πάρα πολύ οικονομική. Θα την ξανά αγόραζα any time, ειδικά όσο κάνει αυτές τις ζεστές γιατί είναι πάρα πολύ ανάλαφρη η αίσθηση της αλλά ενυδατώνει βαθιά. Plus αφήνει ένα glow σαν έχεις glass skin . Επίσης μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της, είναι πολύ ήπια αλλά ευχάριστη. Στα downside ίσως εμένα μου τελειώνει γρήγορα γιατί δεν τη λυπάμαι σε ποσότητα κάθε φορά που βάζω, αλλά ίσως φταίει που τη χρησιμοποιούμε δύο άτομα. Στη μύτη μου για τα sebaceous filaments που βάζω παραπάνω ποσότητα έχει κάνει πολύ δουλειά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Victoria_Gusarova
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα, με κοκκινίλες, φαγούρα κτλ.. Είναι από τις καλύτερες κρέμες που έχω χρησιμοποιήσει!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alice.andbooks
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ δροσερή, σε μορφή τζελ και χωρίς άρωμα. Επειδή έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα, χρειάζομαι κάτι πιο ενυδατικό. Για καλοκαίρι ήταν μια χαρά για πρωί αλλά για τον χειμώνα, για εμένα, με τίποτα. Ωστόσο σε άτομα με λιπαρή και κανονική επιδερμίδα θεωρώ θα είναι μια πολύ τίμια κρέμα ημέρας, και είναι 100 μλ που για τη τιμή της θεωρώ αξίζει?

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Panouskos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία ενυδατική για το ευαίσθητο αντιδραστικό δέρμα μου. Εχει πανθενολη για ανάπλαση γλυκερίνη για ενυδάτωση. Την συνιστώ. Βέβαια μυρίζει λίγο σαν αλκοόλ χωρίς να έχει μέσα στα συστατικά του αλλά δν μου προκαλέσει κανένα σπυρί. 9/10

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ ωραιο ενυδατικό και θρεπτικό τζελ. Γενικά τα προϊόντα της Purito είναι εξαιρετικά, είναι η 5η φορά που το αγοράζω. Κοστίζει περίπου 20 ευρώ τα 100 ml, άρα αντίστοιχα 10 αν ήταν το κλασσικό βαζάκι. Είναι τέλειο για νεανικό λιπαρό δέρμα και ευαίσθητο, θρέφει και δε βαραίνει καθόλου. Εγώ είμαι 40 και το χρησιμοποιώ ως έξτρα το βράδυ, φοράω πρώτα αυτή την κρέμα για έξτρα ενυδάτωση και μετα τη νυκτός με ρετινολη. Επίσης τη χρησιμοποιώ μετά από χημικό peeling. Πλέον επειδή το δέρμα μου είναι φοβερά αφυδατωμενο το καλοκαίρι από το air condition και ερεθισμένο από τον ήλιο, το φοράω 3 και 4 φορές μες στην μέρα να ρεμησει και να ενυδατωσει (επειδή δε θέλω να κάνω κανονική ρουτίνα)
    Vfm αδιαμφισβήτητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία αναζωογονητική κρεμούλα με υφή τζελ, τη συνιστώ μου μείωσε τις κοκκινίλες

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια βασική ενυδατική, με ωραία συστατικά και υπέροχη τζελ συσταση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δροσερό και ελαφρύ για καλοκαίρι και για μικτή-λιπαρή επιδερμίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι πολυ καλη κρεμουλα αλλα εγω χρειάζομαι κάτι περισσότερο μάλλον σ2 ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για ηπια και καθημερινη χρηση μια χαρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δροσερή και λεπτορευστη ... Νομίζω πως είναι μόνο για λιπαρές επιδερμίδες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μειώνει τις κοκκινίλες και κάνει το δέρμα πιο λείο και απαλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν έχετε ευαίσθητο δέρμα δοκιμάστε την. Είναι και 100ml. Αρκετά vfm

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, και με κάποια ευαίσθητα σημεία. Είναι ίσως η μόνη ενυδατική προσώπου που έχει 100% τζελ υφή, ενυδατώνει χωρίς να κολλάει και απορροφάται πλήρως. Εντυπωσιάστηκα θετικά και με το μέγεθος της συσκευασίας (100 ml), θα την προτιμήσω ξανά σίγουρα!

