Κρέμες Ματιών

La Roche Posay Hydraphase Intense Gel Ματιών για Μαύρους Κύκλους & Ενυδάτωση 15ml

Κρέμα που προσφέρει εντατική ενυδάτωση στην ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από τα μάτια


Κρέμα που προσφέρει εντατική ενυδάτωση στην ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από τα μάτια


Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
15 08
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmafresh 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα που προσφέρει εντατική ενυδάτωση στην ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από τα μάτια


Ιδιότητες

Με αποτελεσματικότητα μεγάλης διάρκειας, δρα ενάντια στα πρησμένα βλέφαρα και τις σακούλες.

Κατάλληλη για τις λεπτές γραμμές αφυδάτωσης και τους μαύρους κύκλους, καθώς προσφέρει εντατική ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας χάρη στα κλάσματα Υαλουρονικού Οξέος που περιέχει.

Έχει αποσυμφορητική δράση χάρη στην Καφεΐνη και το Ιαματικό Νερό της La Roche-Posay και προσφέρει 24ωρη ενυδάτωση.

Συστατικά & Οφέλη

Η σύνθεση της είναι εμπλουτισμένη με κλάσματα Υαλουρονικού Οξέος, για τριπλή δράση:

  • Προσφέρει εντατική ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας.
  • Λειαίνει τις γραμμές αφυδάτωσης γύρω από τα μάτια.
  • Περιέχει καφεΐνη που αποσυμφορεί τα πρησμένα βλέφαρα.

Οδηγίες Χρήσης

  • Εφαρμόστε μια μικρή ποσότητα κρέμας με απαλές, ταμποναριστές κινήσεις στην περιοχή γύρω από τα μάτια. 
  • Κάνετε απαλό μασάζ και επαναλάβετε, μέχρι η κρέμα να απορροφηθεί πλήρως από την επιδερμίδα. 
  • Για την αποσυμφόρηση των πρησμένων βλεφάρων, συνεχίστε το μασάζ στο κάτω βλέφαρο, ξεκινώντας από την εσωτερική γωνία και συνεχίζοντας προς τα έξω. 
  • Ολοκληρώστε πιέζοντας ελαφρά τους κροτάφους. 
  • Για τη μείωση των λεπτών γραμμών, κάνετε ελαφριές ταμποναριστές κινήσεις γύρω από τα μάτια.

Συστατικά

Aqua / Water, Glycerin, Carbomer, Glycine Soja Protein / Soybean Protein, Caffeine, Isohexadecane, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Caprylyl, Glycol, Polysorbate 80, Acrylamide/sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Roll On
Όχι
Νύχτας
Όχι
Υφή
Gel
Ανδρική
Όχι
Δράση
Μαύροι Κύκλοι, Ενυδάτωση
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Καφεΐνη
για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
Όχι
για Ώριμες Επιδερμίδες
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Λεπτομέρειες

Χωρίς Δοκιμή σε Ζώα (cruelty free)
Όχι
Vegan
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
15 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (131)

Αξιολογήσεις

  1. 69
  2. 27
  3. 26
  4. 4
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αίσθηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά

ioanna_mitsakou
5
3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ελαφριά υφή και αίσθηση ξεκούρασης στην περιοχή των ματιών....άμα το χρησιμοποιείς πρωί και βράδυ θα ελαττωθούν οι γραμμές και οι μαύροι κύκλοι .

