Η λεπτή και ελαφριά σχεδίαση αυτών των ηχείων εξοικονομεί χώρο στο γραφείο σας. Μπορείτε να τα μετακινείτε με ευκολία.
Η τροφοδοσία είναι κανονική πρίζα ή USB; Αν είναι USB, έχει αντάπτορα για την πρίζα μέσα στη συσκευασία ή όχι;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Τα στερεοφωνικά ηχεία Logitech S120 Speaker System είναι ένα σετ 2 ηχείων που προσφέρουν πεντακάθαρο ήχο.
Η λεπτή και ελαφριά σχεδίαση αυτών των ηχείων εξοικονομεί χώρο στο γραφείο σας. Μπορείτε να τα μετακινείτε με ευκολία.
Συνδέστε τη συσκευή σας μέσω της εισόδου 3,5 mm και απολαύστε καθαρό στερεοφωνικό ήχο.
Ο έλεγχος λειτουργίας (On / Off) και η ρύθμιση έντασης των ηχείων γίνονται από το δεξιό ηχείο, το οποίο διαθέτει επιπλέον και υποδοχή ακουστικών.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Προτιμώ τα S150 (τα οποία έχω αγοράσει ήδη τρεις φορές). Πήρα και αυτά για δοκιμή. Τελικά τα έδωσα σε φίλο που προτιμάει να ελέγχει την ένταση με τη ροδέλα, ειδικά επειδή μπορεί να πετυχαίνει χαμηλές εντάσεις (που με τα S150 ειδικά σε Windows είναι σχεδόν αδύνατο για απλό χρήστη).
Ωραία είναι, η ροδέλα τους δεν έχει αρχίσει να τρίζει όπως έχω πάθει σχεδόν σε όλα τα αντίστοιχα ηχεία, έχουν πολύ καλό SNR, αλλά δυστυχώς χάνουν από τα "αδερφάκια" S150 που έχουν ακόμη καλύτερο.
Εχω ακριβώς τα ίδια s120 με μόνη διαφορά πως τα δικά μου έχουν το logo και όχι ολογράφως το όνομα της logitech στο μπροστά μέρος μάλλον απτο γεγονός πως η αγορά έγινε σχεδον 10 χρόνια πριν...
Αυτο σημαίνει 1 κ μόνο πράγμα, τα ηχεία άντεξαν δεκα χρόνια "ξύλο", πτώσεις, μετακομίσεις, νερά, διακοπές ρεύματος κ.α.
ΑΛΛΑ...μέχρι εκεί!!! άντε για να ακους ραδιόφωνο ισως..αλλά για τίποτα άλλο..
Το προϊόν δυστυχώς δεν τιμάει σε καμία περίπτωση την logitech και το "όνομα που έχει χτίσει" μέσα στα χρόνια.... Τραγικό προϊόν σε αισθητική, κατασκευή, ποιότητα, απόδοση. Σίγουρα εδώ ισχύει το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ...οπότε κρατήστε "μικρο καλάθι" . Απορώ με τις θετικές αξιολογήσεις (κ φυσικά δεν είμαι audiophiler oυτε διαθέτω και studio-monitor ηχεία 100πλάσιας τιμής.. στο "καλό μου set-up) ...αλλά "ετούτα εδώ" είναι τραγικά!
Τα χρησιμοποιώ στο γραφείο για μουσική. Έχουν καλό ήχο και αρκετή ένταση. Εννοείτε μετά από ένα σημείο χαλάει ο ήχος αλλά για το λόγο που τα πήρα είναι πολύ καλά!!
Ηχεία καλής ποιότητας που ελπίζω λόγο μάρκας να δουλέψουν για πολλά χρόνια. Τα χρησιμοποιώ για να ακούω ράδιο στο pc μου και είναι απλά οκ. Πιστεύω σε αυτά τα χρήματα μπορώ να βρω άλλα με μεγαλύτερη ένταση...
H αγορα εγινε στις 8/12/20; Μπορω να πω οτι βγηκαν πολυ καλα.
Ειναι οτι πρεπει για βιντεοκλισεις και παιχνιδια,ηχος πολυ δυνατος.
Για εναν απλο χρηστη που δεν ψαχνει λεπτομεριες ειναι τελειο.
Γισ στομα που θελουν απλες λειτοργιες ειναι μια χαρα.
Για τα λεφτά τους, είναι ότι καλύτερο υπάρχει.
Ο ήχος, δεν είναι μπασάτος αλλά flat , είναι καθαρός, γλυκός και ωραίος.
Τα αγόρασα για το γραφείο, όπου η χρήση είναι 10ώρες μουσική - ράδιο. Γενικά, δεν σε κουράζει ο ήχος μετά από ώρες.
Η κατασκευής του, αρκετά καλή για τα λεφτά που αξίζουν.
