Ανδρικά Μπουφάν

Evolve II Triclimate 3 σε 1 Χειμωνιάτικο Μπουφάν Αδιάβροχο και Αντιανεμικό Χακί

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το M Evolve Ii Triclimate της The North Face είναι 3 σε 1, ιδανικό για πεζοπορία και έντονη δραστηριότητα.

Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Αξιολογήσεις (90)

Αξιολογήσεις

  1. 70
  2. 14
  3. 2
  4. 4
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ζεστασιά
  • Είναι ζεστό

Αξιολογήσεις χρηστών

  • thodoresmparadakes

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είναι όπως το περίμενα...ο γιακας του είναι πολύ ψυλος και εμένα προσωπικά με ενοχλεί...και το φλις ζακετακι που έχει από μέσα μου χάλασε μέσα σε 3 μήνες....έχει γεμίσει κόμπους...φοράω γενικά ζακέτες φλις γιατί μου αρέσουν πότε καμία δεν έχει πάθει κάτι παρόμοιο...235 ευρώ για ένα πολύ μέτριο μπουφαν...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Ko
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    10 χρόνια άντεξε, μέχρι που τρύπησε στον ώμο εκεί που τριβεται ο ιμάντας της τσάντας. Για αέρα, ψιλοβροχο και θερμοκρασίες μέχρι 0 βαθμούς πολύ καλό. Συνήθως το φορούσα χωρίς το fleece σαν αδιάβροχο. θα το ξανά αγοράσω στις εκπτώσεις, αν και δεν είναι εκπτωτικο στα νορμάλ μεγέθη.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS_NINIOS9204
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Η εταιρία όπως και να το κάνουμε είναι ακριβή, εδώ ένα απλό αντιανεμικό ξεκινάει στα 120€. Μέχρι 180-190 αν το θες το παίρνεις. Για τις θερμοκρασίες της χώρας μας είναι άριστο και γενικά 5 αστέρια σε όλα.
    *Update:
    Μπορεί να φορεθεί πολλούς μήνες τον χρόνο αλλά για κάτω από 10 βαθμούς, Ιανουάριο-Φεβρουάριο, χρειάζεται μπουφάν με μόνωση.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ionoits
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ένα όμορφο μπουφανακι που εμένα μου στέκεται πολύ ωραία. Αντιανεμική ιδιότητα σχετικά μικρή για την τιμή του. Διαπνεει καλά. Αδιάβροχη ιδιοτητα ικανοποιητικότατο. Ζεστό δεν το λες σε καμία περίπτωση, δηλαδή για ακινησία σε παγωνιά και υπό το μηδέν δεν κάνει. Στη πεζοπορία διαπρέπει, δεν σε ιδρώνει δεν σε παγώνει κρατάει καλά τη θερμοκρασία. Στα 160€ που είναι τώρα (3/25) αξίζει οριακά. Η προηγούμενη γενιά με μεμβράνη hypervent ήταν αρκετά πιο ζεστή και αντιανεμική αλλά φθαρηκε γρήγορα (5-6 χρόνια). Το ξαναπήρα με κλειστά μάτια ξανά αλλά δεν είναι το ίδιο καλό.

    • Ποιότητα
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ζεστασιά
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggeliki.dimitrakopoulou10
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ζεστό μπουφάν. Εχει απο μεσα το φλις που αν θέλεις το βγάζεις κιόλας. Οσο για το νερό, αν βρέχει δεν βρέχεται καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του !!

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonisblias

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι αυτό που έψαχνα το βρήκα σε πολύ καλή τιμή είναι άνετο και αρτετα ζεστό .Αξίζει τα χρήματα του

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marinos_Theonas
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ποιοτικό μπουφάν και κάθεται καλά! στα 180 που αγοράστηκε θεωρώ λίγο τσουχτερη τιμή. για μέχρι 10 βαθμούς δεν καταλαβαίνεις κρύο για λιγότερο θέλεις επένδυση από μέσα .

    • Ποιότητα
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ζεστασιά
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Taxiarchos21
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πρόλαβα και το πείρα κάποια στιγμή στα 180 είναι από τα καλύτερα μπουφάν που εχω. Οντας μηχανόβιος είναι πολύ χρήσιμο ότι εχει και φλις και αντιανεμικο
    Το αντιανεμικο είναι 100% αδιάβροχο οπότε είναι χρήσιμο και πάνω στο μηχανάκι για μικρές διαδρομές και με τα ποδια και σε συνδυασμο οτι αφαιρείτε και μπορείς να φορας μόνο το φλις σαν ζακετα ακομα και τισ ζεστες μερες ειναι πολυ καλο για τα χρηματα του και ζεστο και κάθεται και ωραια

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilkaltsas
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Στα 184 ευρώ, είναι μια "τσιμπημένη" επιλογή αλλά παραμένει πολύ ζεστό σε θερμοκρασίες ως 0 βαθμούς τουλάχιστον που δοκιμάστηκε. 100% αντιανεμικό, δε το χω φορέσει σε πολύ βαριά βροχή αλλά φαίνεται και εντελώς αδιάβροχο ως τώρα.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimosthenis_liatsos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το είχα αγοράσει πριν 6 χρόνια σε χακί.Με συνόδευσε παντού,Δουλειά βόλτες.
    Φέτος το πήρα σε μαύρο διότι στο προηγούμενο επήλθε η φυσιολογική φθορά.Μπουφαν για χρόνια!

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Computer Expert
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το μπουφάν αγοράστηκε στα 160€. Η ποιότητα κατασκευής του είναι πραγματικά ποιοτική και είναι εμφανίσιμο. Για θερμοκρασίες που κυμαίνονται μέχρι τους 0-5°C, είναι αρκετά ικανοποιητικό. Για χαμηλότερες θερμοκρασίες, χρειάζεται σοβαρό layer ή κάποιο έξτρα ισοθερμικό.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • metro.am1
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο είναι και αρκετά ζεστό. Αξίζει αν και ακριβό βέβαια δεν είναι φουσκωτό είναι ωραίο μαζεμένο όταν είσαι σπίτι βγάζεις το ένα κομμάτι να το αφήσεις να στεγνώσει και κυκλοφορείς με το Φλις το βγάζεις το πλένεις είναι όντως ωραίο. Μακάρι να είχε 150€ να το έπαιρναν όλοι αλλά στα 230 είναι αρκετά ακριβό.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asetoxw
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το σώζει το φλις από μέσα , δεν αξίζει τόσα πολλά χρήματα αλλά πλέον όλα είναι ακριβά όποτε δεν έχει νόημα να συζητάμε τώρα για αυτό , αδιάβροχο είναι και κόβει τον αέρα όχι όσο περίμενα όμως , πρέπει να φοράς και αλλά ζεστά ρούχα από μέσα σίγουρα , ειδικότερα εγώ που μενω σε νησί και έχει πολύ υγρασία είναι και πιο δύσκολο
    Υλικό , design , χρωμα είναι άψογο

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ikalpakis
    2
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Όλα καλά, αλλά επειδή έχει πόρους, δεν είναι 100% αδιάβροχο. Μία αίσθηση υγρασίας την έχεις.
    Βεβαία από μέσα έχει δίχτι για να μην ακουμπάει πάνω στο φλις.

    Σήμερα 29 / 11 / 2023 ξαναβλέπω την κριτική μου, και συμπληρώνω ότι δεν είναι ούτε καν 50% αδιάβροχο. Δεν είναι για βροχή, για καμιά ψιχάλα ίσως.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_alex54
    3
    14 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αχ αχ αχ.... Με τύφλωσε η μάρκα του... Το είχα πάρει όταν ήμουν 15 και ήθελα προφανώς το μπουφάν για το logo. Και έλεγα σε όλους "ναι, ναι είναι πολύ ζεστό, αξίζει τα λεφτά". Τώρα, 3 χρόνια μετά την αγορά, παραδέχομαι πως ήμουν επηρεασμένος απ' τους γύρω μου. Παιδιά, μη το κάνετε αυτό.
    Τέλος πάντων, είναι μπουφάν για μέχρι +10*C. Πιο κάτω, είναι σαν ζακετούλα. Το μπουφανάκι καλό είναι γενικά δε λέω κάτι, και είναι όντως καλά αδιάβροχο. Αλλά για 200 €?? Με τίποτα. Ένα μπουφάν λιγότερο δημοφιλής μάρκας σαν jepa ή και addidas στα 40-50 € είναι πολύ πιο ζεστό και ίδιας ποιότητας (αν όχι καλύτερης). Όχι όμως κοινωνικά αποδεκτό ...

    • Ποιότητα
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_bouros
    3
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είναι πολύ ζεστό μπουφάν καθώς το εσωτερικό fleece που έχει είναι αρκετά λεπτο, με αποτελεσμα σε χαμηλές θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν να μην σε κρατάει ζεστο. Σε αντίθεση με παλαιότερη version του ίδιου μπουφάν που είχε εσωτερικό από ακρυλικό υλικό και ήταν αρκετά πιο μονωτικό και ζεστό.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makrixeris_92
    5
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Όλα ωραία και καλά άριστο μπουφάν σε όλα του. Αλλά κάτι που δεν μου αρέσει είναι οτι στο κέντρο μπροστά κάνει ένα σπάσιμο δεν στρώνει τελείως και φαίνεται άσχημο σαν να έχεις κοιλιά.

    ( Βρήκα λύση αν σφίξεις το λάστιχο κάτω γυρνάει το μπουφάν στο τελείωμα του κ κάθεται πένα)

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • o_vagelakis_eimai
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό μπουφάν. Το πήρα σε χαμηλη θερμοκρασία (-15) για snowboard, και με ένα ισοθερμικό και το μπουφάν την έβγαλα πολύ άνετα. Αξίζει κάθε ευρώ για δραστηριότητες αλλά και για μια καθημερινή έξοδο.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANASTASIOS_MEGAS
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Στην αρχή ήμουν πολύ διστακτικός για αυτή την αγορά. Όσο πήγαινα σχολείο με πολύ πιο απλά και φτηνά μπουφάν έκανα την δουλειά μου, αφού έμενα Δυττική Αττική που δεν έχει τοσο κρύο. Το μπουφάν το αγόρασα πέρσυ τον Οκτώβριο και το εχω φορέσει από τότε όλο τον χρόνο. Αυτό γιατί την άνοιξη, το καλοκαίρι και το φθινόπωρο ανάλογα την υγρασία ή τον αέρα φορούσα είτε το fleece, είτε το αντιανεμικό. Πλέον όσο ζω στη Θεσσαλονίκη και έχω ζήσει αυτούς τους 2 χειμώνες δεν έχω νιώσει καμία μέρα κρυό και είναι πολυ ανθεκτικό στο νερό. Το μπουφάν αυτό αναπνέει παρά πολύ εύκολα. Αυτό σημαίνει ότι το χειμώνα θα πρέπει να προσαρμόζεις το λάστιχο που έχει στη μέση και τα λουρια στα χέρια. Αυτό σα συμβουλή για όταν το πάρετε. Δεν το θεωρώ αρνητικό, αφού όλο τον υπόλοιπο καιρό χρειάζεται αυτή η ανανεώση αέρα.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mitsos_mitsaras62
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καταπληκτικό μπουφαν και η ζακέτα από μέσα τέλεια μόλις το πήρα βέβαια αλλά δεν έχω ενδοιασμούς καθόλου

    λοιπον το εχω 4 μηνες το φοραω παντου το μπουφαν ειναι φουλ ζεστο το φλισακι με αυτον τον καιρο τωρα ειναι οτι πρεπει και το μπουφαν ξεχωριστα προφανως δεν εχει χασει το χρωμα του και ας ειμαι στον ηλιο συνεχεια

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iordanis_Iliadis
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε μπουφαν. τελεια εφαρμογή, αδιάβροχο, παρα πολυ ζεστό, το φοράς ολες τις ώρες. Πραγματικά το εχω κατα ευχαριστηθεί. Το φοράω 4 χρόνια σερι καθημερινά στο μηχανάκι και το μόνο που έπαθε είναι ότι έχει ξεβάψει ελαφρά στους όμους απ τον ήλιο που ειναι πολυ φυσιολογικό. Θα το ξανά αγόραζα σίγουρα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a__asim
    4
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το μπουφαν ειναι πολυ ποιοτικο και παρα πολυ ζεστο , το μονο μου προβλημα ειναι οτι η φορμα του ειναι διαφορετικη απο οτι περιμενα , ειναι πιο μακρυ απο οτι φαινεται (οχι πολυ αλλα το καταλαβαινεις)

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pdrnikos
    5
    27 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ωραίο μπουφάν το αγόρασα πέρυσι στο τέλος του χειμώνα είναι λίγο μεγαλύτερο Έπρεπε να το πάρω ένα νούμερο μικρότερο παρόλαυτα πάρα πολύ ωραίο και ζεστό μπουφάν το φοράω σε μηχανάκι πέντε βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και από μέσα μόνο μία μακρυμάνικη μπλούζα δεν κρυώνεις καθόλου αξίζει τα λεφτά του

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό μπουφάν για καθημερινή χρήση εξαιρετικοί ποιότητα αξίζει τα χρήματα του!!!

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ζεστό και το fleece πολύ ποιοτικό

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ότι δίνεις παίρνεις... πολύ καλό Μπουφάν αξίζει τα χρήματα του ...

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    είναι πολύ καλό ποιοτικός είναι αρκετά ζεστό είναι φαρδύ

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Περίμενα να εχει καλύτερο σε ποιότητα fleece

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αντιανεμικό και αδιάβροχο με πλήρως θερμοκολλημενες ραφές. Δεν περνάει τίποτα ούτε πάνω σε μηχανή.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν είναι όπως το περίμενα...ο γιακας του είναι πολύ ψυλος και εμένα προσωπικά με ενοχλεί...και το φλις ζακετακι που έχει από μέσα μου χάλασε μέσα σε 3 μήνες....έχει γεμίσει κόμπους...φοράω γενικά ζακέτες φλις γιατί μου αρέσουν πότε καμία δεν έχει πάθει κάτι παρόμοιο...235 ευρώ για ένα πολύ μέτριο μπουφαν...

    0
  • 10 χρόνια άντεξε, μέχρι που τρύπησε στον ώμο εκεί που τριβεται ο ιμάντας της τσάντας. Για αέρα, ψιλοβροχο και θερμοκρασίες μέχρι 0 βαθμούς πολύ καλό. Συνήθως το φορούσα χωρίς το fleece σαν αδιάβροχο. θα το ξανά αγοράσω στις εκπτώσεις, αν και δεν είναι εκπτωτικο στα νορμάλ μεγέθη.

    1
  • Η εταιρία όπως και να το κάνουμε είναι ακριβή, εδώ ένα απλό αντιανεμικό ξεκινάει στα 120€. Μέχρι 180-190 αν το θες το παίρνεις. Για τις θερμοκρασίες της χώρας μας είναι άριστο και γενικά 5 αστέρια σε όλα.
    *Update:
    Μπορεί να φορεθεί πολλούς μήνες τον χρόνο αλλά για κάτω από 10 βαθμούς, Ιανουάριο-Φεβρουάριο, χρειάζεται μπουφάν με μόνωση.

    2
  • Ένα όμορφο μπουφανακι που εμένα μου στέκεται πολύ ωραία. Αντιανεμική ιδιότητα σχετικά μικρή για την τιμή του. Διαπνεει καλά. Αδιάβροχη ιδιοτητα ικανοποιητικότατο. Ζεστό δεν το λες σε καμία περίπτωση, δηλαδή για ακινησία σε παγωνιά και υπό το μηδέν δεν κάνει. Στη πεζοπορία διαπρέπει, δεν σε ιδρώνει δεν σε παγώνει κρατάει καλά τη θερμοκρασία. Στα 160€ που είναι τώρα (3/25) αξίζει οριακά. Η προηγούμενη γενιά με μεμβράνη hypervent ήταν αρκετά πιο ζεστή και αντιανεμική αλλά φθαρηκε γρήγορα (5-6 χρόνια). Το ξαναπήρα με κλειστά μάτια ξανά αλλά δεν είναι το ίδιο καλό.

    5
  • Πολύ ζεστό μπουφάν. Εχει απο μεσα το φλις που αν θέλεις το βγάζεις κιόλας. Οσο για το νερό, αν βρέχει δεν βρέχεται καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του !!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το M Evolve Ii Triclimate της The North Face είναι 3 σε 1, ιδανικό για πεζοπορία και έντονη δραστηριότητα.

Εξωτερικό Μπουφάν

  • Τεχνολογίας DryVent δύο στρωμάτων που προσφέρει προστασία από τη βροχή, τους ανέμους και το χιόνι
  • Ανθεκτικό υδατοαπωθητικό φινίρισμα (DWR)
  • Μπορεί να φορεθεί μεμονωμένα, επιτρέποντας το δέρμα να αναπνέει και να διατηρεί τα επίπεδα υγρασίας
  • Κλείνει μπροστά με φερμουάρ με θηλάκι
  • Στρίφωμα στο κάτω μέρος για προστασία
  • Κεντημένο λογότυπο

Κουκούλα

  • Κουκούλα με κολλημένο γείσο στο γιακά
  • Δυνατότητα αποθήκευσης στο γιακά
  • Ρυθμιζόμενη με ελαστικό κορδόνι μπροστά και πίσω
  • Βουρτσισμένο πλεκτό προστατευτικό πηγουνιού και επένδυση στο γιακά

Τσέπες

Διαθέτει τσέπες καλυμμένες που κλείνουν με φερμουάρ.

Μανσέτες

Ελαστικές μανσέτες με δυνατότητα προσαρμογής με βέλκρο.

Εσωτερικό Μπουφάν

  • Μπορεί να φορεθεί ξεχωριστά και είναι κατασκευασμένο από ελαστικό, ανθεκτικό πολυεστερικό fleece
  • Απομονώνει από το κρύο ενώ επιτρέπει στο δέρμα να απομακρύνει την υγρασία και να διατηρεί τη σωστή θερμοκρασία σώματος
  • Κλείνει μπροστά με φερμουάρ
  • Δύο τσέπες μπροστά με φερμουάρ
  • Ελαστικές μανσέτες και τελείωμα στη μέση
  • Κεντημένο λογότυπο

Υλικό

  • Εξωτερικό Μπουφάν: 100% Polyester Fabric - 111 G/M², 2L DryVent™
  • Εσωτερικό Μπουφάν: 100% Recycled Polyester Fleece - 190 G/M²

Οδηγίες Φροντίδας

  • Πριν την πλύση, αναποδογυρίστε το και φροντίστε να είναι κλεισμένα όλα τα φερμουάρ και τα βέλκρο
  • Μέγιστη θερμοκρασία πλυσίματος 40 βαθμοί, με όμοια χρώματα
  • Χρησιμοποιείστε ήπιο απορρυπαντικό

Brand

Είδη

Χρώμα
Χακί
Εποχή
Χειμερινά
Στυλ
Casual
Με Κουκούλα
Ναι
Oversized
-

Χαρακτηριστικά

Αδιάβροχο
Ναι
Αντιανεμικό
Ναι
Με Επένδυση
Ναι
3 in 1
Ναι
με Γούνα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (90)

  1. 70
  2. 14
  3. 2
  4. 4
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ζεστασιά
  • Είναι ζεστό

Αξιολογήσεις χρηστών

  • thodoresmparadakes

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είναι όπως το περίμενα...ο γιακας του είναι πολύ ψυλος και εμένα προσωπικά με ενοχλεί...και το φλις ζακετακι που έχει από μέσα μου χάλασε μέσα σε 3 μήνες....έχει γεμίσει κόμπους...φοράω γενικά ζακέτες φλις γιατί μου αρέσουν πότε καμία δεν έχει πάθει κάτι παρόμοιο...235 ευρώ για ένα πολύ μέτριο μπουφαν...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Ko
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    10 χρόνια άντεξε, μέχρι που τρύπησε στον ώμο εκεί που τριβεται ο ιμάντας της τσάντας. Για αέρα, ψιλοβροχο και θερμοκρασίες μέχρι 0 βαθμούς πολύ καλό. Συνήθως το φορούσα χωρίς το fleece σαν αδιάβροχο. θα το ξανά αγοράσω στις εκπτώσεις, αν και δεν είναι εκπτωτικο στα νορμάλ μεγέθη.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS_NINIOS9204
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Η εταιρία όπως και να το κάνουμε είναι ακριβή, εδώ ένα απλό αντιανεμικό ξεκινάει στα 120€. Μέχρι 180-190 αν το θες το παίρνεις. Για τις θερμοκρασίες της χώρας μας είναι άριστο και γενικά 5 αστέρια σε όλα.
    *Update:
    Μπορεί να φορεθεί πολλούς μήνες τον χρόνο αλλά για κάτω από 10 βαθμούς, Ιανουάριο-Φεβρουάριο, χρειάζεται μπουφάν με μόνωση.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ionoits
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ένα όμορφο μπουφανακι που εμένα μου στέκεται πολύ ωραία. Αντιανεμική ιδιότητα σχετικά μικρή για την τιμή του. Διαπνεει καλά. Αδιάβροχη ιδιοτητα ικανοποιητικότατο. Ζεστό δεν το λες σε καμία περίπτωση, δηλαδή για ακινησία σε παγωνιά και υπό το μηδέν δεν κάνει. Στη πεζοπορία διαπρέπει, δεν σε ιδρώνει δεν σε παγώνει κρατάει καλά τη θερμοκρασία. Στα 160€ που είναι τώρα (3/25) αξίζει οριακά. Η προηγούμενη γενιά με μεμβράνη hypervent ήταν αρκετά πιο ζεστή και αντιανεμική αλλά φθαρηκε γρήγορα (5-6 χρόνια). Το ξαναπήρα με κλειστά μάτια ξανά αλλά δεν είναι το ίδιο καλό.

    • Ποιότητα
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ζεστασιά
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggeliki.dimitrakopoulou10
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ζεστό μπουφάν. Εχει απο μεσα το φλις που αν θέλεις το βγάζεις κιόλας. Οσο για το νερό, αν βρέχει δεν βρέχεται καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του !!

