Λογοτεχνικά Βιβλία στα Ελληνικά

Τελειώνει με Εμάς

Συγγραφέας: Colleen Hoover

Κάποιες φορές αυτός που σε αγαπάει περισσότερο είναι και αυτός που σε πληγώνει περισσότερο. Η ζωή δεν ήταν εύκολη για τη Λίλι, όμως αυτό δεν την εμπόδισε να δουλέψει σκληρά για να εκπληρώσει όλα όσα...

Κάποιες φορές αυτός που σε αγαπάει περισσότερο είναι και αυτός που σε πληγώνει περισσότερο. Η ζωή δεν ήταν εύκολη για τη Λίλι, όμως αυτό δεν την εμπόδισε να δουλέψει σκληρά για να εκπληρώσει όλα όσα ονειρευόταν.

Αφού έφυγε από τη μικρή πόλη του Μέιν, σπούδασε, μετακόμισε στη Βοστόνη και άνοιξε τη δική της επιχείρηση. Έτσι, όταν γνωρίζει τον γοητευτικό...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

15 94
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Asynagoniston 5,0 (5)
Ελλάδα
10 τεμάχια
Δες Βιβλία στη σελίδα του Asynagoniston
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Κάποιες φορές αυτός που σε αγαπάει περισσότερο είναι και αυτός που σε πληγώνει περισσότερο. Η ζωή δεν ήταν εύκολη για τη Λίλι, όμως αυτό δεν την εμπόδισε να δουλέψει σκληρά για να εκπληρώσει όλα όσα ονειρευόταν.

Αφού έφυγε από τη μικρή πόλη του Μέιν, σπούδασε, μετακόμισε στη Βοστόνη και άνοιξε τη δική της επιχείρηση. Έτσι, όταν γνωρίζει τον γοητευτικό νευροχειρουργό Ράιλ Κινκέιντ, ξαφνικά η ζωή της φαντάζει πολύ όμορφη για να είναι αληθινή.

Ο Ράιλ είναι δυναμικός, πεισματάρης, ίσως και λίγο αλαζόνας. Όμως είναι και ευαίσθητος, πολύ ευφυής κι έχει αδυναμία στη Λίλι. Και όταν φοράει ρούχα χειρουργείου γίνεται ακόμα πιο γοητευτικός. Η Λίλι δεν μπορεί να τον βγάλει από το μυαλό της.

Ωστόσο η τεράστια απέχθειά του για τις σχέσεις είναι ανησυχητική. Και παρόλο που η Λίλι γίνεται η εξαίρεση στον κανόνα του, δεν μπορεί να μην αναρωτηθεί για ποιο λόγο ο Ράιλ απέφευγε να δεσμευτεί.

Όμως δεν την κατακλύζουν μόνο τα ερωτηματικά για τη σχέση της αλλά και οι σκέψεις της για τον Άτλας Κόριγκαν – τον πρώτο της έρωτα που τη δένει με το παρελθόν που άφησε πίσω της. Ήταν η αδελφή ψυχή και ο προστάτης της. Όταν ξαναεμφανίζεται, ξαφνικά ό,τι έχει χτίσει η Λίλι με τον Ράιλ απειλείται…

Είδος: Ρομαντικό Μυθιστόρημα

Τόνος/Ατμόσφαιρα: Έντονη συναισθηματική φόρτιση και ερωτική ένταση.

Γιατί το αγαπήσαμε

  • Η ιστορία είναι γεμάτη ανατροπές και έντονα συναισθήματα, κάνοντας το βιβλίο δύσκολο να το αφήσεις από τα χέρια σου.
  • Η συγγραφέας καταφέρνει να δημιουργήσει χαρακτήρες με βάθος και πολυπλοκότητα, με τους οποίους είναι εύκολο να ταυτιστείς.
  • Το βιβλίο πραγματεύεται σημαντικά κοινωνικά θέματα με ευαισθησία και ρεαλισμό.

Το βιβλίο αυτό είναι για σένα αν…

…σου αρέσουν τα ρομαντικά μυθιστορήματα που δεν φοβούνται να αγγίξουν δύσκολα θέματα και να σε κάνουν να αισθανθείς μια πληθώρα συναισθημάτων.

Και αν θέλεις να συνεχίσεις το ταξίδι…

Αν σε ενθουσίασε η ιστορία του "Τελειώνει με εμάς" και θέλεις να μάθεις τη συνέχεια της ιστορίας της Λίλι, υπάρχει και το βιβλίο "Αρχίζει με εμάς"που εστιάζει στην επανασύνδεσή της με τον πρώτο της έρωτα, τον Άτλας.

Διάβασε ένα απόσπασμα

«Όπως κάθομαι εδώ, με το ένα πόδι έξω από το τοιχίο, και κοιτάζω δώδεκα ορόφους κάτω τους δρόμους της Βοστόνης, δεν μπορώ να μη σκέφτομαι την αυτοκτονία. Όχι τη δική μου. Μου αρέσει αρκετά η ζωή μου και θέλω να δω πώς θα εξελιχθεί. Σκέφτομαι τους ανθρώπους εκείνους που αποφασίζουν να βάλουν τέλος στη δική τους.

Το μετανιώνουν ποτέ; Τη στιγμή που αφήνονται κι ένα δευτερόλεπτο πριν από τη σύγκρουση, κατά τη διάρκεια αυτής της σύντομης ελεύθερης πτώσης, θα πρέπει να υπάρχει μια μικρή αίσθηση μεταμέλειας. Άραγε κοιτάζουν το έδαφος να έρχεται καταπάνω τους και σκέφτονται: Σκατά. Αυτή ήταν μια πολύ κακή ιδέα; Για κάποιο λόγο δεν το πιστεύω.

