Το Anniversary Edition περιλαμβάνει το Skyrim Special Edition και όλο το περιεχόμενο του Creation Club, που υπήρχε στην κυκλοφορία του παιχνιδιού όπως quests, armor και gameplay modes
αυτή η έκδοση παίζει στο vr
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Κρατήστε στα χέρια σας την ασύλληπτη δύναμη των δράκων με την πλήρως ανανεωμένη έκδοση του πολυβραβευμένου παιχνιδιού ρόλων της Bethesda.
Κρατήστε στα χέρια σας την ασύλληπτη δύναμη των δράκων με την πλήρως ανανεωμένη έκδοση του πολυβραβευμένου παιχνιδιού ρόλων της Bethesda.
Κρατήστε στα χέρια σας την ασύλληπτη δύναμη των δράκων με την πλήρως ανανεωμένη έκδοση του πολυβραβευμένου παιχνιδιού ρόλων της Bethesda.
Επιστρέψτε στην αξέχαστη γη των δράκων και των μυστικών ταγμάτων, με το διάσημο πέμπτο κεφάλαιο του έπους των Elder Scrolls, τώρα στο PlayStation 4.
Το Anniversary Edition περιλαμβάνει το Skyrim Special Edition και όλο το περιεχόμενο του Creation Club, που υπήρχε στην κυκλοφορία του παιχνιδιού όπως quests, armor και gameplay modes
Πλήρως ανανεωμένο για το PlayStation 4. Επισκεφθείτε τις αγαπημένες σας περιοχές σε υψηλή ευκρίνεια, με εντελώς νέα εφέ φωτισμού και γραφικών, όπως επίσης και πλήθος από άλλες οπτικές βελτιώσεις.
Αφού καταφέρατε να βγείτε ζωντανοί από την κτηνώδη επίθεση ενός δράκου που στοίχισε τις ζωές αυτών που σας αιχμαλώτησαν, ξεκινάτε για ένα ταξίδι στους αγριότοπους των παγωμένων βόρειων περιοχών της Tamriel.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω. Ήταν και είναι έπος το Skyrim, βέβαια είναι πολύ παλιό πλέον για τα σημερινά στάνταρ τεχνολογίας αλλά ακόμα και σήμερα παίζεται άνετα.
Δεν περίμενα να είναι τόσο ενδιαφέρουσες οι προσθήκες του Anniversary, οκ είναι μερικά Mod που αλλάζουν λίγο το παιχνίδι ή προσθέτουν υλικό. Όμως είναι πολύ καλό φτιαγμένα και ειδικά το survival mode αλλάζει όλο το σκεπτικό του παιχνιδιού. Αποκτάει νόημα το να μαγειρεύεις και να αλλάζεις ρούχα ανάλογα με το περιβάλλον που βρίσκεσαι.
Επιπλέον πολλά λάθη και κολλήματα έχουν διορθωθεί πλήρως οπότε είναι πιο ευχάριστη η εμπειρία. Επειδή έχω και την έκδοση για pc, τολμώ να πω ότι τρέχει καλύτερα στο playstation. Τουλάχιστον από την άποψη ότι οο NPC δεν έχουν τόσα προβλήματα και ότι σε 4k ποιότητα δεν έχει προβλήματα με τα εφέ.
Είναι τόσο μεγάλο που ακόμα και μετά απο 10 χρόνια δεν παύεις να βρίσκεις νέα πράγματα.
οποιος δεν εχει παιξει το διαμαντι της bethesda χανει μια εμπειρια rpg ανοικτου κοσμου ανεπαναληπτη με τεραστιους χαρτες το παιχνιδι τα σπει customization χαρακτηρας npcs γεματοι ζωντανοι κοσμοι με random η και οχι συμβαντα στο παιχνιδι ενα must για rpgακιδες και οχι μονο στολιδι ελπιζουμε σε αντιστοιχο παιχνιδι απο την εταιρεια στο μελλον
4 αστέρια μονο και μονο για την τιμή που είναι υπερβολική. επίσης λείπει ο φυσικός χάρτης απο την θήκη του παιχνιδιού
Έλα τώρα που θέλεις και κριτική για το Skyrim...
Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να το έχεις σε ΌΛΕΣ τις κονσόλες γιατί είναι must.
Είναι 2 κλικ κάτω από το witcher 3, αλλά όσο το παίζεις τόσο πορώνεσαι, τελικά αξίζει τα λεφτά του (είναι παιχνίδι για πάνω από από 200 ώρες παιχνίδι)
Ένα από τα καλυτέρα παιχνίδια που εχω παίξει , κι ας είναι και παλιο αμα βλέπετε αυτό το κομμεντ να το αγοράσετε το παιχνίδι το συσταίνω ανεπιφιλαχτα...
Είναι σχετικά καλό παιχνιδάκι αλλά το βαριέσαι πολύ γρήγορα. Επίσης έχει όλα τα dlcs που αυτό είναι πολύ θετικο, τα γραφικά ειναι σχετικά καλά για παιχνίδι 2011 αλλά μην περιμένετε κάτι εξωπραγματικό. Το gameplay στο third person δεν είναι καλό και γενικά δεν παίζεται αλλά σε first person είναι μια χαρα. Το καλύτερο που έχει το παιχνίδι είναι τα mods με τα οποία μπορείς να βελτιώσεις την εμπειρία του παιχνιδιού σε μεγάλο βαθμό. Γενικά το story mode είναι σχετικά λίγο βαρετό για εμένα αλλά σας συνιστώ να το σκεφτείτε πριν το πάρετε.
Πολυ καλο παιχνιδι ανοιχτου κοσμου, δημιουργιας χαρακτηρα, αλλα και επεμβασης στο χαρτη του παιχνιδιου με την εργαλειοθηκη κατασκευης σπιτιου η παλατιου! Καταπληκτικη ηχητικη επενδυση και ατμοσφαιαρα! Φτιαχνεις το δικο σου ηρωα και ταξειδευεις σε ενα τεραστιο κοσμο! Πολυ καλο σεναριο και Quests! Μαθηματα Σεναριου ακομη και για το Game Of Thrones!!!
Είναι το καλύτερο παιχνίδι που έπαιξα και πίστεψτε με έχω παίξει πολλά έφτασα μέχρι και σε σημείο να κολλήσω άφησα του skyrim στον τοίχο μου επισεις ονόμασα τον γάτο μου m'aiq
Δεν είχα παιξει κανένα elder scrolls παλιότερα,οπότε είπα να δώσω μια ευκαιρία στο Skyrim... Οπότε πήρα το special edition στα 20€(Αυτά που θα πω βασίζονται σε 45 ώρες που έχω παίξει μέσα σε 2 εβδομάδες)
Στην αρχή έλεγα'σιγα μην είναι τόσο καλό"Κι όμως το παιχνίδι είναι αριστούργημα... Τεράστιος χάρτης, μπορείς να παίξεις όπως θες,και πάνω απ'ολα side quests με πολύ content...
Δεν έχω εξερευνήσει ολόκληρο τον χάρτη λόγο του μεγέθους του, όλη αυτή η ελευθερία στο combat απλα είναι το κάτι άλλο,και τα side quests είναι μπόλικα... Επίσης υπάρχουν τα: College Of Winterhold για όποιον θέλει να παίξει με μαγιά,το thieves guild για οποίος θέλει να γίνει κλέφτης και το dark brotherhood για οποίος θέλει να γίνει "πληρωμένος δολοφόνος".Εκτός απ'όλα αυτά μπορείς να αγοράσεις σπίτια, άλογα,να παντρευτεις και να υιοθετήσεις παιδιά
Υπάρχουν 3 DLC τα οποία (εάν δεν κάνω λάθος) μπορείς να γίνεις βαμπίρ,να κυνηγάς βαμπίρ και να καβαλας δράκους...
Μιας και ανέφερα δράκους,τα bossfights με τους δράκους είναι απλά επικά...Τέλος
Τα skills σου τα κάνεις level up ενώ τα χρησιμοποιήσεις το οποία ήταν και κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση!
Τα γραφικά είναι αρκετά οκ,αλλά ο ήχος έχει κάποια μικρά πρόβληματα αλλά αρκετά ασήμαντα....
Δεν γίνεται να μην αναφέρω τα mods τα οποία,εάν ψάξεις λίγο, μπορείς να παίξεις ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι...
Απλά ένα τέλειο επικό παιχνίδι!!!
10/10!
Εχει πολυ καλη Μουσική αλλα θελει δουλεια ακομα Με τους ηχους τον ζωων !! Καλο game play story !! Καποια προβλημματα και κολλήματα που εχει καποιες στιγμες οταν κολλάει ο ήρωας ανάμεσα σε διάφορα αντικείμενα όπως δένδρα και βράχους ανάμεσα ,κάτω από σκάλες κτλ. Καλό game παιδιά!!! Πολύ καλή δουλειά!!!
Μακραν απο τα καλυτερα games που εχω παιξει. Θυμαμαι που επαιζα στο ps3 του ξαδερφου μου και στο δικο μου αργοτερα αλλα δεν ειχα προλαβει να παιξω πολυ γτ το ps3 με χαλασε μετα απο λιγες μερες . Τωρα πριν απο 3 μερες που το πηρα για το ps4 παιζω παρα πολυ. Πραγματηκα το λατρευω! Εχει απιστευτο story και ομορφα γραφικα! Αν παιζεις fORtNiTe καλυτερα αστο γιατι αυτο το game ειναι αποκληστικα για hardcore gamers! Επισεις απο ποτε το skyrim εχει online? XD
Το παιχνίδι είναι ΙΔΙΟΦΥΕΣ και το ανακαλύπτεις όχι στην πρώτη μισή ώρα αλλά όταν ασχοληθείς μαζί του πραγματικά. Αν θέλει κάποιος να περάσει την ώρα του, απλά ας ασχοληθεί με κάποιο άλλο παιχνίδι π,χ. pac man. Δεν χρειάζονται αίολα σχόλια όταν δεν καταλαβαίνουμε κάτι. Το παιχνίδι είναι για πραγματικούς gamers που αναζητούν το διαφορετικό και όχι τα τετριμμένα. Το παν σε ένα παιχνίδι δεν είναι τα γραφικά του αλλά το σενάριο και το βάθος του. Επίσης όποιος θέλει multipleyer υπάρχουν αλλά ESO να ασχοληθούν, ας απολαύσουν τι μαγεία του single player. Το παιχνίδι αξίζει και ας έχουν περάσει 8 χρόνια από την κυκλοφορία του. Ελπίζω το επόμενο να είναι αντάξιο του. Το περιμένουμε με ανυπομονησία...
Δεν μπορω να πω οτι δωσαν και πολυ σημασια στην αναβαθμιση των γραφικων..υπαρχουν παιχνιδια remastered που εχουν ΠΟΛΥ καλυτερα γραφικα,αλλα η bethesda νοιαζεται μονο για τις πωλησεις..πιστευω κι ενας ακυρος θα ειχε κανει καλυτερη δουλεια στην αναβαθμιση απ το ps3 στο ps4,γι αυτο και εχουν επιτρεψει τα mods,για να κανουν αλλοι τη δουλεια που θα πρεπε να κανουν αυτοι...το παιχνιδι εννοειται οτι ειναι καλο,αλλα λογω της ελλιπης δουλειας τους δεν αξιζει πανω απο 10 ευρω,και δεν εχουν βαλει και τον χαρτη μεσα οι παλιοτσιπηδες...
Θα ακουστεί βλάσφημη (σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει) η άποψη μου, αλλά δεν άντεξα πάνω απο 45 λεπτά. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ βαρετό και χοντροκομμένο. Μίζερα γραφικά και τοπία, μίζεροι χαρακτήρες, κακές ερμηνείες, χοντροκομμένο σύστημα χειρισμού. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί έκανε τόσο πανικό.
Το παιχνίδι είναι τρομερό έχω ξοδέψει πολλές ώρες και δεν το έχω βαρεθεί ακόμα πολύ ωραίο story και γραφικά :)
Όταν ένα παιχνίδι βγαίνει στην αγορά remastered η τιμή του θα πρέπει να είναι το μέγιστο 25€.
Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό είναι κλοπή.Δεν μπορεί η έκδοση για υπολογιστές να κυμαίνεται στο 1/3 της τιμής που έχει στο PS4.
Το παιχνίδι αποτελεί κόσμημα σε κάθε συλλογή.
Ότι και να πεις κανεις ειναι λίγο. Αξίζε να το παιξει κανείς ακόμη και μετα από 7 σχεδόν χρόνια, πιθανόν και για 15 ακόμη κ όταν βγεί το The Elder Scrolls VI.
Το συγκρίνανε με το Witcher 2 to 2014 είναι τόσο καλό που γρήγορα ξεκινήσανε να το συγκρίνουν με το Witcher 3 που βγήκε Μαίο του 2015 (3,5 χρόνια μετά!).
MUST game, το όποιο witcher, ακόμη κ το καταπληκτικό και λατρεμένο για εμένα Baldur's Gate 2 τόσο ντόρο, μόδα δεν είχε κάνει, όσο το Skyrim.
Το καλυτερο RPG που μπορω να ονομασω, η κυρια ιστορια δεν ειναι τιποτα ξεχωριστο αλλα τα περισσοτερα sidequests ειναι απλα απιστευτα. Έχω 330 ωρες στο steam και το πηρα σε ps4 για platinum επιτευγμα. Ολοι λενε για τις μαχες που εχει το Skyrim και συμφωνο, να τρεχεις σαν βαρβαρος με ενα σπαθι είναι ωραιο αλλα έχει πολυ φτωχο αποτελεσμα. Αν δεν σε ικανοποιεε αυτο υπαρχουν δεκαδες αλλοι τροποι: Μαγος, Κλεφτης, Stealth κτλπ. Ταυτοχρονα το παιχνιδι ειναι rpg οποτε μπορεις να κανεις δικα σου πραγματα πχ: Εμπορος, Κανιβαλος (sidequest αντικείμενο), εξερευνητης κτλπ. Μπορεις ακομη και να μπεις σε ομαδες οπως: Δολοφονοι (Dark Brotherhood), Μαγοι (College of Winterhold), Κλεφτες (Thieves Guild), Συνοδος? (Companions) κτλπ. Καθε φυλη έχει τα δικα του προνομια, πχ τα Kha'Jit ειναι πιο καλοι κλεφτες ενω τα Wood Elves ειναι γεννημενοι τοξοτες. Με τα DLC αποκτας καινουρια υπεροχα quests όπου διαλεγεις να γινεις Βαμπιρ η Κυνηγος βαμπιρ με καινουρια οπλα και νεα προνομια σε ηδη παρον πραγματα. Καλυτερη οικογενεια μπορωντας να φτιαξεις δικα σου τεραστια σπιτια να υιοθετησεις εως και 2 παιδια. Ολοκληρο καινουριο νησι με νεα quest, αντικειμενα, οπλα, shouts, sidequests, ζωα κτλπ. Το μονο θεμα που βαζο ειναι οι επαναλαμβανομενοι διαλογοι, σιγουρα εχεις ακουσει το "arrow το the knee" καπου μέσα στο internet και θα το ακους συχνά ενω κυκλοφορεις μεσα σε μια πολη στο Skyrim. Πολλα πραγματα μπορουν να βελτιωθουν με mods αλλα υπαρχουν κυριος στην εκδοση του PC, η PS4 μορφη παντως εχει μερικα δικα του mods.
Μην το πάρετε αν έχετε παίξει Witcher 3 πρώτα, θα απογοητευτείτε, όπως εγώ που έπαιξα πρώτα το witcher 3 και μετά ψάχνοντας για παρόμοιο τίτλο πήρα το skyrim. Βέβαια υπάρχει η διαφορά κάποιων χρόνων στα 2 παιχνίδια και το witcher ειναι αντιγραφή του skyrim, ΣΕ ΟΛΑ, είναι όμως ανώτερο, ΣΕ ΟΛΑ. Να ξεκινήσω από το loot που στο Elder Scrolls είναι απογοητευτικό, το combat system τραγικό, η κινήσεις πειριορισμένες, στο witcher μόνο με τούμπες ανέβηκα σε βουνά με χιόνι που δεν υπήρχε δρόμος καν για να ανεβεις εκεί πάνω ή υπήρχε κοντά αλλά δεν με απασχολούσε. Δεν αναφέρομαι για τους διαλόγους, δεν ξέρω αν μιλάει ο χαρακτήρας στο skyrim διότι το παράτησα καθώς με κουρασε μετά απο κάποιες ώρες παιχνιδιού. Αν όντως θέλετε να μπείτε στον κόσμο του elder scrolls καθώς κυκλοφορεί η είδηση πως θα βγει κάποια στιγμή το 6 και έχετε παίξει το witcher 3 τότε οπλιστείτε με υπομονή και μπόλικους καφέδες, διότι θα σας κοιμήσει, και πάρτε το. Για να κλείσω, σαν παιχνίδι του 2011 το Elder Scrolls 5 είναι παιχνιδάρα εν έτει 2017 και σε σύγκρίση με το witcher είναι σαν να παιζετε tomb raider 2-3-4... ενώ έχετε παίξει το rise ή uncharted 1 ενώ έχετε παίξει το 3 και το 4
Αν αναλογιστεί κανείς ότι το παιχνίδι βγήκε την 11/11 2011 μπορεί να καταλάβει και το μέγεθος της επιτυχίας του.. Πόσα παιχνίδια αυτού του είδους αξίζει να τα παιξεις ακόμα μετά από 6,5 χρόνια .. Στο χώρο του gaming 6,5 χρόνια είναι αιώνας.. Προφανώς αν δεν το έχετε παιξει απλά πρέπει να το δοκιμάσετε. ¨Οσοι το έχετε παίξει σε ps3 θα δείτε διαφορές αλλά μόνο στα γραφικά. Το μεγάλο μειονέκτημα του παιχνιδιού κατά τη γνώμη μου ήταν και είναι το melee combat που πάντα το νιώθεις "αδεξιο" . Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν λάθος που δεν σου επιτρέπει να κανεις lock σε έναν εχθρο όπως το dark souls . Παρ όλα αυτά η συνολική εμπειρία είναι ανεπανάληπτη και στην προσφέρει κυρίως ο κόσμος του παιχνιδιού που είναι υπέροχος. Οσον αφορά τα γραφικά πάντα η αδυναμία της Bethesda είναι τα προσωπα των npc που εμφανίζονται εντελώς "ξυλινα" ειδικά οταν μιλάνε. Πάντως οποιος πραγματικά αγαπάει αυτό το παιχνίδι αξίζει να ασχοληθεί σε pc με mods. Υπάρχουν απειρα για την απλη εκδοση και τώρα βγαίνουν καποια και για αυτή (η παλια ήταν σε 32 bit και τωρα πρεπει ολα να αλλαξουν σε 64) . Το ότι δεν έχει multiplayer θεωρω ότι δεν είναι μειονεκτημα και ειδικα για την εποχή που βγήκε. Μακάρι να βγει σύντομα το επόμενο. Υ.Γ. Προσοχή στο κάψιμο μπορεί ευκολα να σας φάει πάνω από 100 ώρες... Υ.Γ. 2 όσοι θέλετε να ασοληθείτε σοβαρά με builds κτλ αξιζει να αγοράσετε (αν κυκλοφορεί ακόμα ) το official guide .. έχει τα πάντα και σε διευκολύνει επειδή εξηγεί και καποιες "κρυφές" πτυχές του παιχνιδιού.
Απίστευτη αναβάθμιση, για μένα έκανε την διαφορά στον οπτικό τομέα..πολύ απλά το αυθεντικό δεν μου άρεσε, ενώ αυτό μου αρέσει. Επιτέλους μπορούμε να ευχαριστηθώ τις άπειρες ώρες φανταστικού gameplay που προσφέρει ο τίτλος.
Το είχα στο pc, το ξαναπήρα στο ps4. Τρελό κόλλημα..μοναδικό του μείον το ότι δεν έχει multiplayer mode
φοβερο παιχνιδι απλα master piece και δεν το βαριεσαι με τοσα που εχεις να κανεις. χαιρομαι που το εχω στη συλλογη μου.
To ειχα ηδη σε PS3 την πληρη εκδοση, πηρα χθες απο το Playstation shop με εκπτωση 50% (μονο 28€) το πληρες πακετο για το PS4. Τελειο απο κάθε αποψη, κι ας ειναι παιχνιδι του 2012. Το μονο RPG που στέκεται στα ισια απέναντι του (και με λιγο καλυτερα γραφικα) ειναι το Witcher3.
Μετα απο 2 μηνες παιχνιδιου, ξεχωρισε εναντι της παλιας εκδοσης του PS3 το οτι εχει καλυτερα γραφικα, χωρις lag σε μαχες, καλυτερο draw distance (χρησιμο ειδικα για τοξοβολια), φορτωνει πολυ γρηγοροτερα στην αλλαγη πιστας και φυσικα... τα Mods! αλλαζουν πολλα χαρακτηριστικα του παιχνιδιου, αν και σου στερουν τα trophies.
Αξίζει κάθε ευρώ! Είναι μια περιπέτεια επικόν διαστάσεων. Είναι μόνο single player αλλά αξίζει να το παίζεις μόνο σου. Πάρτε το και παίξτε το άφοβα παιδιά. Δε θα το μετανιωσετε.
Το παιχνιδι ειναι απιστευτο, το εχω καψει για την ωρα(#πανελλήνιες2016) και τα mods ειναι καταπληκτικά
Το καλυτερο με διάφορα RPG που έχει περάσει απο τον μαγικό κοσμο του PC, έρχεται στην δοξασμένη Remastered εκδοση του. Τεραστια maps, καταπληκτικό story, και ατέλειωτες ώρες παιχνιδιού όλα σε ενα με 50€ . Δεν ξέρω αν υπαρχουν λογια να το εκφράσουν αυτό. Με συγχωρειτε λοιπον, γιατι θέλω και γω σαν gamer να φωναξω το δικο μου Fus Ro Dah! Τα λέμε στο επόμενο παιχνιδι!
Μαζί με Witcher 3 τα καλύτερα γκειμ που έχουν φτιαχτεί ποτέ
Φανταστικό περιβάλλον, ωραία ιστορία και γενικά το παιχνίδι αξίζει
Αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω. Ήταν και είναι έπος το Skyrim, βέβαια είναι πολύ παλιό πλέον για τα σημερινά στάνταρ τεχνολογίας αλλά ακόμα και σήμερα παίζεται άνετα.
Δεν περίμενα να είναι τόσο ενδιαφέρουσες οι προσθήκες του Anniversary, οκ είναι μερικά Mod που αλλάζουν λίγο το παιχνίδι ή προσθέτουν υλικό. Όμως είναι πολύ καλό φτιαγμένα και ειδικά το survival mode αλλάζει όλο το σκεπτικό του παιχνιδιού. Αποκτάει νόημα το να μαγειρεύεις και να αλλάζεις ρούχα ανάλογα με το περιβάλλον που βρίσκεσαι.
Επιπλέον πολλά λάθη και κολλήματα έχουν διορθωθεί πλήρως οπότε είναι πιο ευχάριστη η εμπειρία. Επειδή έχω και την έκδοση για pc, τολμώ να πω ότι τρέχει καλύτερα στο playstation. Τουλάχιστον από την άποψη ότι οο NPC δεν έχουν τόσα προβλήματα και ότι σε 4k ποιότητα δεν έχει προβλήματα με τα εφέ.
Είναι τόσο μεγάλο που ακόμα και μετά απο 10 χρόνια δεν παύεις να βρίσκεις νέα πράγματα.
οποιος δεν εχει παιξει το διαμαντι της bethesda χανει μια εμπειρια rpg ανοικτου κοσμου ανεπαναληπτη με τεραστιους χαρτες το παιχνιδι τα σπει customization χαρακτηρας npcs γεματοι ζωντανοι κοσμοι με random η και οχι συμβαντα στο παιχνιδι ενα must για rpgακιδες και οχι μονο στολιδι ελπιζουμε σε αντιστοιχο παιχνιδι απο την εταιρεια στο μελλον
4 αστέρια μονο και μονο για την τιμή που είναι υπερβολική. επίσης λείπει ο φυσικός χάρτης απο την θήκη του παιχνιδιού
Έλα τώρα που θέλεις και κριτική για το Skyrim...
Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να το έχεις σε ΌΛΕΣ τις κονσόλες γιατί είναι must.
Είναι 2 κλικ κάτω από το witcher 3, αλλά όσο το παίζεις τόσο πορώνεσαι, τελικά αξίζει τα λεφτά του (είναι παιχνίδι για πάνω από από 200 ώρες παιχνίδι)
69 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚρατήστε στα χέρια σας την ασύλληπτη δύναμη των δράκων με την πλήρως ανανεωμένη έκδοση του πολυβραβευμένου παιχνιδιού ρόλων της Bethesda.
Επιστρέψτε στην αξέχαστη γη των δράκων και των μυστικών ταγμάτων, με το διάσημο πέμπτο κεφάλαιο του έπους των Elder Scrolls, τώρα στο PlayStation 4.
Το Anniversary Edition περιλαμβάνει το Skyrim Special Edition και όλο το περιεχόμενο του Creation Club, που υπήρχε στην κυκλοφορία του παιχνιδιού όπως quests, armor και gameplay modes
Πλήρως ανανεωμένο για το PlayStation 4. Επισκεφθείτε τις αγαπημένες σας περιοχές σε υψηλή ευκρίνεια, με εντελώς νέα εφέ φωτισμού και γραφικών, όπως επίσης και πλήθος από άλλες οπτικές βελτιώσεις.
Αφού καταφέρατε να βγείτε ζωντανοί από την κτηνώδη επίθεση ενός δράκου που στοίχισε τις ζωές αυτών που σας αιχμαλώτησαν, ξεκινάτε για ένα ταξίδι στους αγριότοπους των παγωμένων βόρειων περιοχών της Tamriel.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω. Ήταν και είναι έπος το Skyrim, βέβαια είναι πολύ παλιό πλέον για τα σημερινά στάνταρ τεχνολογίας αλλά ακόμα και σήμερα παίζεται άνετα.
Δεν περίμενα να είναι τόσο ενδιαφέρουσες οι προσθήκες του Anniversary, οκ είναι μερικά Mod που αλλάζουν λίγο το παιχνίδι ή προσθέτουν υλικό. Όμως είναι πολύ καλό φτιαγμένα και ειδικά το survival mode αλλάζει όλο το σκεπτικό του παιχνιδιού. Αποκτάει νόημα το να μαγειρεύεις και να αλλάζεις ρούχα ανάλογα με το περιβάλλον που βρίσκεσαι.
Επιπλέον πολλά λάθη και κολλήματα έχουν διορθωθεί πλήρως οπότε είναι πιο ευχάριστη η εμπειρία. Επειδή έχω και την έκδοση για pc, τολμώ να πω ότι τρέχει καλύτερα στο playstation. Τουλάχιστον από την άποψη ότι οο NPC δεν έχουν τόσα προβλήματα και ότι σε 4k ποιότητα δεν έχει προβλήματα με τα εφέ.
Είναι τόσο μεγάλο που ακόμα και μετά απο 10 χρόνια δεν παύεις να βρίσκεις νέα πράγματα.
οποιος δεν εχει παιξει το διαμαντι της bethesda χανει μια εμπειρια rpg ανοικτου κοσμου ανεπαναληπτη με τεραστιους χαρτες το παιχνιδι τα σπει customization χαρακτηρας npcs γεματοι ζωντανοι κοσμοι με random η και οχι συμβαντα στο παιχνιδι ενα must για rpgακιδες και οχι μονο στολιδι ελπιζουμε σε αντιστοιχο παιχνιδι απο την εταιρεια στο μελλον
4 αστέρια μονο και μονο για την τιμή που είναι υπερβολική. επίσης λείπει ο φυσικός χάρτης απο την θήκη του παιχνιδιού
Έλα τώρα που θέλεις και κριτική για το Skyrim...
Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να το έχεις σε ΌΛΕΣ τις κονσόλες γιατί είναι must.
Είναι 2 κλικ κάτω από το witcher 3, αλλά όσο το παίζεις τόσο πορώνεσαι, τελικά αξίζει τα λεφτά του (είναι παιχνίδι για πάνω από από 200 ώρες παιχνίδι)
Ένα από τα καλυτέρα παιχνίδια που εχω παίξει , κι ας είναι και παλιο αμα βλέπετε αυτό το κομμεντ να το αγοράσετε το παιχνίδι το συσταίνω ανεπιφιλαχτα...
Είναι σχετικά καλό παιχνιδάκι αλλά το βαριέσαι πολύ γρήγορα. Επίσης έχει όλα τα dlcs που αυτό είναι πολύ θετικο, τα γραφικά ειναι σχετικά καλά για παιχνίδι 2011 αλλά μην περιμένετε κάτι εξωπραγματικό. Το gameplay στο third person δεν είναι καλό και γενικά δεν παίζεται αλλά σε first person είναι μια χαρα. Το καλύτερο που έχει το παιχνίδι είναι τα mods με τα οποία μπορείς να βελτιώσεις την εμπειρία του παιχνιδιού σε μεγάλο βαθμό. Γενικά το story mode είναι σχετικά λίγο βαρετό για εμένα αλλά σας συνιστώ να το σκεφτείτε πριν το πάρετε.
Πολυ καλο παιχνιδι ανοιχτου κοσμου, δημιουργιας χαρακτηρα, αλλα και επεμβασης στο χαρτη του παιχνιδιου με την εργαλειοθηκη κατασκευης σπιτιου η παλατιου! Καταπληκτικη ηχητικη επενδυση και ατμοσφαιαρα! Φτιαχνεις το δικο σου ηρωα και ταξειδευεις σε ενα τεραστιο κοσμο! Πολυ καλο σεναριο και Quests! Μαθηματα Σεναριου ακομη και για το Game Of Thrones!!!
Είναι το καλύτερο παιχνίδι που έπαιξα και πίστεψτε με έχω παίξει πολλά έφτασα μέχρι και σε σημείο να κολλήσω άφησα του skyrim στον τοίχο μου επισεις ονόμασα τον γάτο μου m'aiq
Δεν είχα παιξει κανένα elder scrolls παλιότερα,οπότε είπα να δώσω μια ευκαιρία στο Skyrim... Οπότε πήρα το special edition στα 20€(Αυτά που θα πω βασίζονται σε 45 ώρες που έχω παίξει μέσα σε 2 εβδομάδες)
Στην αρχή έλεγα'σιγα μην είναι τόσο καλό"Κι όμως το παιχνίδι είναι αριστούργημα... Τεράστιος χάρτης, μπορείς να παίξεις όπως θες,και πάνω απ'ολα side quests με πολύ content...
Δεν έχω εξερευνήσει ολόκληρο τον χάρτη λόγο του μεγέθους του, όλη αυτή η ελευθερία στο combat απλα είναι το κάτι άλλο,και τα side quests είναι μπόλικα... Επίσης υπάρχουν τα: College Of Winterhold για όποιον θέλει να παίξει με μαγιά,το thieves guild για οποίος θέλει να γίνει κλέφτης και το dark brotherhood για οποίος θέλει να γίνει "πληρωμένος δολοφόνος".Εκτός απ'όλα αυτά μπορείς να αγοράσεις σπίτια, άλογα,να παντρευτεις και να υιοθετήσεις παιδιά
Υπάρχουν 3 DLC τα οποία (εάν δεν κάνω λάθος) μπορείς να γίνεις βαμπίρ,να κυνηγάς βαμπίρ και να καβαλας δράκους...
Μιας και ανέφερα δράκους,τα bossfights με τους δράκους είναι απλά επικά...Τέλος
Τα skills σου τα κάνεις level up ενώ τα χρησιμοποιήσεις το οποία ήταν και κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση!
Τα γραφικά είναι αρκετά οκ,αλλά ο ήχος έχει κάποια μικρά πρόβληματα αλλά αρκετά ασήμαντα....
Δεν γίνεται να μην αναφέρω τα mods τα οποία,εάν ψάξεις λίγο, μπορείς να παίξεις ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι...
Απλά ένα τέλειο επικό παιχνίδι!!!
10/10!
Εχει πολυ καλη Μουσική αλλα θελει δουλεια ακομα Με τους ηχους τον ζωων !! Καλο game play story !! Καποια προβλημματα και κολλήματα που εχει καποιες στιγμες οταν κολλάει ο ήρωας ανάμεσα σε διάφορα αντικείμενα όπως δένδρα και βράχους ανάμεσα ,κάτω από σκάλες κτλ. Καλό game παιδιά!!! Πολύ καλή δουλειά!!!
Μακραν απο τα καλυτερα games που εχω παιξει. Θυμαμαι που επαιζα στο ps3 του ξαδερφου μου και στο δικο μου αργοτερα αλλα δεν ειχα προλαβει να παιξω πολυ γτ το ps3 με χαλασε μετα απο λιγες μερες . Τωρα πριν απο 3 μερες που το πηρα για το ps4 παιζω παρα πολυ. Πραγματηκα το λατρευω! Εχει απιστευτο story και ομορφα γραφικα! Αν παιζεις fORtNiTe καλυτερα αστο γιατι αυτο το game ειναι αποκληστικα για hardcore gamers! Επισεις απο ποτε το skyrim εχει online? XD
Το παιχνίδι είναι ΙΔΙΟΦΥΕΣ και το ανακαλύπτεις όχι στην πρώτη μισή ώρα αλλά όταν ασχοληθείς μαζί του πραγματικά. Αν θέλει κάποιος να περάσει την ώρα του, απλά ας ασχοληθεί με κάποιο άλλο παιχνίδι π,χ. pac man. Δεν χρειάζονται αίολα σχόλια όταν δεν καταλαβαίνουμε κάτι. Το παιχνίδι είναι για πραγματικούς gamers που αναζητούν το διαφορετικό και όχι τα τετριμμένα. Το παν σε ένα παιχνίδι δεν είναι τα γραφικά του αλλά το σενάριο και το βάθος του. Επίσης όποιος θέλει multipleyer υπάρχουν αλλά ESO να ασχοληθούν, ας απολαύσουν τι μαγεία του single player. Το παιχνίδι αξίζει και ας έχουν περάσει 8 χρόνια από την κυκλοφορία του. Ελπίζω το επόμενο να είναι αντάξιο του. Το περιμένουμε με ανυπομονησία...
Δεν μπορω να πω οτι δωσαν και πολυ σημασια στην αναβαθμιση των γραφικων..υπαρχουν παιχνιδια remastered που εχουν ΠΟΛΥ καλυτερα γραφικα,αλλα η bethesda νοιαζεται μονο για τις πωλησεις..πιστευω κι ενας ακυρος θα ειχε κανει καλυτερη δουλεια στην αναβαθμιση απ το ps3 στο ps4,γι αυτο και εχουν επιτρεψει τα mods,για να κανουν αλλοι τη δουλεια που θα πρεπε να κανουν αυτοι...το παιχνιδι εννοειται οτι ειναι καλο,αλλα λογω της ελλιπης δουλειας τους δεν αξιζει πανω απο 10 ευρω,και δεν εχουν βαλει και τον χαρτη μεσα οι παλιοτσιπηδες...
Θα ακουστεί βλάσφημη (σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει) η άποψη μου, αλλά δεν άντεξα πάνω απο 45 λεπτά. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ βαρετό και χοντροκομμένο. Μίζερα γραφικά και τοπία, μίζεροι χαρακτήρες, κακές ερμηνείες, χοντροκομμένο σύστημα χειρισμού. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί έκανε τόσο πανικό.
Το παιχνίδι είναι τρομερό έχω ξοδέψει πολλές ώρες και δεν το έχω βαρεθεί ακόμα πολύ ωραίο story και γραφικά :)
Όταν ένα παιχνίδι βγαίνει στην αγορά remastered η τιμή του θα πρέπει να είναι το μέγιστο 25€.
Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό είναι κλοπή.Δεν μπορεί η έκδοση για υπολογιστές να κυμαίνεται στο 1/3 της τιμής που έχει στο PS4.
Το παιχνίδι αποτελεί κόσμημα σε κάθε συλλογή.
Ότι και να πεις κανεις ειναι λίγο. Αξίζε να το παιξει κανείς ακόμη και μετα από 7 σχεδόν χρόνια, πιθανόν και για 15 ακόμη κ όταν βγεί το The Elder Scrolls VI.
Το συγκρίνανε με το Witcher 2 to 2014 είναι τόσο καλό που γρήγορα ξεκινήσανε να το συγκρίνουν με το Witcher 3 που βγήκε Μαίο του 2015 (3,5 χρόνια μετά!).
MUST game, το όποιο witcher, ακόμη κ το καταπληκτικό και λατρεμένο για εμένα Baldur's Gate 2 τόσο ντόρο, μόδα δεν είχε κάνει, όσο το Skyrim.
Το καλυτερο RPG που μπορω να ονομασω, η κυρια ιστορια δεν ειναι τιποτα ξεχωριστο αλλα τα περισσοτερα sidequests ειναι απλα απιστευτα. Έχω 330 ωρες στο steam και το πηρα σε ps4 για platinum επιτευγμα. Ολοι λενε για τις μαχες που εχει το Skyrim και συμφωνο, να τρεχεις σαν βαρβαρος με ενα σπαθι είναι ωραιο αλλα έχει πολυ φτωχο αποτελεσμα. Αν δεν σε ικανοποιεε αυτο υπαρχουν δεκαδες αλλοι τροποι: Μαγος, Κλεφτης, Stealth κτλπ. Ταυτοχρονα το παιχνιδι ειναι rpg οποτε μπορεις να κανεις δικα σου πραγματα πχ: Εμπορος, Κανιβαλος (sidequest αντικείμενο), εξερευνητης κτλπ. Μπορεις ακομη και να μπεις σε ομαδες οπως: Δολοφονοι (Dark Brotherhood), Μαγοι (College of Winterhold), Κλεφτες (Thieves Guild), Συνοδος? (Companions) κτλπ. Καθε φυλη έχει τα δικα του προνομια, πχ τα Kha'Jit ειναι πιο καλοι κλεφτες ενω τα Wood Elves ειναι γεννημενοι τοξοτες. Με τα DLC αποκτας καινουρια υπεροχα quests όπου διαλεγεις να γινεις Βαμπιρ η Κυνηγος βαμπιρ με καινουρια οπλα και νεα προνομια σε ηδη παρον πραγματα. Καλυτερη οικογενεια μπορωντας να φτιαξεις δικα σου τεραστια σπιτια να υιοθετησεις εως και 2 παιδια. Ολοκληρο καινουριο νησι με νεα quest, αντικειμενα, οπλα, shouts, sidequests, ζωα κτλπ. Το μονο θεμα που βαζο ειναι οι επαναλαμβανομενοι διαλογοι, σιγουρα εχεις ακουσει το "arrow το the knee" καπου μέσα στο internet και θα το ακους συχνά ενω κυκλοφορεις μεσα σε μια πολη στο Skyrim. Πολλα πραγματα μπορουν να βελτιωθουν με mods αλλα υπαρχουν κυριος στην εκδοση του PC, η PS4 μορφη παντως εχει μερικα δικα του mods.
Μην το πάρετε αν έχετε παίξει Witcher 3 πρώτα, θα απογοητευτείτε, όπως εγώ που έπαιξα πρώτα το witcher 3 και μετά ψάχνοντας για παρόμοιο τίτλο πήρα το skyrim. Βέβαια υπάρχει η διαφορά κάποιων χρόνων στα 2 παιχνίδια και το witcher ειναι αντιγραφή του skyrim, ΣΕ ΟΛΑ, είναι όμως ανώτερο, ΣΕ ΟΛΑ. Να ξεκινήσω από το loot που στο Elder Scrolls είναι απογοητευτικό, το combat system τραγικό, η κινήσεις πειριορισμένες, στο witcher μόνο με τούμπες ανέβηκα σε βουνά με χιόνι που δεν υπήρχε δρόμος καν για να ανεβεις εκεί πάνω ή υπήρχε κοντά αλλά δεν με απασχολούσε. Δεν αναφέρομαι για τους διαλόγους, δεν ξέρω αν μιλάει ο χαρακτήρας στο skyrim διότι το παράτησα καθώς με κουρασε μετά απο κάποιες ώρες παιχνιδιού. Αν όντως θέλετε να μπείτε στον κόσμο του elder scrolls καθώς κυκλοφορεί η είδηση πως θα βγει κάποια στιγμή το 6 και έχετε παίξει το witcher 3 τότε οπλιστείτε με υπομονή και μπόλικους καφέδες, διότι θα σας κοιμήσει, και πάρτε το. Για να κλείσω, σαν παιχνίδι του 2011 το Elder Scrolls 5 είναι παιχνιδάρα εν έτει 2017 και σε σύγκρίση με το witcher είναι σαν να παιζετε tomb raider 2-3-4... ενώ έχετε παίξει το rise ή uncharted 1 ενώ έχετε παίξει το 3 και το 4
Αν αναλογιστεί κανείς ότι το παιχνίδι βγήκε την 11/11 2011 μπορεί να καταλάβει και το μέγεθος της επιτυχίας του.. Πόσα παιχνίδια αυτού του είδους αξίζει να τα παιξεις ακόμα μετά από 6,5 χρόνια .. Στο χώρο του gaming 6,5 χρόνια είναι αιώνας.. Προφανώς αν δεν το έχετε παιξει απλά πρέπει να το δοκιμάσετε. ¨Οσοι το έχετε παίξει σε ps3 θα δείτε διαφορές αλλά μόνο στα γραφικά. Το μεγάλο μειονέκτημα του παιχνιδιού κατά τη γνώμη μου ήταν και είναι το melee combat που πάντα το νιώθεις "αδεξιο" . Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν λάθος που δεν σου επιτρέπει να κανεις lock σε έναν εχθρο όπως το dark souls . Παρ όλα αυτά η συνολική εμπειρία είναι ανεπανάληπτη και στην προσφέρει κυρίως ο κόσμος του παιχνιδιού που είναι υπέροχος. Οσον αφορά τα γραφικά πάντα η αδυναμία της Bethesda είναι τα προσωπα των npc που εμφανίζονται εντελώς "ξυλινα" ειδικά οταν μιλάνε. Πάντως οποιος πραγματικά αγαπάει αυτό το παιχνίδι αξίζει να ασχοληθεί σε pc με mods. Υπάρχουν απειρα για την απλη εκδοση και τώρα βγαίνουν καποια και για αυτή (η παλια ήταν σε 32 bit και τωρα πρεπει ολα να αλλαξουν σε 64) . Το ότι δεν έχει multiplayer θεωρω ότι δεν είναι μειονεκτημα και ειδικα για την εποχή που βγήκε. Μακάρι να βγει σύντομα το επόμενο. Υ.Γ. Προσοχή στο κάψιμο μπορεί ευκολα να σας φάει πάνω από 100 ώρες... Υ.Γ. 2 όσοι θέλετε να ασοληθείτε σοβαρά με builds κτλ αξιζει να αγοράσετε (αν κυκλοφορεί ακόμα ) το official guide .. έχει τα πάντα και σε διευκολύνει επειδή εξηγεί και καποιες "κρυφές" πτυχές του παιχνιδιού.
Απίστευτη αναβάθμιση, για μένα έκανε την διαφορά στον οπτικό τομέα..πολύ απλά το αυθεντικό δεν μου άρεσε, ενώ αυτό μου αρέσει. Επιτέλους μπορούμε να ευχαριστηθώ τις άπειρες ώρες φανταστικού gameplay που προσφέρει ο τίτλος.
Το είχα στο pc, το ξαναπήρα στο ps4. Τρελό κόλλημα..μοναδικό του μείον το ότι δεν έχει multiplayer mode
φοβερο παιχνιδι απλα master piece και δεν το βαριεσαι με τοσα που εχεις να κανεις. χαιρομαι που το εχω στη συλλογη μου.
To ειχα ηδη σε PS3 την πληρη εκδοση, πηρα χθες απο το Playstation shop με εκπτωση 50% (μονο 28€) το πληρες πακετο για το PS4. Τελειο απο κάθε αποψη, κι ας ειναι παιχνιδι του 2012. Το μονο RPG που στέκεται στα ισια απέναντι του (και με λιγο καλυτερα γραφικα) ειναι το Witcher3.
Μετα απο 2 μηνες παιχνιδιου, ξεχωρισε εναντι της παλιας εκδοσης του PS3 το οτι εχει καλυτερα γραφικα, χωρις lag σε μαχες, καλυτερο draw distance (χρησιμο ειδικα για τοξοβολια), φορτωνει πολυ γρηγοροτερα στην αλλαγη πιστας και φυσικα... τα Mods! αλλαζουν πολλα χαρακτηριστικα του παιχνιδιου, αν και σου στερουν τα trophies.
Αξίζει κάθε ευρώ! Είναι μια περιπέτεια επικόν διαστάσεων. Είναι μόνο single player αλλά αξίζει να το παίζεις μόνο σου. Πάρτε το και παίξτε το άφοβα παιδιά. Δε θα το μετανιωσετε.
Το παιχνιδι ειναι απιστευτο, το εχω καψει για την ωρα(#πανελλήνιες2016) και τα mods ειναι καταπληκτικά
Το καλυτερο με διάφορα RPG που έχει περάσει απο τον μαγικό κοσμο του PC, έρχεται στην δοξασμένη Remastered εκδοση του. Τεραστια maps, καταπληκτικό story, και ατέλειωτες ώρες παιχνιδιού όλα σε ενα με 50€ . Δεν ξέρω αν υπαρχουν λογια να το εκφράσουν αυτό. Με συγχωρειτε λοιπον, γιατι θέλω και γω σαν gamer να φωναξω το δικο μου Fus Ro Dah! Τα λέμε στο επόμενο παιχνιδι!
Μαζί με Witcher 3 τα καλύτερα γκειμ που έχουν φτιαχτεί ποτέ
Φανταστικό περιβάλλον, ωραία ιστορία και γενικά το παιχνίδι αξίζει
Αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω. Ήταν και είναι έπος το Skyrim, βέβαια είναι πολύ παλιό πλέον για τα σημερινά στάνταρ τεχνολογίας αλλά ακόμα και σήμερα παίζεται άνετα.
Δεν περίμενα να είναι τόσο ενδιαφέρουσες οι προσθήκες του Anniversary, οκ είναι μερικά Mod που αλλάζουν λίγο το παιχνίδι ή προσθέτουν υλικό. Όμως είναι πολύ καλό φτιαγμένα και ειδικά το survival mode αλλάζει όλο το σκεπτικό του παιχνιδιού. Αποκτάει νόημα το να μαγειρεύεις και να αλλάζεις ρούχα ανάλογα με το περιβάλλον που βρίσκεσαι.
Επιπλέον πολλά λάθη και κολλήματα έχουν διορθωθεί πλήρως οπότε είναι πιο ευχάριστη η εμπειρία. Επειδή έχω και την έκδοση για pc, τολμώ να πω ότι τρέχει καλύτερα στο playstation. Τουλάχιστον από την άποψη ότι οο NPC δεν έχουν τόσα προβλήματα και ότι σε 4k ποιότητα δεν έχει προβλήματα με τα εφέ.
Είναι τόσο μεγάλο που ακόμα και μετά απο 10 χρόνια δεν παύεις να βρίσκεις νέα πράγματα.
οποιος δεν εχει παιξει το διαμαντι της bethesda χανει μια εμπειρια rpg ανοικτου κοσμου ανεπαναληπτη με τεραστιους χαρτες το παιχνιδι τα σπει customization χαρακτηρας npcs γεματοι ζωντανοι κοσμοι με random η και οχι συμβαντα στο παιχνιδι ενα must για rpgακιδες και οχι μονο στολιδι ελπιζουμε σε αντιστοιχο παιχνιδι απο την εταιρεια στο μελλον
4 αστέρια μονο και μονο για την τιμή που είναι υπερβολική. επίσης λείπει ο φυσικός χάρτης απο την θήκη του παιχνιδιού
Έλα τώρα που θέλεις και κριτική για το Skyrim...
Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να το έχεις σε ΌΛΕΣ τις κονσόλες γιατί είναι must.
Είναι 2 κλικ κάτω από το witcher 3, αλλά όσο το παίζεις τόσο πορώνεσαι, τελικά αξίζει τα λεφτά του (είναι παιχνίδι για πάνω από από 200 ώρες παιχνίδι)