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Eleni Gkene
2
2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν μου αρέσει η αίσθηση που αφήνει. Είναι τζελ οπότε νιώθω ότι μένει στο δέρμα μου χωρίς να απορροφηθεί για αρκετή ώρα και κάπως τραβάει κιόλας. Τώρα, ως προς την αποτελεσματικότητά του δεν έχω άποψη. Δεν έχω τρελλό πρόβλημα κι ούτε περιμένω να δω καμία φοβερή διαφορά.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Πρακτική συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αίσθηση
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • angel1ki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή ενυδατική κρέμα ματιών και ελαφριά! Για τους μαύρους κύκλους δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια φοβερή διαφορά, παρότι δεν έχω έντονους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sotiria_riz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όντως ξεκουράζει τα μάτια.... Πονάνε λιγότερο αλλά στους μαύρους κύκλους (αλλεργικής αιτιολογία) δεν είδα διάφορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mikaelanmp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό το προϊόν απλά μαύρους κύκλους αλλά τόσα λεφτά για να τελειώνει μέσα σε 1 μήνα; Προτιμώ να πάρω πιο ακριβό προϊόν το οποίο θα κρατήσει πολύ περισσότερο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoletta8598
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενω δεν εχω καποιο ιδιαιτερο θεμα, εχω δει διαφορα στις σακουλες κυριως και στους μαυρους κυκλους .Την προτιμησα για ενυδατωση κυριως). Εχει την πιο ωραια δροσερη αισθηση και νιωθω πιο ξεκουραστη και ενυδατωμενη την περιοχη των ματιων μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pennylupinus

