Βρεφικά Γάλατα

Rontamil Γάλα σε Σκόνη Complete 3 για 12+ Μηνών 400gr

Γάλα ανάπτυξης με ευχάριστη γεύση βανίλιας κατάλληλο για τη διατροφή των παιδιών από τον 12ο μήνα.

Γάλα ανάπτυξης με ευχάριστη γεύση βανίλιας κατάλληλο για τη διατροφή των παιδιών από τον 12ο μήνα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
12 94
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Orthopedika24 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Φαγητό για Βρέφη στη σελίδα του Orthopedika24

Περιγραφή

Περιγραφή

Γάλα ανάπτυξης με ευχάριστη γεύση βανίλιας κατάλληλο για τη διατροφή των παιδιών από τον 12ο μήνα.

Το Rontamil 3 Complete έχει ισορροπημένη σύνθεση με:

  • Φρουκτο-ολιγοσακχαρίτες (FOS)
  • Τα 5 νουκλεοτίδια που υπάρχουν στο μητρικό γάλα
  • Ιδανική οσμωτικότητα (300mOsm/l) και PRSL (109mOsm/l) ώστε να μην επιβαρύνεται η νεφρική λειτουργία
  • Πρωτεΐνες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του βρέφους
  • Απαραίτητα λιπαρά οξέα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης
  • Όλες τις απαιτούμενες βιταμίνες
  • Όλα τα απαιτούμενα μεταλλικά στοιχεία και σίδηρο σε υψηλά βίο-διαθέσιμη μορφή
  • Ταυρίνη
  • L-καρνιτίνη

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
12 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη
Στάδια Ανάπτυξης Μωρού
3

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Όχι
Υποαλλεργικά
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Προέλευση Γάλακτος
Αγελαδινό
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Κατανάλωση
  • Πέψη
  • Ευκολία ανάμιξης
  • Κενώσεις
  • euageliatriantafillou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουμε αλλάξει συνολικά 10 διαφορετικά γάλατα. Το μόνο γάλα που δέχτηκε να πιεί με όρεξη. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Retzinou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι ευχαριστημένη! Το αλλάξαμε λόγω τιμής και η μετάβαση έγινε ομαλά.
    Δεν παρατήρησα κανένα ζήτημα με το μωρό μου και το πίνει ευχάριστα. Οι κενώσεις παραμένουν ίδιες.
    + Εχει περισσότερες βιταμίνες σε σύγκριση με το παλιό μας.
    Το προτείνω!!

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra.ggp
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Της κόρης μου της αρέσει πολύ, είναι τεσσάρων χρόνων και ο,τι γάλα έχει δοκιμάσει δεν το θέλει γιατί θέλει μόνο αυτό!

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s.demesoukas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μωρό συνεχίζει με Rontamil 3 μετά από τρεις μήνες με Rontamil 2. Ομαλή μετάβαση, κανένα εμφανές πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_iliadi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουμε ξεκινήσει με το rontamil 1 και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα και είμαι πολύ ευχαριστημένη ως γάλα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHKYRIAKID@yahoo.gr
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά το καλύτερο...
    Ούτε θέμα πέψης ούτε θέμα γεύσης...
    Είναι λιγάκι τσιμπημένο αλλά αν μπορεί κάποιος να τα διαθέσει, να μη διστάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • magiakapetanaki
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μας το σύστησε η παιδίατρος και είχε απόλυτο δίκιο!
    η μικρή το πίνει όλο ευχάριστα, δεν δημιουργεί φουσκώματα ή αναγούλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella v