    4
  • Προσωπικά την λάτρεψα! Έχει απαλή υφή, είναι άχρωμη και άοσμη και με πολύ καλή επάλειψη! Για την τιμή της και την ποσότητα την θεωρώ vfm. Τέλος να πω ότι λόγω άγχους φουντώνει το πρόσωπο μου κάποιες φορές και βγαίνουν σπυράκια, δεν το περίμενα αλλά για την καθημερινή μου ενυδατικη καταπραΰνει σημαντικά και με ορατά αποτελέσματα την ίδια στιγμή! Μου ταίριαξε σαν προϊόν και πολύ δύσκολα θα την άλλαζα!

    3
  • The best moisturizer i have combination sensitive acne prone/ fungal acne prone skin so 99% of moisturizer out there irritate me creating small bumps or not absorbing well. This is the only one that doesn’t do that it is not extremely hydrating so i use it with the 345 cream.

    3
  • Ότι καλύτερο για το καλοκαίρι. Έχω μεικτή επιδερμίδα, με κάπως ξηρά μάγουλα και ήπια λαδερό Τ. Όμως έχω και πολύ ευαίσθητο δέρμα, είναι η μόνη που έχω χρησιμοποιήσει χωρίς να τσούζει καθόλου. Ενυδατώνει και καταπραΰνει, bonus αν την βάλεις στο ψυγείο. Επίσης είναι πάρα πολύ οικονομική. Θα την ξανά αγόραζα any time, ειδικά όσο κάνει αυτές τις ζεστές γιατί είναι πάρα πολύ ανάλαφρη η αίσθηση της αλλά ενυδατώνει βαθιά. Plus αφήνει ένα glow σαν έχεις glass skin . Επίσης μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της, είναι πολύ ήπια αλλά ευχάριστη. Στα downside ίσως εμένα μου τελειώνει γρήγορα γιατί δεν τη λυπάμαι σε ποσότητα κάθε φορά που βάζω, αλλά ίσως φταίει που τη χρησιμοποιούμε δύο άτομα. Στη μύτη μου για τα sebaceous filaments που βάζω παραπάνω ποσότητα έχει κάνει πολύ δουλειά.

    9
  • Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα, με κοκκινίλες, φαγούρα κτλ.. Είναι από τις καλύτερες κρέμες που έχω χρησιμοποιήσει!!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

1429 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα προσώπου της εταιρείας Purito. Προσφέρει άμεση ενυδάτωση του δέρματος. Για ευαίσθητη επιδερμίδα (επιδερμίδα που έχει την τάση να παρουσιάζει ερυθρότητα ή αίσθημα τραβήγματος ή καψίματος).

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Vegan, Cruelty-free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ακνεϊκή, Όλοι οι Τύποι, Ευαίσθητη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Πανθενόλη, Πρεβιοτικά
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (63)

  1. 53
  2. 9
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • annagnpl
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, και με κάποια ευαίσθητα σημεία. Είναι ίσως η μόνη ενυδατική προσώπου που έχει 100% τζελ υφή, ενυδατώνει χωρίς να κολλάει και απορροφάται πλήρως. Εντυπωσιάστηκα θετικά και με το μέγεθος της συσκευασίας (100 ml), θα την προτιμήσω ξανά σίγουρα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Korina_Sivoglou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά την λάτρεψα! Έχει απαλή υφή, είναι άχρωμη και άοσμη και με πολύ καλή επάλειψη! Για την τιμή της και την ποσότητα την θεωρώ vfm. Τέλος να πω ότι λόγω άγχους φουντώνει το πρόσωπο μου κάποιες φορές και βγαίνουν σπυράκια, δεν το περίμενα αλλά για την καθημερινή μου ενυδατικη καταπραΰνει σημαντικά και με ορατά αποτελέσματα την ίδια στιγμή! Μου ταίριαξε σαν προϊόν και πολύ δύσκολα θα την άλλαζα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stella_mstk
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    The best moisturizer i have combination sensitive acne prone/ fungal acne prone skin so 99% of moisturizer out there irritate me creating small bumps or not absorbing well. This is the only one that doesn’t do that it is not extremely hydrating so i use it with the 345 cream.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KatXristos
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο για το καλοκαίρι. Έχω μεικτή επιδερμίδα, με κάπως ξηρά μάγουλα και ήπια λαδερό Τ. Όμως έχω και πολύ ευαίσθητο δέρμα, είναι η μόνη που έχω χρησιμοποιήσει χωρίς να τσούζει καθόλου. Ενυδατώνει και καταπραΰνει, bonus αν την βάλεις στο ψυγείο. Επίσης είναι πάρα πολύ οικονομική. Θα την ξανά αγόραζα any time, ειδικά όσο κάνει αυτές τις ζεστές γιατί είναι πάρα πολύ ανάλαφρη η αίσθηση της αλλά ενυδατώνει βαθιά. Plus αφήνει ένα glow σαν έχεις glass skin . Επίσης μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της, είναι πολύ ήπια αλλά ευχάριστη. Στα downside ίσως εμένα μου τελειώνει γρήγορα γιατί δεν τη λυπάμαι σε ποσότητα κάθε φορά που βάζω, αλλά ίσως φταίει που τη χρησιμοποιούμε δύο άτομα. Στη μύτη μου για τα sebaceous filaments που βάζω παραπάνω ποσότητα έχει κάνει πολύ δουλειά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Victoria_Gusarova
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα, με κοκκινίλες, φαγούρα κτλ.. Είναι από τις καλύτερες κρέμες που έχω χρησιμοποιήσει!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alice.andbooks
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ δροσερή, σε μορφή τζελ και χωρίς άρωμα. Επειδή έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα, χρειάζομαι κάτι πιο ενυδατικό. Για καλοκαίρι ήταν μια χαρά για πρωί αλλά για τον χειμώνα, για εμένα, με τίποτα. Ωστόσο σε άτομα με λιπαρή και κανονική επιδερμίδα θεωρώ θα είναι μια πολύ τίμια κρέμα ημέρας, και είναι 100 μλ που για τη τιμή της θεωρώ αξίζει?

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Panouskos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία ενυδατική για το ευαίσθητο αντιδραστικό δέρμα μου. Εχει πανθενολη για ανάπλαση γλυκερίνη για ενυδάτωση. Την συνιστώ. Βέβαια μυρίζει λίγο σαν αλκοόλ χωρίς να έχει μέσα στα συστατικά του αλλά δν μου προκαλέσει κανένα σπυρί. 9/10

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάρα πολύ ωραιο ενυδατικό και θρεπτικό τζελ. Γενικά τα προϊόντα της Purito είναι εξαιρετικά, είναι η 5η φορά που το αγοράζω. Κοστίζει περίπου 20 ευρώ τα 100 ml, άρα αντίστοιχα 10 αν ήταν το κλασσικό βαζάκι. Είναι τέλειο για νεανικό λιπαρό δέρμα και ευαίσθητο, θρέφει και δε βαραίνει καθόλου. Εγώ είμαι 40 και το χρησιμοποιώ ως έξτρα το βράδυ, φοράω πρώτα αυτή την κρέμα για έξτρα ενυδάτωση και μετα τη νυκτός με ρετινολη. Επίσης τη χρησιμοποιώ μετά από χημικό peeling. Πλέον επειδή το δέρμα μου είναι φοβερά αφυδατωμενο το καλοκαίρι από το air condition και ερεθισμένο από τον ήλιο, το φοράω 3 και 4 φορές μες στην μέρα να ρεμησει και να ενυδατωσει (επειδή δε θέλω να κάνω κανονική ρουτίνα)
    Vfm αδιαμφισβήτητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία αναζωογονητική κρεμούλα με υφή τζελ, τη συνιστώ μου μείωσε τις κοκκινίλες

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια βασική ενυδατική, με ωραία συστατικά και υπέροχη τζελ συσταση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δροσερό και ελαφρύ για καλοκαίρι και για μικτή-λιπαρή επιδερμίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι πολυ καλη κρεμουλα αλλα εγω χρειάζομαι κάτι περισσότερο μάλλον σ2 ενυδάτωση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για ηπια και καθημερινη χρηση μια χαρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δροσερή και λεπτορευστη ... Νομίζω πως είναι μόνο για λιπαρές επιδερμίδες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μειώνει τις κοκκινίλες και κάνει το δέρμα πιο λείο και απαλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν έχετε ευαίσθητο δέρμα δοκιμάστε την. Είναι και 100ml. Αρκετά vfm

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, και με κάποια ευαίσθητα σημεία. Είναι ίσως η μόνη ενυδατική προσώπου που έχει 100% τζελ υφή, ενυδατώνει χωρίς να κολλάει και απορροφάται πλήρως. Εντυπωσιάστηκα θετικά και με το μέγεθος της συσκευασίας (100 ml), θα την προτιμήσω ξανά σίγουρα!

    4
  • Προσωπικά την λάτρεψα! Έχει απαλή υφή, είναι άχρωμη και άοσμη και με πολύ καλή επάλειψη! Για την τιμή της και την ποσότητα την θεωρώ vfm. Τέλος να πω ότι λόγω άγχους φουντώνει το πρόσωπο μου κάποιες φορές και βγαίνουν σπυράκια, δεν το περίμενα αλλά για την καθημερινή μου ενυδατικη καταπραΰνει σημαντικά και με ορατά αποτελέσματα την ίδια στιγμή! Μου ταίριαξε σαν προϊόν και πολύ δύσκολα θα την άλλαζα!

    3
  • The best moisturizer i have combination sensitive acne prone/ fungal acne prone skin so 99% of moisturizer out there irritate me creating small bumps or not absorbing well. This is the only one that doesn’t do that it is not extremely hydrating so i use it with the 345 cream.

    3
  • Ότι καλύτερο για το καλοκαίρι. Έχω μεικτή επιδερμίδα, με κάπως ξηρά μάγουλα και ήπια λαδερό Τ. Όμως έχω και πολύ ευαίσθητο δέρμα, είναι η μόνη που έχω χρησιμοποιήσει χωρίς να τσούζει καθόλου. Ενυδατώνει και καταπραΰνει, bonus αν την βάλεις στο ψυγείο. Επίσης είναι πάρα πολύ οικονομική. Θα την ξανά αγόραζα any time, ειδικά όσο κάνει αυτές τις ζεστές γιατί είναι πάρα πολύ ανάλαφρη η αίσθηση της αλλά ενυδατώνει βαθιά. Plus αφήνει ένα glow σαν έχεις glass skin . Επίσης μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της, είναι πολύ ήπια αλλά ευχάριστη. Στα downside ίσως εμένα μου τελειώνει γρήγορα γιατί δεν τη λυπάμαι σε ποσότητα κάθε φορά που βάζω, αλλά ίσως φταίει που τη χρησιμοποιούμε δύο άτομα. Στη μύτη μου για τα sebaceous filaments που βάζω παραπάνω ποσότητα έχει κάνει πολύ δουλειά.

    9
  • Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα, με κοκκινίλες, φαγούρα κτλ.. Είναι από τις καλύτερες κρέμες που έχω χρησιμοποιήσει!!

    4
  • Δες τα όλα
11,89 €
5,00 €   μεταφορικά