Κρέμες Προσώπου

Sostar Focus Κρέμα Προσώπου Ημέρας με SPF30 για Ενυδάτωση & Αντιγήρανση με Υαλουρονικό Οξύ & Πανθενόλη 50ml

Αντιρυτιδική κρέμα προσώπου και λαιμού με υαλουρονικό οξύ, υψηλή αντηλιακή προστασία SPF30 και πανθενόλη.

Αντιρυτιδική κρέμα προσώπου και λαιμού με υαλουρονικό οξύ, υψηλή αντηλιακή προστασία SPF30 και πανθενόλη.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία 30+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Αντιρυτιδική κρέμα προσώπου και λαιμού με υαλουρονικό οξύ, υψηλή αντηλιακή προστασία SPF30 και πανθενόλη. Ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα, επανορθώνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες, ενώ προλαμβάνει την δημιουργία καινούργιων και προστατεύει αποτελεσματικά από τον ήλιο.

Κύρια Δραστικά Συστατικά & Οφέλη

  • Υαλουρονικό Οξύ: Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα, βελτιώνοντας την ελαστικότητα και μειώνοντας την εμφάνιση λεπτών γραμμών. 
  • Πανθενόλη (Προβιταμίνη Β5): Καταπραΰνει και ενισχύει την ανανέωση των κυττάρων, συμβάλλοντας στην υγεία και απαλότητα του δέρματος. 
  • SPF30: Προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία, προλαμβάνοντας τη φωτογήρανση και τις βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία.
  • Χωρίς parabens.

Οδηγίες Χρήσης

  • Εφαρμόστε την κρέμα κάθε πρωί σε καθαρό και στεγνό πρόσωπο και λαιμό, αποφεύγοντας την περιοχή γύρω από τα μάτια. 
  • Για βέλτιστη προστασία, χρησιμοποιήστε την καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Πανθενόλη
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (83)

Αξιολογήσεις

  1. 53
  2. 13
  3. 8
  4. 6
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • geodou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδάτωση, απαλή υφή, την αγοράζω τα τελευταία 2 χρόνια. Καλύτερη σε σύγκριση με άλλες ακριβότερες. Την συστήνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ως αντηλιακή κάνει την δουλειά της, ωστόσο δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ως κρέμα προσώπου. Είναι λιπαρή, δεν αφήνει ωραία αίσθηση, υφή σαν μάσκα. Ίσως δεν ταιριάζει στο δέρμα μου, σε κάθε περίπτωση δεν θα την αγόραζα ως κρέμα προσώπου. Έχω χρησιμοποιήσει καλύτερες. Ωραίο άρωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Barjuki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορά για την μητέρα μου +70... απ'όσο λέει η ίδια είναι αρκετά ευχαριστημένη και θέλει να της πάρω κι άλλη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YolaPetro

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενώ είναι πολύ καλή σαν κρέμα, μυρίζει υπέροχα και κάνει τη δουλειά της, δεν θα την ξανά αγόραζα και ούτε θα την συνιστούσα για κάποιον με πολύ λιπαρό δέρμα όπως εγώ. Αφήνει βαριά αίσθηση και το πρόσωπο λαδωνει στο αψε σβήσε.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξεκινησα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη κρέμα τον Απρίλιο καθώς ήθελα μια κρέμα ημέρας με δείκτη προστασίας. Χρησιμοποιώ και άλλα προϊοντα της ίδιας εταιρείας οπότε την προτίμησα. Είναι απλά φανταστική. Κράτησε το δέρμα μου ενυδατωμένο για πολλές ώρες ειδικά φέτος το καλοκαίρι με την ζέστη. Εχει πολύ ωραία αίσθηση. Απλώνεται πολύ καλά και όσο για το άρωμα, προσωπικά μου αρέσει. Φυσικά , την αγόρασα ξανά , καθώς θα την χρησιμοποιώ πλέον όλο τον χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • galanastasia

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη!! Πολύ ελαφριά, απορροφάται αμέσως. Η μυρωδιά είναι διακριτική στην αρχή και μετά την απορρόφηση δεν υπάρχει. Σημαντικό ότι και από αντηλιακής άποψης είναι πολύ καλή! Στην τιμή αυτή, απλά δεν υπάρχει! Σίγουρα θα την ξανά αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angela_1995
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλή κρέμα είναι από τις λίγες κρέμες που απορροφάται τόσο εύκολα Δεν είναι καθόλου λιπαρή Όσο για το άρωμα που λένε πολλοί Μια χαρά είναι το άρωμα και το έχω συναντήσει σε πολλές αντιηλιακες κρέμες... Ελπίζω να μην τελειώσει ποτέ την αγοράζω συνέχεια

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agampe
    1
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με το που μπήκε στο δέρμα μου μετά από λίγο ο Θεέ μου τι απαίσια μυρωδιά δεν έφευγε με τίποτα. Κατά τ αλλά κανένα άλλο θεμα. Την πέταξα στα σκουπίδια δυστυχώς

    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την δοκίμασα αρχικά σε δείγμα και όταν την έψαξα έμεινα έκπληκτη από την τιμή. Περίμενα κάτι πολύ ακριβότερο.. Σε ξηρή επιδερμίδα (40 ετών) απορροφάται αμέσως και αφήνει μια αίσθηση δροσιάς , ξεδιψά μπορώ να πω την επιδερμίδα, Έχω δοκιμάσει ανάλογα προϊόντα και αυτή την αίσθηση ενυδάτωσης δεν την έχω συναντήσει και αυτό ήταν με ενθουσιασε. Στρώνει πολύ εύκολα και ωραία, Θα την αγόραζα ξανά , είναι και πολύ οικονομική .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • persefonipit
    2
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την κρέμα λόγω της τιμής και των αξιολογήσεων..
    Την άνοιξα μυριζε εξαιρετικά ! Η υφή της ωραία όχι βαριά..
    Μετά από 5 με 10 λεπτά.. μυριζε πολύ πολύ άσχημα σαν ιδρώτας.. κακός ιδρώτας... δεν μπορώ να το εξηγήσω.. πρώτη φορά που πετάω προϊόν..
    Κρίμα.. καλή εταιρία αλλά για το συγκεκριμένο δεν ξέρω τι έφταιξε.. Η παρτίδα? Δεν έχω ιδέα..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • az20122012
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ελαφρώς λιπαρή κατά την εφαρμογή αλλά μετά αφήνει μια καλή αίσθηση στην επιδερμίδα κ δεν προκαλεί ακμή. vfm.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Georgakaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε εμένα προσωπικά που έχω λιπαρό δέρμα, μου κάθεται πάρα πολύ ωραία. Τη Βάζω το πρωί και πάω γυμναστήριο παρόλο που ιδρώνω δεν την αισθάνομαι στο πρόσωπό μου. Στο δικό μου το πρόσωπο ταίριαξε πάρα πολύ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Papadopoulou36
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία υφή. Καλοκαιρινό άρωμα. Θέλει 2 3 εφαρμογές την ημέρα αν είσαι στον ήλιο. Θα την αγοράσω σίγουρα και πάλι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KATERINA_LIANOPOULOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλωνεται πολυ ωραια,δεν βαραινει την επιδερμιδα και το μακιγιαζ απο πανω στρωνει πολυ ωραια,εχει και spf οποτε σε μενα καθεται παρα πολυ καλα σαν ενυδατικη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι λίγο βαριά για την λιπαρή επιδερμίδα μου, αλλά από Μάρτιο μέχρι Οκτώβριο που έχει ήλιο τη χρησιμοποιώ κάθε πρωί. Το βράδυ βάζω ρετινολη και χρειάζεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αντηλιακό το πρωί. Οπότε ο συνδυασμός αντιγηραντικης και αντηλιακής είναι σούπερ, μετά ανανεώνω το αντηλιακοβτο μεσημέρι. Τη συστήνω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Miaouli9
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρέμα για το κόστος αγοράς της, αλλά στη δική μου επιδερμίδα βγάζει λιπαρότητα. Προστατεύει από τον ήλιο, έχει ανάλαφρο άρωμα και σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι μια καλή κρέμα ημέρας για κανονικές επιδερμίδες που δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gzn Smrns
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια για μένα. Είμαι πανω από 50 κι έχω λιπαρό δέρμα με αποτέλεσμα οι κρέμες της ηλικίας μου να μην απορροφώνται. Έγινε η κρέμα μου!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Areti_Tzamali
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιώ αυτή τη κρέμα γύρω στα 5 χρόνια. Τυχαία έπεσε στα χέρια μου ως δώρο. Στην αρχή ήμουν διστακτική γιατί δεν ήταν κάποια γνωστή εταιρεία....πραγματικά έχω δοκιμάσει άπειρες κρέμες πάντα από φαρμακείο βέβαια. Η μια μου έκανε μεγαλύτερη μόλυνση από την άλλη καθότι έχω αρκετά ευαίσθητη επιδερμίδα. Όταν άδειασε το πρώτο βαζάκι συνειδητοποίησα ότι δεν έχω βγάλει το παραμικρό ανησυχητικό σημαδακι....ενθουσιάστηκα! Επιτέλους βρήκα το προϊόν που μου ταιριάζει! Απλά μοναδική!! Δεν την αλλάζω με τίποτα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sassynach
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομίζω πως ενυδατώνει σχετικά καλά. Έχει ελαφριά προς μέτρια υφή. Γι'αυτό το λόγο, αργεί λίγο να απορροφηθεί και αφήνει μια μικρή λάμψη στο πρόσωπο. Τη χρησιμοποιώ κάτω από την αντί-ηλικιακή κρέμα, η οποία δίνει ματ αποτέλεσμα, διαφορετικά δε θα με βόλευε η λιπαρή όψη που αφήνει από μόνη της (ιδίως το καλοκαίρι). Η αξιολόγηση είναι κάπως χαμηλή (παρά την καλή τιμή του προϊόντος) επειδή η συγκεκριμένη κρέμα, όπως και άλλες της Sostar, μου προκαλούν πολύ συχνά έντονο κάψιμο στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IOANNA_KARATZA
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έστρωσε στην επιδερμίδα μου. Όλο το καλοκαίρι δεν χρειάστηκα αντηλιακή και δεν έβγαλα πανάδες. Πολύ καλή ενυδάτωση και φώτησε το πρόσωπό μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrast
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι βαριά,λιπαρή και δεν απορροφάται. Θα την χρησιμοποιήσω στη θάλασσα . αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι για κάθε μέρα .

