Πήγα σε βιβλιοπωλείο να αγοράσω ένα ανταλλακτικό για τον Parker μου και είδα δίπλα από τα αυθεντικά της Parker που κοστίζαν 5 ευρώ αυτά της Schneider με 2 ευρώ και λέω: όπα, κάτι παίζει εδώ.
Βλέπω made in Germany και μισή τιμή σε σχέση με τα γαλλικά Parker, πόσο κακά μπορεί να είναι;
Μια χαρά είναι λοιπόν. Διαφορά στην κύλιση δεν καταλαβαίνω με τίποτα και τα χρησιμοποιώ εναλλάξ.
Ο τόνος του μπλε είναι λίγο διαφορετικός, πιο ανοιχτός, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες.
Στην μισή τιμή σε σχέση με τα Parker είναι απλά η σωστή επιλογή.
ΠΡΟΣΟΧΗ: όπως είπε και πιο κάτω ένα παιδι, δεν λειτουγεί σωστά σε Parker Jotter αλλά μόνο σε Parker με μηχανισμό περιστρεφόμενο.
Για την διάρκεια ζωής τους θα επανέλθω όταν πάει να τελειώσει.