Ηχεία Υπολογιστή

Edifier M1360 Ηχεία Υπολογιστή 2.1 με Ισχύ 8.5W σε Μαύρο Χρώμα

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Σύνδεση: Aux 3.5mm / RCA
  • Τροφοδοσία: Πρίζα
  • Ηχείο: 6.4 x 11.2 x 14 εκ.
  • Subwoofer​: 15.8 x 25.2 x 22.5 εκ.​
  • Με ενσύρματο χειριστήριο
Δες όλη την περιγραφή
38 90
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
8,50 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Hellasοrder 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Multimedia στη σελίδα του Hellasοrder
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Edifier M1360 είναι ένα μαγνητικά θωρακισμένο σύστημα ηχείων 2.1 με ενσύρματο χειριστήριο. Διαθέτει δύο δορυφόρους 2 x 2W και ένα subwoofer 4,5W.

Subwoofer καθοδικής κατεύθυνσης

Το 4 ιντσών subwoofer καθοδικής κατεύθυνσης παράγει «γεμάτο» και δυνατό μπάσο και είναι τοποθετημένο σε περίβλημα από MDF μεσαίας πυκνότητας για υψηλή αντίσταση στους κραδασμούς. Με την εμπρόσθια θύρα Bass Reflex απολαμβάνεις την αγαπημένη σου μουσική, κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές ή παίζεις τα αγαπημένα σου παιχνίδια στον υπολογιστή με ήχο που έχει περισσότερη «δύναμη» και «όγκο».

Δορυφόροι ανοδικής κατεύθυνσης

Σε ένα σύστημα ήχου 2.1, η σημασία των δορυφόρων (satellite speakers) είναι τόσο μεγάλη όσο και του subwoofer που περιλαμβάνει. Οι δορυφόροι του συστήματος 2.1 της Edifier φιλοξενούν μαγνητικά θωρακισμένες μονάδες tweeter 50 x 90 mm. Κάθε δορυφόρος επιδεικνύει 2W ισχύος για συνολική ισχύ 4W. Χάρη στο σύγχρονο design τους ταιριάζουν σχεδόν σε οποιοδήποτε γραφείο ή χώρο.

Ενσύρματο χειριστήριο

Στη διάθεση σου βρίσκεται ένα βολικό ενσύρματο χειριστήριο με το οποίο μπορείς να ελέγξεις την ένταση του ήχου ή να ενεργοποιήσεις την λειτουργία σίγασης (mute). Επιπλέον ενσωματώνει μία υποδοχή stereo 3.5mm.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Σετ Ηχεία & Subwoofer
Ισχύς
8,5 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm, RCA
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Ναι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (73)

Αξιολογήσεις

  1. 50
  2. 17
  3. 2
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΦΟΣ
4
5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το αγόρασα 40 σχεδόν...
Με ενοχλεί που δεν έχουν ρύθμιση στο μπάσο, γιατί στα προσωπικά μου γούστα είναι λίγο χαμηλό. Κατά τα άλλα είναι οκ. Για ένα δωμάτιο, μικρό είναι οκ.

  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

adam.makis
2
2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οχι. Μια απο τις λίγες φορές που εμπιστευτηκα τις αξιολογήσεις κ έπεσα έξω. Προκειται για ενα μινι συστημα 2.1 με τα main ηχεια να ειναι μινιατουρες και το sub που δεν εχει ρυθμιση μπάσου, να ειναι ακουστικά ανύπαρκτο. Μετα απο Logitech και Creative που κρατησαν καμια 7ετια περίπου το καθενα, , ειπα να δοκιμάσω μια άλλη μαρκα Σε καμια περιπτωση δεν αξιζουν τα 40Ε. Ευτυχώς ειχα κρατησει του δορυφόρους απο τα Logitech γτ ειχε καει μονο το sub, τα κουπωσα στο Edifier και "σ'ωθηκε¨ λίγο η κατάσταση. Δωστε λιγο κατι παραπάνω...60 ή 70.. γτ αυτος δεν ειναι ήχος ουτε για ταινίες ούτε για μουσική . 2 αστεράκια γτ αναμφίβολα έχουν άριστη ποιότητα κατασκευής! Απόδοση όμως όχι.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παρά πολύ καλά μπορεί να φένετε ότι δεν τά έχω αγοράσει απλά τα αγόρασα από φυσικό κατάστημα υπέροχη επιλογή πολύ βαθιά μπάσα καλά ψηλά όμως παίζουν και αρκετά δυνατά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • madcharity90
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω πότε βγήκε στην αγορά, αν είναι το ίδιο ή παλιά υπήρχε άλλο μοντέλο, το θέμα είναι ότι έγινε αγορά του κάπου το 2013 τότε στα 50ευρώ αν θυμάμαι καλά και το θηρίο είναι ακόμα ζωντανό. Δεν έχω τις γνώσεις που έχουν οι υπόλοιποι πέρι ήχου, όμως για την απλή χρήση που του κάνω ( youtube, ταινίες κ.α. ) είναι μια χαρά και δεδομένου ότι κρατάει ακόμα απο το 2013+-, είναι σουπερ για μένα.

