Αυτή η εξαιρετικά μεγάλης διάρκειας μπαταρία σας δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της ζωής. Τροφοδοτήστε την ημέρα σας για περισσότερο χρόνο με αυτή την τεράστια μπαταρία 5000mAh.
έρχεται με τζαμί και θήκη σιλικονης;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Με οκταπύρηνο επεξεργαστή, μοναδικό design και τριπλή κάμερα ΑΙ.
Έρχεται με οθόνη LCD Multi-Touch Display , στα 400 nits και την καθαρή ανάλυση 720 x 1600 Full HD, παρέχει μια μοναδική οπτική...
Με οκταπύρηνο επεξεργαστή, μοναδικό design και τριπλή κάμερα ΑΙ.
Έρχεται με οθόνη LCD Multi-Touch Display , στα 400 nits και την καθαρή ανάλυση 720 x 1600 Full HD, παρέχει μια μοναδική οπτική εμπειρία. Στην καρδιά του χτυπά ο οκταπύρηνος επεξεργαστής Unisoc T610, και με το λογισμικό Realme UI βασισμένο στο Android 11, κάνουν τη χρήση του Realme C21Y ακόμα...
Με οκταπύρηνο επεξεργαστή, μοναδικό design και τριπλή κάμερα ΑΙ.
Έρχεται με οθόνη LCD Multi-Touch Display , στα 400 nits και την καθαρή ανάλυση 720 x 1600 Full HD, παρέχει μια μοναδική οπτική εμπειρία. Στην καρδιά του χτυπά ο οκταπύρηνος επεξεργαστής Unisoc T610, και με το λογισμικό Realme UI βασισμένο στο Android 11, κάνουν τη χρήση του Realme C21Y ακόμα ταχύτερη και πιο συναρπαστική. Φέρει επίσης, τριπλή κάμερα AI με κύριο φακό 13 MP, camera βάθους 2 MP και macro 2 MP βοηθώντας σε να εξερευνήσεις και να καταγράψεις την καθημερινότητα σου μέ το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ η selfie camera 5 MP θα σου χαρίσει ωραίες selfies. Με το HDR και πολλά φίλτρα θα λατρέψεις της φωτογραφίες σου.
Αυτή η εξαιρετικά μεγάλης διάρκειας μπαταρία σας δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της ζωής. Τροφοδοτήστε την ημέρα σας για περισσότερο χρόνο με αυτή την τεράστια μπαταρία 5000mAh.
Μην πανικοβάλλεστε αν το τηλέφωνό σας αρχίσει να εξαντλείται. Μπορείτε να εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές APPs για λίγο στη λειτουργία Super Power Saving Mode.
Μια ισχυρή τριπλή κάμερα 13MP AI αποτυπώνει τις λεπτομέρειες του λαμπρού κόσμου μας. Η κύρια κάμερα 13MP επιτρέπει πιο ευκρινείς και φωτεινές φωτογραφίες, ενώ ο φακός 2MP Macro είναι ιδανικός για λεπτομερείς κοντινές λήψεις. Τοπία, πορτραίτα, μακροσκοπικές λήψεις... οι δυνατότητες είναι απεριόριστες.
Τώρα, τα αστέρια και τα φώτα της πόλης είναι μόνο ένα άγγιγμα μακριά. Ενεργοποιήστε τη λειτουργία Super Nightscape για να απαθανατίσετε την ομορφιά της νύχτας, ακόμη και σε περιβάλλοντα με χαμηλό φωτισμό.
Η μεγάλη οθόνη HD+ είναι ένας ακόμη λόγος για να αγαπήσετε αυτό το τηλέφωνο. Είτε παίζετε παιχνίδια είτε παρακολουθείτε βίντεο, η οθόνη Mini-Drop Fullscreen σας προσφέρει μια πιο καθηλωτική εμπειρία.
Διαθέτει δύο υποδοχές SIM και υποδοχή MicroSD για επεκτάσιμο αποθηκευτικό χώρο έως και 256GB.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ένα από τα καλύτερα κινητά εκεί έξω με βάση την τιμή του . Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει κολλήσει σχεδόν καθόλου , παραμενει γρήγορο , ο χώρος είναι αρκετός για καθημερινή χρήση και παραπάνω , η μπαταρία είναι ικανοποιητική και μάλιστα με απλή χρυσή καθημερινά αντέχει πάρα πολύ . Παίζει και παιχνίδια ακόμα και κάποια που μπορεί να θεωρούνται βαριά απλά εκεί χάνει λίγο η μπαταρία . Τόσα χρόνια δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα με το Bluetooth ή με την οθόνη όπως είχα πάθει με αλλά κινητά και η φόρτιση , αν και όχι ταχεία, είναι μια χαρά , περίπου 1,5 ώρα . Το μόνο πρόβλημα είναι κάποιες random στιγμές το ηχείο χαμηλώνει μόνο του αλλά δεν γίνεται συχνά αυτό .