Σκέφτομαι συχνά τον θάνατο. Ειδικά σήμερα, δεδομένου ότι δώδεκα ώρες πριν εκφώνησα τον πιο επικό επικήδειο που είχαν ακούσει ποτέ οι κάτοικοι της Πλιθόρα του Μέιν. Εντάξει, ίσως να μην ήταν ο πλέον επικός. Ίσως να ήταν ο πιο καταστροφικός. Εξαρτάται αν ρωτάς τη μητέρα μου ή εμένα. Τη μητέρα μου που μάλλον θα κάνει έναν ολόκληρο χρόνο να μου μιλήσει μετά τα σημερινά.»

Τι λένε οι χρήστες του Skroutz που το διάβασαν;

Οι περισσότεροι αναγνώστες έχουν εκφράσει έντονο ενθουσιασμό για το βιβλίο, το οποίο χαρακτηρίζουν ως υπέροχο και ιδιαίτερα καθηλωτικό. Πολλοί αναφέρουν ότι το διάβασαν πολύ γρήγορα, σε διάστημα 1,5 έως 3 ημερών, καθώς η ιστορία τους απορρόφησε σε μεγάλο βαθμό. Ιδιαίτερα θετικά σχόλια συγκεντρώνει η ικανότητα της συγγραφέως να μεταφέρει δυνατά μηνύματα, ιδίως όσον αφορά τις γυναίκες που έχουν βιώσει ή βιώνουν δύσκολες καταστάσεις. Επίσης, τονίζεται το αξιόλογο ύφος γραφής και ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεται το ευαίσθητο θέμα της ενδοοικογενειακής βίας. Οι χαρακτήρες περιγράφονται ως εξαιρετικά καλογραμμένοι και η ιστορία ως ρεαλιστική και συγκινητική. 

Κάποιοι αναγνώστες που το βαθμολόγησαν με λιγότερο από 4 αστέρια, ενώ εκτίμησαν την ευκολία στην ανάγνωση και το χιούμορ σε ορισμένα σημεία, καθώς και τα σημαντικά μηνύματα που θίγει το βιβλίο, εξέφρασαν επιφυλάξεις σχετικά με την εξέλιξη της ιστορίας, την οποία βρήκαν προβλέψιμη, καθώς και με την ανάπτυξη των χαρακτήρων.

Η γενική αίσθηση είναι ότι πρόκειται για ένα βιβλίο που αξίζει να διαβαστεί.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Colleen Hoover είναι μια επιτυχημένη συγγραφέας με πολλά μυθιστορήματα και νουβέλες στη συλλογή της, τα οποία έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση στη λίστα των New York Times και έχουν γίνει παγκόσμια best sellers. Ζει στο Τέξας με τον σύζυγό της και τους τρεις γιους τους. Επιπλέον, είναι η ιδρύτρια του The Bookworm Box, μιας αφιλοκερδούς συνδρομητικής υπηρεσίας και βιβλιοπωλείου που βρίσκεται στο Sulphur Springs του Τέξας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συγγραφέας
Colleen Hoover
Εκδότης
Διόπτρα
Είδος
Ερωτικό-Αισθηματικό
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
408
Έτος έκδοσης
2021
Διαστάσεις
14x21 cm
ISBN-13
9789606535796

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (130)