    Υ.Γ. μετά από τόσα χρόνια, καμιά φορά μπορεί να κάνει κάτι περίεργα όπως το ένα ηχειάκι να σταματάει να παίζει - όπου εκεί άμα "παίξεις" με ένα Jack ακουστικών στο πίσω μέρος το εξαρτήματος που ελέγχει την ένταση, θα δεις ότι "ξεβουλώνει". Επίσης, καμία φορά μπορεί από το πουθενά να βγάζει ένα σφυριγμα το γουφερ, απλά το κλείνεις από το κουμπί που έχει στην πλάτη του το γουφερ για λίγη ώρα και όλα καλά - αυτό μου το κάνει όταν κάνω κάτι πολύωρα σερί τον τελευταίο χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Flame13Gr
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μέγεθος τους (μικρά) δεν σου δίνει την εντύπωση πως είναι ικανά να παίζουν τόσο καλά, έως τέλεια θα έλεγα, για τα χρήματα τους.

    Πεντακάθαρος ήχος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakisn
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα 20+6 ευρω μεταφορικα που τα πηρα απο skoop, αξιζουνε 6 αστερια!! Απιστευτα ηχειακια! Ακουγονται φοβερα! Ψηλες μεσαιες και τα μπασα φαινονται ιδανικα, σε καθε ενταση. Και μαλιστα ανεβαζει αρκετα ικανοποιητικα ενταση. Θα τα επαιρνα και στην κανονικη τιμη τους! Δεν με τρελαινει το design αλλα απο ηχο απιστευτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Aygeris89

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικά ηχεία. Πολύ καθαρός ήχος. Δεν τα έχω δουλέψει ποτέ πάνω από το 40% λόγω μικρού δωματίου για να μπορώ να πω για την ένταση τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Wiring_einai_Kalou
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μιλάμε για ένα σετ ηχεία 40 ευρώ. 8 watt.
    Χαμηλός ήχος(1/8 -1/4 από το max τους): Είναι τίμια, τα low υπάρχουν και είναι αντιληπτά(kicks, bass) σε αντίθεση με άλλα ηχεία της αξίας 60 ευρώ. Τα mid και high είναι αντιληπτά και σου δίνεται ένας καθαρός ήχος ο οποίος σου δίνει μία ευχάριστη εμπειρία το βράδυ.
    Μεσαίος ήχος(1/3 -1/2 από το max τους): πιο αντιληπτά τα low και πιο ποιοτικά. Αν μου έβαζες σε αυτά τα ηχεία μία στάμπα logitech και μου έβαζες να τα ακούσω και μου έλεγες ότι έκαναν 100 ευρώ θα σε πίστευα. Είναι υπέροχα
    Υψηλός ήχος(2/3 μέχρι το max τους): υπέροχα, δυνατό μπάσο. Αυτό. Αξίζουν

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zacharias_Papoulakis
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    to eixia einai para polu kala ta exw sxedon 2 xrwnia exoun dinato oixo polu wreo mpasso Dil aposindeo to laptop mou apo ta eixia Kai enai kenourias genias to laptop mou Kai lew ti xalia oixos Kai xamilos enw me ta eixia einai katapliktikos Kai katharos kata thn gnwmh mou gia xrisi spitiou einai top

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimitrisSk@
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολυ ευχαριστημένος !!
    https://www.youtube.com/watch?v=k2R2eIZm440&t=5s

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stevemis
    2
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα συγκεκριμένα ηχεία τα αγόρασα Δεκέμβριο του 2020. Ο ήχος είναι μια χαρά για τα χρήματα τους, το μπάσο όμως λειτουργεί μονίμως χωρίς να μπορεί να ρυθμιστεί κάτι που πολλές φορές είναι ενοχλητικό.
    Τα 2 αστέρια ωστόσο τα παίρνουν γιατί μέσα σε 10 μήνες στο πρώτο σετ σταμάτησε να λειτουργεί ο ένας δορυφόρος, έγινε αντικατάσταση από το κατάστημα, και 10 μήνες μετά και το δεύτερο σετ εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα πάλι στον ίδιο δορυφόρο. Επομένως δε θεωρώ ότι είναι ένα αξιόπιστο για αγορά. Προσωπικά δε θα τα ξανααγόραζα. Θα προτιμούσα να δώσω κάτι παραπάνω για μια πιο αξιόπιστη επιλογή. Στο price range 20-40 νομίζω ότι δύσκολα βρίσκεις κάτι ουσιαστικά καλό. ( είχα και αντίστοιχα logitech και εμφάνισαν πρόβλημα )

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalamarialert20
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ακουστικα ειναι απιστευτα πολυ καθαρος ηχος τα πηρα πριν 2 χρονια και εχουν την ιδια αποδοση οταν τα ειχα αγορασει τα γορσα στα 80 ευρο και τωρα εχοθν πεσει στα 30!!! ΤΑ ΣΙΝΙΣΤΩ 100%

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristosprantza
    1
    2 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο,τι δινεις παιρνεις τελικα. Τα ηχεια δουλευαν στην αρχη κανονικα. Ο ηχος οκ ψιλομετριος, το μπασο τους μουφα αλλα για να κανεις τη δουλεια σου καλα ειναι. 1 χρονο μετα ομως η κακη κατασκευη τους μου κοστισε ολο το ηχοσυστημα. Τα καλωδια αναντικαταστατα και τωρα πρεπει να μπαινω σε κοπο να κανω πατεντες να φτιαξω τα κακης κατασκευης καλωδια. Καλυτερα να ειχα δωσει 10-20 παραπανω ευρω και να επαιρνα κατι που θα ηξερα οτι θα κρατησει. Μακρυα απο αυτο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γκολέμης Πάνος
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    λοιπον τα ηχεια τα πηραν σε τιμη 30 ευρω περιπου. απο θεμα κατασκευης τα δυο μικρα ηχειακια ειναι πλαστικα αλλα πιστεψε με δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα αλλα. ο ηχος μια χαρα ακομα και στις πιο δυνατες εντασεις. ειναι αρκετα δυνατα για να ακουστουν σε ολο το σπιτι αλλα μονο στο φουλ χαλαει λιγο ο ηχος (οντως χαλαει ελαχιστα). το μονο αρνητικο ειναι οτι το μονο που μπορεις να ελεγξεις ειναι η ενταση τιποτα αλλο. οσο μεγαλωνεις την ενταση δυναμωνει και το μπασο. δεν υπαρχει εφαρμογη απο την εταιρια για να παιξεις με τον ηχο, ειναι plug n play! γενικα πολυ ευχαριστημενος ειδικα για την τιμη τους. τωρα αν εχετε να δωσετε 20 ευρω παραπανω προφανως θα βρειτε καλυτερα.

    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill_psilos
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα χρησιμοποιω πανω απο 2 χρονια και σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος.
    Ο ηχος ειναι ικανοποιητικος και "καθαρος" σε ανεκτες εντασεις αν και ορισμενες φορες το μπασο χανεται με αποτελεσμα να βγαινει λιγο "λεπτος" ο ηχος.
    Το παραπονο μου ειναι στην ποιοτητα κατασκευης ,οχι των ηχειων,αλλα του ελεγκτη-διακοπτη.
    Με το περασμα του χρονου εχει σταματησει να απομονωνει με αποτελεσμα τα ηχεια να ειναι παντα ανοιχτα και να χρειαζεται να ρυθμιζεις την λειτουργια τους απο την ενταση.
    Οι υπολοιπες λειτουργιες,ακουστικα-ενταση,λειτοργουν κανονικα αλλα οπωσδηποτε δεν ειναι καλη ενδειξη για την μακροζωϊα του συστηματος.
    Για τα λεφτα τους συνολικα ειναι καλη αγορα.Επωνυμη μαρκα με οκ ηχο.

    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilias.bouras.98
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία και μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος για την σχέση τιμής ποιότητας. Πολύ καλή ποιότητα ήχου και στην πολύ υψηλή ένταση. Για γραφείο ή για κανονική χρήση άψογα και πολύ βολικά από θέμα χώρου. Ελπίζω να αντέξουν και στον χρόνο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tpanos00
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία ηχεία, καθαρός ήχος, καλό μπάσο και το καλύτερο το χειριστήριο πολύ βολικό!
    Για τα λεφτά του πολύ καλή αγορά!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoe
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατά ηχεία για γραφείο, το συστηματάκι που ρυθμίζεις τον ήχο είναι πολύ ωραίο, βέβαια η ύπαρξή του σημαίνει περισσότερα καλώδια αλλά ok. Αξίζουν τα χρήματά τους με το παραπάνω.