Εξαιρετικό , συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Το χρεισημοποιουσα για να παίζω παιχνίδια όπως brawl stars,free fire,minecraft και fifa mobile δεν μου άρεσε πολύ και ούτε καλές φωτογραφίες βγάζει και το άλλαξα σε ένα χρόνο μην το πάρετε καλύτερα πάρτε samsung galaxy A13 A14
Είμαι κάτοχος αυτού του κινητού 2 χρόνια και φέτος ξεκόλλησε η οθόνη του. Όταν έβγαζα φωτογραφίες δεν με ικανοποίησε και ούτε στα βίντεο στα παιχνίδια όπως Roblox, Minecraft ήταν καλό. Θα το Σιστίνα μόνο σε άτομα που το θέλουν για ένα απλός κινητό ( δεν περιέχει μέσα θήκη οπός αλλά κινητά) και επίσης θα σας πρότεινα να το έχετε σε λειτουργία εξοικονόμησης μπαταρίας για να κρατάει παραπάνω
Ελπίζω να την διαβάσετε την αξιολόγηση και συγνώμη από τώρα για τον όγκο της.
Το κινητό το έχω περίπου ενάμιση χρόνο και δεν έχω κάποιο παραπάνω τουλάχιστον όσον αφορά την επίδοση του, δηλαδή, όλο αυτό τον καιρό η επίδοση του είναι η ίδια λες και το αγόρασα το πρωί, ούτε κολλήματα ούτε σπασίματα, ούτε
(Αξιόλογη) μείωση στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας η οποία είναι τόσο Καλή που βγάζει με μέτρια χρήση δύο μέρες και όταν λέω μέτρια χρήση ενωώ ώρα στο yt, στο ινστα και παράλληλα δυνατά παιχνίδια, το κινητό με τον καιρό
ΔΕΝ γίνεται περισσότερο αργό παρά το γεγονός ότι δεν έχω αφήσει σχεδόν καθόλου ελεύθερο χώρο. Το προτείνω σίγουρα είναι επίσης "μερικώς αδιάβροχο" δηλαδή μην το βάλετε και στην θάλασσα αλλά άμα ξέρω γω σου ρίξουν νερό στο παντελόνι και πάει στο κινητό αυτό δεν θα έχει πρόβλημα. θα αναφερθώ και στην στιβαρή κατασκευή του που ειδικά αν έχεις θήκη κανονική που πιάνει όλο το κινητό και όχι τις βλακείες σιλικόνης όσο και να το ρίξεις δεν θα θέλει να σπάσει μου έχει πέσει πολλές φορές από το ύψος γραφείου και είναι μια χαρά. Τέλος ας αναφέρω και τις κάμερες που είναι καλές και θα τις δείτε στο υλικό που θα έχω κάτω από την αξιολόγηση.
Οριακή η μνήμη και αισθητά τα κολλήματα κατά τη χρήση χωρίς όμως να δημιουργούν λειτουργικό πρόβλημα. Αξίζει κυρίως λόγω της τιμής και της μπαταρίας του.
Αγορασμενο τα Χριστουγεννα του 21 .Ελαφρια χρηση δλδ κλησεις, μνμ, λιγο youtube , οχι παιχνιδια κλπ.
Για οσους θελουν αυτα, θα εκτιμησουν την μεγαλη διαρκεια της μπαταριας.Φωτο και video δεν ειναι του ενδιαφεροντος μου στο συγκεκριμενο κινητο ,Θα ελεγα με μια φραση κανει την δουλεια του.
Οσοι ψαχνουν καμερες και ρεστα ας ψαξουν αλλου με αλλα λεφτα φυσικα .Συμπέρασμα: Αξιοπιστο vfm σου δινει αυτο που περιμενεις .