Αξιολογήσεις

  1. 87
  2. 16
  3. 11
  4. 10
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Βάζω 3 αστέρια μόνο για το ηθικό δίδαγμα και το νόημα του βιβλίου. Διαφορετικά θα έβαζα 2. Είχε ωραία γραφή και καλό τέλος (του πρώτου βιβλίου). Χαρακτήρες μέτριοι, η ιστορία επίσης μέτρια και προβλέψιμη. Έγινε μεγάλος χαμός με το βιβλίο και ήθελα καιρό να το διαβάσω και κρατούσα μεγάλο καλάθι, ίσως έφταιξε και αυτό. Σε γενικές γραμμές, δεν ήταν τόσο κακό το βιβλίο, αλλά σίγουρα δεν θα το πρότεινα για ανάγνωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patra_μπ
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατο βιβλιο με εντονες περιγραφες που σε βαζουν στην πλοκη. Απο τα καλυτερα της συγγραφεως και πολυ συγκινητικο. Μου αρεσε και η ταινια. Ηταν ευκολοδιαβαστο και κατανοητο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini b
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντάξει, δεν ήταν κάτι εξαιρετικό ως υπόθεση, ίσως οι μικρότερες ηλικίες να το βρουν πιο ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να ομολογήσω πως κόλλησα μαζί του από την αρχή και το σκεφτόμουν και μετά το τέλος, οπότε ναι, και μόνο γιαυτό αξίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m_xen
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το διάβασα σε 3 μέρες! Δεν το αφήνεις από τα χέρια σου σε κρατάει σε αγωνία μέχρι να μάθεις πως θα εξελιχθεί η ζωή της πρωταγωνίστριας, τα βιώματα της παιδικής και εφηβικής ηλικίας της αλλά και πως την επηρεάζουν στις αποφάσεις του παρόντος.
    Ωραίο μυθιστόρημα, έχω ξεκινήσει ηδη το 2ο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan_Theodorakopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι το πρώτο βιβλίο που διαβάζω της συγκεκριμένης συγγραφέα. το πήρα λόγω του hype που έχει γίνει από την ταινία.
    μου άρεσε πάρα πολύ η ιστορία, ο τρόπος γράφεις, η ανάλυση που έκανε στην ιστορία.
    το διάβασα μέσα σε 1,5 μέρα. περνάει πολύ ωραία μηνύματα για όποια γυναίκα έχει βιώσει η βιώνει μια τέτοια κατάσταση,εξηγεί πολύ όμορφα τα συναισθήματα κ τις σκέψεις που περνάνε από το μυαλό μιας γυναίκας.
    αγόρασα μαζί κ το δεύτερο που είναι η συνέχεια.
    την ταινία δ την έχω δει.
    το βιβλίο όμως το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nantia_Katsiantoni
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από τον χαμό που έγινε και εν όψη της επικείμενης ταινίας που βγαίνει πήρα κι γω το βιβλίο. Δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου και όταν το έκανα το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν ήταν να το τελειώσω. Κόλλησα αμέσως από την πρώτη σελίδα καθώς η Colleen Hoover σε κάνει πραγματικά να νιώθεις ότι είσαι μέσα στο βιβλίο και ζεις τα πάντα με την πρωταγωνίστρια. Απλός τρόπος τρόπος γραφής, ευκολοδιάβαστο με θέμα την ενδοοικογενειακή βία και τις προεκτάσεις της.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Stayrakaki5451
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο το προτείνω και σε άλλους να το διαβάσουν ανυπομονώ για το επόμενο που θα διαβάσω. Το τελείωσα μέσα σε δύο μέρες και ήταν πολύ ευχάριστο και μου έμαθε χρήσιμα πράγματα.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arepskali
    2
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς δεν μου αρεσε.. Υπαρχει το χιουμορ που μου αρεσε σε καποια σημεια, τα μηνυματα που περναει και ο ευκολοδιαβαστος τροπος γραφης.. ΑΛΛΑ! Δεν μου αρεσε η ιστορια! Ολα τα γεγονοτα συνεβαιναν την καταλληλοτερη στιμη και πλεον το τι θα συμβει ηταν αναμενομενο. Δεν θεωρω πως με συγκλονησε κατι στο βιβλιο, γιατι το πως θα εξελιχθει η ιστορια ηταν αναμενομενο. Δεν συμφωνω σε αρκετα πραγματα, σχετικα με τις πραξεις της ηρωιδας.. Ουτε συμφωνω πως οι αφθορμητες επιλογες της ηταν σωστες ΟΥΤΕ ΗΤΑΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ! Θεωρω πως το βιβλιο ειναι καθαρα για κοπελες 14-17 χρονων και σε καμια περιπτωση για μεγαλυτερες ηλικιες! Ο λογος που βαζω 2 αστερια και οχι 1, ειναι επειδη ειχε καποια κωμικα στοιχεια που μου αρεσαν αρκετα!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nfire24
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολοδιαβαστο με πολύ ενδιαφέρουσα πλοκή, σου κράτα το ενδιαφέρον. Οι χαρακτήρες είναι αποκύημα φαντασίας αλλά τα γεγονότα βασίζονται σε σκηνές της ζωής της συγγραφέως. Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε άτομα από την εφηβεία και εξής. Θίγει σημαντικά και επίκαιρα θέματα!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Roza_lia
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία υπόθεση. Περνάει σημαντικά μηνύματα! Αξίζει να το διαβάσετε. Σου κρατάει το ενδιαφέρον καθόλη τη διάρκεια που το διαβάζεις

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iro_lepida
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο που θα πω είναι ότι υπάρχει λόγος που είναι no1 bestseller στο booktok και στην παγκόσμια αγορά! Εξαιρετικοί χαρακτήρες και μία δύσκολη ιστορία ενδοοικογενειακής βίας που γεννά έρωτες και ίντριγκες. Βασίζεται στη πραγματική ιστορία της μητέρας της συγγραφέας. όπου το σύστησα το λάτρεψαν! Είναι απίστευτο βιβλίο και υπάρχει πλέον και η συνέχεια του! Ανυπομονώ να μεταφραστούν κι άλλα βιβλία της Hoover!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eL*Sa
    2
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβάζεται αρκετά εύκολα και ξεχνιέται το ίδιο εύκολα. Καμιά σχέση με τα διθυραμβικά σχόλια που διάβασα κατά τόπους. Ενδιαφέρουσα ιστορία, όμως δεν αναπτύσσεται με τον τρόπο που πρέπει και στα σωστά σημεία. Επίσης με χάλασαν οι υπερβολές.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Δεν ήταν ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisnomikos457
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο βιβλίο τέλεια η μορφή του έρωτα που δίνει όπως και ο τρόπος που θίγει το θέμα της ενδοοικογενοιακις βίας ( συγνώμη αν το γραφο λαθος)
    σας συστήνω ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε αν είστε από 13 και άνω ακόμα και άτομα μεγαλύτερη ηλικιας περιμένω να πάρω το αρχίζει με εμάς που είναι η συνέχεια του τελειώνει με εμάς

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margarita_tsirozoglou
    2
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετριότατο. Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε τοσο χαμός με αυτό το βιβλίο. Απλή γραφή , χωρίς να χτίζονται οι χαρακτήρες και χωρίς νόημα οι διάλογοι. Για εφηβικές ηλικίες. Τελείως αδιάφορο.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argie19_02
    2
    12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ψάρωσα που έγινε τόσος ντόρος και έπεσα στην παγίδα . Κακώς. Ίσως σε μικρότερες ηλικίες να έχει μεγαλύτερη απήχηση ή σε κάποιον που καταπιανεται τώρα με τη λογοτεχνία . Δεν χτίζει χαρακτήρες , σχέσεις κτλ .το χιούμορ και η απόδοση των χαρακτήρων θυμίζει αμερικανική ταινία κακής ποιότητας

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Sotiriadou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο θέματα και το προσεγγίζει τόσο όμορφα! Διδάσκει και ενημερώνει στα πολλά γιατί που σκέφτονται οι τρίτοι όσον αφορά τα θύματα.