    Edit: Κακώς είχα βάλει 4 αστέρια. Τα ηχεία πλέον και σε βάθος χρόνου (4 χρόνια στην περίπτωσή μου) αποδεικνύουν τη σταθερή τους αξία. 5 αστέρια και τα αξίζουν.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • UNBOXING_TV_2
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απλος τελεια για τα λευτα τους.Αν εχεις καλη πηγή ηχου δεν χαλαει καθολου ο ηχος σε πολύ μεγαλες εντασεις.Απλος θα μπορουσες να εβαζες αλλα λιγα λευτα και να επαιρνες κατι αρκετα καλυτερο,οπως τα Logitech z333.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • minas_vlavianos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οταν βλεπεις το μεγεθος σιγουρα δεν πιστευεις οτι μπορουν να παιξουν τοσο καλα, ασχολουμαι με την μουσικη και τον ηχο, αλλα ηθελα κατι μικρο και οικονομικο για τον υπολογιστη πραγματικα ενυπωσιαστηκα. Με λιγο Eq γινονται ακομα πιο "κρυσταλινα". Μαλλον δεν ειναι ηχεια για να ακουει καποιος στο τερμα Electro house πχ αλλα παιζουν τα παντα εξαιρετικα καλα σε φυσιολογικες εντασεις. Για οσους ζητανε κατι τετοιο μην δωσετε ευρω παραπανω!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steliosk97
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 3.5 χρόνια βαριάς χρήσης έχω να πω πως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Η καθαρότητα του ήχου είναι εξαιρετική σε όλο το εύρος της έντασης. Σε δύναμη υστερούν λιγάκι αλλά κερδίζεις σε πιότητα. Και σαν υλικά κατασκευής πάρα πολύ καλά. Για ηχεία 2.1 κάτω των 35 ευρώ πιστεύω ότι δεν βρήσκεις καλύτερα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή επιλογή. Καθαρότατος ήχος, μπάσο όσο πρέπει, με την ένταση στο max κρύβεσαι αναλογικά με την ισχύ τους, απομακρυσμένος ενσύρματος έλεγχος. Σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω ότι μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο και η ποιότητα κατασκευής δεν αντανακλά σε καμία περίπτωση την τιμή τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό ήχο για την τιμή τους και μπάσο επίσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ταμεία για τα λεφτά τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλά αλλά το jack λυγίζει πολυ εύκολα μου κράτησε 8 μήνες

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καθαρός ήχος, μπάσο surround και συνολικά υπέροχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το εξοχικό μου είναι οτι πρέπει .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • απλα τέλεια...αξιζουν και με το παραπάνω

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παρά πολύ καλά μπορεί να φένετε ότι δεν τά έχω αγοράσει απλά τα αγόρασα από φυσικό κατάστημα υπέροχη επιλογή πολύ βαθιά μπάσα καλά ψηλά όμως παίζουν και αρκετά δυνατά

    0
  • Δεν ξέρω πότε βγήκε στην αγορά, αν είναι το ίδιο ή παλιά υπήρχε άλλο μοντέλο, το θέμα είναι ότι έγινε αγορά του κάπου το 2013 τότε στα 50ευρώ αν θυμάμαι καλά και το θηρίο είναι ακόμα ζωντανό. Δεν έχω τις γνώσεις που έχουν οι υπόλοιποι πέρι ήχου, όμως για την απλή χρήση που του κάνω ( youtube, ταινίες κ.α. ) είναι μια χαρά και δεδομένου ότι κρατάει ακόμα απο το 2013+-, είναι σουπερ για μένα.

    Υ.Γ. μετά από τόσα χρόνια, καμιά φορά μπορεί να κάνει κάτι περίεργα όπως το ένα ηχειάκι να σταματάει να παίζει - όπου εκεί άμα "παίξεις" με ένα Jack ακουστικών στο πίσω μέρος το εξαρτήματος που ελέγχει την ένταση, θα δεις ότι "ξεβουλώνει". Επίσης, καμία φορά μπορεί από το πουθενά να βγάζει ένα σφυριγμα το γουφερ, απλά το κλείνεις από το κουμπί που έχει στην πλάτη του το γουφερ για λίγη ώρα και όλα καλά - αυτό μου το κάνει όταν κάνω κάτι πολύωρα σερί τον τελευταίο χρόνο.

    2
  • Το μέγεθος τους (μικρά) δεν σου δίνει την εντύπωση πως είναι ικανά να παίζουν τόσο καλά, έως τέλεια θα έλεγα, για τα χρήματα τους.

    Πεντακάθαρος ήχος.

