Βάσεις Οθόνης Υπολογιστή

VonHaus Βάση Γραφείου για 2 Οθόνες έως 32" με Βραχίονα (3005116)

Η βάση της VonHaus τοποθετείται στην άκρη του γραφείου με ρυθμιζόμενο σφιγκτήρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στήριξη οθονών ως και 32 ιντσών με μέγιστο βάρος 8 κιλά.

  • Πλήθος Οθονών: 2
  • Τύπος:...

Η βάση της VonHaus τοποθετείται στην άκρη του γραφείου με ρυθμιζόμενο σφιγκτήρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στήριξη οθονών ως και 32 ιντσών με μέγιστο βάρος 8 κιλά.

  • Πλήθος Οθονών: 2
  • Τύπος: Βραχίονας, με Κλίση, με Περιστροφή
Δες όλη την περιγραφή
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Η βάση της VonHaus τοποθετείται στην άκρη του γραφείου με ρυθμιζόμενο σφιγκτήρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στήριξη οθονών ως και 32 ιντσών με μέγιστο βάρος 8 κιλά.

  • Πλήθος Οθονών: 2
  • Τύπος: Βραχίονας, με Κλίση, με Περιστροφή

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τοποθέτηση
Γραφείου
Τύπος
με Κλίση, Βραχίονας, με Περιστροφή
Χρώμα
Μαύρο

Όρια

Πλήθος Οθονών
2
Μέγιστη Διάσταση Οθόνης
32 "
Μέγιστο Φορτίο
8 kg

Δυνατότητες

Vesa Mount
100 x 100 mm, 75 x 75 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • NP Stam

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katischristos
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_giannis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Margaritis_1988
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της

    Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Omegakious
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και στιβαρό απο οτι φαίνεται μέχρι τώρα. Οι οδηγιες ηταν λίγο οτι να'ναι σε καποια σημεια αλλα γενικα ευκολη συναρμολόγηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rakosrose
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ στιβαρή κατασκευή. Τοποθετήθηκε εύκολα με λίγες βίδες και οι οθόνες στηρίζονται πολύ καλά. Εχω βάλει 2 οθόνες 27 ιντσών και τις κρατάει πολύ καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrislinuxos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή και σταθερή βάση. Έχω πάνω 2 27άρες SAMSUNG οθόνες και δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα. Σε 20-25 λεπτά την είχα έτοιμη και λειτουργική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vitalisf
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω τη βάση 1 εβδομάδα και προς το παρών είναι πάρα πολύ καλή. Σαν κατασκευή είναι άριστη, πιάνει τέλεια πάνω στο γραφείο και ευκολή η συναρμολόγηση.. Μένει να δούμε την αντοχή στο χρόνο.
    Το μόνο που με χαλάει ειναι οτι οι οθόνες παίζουν λίγο πανω στη βάση τους αριστερά δεξιά.. θα ήθελα λίγο καλύτερη εφαρμογή στο συρταροτό μέρος της βάσης της οθόνης με το βραχίονα. Πέρα απο αυτό, αιξερετική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steliosvls

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οτι καλύτερο !!! Σε δυο samsung 27αρες curved ειναι τελειο... εναν μηνα σχεδον χρησης και δεν εχει παθει τιποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευκολία στην τοποθέτηση, ιδανική σχεδίαση για δυο οθόνες, στοιβαρή κατασκευή αντοχής. Κόστος χαμηλότερο από αντίστοιχο προιόν σε μεγάλο κατάστημα. Με διαφορά από ότι άλλο είδα, το προτείνω για τον σκοπό αυτό. Ιδανικό !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steliosviper
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω επάνω δυο μόνιτορ 25 και 27 και τα στηρίζει άψογα. Δεν είχε πρόβλημα ούτε στον πρόσφατο δυνατό σεισμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrhstospap
    5
    2 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αξιζει και με το παραπανω...καλα τωρα εσυ δεν μπορεσεις να φτιαξεις τετοιο γραφειο αλλα αν δεν ειχα τη βαση δεν θα μπορουσα να αναδειξω την ομορφια του....εξαιρετικη βαση μην κοιτασ κατι αλλο αξιζει σου λεω....και πιστεψε με ειμια πολυ περιεργος και τελειομανης...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio_vasios
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική κατασκευή. Σταθερότατη. Σε αντίστοιχες βάσεις που έχω δει, οι οθόνες φαίνεται σαν να "κρεμάνε". Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που την προτίμησα. Επιπλέον, έχει αρκετά ψηλό το κεντρικό στέλεχος, ώστε οι οθόνες να μπορούν να σηκωθούν σε μεγάλο ύψος. Περιλαμβάνει πλαστικά κομμάτια για cable management. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θεωρώ ότι η τιμή (35€) είναι ικανοποιητική.
    Μόνο αρνητικό, όπως διάβασα και σε άλλα σχόλια, είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης οι οποίες θα μπορούσαν να προσεχθούν περισσότερο. Εμένα μου προκάλεσαν ένα άγχος για το αν έχω αγοράσει το σωστό προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hara.pana
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στιβαρή κατασκευή που δεν σου δημιουργεί ανασφαλειες οτι κάτι θα τσακίσει από το βάρος της οθόνης.
    Ο βραχίονας δίνει μεγάλο περιθώριο ρυθμίσεων. Ωραία πινελιά το cable management επάνω του για να μην κρέμονται καλώδια.
    Άνοιξε όντως ο χώρος στο γραφείο με το που έφυγε η βάση!
    Value for money πιστευω καθώς δεν του λείπει τίποτα και η τιμή του είναι προσιτή.
    Το manual θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο καθώς κατά περιπτώσεις θέλει και λίγη φαντασία αλλά οκ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STATHIS_SYNEKIDIS
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ποιοτική και ανθεκτική την έχω ήδη δύο βδομάδες έχω μία 27 άρα και μία 24 οθόνη Με βοηθάει πολύ στο cable management των καλωδίων όπου και να αφήσεις την οθόνη κοκαλώνει και για την τιμή της αξίζει την προτείνω ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tkav
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομιζω οτι ειναι το καλυτερο gadget που εχω αγορασει για τον υπολογιστη/γραφειο μου. Οι original βασεις των οθονων που καθοντουσαν πανω στο γραφειο οχι μονο επιαναν παρα πολυ χωρο αλλα μαζευαν και σκονη σε σημεια που ηταν δυσκολο να καθαριζονται συνεχεια.

    Επισης σε σχεση με τις original βασεις, ο βραχιονας προσφερει μεγαλυτερη ευχερεια μετακινησης και ρυθμισης των οθονων οπως σε βολευουν με αποτελεσμα καλυτερη σταση στο γραφειο.

    Η τιμη πολυ τιμια στα 36 ευρω και η κατασκευη φαινεται πολυ στιβαρη. Μονοι λογοι που δεν βαζω 5 αστερακια, οι οδηγιες που ειναι απαραδεκτες και οτι καποιες βιδες ηθελαν λιγο λαδωμα αλλιως δεν βιδωναν για κανενα λογο και με ταλαιπωρησαν λιγο στην εγκατασταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_Chatzithanasis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή βάση! Την έχω στο γραφειο, εύκολη εγκατάσταση και πραγματικά βοηθάει πολυ στη στάση του σώματος. Αξίζει η αγορά για οποιον θέλει χώρο στο γραφείο και εχει διπλα monitors.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλη και σταθερη πανω σε 2 lg 29'' ultrawide

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήταν αυτό που φαίνονταν στις φωτογραφίες.
    Πρακτικό, σταθερό, έχει ευελεξία.

    Το προτείνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή και στιβαρή βάση. Κρατάει μια 32άρα και μια κάθετη 24άρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη βάση για τα monitor και σταθερή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ

    0
  • Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.

    0
  • Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)

    2
  • Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της

    Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι

    4
  • Πολύ καλό και στιβαρό απο οτι φαίνεται μέχρι τώρα. Οι οδηγιες ηταν λίγο οτι να'ναι σε καποια σημεια αλλα γενικα ευκολη συναρμολόγηση.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (16)

Ερωτήσεις

154 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
blacksheep

Έχω αγοράσει 2 οθόνες υπολογιστή με vesa 100 x 100 θα έχω πρόβλημα θα είναι εντάξει;

Vag19

Χρειαζεται να εχει μεγαλο - συγεκκριμενο παχος η επιφανεια του γραφειου που θα κουμπωσει η βαση;

k_giannis

Όχι, στη δική μου περίπτωση το πάχος του γραφείου ήταν 2cm και έδεσε μια χαρά (έχει πολύ μεγάλο περιθώριο, μιλάμε ίσως ότι βιδώνει ακόμα και σε 10cm πάχος)

Dionysis_Kouris55

το ύψος του κεντρικού σωλήνα, από το γραφείο ως την κορυφή, πόσο είναι; το 44,3cm που βρήκα είναι σωστό;

Δες όλες τις ερωτήσεις (16)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η βάση της VonHaus τοποθετείται στην άκρη του γραφείου με ρυθμιζόμενο σφιγκτήρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στήριξη οθονών ως και 32 ιντσών με μέγιστο βάρος 8 κιλά.

  • Πλήθος Οθονών: 2
  • Τύπος: Βραχίονας, με Κλίση, με Περιστροφή

Κατασκευαστής

Γενικά

Τοποθέτηση
Γραφείου
Τύπος
με Κλίση, Βραχίονας, με Περιστροφή
Χρώμα
Μαύρο

Όρια

Πλήθος Οθονών
2
Μέγιστη Διάσταση Οθόνης
32 "
Μέγιστο Φορτίο
8 kg

Δυνατότητες

Vesa Mount
100 x 100 mm, 75 x 75 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 19
  2. 4
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • NP Stam

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katischristos
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_giannis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Margaritis_1988
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της

    Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Omegakious
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό και στιβαρό απο οτι φαίνεται μέχρι τώρα. Οι οδηγιες ηταν λίγο οτι να'ναι σε καποια σημεια αλλα γενικα ευκολη συναρμολόγηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rakosrose
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ στιβαρή κατασκευή. Τοποθετήθηκε εύκολα με λίγες βίδες και οι οθόνες στηρίζονται πολύ καλά. Εχω βάλει 2 οθόνες 27 ιντσών και τις κρατάει πολύ καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrislinuxos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή και σταθερή βάση. Έχω πάνω 2 27άρες SAMSUNG οθόνες και δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα. Σε 20-25 λεπτά την είχα έτοιμη και λειτουργική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vitalisf
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω τη βάση 1 εβδομάδα και προς το παρών είναι πάρα πολύ καλή. Σαν κατασκευή είναι άριστη, πιάνει τέλεια πάνω στο γραφείο και ευκολή η συναρμολόγηση.. Μένει να δούμε την αντοχή στο χρόνο.
    Το μόνο που με χαλάει ειναι οτι οι οθόνες παίζουν λίγο πανω στη βάση τους αριστερά δεξιά.. θα ήθελα λίγο καλύτερη εφαρμογή στο συρταροτό μέρος της βάσης της οθόνης με το βραχίονα. Πέρα απο αυτό, αιξερετική!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steliosvls

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οτι καλύτερο !!! Σε δυο samsung 27αρες curved ειναι τελειο... εναν μηνα σχεδον χρησης και δεν εχει παθει τιποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ευκολία στην τοποθέτηση, ιδανική σχεδίαση για δυο οθόνες, στοιβαρή κατασκευή αντοχής. Κόστος χαμηλότερο από αντίστοιχο προιόν σε μεγάλο κατάστημα. Με διαφορά από ότι άλλο είδα, το προτείνω για τον σκοπό αυτό. Ιδανικό !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steliosviper
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω επάνω δυο μόνιτορ 25 και 27 και τα στηρίζει άψογα. Δεν είχε πρόβλημα ούτε στον πρόσφατο δυνατό σεισμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrhstospap
    5
    2 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αξιζει και με το παραπανω...καλα τωρα εσυ δεν μπορεσεις να φτιαξεις τετοιο γραφειο αλλα αν δεν ειχα τη βαση δεν θα μπορουσα να αναδειξω την ομορφια του....εξαιρετικη βαση μην κοιτασ κατι αλλο αξιζει σου λεω....και πιστεψε με ειμια πολυ περιεργος και τελειομανης...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio_vasios
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική κατασκευή. Σταθερότατη. Σε αντίστοιχες βάσεις που έχω δει, οι οθόνες φαίνεται σαν να "κρεμάνε". Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που την προτίμησα. Επιπλέον, έχει αρκετά ψηλό το κεντρικό στέλεχος, ώστε οι οθόνες να μπορούν να σηκωθούν σε μεγάλο ύψος. Περιλαμβάνει πλαστικά κομμάτια για cable management. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θεωρώ ότι η τιμή (35€) είναι ικανοποιητική.
    Μόνο αρνητικό, όπως διάβασα και σε άλλα σχόλια, είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης οι οποίες θα μπορούσαν να προσεχθούν περισσότερο. Εμένα μου προκάλεσαν ένα άγχος για το αν έχω αγοράσει το σωστό προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hara.pana
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στιβαρή κατασκευή που δεν σου δημιουργεί ανασφαλειες οτι κάτι θα τσακίσει από το βάρος της οθόνης.
    Ο βραχίονας δίνει μεγάλο περιθώριο ρυθμίσεων. Ωραία πινελιά το cable management επάνω του για να μην κρέμονται καλώδια.
    Άνοιξε όντως ο χώρος στο γραφείο με το που έφυγε η βάση!
    Value for money πιστευω καθώς δεν του λείπει τίποτα και η τιμή του είναι προσιτή.
    Το manual θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο καθώς κατά περιπτώσεις θέλει και λίγη φαντασία αλλά οκ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STATHIS_SYNEKIDIS
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ποιοτική και ανθεκτική την έχω ήδη δύο βδομάδες έχω μία 27 άρα και μία 24 οθόνη Με βοηθάει πολύ στο cable management των καλωδίων όπου και να αφήσεις την οθόνη κοκαλώνει και για την τιμή της αξίζει την προτείνω ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tkav
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομιζω οτι ειναι το καλυτερο gadget που εχω αγορασει για τον υπολογιστη/γραφειο μου. Οι original βασεις των οθονων που καθοντουσαν πανω στο γραφειο οχι μονο επιαναν παρα πολυ χωρο αλλα μαζευαν και σκονη σε σημεια που ηταν δυσκολο να καθαριζονται συνεχεια.

    Επισης σε σχεση με τις original βασεις, ο βραχιονας προσφερει μεγαλυτερη ευχερεια μετακινησης και ρυθμισης των οθονων οπως σε βολευουν με αποτελεσμα καλυτερη σταση στο γραφειο.

    Η τιμη πολυ τιμια στα 36 ευρω και η κατασκευη φαινεται πολυ στιβαρη. Μονοι λογοι που δεν βαζω 5 αστερακια, οι οδηγιες που ειναι απαραδεκτες και οτι καποιες βιδες ηθελαν λιγο λαδωμα αλλιως δεν βιδωναν για κανενα λογο και με ταλαιπωρησαν λιγο στην εγκατασταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_Chatzithanasis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή βάση! Την έχω στο γραφειο, εύκολη εγκατάσταση και πραγματικά βοηθάει πολυ στη στάση του σώματος. Αξίζει η αγορά για οποιον θέλει χώρο στο γραφείο και εχει διπλα monitors.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλη και σταθερη πανω σε 2 lg 29'' ultrawide

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήταν αυτό που φαίνονταν στις φωτογραφίες.
    Πρακτικό, σταθερό, έχει ευελεξία.

    Το προτείνω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή και στιβαρή βάση. Κρατάει μια 32άρα και μια κάθετη 24άρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη βάση για τα monitor και σταθερή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ

    0
  • Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.

    0
  • Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)

    2
  • Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της

    Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι

    4
  • Πολύ καλό και στιβαρό απο οτι φαίνεται μέχρι τώρα. Οι οδηγιες ηταν λίγο οτι να'ναι σε καποια σημεια αλλα γενικα ευκολη συναρμολόγηση.

    1
  • Δες τα όλα
44,90 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά