Πεταμενα λεφτα. Το πηρα το περασμενο καλοκαιρι, το χρησιμοποιησα μια φορα για να κανω backup σημαντικα αρχεια, απο κει και περα 2-3 φορες για να δω καμια ταινια στην τηλεοραση και σημερα που πηγα να ψαξω κατι απο το backup επαψε να δουλευει. Δεν φορμαρεται σε NTFS, η αντιγραφη αρχειων θελει αιωνες, μεχρι που σταματησε να το βλεπει η τηλεοραση, μετα το φορμαρισμα σε FAT32 εχασε την μιση χωρητικοτητα και πηγε στα 32GB, και τελος ουτε μπορεις να αντιγραψεις ή να περασεις αρχεια, κολλαει στη μεση και πεταει σφαλμα, με καμια προσευχη ισως καταφερει να αντιγραψει καποιο μικρο αρχειο. Μακρια απ αυτο, η πιο χαλια αγορα που εχω κανει. Ευτυχως που προνοησα και κρατησα αντιγραφα των ιδιων αρχειων και στον παλιο υπολογιστη μου, αλλιως θα τα κλαιγα τα δεδομενα. Κατεληξε εκει που επρεπε να ειναι, στα σκουπιδια. Χρονια εχουν περασει εκατονταδες στικακια απο τα χερια μου, αυτο αποδειχθηκε το πιο μαπα απ ολα. Η μονη φορα που μου χαλασε USB στικ ηταν οταν συνδεσα λαθος τις επαφες της μητρικης με τις θυρες του πυργου, ολα τα αλλα στικ κλεινουν 10ετια και ακομα δουλευουν.