    1
  • Για τα 20+6 ευρω μεταφορικα που τα πηρα απο skoop, αξιζουνε 6 αστερια!! Απιστευτα ηχειακια! Ακουγονται φοβερα! Ψηλες μεσαιες και τα μπασα φαινονται ιδανικα, σε καθε ενταση. Και μαλιστα ανεβαζει αρκετα ικανοποιητικα ενταση. Θα τα επαιρνα και στην κανονικη τιμη τους! Δεν με τρελαινει το design αλλα απο ηχο απιστευτα.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

296 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
johnshadow8

Μπορεί κάποιος απ τους κατόχους να μου πει το μήκος των όλων καλωδίων;

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Edifier M1360 είναι ένα μαγνητικά θωρακισμένο σύστημα ηχείων 2.1 με ενσύρματο χειριστήριο. Διαθέτει δύο δορυφόρους 2 x 2W και ένα subwoofer 4,5W.

Subwoofer καθοδικής κατεύθυνσης

Το 4 ιντσών subwoofer καθοδικής κατεύθυνσης παράγει «γεμάτο» και δυνατό μπάσο και είναι τοποθετημένο σε περίβλημα από MDF μεσαίας πυκνότητας για υψηλή αντίσταση στους κραδασμούς. Με την εμπρόσθια θύρα Bass Reflex απολαμβάνεις την αγαπημένη σου μουσική, κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές ή παίζεις τα αγαπημένα σου παιχνίδια στον υπολογιστή με ήχο που έχει περισσότερη «δύναμη» και «όγκο».

Δορυφόροι ανοδικής κατεύθυνσης

Σε ένα σύστημα ήχου 2.1, η σημασία των δορυφόρων (satellite speakers) είναι τόσο μεγάλη όσο και του subwoofer που περιλαμβάνει. Οι δορυφόροι του συστήματος 2.1 της Edifier φιλοξενούν μαγνητικά θωρακισμένες μονάδες tweeter 50 x 90 mm. Κάθε δορυφόρος επιδεικνύει 2W ισχύος για συνολική ισχύ 4W. Χάρη στο σύγχρονο design τους ταιριάζουν σχεδόν σε οποιοδήποτε γραφείο ή χώρο.

Ενσύρματο χειριστήριο

Στη διάθεση σου βρίσκεται ένα βολικό ενσύρματο χειριστήριο με το οποίο μπορείς να ελέγξεις την ένταση του ήχου ή να ενεργοποιήσεις την λειτουργία σίγασης (mute). Επιπλέον ενσωματώνει μία υποδοχή stereo 3.5mm.

Κατασκευαστής

Είδος
Σετ Ηχεία & Subwoofer
Ισχύς
8,5 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm, RCA
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Ναι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (73)

  1. 50
  2. 17
  3. 2
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Ποιότητα κατασκευής

Αξιολογήσεις χρηστών

ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΦΟΣ
4
5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το αγόρασα 40 σχεδόν...
Με ενοχλεί που δεν έχουν ρύθμιση στο μπάσο, γιατί στα προσωπικά μου γούστα είναι λίγο χαμηλό. Κατά τα άλλα είναι οκ. Για ένα δωμάτιο, μικρό είναι οκ.

  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

adam.makis
2
2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οχι. Μια απο τις λίγες φορές που εμπιστευτηκα τις αξιολογήσεις κ έπεσα έξω. Προκειται για ενα μινι συστημα 2.1 με τα main ηχεια να ειναι μινιατουρες και το sub που δεν εχει ρυθμιση μπάσου, να ειναι ακουστικά ανύπαρκτο. Μετα απο Logitech και Creative που κρατησαν καμια 7ετια περίπου το καθενα, , ειπα να δοκιμάσω μια άλλη μαρκα Σε καμια περιπτωση δεν αξιζουν τα 40Ε. Ευτυχώς ειχα κρατησει του δορυφόρους απο τα Logitech γτ ειχε καει μονο το sub, τα κουπωσα στο Edifier και "σ'ωθηκε¨ λίγο η κατάσταση. Δωστε λιγο κατι παραπάνω...60 ή 70.. γτ αυτος δεν ειναι ήχος ουτε για ταινίες ούτε για μουσική . 2 αστεράκια γτ αναμφίβολα έχουν άριστη ποιότητα κατασκευής! Απόδοση όμως όχι.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παρά πολύ καλά μπορεί να φένετε ότι δεν τά έχω αγοράσει απλά τα αγόρασα από φυσικό κατάστημα υπέροχη επιλογή πολύ βαθιά μπάσα καλά ψηλά όμως παίζουν και αρκετά δυνατά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • madcharity90
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω πότε βγήκε στην αγορά, αν είναι το ίδιο ή παλιά υπήρχε άλλο μοντέλο, το θέμα είναι ότι έγινε αγορά του κάπου το 2013 τότε στα 50ευρώ αν θυμάμαι καλά και το θηρίο είναι ακόμα ζωντανό. Δεν έχω τις γνώσεις που έχουν οι υπόλοιποι πέρι ήχου, όμως για την απλή χρήση που του κάνω ( youtube, ταινίες κ.α. ) είναι μια χαρά και δεδομένου ότι κρατάει ακόμα απο το 2013+-, είναι σουπερ για μένα.

