-
1
-
4 αστέρια0
-
3 αστέρια0
-
2 αστέρια0
-
1 αστέρι0
-
Ωραία θήκη και το χρώμα ταίριαξε ωραία με το μαύρο του κινητού και τα κουμπιά δουλεύουν μια χαρά, έχω και μια πλαστική θήκη αλλά αυτή που είναι σιλικόνης έχει λίγο καλύτερο κράτημα στο χέρι και όπου το ακουμπάς.
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
-
0
Ωραία θήκη και το χρώμα ταίριαξε ωραία με το μαύρο του κινητού και τα κουμπιά δουλεύουν μια χαρά, έχω και μια πλαστική θήκη αλλά αυτή που είναι σιλικόνης έχει λίγο καλύτερο κράτημα στο χέρι και όπου το ακουμπάς.
- Δες τα όλα