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συστατικά που αναφέρονται στην συσκευασία υπερτερούν έναντι άλλων εταιριών.Περιέχει τα νουκλεοτιδια που υπάρχουν στο μητρικό γάλα όπως επίσης και ταυρινη και καρνιτινη στοιχεία που δεν αναφέρονται σε κανένα άλλο γάλα.Τα στοιχεία αυτά με έκαναν να το επιλέξω και έμεινα πολύ ικανοποιημένη με την ανάπτυξη του παιδιού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pdoganis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο βρεφικό γάλα που υπάρχει στην Ελληνική αγορά. Δοκιμάσαμε σχεδόν όλα τα γάλατα και καταλήξαμε σε αυτό. Απλά πρέπει να το αγοράσει κάνεις μεσώ internet αλλιώς θα πληρώσει πολλά χρήματα. Επίσης, αν διαβάσετε τα συστατικά που περιέχει θα δείτε ότι υπερέχει των άλλων.
    Φιλικά,
    Παναγιώτης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό!!Το δέχτηκε κατευθείαν το παιδί 12 μηνών.
    Δυσεύρετο λιγάκι

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ γευστικό, αρέσει πολύ στην μικρή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την 1η μέρα πίνει μόνο rontamil κανένα πρόβλημα με το γαλα αψογο σε όλα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, Κριμα που δεν εχει και για μεγαλυτερες ηλικιες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετωπίσαμε με το γάλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Έχουμε αλλάξει συνολικά 10 διαφορετικά γάλατα. Το μόνο γάλα που δέχτηκε να πιεί με όρεξη. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    0
  • Είμαι ευχαριστημένη! Το αλλάξαμε λόγω τιμής και η μετάβαση έγινε ομαλά.
    Δεν παρατήρησα κανένα ζήτημα με το μωρό μου και το πίνει ευχάριστα. Οι κενώσεις παραμένουν ίδιες.
    + Εχει περισσότερες βιταμίνες σε σύγκριση με το παλιό μας.
    Το προτείνω!!

    1
  • Της κόρης μου της αρέσει πολύ, είναι τεσσάρων χρόνων και ο,τι γάλα έχει δοκιμάσει δεν το θέλει γιατί θέλει μόνο αυτό!

    1
  • Το μωρό συνεχίζει με Rontamil 3 μετά από τρεις μήνες με Rontamil 2. Ομαλή μετάβαση, κανένα εμφανές πρόβλημα.

    0
  • Έχουμε ξεκινήσει με το rontamil 1 και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα και είμαι πολύ ευχαριστημένη ως γάλα .

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

327 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γάλα ανάπτυξης με ευχάριστη γεύση βανίλιας κατάλληλο για τη διατροφή των παιδιών από τον 12ο μήνα.

Το Rontamil 3 Complete έχει ισορροπημένη σύνθεση με:

  • Φρουκτο-ολιγοσακχαρίτες (FOS)
  • Τα 5 νουκλεοτίδια που υπάρχουν στο μητρικό γάλα
  • Ιδανική οσμωτικότητα (300mOsm/l) και PRSL (109mOsm/l) ώστε να μην επιβαρύνεται η νεφρική λειτουργία
  • Πρωτεΐνες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του βρέφους
  • Απαραίτητα λιπαρά οξέα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης
  • Όλες τις απαιτούμενες βιταμίνες
  • Όλα τα απαιτούμενα μεταλλικά στοιχεία και σίδηρο σε υψηλά βίο-διαθέσιμη μορφή
  • Ταυρίνη
  • L-καρνιτίνη

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
12 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη
Στάδια Ανάπτυξης Μωρού
3

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Όχι
Υποαλλεργικά
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Προέλευση Γάλακτος
Αγελαδινό
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 22
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Κατανάλωση
  • Πέψη
  • Ευκολία ανάμιξης
  • Κενώσεις
  • euageliatriantafillou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουμε αλλάξει συνολικά 10 διαφορετικά γάλατα. Το μόνο γάλα που δέχτηκε να πιεί με όρεξη. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Retzinou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι ευχαριστημένη! Το αλλάξαμε λόγω τιμής και η μετάβαση έγινε ομαλά.
    Δεν παρατήρησα κανένα ζήτημα με το μωρό μου και το πίνει ευχάριστα. Οι κενώσεις παραμένουν ίδιες.
    + Εχει περισσότερες βιταμίνες σε σύγκριση με το παλιό μας.
    Το προτείνω!!

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandra.ggp
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Της κόρης μου της αρέσει πολύ, είναι τεσσάρων χρόνων και ο,τι γάλα έχει δοκιμάσει δεν το θέλει γιατί θέλει μόνο αυτό!

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s.demesoukas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μωρό συνεχίζει με Rontamil 3 μετά από τρεις μήνες με Rontamil 2. Ομαλή μετάβαση, κανένα εμφανές πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_iliadi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουμε ξεκινήσει με το rontamil 1 και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα και είμαι πολύ ευχαριστημένη ως γάλα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHKYRIAKID@yahoo.gr
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά το καλύτερο...
    Ούτε θέμα πέψης ούτε θέμα γεύσης...
    Είναι λιγάκι τσιμπημένο αλλά αν μπορεί κάποιος να τα διαθέσει, να μη διστάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • magiakapetanaki
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μας το σύστησε η παιδίατρος και είχε απόλυτο δίκιο!
    η μικρή το πίνει όλο ευχάριστα, δεν δημιουργεί φουσκώματα ή αναγούλες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stella v

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα συστατικά που αναφέρονται στην συσκευασία υπερτερούν έναντι άλλων εταιριών.Περιέχει τα νουκλεοτιδια που υπάρχουν στο μητρικό γάλα όπως επίσης και ταυρινη και καρνιτινη στοιχεία που δεν αναφέρονται σε κανένα άλλο γάλα.Τα στοιχεία αυτά με έκαναν να το επιλέξω και έμεινα πολύ ικανοποιημένη με την ανάπτυξη του παιδιού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pdoganis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο βρεφικό γάλα που υπάρχει στην Ελληνική αγορά. Δοκιμάσαμε σχεδόν όλα τα γάλατα και καταλήξαμε σε αυτό. Απλά πρέπει να το αγοράσει κάνεις μεσώ internet αλλιώς θα πληρώσει πολλά χρήματα. Επίσης, αν διαβάσετε τα συστατικά που περιέχει θα δείτε ότι υπερέχει των άλλων.
    Φιλικά,
    Παναγιώτης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό!!Το δέχτηκε κατευθείαν το παιδί 12 μηνών.
    Δυσεύρετο λιγάκι

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ γευστικό, αρέσει πολύ στην μικρή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την 1η μέρα πίνει μόνο rontamil κανένα πρόβλημα με το γαλα αψογο σε όλα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, Κριμα που δεν εχει και για μεγαλυτερες ηλικιες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετωπίσαμε με το γάλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
  • Έχουμε αλλάξει συνολικά 10 διαφορετικά γάλατα. Το μόνο γάλα που δέχτηκε να πιεί με όρεξη. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    0
  • Είμαι ευχαριστημένη! Το αλλάξαμε λόγω τιμής και η μετάβαση έγινε ομαλά.
    Δεν παρατήρησα κανένα ζήτημα με το μωρό μου και το πίνει ευχάριστα. Οι κενώσεις παραμένουν ίδιες.
    + Εχει περισσότερες βιταμίνες σε σύγκριση με το παλιό μας.
    Το προτείνω!!

    1
  • Της κόρης μου της αρέσει πολύ, είναι τεσσάρων χρόνων και ο,τι γάλα έχει δοκιμάσει δεν το θέλει γιατί θέλει μόνο αυτό!

    1
  • Το μωρό συνεχίζει με Rontamil 3 μετά από τρεις μήνες με Rontamil 2. Ομαλή μετάβαση, κανένα εμφανές πρόβλημα.

    0
  • Έχουμε ξεκινήσει με το rontamil 1 και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα και είμαι πολύ ευχαριστημένη ως γάλα .

    0
  • Δες τα όλα
12,94 €
5,00 €   μεταφορικά