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenikaradima1983
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν έπειτα από ενάμισι μήνα χρήσης,μπορώ να πω ότι είναι πολύ αποτελεσματική γιατί έχω δει όντως βελτίωση στο πρόσωπο μου.Το μονο πλην ειναι οτι αν ψαξεις τα συστατικά δεν τη λες και τόσο φυτικη.Αλλα είναι καλή σαν κρεμα και η τιμή της δεν παίζεται.Αν δεν σας νοιάζει για το αν είναι φυτική,δοκιμάστε τη!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα για πρωί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπέροχη μυρωδιά,δεν απορροφάται όμως είναι αρκετά λιπαρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή κρέμα ημέρας.
    Ελληνικό προϊόν και άριστη τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία αίσθηση, ευχάριστη μυρωδιά!
    Πριν τελειώσει, αγοράζω ξανά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή κρεμα για την επιδερμίδα μου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε ! Θα την ξανά παρω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα μου έκατσε πολύ όμορφα όλη η σειρά....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενυδάτωση, απαλή υφή, την αγοράζω τα τελευταία 2 χρόνια. Καλύτερη σε σύγκριση με άλλες ακριβότερες. Την συστήνω.

    1
  • Ως αντηλιακή κάνει την δουλειά της, ωστόσο δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ως κρέμα προσώπου. Είναι λιπαρή, δεν αφήνει ωραία αίσθηση, υφή σαν μάσκα. Ίσως δεν ταιριάζει στο δέρμα μου, σε κάθε περίπτωση δεν θα την αγόραζα ως κρέμα προσώπου. Έχω χρησιμοποιήσει καλύτερες. Ωραίο άρωμα.

    0
  • Αγορά για την μητέρα μου +70... απ'όσο λέει η ίδια είναι αρκετά ευχαριστημένη και θέλει να της πάρω κι άλλη.

    0
  • Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    0
  • Ενώ είναι πολύ καλή σαν κρέμα, μυρίζει υπέροχα και κάνει τη δουλειά της, δεν θα την ξανά αγόραζα και ούτε θα την συνιστούσα για κάποιον με πολύ λιπαρό δέρμα όπως εγώ. Αφήνει βαριά αίσθηση και το πρόσωπο λαδωνει στο αψε σβήσε.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1100 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αντιρυτιδική κρέμα προσώπου και λαιμού με υαλουρονικό οξύ, υψηλή αντηλιακή προστασία SPF30 και πανθενόλη. Ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα, επανορθώνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες, ενώ προλαμβάνει την δημιουργία καινούργιων και προστατεύει αποτελεσματικά από τον ήλιο.

Κύρια Δραστικά Συστατικά & Οφέλη

  • Υαλουρονικό Οξύ: Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα, βελτιώνοντας την ελαστικότητα και μειώνοντας την εμφάνιση λεπτών γραμμών. 
  • Πανθενόλη (Προβιταμίνη Β5): Καταπραΰνει και ενισχύει την ανανέωση των κυττάρων, συμβάλλοντας στην υγεία και απαλότητα του δέρματος. 
  • SPF30: Προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία, προλαμβάνοντας τη φωτογήρανση και τις βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία.
  • Χωρίς parabens.

Οδηγίες Χρήσης

  • Εφαρμόστε την κρέμα κάθε πρωί σε καθαρό και στεγνό πρόσωπο και λαιμό, αποφεύγοντας την περιοχή γύρω από τα μάτια. 
  • Για βέλτιστη προστασία, χρησιμοποιήστε την καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Πανθενόλη
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (83)

  1. 53
  2. 13
  3. 8
  4. 6
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • geodou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδάτωση, απαλή υφή, την αγοράζω τα τελευταία 2 χρόνια. Καλύτερη σε σύγκριση με άλλες ακριβότερες. Την συστήνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ως αντηλιακή κάνει την δουλειά της, ωστόσο δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ως κρέμα προσώπου. Είναι λιπαρή, δεν αφήνει ωραία αίσθηση, υφή σαν μάσκα. Ίσως δεν ταιριάζει στο δέρμα μου, σε κάθε περίπτωση δεν θα την αγόραζα ως κρέμα προσώπου. Έχω χρησιμοποιήσει καλύτερες. Ωραίο άρωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Barjuki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορά για την μητέρα μου +70... απ'όσο λέει η ίδια είναι αρκετά ευχαριστημένη και θέλει να της πάρω κι άλλη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YolaPetro

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενώ είναι πολύ καλή σαν κρέμα, μυρίζει υπέροχα και κάνει τη δουλειά της, δεν θα την ξανά αγόραζα και ούτε θα την συνιστούσα για κάποιον με πολύ λιπαρό δέρμα όπως εγώ. Αφήνει βαριά αίσθηση και το πρόσωπο λαδωνει στο αψε σβήσε.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξεκινησα να χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη κρέμα τον Απρίλιο καθώς ήθελα μια κρέμα ημέρας με δείκτη προστασίας. Χρησιμοποιώ και άλλα προϊοντα της ίδιας εταιρείας οπότε την προτίμησα. Είναι απλά φανταστική. Κράτησε το δέρμα μου ενυδατωμένο για πολλές ώρες ειδικά φέτος το καλοκαίρι με την ζέστη. Εχει πολύ ωραία αίσθηση. Απλώνεται πολύ καλά και όσο για το άρωμα, προσωπικά μου αρέσει. Φυσικά , την αγόρασα ξανά , καθώς θα την χρησιμοποιώ πλέον όλο τον χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • galanastasia

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη!! Πολύ ελαφριά, απορροφάται αμέσως. Η μυρωδιά είναι διακριτική στην αρχή και μετά την απορρόφηση δεν υπάρχει. Σημαντικό ότι και από αντηλιακής άποψης είναι πολύ καλή! Στην τιμή αυτή, απλά δεν υπάρχει! Σίγουρα θα την ξανά αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angela_1995
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλή κρέμα είναι από τις λίγες κρέμες που απορροφάται τόσο εύκολα Δεν είναι καθόλου λιπαρή Όσο για το άρωμα που λένε πολλοί Μια χαρά είναι το άρωμα και το έχω συναντήσει σε πολλές αντιηλιακες κρέμες... Ελπίζω να μην τελειώσει ποτέ την αγοράζω συνέχεια

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Agampe
    1
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με το που μπήκε στο δέρμα μου μετά από λίγο ο Θεέ μου τι απαίσια μυρωδιά δεν έφευγε με τίποτα. Κατά τ αλλά κανένα άλλο θεμα. Την πέταξα στα σκουπίδια δυστυχώς

    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την δοκίμασα αρχικά σε δείγμα και όταν την έψαξα έμεινα έκπληκτη από την τιμή. Περίμενα κάτι πολύ ακριβότερο.. Σε ξηρή επιδερμίδα (40 ετών) απορροφάται αμέσως και αφήνει μια αίσθηση δροσιάς , ξεδιψά μπορώ να πω την επιδερμίδα, Έχω δοκιμάσει ανάλογα προϊόντα και αυτή την αίσθηση ενυδάτωσης δεν την έχω συναντήσει και αυτό ήταν με ενθουσιασε. Στρώνει πολύ εύκολα και ωραία, Θα την αγόραζα ξανά , είναι και πολύ οικονομική .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • persefonipit
    2
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την κρέμα λόγω της τιμής και των αξιολογήσεων..
    Την άνοιξα μυριζε εξαιρετικά ! Η υφή της ωραία όχι βαριά..
    Μετά από 5 με 10 λεπτά.. μυριζε πολύ πολύ άσχημα σαν ιδρώτας.. κακός ιδρώτας... δεν μπορώ να το εξηγήσω.. πρώτη φορά που πετάω προϊόν..
    Κρίμα.. καλή εταιρία αλλά για το συγκεκριμένο δεν ξέρω τι έφταιξε.. Η παρτίδα? Δεν έχω ιδέα..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • az20122012
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ελαφρώς λιπαρή κατά την εφαρμογή αλλά μετά αφήνει μια καλή αίσθηση στην επιδερμίδα κ δεν προκαλεί ακμή. vfm.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Georgakaki
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε εμένα προσωπικά που έχω λιπαρό δέρμα, μου κάθεται πάρα πολύ ωραία. Τη Βάζω το πρωί και πάω γυμναστήριο παρόλο που ιδρώνω δεν την αισθάνομαι στο πρόσωπό μου. Στο δικό μου το πρόσωπο ταίριαξε πάρα πολύ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ageliki_Papadopoulou36
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία υφή. Καλοκαιρινό άρωμα. Θέλει 2 3 εφαρμογές την ημέρα αν είσαι στον ήλιο. Θα την αγοράσω σίγουρα και πάλι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KATERINA_LIANOPOULOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλωνεται πολυ ωραια,δεν βαραινει την επιδερμιδα και το μακιγιαζ απο πανω στρωνει πολυ ωραια,εχει και spf οποτε σε μενα καθεται παρα πολυ καλα σαν ενυδατικη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι λίγο βαριά για την λιπαρή επιδερμίδα μου, αλλά από Μάρτιο μέχρι Οκτώβριο που έχει ήλιο τη χρησιμοποιώ κάθε πρωί. Το βράδυ βάζω ρετινολη και χρειάζεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αντηλιακό το πρωί. Οπότε ο συνδυασμός αντιγηραντικης και αντηλιακής είναι σούπερ, μετά ανανεώνω το αντηλιακοβτο μεσημέρι. Τη συστήνω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Miaouli9
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρέμα για το κόστος αγοράς της, αλλά στη δική μου επιδερμίδα βγάζει λιπαρότητα. Προστατεύει από τον ήλιο, έχει ανάλαφρο άρωμα και σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι μια καλή κρέμα ημέρας για κανονικές επιδερμίδες που δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gzn Smrns
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια για μένα. Είμαι πανω από 50 κι έχω λιπαρό δέρμα με αποτέλεσμα οι κρέμες της ηλικίας μου να μην απορροφώνται. Έγινε η κρέμα μου!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Areti_Tzamali
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιώ αυτή τη κρέμα γύρω στα 5 χρόνια. Τυχαία έπεσε στα χέρια μου ως δώρο. Στην αρχή ήμουν διστακτική γιατί δεν ήταν κάποια γνωστή εταιρεία....πραγματικά έχω δοκιμάσει άπειρες κρέμες πάντα από φαρμακείο βέβαια. Η μια μου έκανε μεγαλύτερη μόλυνση από την άλλη καθότι έχω αρκετά ευαίσθητη επιδερμίδα. Όταν άδειασε το πρώτο βαζάκι συνειδητοποίησα ότι δεν έχω βγάλει το παραμικρό ανησυχητικό σημαδακι....ενθουσιάστηκα! Επιτέλους βρήκα το προϊόν που μου ταιριάζει! Απλά μοναδική!! Δεν την αλλάζω με τίποτα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sassynach
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομίζω πως ενυδατώνει σχετικά καλά. Έχει ελαφριά προς μέτρια υφή. Γι'αυτό το λόγο, αργεί λίγο να απορροφηθεί και αφήνει μια μικρή λάμψη στο πρόσωπο. Τη χρησιμοποιώ κάτω από την αντί-ηλικιακή κρέμα, η οποία δίνει ματ αποτέλεσμα, διαφορετικά δε θα με βόλευε η λιπαρή όψη που αφήνει από μόνη της (ιδίως το καλοκαίρι). Η αξιολόγηση είναι κάπως χαμηλή (παρά την καλή τιμή του προϊόντος) επειδή η συγκεκριμένη κρέμα, όπως και άλλες της Sostar, μου προκαλούν πολύ συχνά έντονο κάψιμο στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IOANNA_KARATZA
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έστρωσε στην επιδερμίδα μου. Όλο το καλοκαίρι δεν χρειάστηκα αντηλιακή και δεν έβγαλα πανάδες. Πολύ καλή ενυδάτωση και φώτησε το πρόσωπό μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrast
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι βαριά,λιπαρή και δεν απορροφάται. Θα την χρησιμοποιήσω στη θάλασσα . αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι για κάθε μέρα .