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν είναι μια χαρά, δεν βίωσα κάτι τρανταχτό αρνητικό ή θετικό. Ίσως δοκιμάσω κάτι καλύτερο αν και όλα τα καλύτερα είναι μακράν ακριβότερα. Και το συγκεκριμένο πάντως πλέον είναι λίγο ακριβό για την ποσότητα του.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SofiasShop
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλό με τα προϊόντα της Roche, όσα έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα, είναι πως δεν μου προκαλούν ερεθισμό και ενόχληση. Το αρνητικό με το συγκεκριμένο είναι πως δεν μπορώ να καταλάβω και κάποια διαφορά στο δέρμα μου, τουλάχιστον για ρυτίδες και μαύρους κύκλους. Αφήνει ωραία και μάλλον στεγνή αίσθηση, αλλά τίποτε περισσότερο.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ramida_Ivani
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά είμαι ευχαριστημένη από τα προϊόντα της La Roche.
    Η συγκεκριμένη κρέμα ματιών με απογοήτευσε πραγματικά. Είναι ελαφριά σαν τζελ και απλώνεται εύκολα. Όμως μετά από ελάχιστα δεύτερα έχει απορροφηθεί και έχει στεγνώσει χωρίς να προσφέρει καμία ενυδάτωση αντιθέτως σαν να προκαλεί και τράβηγμα στα μάτια. Το κονσίλερ κολλάει και δεν απλώνεται καθόλου. Δεν θα την αγόραζα ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Conggg
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια καλή κρέμα για ενυδάτωση και σίγουρα ηλικίες κάτω των 30. Βελτίωση όσο αγορά το αντιγηραντικό κομμάτι δεν είδα.
    Το σημαντικό γι εμενα είναι ότι δεν αφήνει την κολλώδη και ενοχλητική αίσθηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • murunolado
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για ηλικίες 30+ δεν την συνιστω. Δεν ενυδατώνει, αφήνει μονό μια ελαφρια αίσθηση δροσιάς κι αυτό για πολύ λίγο χρόνο.αντιγηραντικες ιδιότητες ή βελτίωση των μαύρων κύκλων...ούτε καν. Η υφή τζελ ναι μεν απορροφάται εύκολα, αλλα μετά από λίγο κολλάει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DebbieP.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις καλυτερες κρέμες που έχω φορέσει..δεν με ετσουξε ποτέ ενώ άλλες το έκαναν με ενυδατωνει απιστευτα απορροφάται πολύ εύκολα και την συστήνω για μικρότερες ηλικίες από 30 και κάτω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariaNoritsa
    3
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ εδώ καί έναν μήνα περίπου. Δεν είμαι ευχαριστημένη για τιυς εξής λόγους :
    1. Κάνει μια ελαφριά ενυδάτωση, κάι ως εκεί. Κατά τα άλλα καμία αντιγηραντικη ιδιότητα δεν πρόσεξα. Ούτε με τους μαύρους κύκλους είδα καμιά βελτίωση. Για τις ανάγκες της δικης μου επιδερμίδας (30+) δεν είναι επαρκής. Δεν καλύπτει ούτε καν την ανάγκη για καλής ενυδάτωση.
    2. Η αίσθηση που αφήνει είναι περίεργη. Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνεσαι αμέσως την ενυδάτωση ή κάποια δροσιά ή αναζωογόνηση. Επειδή απορροφάται αμέσως, μετά από λίγο δεν νιώθεις καν ότι έχεις βάλει ενυδατική κρέμα. Αυτό από μια άποψη είναι καλό, ωστόσο εμένα μου είναι δυσάρεστο γτ νιώθω την επιδερμίδα ξηρή λιγα μόλις λεπτά μετά την εφαρμογή της κρέμας.
    Στα θετικα:
    1. Παρότι έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα, δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό. Επίσης είναι άοσμη.
    2. Είναι οικονομική.
    Για ηλικίες 30+ δεν την συνιστώ. Δεν θα την αγόραζα ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angtri
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είτε την έβαλα, είτε όχι ένα και το αυτό. Εχει μόνο ενυδατική δράση και ήπια θεωρώ. Είμαι 29 και για την δική μου περιοχή των ματιών αισθάνομαι ότι δεν έκανε σχεδόν τίποτα. Ίσως ενδείκνυται για πιο νεανικές επιδερμίδες 20+.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voulitsa_beaut
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αδιάφορο προϊόν για εμένα. Δεν είδα καμιά διαφορά ούτε με μαύρους κύκλους ουτε και ιδιαίτερη ενυδάτωση μου πρόσφερε. Αν έβρισκα ενα θετικό είναι ότι καθόταν καλύτερα το concealer. Δεν θα την ξανά αγόραζα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despina.charalambous
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειχε κατι το ιδιαιτερο. Δεν ηταν και πολυ ενυδατικη. Το καλο ηταν οτι απορροφοταν γρηγορα. Μια της Nuxe που δοκιμασα, μου αρεσε περισσοτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Boolfin
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για κάποιο λόγο αφού έβαζα την κρέμα μετά από λίγο ξεκινούσε και το τσούξιμο, δεν την έβαλα αρκετές φορές για να δω αποτελεσματικότητα λόγω του ερεθισμού στα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • COpinion
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή για αυτό που υπόσχεται, ενυδατώνει την περιοχή γύρω από τα μάτια, βελτιώνει το σκούρο χρώμα των μαύρων κύκλων ακόμη και την εμφάνιση των λεπτών ρυτίδων (τις κάνει πιο δυσδιακριτές). Σίγουρα βοηθάει για μία καλύτερη εμφάνιση της περιοχής των ματιών. Αισθάνομαι μία άνεση και προστασία από τη ξηρότητα της επιδερμίδας στην περιοχή των ματιών όταν τη φοράω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Aratzi
    1
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν με ικανοποιήσε καθόλου η συγκεκριμένη κρέμα. Είμαι 29 κ ήθελα μια κρέμα απλή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις! Κυρίως για πρόληψη. Είχε ωραία μυρωδιά αλλά δεν θα την ξαναγόραζα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ αρκετούς μήνες και δεν έχω δει καμία αλλαγή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν κάνει τίποτα αυτή η κρέμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διαφανή σε μορφή τζελ απορροφάται κατευθείαν κ είναι άοσμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατώνει αλλά δεν βοηθάει στους μαύρους κύκλους. Έχει μέτρια υφή αλλά περίμενα περισσότερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα λεφτά της! Εξαιρετική για ενυδάτωση και αίσθηση άνεσης στην περιοχή των ματιών!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστο προϊόν κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Πραγματικά αναζωογονεί για μια πιο νεανική όψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα μπορούσε να ναι και πιο ενυδατική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη για ενυδάτωση. Έκανε ανάπλαση σε αφυδατωμένο δέρμα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Καλή ενυδατική κρέμα ματιών και ελαφριά! Για τους μαύρους κύκλους δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια φοβερή διαφορά, παρότι δεν έχω έντονους.

    0
  • Όντως ξεκουράζει τα μάτια.... Πονάνε λιγότερο αλλά στους μαύρους κύκλους (αλλεργικής αιτιολογία) δεν είδα διάφορα

    0
  • καλό το προϊόν απλά μαύρους κύκλους αλλά τόσα λεφτά για να τελειώνει μέσα σε 1 μήνα; Προτιμώ να πάρω πιο ακριβό προϊόν το οποίο θα κρατήσει πολύ περισσότερο.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

2364 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα που προσφέρει εντατική ενυδάτωση στην ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από τα μάτια


Ιδιότητες

Με αποτελεσματικότητα μεγάλης διάρκειας, δρα ενάντια στα πρησμένα βλέφαρα και τις σακούλες.

