Το λουράκι είναι όπως φαίνεται στην φωτογραφία και είναι όμορφο. Το μάυρο χρώμα είναι επιμετάλλωση και εάν ξυθεί από κάτω φαίνεται το ασημί χρώμα του σιδήρου. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει η πιθανότητα με τον καιρό να ξεφτίσει.
Δεν κουμπώνει εύκολα αλλά όταν κουμπώσει κρατά σταθερά το λουρί. Το σφίξιμο γύρω απ'τον καρπό είναι δύσκολο διότι δεν έχει καλό κράτημα λόγω του ότι διπλώνει από μέσα. Για τον ίδιο λόγο,ότι διπλώνει εσωτερικά, ψιλοενοχλεί τον καρπό. Ίσως με τον καιρό το συνηθίσω. Σε γενικές γραμμές μέτριο πρός καλό προϊόν.