Βρεφικά Γάλατα

Milupa Αντιαναγωγικό Γάλα σε Σκόνη Aptamil AR για 0+ Μηνών 400gr

Το Milupa Αptamil AR είναι ειδικό γάλα σε σκόνη για τη διατροφική διαχείριση των αναγωγών. Κατάλληλο για βρέφη από τη γέννηση.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 10 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Το προϊόν πρέπει να χρησιμοποιείται κατόπιν ιατρικής συμβουλής και υπό ιατρική παρακολούθηση. Ενδείκνυται ως αποκλειστική πηγή διατροφής από τη γέννηση και ως μέρος ενός μεικτού διαιτολογίου από τον 6ο μήνα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
-

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Ναι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Όχι
Υποαλλεργικά
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση
  • Ευκολία ανάμιξης
  • ELEN XEN
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ξεκινήσαμε από βρέφος με το γάλα της ίδιας εταιρείας αλλά για κολικούς. του έκανε μια χαρά στους κολικούς μέχρι 3 μηνών, αλλά έπειτα ξεκίνησε να έχει θέμα με ΓΟΠ έτσι πήραμε αυτό. έχει βοηθήσει πολύ με τις αναγωγες αλλά του έκανε φοβερή δυσκοιλιοτητα. επίσης δεν διαλύεται με τίποτα κ μένουν σβολοι. αναγκαστικά το αλλάξαμε.

    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wrelia.chios
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    στην αρχή είχαμε λιγο δυσκοιλιοτητα! Όταν το συνηθισε δεν το αλλαζε με τίποτα. ελαφρύ, δεν προκαλεί καθολου αναγωγες αλλα πανάκριβο.

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evigiannis(m.x.)
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια φορα το εδωσα στο παιδι μα δεν μπορουσε να το πιει με τιποτα δεν τ αρεσε καθολου ενω ηταν η ωρα του να φαει και ενω πινει 240μλ δεν ηπιε ουτε 60μλ και εκλεγε γτ πεινουσε πηρα ενα αλλο αντιαναγωγικο και ολα ηταν μια χαρα και φαγε κανονικα

    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrysa_kalaitzi
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για καλό κ βρήκα το μπελά μου! Το μωρό χειροτέρεψε, έβγαζε πάρα πολύ, σχεδόν όλο το γάλα, πόνους συνέχεια κ πολύ γκρίνια, κ το έπινε με το ζόρι, χάλια γεύση, δεν το ήθελε καθόλου, αφού αναγουλιαζε πολλές φορές! Και τον έφερε κ πολύ διαροια! Αλλαξαμε γάλα κ ησυχασαμε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μωρά με αναγωγές είναι σωτήριο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άρχισε να κάνει εμετούς μετά από 1&30' με 2 ώρες που είχε φάει!!!!!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ξεκινήσαμε από βρέφος με το γάλα της ίδιας εταιρείας αλλά για κολικούς. του έκανε μια χαρά στους κολικούς μέχρι 3 μηνών, αλλά έπειτα ξεκίνησε να έχει θέμα με ΓΟΠ έτσι πήραμε αυτό. έχει βοηθήσει πολύ με τις αναγωγες αλλά του έκανε φοβερή δυσκοιλιοτητα. επίσης δεν διαλύεται με τίποτα κ μένουν σβολοι. αναγκαστικά το αλλάξαμε.

    1
  • στην αρχή είχαμε λιγο δυσκοιλιοτητα! Όταν το συνηθισε δεν το αλλαζε με τίποτα. ελαφρύ, δεν προκαλεί καθολου αναγωγες αλλα πανάκριβο.

    2
  • Μια φορα το εδωσα στο παιδι μα δεν μπορουσε να το πιει με τιποτα δεν τ αρεσε καθολου ενω ηταν η ωρα του να φαει και ενω πινει 240μλ δεν ηπιε ουτε 60μλ και εκλεγε γτ πεινουσε πηρα ενα αλλο αντιαναγωγικο και ολα ηταν μια χαρα και φαγε κανονικα

    1
  • Το πήρα για καλό κ βρήκα το μπελά μου! Το μωρό χειροτέρεψε, έβγαζε πάρα πολύ, σχεδόν όλο το γάλα, πόνους συνέχεια κ πολύ γκρίνια, κ το έπινε με το ζόρι, χάλια γεύση, δεν το ήθελε καθόλου, αφού αναγουλιαζε πολλές φορές! Και τον έφερε κ πολύ διαροια! Αλλαξαμε γάλα κ ησυχασαμε!

    2
  • Για μωρά με αναγωγές είναι σωτήριο!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

32 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το προϊόν πρέπει να χρησιμοποιείται κατόπιν ιατρικής συμβουλής και υπό ιατρική παρακολούθηση. Ενδείκνυται ως αποκλειστική πηγή διατροφής από τη γέννηση και ως μέρος ενός μεικτού διαιτολογίου από τον 6ο μήνα.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
-

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Ναι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Όχι
Υποαλλεργικά
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση
  • Ευκολία ανάμιξης
  • ELEN XEN
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ξεκινήσαμε από βρέφος με το γάλα της ίδιας εταιρείας αλλά για κολικούς. του έκανε μια χαρά στους κολικούς μέχρι 3 μηνών, αλλά έπειτα ξεκίνησε να έχει θέμα με ΓΟΠ έτσι πήραμε αυτό. έχει βοηθήσει πολύ με τις αναγωγες αλλά του έκανε φοβερή δυσκοιλιοτητα. επίσης δεν διαλύεται με τίποτα κ μένουν σβολοι. αναγκαστικά το αλλάξαμε.

    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wrelia.chios
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    στην αρχή είχαμε λιγο δυσκοιλιοτητα! Όταν το συνηθισε δεν το αλλαζε με τίποτα. ελαφρύ, δεν προκαλεί καθολου αναγωγες αλλα πανάκριβο.

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Ευκολία ανάμιξης
    • Κενώσεις
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evigiannis(m.x.)
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια φορα το εδωσα στο παιδι μα δεν μπορουσε να το πιει με τιποτα δεν τ αρεσε καθολου ενω ηταν η ωρα του να φαει και ενω πινει 240μλ δεν ηπιε ουτε 60μλ και εκλεγε γτ πεινουσε πηρα ενα αλλο αντιαναγωγικο και ολα ηταν μια χαρα και φαγε κανονικα

    • Κατανάλωση
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xrysa_kalaitzi
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για καλό κ βρήκα το μπελά μου! Το μωρό χειροτέρεψε, έβγαζε πάρα πολύ, σχεδόν όλο το γάλα, πόνους συνέχεια κ πολύ γκρίνια, κ το έπινε με το ζόρι, χάλια γεύση, δεν το ήθελε καθόλου, αφού αναγουλιαζε πολλές φορές! Και τον έφερε κ πολύ διαροια! Αλλαξαμε γάλα κ ησυχασαμε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μωρά με αναγωγές είναι σωτήριο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άρχισε να κάνει εμετούς μετά από 1&30' με 2 ώρες που είχε φάει!!!!!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ξεκινήσαμε από βρέφος με το γάλα της ίδιας εταιρείας αλλά για κολικούς. του έκανε μια χαρά στους κολικούς μέχρι 3 μηνών, αλλά έπειτα ξεκίνησε να έχει θέμα με ΓΟΠ έτσι πήραμε αυτό. έχει βοηθήσει πολύ με τις αναγωγες αλλά του έκανε φοβερή δυσκοιλιοτητα. επίσης δεν διαλύεται με τίποτα κ μένουν σβολοι. αναγκαστικά το αλλάξαμε.

    1
  • στην αρχή είχαμε λιγο δυσκοιλιοτητα! Όταν το συνηθισε δεν το αλλαζε με τίποτα. ελαφρύ, δεν προκαλεί καθολου αναγωγες αλλα πανάκριβο.

    2
  • Μια φορα το εδωσα στο παιδι μα δεν μπορουσε να το πιει με τιποτα δεν τ αρεσε καθολου ενω ηταν η ωρα του να φαει και ενω πινει 240μλ δεν ηπιε ουτε 60μλ και εκλεγε γτ πεινουσε πηρα ενα αλλο αντιαναγωγικο και ολα ηταν μια χαρα και φαγε κανονικα

    1
  • Το πήρα για καλό κ βρήκα το μπελά μου! Το μωρό χειροτέρεψε, έβγαζε πάρα πολύ, σχεδόν όλο το γάλα, πόνους συνέχεια κ πολύ γκρίνια, κ το έπινε με το ζόρι, χάλια γεύση, δεν το ήθελε καθόλου, αφού αναγουλιαζε πολλές φορές! Και τον έφερε κ πολύ διαροια! Αλλαξαμε γάλα κ ησυχασαμε!

    2
  • Για μωρά με αναγωγές είναι σωτήριο!

    1
  • Δες τα όλα