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna Galari
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολοδιαβαστο και με κρατησε σε αγωνια μεχρι το τελος! Υπεροχη ιστορια ΑΛΛΑ δεν ειναι σιγουρα για παιδια κατω των 16 που βλεπω σε μερικα σχολια. Ξεκουραστο και δεν το βαρεθηκα ποτε! Σε 2 μερες το διαβασα ολο. Ειναι απο τα βιβλια που στο μυαλο σου φτιαχνει εικονες και νιωθεις λες και ειδες μια ταινια. Δεν ειναι μια συνηθισμενη ιστορια αγαπης σιγουρα, μεχρι και τον επιλογο δεν ηξερα που θα κατεληγε τελικα η ιστορια και αυτο με κρατησε σε αγωνια.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki1589952515
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά ένα από τα καλύτερα βιβλία! Αξίζει να το διαβάσετε δεν είναι αυτή η συνηθισμένη ιστορία αγάπης που βλέπουμε όλη την ώρα έχει ανατροπές και θίγει πολύ ωραίο θέμα δεν είναι μελό έχει έρωτα αλλά όλα ρεαλιστικά και σε κάνει να δεις την ενδοοικογενειακή βια με άλλο μάτι μέσα από τα μάτια του ατόμου που το βιώνει

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Kiousi2795
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα πρότεινα αυτό το βιβλίο σε άτομα 13 ετών και άνω.
    Μπορώ να πω ότι είναι από τα καλυτερα βιβλία που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maximiadis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το λατρεύω απλα! Προς την μέση άρχισα να το βαριέμαι καπως αλλά μην το παρατήσετε πιο μετα εχει φουλ ενδιαφέρον! Το συνιστώ σε ολους!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotagaitani
    1
    15 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τι να πω. Αν δεν είσαι 12-15 χρόνων το βιβλίο είναι τραγικό. Η γραφή είναι πάρα πολύ απλοϊκή, δεν υπάρχει ουσία και πλοκή, δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο έχει συζητηθεί τόσο πολύ. Εγώ το πήρα γιατί άκουσα ότι πραγματεύεται σχέσεις μετά από κακοποίηση, αλλά ειλικρινά οτιδήποτε πέρα από αυτό. Αν θέλετε να δείτε εάν θα σας αρέσει πρώτα ψάξτε το audiobook στο YouTube να δείτε ότι όντως είναι απλά ρηχό. Σε πολλά κεφάλαια γίνεται συνέχεια επανάληψη των ίδιων πραγμάτων. Πάρτε κάτι άλλο χίλιες φορές δεν αξίζει.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Δεν ήταν ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavroula_Staikou
    2
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβάζεται εύκολα αλλά μην τρελαθούμε κατατάσσοντας το σε ένα βιβλίο με βάθος. Καταλαβαίνω γιατί το διαβάζουν «όλοι». Όπως το 50shades.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VaSilikh_GvL
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε πολύ! Το είδα σε διαφήμιση ανάμεσα στα βιβλία που αν διαβάσεις δεν θα θες να διαβάσεις κάτι άλλο. Τόσο καλό το χαρακτήριζε! Και είχε όντως μια μεγάλη δόση αλήθειας!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • llama_ra
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα πολύ καλό βιβλίο που περνάει σωστά μηνύματα για πολύ σοβαρά θέματα. Διαβάστε το!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giaxxo
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξερω αν ειναι μοδα αλλα το αγορασε ολη η ταξη της κορης μου (β γυμνασιου)
    Της κορης μου της αρεσε τοσο που ζητησε και δευτερο βιβλιο της ιδιας συγγραφεως.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despoinoyla_rea
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά το Ένστικτο ένα ακόμα υπέροχο βιβλίο που σε βάζει σε σκέψεις !!
    Χωρίς περιττές περιγραφές που κουράζουν τον αναγνώστη !
    Απλή γραφή που σε βάζει μέσα στην ιστορία!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emily_Zika
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον μέχρι να καταλάβεις ποιο θέμα πραγματεύεται. Όχι κάτι φοβερό λογοτεχνικά αλλά ευανάγνωστο.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με το καλημέρα με έκανε να το αφήσω. Είναι για παιδάκια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βάζω 3 αστέρια μόνο για το ηθικό δίδαγμα και το νόημα του βιβλίου. Διαφορετικά θα έβαζα 2. Είχε ωραία γραφή και καλό τέλος (του πρώτου βιβλίου). Χαρακτήρες μέτριοι, η ιστορία επίσης μέτρια και προβλέψιμη. Έγινε μεγάλος χαμός με το βιβλίο και ήθελα καιρό να το διαβάσω και κρατούσα μεγάλο καλάθι, ίσως έφταιξε και αυτό. Σε γενικές γραμμές, δεν ήταν τόσο κακό το βιβλίο, αλλά σίγουρα δεν θα το πρότεινα για ανάγνωση.

    0
  • Δυνατο βιβλιο με εντονες περιγραφες που σε βαζουν στην πλοκη. Απο τα καλυτερα της συγγραφεως και πολυ συγκινητικο. Μου αρεσε και η ταινια. Ηταν ευκολοδιαβαστο και κατανοητο.

    1
  • Εντάξει, δεν ήταν κάτι εξαιρετικό ως υπόθεση, ίσως οι μικρότερες ηλικίες να το βρουν πιο ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να ομολογήσω πως κόλλησα μαζί του από την αρχή και το σκεφτόμουν και μετά το τέλος, οπότε ναι, και μόνο γιαυτό αξίζει.