Το μόνο αρνητικό, είναι ότι έχουν κοντό καλώδιο ρεύματος.
Είχα τα ηχεία αυτά πάνω από 10 χρόνια κ μου τα χάλασε ο μικρός φέτος. Ούτε θυμάμαι πόσες φορές έπεσαν απ το γραφείο χωρίς να πάθουν τπτ. Πάρτε τα έχουν πολυ καλό ήχο. Τα ίδια θα πάρω πάλι.
Αξίζουν τα χρήματα τους.για pc είναι πολύ καλά εννοείται ότι όταν τα βάζεις τέρμα ο ήχος δεν είναι καθαρός αλλά αν θέλεις τόσο δυνατό ήχο πάρε κάτι πιο δυνατό
τα ηχεία είναι οτι καλύτερο για τα λευτά τους
τα εχω 2 μερες , ειναι καλά και για gaming κι για μουσικη ειμαι σιγουρος οτι δν θα μετανιώσετε την αγορά τους
Τα αγόρασα για να συνδέω την πεταλιέρα της ηλεκτρικής κιθάρας μαζί με laptop. Είμαι πολύ ευχαριστημένος καθώς δεν αλλοιώνει καθόλου τον ήχο ή το μπάσο με ένταση λίγο παραπάνω από τη μέση. Για τα χρήματά του είναι ότι πρέπει
Για χρήση σε pc για βασική ακουστική σε μουσική η παιχνίδι είναι μια χαρά. Ιδανικά για μικρο χώρο. Για τα λεφτά τους αξίζουν.
Απλά φτηνά και καλά ηχεία. Τα έχω πάνω στο γραφείο συ δεμένα σε ένα desktop και παίζουν άψογα. Και ο ήχος είναι πολύ καλός . Για όποιον θέλει απλά ένα σετ ηχεία και δεν θέλει να ξόδεψει πολά λεφτά είναι μια χαρά. Συνδέονται με καρφί στην έξοδο του ήχου και στην πρίζα για ρεύμα. Έχουν υποδοχή για ακουστικά και το ρυθμιστικό του ήχου είναι και το on off. Και από ποιότητα κατασκευής από κάτι φτηνά κινέζικα είναι πολύ ανώτερα.
Σχεδόν όλα τα ηχεία υπολογιστή στις μέρες μας συνδέονται με USB. Τα συγκεκριμένα δεν είναι με USB αλλά με 220 βολτ (πρίζα) . Έτσι όταν τους συνδέεις ακουστικά μπορείς και ρυθμίζεις την ένταση από το πλάι ,κάτι που δεν γίνεται με σχεδόν όλα τα άλλα της αγοράς. Από τα 300 μοντέλα του skroutz σε ηχεία 2.0 μόνο αυτό και 4-5 άλλα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Επιπλέον σου δίνει πραγματικά πολύ δυνατή ένταση στα ακουστικά. Και μόνο γιαυτό ξεχωρίζουν απ' όλα τ' άλλα . Είναι μικρά, όμορφα, τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας. Η αντοχή τους θα δείξει, ελπίζω μιας και είναι επώνυμα ότι θα αντέξουν καιρό. Δυστυχώς όταν συνδέω ακουστικά υπάρχει ένας πολύ μικρός βόμβος και γιαυτό δεν βάζω άριστα.
Δεν έχω να πω πολλά , για τα λεφτά τους είναι ότι πρέπει φτηνά και ποιοτικά.
Αν τα θέλετε απλά για να έχετε έναν καλό ήχο αξίζει η αγορά τους.
Πολύ καλό προϊόν με καμψή σχεδίαση που αν συνδυαστεί με μια εφαρμογή αποδίδουν πολύ καλά. Στιβαρή κατασκευή. Μόνο μειονέκτημα, η μερική αστάθεια τους λόγω σμίκρυνσης της βάσης σε σχέση με το πλάτος τους.
Ότι καλύτερο έχω ακούσει από 2,0 ηχεία σε τιμή κάτω των 30 ευρώ ! Τα έχω 1 χρόνο τώρα και είμαι ενθουσιασμένος από την ποιότητα τους.
τα αγαπημένα μου ηχεία για το γραφείο...
+πολύ καθαρός ήχος
+ποιοτική κατασκευή
+διαθέτουν υποδοχή για ακουστικα σε περίπτωση που δεν θες να "ενοχλείς" τους συναδέλφους σου
-όχι δυνατός ήχος
-όχι μπάσο
Πήρα τα ηχεία και μου κάηκε το ένα. Σαν εταιρία η Logitech μου εστειλε καινουργια δωρεαν.. Αλλα τα ιδια παλι.. Τωρα δουλευει μονο το ενα αλλα θα προτιμουσα να προτεινω αλλα σε αυτα τα λεφτα
Για 7 ευρώ προσφορά που τα βρήκα αξίζουν. Είναι ηχεία για απολύτως βασική χρήση, αλλά για τα χρήματα τους αποδίδουν καλά.
Για την τιμή τους (κάτω απο 10€) είναι τέλεια. Εντάξει, δεν κάνεις πάρτυ, αλλά βλέπεις ταινία μια χαρά ή βάζεις μουσική στην δουλειά σου. Μετά απο πάρα πολύ κακή χρήση 4-5 χρόνων χάλασαν αλλά το περίμενα με την χρήση που τους έκανα. Θα τα ξαναέπαιρνα σίγουρα αν κάλυπταν τις τωρινές μου ανάγκες..
Τα εχω σε υπολογιστή
για τα λεφτά τους είναι αρκετά καλά
δίκαιη τιμή
Μπάσο αρκετά καλό, όλα τ' άλλα άψογα!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλεια για τα χρήματα τους.
για να ακούς μουσική στο γραφείο ή στο σπίτι χωρίς να ζητάς κάτι υπερβολικό είναι υπέροχα!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Προτιμώ τα S150 (τα οποία έχω αγοράσει ήδη τρεις φορές). Πήρα και αυτά για δοκιμή. Τελικά τα έδωσα σε φίλο που προτιμάει να ελέγχει την ένταση με τη ροδέλα, ειδικά επειδή μπορεί να πετυχαίνει χαμηλές εντάσεις (που με τα S150 ειδικά σε Windows είναι σχεδόν αδύνατο για απλό χρήστη).
Ωραία είναι, η ροδέλα τους δεν έχει αρχίσει να τρίζει όπως έχω πάθει σχεδόν σε όλα τα αντίστοιχα ηχεία, έχουν πολύ καλό SNR, αλλά δυστυχώς χάνουν από τα "αδερφάκια" S150 που έχουν ακόμη καλύτερο.
Εχω ακριβώς τα ίδια s120 με μόνη διαφορά πως τα δικά μου έχουν το logo και όχι ολογράφως το όνομα της logitech στο μπροστά μέρος μάλλον απτο γεγονός πως η αγορά έγινε σχεδον 10 χρόνια πριν...
Αυτο σημαίνει 1 κ μόνο πράγμα, τα ηχεία άντεξαν δεκα χρόνια "ξύλο", πτώσεις, μετακομίσεις, νερά, διακοπές ρεύματος κ.α.
ΑΛΛΑ...μέχρι εκεί!!! άντε για να ακους ραδιόφωνο ισως..αλλά για τίποτα άλλο..
Το προϊόν δυστυχώς δεν τιμάει σε καμία περίπτωση την logitech και το "όνομα που έχει χτίσει" μέσα στα χρόνια.... Τραγικό προϊόν σε αισθητική, κατασκευή, ποιότητα, απόδοση. Σίγουρα εδώ ισχύει το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ...οπότε κρατήστε "μικρο καλάθι" . Απορώ με τις θετικές αξιολογήσεις (κ φυσικά δεν είμαι audiophiler oυτε διαθέτω και studio-monitor ηχεία 100πλάσιας τιμής.. στο "καλό μου set-up) ...αλλά "ετούτα εδώ" είναι τραγικά!
Τα χρησιμοποιώ στο γραφείο για μουσική. Έχουν καλό ήχο και αρκετή ένταση. Εννοείτε μετά από ένα σημείο χαλάει ο ήχος αλλά για το λόγο που τα πήρα είναι πολύ καλά!!
Ηχεία καλής ποιότητας που ελπίζω λόγο μάρκας να δουλέψουν για πολλά χρόνια. Τα χρησιμοποιώ για να ακούω ράδιο στο pc μου και είναι απλά οκ. Πιστεύω σε αυτά τα χρήματα μπορώ να βρω άλλα με μεγαλύτερη ένταση...
223 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΗ τροφοδοσία είναι κανονική πρίζα ή USB; Αν είναι USB, έχει αντάπτορα για την πρίζα μέσα στη συσκευασία ή όχι;
Κανονικη 220V
Τα στερεοφωνικά ηχεία Logitech S120 Speaker System είναι ένα σετ 2 ηχείων που προσφέρουν πεντακάθαρο ήχο.
Η λεπτή και ελαφριά σχεδίαση αυτών των ηχείων εξοικονομεί χώρο στο γραφείο σας. Μπορείτε να τα μετακινείτε με ευκολία.
Συνδέστε τη συσκευή σας μέσω της εισόδου 3,5 mm και απολαύστε καθαρό στερεοφωνικό ήχο.