Όλα καλά το τηλέφωνο κάνει τη δουλειά του και είναι σβέλτο το μόνο πρόβλημα είναι ότι αποσυνδέεται από το wifi συχνά πυκνά και καμιά φορά ενώ βλέπει το δίκτυο δεν μπορεί να συνδεθεί ( έχει δοκιμαστεί σε πολλά wifi)
Το πήραμε δώρο για τη μαμά μου γιατί είχε πάντα παλιά κινητά δικά μου και της αδερφής μου, οπότε η αξιολόγηση είναι για τη χρήση που το κάνει η μητέρα μου. Κλήσεις, viber, youtube, ανάγνωση άρθρων. Όλα τα παραπάνω τα κάνει ταχύτατα, δεν έχει κολλήσει σε τίποτα. Η μπαταρία κρατάει 2 μέρες παρ' ότι ξεχνάει μονίμως ανοιχτό το wifi ή τα δεδομένα. Έχουμε βάλει και μία κάρτα sd 64αρα και αποθηκεύονται εκεί όλες οι εικόνες, οπότε ο χώρος είναι καθαρός.
Σημείωση: δεν έχει μέσα βαριές εφαρμογές κατεβασμένες ούτε social media που χρειάζονται συνέχεια ενημερώσεις.
Για την παραπάνω χρήση, λοιπόν, είναι παραπάνω από ικανοποιητική η απόδοσή του, χωρίς καθόλου κολλήματα. Αγορασμένο τον Απρίλιο του 2021 άρα αξιολόγηση 3μηνών.
Αγοραστηκε στα 95 ευρω η εκδοση 32 gb και 3 gb ram. Πηρα 2 για τα παιδια μου. Το κινητο δινει ορισμο ξανα τι παει να πει value for money. Η μπαταρια , η μεγαλη και ευκρινη οθονη , ο γρηγορος επεξεργαστης και η μνημη του ειναι απο τα σημεια που θα εκτιμησετε σε αυτο το κινητο. Βγαζει αρκετα καλες φωτογραφιες και ειναι ταχυτατο. Η μπαταρια του βγαζει 2 μερες με gaming και youtube normal. Το λειτουργικο του ειναι το realme ui (αντιστοιχο του miui) το οποιο κατα τη στιγμη της αξιολογησης εχει android 11. Το προτεινω ανεπιφυλακτα.
Για light gaming και YouTube που το χρησιμοποιεί ο πιτσιρικάς αξίζει τα χρήματα του. Καλή μπαταρία και ο ήχος ικανοποιητικός. Σίγουρα vfm.
Άρχισε τα προβλήματα από το εξάμηνο. Κολλάει συνέχεια και μαυρίζει η εικόνα. Του έχω κάνει έξι επαναφορές στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, μετά από συμβουλές του πωλητή. Συνεχίζει να κολλάει. Δεν αξίζει ούτε 10 ευρώπουλα. Χρησιμοποιώ και ένα Nokia Lumia 1320 εικοσαετίας με win10 που δεν υποστηρίζεται και πάει πιο γρήγορα από το RealMe C21 και δεν κολλάει ποτέ. Τέτοια ξεφτίλα τηλέφωνο. Καλείς και κολλάει και δε μπορείς να πατήσεις το κόκκινο κουμπί του τέλους. Κάνει 70 και sec για να ανοίξει τα μηνύματα. Κάθε μέρα και πρόβλημα. Μακρυά.......
Πολύ καλό με μεγάλη και ευδιάκριτη οθόνη, γρήγορο και παίρνει καλές φωτογραφίες.
Η μπαταρία του με φυσιολογική χρήση κρατάει 3 μέρες !!!
αρκετά καλό αλλά η καμερα είναι παράξενη δεν είναι και πολύ ωραία αλλά για τα λεφτα του δεν το συζητω. Το έχω εδω και κανα μηνα και για μενα ειναι μια χαρα κολλαει ελαχιστα και ειναι πολυ γρηγορο, αλλα αμα θελετε για καμερα παρτε αλλο. Ειναι μεγαλο με καλη αναληση και καλα χαρακτηριστικα εχει πολυ χωρο και το χρωμα ειναι υπεροχο σας το προτεινο
Ένα καλό κινητακι. Απλούστατο γρήγορο με χαλια κάμερα και ανάλυση οθόνης. Ένα κινητό παμφθηνο χωρίς πολλά πολλά. Με μπαταρία τερας
Έχω δύο προβλήματα (1) όταν κινούμαι είτε με τά πόδια είτε με το αυτοκίνητο ανοίγει ή οθόνη κάπου κάπου (2)
μερικές φορές ενώ έχει σήμα δεν μπορούν να με καλέσουν ενώ εγώ μπορώ
Είναι μέτριο κινητό απλά για μια άλλη χρήση δεν έχει πολύ χορο και απλά θέλει λίγο βελτιώσεις τα ηχεία του και το μικρόφωνο του είναι κακό και δεν ακούγεται καλά
Πολύ μέτριο. Σχετικά φτηνό.καμερα άθλια . Ηχείο ούτε κάτω του μετρίου.