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonisblias

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι αυτό που έψαχνα το βρήκα σε πολύ καλή τιμή είναι άνετο και αρτετα ζεστό .Αξίζει τα χρήματα του

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marinos_Theonas
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    ποιοτικό μπουφάν και κάθεται καλά! στα 180 που αγοράστηκε θεωρώ λίγο τσουχτερη τιμή. για μέχρι 10 βαθμούς δεν καταλαβαίνεις κρύο για λιγότερο θέλεις επένδυση από μέσα .

    • Ποιότητα
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ζεστασιά
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Taxiarchos21
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πρόλαβα και το πείρα κάποια στιγμή στα 180 είναι από τα καλύτερα μπουφάν που εχω. Οντας μηχανόβιος είναι πολύ χρήσιμο ότι εχει και φλις και αντιανεμικο
    Το αντιανεμικο είναι 100% αδιάβροχο οπότε είναι χρήσιμο και πάνω στο μηχανάκι για μικρές διαδρομές και με τα ποδια και σε συνδυασμο οτι αφαιρείτε και μπορείς να φορας μόνο το φλις σαν ζακετα ακομα και τισ ζεστες μερες ειναι πολυ καλο για τα χρηματα του και ζεστο και κάθεται και ωραια

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilkaltsas
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Στα 184 ευρώ, είναι μια "τσιμπημένη" επιλογή αλλά παραμένει πολύ ζεστό σε θερμοκρασίες ως 0 βαθμούς τουλάχιστον που δοκιμάστηκε. 100% αντιανεμικό, δε το χω φορέσει σε πολύ βαριά βροχή αλλά φαίνεται και εντελώς αδιάβροχο ως τώρα.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimosthenis_liatsos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το είχα αγοράσει πριν 6 χρόνια σε χακί.Με συνόδευσε παντού,Δουλειά βόλτες.
    Φέτος το πήρα σε μαύρο διότι στο προηγούμενο επήλθε η φυσιολογική φθορά.Μπουφαν για χρόνια!

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι σχετικά ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Computer Expert
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το μπουφάν αγοράστηκε στα 160€. Η ποιότητα κατασκευής του είναι πραγματικά ποιοτική και είναι εμφανίσιμο. Για θερμοκρασίες που κυμαίνονται μέχρι τους 0-5°C, είναι αρκετά ικανοποιητικό. Για χαμηλότερες θερμοκρασίες, χρειάζεται σοβαρό layer ή κάποιο έξτρα ισοθερμικό.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • metro.am1
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ωραίο είναι και αρκετά ζεστό. Αξίζει αν και ακριβό βέβαια δεν είναι φουσκωτό είναι ωραίο μαζεμένο όταν είσαι σπίτι βγάζεις το ένα κομμάτι να το αφήσεις να στεγνώσει και κυκλοφορείς με το Φλις το βγάζεις το πλένεις είναι όντως ωραίο. Μακάρι να είχε 150€ να το έπαιρναν όλοι αλλά στα 230 είναι αρκετά ακριβό.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asetoxw
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το σώζει το φλις από μέσα , δεν αξίζει τόσα πολλά χρήματα αλλά πλέον όλα είναι ακριβά όποτε δεν έχει νόημα να συζητάμε τώρα για αυτό , αδιάβροχο είναι και κόβει τον αέρα όχι όσο περίμενα όμως , πρέπει να φοράς και αλλά ζεστά ρούχα από μέσα σίγουρα , ειδικότερα εγώ που μενω σε νησί και έχει πολύ υγρασία είναι και πιο δύσκολο
    Υλικό , design , χρωμα είναι άψογο

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ikalpakis
    2
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Όλα καλά, αλλά επειδή έχει πόρους, δεν είναι 100% αδιάβροχο. Μία αίσθηση υγρασίας την έχεις.
    Βεβαία από μέσα έχει δίχτι για να μην ακουμπάει πάνω στο φλις.

    Σήμερα 29 / 11 / 2023 ξαναβλέπω την κριτική μου, και συμπληρώνω ότι δεν είναι ούτε καν 50% αδιάβροχο. Δεν είναι για βροχή, για καμιά ψιχάλα ίσως.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_alex54
    3
    14 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αχ αχ αχ.... Με τύφλωσε η μάρκα του... Το είχα πάρει όταν ήμουν 15 και ήθελα προφανώς το μπουφάν για το logo. Και έλεγα σε όλους "ναι, ναι είναι πολύ ζεστό, αξίζει τα λεφτά". Τώρα, 3 χρόνια μετά την αγορά, παραδέχομαι πως ήμουν επηρεασμένος απ' τους γύρω μου. Παιδιά, μη το κάνετε αυτό.
    Τέλος πάντων, είναι μπουφάν για μέχρι +10*C. Πιο κάτω, είναι σαν ζακετούλα. Το μπουφανάκι καλό είναι γενικά δε λέω κάτι, και είναι όντως καλά αδιάβροχο. Αλλά για 200 €?? Με τίποτα. Ένα μπουφάν λιγότερο δημοφιλής μάρκας σαν jepa ή και addidas στα 40-50 € είναι πολύ πιο ζεστό και ίδιας ποιότητας (αν όχι καλύτερης). Όχι όμως κοινωνικά αποδεκτό ...

    • Ποιότητα
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι σχετικά ζεστό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k_bouros
    3
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είναι πολύ ζεστό μπουφάν καθώς το εσωτερικό fleece που έχει είναι αρκετά λεπτο, με αποτελεσμα σε χαμηλές θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν να μην σε κρατάει ζεστο. Σε αντίθεση με παλαιότερη version του ίδιου μπουφάν που είχε εσωτερικό από ακρυλικό υλικό και ήταν αρκετά πιο μονωτικό και ζεστό.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makrixeris_92
    5
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Όλα ωραία και καλά άριστο μπουφάν σε όλα του. Αλλά κάτι που δεν μου αρέσει είναι οτι στο κέντρο μπροστά κάνει ένα σπάσιμο δεν στρώνει τελείως και φαίνεται άσχημο σαν να έχεις κοιλιά.

    ( Βρήκα λύση αν σφίξεις το λάστιχο κάτω γυρνάει το μπουφάν στο τελείωμα του κ κάθεται πένα)

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • o_vagelakis_eimai
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό μπουφάν. Το πήρα σε χαμηλη θερμοκρασία (-15) για snowboard, και με ένα ισοθερμικό και το μπουφάν την έβγαλα πολύ άνετα. Αξίζει κάθε ευρώ για δραστηριότητες αλλά και για μια καθημερινή έξοδο.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANASTASIOS_MEGAS
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Στην αρχή ήμουν πολύ διστακτικός για αυτή την αγορά. Όσο πήγαινα σχολείο με πολύ πιο απλά και φτηνά μπουφάν έκανα την δουλειά μου, αφού έμενα Δυττική Αττική που δεν έχει τοσο κρύο. Το μπουφάν το αγόρασα πέρσυ τον Οκτώβριο και το εχω φορέσει από τότε όλο τον χρόνο. Αυτό γιατί την άνοιξη, το καλοκαίρι και το φθινόπωρο ανάλογα την υγρασία ή τον αέρα φορούσα είτε το fleece, είτε το αντιανεμικό. Πλέον όσο ζω στη Θεσσαλονίκη και έχω ζήσει αυτούς τους 2 χειμώνες δεν έχω νιώσει καμία μέρα κρυό και είναι πολυ ανθεκτικό στο νερό. Το μπουφάν αυτό αναπνέει παρά πολύ εύκολα. Αυτό σημαίνει ότι το χειμώνα θα πρέπει να προσαρμόζεις το λάστιχο που έχει στη μέση και τα λουρια στα χέρια. Αυτό σα συμβουλή για όταν το πάρετε. Δεν το θεωρώ αρνητικό, αφού όλο τον υπόλοιπο καιρό χρειάζεται αυτή η ανανεώση αέρα.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mitsos_mitsaras62
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καταπληκτικό μπουφαν και η ζακέτα από μέσα τέλεια μόλις το πήρα βέβαια αλλά δεν έχω ενδοιασμούς καθόλου

    λοιπον το εχω 4 μηνες το φοραω παντου το μπουφαν ειναι φουλ ζεστο το φλισακι με αυτον τον καιρο τωρα ειναι οτι πρεπει και το μπουφαν ξεχωριστα προφανως δεν εχει χασει το χρωμα του και ας ειμαι στον ηλιο συνεχεια

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iordanis_Iliadis
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε μπουφαν. τελεια εφαρμογή, αδιάβροχο, παρα πολυ ζεστό, το φοράς ολες τις ώρες. Πραγματικά το εχω κατα ευχαριστηθεί. Το φοράω 4 χρόνια σερι καθημερινά στο μηχανάκι και το μόνο που έπαθε είναι ότι έχει ξεβάψει ελαφρά στους όμους απ τον ήλιο που ειναι πολυ φυσιολογικό. Θα το ξανά αγόραζα σίγουρα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a__asim
    4
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το μπουφαν ειναι πολυ ποιοτικο και παρα πολυ ζεστο , το μονο μου προβλημα ειναι οτι η φορμα του ειναι διαφορετικη απο οτι περιμενα , ειναι πιο μακρυ απο οτι φαινεται (οχι πολυ αλλα το καταλαβαινεις)

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pdrnikos
    5
    27 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ωραίο μπουφάν το αγόρασα πέρυσι στο τέλος του χειμώνα είναι λίγο μεγαλύτερο Έπρεπε να το πάρω ένα νούμερο μικρότερο παρόλαυτα πάρα πολύ ωραίο και ζεστό μπουφάν το φοράω σε μηχανάκι πέντε βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και από μέσα μόνο μία μακρυμάνικη μπλούζα δεν κρυώνεις καθόλου αξίζει τα λεφτά του

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό μπουφάν για καθημερινή χρήση εξαιρετικοί ποιότητα αξίζει τα χρήματα του!!!

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ζεστό και το fleece πολύ ποιοτικό

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ότι δίνεις παίρνεις... πολύ καλό Μπουφάν αξίζει τα χρήματα του ...

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ζεστασιά
    • Είναι ζεστό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    είναι πολύ καλό ποιοτικός είναι αρκετά ζεστό είναι φαρδύ

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Περίμενα να εχει καλύτερο σε ποιότητα fleece

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Αντιανεμικό και αδιάβροχο με πλήρως θερμοκολλημενες ραφές. Δεν περνάει τίποτα ούτε πάνω σε μηχανή.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν είναι όπως το περίμενα...ο γιακας του είναι πολύ ψυλος και εμένα προσωπικά με ενοχλεί...και το φλις ζακετακι που έχει από μέσα μου χάλασε μέσα σε 3 μήνες....έχει γεμίσει κόμπους...φοράω γενικά ζακέτες φλις γιατί μου αρέσουν πότε καμία δεν έχει πάθει κάτι παρόμοιο...235 ευρώ για ένα πολύ μέτριο μπουφαν...

    0
  • 10 χρόνια άντεξε, μέχρι που τρύπησε στον ώμο εκεί που τριβεται ο ιμάντας της τσάντας. Για αέρα, ψιλοβροχο και θερμοκρασίες μέχρι 0 βαθμούς πολύ καλό. Συνήθως το φορούσα χωρίς το fleece σαν αδιάβροχο. θα το ξανά αγοράσω στις εκπτώσεις, αν και δεν είναι εκπτωτικο στα νορμάλ μεγέθη.

    1
  • Η εταιρία όπως και να το κάνουμε είναι ακριβή, εδώ ένα απλό αντιανεμικό ξεκινάει στα 120€. Μέχρι 180-190 αν το θες το παίρνεις. Για τις θερμοκρασίες της χώρας μας είναι άριστο και γενικά 5 αστέρια σε όλα.
    *Update:
    Μπορεί να φορεθεί πολλούς μήνες τον χρόνο αλλά για κάτω από 10 βαθμούς, Ιανουάριο-Φεβρουάριο, χρειάζεται μπουφάν με μόνωση.

    2
  • Ένα όμορφο μπουφανακι που εμένα μου στέκεται πολύ ωραία. Αντιανεμική ιδιότητα σχετικά μικρή για την τιμή του. Διαπνεει καλά. Αδιάβροχη ιδιοτητα ικανοποιητικότατο. Ζεστό δεν το λες σε καμία περίπτωση, δηλαδή για ακινησία σε παγωνιά και υπό το μηδέν δεν κάνει. Στη πεζοπορία διαπρέπει, δεν σε ιδρώνει δεν σε παγώνει κρατάει καλά τη θερμοκρασία. Στα 160€ που είναι τώρα (3/25) αξίζει οριακά. Η προηγούμενη γενιά με μεμβράνη hypervent ήταν αρκετά πιο ζεστή και αντιανεμική αλλά φθαρηκε γρήγορα (5-6 χρόνια). Το ξαναπήρα με κλειστά μάτια ξανά αλλά δεν είναι το ίδιο καλό.

    5
  • Πολύ ζεστό μπουφάν. Εχει απο μεσα το φλις που αν θέλεις το βγάζεις κιόλας. Οσο για το νερό, αν βρέχει δεν βρέχεται καθόλου. Αξίζει τα χρήματα του !!

    3
  • Δες τα όλα