Μετά από ένα διάλειμμα από τα Xiaomi, αποφάσισα να επιστρέψω κυρίως λόγω τιμής. Το τελευταίο Xiaomi που είχα ήταν το Redmi 8T το οποίο ήταν μια απογοήτευση, οπότε και επέστρεψα στο παλιό μου s8.
Εν συγκρίσει s8 και realme8i, το s8 κυριαρχεί σε κάθε τομέα πέρα από την οθόνη του. ΩΣΤΟΣΟ, μιλάμε για ένα κινητό των 160 ευρώ (όταν το πήρα εγώ) έναντι 900. Ο επεξεργαστής του εαν και καλός τείνει να ζορίζεται σε υπερβολική χρήση! Η οθόνη του ωστόσο άψογη και προς το παρόν, μετά από μιάμιση βδομάδα χρήσης, νιώθω πως πατάει κάτω πολλά αντίστοιχα κινητά της τάξης των 250-350 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα:
1. Οθόνη: Από τις καλύτερες οθόνες που έχω δει, και τίμιο antiglare
2. Κάμερα: Συμπαθητική και η μπρος και η πίσω, ωστόσο αργεί να ανοίξει το app
3. Μπαταρία: Φορτίζω μ΄ια φορά τη μέρα και είμαι τουλάχιστον 12 ώρες τη μέρα πάνω από το κινητό το οποίο είναι πρέκταση του χεριού μου.
4. Ηχείο: Τίμιο, τίποτα σπουδάιο. Αν έχετε ηχειάκι για μουσική αξίζει σίγουρα (προσωπικά έχω ένα jbl), στις κλήσεις ο ήχος είναι πολύ τίμιος και δυνατός.
5. Συνδεσιμότητα: NFC έχει εαν και δεν αναφέρεται, το bluetooth του είναι ταχύτατο, δεν αποσυνδέεται.
6. Παιχνίδια: Δεν παίζω ιδιαίτερα, οπότε δεν μπορώ να κρίνω
Η χρήση που του κάνω είναι κυρίως browsing και πολύ mail/google apps λόγω δουλειάς και ενδιαφερόντων, δεν κωλώνει σε αυτά!
Γενικά σχόλια. Αν είσαι φοιτητής/ θες κινητό για το παιδί σου/μαμα/μπαμπα/ ή θες ένα δεύτερο κινητό, σε αυτή τη τιμή είναι μονόδρομος!
Update (1 χρόνο μετά την αγορά):
Το κινητό πέθανε. Γενικά εδώ και 3-4 μήνες έβλεπα μια μικρή πτώση αλλά αυτό που συνέβη με άφησε άφωνο! Ξαφνικά μια ωραία πρωία η οθόνη μαύρισε. Βρε τι force restart, τι πατούσα το κουμπί ενεργοποίησης τίποτα! Έπρεπε να περάσουν μερικές ώρες για να ανοίξει πάλι.
Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, για μια βδομάδα πάλι όλα καλά και μετά πάλι τα ίδια, σε σημείο που το κινητό με το που άνοιγα bluetooth για να το συνδέσω στο αμάξι, έσβηνε η οθόνη του. Προσπαθώντας να βρω λύσεις στο ίντερνετ δεν βρήκα κάτι και επομένως δεδομένου ότι χάλασε ακριβώς πάνω στο χρόνο η εγγύση του είναι ληγμένη, επομένως πήγα στο επόμενο κινητό.
Υπόψη, το κινητό δεν έπεσε ούτε μια φορά και δεν είχε τη παραμικρή γρατζουνιά!
Αναλυτικά παρατήρησα πτώση:
1. Στην εφαρμογή της κάμερας. Δεν ήταν ποτέ τίποτα σπουδαίο το app της κάμερα και η κάμερα αυτή καθ αυτή, αλλά κάθε φορά που την άνοιγα εδώ και 4-5 μήνες ήταν στοίχημα το πόση ώρα θα κάνει να ανοίξει, το ίδιο ίσχυε και για φωτογραφίες μέσω άλλων εφαρμογών, πχ whatsapp ή messenger.
2. Μπαταρία. Είναι καλή η μπαταρία του προς θεού, είναι 5000 mah, ωστόσο δεν σου δίνει την εντύπωση κινητού με τόσο μεγάλη μπαταρία. Γενικά προσεχα απίστευτα πολύ τη μπαταρία, το είχα μονίμως στην εξοικονόμιση και γενικά πρόσεχα να μη φορτίζει όλη τη νύχτα ή να μη φτάνει το 100% και όμως, τους τελευταίους μήνες ήθελε φόρτιση τουλάχιστον 2 φορές τη μέρα.
3. Απόδοση. ΔΕΝ νοείται κινητό έτους του 2021, με υποτίθεται δυνατό επεξεργαστή και 4 gb ram και άλλα 4 ώς επέκταση να μη μπορεί να κρατήσει ανοικτό το spotify όσο scrollάρεις σε άλλα apps. Είναι αδιανόητο. Δεν γίνεται επίσης να παίζεις το πιο απλο παιχνίδι πχ subway surfers και να κολλάει.
Εν τέλει, η βαθμολογία μου έπεσε στο ένα αστέρι. Ναι μεν το κινητό το είχα αγοράσει φθηνά στα 160 ευρώ (και ότι πληρώνεις παίρνεις) αλλά μου φαίνεται αδιανόητο ένα κινητό με μαξιμουμ 4-5 ώρες χρήσης τη μέρα να χαλάει στον έναν χρόνο.
Δε θα προτιμήσω ξανά πάντως αντίστοιχο κινητό!