Είναι πάρα πολύ καλό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν έχει καθόλου δυνατό ήχο κλησης
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι απλά απίστευτο για την τιμή του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για τα χρήματα του είναι άψογο..
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό για τά λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τίμιο για την τιμή του.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ένα από τα καλύτερα κινητά εκεί έξω με βάση την τιμή του . Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει κολλήσει σχεδόν καθόλου , παραμενει γρήγορο , ο χώρος είναι αρκετός για καθημερινή χρήση και παραπάνω , η μπαταρία είναι ικανοποιητική και μάλιστα με απλή χρυσή καθημερινά αντέχει πάρα πολύ . Παίζει και παιχνίδια ακόμα και κάποια που μπορεί να θεωρούνται βαριά απλά εκεί χάνει λίγο η μπαταρία . Τόσα χρόνια δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα με το Bluetooth ή με την οθόνη όπως είχα πάθει με αλλά κινητά και η φόρτιση , αν και όχι ταχεία, είναι μια χαρά , περίπου 1,5 ώρα . Το μόνο πρόβλημα είναι κάποιες random στιγμές το ηχείο χαμηλώνει μόνο του αλλά δεν γίνεται συχνά αυτό .
Εξαιρετικό , συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Το χρεισημοποιουσα για να παίζω παιχνίδια όπως brawl stars,free fire,minecraft και fifa mobile δεν μου άρεσε πολύ και ούτε καλές φωτογραφίες βγάζει και το άλλαξα σε ένα χρόνο μην το πάρετε καλύτερα πάρτε samsung galaxy A13 A14
Είμαι κάτοχος αυτού του κινητού 2 χρόνια και φέτος ξεκόλλησε η οθόνη του. Όταν έβγαζα φωτογραφίες δεν με ικανοποίησε και ούτε στα βίντεο στα παιχνίδια όπως Roblox, Minecraft ήταν καλό. Θα το Σιστίνα μόνο σε άτομα που το θέλουν για ένα απλός κινητό ( δεν περιέχει μέσα θήκη οπός αλλά κινητά) και επίσης θα σας πρότεινα να το έχετε σε λειτουργία εξοικονόμησης μπαταρίας για να κρατάει παραπάνω
Ελπίζω να την διαβάσετε την αξιολόγηση και συγνώμη από τώρα για τον όγκο της.
Το κινητό το έχω περίπου ενάμιση χρόνο και δεν έχω κάποιο παραπάνω τουλάχιστον όσον αφορά την επίδοση του, δηλαδή, όλο αυτό τον καιρό η επίδοση του είναι η ίδια λες και το αγόρασα το πρωί, ούτε κολλήματα ούτε σπασίματα, ούτε
(Αξιόλογη) μείωση στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας η οποία είναι τόσο Καλή που βγάζει με μέτρια χρήση δύο μέρες και όταν λέω μέτρια χρήση ενωώ ώρα στο yt, στο ινστα και παράλληλα δυνατά παιχνίδια, το κινητό με τον καιρό
ΔΕΝ γίνεται περισσότερο αργό παρά το γεγονός ότι δεν έχω αφήσει σχεδόν καθόλου ελεύθερο χώρο. Το προτείνω σίγουρα είναι επίσης "μερικώς αδιάβροχο" δηλαδή μην το βάλετε και στην θάλασσα αλλά άμα ξέρω γω σου ρίξουν νερό στο παντελόνι και πάει στο κινητό αυτό δεν θα έχει πρόβλημα. θα αναφερθώ και στην στιβαρή κατασκευή του που ειδικά αν έχεις θήκη κανονική που πιάνει όλο το κινητό και όχι τις βλακείες σιλικόνης όσο και να το ρίξεις δεν θα θέλει να σπάσει μου έχει πέσει πολλές φορές από το ύψος γραφείου και είναι μια χαρά. Τέλος ας αναφέρω και τις κάμερες που είναι καλές και θα τις δείτε στο υλικό που θα έχω κάτω από την αξιολόγηση.
