Το πήρα μέσω εταιρίας στα χέρια μου, πλήρωσα έμμεσα τα μισά περίπου, οπότε ότι γράφω το γράφω χωρίς το βάρος του 500άρικου που κάποιος άλλος μπορεί να πλήρωσε. Το χρησιμοποιώ εδώ και 3 μήνες.
Το κινητό γενικώς είναι η καλύτερη ευκαιρία σε Snapdragon 888 μετά το Realme GT. Ήρθα από Mi 9T Pro με Custom ROM (Evolution X) και ένιωσα μεγάλη διαφορά σε όλα τα θετικά του (120Hz οθόνη, CPU, Dual Speaker, ΑΡΡΩΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΗ φόρτιση & διάρκεια μπαταρίας etc.). Το κινητό επίσης είναι πραγματικά όμορφο (flat screen, οι κάμερες είναι λίγο σαν κασέτα) και στο μπλέ χρώμα πρέπει να είναι ακόμα καλύτερο, εγώ έκανα την χαζομάρα να πάρω το άσπρο, και πάλι ωραίο άλλα όχι τόσο.
Ο μοναδικός πόνος (που όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται και μικρότερος) είναι το Software. Η Xiaomi πάντα θα πέφτει πιο πίσω σε αυτό, είτε από τις Samsung/OnePlus/Google κτλ. που κοστίζουν όμως και πολλά παραπάνω για ένα παρόμοιο κινητό, πέφτει όμως πίσω και από την Realme που κάνει ότι κάνει η Xiaomi άλλα λίγο καλύτερα πλέον (δεν ήμουν ποτέ χρήστης Realme UI, απλά το έχω δει να είναι πιο λιτό και εμπιστεύομαι φίλους που έχουν).
Χάνει επίσης στο software της κάμερας, άλλα με 5 λεπτά να βάλεις ένα gcam αυτό φτιάχνει, η raw απόδοση του είναι αυτό που πρέπει.
Ώντας Power User είναι όντως η καλύτερη (ή στην χειρότερη η 2η καλύτερη) συσκευή που θα μπορούσα να πάρω για αυτά τα λεφτά, ειδικά τώρα που μπορείς να το βρείς και μετα 450 ευρώ.
Βγήκε πρόσφατα και τώρα νομίζω είναι η καλύτερη του στιγμή να το αγοράσει κάποιος.
Υ.Γ. Δεν βρίσκω όμορφη θήκη στην Ελλάδα, όποιος ξέρει κάτι ακόμα και εξωτερικό να μου προτείνει feel free!