Κατάλληλη για τις λεπτές γραμμές αφυδάτωσης και τους μαύρους κύκλους, καθώς προσφέρει εντατική ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας χάρη στα κλάσματα Υαλουρονικού Οξέος που περιέχει.

Έχει αποσυμφορητική δράση χάρη στην Καφεΐνη και το Ιαματικό Νερό της La Roche-Posay και προσφέρει 24ωρη ενυδάτωση.

Συστατικά & Οφέλη

Η σύνθεση της είναι εμπλουτισμένη με κλάσματα Υαλουρονικού Οξέος, για τριπλή δράση:

  • Προσφέρει εντατική ενυδάτωση μεγάλης διάρκειας.
  • Λειαίνει τις γραμμές αφυδάτωσης γύρω από τα μάτια.
  • Περιέχει καφεΐνη που αποσυμφορεί τα πρησμένα βλέφαρα.

Οδηγίες Χρήσης

  • Εφαρμόστε μια μικρή ποσότητα κρέμας με απαλές, ταμποναριστές κινήσεις στην περιοχή γύρω από τα μάτια. 
  • Κάνετε απαλό μασάζ και επαναλάβετε, μέχρι η κρέμα να απορροφηθεί πλήρως από την επιδερμίδα. 
  • Για την αποσυμφόρηση των πρησμένων βλεφάρων, συνεχίστε το μασάζ στο κάτω βλέφαρο, ξεκινώντας από την εσωτερική γωνία και συνεχίζοντας προς τα έξω. 
  • Ολοκληρώστε πιέζοντας ελαφρά τους κροτάφους. 
  • Για τη μείωση των λεπτών γραμμών, κάνετε ελαφριές ταμποναριστές κινήσεις γύρω από τα μάτια.

Συστατικά

Aqua / Water, Glycerin, Carbomer, Glycine Soja Protein / Soybean Protein, Caffeine, Isohexadecane, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Caprylyl, Glycol, Polysorbate 80, Acrylamide/sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Roll On
Όχι
Νύχτας
Όχι
Υφή
Gel
Ανδρική
Όχι
Δράση
Μαύροι Κύκλοι, Ενυδάτωση
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Καφεΐνη
για Ευαίσθητες Επιδερμίδες
Όχι
για Ώριμες Επιδερμίδες
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Λεπτομέρειες

Χωρίς Δοκιμή σε Ζώα (cruelty free)
Όχι
Vegan
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
15 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (131)

  1. 69
  2. 27
  3. 26
  4. 4
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αίσθηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά

ioanna_mitsakou
5
3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ελαφριά υφή και αίσθηση ξεκούρασης στην περιοχή των ματιών....άμα το χρησιμοποιείς πρωί και βράδυ θα ελαττωθούν οι γραμμές και οι μαύροι κύκλοι .

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Eleni Gkene
2
2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν μου αρέσει η αίσθηση που αφήνει. Είναι τζελ οπότε νιώθω ότι μένει στο δέρμα μου χωρίς να απορροφηθεί για αρκετή ώρα και κάπως τραβάει κιόλας. Τώρα, ως προς την αποτελεσματικότητά του δεν έχω άποψη. Δεν έχω τρελλό πρόβλημα κι ούτε περιμένω να δω καμία φοβερή διαφορά.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Πρακτική συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αίσθηση
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Από άλλες χώρες

