Το προϊόν Εκανε το αντίθετο από αυτό που υπόσχεται η εταιρεία..... :(
Αντί να βοηθήσει και να ηρεμήσει τα βλέφαρα, μόλις πέρασε η προς στιγμή δροσιά που προκαλούσε και στέγνωνε το προϊόν, άφηνε μία εξαιρετικά δυσάρεστη αίσθηση καψίματος, φαγούρας και μεγαλύτερου ερεθισμού των βλεφάρων. Το ίδιο συνέβη και τις άλλες δύο φορές που τόλμησα να το χρησιμοποιήσω για να πιστοποιήσω ότι δεν το αδικώ.
Αφήστε δε και για την μυρωδιά του που είναι ίδια με εκείνη της μούχλας και εξαιρετικά έντονη......... ;(
Δεν ξέρω αν έχει συμβεί και σε άλλους χρήστες, αλλά κατ΄ουδένα τρόπο θα σύστηνα το προϊόν. Αντίθετα θα απέτρεπα την χρήση του ή ακόμα καλύτερα θα έλεγα πως χρειάζεται επανεξέταση- έλεγχο από κάποιους ειδικούς.