    Υ.Γ. μετά από τόσα χρόνια, καμιά φορά μπορεί να κάνει κάτι περίεργα όπως το ένα ηχειάκι να σταματάει να παίζει - όπου εκεί άμα "παίξεις" με ένα Jack ακουστικών στο πίσω μέρος το εξαρτήματος που ελέγχει την ένταση, θα δεις ότι "ξεβουλώνει". Επίσης, καμία φορά μπορεί από το πουθενά να βγάζει ένα σφυριγμα το γουφερ, απλά το κλείνεις από το κουμπί που έχει στην πλάτη του το γουφερ για λίγη ώρα και όλα καλά - αυτό μου το κάνει όταν κάνω κάτι πολύωρα σερί τον τελευταίο χρόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Flame13Gr
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μέγεθος τους (μικρά) δεν σου δίνει την εντύπωση πως είναι ικανά να παίζουν τόσο καλά, έως τέλεια θα έλεγα, για τα χρήματα τους.

    Πεντακάθαρος ήχος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papadakisn
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα 20+6 ευρω μεταφορικα που τα πηρα απο skoop, αξιζουνε 6 αστερια!! Απιστευτα ηχειακια! Ακουγονται φοβερα! Ψηλες μεσαιες και τα μπασα φαινονται ιδανικα, σε καθε ενταση. Και μαλιστα ανεβαζει αρκετα ικανοποιητικα ενταση. Θα τα επαιρνα και στην κανονικη τιμη τους! Δεν με τρελαινει το design αλλα απο ηχο απιστευτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Aygeris89

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικά ηχεία. Πολύ καθαρός ήχος. Δεν τα έχω δουλέψει ποτέ πάνω από το 40% λόγω μικρού δωματίου για να μπορώ να πω για την ένταση τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Wiring_einai_Kalou
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μιλάμε για ένα σετ ηχεία 40 ευρώ. 8 watt.
    Χαμηλός ήχος(1/8 -1/4 από το max τους): Είναι τίμια, τα low υπάρχουν και είναι αντιληπτά(kicks, bass) σε αντίθεση με άλλα ηχεία της αξίας 60 ευρώ. Τα mid και high είναι αντιληπτά και σου δίνεται ένας καθαρός ήχος ο οποίος σου δίνει μία ευχάριστη εμπειρία το βράδυ.
    Μεσαίος ήχος(1/3 -1/2 από το max τους): πιο αντιληπτά τα low και πιο ποιοτικά. Αν μου έβαζες σε αυτά τα ηχεία μία στάμπα logitech και μου έβαζες να τα ακούσω και μου έλεγες ότι έκαναν 100 ευρώ θα σε πίστευα. Είναι υπέροχα
    Υψηλός ήχος(2/3 μέχρι το max τους): υπέροχα, δυνατό μπάσο. Αυτό. Αξίζουν

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zacharias_Papoulakis
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    to eixia einai para polu kala ta exw sxedon 2 xrwnia exoun dinato oixo polu wreo mpasso Dil aposindeo to laptop mou apo ta eixia Kai enai kenourias genias to laptop mou Kai lew ti xalia oixos Kai xamilos enw me ta eixia einai katapliktikos Kai katharos kata thn gnwmh mou gia xrisi spitiou einai top

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimitrisSk@
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι πολυ ευχαριστημένος !!
    https://www.youtube.com/watch?v=k2R2eIZm440&t=5s

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stevemis
    2
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα συγκεκριμένα ηχεία τα αγόρασα Δεκέμβριο του 2020. Ο ήχος είναι μια χαρά για τα χρήματα τους, το μπάσο όμως λειτουργεί μονίμως χωρίς να μπορεί να ρυθμιστεί κάτι που πολλές φορές είναι ενοχλητικό.
    Τα 2 αστέρια ωστόσο τα παίρνουν γιατί μέσα σε 10 μήνες στο πρώτο σετ σταμάτησε να λειτουργεί ο ένας δορυφόρος, έγινε αντικατάσταση από το κατάστημα, και 10 μήνες μετά και το δεύτερο σετ εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα πάλι στον ίδιο δορυφόρο. Επομένως δε θεωρώ ότι είναι ένα αξιόπιστο για αγορά. Προσωπικά δε θα τα ξανααγόραζα. Θα προτιμούσα να δώσω κάτι παραπάνω για μια πιο αξιόπιστη επιλογή. Στο price range 20-40 νομίζω ότι δύσκολα βρίσκεις κάτι ουσιαστικά καλό. ( είχα και αντίστοιχα logitech και εμφάνισαν πρόβλημα )

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalamarialert20
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ακουστικα ειναι απιστευτα πολυ καθαρος ηχος τα πηρα πριν 2 χρονια και εχουν την ιδια αποδοση οταν τα ειχα αγορασει τα γορσα στα 80 ευρο και τωρα εχοθν πεσει στα 30!!! ΤΑ ΣΙΝΙΣΤΩ 100%

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristosprantza
    1
    2 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο,τι δινεις παιρνεις τελικα. Τα ηχεια δουλευαν στην αρχη κανονικα. Ο ηχος οκ ψιλομετριος, το μπασο τους μουφα αλλα για να κανεις τη δουλεια σου καλα ειναι. 1 χρονο μετα ομως η κακη κατασκευη τους μου κοστισε ολο το ηχοσυστημα. Τα καλωδια αναντικαταστατα και τωρα πρεπει να μπαινω σε κοπο να κανω πατεντες να φτιαξω τα κακης κατασκευης καλωδια. Καλυτερα να ειχα δωσει 10-20 παραπανω ευρω και να επαιρνα κατι που θα ηξερα οτι θα κρατησει. Μακρυα απο αυτο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γκολέμης Πάνος
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    λοιπον τα ηχεια τα πηραν σε τιμη 30 ευρω περιπου. απο θεμα κατασκευης τα δυο μικρα ηχειακια ειναι πλαστικα αλλα πιστεψε με δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα αλλα. ο ηχος μια χαρα ακομα και στις πιο δυνατες εντασεις. ειναι αρκετα δυνατα για να ακουστουν σε ολο το σπιτι αλλα μονο στο φουλ χαλαει λιγο ο ηχος (οντως χαλαει ελαχιστα). το μονο αρνητικο ειναι οτι το μονο που μπορεις να ελεγξεις ειναι η ενταση τιποτα αλλο. οσο μεγαλωνεις την ενταση δυναμωνει και το μπασο. δεν υπαρχει εφαρμογη απο την εταιρια για να παιξεις με τον ηχο, ειναι plug n play! γενικα πολυ ευχαριστημενος ειδικα για την τιμη τους. τωρα αν εχετε να δωσετε 20 ευρω παραπανω προφανως θα βρειτε καλυτερα.

    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill_psilos
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα χρησιμοποιω πανω απο 2 χρονια και σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος.
    Ο ηχος ειναι ικανοποιητικος και "καθαρος" σε ανεκτες εντασεις αν και ορισμενες φορες το μπασο χανεται με αποτελεσμα να βγαινει λιγο "λεπτος" ο ηχος.
    Το παραπονο μου ειναι στην ποιοτητα κατασκευης ,οχι των ηχειων,αλλα του ελεγκτη-διακοπτη.
    Με το περασμα του χρονου εχει σταματησει να απομονωνει με αποτελεσμα τα ηχεια να ειναι παντα ανοιχτα και να χρειαζεται να ρυθμιζεις την λειτουργια τους απο την ενταση.
    Οι υπολοιπες λειτουργιες,ακουστικα-ενταση,λειτοργουν κανονικα αλλα οπωσδηποτε δεν ειναι καλη ενδειξη για την μακροζωϊα του συστηματος.
    Για τα λεφτα τους συνολικα ειναι καλη αγορα.Επωνυμη μαρκα με οκ ηχο.

    • Ένταση ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilias.bouras.98
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τα συγκεκριμένα ηχεία και μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος για την σχέση τιμής ποιότητας. Πολύ καλή ποιότητα ήχου και στην πολύ υψηλή ένταση. Για γραφείο ή για κανονική χρήση άψογα και πολύ βολικά από θέμα χώρου. Ελπίζω να αντέξουν και στον χρόνο.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tpanos00
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία ηχεία, καθαρός ήχος, καλό μπάσο και το καλύτερο το χειριστήριο πολύ βολικό!
    Για τα λεφτά του πολύ καλή αγορά!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoe
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατά ηχεία για γραφείο, το συστηματάκι που ρυθμίζεις τον ήχο είναι πολύ ωραίο, βέβαια η ύπαρξή του σημαίνει περισσότερα καλώδια αλλά ok. Αξίζουν τα χρήματά τους με το παραπάνω.