  • angel1ki

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή ενυδατική κρέμα ματιών και ελαφριά! Για τους μαύρους κύκλους δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια φοβερή διαφορά, παρότι δεν έχω έντονους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sotiria_riz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όντως ξεκουράζει τα μάτια.... Πονάνε λιγότερο αλλά στους μαύρους κύκλους (αλλεργικής αιτιολογία) δεν είδα διάφορα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mikaelanmp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό το προϊόν απλά μαύρους κύκλους αλλά τόσα λεφτά για να τελειώνει μέσα σε 1 μήνα; Προτιμώ να πάρω πιο ακριβό προϊόν το οποίο θα κρατήσει πολύ περισσότερο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoletta8598
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενω δεν εχω καποιο ιδιαιτερο θεμα, εχω δει διαφορα στις σακουλες κυριως και στους μαυρους κυκλους .Την προτιμησα για ενυδατωση κυριως). Εχει την πιο ωραια δροσερη αισθηση και νιωθω πιο ξεκουραστη και ενυδατωμενη την περιοχη των ματιων μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pennylupinus

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν είναι μια χαρά, δεν βίωσα κάτι τρανταχτό αρνητικό ή θετικό. Ίσως δοκιμάσω κάτι καλύτερο αν και όλα τα καλύτερα είναι μακράν ακριβότερα. Και το συγκεκριμένο πάντως πλέον είναι λίγο ακριβό για την ποσότητα του.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SofiasShop
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλό με τα προϊόντα της Roche, όσα έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα, είναι πως δεν μου προκαλούν ερεθισμό και ενόχληση. Το αρνητικό με το συγκεκριμένο είναι πως δεν μπορώ να καταλάβω και κάποια διαφορά στο δέρμα μου, τουλάχιστον για ρυτίδες και μαύρους κύκλους. Αφήνει ωραία και μάλλον στεγνή αίσθηση, αλλά τίποτε περισσότερο.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ramida_Ivani
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά είμαι ευχαριστημένη από τα προϊόντα της La Roche.
    Η συγκεκριμένη κρέμα ματιών με απογοήτευσε πραγματικά. Είναι ελαφριά σαν τζελ και απλώνεται εύκολα. Όμως μετά από ελάχιστα δεύτερα έχει απορροφηθεί και έχει στεγνώσει χωρίς να προσφέρει καμία ενυδάτωση αντιθέτως σαν να προκαλεί και τράβηγμα στα μάτια. Το κονσίλερ κολλάει και δεν απλώνεται καθόλου. Δεν θα την αγόραζα ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Conggg
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια καλή κρέμα για ενυδάτωση και σίγουρα ηλικίες κάτω των 30. Βελτίωση όσο αγορά το αντιγηραντικό κομμάτι δεν είδα.
    Το σημαντικό γι εμενα είναι ότι δεν αφήνει την κολλώδη και ενοχλητική αίσθηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • murunolado
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για ηλικίες 30+ δεν την συνιστω. Δεν ενυδατώνει, αφήνει μονό μια ελαφρια αίσθηση δροσιάς κι αυτό για πολύ λίγο χρόνο.αντιγηραντικες ιδιότητες ή βελτίωση των μαύρων κύκλων...ούτε καν. Η υφή τζελ ναι μεν απορροφάται εύκολα, αλλα μετά από λίγο κολλάει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DebbieP.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις καλυτερες κρέμες που έχω φορέσει..δεν με ετσουξε ποτέ ενώ άλλες το έκαναν με ενυδατωνει απιστευτα απορροφάται πολύ εύκολα και την συστήνω για μικρότερες ηλικίες από 30 και κάτω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MariaNoritsa
    3
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ εδώ καί έναν μήνα περίπου. Δεν είμαι ευχαριστημένη για τιυς εξής λόγους :
    1. Κάνει μια ελαφριά ενυδάτωση, κάι ως εκεί. Κατά τα άλλα καμία αντιγηραντικη ιδιότητα δεν πρόσεξα. Ούτε με τους μαύρους κύκλους είδα καμιά βελτίωση. Για τις ανάγκες της δικης μου επιδερμίδας (30+) δεν είναι επαρκής. Δεν καλύπτει ούτε καν την ανάγκη για καλής ενυδάτωση.
    2. Η αίσθηση που αφήνει είναι περίεργη. Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνεσαι αμέσως την ενυδάτωση ή κάποια δροσιά ή αναζωογόνηση. Επειδή απορροφάται αμέσως, μετά από λίγο δεν νιώθεις καν ότι έχεις βάλει ενυδατική κρέμα. Αυτό από μια άποψη είναι καλό, ωστόσο εμένα μου είναι δυσάρεστο γτ νιώθω την επιδερμίδα ξηρή λιγα μόλις λεπτά μετά την εφαρμογή της κρέμας.
    Στα θετικα:
    1. Παρότι έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα, δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό. Επίσης είναι άοσμη.
    2. Είναι οικονομική.
    Για ηλικίες 30+ δεν την συνιστώ. Δεν θα την αγόραζα ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angtri
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είτε την έβαλα, είτε όχι ένα και το αυτό. Εχει μόνο ενυδατική δράση και ήπια θεωρώ. Είμαι 29 και για την δική μου περιοχή των ματιών αισθάνομαι ότι δεν έκανε σχεδόν τίποτα. Ίσως ενδείκνυται για πιο νεανικές επιδερμίδες 20+.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voulitsa_beaut
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αδιάφορο προϊόν για εμένα. Δεν είδα καμιά διαφορά ούτε με μαύρους κύκλους ουτε και ιδιαίτερη ενυδάτωση μου πρόσφερε. Αν έβρισκα ενα θετικό είναι ότι καθόταν καλύτερα το concealer. Δεν θα την ξανά αγόραζα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despina.charalambous
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ειχε κατι το ιδιαιτερο. Δεν ηταν και πολυ ενυδατικη. Το καλο ηταν οτι απορροφοταν γρηγορα. Μια της Nuxe που δοκιμασα, μου αρεσε περισσοτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Boolfin
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για κάποιο λόγο αφού έβαζα την κρέμα μετά από λίγο ξεκινούσε και το τσούξιμο, δεν την έβαλα αρκετές φορές για να δω αποτελεσματικότητα λόγω του ερεθισμού στα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • COpinion
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή για αυτό που υπόσχεται, ενυδατώνει την περιοχή γύρω από τα μάτια, βελτιώνει το σκούρο χρώμα των μαύρων κύκλων ακόμη και την εμφάνιση των λεπτών ρυτίδων (τις κάνει πιο δυσδιακριτές). Σίγουρα βοηθάει για μία καλύτερη εμφάνιση της περιοχής των ματιών. Αισθάνομαι μία άνεση και προστασία από τη ξηρότητα της επιδερμίδας στην περιοχή των ματιών όταν τη φοράω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Aratzi
    1
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν με ικανοποιήσε καθόλου η συγκεκριμένη κρέμα. Είμαι 29 κ ήθελα μια κρέμα απλή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις! Κυρίως για πρόληψη. Είχε ωραία μυρωδιά αλλά δεν θα την ξαναγόραζα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ αρκετούς μήνες και δεν έχω δει καμία αλλαγή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν κάνει τίποτα αυτή η κρέμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διαφανή σε μορφή τζελ απορροφάται κατευθείαν κ είναι άοσμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενυδατώνει αλλά δεν βοηθάει στους μαύρους κύκλους. Έχει μέτρια υφή αλλά περίμενα περισσότερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα λεφτά της! Εξαιρετική για ενυδάτωση και αίσθηση άνεσης στην περιοχή των ματιών!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξιόπιστο προϊόν κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Πραγματικά αναζωογονεί για μια πιο νεανική όψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα μπορούσε να ναι και πιο ενυδατική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη για ενυδάτωση. Έκανε ανάπλαση σε αφυδατωμένο δέρμα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Καλή ενυδατική κρέμα ματιών και ελαφριά! Για τους μαύρους κύκλους δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια φοβερή διαφορά, παρότι δεν έχω έντονους.

    0
  • Όντως ξεκουράζει τα μάτια.... Πονάνε λιγότερο αλλά στους μαύρους κύκλους (αλλεργικής αιτιολογία) δεν είδα διάφορα

    0
  • καλό το προϊόν απλά μαύρους κύκλους αλλά τόσα λεφτά για να τελειώνει μέσα σε 1 μήνα; Προτιμώ να πάρω πιο ακριβό προϊόν το οποίο θα κρατήσει πολύ περισσότερο.

    0
  • Δες τα όλα
15,08 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα