Με μια λέξη : Άψογα. Κορυφαίος ήχος, extra που δεν τα αναφέρουν ούτε στις προδιαγραφές, πχ όταν είναι συνδεδεμένα στον υπολογιστή ή στο laptop, ανοίγουν ή κλείνουν μαζί τους. Το μπάσο είναι άπαιχτο, το γεγονός ότι το χειρίζεσαι από το δικό του κουμπάκι δεν δημιουργεί καμία δυσχέρεια ή πρόβλημα. Πόσες φορές θα «παίζεις» με το μπάσο? Τελικά αν θέλεις να ακούσεις hifi ήχο από το laptop ή τον υπολογιστή η λύση είναι : ένας καλός ψηφιοαναλογικός μετατροπέας (όχι και τόσο ακριβό, υπάρχουν και σε στικάκια), και Harman kardon ηχεία. Καλύτερα δεν υπάρχουν σε αυτές τις τιμές, αλλά και σε πολύ ακριβότερες. Δεν θα πιστεύεις στα αυτιά σου. Τα έχω αγοράσει δυο χρόνια πριν. Σαν κριτήριο επιλογής τους είχα κάποια ηχειάκια Harman kardon που είχαν κάποτε τα ακριβά λαπτοπ της toshiba, και όποιος τα άκουγε δεν πίστευε ότι πρόκειται για ήχο laptop. Αν δεν κάνω λάθος, σήμερα κάποιες πανάκριβες παιχνιδομηχανές, φοράνε τέτοια ηχεία Harman Larson. Δεν είναι υπερβολή να πω ότι το (αρκετά καλό στερεωφονικό μου) έχει πιάσει αράχνες.