    Edit: Κακώς είχα βάλει 4 αστέρια. Τα ηχεία πλέον και σε βάθος χρόνου (4 χρόνια στην περίπτωσή μου) αποδεικνύουν τη σταθερή τους αξία. 5 αστέρια και τα αξίζουν.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • UNBOXING_TV_2
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απλος τελεια για τα λευτα τους.Αν εχεις καλη πηγή ηχου δεν χαλαει καθολου ο ηχος σε πολύ μεγαλες εντασεις.Απλος θα μπορουσες να εβαζες αλλα λιγα λευτα και να επαιρνες κατι αρκετα καλυτερο,οπως τα Logitech z333.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • minas_vlavianos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οταν βλεπεις το μεγεθος σιγουρα δεν πιστευεις οτι μπορουν να παιξουν τοσο καλα, ασχολουμαι με την μουσικη και τον ηχο, αλλα ηθελα κατι μικρο και οικονομικο για τον υπολογιστη πραγματικα ενυπωσιαστηκα. Με λιγο Eq γινονται ακομα πιο "κρυσταλινα". Μαλλον δεν ειναι ηχεια για να ακουει καποιος στο τερμα Electro house πχ αλλα παιζουν τα παντα εξαιρετικα καλα σε φυσιολογικες εντασεις. Για οσους ζητανε κατι τετοιο μην δωσετε ευρω παραπανω!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steliosk97
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 3.5 χρόνια βαριάς χρήσης έχω να πω πως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Η καθαρότητα του ήχου είναι εξαιρετική σε όλο το εύρος της έντασης. Σε δύναμη υστερούν λιγάκι αλλά κερδίζεις σε πιότητα. Και σαν υλικά κατασκευής πάρα πολύ καλά. Για ηχεία 2.1 κάτω των 35 ευρώ πιστεύω ότι δεν βρήσκεις καλύτερα!

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή επιλογή. Καθαρότατος ήχος, μπάσο όσο πρέπει, με την ένταση στο max κρύβεσαι αναλογικά με την ισχύ τους, απομακρυσμένος ενσύρματος έλεγχος. Σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω ότι μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο και η ποιότητα κατασκευής δεν αντανακλά σε καμία περίπτωση την τιμή τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό ήχο για την τιμή τους και μπάσο επίσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ταμεία για τα λεφτά τους

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλά αλλά το jack λυγίζει πολυ εύκολα μου κράτησε 8 μήνες

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καθαρός ήχος, μπάσο surround και συνολικά υπέροχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το εξοχικό μου είναι οτι πρέπει .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • απλα τέλεια...αξιζουν και με το παραπάνω

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παρά πολύ καλά μπορεί να φένετε ότι δεν τά έχω αγοράσει απλά τα αγόρασα από φυσικό κατάστημα υπέροχη επιλογή πολύ βαθιά μπάσα καλά ψηλά όμως παίζουν και αρκετά δυνατά

    0
  • Δεν ξέρω πότε βγήκε στην αγορά, αν είναι το ίδιο ή παλιά υπήρχε άλλο μοντέλο, το θέμα είναι ότι έγινε αγορά του κάπου το 2013 τότε στα 50ευρώ αν θυμάμαι καλά και το θηρίο είναι ακόμα ζωντανό. Δεν έχω τις γνώσεις που έχουν οι υπόλοιποι πέρι ήχου, όμως για την απλή χρήση που του κάνω ( youtube, ταινίες κ.α. ) είναι μια χαρά και δεδομένου ότι κρατάει ακόμα απο το 2013+-, είναι σουπερ για μένα.

    Υ.Γ. μετά από τόσα χρόνια, καμιά φορά μπορεί να κάνει κάτι περίεργα όπως το ένα ηχειάκι να σταματάει να παίζει - όπου εκεί άμα "παίξεις" με ένα Jack ακουστικών στο πίσω μέρος το εξαρτήματος που ελέγχει την ένταση, θα δεις ότι "ξεβουλώνει". Επίσης, καμία φορά μπορεί από το πουθενά να βγάζει ένα σφυριγμα το γουφερ, απλά το κλείνεις από το κουμπί που έχει στην πλάτη του το γουφερ για λίγη ώρα και όλα καλά - αυτό μου το κάνει όταν κάνω κάτι πολύωρα σερί τον τελευταίο χρόνο.

    2
  • Το μέγεθος τους (μικρά) δεν σου δίνει την εντύπωση πως είναι ικανά να παίζουν τόσο καλά, έως τέλεια θα έλεγα, για τα χρήματα τους.

    Πεντακάθαρος ήχος.

    1
  • Για τα 20+6 ευρω μεταφορικα που τα πηρα απο skoop, αξιζουνε 6 αστερια!! Απιστευτα ηχειακια! Ακουγονται φοβερα! Ψηλες μεσαιες και τα μπασα φαινονται ιδανικα, σε καθε ενταση. Και μαλιστα ανεβαζει αρκετα ικανοποιητικα ενταση. Θα τα επαιρνα και στην κανονικη τιμη τους! Δεν με τρελαινει το design αλλα απο ηχο απιστευτα.

    1
  • Δες τα όλα
38,90 €
8,50 €   μεταφορικά