Λοιπον δεν χρειαζομουν κατι ιδιαιτερο. Αναπαραγωγη dvd και συνδεση HDMI. Πηρα το μοντελο DVP SR-760 HB.. Mετριας ποιοτητας εικονα/ηχος. Φτηνο πλαστικο, πολυ μικρο μεγεθος, ελλειψη οθονης. Ενταξει αν ασχολιθεις λιγο μαθαινεις να το ρυθμιζεις απο την οθονη της TV. Aγοραστηκε στα 45 Ε, πριν 10 ημερες. Το προβλημα που παρουσιασε απο την πρωτη στιγμη ειναι οτι δουλευει 20-30 λεπτα, και σταματα η λειτουργια του. Δοκιμασα καμια 10ρια, δισκακια σε 2 τηλεορασεις, το ιδιο. Μετα απο 2-3 ωρες ξαναλειτουργει και παλι για 20-30 λεπτα. Καμια σχεση με Sony συσκευες που αγοραζαμε καποτε. Αναφερω τηλεφωνικα το προβλημα στο κατ/μα αγορας, μου εδωσαν καποιο τηλεφωνο της Sony. Εκει μου λενε, εμεις ειμαστε μονο για τηλεορασεις και playstation. Moυ εδωσαν τηλεφωνο της AV service στην Γλυφαδα. Αυτα βεβαια με 10λεπτη αναμονη στο τηλεφωνο, με χρεωση μου. Απο την AV service μου ειπαν οτι πρεπει να τους το παω ο ιδιος να το δουν. Δηλαδη να χασω μια μερα να το παω συν τα εξοδα κι αλλη μια μερα να παω να το παρω συν τα εξοδα. Οχι δεν ειναι after sale service αυτο για μενα. Επρεπε να στειλουν τεχνικο να το ελενξει, αν ειναι προβλημα συσκευης να το αντικαταστησει η αν ειναι δικο μου προβλημα να πληρωσω εξοδα τεχνικου και αντικαταστασης. ΟΚ πηραν 45 Ε. Ποτε πια προιοντα Sony.