    1
  • Το διάβασα σε 3 μέρες! Δεν το αφήνεις από τα χέρια σου σε κρατάει σε αγωνία μέχρι να μάθεις πως θα εξελιχθεί η ζωή της πρωταγωνίστριας, τα βιώματα της παιδικής και εφηβικής ηλικίας της αλλά και πως την επηρεάζουν στις αποφάσεις του παρόντος.
    Ωραίο μυθιστόρημα, έχω ξεκινήσει ηδη το 2ο!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

1139 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
galani

Για 12 χρόνων όχι… περιγράφει αρκετές σκηνές ακατάλληλες για την ηλικία της

evita.v

Είναι καλή η μετάφραση; Θέλω να το πάρω αλλά σκέφτομαι στα αγγλικά

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κάποιες φορές αυτός που σε αγαπάει περισσότερο είναι και αυτός που σε πληγώνει περισσότερο. Η ζωή δεν ήταν εύκολη για τη Λίλι, όμως αυτό δεν την εμπόδισε να δουλέψει σκληρά για να εκπληρώσει όλα όσα ονειρευόταν.

Αφού έφυγε από τη μικρή πόλη του Μέιν, σπούδασε, μετακόμισε στη Βοστόνη και άνοιξε τη δική της επιχείρηση. Έτσι, όταν γνωρίζει τον γοητευτικό νευροχειρουργό Ράιλ Κινκέιντ, ξαφνικά η ζωή της φαντάζει πολύ όμορφη για να είναι αληθινή.

Ο Ράιλ είναι δυναμικός, πεισματάρης, ίσως και λίγο αλαζόνας. Όμως είναι και ευαίσθητος, πολύ ευφυής κι έχει αδυναμία στη Λίλι. Και όταν φοράει ρούχα χειρουργείου γίνεται ακόμα πιο γοητευτικός. Η Λίλι δεν μπορεί να τον βγάλει από το μυαλό της.

Ωστόσο η τεράστια απέχθειά του για τις σχέσεις είναι ανησυχητική. Και παρόλο που η Λίλι γίνεται η εξαίρεση στον κανόνα του, δεν μπορεί να μην αναρωτηθεί για ποιο λόγο ο Ράιλ απέφευγε να δεσμευτεί.

Όμως δεν την κατακλύζουν μόνο τα ερωτηματικά για τη σχέση της αλλά και οι σκέψεις της για τον Άτλας Κόριγκαν – τον πρώτο της έρωτα που τη δένει με το παρελθόν που άφησε πίσω της. Ήταν η αδελφή ψυχή και ο προστάτης της. Όταν ξαναεμφανίζεται, ξαφνικά ό,τι έχει χτίσει η Λίλι με τον Ράιλ απειλείται…

Είδος: Ρομαντικό Μυθιστόρημα

Τόνος/Ατμόσφαιρα: Έντονη συναισθηματική φόρτιση και ερωτική ένταση.

Γιατί το αγαπήσαμε

  • Η ιστορία είναι γεμάτη ανατροπές και έντονα συναισθήματα, κάνοντας το βιβλίο δύσκολο να το αφήσεις από τα χέρια σου.
  • Η συγγραφέας καταφέρνει να δημιουργήσει χαρακτήρες με βάθος και πολυπλοκότητα, με τους οποίους είναι εύκολο να ταυτιστείς.
  • Το βιβλίο πραγματεύεται σημαντικά κοινωνικά θέματα με ευαισθησία και ρεαλισμό.

Το βιβλίο αυτό είναι για σένα αν…

…σου αρέσουν τα ρομαντικά μυθιστορήματα που δεν φοβούνται να αγγίξουν δύσκολα θέματα και να σε κάνουν να αισθανθείς μια πληθώρα συναισθημάτων.

Και αν θέλεις να συνεχίσεις το ταξίδι…

Αν σε ενθουσίασε η ιστορία του "Τελειώνει με εμάς" και θέλεις να μάθεις τη συνέχεια της ιστορίας της Λίλι, υπάρχει και το βιβλίο "Αρχίζει με εμάς"που εστιάζει στην επανασύνδεσή της με τον πρώτο της έρωτα, τον Άτλας.

Διάβασε ένα απόσπασμα

«Όπως κάθομαι εδώ, με το ένα πόδι έξω από το τοιχίο, και κοιτάζω δώδεκα ορόφους κάτω τους δρόμους της Βοστόνης, δεν μπορώ να μη σκέφτομαι την αυτοκτονία. Όχι τη δική μου. Μου αρέσει αρκετά η ζωή μου και θέλω να δω πώς θα εξελιχθεί. Σκέφτομαι τους ανθρώπους εκείνους που αποφασίζουν να βάλουν τέλος στη δική τους.

Το μετανιώνουν ποτέ; Τη στιγμή που αφήνονται κι ένα δευτερόλεπτο πριν από τη σύγκρουση, κατά τη διάρκεια αυτής της σύντομης ελεύθερης πτώσης, θα πρέπει να υπάρχει μια μικρή αίσθηση μεταμέλειας. Άραγε κοιτάζουν το έδαφος να έρχεται καταπάνω τους και σκέφτονται: Σκατά. Αυτή ήταν μια πολύ κακή ιδέα; Για κάποιο λόγο δεν το πιστεύω.

Σκέφτομαι συχνά τον θάνατο. Ειδικά σήμερα, δεδομένου ότι δώδεκα ώρες πριν εκφώνησα τον πιο επικό επικήδειο που είχαν ακούσει ποτέ οι κάτοικοι της Πλιθόρα του Μέιν. Εντάξει, ίσως να μην ήταν ο πλέον επικός. Ίσως να ήταν ο πιο καταστροφικός. Εξαρτάται αν ρωτάς τη μητέρα μου ή εμένα. Τη μητέρα μου που μάλλον θα κάνει έναν ολόκληρο χρόνο να μου μιλήσει μετά τα σημερινά.»

Τι λένε οι χρήστες του Skroutz που το διάβασαν;

Οι περισσότεροι αναγνώστες έχουν εκφράσει έντονο ενθουσιασμό για το βιβλίο, το οποίο χαρακτηρίζουν ως υπέροχο και ιδιαίτερα καθηλωτικό. Πολλοί αναφέρουν ότι το διάβασαν πολύ γρήγορα, σε διάστημα 1,5 έως 3 ημερών, καθώς η ιστορία τους απορρόφησε σε μεγάλο βαθμό. Ιδιαίτερα θετικά σχόλια συγκεντρώνει η ικανότητα της συγγραφέως να μεταφέρει δυνατά μηνύματα, ιδίως όσον αφορά τις γυναίκες που έχουν βιώσει ή βιώνουν δύσκολες καταστάσεις. Επίσης, τονίζεται το αξιόλογο ύφος γραφής και ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεται το ευαίσθητο θέμα της ενδοοικογενειακής βίας. Οι χαρακτήρες περιγράφονται ως εξαιρετικά καλογραμμένοι και η ιστορία ως ρεαλιστική και συγκινητική. 

Κάποιοι αναγνώστες που το βαθμολόγησαν με λιγότερο από 4 αστέρια, ενώ εκτίμησαν την ευκολία στην ανάγνωση και το χιούμορ σε ορισμένα σημεία, καθώς και τα σημαντικά μηνύματα που θίγει το βιβλίο, εξέφρασαν επιφυλάξεις σχετικά με την εξέλιξη της ιστορίας, την οποία βρήκαν προβλέψιμη, καθώς και με την ανάπτυξη των χαρακτήρων.

Η γενική αίσθηση είναι ότι πρόκειται για ένα βιβλίο που αξίζει να διαβαστεί.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Colleen Hoover είναι μια επιτυχημένη συγγραφέας με πολλά μυθιστορήματα και νουβέλες στη συλλογή της, τα οποία έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση στη λίστα των New York Times και έχουν γίνει παγκόσμια best sellers. Ζει στο Τέξας με τον σύζυγό της και τους τρεις γιους τους. Επιπλέον, είναι η ιδρύτρια του The Bookworm Box, μιας αφιλοκερδούς συνδρομητικής υπηρεσίας και βιβλιοπωλείου που βρίσκεται στο Sulphur Springs του Τέξας.

Κατασκευαστής

Συγγραφέας
Colleen Hoover
Εκδότης
Διόπτρα
Είδος
Ερωτικό-Αισθηματικό
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
408
Έτος έκδοσης
2021
Διαστάσεις
14x21 cm
ISBN-13
9789606535796

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (130)

  1. 87
  2. 16
  3. 11
  4. 10
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Βάζω 3 αστέρια μόνο για το ηθικό δίδαγμα και το νόημα του βιβλίου. Διαφορετικά θα έβαζα 2. Είχε ωραία γραφή και καλό τέλος (του πρώτου βιβλίου). Χαρακτήρες μέτριοι, η ιστορία επίσης μέτρια και προβλέψιμη. Έγινε μεγάλος χαμός με το βιβλίο και ήθελα καιρό να το διαβάσω και κρατούσα μεγάλο καλάθι, ίσως έφταιξε και αυτό. Σε γενικές γραμμές, δεν ήταν τόσο κακό το βιβλίο, αλλά σίγουρα δεν θα το πρότεινα για ανάγνωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patra_μπ
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατο βιβλιο με εντονες περιγραφες που σε βαζουν στην πλοκη. Απο τα καλυτερα της συγγραφεως και πολυ συγκινητικο. Μου αρεσε και η ταινια. Ηταν ευκολοδιαβαστο και κατανοητο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini b
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντάξει, δεν ήταν κάτι εξαιρετικό ως υπόθεση, ίσως οι μικρότερες ηλικίες να το βρουν πιο ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να ομολογήσω πως κόλλησα μαζί του από την αρχή και το σκεφτόμουν και μετά το τέλος, οπότε ναι, και μόνο γιαυτό αξίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m_xen
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το διάβασα σε 3 μέρες! Δεν το αφήνεις από τα χέρια σου σε κρατάει σε αγωνία μέχρι να μάθεις πως θα εξελιχθεί η ζωή της πρωταγωνίστριας, τα βιώματα της παιδικής και εφηβικής ηλικίας της αλλά και πως την επηρεάζουν στις αποφάσεις του παρόντος.
    Ωραίο μυθιστόρημα, έχω ξεκινήσει ηδη το 2ο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan_Theodorakopoulou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι το πρώτο βιβλίο που διαβάζω της συγκεκριμένης συγγραφέα. το πήρα λόγω του hype που έχει γίνει από την ταινία.
    μου άρεσε πάρα πολύ η ιστορία, ο τρόπος γράφεις, η ανάλυση που έκανε στην ιστορία.
    το διάβασα μέσα σε 1,5 μέρα. περνάει πολύ ωραία μηνύματα για όποια γυναίκα έχει βιώσει η βιώνει μια τέτοια κατάσταση,εξηγεί πολύ όμορφα τα συναισθήματα κ τις σκέψεις που περνάνε από το μυαλό μιας γυναίκας.
    αγόρασα μαζί κ το δεύτερο που είναι η συνέχεια.
    την ταινία δ την έχω δει.
    το βιβλίο όμως το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nantia_Katsiantoni
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από τον χαμό που έγινε και εν όψη της επικείμενης ταινίας που βγαίνει πήρα κι γω το βιβλίο. Δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου και όταν το έκανα το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν ήταν να το τελειώσω. Κόλλησα αμέσως από την πρώτη σελίδα καθώς η Colleen Hoover σε κάνει πραγματικά να νιώθεις ότι είσαι μέσα στο βιβλίο και ζεις τα πάντα με την πρωταγωνίστρια. Απλός τρόπος τρόπος γραφής, ευκολοδιάβαστο με θέμα την ενδοοικογενειακή βία και τις προεκτάσεις της.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Stayrakaki5451
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο το προτείνω και σε άλλους να το διαβάσουν ανυπομονώ για το επόμενο που θα διαβάσω. Το τελείωσα μέσα σε δύο μέρες και ήταν πολύ ευχάριστο και μου έμαθε χρήσιμα πράγματα.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arepskali
    2
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς δεν μου αρεσε.. Υπαρχει το χιουμορ που μου αρεσε σε καποια σημεια, τα μηνυματα που περναει και ο ευκολοδιαβαστος τροπος γραφης.. ΑΛΛΑ! Δεν μου αρεσε η ιστορια! Ολα τα γεγονοτα συνεβαιναν την καταλληλοτερη στιμη και πλεον το τι θα συμβει ηταν αναμενομενο. Δεν θεωρω πως με συγκλονησε κατι στο βιβλιο, γιατι το πως θα εξελιχθει η ιστορια ηταν αναμενομενο. Δεν συμφωνω σε αρκετα πραγματα, σχετικα με τις πραξεις της ηρωιδας.. Ουτε συμφωνω πως οι αφθορμητες επιλογες της ηταν σωστες ΟΥΤΕ ΗΤΑΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ! Θεωρω πως το βιβλιο ειναι καθαρα για κοπελες 14-17 χρονων και σε καμια περιπτωση για μεγαλυτερες ηλικιες! Ο λογος που βαζω 2 αστερια και οχι 1, ειναι επειδη ειχε καποια κωμικα στοιχεια που μου αρεσαν αρκετα!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nfire24
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολοδιαβαστο με πολύ ενδιαφέρουσα πλοκή, σου κράτα το ενδιαφέρον. Οι χαρακτήρες είναι αποκύημα φαντασίας αλλά τα γεγονότα βασίζονται σε σκηνές της ζωής της συγγραφέως. Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε άτομα από την εφηβεία και εξής. Θίγει σημαντικά και επίκαιρα θέματα!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Roza_lia
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία υπόθεση. Περνάει σημαντικά μηνύματα! Αξίζει να το διαβάσετε. Σου κρατάει το ενδιαφέρον καθόλη τη διάρκεια που το διαβάζεις

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iro_lepida
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο που θα πω είναι ότι υπάρχει λόγος που είναι no1 bestseller στο booktok και στην παγκόσμια αγορά! Εξαιρετικοί χαρακτήρες και μία δύσκολη ιστορία ενδοοικογενειακής βίας που γεννά έρωτες και ίντριγκες. Βασίζεται στη πραγματική ιστορία της μητέρας της συγγραφέας. όπου το σύστησα το λάτρεψαν! Είναι απίστευτο βιβλίο και υπάρχει πλέον και η συνέχεια του! Ανυπομονώ να μεταφραστούν κι άλλα βιβλία της Hoover!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eL*Sa
    2
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβάζεται αρκετά εύκολα και ξεχνιέται το ίδιο εύκολα. Καμιά σχέση με τα διθυραμβικά σχόλια που διάβασα κατά τόπους. Ενδιαφέρουσα ιστορία, όμως δεν αναπτύσσεται με τον τρόπο που πρέπει και στα σωστά σημεία. Επίσης με χάλασαν οι υπερβολές.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Δεν ήταν ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisnomikos457
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο βιβλίο τέλεια η μορφή του έρωτα που δίνει όπως και ο τρόπος που θίγει το θέμα της ενδοοικογενοιακις βίας ( συγνώμη αν το γραφο λαθος)
    σας συστήνω ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε αν είστε από 13 και άνω ακόμα και άτομα μεγαλύτερη ηλικιας περιμένω να πάρω το αρχίζει με εμάς που είναι η συνέχεια του τελειώνει με εμάς

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margarita_tsirozoglou
    2
    16 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετριότατο. Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε τοσο χαμός με αυτό το βιβλίο. Απλή γραφή , χωρίς να χτίζονται οι χαρακτήρες και χωρίς νόημα οι διάλογοι. Για εφηβικές ηλικίες. Τελείως αδιάφορο.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argie19_02
    2
    12 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ψάρωσα που έγινε τόσος ντόρος και έπεσα στην παγίδα . Κακώς. Ίσως σε μικρότερες ηλικίες να έχει μεγαλύτερη απήχηση ή σε κάποιον που καταπιανεται τώρα με τη λογοτεχνία . Δεν χτίζει χαρακτήρες , σχέσεις κτλ .το χιούμορ και η απόδοση των χαρακτήρων θυμίζει αμερικανική ταινία κακής ποιότητας

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Sotiriadou
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο θέματα και το προσεγγίζει τόσο όμορφα! Διδάσκει και ενημερώνει στα πολλά γιατί που σκέφτονται οι τρίτοι όσον αφορά τα θύματα.

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ποιότητα χαρτιού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna Galari
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολοδιαβαστο και με κρατησε σε αγωνια μεχρι το τελος! Υπεροχη ιστορια ΑΛΛΑ δεν ειναι σιγουρα για παιδια κατω των 16 που βλεπω σε μερικα σχολια. Ξεκουραστο και δεν το βαρεθηκα ποτε! Σε 2 μερες το διαβασα ολο. Ειναι απο τα βιβλια που στο μυαλο σου φτιαχνει εικονες και νιωθεις λες και ειδες μια ταινια. Δεν ειναι μια συνηθισμενη ιστορια αγαπης σιγουρα, μεχρι και τον επιλογο δεν ηξερα που θα κατεληγε τελικα η ιστορια και αυτο με κρατησε σε αγωνια.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aggeliki1589952515
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά ένα από τα καλύτερα βιβλία! Αξίζει να το διαβάσετε δεν είναι αυτή η συνηθισμένη ιστορία αγάπης που βλέπουμε όλη την ώρα έχει ανατροπές και θίγει πολύ ωραίο θέμα δεν είναι μελό έχει έρωτα αλλά όλα ρεαλιστικά και σε κάνει να δεις την ενδοοικογενειακή βια με άλλο μάτι μέσα από τα μάτια του ατόμου που το βιώνει

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Kiousi2795
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα πρότεινα αυτό το βιβλίο σε άτομα 13 ετών και άνω.
    Μπορώ να πω ότι είναι από τα καλυτερα βιβλία που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maximiadis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το λατρεύω απλα! Προς την μέση άρχισα να το βαριέμαι καπως αλλά μην το παρατήσετε πιο μετα εχει φουλ ενδιαφέρον! Το συνιστώ σε ολους!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiotagaitani
    1
    15 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τι να πω. Αν δεν είσαι 12-15 χρόνων το βιβλίο είναι τραγικό. Η γραφή είναι πάρα πολύ απλοϊκή, δεν υπάρχει ουσία και πλοκή, δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο έχει συζητηθεί τόσο πολύ. Εγώ το πήρα γιατί άκουσα ότι πραγματεύεται σχέσεις μετά από κακοποίηση, αλλά ειλικρινά οτιδήποτε πέρα από αυτό. Αν θέλετε να δείτε εάν θα σας αρέσει πρώτα ψάξτε το audiobook στο YouTube να δείτε ότι όντως είναι απλά ρηχό. Σε πολλά κεφάλαια γίνεται συνέχεια επανάληψη των ίδιων πραγμάτων. Πάρτε κάτι άλλο χίλιες φορές δεν αξίζει.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Δεν ήταν ενδιαφέρον
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Δε θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Δε θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavroula_Staikou
    2
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβάζεται εύκολα αλλά μην τρελαθούμε κατατάσσοντας το σε ένα βιβλίο με βάθος. Καταλαβαίνω γιατί το διαβάζουν «όλοι». Όπως το 50shades.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Ίσως το πρότεινα για ανάγνωση
    • Δε μου άρεσε το ύφος γραφής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VaSilikh_GvL
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε πολύ! Το είδα σε διαφήμιση ανάμεσα στα βιβλία που αν διαβάσεις δεν θα θες να διαβάσεις κάτι άλλο. Τόσο καλό το χαρακτήριζε! Και είχε όντως μια μεγάλη δόση αλήθειας!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ίσως να διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • llama_ra
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα πολύ καλό βιβλίο που περνάει σωστά μηνύματα για πολύ σοβαρά θέματα. Διαβάστε το!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giaxxo
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξερω αν ειναι μοδα αλλα το αγορασε ολη η ταξη της κορης μου (β γυμνασιου)
    Της κορης μου της αρεσε τοσο που ζητησε και δευτερο βιβλιο της ιδιας συγγραφεως.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despoinoyla_rea
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά το Ένστικτο ένα ακόμα υπέροχο βιβλίο που σε βάζει σε σκέψεις !!
    Χωρίς περιττές περιγραφές που κουράζουν τον αναγνώστη !
    Απλή γραφή που σε βάζει μέσα στην ιστορία!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emily_Zika
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον μέχρι να καταλάβεις ποιο θέμα πραγματεύεται. Όχι κάτι φοβερό λογοτεχνικά αλλά ευανάγνωστο.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Θα διάβαζα βιβλίο του ίδιου συγγραφέα
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Ήταν σχετικά ενδιαφέρον
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με το καλημέρα με έκανε να το αφήσω. Είναι για παιδάκια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βάζω 3 αστέρια μόνο για το ηθικό δίδαγμα και το νόημα του βιβλίου. Διαφορετικά θα έβαζα 2. Είχε ωραία γραφή και καλό τέλος (του πρώτου βιβλίου). Χαρακτήρες μέτριοι, η ιστορία επίσης μέτρια και προβλέψιμη. Έγινε μεγάλος χαμός με το βιβλίο και ήθελα καιρό να το διαβάσω και κρατούσα μεγάλο καλάθι, ίσως έφταιξε και αυτό. Σε γενικές γραμμές, δεν ήταν τόσο κακό το βιβλίο, αλλά σίγουρα δεν θα το πρότεινα για ανάγνωση.

    0
  • Δυνατο βιβλιο με εντονες περιγραφες που σε βαζουν στην πλοκη. Απο τα καλυτερα της συγγραφεως και πολυ συγκινητικο. Μου αρεσε και η ταινια. Ηταν ευκολοδιαβαστο και κατανοητο.

    1
  • Εντάξει, δεν ήταν κάτι εξαιρετικό ως υπόθεση, ίσως οι μικρότερες ηλικίες να το βρουν πιο ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να ομολογήσω πως κόλλησα μαζί του από την αρχή και το σκεφτόμουν και μετά το τέλος, οπότε ναι, και μόνο γιαυτό αξίζει.

    1
  • Το διάβασα σε 3 μέρες! Δεν το αφήνεις από τα χέρια σου σε κρατάει σε αγωνία μέχρι να μάθεις πως θα εξελιχθεί η ζωή της πρωταγωνίστριας, τα βιώματα της παιδικής και εφηβικής ηλικίας της αλλά και πως την επηρεάζουν στις αποφάσεις του παρόντος.
    Ωραίο μυθιστόρημα, έχω ξεκινήσει ηδη το 2ο!

    1
  • Δες τα όλα
15,94 €
5,00 €   μεταφορικά