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenikaradima1983
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν έπειτα από ενάμισι μήνα χρήσης,μπορώ να πω ότι είναι πολύ αποτελεσματική γιατί έχω δει όντως βελτίωση στο πρόσωπο μου.Το μονο πλην ειναι οτι αν ψαξεις τα συστατικά δεν τη λες και τόσο φυτικη.Αλλα είναι καλή σαν κρεμα και η τιμή της δεν παίζεται.Αν δεν σας νοιάζει για το αν είναι φυτική,δοκιμάστε τη!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα για πρωί

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπέροχη μυρωδιά,δεν απορροφάται όμως είναι αρκετά λιπαρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή κρέμα ημέρας.
    Ελληνικό προϊόν και άριστη τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία αίσθηση, ευχάριστη μυρωδιά!
    Πριν τελειώσει, αγοράζω ξανά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή κρεμα για την επιδερμίδα μου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε ! Θα την ξανά παρω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα μου έκατσε πολύ όμορφα όλη η σειρά....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενυδάτωση, απαλή υφή, την αγοράζω τα τελευταία 2 χρόνια. Καλύτερη σε σύγκριση με άλλες ακριβότερες. Την συστήνω.

    1
  • Ως αντηλιακή κάνει την δουλειά της, ωστόσο δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ως κρέμα προσώπου. Είναι λιπαρή, δεν αφήνει ωραία αίσθηση, υφή σαν μάσκα. Ίσως δεν ταιριάζει στο δέρμα μου, σε κάθε περίπτωση δεν θα την αγόραζα ως κρέμα προσώπου. Έχω χρησιμοποιήσει καλύτερες. Ωραίο άρωμα.

    0
  • Αγορά για την μητέρα μου +70... απ'όσο λέει η ίδια είναι αρκετά ευχαριστημένη και θέλει να της πάρω κι άλλη.

    0
  • Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    0
  • Ενώ είναι πολύ καλή σαν κρέμα, μυρίζει υπέροχα και κάνει τη δουλειά της, δεν θα την ξανά αγόραζα και ούτε θα την συνιστούσα για κάποιον με πολύ λιπαρό δέρμα όπως εγώ. Αφήνει βαριά αίσθηση και το πρόσωπο λαδωνει στο αψε σβήσε.

    0
  • Δες τα όλα
4,80 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα