Serum

Essence Hello, Good Stuff! Ενυδατικό Serum Προσώπου με Υαλουρονικό Οξύ για Λάμψη & Σύσφιξη 30ml

Ενισχυμένη φροντίδα του δέρματος και ενυδάτωση, πηγαίνει την καθημερινή φροντίδα του δέρματός σε ένα άλλο επίπεδο με φανταστικά συστατικά όπως το εκχύλισμα βατόμουρου.

Ο ορός προσώπου...

Ενισχυμένη φροντίδα του δέρματος και ενυδάτωση, πηγαίνει την καθημερινή φροντίδα του δέρματός σε ένα άλλο επίπεδο με φανταστικά συστατικά όπως το εκχύλισμα βατόμουρου.

Ο ορός προσώπου περιέχει υαλουρονικό οξύ και σκουαλένιο για ενυδάτωση και σφριγηλότητα του δέρματος - για μια επιδερμίδα που φαίνεται νεανική, περιποιημένη και λαμπερή.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστική Ουσία Υαλουρονικό Οξύ
  • Δράση Λάμψη, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Περιοχή Χρήσης Πρόσωπο
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Ενισχυμένη φροντίδα του δέρματος και ενυδάτωση, πηγαίνει την καθημερινή φροντίδα του δέρματός σε ένα άλλο επίπεδο με φανταστικά συστατικά όπως το εκχύλισμα βατόμουρου.

Ο ορός προσώπου περιέχει υαλουρονικό οξύ και σκουαλένιο για ενυδάτωση και σφριγηλότητα του δέρματος - για μια επιδερμίδα που φαίνεται νεανική, περιποιημένη και λαμπερή.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Λάμψη, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
Σύνθεση
Parabens Free, Vegan
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 1
  3. 5
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να το αγόραζα ξανά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ΔήμητραΣτ
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εκπληκτικό προϊόν. Το εφαρμόζω το πρωί πριν την κρέμα ημέρας. Είναι ένα διφασικο λαδάκι που στεγνώνει πολύ γρήγορα και κάνει το πρόσωπο να λάμπει όταν μπει η κρέμα μετά από πάνω. Καλμάρει και θρέφει το πρόσωπο χωρίς να δίνει γυαλαδα, μόνο λάμψη! Επειδή τελειώνω το πρώτο μπουκαλάκι, πήρα ήδη άλλα δύο για να βγάλω το καλοκαίρι :) Η κριτική αφορά στο ορό bi-phase oil serum peach water and peptides.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • frau_ok
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αρκετά κολλώδες σερουμ που μυρίζει ανανα. Νιώθω ότι αλειφομαι με ζουμί ανανά. Ευτυχώς απορροφάται σχετικά γρήγορα. Δεν παρέχει ούτε ιδιαίτερη λάμψη ούτε ενυδάτωση. Δε θα το συνιστούσα σε άτομα άνω των 25.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilektrak
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάτω από την κρέμα. Μια χαρά προϊόν. Δεν ξέρω αν θα το ξανααγοραζα γιατί δεν έχω καταλάβει αν βοηθάει το δέρμα μου αυτό συγκεκριμένα ή ο συνδυασμός των υπολοίπων προϊόντων που βάζω

    • Κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Απλώνεται εύκολα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Koufidis8609
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι ένα οικονομικό και εξίσου υπέροχο serum.Στην αρχή όταν θα το βάλετε θα νιώθετε πολύ το πρόσωπο σας να κολλάει απλά θα περιμένετε λίγο και θα απορροφηθεί.Άμα χρειάζεστε ενυδάτωση βάλτε κάποια ενυδατική .Το συγκεκριμένο βοηθάει σε όλη την όψη του προσώπου και στο mat αποτέλεσμα όλη την ημέρα (έχω μεικτό δέρμα )

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harakstr
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    μετριο προιον για την δικη μου επιδερμιδα (ξηρη) τα θετικα ειναι οτι εχει ωραιο αρωμα και αφηνει μια λαμψη στην επιδερμιδα αλλα αφου εφαρμοσα μια ποσοτητα πανω στο δερμα μου, μου αφησε εξανθηματα και την εβγαλα εντελως, τη δοκιμασα παλι μετα απο μερικες μερες και ξανα το ιδιο, επισης μετα την εφαρμογη αφηνει το δερμα λιγο στεγνο,
    δεν θα το αγοραζα προσωπικα παλι

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πρόκειται για ένα ωραίο προϊόν με βιταμίνη c από την essence πολύ οικονομικό, με πολύ ωραίο άρωμα ανανά, απορροφάται άμεσα, απλά κατά την γνώμη μου, ύστερα από 2 μπουκάλια χρήσεις, θεωρώ πως είναι για πιο νεανικές επιδερμίδες ή για όσα άτομα δεν έχουν ξανά χρησιμοποιήσει ή εξοικειωθεί ακόμα με την χρήση τέτοιων συστατικων.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    μην το παρετε αν εχετε ευαισθητα ματια

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Εκπληκτικό προϊόν. Το εφαρμόζω το πρωί πριν την κρέμα ημέρας. Είναι ένα διφασικο λαδάκι που στεγνώνει πολύ γρήγορα και κάνει το πρόσωπο να λάμπει όταν μπει η κρέμα μετά από πάνω. Καλμάρει και θρέφει το πρόσωπο χωρίς να δίνει γυαλαδα, μόνο λάμψη! Επειδή τελειώνω το πρώτο μπουκαλάκι, πήρα ήδη άλλα δύο για να βγάλω το καλοκαίρι :) Η κριτική αφορά στο ορό bi-phase oil serum peach water and peptides.

    5
  • Αρκετά κολλώδες σερουμ που μυρίζει ανανα. Νιώθω ότι αλειφομαι με ζουμί ανανά. Ευτυχώς απορροφάται σχετικά γρήγορα. Δεν παρέχει ούτε ιδιαίτερη λάμψη ούτε ενυδάτωση. Δε θα το συνιστούσα σε άτομα άνω των 25.

    0
  • το χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάτω από την κρέμα. Μια χαρά προϊόν. Δεν ξέρω αν θα το ξανααγοραζα γιατί δεν έχω καταλάβει αν βοηθάει το δέρμα μου αυτό συγκεκριμένα ή ο συνδυασμός των υπολοίπων προϊόντων που βάζω

    1
  • Είναι ένα οικονομικό και εξίσου υπέροχο serum.Στην αρχή όταν θα το βάλετε θα νιώθετε πολύ το πρόσωπο σας να κολλάει απλά θα περιμένετε λίγο και θα απορροφηθεί.Άμα χρειάζεστε ενυδάτωση βάλτε κάποια ενυδατική .Το συγκεκριμένο βοηθάει σε όλη την όψη του προσώπου και στο mat αποτέλεσμα όλη την ημέρα (έχω μεικτό δέρμα )

    4
  • μετριο προιον για την δικη μου επιδερμιδα (ξηρη) τα θετικα ειναι οτι εχει ωραιο αρωμα και αφηνει μια λαμψη στην επιδερμιδα αλλα αφου εφαρμοσα μια ποσοτητα πανω στο δερμα μου, μου αφησε εξανθηματα και την εβγαλα εντελως, τη δοκιμασα παλι μετα απο μερικες μερες και ξανα το ιδιο, επισης μετα την εφαρμογη αφηνει το δερμα λιγο στεγνο,
    δεν θα το αγοραζα προσωπικα παλι

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

98 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ενισχυμένη φροντίδα του δέρματος και ενυδάτωση, πηγαίνει την καθημερινή φροντίδα του δέρματός σε ένα άλλο επίπεδο με φανταστικά συστατικά όπως το εκχύλισμα βατόμουρου.

Ο ορός προσώπου περιέχει υαλουρονικό οξύ και σκουαλένιο για ενυδάτωση και σφριγηλότητα του δέρματος - για μια επιδερμίδα που φαίνεται νεανική, περιποιημένη και λαμπερή.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Λάμψη, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
Σύνθεση
Parabens Free, Vegan
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 6
  2. 1
  3. 5
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να το αγόραζα ξανά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ΔήμητραΣτ
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Εκπληκτικό προϊόν. Το εφαρμόζω το πρωί πριν την κρέμα ημέρας. Είναι ένα διφασικο λαδάκι που στεγνώνει πολύ γρήγορα και κάνει το πρόσωπο να λάμπει όταν μπει η κρέμα μετά από πάνω. Καλμάρει και θρέφει το πρόσωπο χωρίς να δίνει γυαλαδα, μόνο λάμψη! Επειδή τελειώνω το πρώτο μπουκαλάκι, πήρα ήδη άλλα δύο για να βγάλω το καλοκαίρι :) Η κριτική αφορά στο ορό bi-phase oil serum peach water and peptides.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • frau_ok
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αρκετά κολλώδες σερουμ που μυρίζει ανανα. Νιώθω ότι αλειφομαι με ζουμί ανανά. Ευτυχώς απορροφάται σχετικά γρήγορα. Δεν παρέχει ούτε ιδιαίτερη λάμψη ούτε ενυδάτωση. Δε θα το συνιστούσα σε άτομα άνω των 25.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilektrak
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάτω από την κρέμα. Μια χαρά προϊόν. Δεν ξέρω αν θα το ξανααγοραζα γιατί δεν έχω καταλάβει αν βοηθάει το δέρμα μου αυτό συγκεκριμένα ή ο συνδυασμός των υπολοίπων προϊόντων που βάζω

    • Κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Απλώνεται εύκολα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Koufidis8609
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι ένα οικονομικό και εξίσου υπέροχο serum.Στην αρχή όταν θα το βάλετε θα νιώθετε πολύ το πρόσωπο σας να κολλάει απλά θα περιμένετε λίγο και θα απορροφηθεί.Άμα χρειάζεστε ενυδάτωση βάλτε κάποια ενυδατική .Το συγκεκριμένο βοηθάει σε όλη την όψη του προσώπου και στο mat αποτέλεσμα όλη την ημέρα (έχω μεικτό δέρμα )

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harakstr
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    μετριο προιον για την δικη μου επιδερμιδα (ξηρη) τα θετικα ειναι οτι εχει ωραιο αρωμα και αφηνει μια λαμψη στην επιδερμιδα αλλα αφου εφαρμοσα μια ποσοτητα πανω στο δερμα μου, μου αφησε εξανθηματα και την εβγαλα εντελως, τη δοκιμασα παλι μετα απο μερικες μερες και ξανα το ιδιο, επισης μετα την εφαρμογη αφηνει το δερμα λιγο στεγνο,
    δεν θα το αγοραζα προσωπικα παλι

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πρόκειται για ένα ωραίο προϊόν με βιταμίνη c από την essence πολύ οικονομικό, με πολύ ωραίο άρωμα ανανά, απορροφάται άμεσα, απλά κατά την γνώμη μου, ύστερα από 2 μπουκάλια χρήσεις, θεωρώ πως είναι για πιο νεανικές επιδερμίδες ή για όσα άτομα δεν έχουν ξανά χρησιμοποιήσει ή εξοικειωθεί ακόμα με την χρήση τέτοιων συστατικων.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    μην το παρετε αν εχετε ευαισθητα ματια

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Εκπληκτικό προϊόν. Το εφαρμόζω το πρωί πριν την κρέμα ημέρας. Είναι ένα διφασικο λαδάκι που στεγνώνει πολύ γρήγορα και κάνει το πρόσωπο να λάμπει όταν μπει η κρέμα μετά από πάνω. Καλμάρει και θρέφει το πρόσωπο χωρίς να δίνει γυαλαδα, μόνο λάμψη! Επειδή τελειώνω το πρώτο μπουκαλάκι, πήρα ήδη άλλα δύο για να βγάλω το καλοκαίρι :) Η κριτική αφορά στο ορό bi-phase oil serum peach water and peptides.

    5
  • Αρκετά κολλώδες σερουμ που μυρίζει ανανα. Νιώθω ότι αλειφομαι με ζουμί ανανά. Ευτυχώς απορροφάται σχετικά γρήγορα. Δεν παρέχει ούτε ιδιαίτερη λάμψη ούτε ενυδάτωση. Δε θα το συνιστούσα σε άτομα άνω των 25.

    0
  • το χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάτω από την κρέμα. Μια χαρά προϊόν. Δεν ξέρω αν θα το ξανααγοραζα γιατί δεν έχω καταλάβει αν βοηθάει το δέρμα μου αυτό συγκεκριμένα ή ο συνδυασμός των υπολοίπων προϊόντων που βάζω

    1
  • Είναι ένα οικονομικό και εξίσου υπέροχο serum.Στην αρχή όταν θα το βάλετε θα νιώθετε πολύ το πρόσωπο σας να κολλάει απλά θα περιμένετε λίγο και θα απορροφηθεί.Άμα χρειάζεστε ενυδάτωση βάλτε κάποια ενυδατική .Το συγκεκριμένο βοηθάει σε όλη την όψη του προσώπου και στο mat αποτέλεσμα όλη την ημέρα (έχω μεικτό δέρμα )

    4
  • μετριο προιον για την δικη μου επιδερμιδα (ξηρη) τα θετικα ειναι οτι εχει ωραιο αρωμα και αφηνει μια λαμψη στην επιδερμιδα αλλα αφου εφαρμοσα μια ποσοτητα πανω στο δερμα μου, μου αφησε εξανθηματα και την εβγαλα εντελως, τη δοκιμασα παλι μετα απο μερικες μερες και ξανα το ιδιο, επισης μετα την εφαρμογη αφηνει το δερμα λιγο στεγνο,
    δεν θα το αγοραζα προσωπικα παλι

    3
  • Δες τα όλα
4,34 €
5,00 €   μεταφορικά