Οριακή η μνήμη και αισθητά τα κολλήματα κατά τη χρήση χωρίς όμως να δημιουργούν λειτουργικό πρόβλημα. Αξίζει κυρίως λόγω της τιμής και της μπαταρίας του.
211 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνέρχεται με τζαμί και θήκη σιλικονης;
Με ζελατίνη όχι τζαμι. Και θήκη σιλικόνης ναι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με οκταπύρηνο επεξεργαστή, μοναδικό design και τριπλή κάμερα ΑΙ.
Έρχεται με οθόνη LCD Multi-Touch Display , στα 400 nits και την καθαρή ανάλυση 720 x 1600 Full HD, παρέχει μια μοναδική οπτική εμπειρία. Στην καρδιά του χτυπά ο οκταπύρηνος επεξεργαστής Unisoc T610, και με το λογισμικό Realme UI βασισμένο στο Android 11, κάνουν τη χρήση του Realme C21Y ακόμα ταχύτερη και πιο συναρπαστική. Φέρει επίσης, τριπλή κάμερα AI με κύριο φακό 13 MP, camera βάθους 2 MP και macro 2 MP βοηθώντας σε να εξερευνήσεις και να καταγράψεις την καθημερινότητα σου μέ το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ η selfie camera 5 MP θα σου χαρίσει ωραίες selfies. Με το HDR και πολλά φίλτρα θα λατρέψεις της φωτογραφίες σου.
Αυτή η εξαιρετικά μεγάλης διάρκειας μπαταρία σας δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της ζωής. Τροφοδοτήστε την ημέρα σας για περισσότερο χρόνο με αυτή την τεράστια μπαταρία 5000mAh.
Μην πανικοβάλλεστε αν το τηλέφωνό σας αρχίσει να εξαντλείται. Μπορείτε να εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές APPs για λίγο στη λειτουργία Super Power Saving Mode.
Μια ισχυρή τριπλή κάμερα 13MP AI αποτυπώνει τις λεπτομέρειες του λαμπρού κόσμου μας. Η κύρια κάμερα 13MP επιτρέπει πιο ευκρινείς και φωτεινές φωτογραφίες, ενώ ο φακός 2MP Macro είναι ιδανικός για λεπτομερείς κοντινές λήψεις. Τοπία, πορτραίτα, μακροσκοπικές λήψεις... οι δυνατότητες είναι απεριόριστες.
Τώρα, τα αστέρια και τα φώτα της πόλης είναι μόνο ένα άγγιγμα μακριά. Ενεργοποιήστε τη λειτουργία Super Nightscape για να απαθανατίσετε την ομορφιά της νύχτας, ακόμη και σε περιβάλλοντα με χαμηλό φωτισμό.
Η μεγάλη οθόνη HD+ είναι ένας ακόμη λόγος για να αγαπήσετε αυτό το τηλέφωνο. Είτε παίζετε παιχνίδια είτε παρακολουθείτε βίντεο, η οθόνη Mini-Drop Fullscreen σας προσφέρει μια πιο καθηλωτική εμπειρία.
Διαθέτει δύο υποδοχές SIM και υποδοχή MicroSD για επεκτάσιμο αποθηκευτικό χώρο έως και 256GB.
Ένα από τα καλύτερα κινητά εκεί έξω με βάση την τιμή του . Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει κολλήσει σχεδόν καθόλου , παραμενει γρήγορο , ο χώρος είναι αρκετός για καθημερινή χρήση και παραπάνω , η μπαταρία είναι ικανοποιητική και μάλιστα με απλή χρυσή καθημερινά αντέχει πάρα πολύ . Παίζει και παιχνίδια ακόμα και κάποια που μπορεί να θεωρούνται βαριά απλά εκεί χάνει λίγο η μπαταρία . Τόσα χρόνια δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα με το Bluetooth ή με την οθόνη όπως είχα πάθει με αλλά κινητά και η φόρτιση , αν και όχι ταχεία, είναι μια χαρά , περίπου 1,5 ώρα . Το μόνο πρόβλημα είναι κάποιες random στιγμές το ηχείο χαμηλώνει μόνο του αλλά δεν γίνεται συχνά αυτό .
Εξαιρετικό , συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Το χρεισημοποιουσα για να παίζω παιχνίδια όπως brawl stars,free fire,minecraft και fifa mobile δεν μου άρεσε πολύ και ούτε καλές φωτογραφίες βγάζει και το άλλαξα σε ένα χρόνο μην το πάρετε καλύτερα πάρτε samsung galaxy A13 A14
Είμαι κάτοχος αυτού του κινητού 2 χρόνια και φέτος ξεκόλλησε η οθόνη του. Όταν έβγαζα φωτογραφίες δεν με ικανοποίησε και ούτε στα βίντεο στα παιχνίδια όπως Roblox, Minecraft ήταν καλό. Θα το Σιστίνα μόνο σε άτομα που το θέλουν για ένα απλός κινητό ( δεν περιέχει μέσα θήκη οπός αλλά κινητά) και επίσης θα σας πρότεινα να το έχετε σε λειτουργία εξοικονόμησης μπαταρίας για να κρατάει παραπάνω
Ελπίζω να την διαβάσετε την αξιολόγηση και συγνώμη από τώρα για τον όγκο της.
Το κινητό το έχω περίπου ενάμιση χρόνο και δεν έχω κάποιο παραπάνω τουλάχιστον όσον αφορά την επίδοση του, δηλαδή, όλο αυτό τον καιρό η επίδοση του είναι η ίδια λες και το αγόρασα το πρωί, ούτε κολλήματα ούτε σπασίματα, ούτε
(Αξιόλογη) μείωση στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας η οποία είναι τόσο Καλή που βγάζει με μέτρια χρήση δύο μέρες και όταν λέω μέτρια χρήση ενωώ ώρα στο yt, στο ινστα και παράλληλα δυνατά παιχνίδια, το κινητό με τον καιρό
ΔΕΝ γίνεται περισσότερο αργό παρά το γεγονός ότι δεν έχω αφήσει σχεδόν καθόλου ελεύθερο χώρο. Το προτείνω σίγουρα είναι επίσης "μερικώς αδιάβροχο" δηλαδή μην το βάλετε και στην θάλασσα αλλά άμα ξέρω γω σου ρίξουν νερό στο παντελόνι και πάει στο κινητό αυτό δεν θα έχει πρόβλημα. θα αναφερθώ και στην στιβαρή κατασκευή του που ειδικά αν έχεις θήκη κανονική που πιάνει όλο το κινητό και όχι τις βλακείες σιλικόνης όσο και να το ρίξεις δεν θα θέλει να σπάσει μου έχει πέσει πολλές φορές από το ύψος γραφείου και είναι μια χαρά. Τέλος ας αναφέρω και τις κάμερες που είναι καλές και θα τις δείτε στο υλικό που θα έχω κάτω από την αξιολόγηση.
Οριακή η μνήμη και αισθητά τα κολλήματα κατά τη χρήση χωρίς όμως να δημιουργούν λειτουργικό πρόβλημα. Αξίζει κυρίως λόγω της τιμής και της μπαταρίας του.
Αγορασμενο τα Χριστουγεννα του 21 .Ελαφρια χρηση δλδ κλησεις, μνμ, λιγο youtube , οχι παιχνιδια κλπ.
Για οσους θελουν αυτα, θα εκτιμησουν την μεγαλη διαρκεια της μπαταριας.Φωτο και video δεν ειναι του ενδιαφεροντος μου στο συγκεκριμενο κινητο ,Θα ελεγα με μια φραση κανει την δουλεια του.
Οσοι ψαχνουν καμερες και ρεστα ας ψαξουν αλλου με αλλα λεφτα φυσικα .Συμπέρασμα: Αξιοπιστο vfm σου δινει αυτο που περιμενεις .
Όλα καλά το τηλέφωνο κάνει τη δουλειά του και είναι σβέλτο το μόνο πρόβλημα είναι ότι αποσυνδέεται από το wifi συχνά πυκνά και καμιά φορά ενώ βλέπει το δίκτυο δεν μπορεί να συνδεθεί ( έχει δοκιμαστεί σε πολλά wifi)
Το πήραμε δώρο για τη μαμά μου γιατί είχε πάντα παλιά κινητά δικά μου και της αδερφής μου, οπότε η αξιολόγηση είναι για τη χρήση που το κάνει η μητέρα μου. Κλήσεις, viber, youtube, ανάγνωση άρθρων. Όλα τα παραπάνω τα κάνει ταχύτατα, δεν έχει κολλήσει σε τίποτα. Η μπαταρία κρατάει 2 μέρες παρ' ότι ξεχνάει μονίμως ανοιχτό το wifi ή τα δεδομένα. Έχουμε βάλει και μία κάρτα sd 64αρα και αποθηκεύονται εκεί όλες οι εικόνες, οπότε ο χώρος είναι καθαρός.
Σημείωση: δεν έχει μέσα βαριές εφαρμογές κατεβασμένες ούτε social media που χρειάζονται συνέχεια ενημερώσεις.
Για την παραπάνω χρήση, λοιπόν, είναι παραπάνω από ικανοποιητική η απόδοσή του, χωρίς καθόλου κολλήματα. Αγορασμένο τον Απρίλιο του 2021 άρα αξιολόγηση 3μηνών.
Αγοραστηκε στα 95 ευρω η εκδοση 32 gb και 3 gb ram. Πηρα 2 για τα παιδια μου. Το κινητο δινει ορισμο ξανα τι παει να πει value for money. Η μπαταρια , η μεγαλη και ευκρινη οθονη , ο γρηγορος επεξεργαστης και η μνημη του ειναι απο τα σημεια που θα εκτιμησετε σε αυτο το κινητο. Βγαζει αρκετα καλες φωτογραφιες και ειναι ταχυτατο. Η μπαταρια του βγαζει 2 μερες με gaming και youtube normal. Το λειτουργικο του ειναι το realme ui (αντιστοιχο του miui) το οποιο κατα τη στιγμη της αξιολογησης εχει android 11. Το προτεινω ανεπιφυλακτα.
Για light gaming και YouTube που το χρησιμοποιεί ο πιτσιρικάς αξίζει τα χρήματα του. Καλή μπαταρία και ο ήχος ικανοποιητικός. Σίγουρα vfm.
Άρχισε τα προβλήματα από το εξάμηνο. Κολλάει συνέχεια και μαυρίζει η εικόνα. Του έχω κάνει έξι επαναφορές στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, μετά από συμβουλές του πωλητή. Συνεχίζει να κολλάει. Δεν αξίζει ούτε 10 ευρώπουλα. Χρησιμοποιώ και ένα Nokia Lumia 1320 εικοσαετίας με win10 που δεν υποστηρίζεται και πάει πιο γρήγορα από το RealMe C21 και δεν κολλάει ποτέ. Τέτοια ξεφτίλα τηλέφωνο. Καλείς και κολλάει και δε μπορείς να πατήσεις το κόκκινο κουμπί του τέλους. Κάνει 70 και sec για να ανοίξει τα μηνύματα. Κάθε μέρα και πρόβλημα. Μακρυά.......
Πολύ καλό με μεγάλη και ευδιάκριτη οθόνη, γρήγορο και παίρνει καλές φωτογραφίες.
Η μπαταρία του με φυσιολογική χρήση κρατάει 3 μέρες !!!
αρκετά καλό αλλά η καμερα είναι παράξενη δεν είναι και πολύ ωραία αλλά για τα λεφτα του δεν το συζητω. Το έχω εδω και κανα μηνα και για μενα ειναι μια χαρα κολλαει ελαχιστα και ειναι πολυ γρηγορο, αλλα αμα θελετε για καμερα παρτε αλλο. Ειναι μεγαλο με καλη αναληση και καλα χαρακτηριστικα εχει πολυ χωρο και το χρωμα ειναι υπεροχο σας το προτεινο
Ένα καλό κινητακι. Απλούστατο γρήγορο με χαλια κάμερα και ανάλυση οθόνης. Ένα κινητό παμφθηνο χωρίς πολλά πολλά. Με μπαταρία τερας
Έχω δύο προβλήματα (1) όταν κινούμαι είτε με τά πόδια είτε με το αυτοκίνητο ανοίγει ή οθόνη κάπου κάπου (2)
μερικές φορές ενώ έχει σήμα δεν μπορούν να με καλέσουν ενώ εγώ μπορώ
Είναι μέτριο κινητό απλά για μια άλλη χρήση δεν έχει πολύ χορο και απλά θέλει λίγο βελτιώσεις τα ηχεία του και το μικρόφωνο του είναι κακό και δεν ακούγεται καλά
Πολύ μέτριο. Σχετικά φτηνό.καμερα άθλια . Ηχείο ούτε κάτω του μετρίου.
Είναι πάρα πολύ καλό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν έχει καθόλου δυνατό ήχο κλησης
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι απλά απίστευτο για την τιμή του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για τα χρήματα του είναι άψογο..
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό για τά λεφτά του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τίμιο για την τιμή του.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ένα από τα καλύτερα κινητά εκεί έξω με βάση την τιμή του . Το έχω 3-4 χρόνια και δεν έχει κολλήσει σχεδόν καθόλου , παραμενει γρήγορο , ο χώρος είναι αρκετός για καθημερινή χρήση και παραπάνω , η μπαταρία είναι ικανοποιητική και μάλιστα με απλή χρυσή καθημερινά αντέχει πάρα πολύ . Παίζει και παιχνίδια ακόμα και κάποια που μπορεί να θεωρούνται βαριά απλά εκεί χάνει λίγο η μπαταρία . Τόσα χρόνια δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα με το Bluetooth ή με την οθόνη όπως είχα πάθει με αλλά κινητά και η φόρτιση , αν και όχι ταχεία, είναι μια χαρά , περίπου 1,5 ώρα . Το μόνο πρόβλημα είναι κάποιες random στιγμές το ηχείο χαμηλώνει μόνο του αλλά δεν γίνεται συχνά αυτό .
Εξαιρετικό , συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Το χρεισημοποιουσα για να παίζω παιχνίδια όπως brawl stars,free fire,minecraft και fifa mobile δεν μου άρεσε πολύ και ούτε καλές φωτογραφίες βγάζει και το άλλαξα σε ένα χρόνο μην το πάρετε καλύτερα πάρτε samsung galaxy A13 A14
Είμαι κάτοχος αυτού του κινητού 2 χρόνια και φέτος ξεκόλλησε η οθόνη του. Όταν έβγαζα φωτογραφίες δεν με ικανοποίησε και ούτε στα βίντεο στα παιχνίδια όπως Roblox, Minecraft ήταν καλό. Θα το Σιστίνα μόνο σε άτομα που το θέλουν για ένα απλός κινητό ( δεν περιέχει μέσα θήκη οπός αλλά κινητά) και επίσης θα σας πρότεινα να το έχετε σε λειτουργία εξοικονόμησης μπαταρίας για να κρατάει παραπάνω
Ελπίζω να την διαβάσετε την αξιολόγηση και συγνώμη από τώρα για τον όγκο της.
Το κινητό το έχω περίπου ενάμιση χρόνο και δεν έχω κάποιο παραπάνω τουλάχιστον όσον αφορά την επίδοση του, δηλαδή, όλο αυτό τον καιρό η επίδοση του είναι η ίδια λες και το αγόρασα το πρωί, ούτε κολλήματα ούτε σπασίματα, ούτε
(Αξιόλογη) μείωση στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας η οποία είναι τόσο Καλή που βγάζει με μέτρια χρήση δύο μέρες και όταν λέω μέτρια χρήση ενωώ ώρα στο yt, στο ινστα και παράλληλα δυνατά παιχνίδια, το κινητό με τον καιρό
ΔΕΝ γίνεται περισσότερο αργό παρά το γεγονός ότι δεν έχω αφήσει σχεδόν καθόλου ελεύθερο χώρο. Το προτείνω σίγουρα είναι επίσης "μερικώς αδιάβροχο" δηλαδή μην το βάλετε και στην θάλασσα αλλά άμα ξέρω γω σου ρίξουν νερό στο παντελόνι και πάει στο κινητό αυτό δεν θα έχει πρόβλημα. θα αναφερθώ και στην στιβαρή κατασκευή του που ειδικά αν έχεις θήκη κανονική που πιάνει όλο το κινητό και όχι τις βλακείες σιλικόνης όσο και να το ρίξεις δεν θα θέλει να σπάσει μου έχει πέσει πολλές φορές από το ύψος γραφείου και είναι μια χαρά. Τέλος ας αναφέρω και τις κάμερες που είναι καλές και θα τις δείτε στο υλικό που θα έχω κάτω από την αξιολόγηση.
Οριακή η μνήμη και αισθητά τα κολλήματα κατά τη χρήση χωρίς όμως να δημιουργούν λειτουργικό πρόβλημα. Αξίζει κυρίως λόγω της τιμής και της μπαταρίας του.