Ο έλεγχος λειτουργίας (On / Off) και η ρύθμιση έντασης των ηχείων γίνονται από το δεξιό ηχείο, το οποίο διαθέτει επιπλέον και υποδοχή ακουστικών.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Προτιμώ τα S150 (τα οποία έχω αγοράσει ήδη τρεις φορές). Πήρα και αυτά για δοκιμή. Τελικά τα έδωσα σε φίλο που προτιμάει να ελέγχει την ένταση με τη ροδέλα, ειδικά επειδή μπορεί να πετυχαίνει χαμηλές εντάσεις (που με τα S150 ειδικά σε Windows είναι σχεδόν αδύνατο για απλό χρήστη).
Ωραία είναι, η ροδέλα τους δεν έχει αρχίσει να τρίζει όπως έχω πάθει σχεδόν σε όλα τα αντίστοιχα ηχεία, έχουν πολύ καλό SNR, αλλά δυστυχώς χάνουν από τα "αδερφάκια" S150 που έχουν ακόμη καλύτερο.
Εχω ακριβώς τα ίδια s120 με μόνη διαφορά πως τα δικά μου έχουν το logo και όχι ολογράφως το όνομα της logitech στο μπροστά μέρος μάλλον απτο γεγονός πως η αγορά έγινε σχεδον 10 χρόνια πριν...
Αυτο σημαίνει 1 κ μόνο πράγμα, τα ηχεία άντεξαν δεκα χρόνια "ξύλο", πτώσεις, μετακομίσεις, νερά, διακοπές ρεύματος κ.α.
ΑΛΛΑ...μέχρι εκεί!!! άντε για να ακους ραδιόφωνο ισως..αλλά για τίποτα άλλο..
Το προϊόν δυστυχώς δεν τιμάει σε καμία περίπτωση την logitech και το "όνομα που έχει χτίσει" μέσα στα χρόνια.... Τραγικό προϊόν σε αισθητική, κατασκευή, ποιότητα, απόδοση. Σίγουρα εδώ ισχύει το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ...οπότε κρατήστε "μικρο καλάθι" . Απορώ με τις θετικές αξιολογήσεις (κ φυσικά δεν είμαι audiophiler oυτε διαθέτω και studio-monitor ηχεία 100πλάσιας τιμής.. στο "καλό μου set-up) ...αλλά "ετούτα εδώ" είναι τραγικά!
Τα χρησιμοποιώ στο γραφείο για μουσική. Έχουν καλό ήχο και αρκετή ένταση. Εννοείτε μετά από ένα σημείο χαλάει ο ήχος αλλά για το λόγο που τα πήρα είναι πολύ καλά!!
Ηχεία καλής ποιότητας που ελπίζω λόγο μάρκας να δουλέψουν για πολλά χρόνια. Τα χρησιμοποιώ για να ακούω ράδιο στο pc μου και είναι απλά οκ. Πιστεύω σε αυτά τα χρήματα μπορώ να βρω άλλα με μεγαλύτερη ένταση...
H αγορα εγινε στις 8/12/20; Μπορω να πω οτι βγηκαν πολυ καλα.
Ειναι οτι πρεπει για βιντεοκλισεις και παιχνιδια,ηχος πολυ δυνατος.
Για εναν απλο χρηστη που δεν ψαχνει λεπτομεριες ειναι τελειο.
Γισ στομα που θελουν απλες λειτοργιες ειναι μια χαρα.
Για τα λεφτά τους, είναι ότι καλύτερο υπάρχει.
Ο ήχος, δεν είναι μπασάτος αλλά flat , είναι καθαρός, γλυκός και ωραίος.
Τα αγόρασα για το γραφείο, όπου η χρήση είναι 10ώρες μουσική - ράδιο. Γενικά, δεν σε κουράζει ο ήχος μετά από ώρες.
Η κατασκευής του, αρκετά καλή για τα λεφτά που αξίζουν.
Το μόνο αρνητικό, είναι ότι έχουν κοντό καλώδιο ρεύματος.
Είχα τα ηχεία αυτά πάνω από 10 χρόνια κ μου τα χάλασε ο μικρός φέτος. Ούτε θυμάμαι πόσες φορές έπεσαν απ το γραφείο χωρίς να πάθουν τπτ. Πάρτε τα έχουν πολυ καλό ήχο. Τα ίδια θα πάρω πάλι.
Αξίζουν τα χρήματα τους.για pc είναι πολύ καλά εννοείται ότι όταν τα βάζεις τέρμα ο ήχος δεν είναι καθαρός αλλά αν θέλεις τόσο δυνατό ήχο πάρε κάτι πιο δυνατό
τα ηχεία είναι οτι καλύτερο για τα λευτά τους
τα εχω 2 μερες , ειναι καλά και για gaming κι για μουσικη ειμαι σιγουρος οτι δν θα μετανιώσετε την αγορά τους
Τα αγόρασα για να συνδέω την πεταλιέρα της ηλεκτρικής κιθάρας μαζί με laptop. Είμαι πολύ ευχαριστημένος καθώς δεν αλλοιώνει καθόλου τον ήχο ή το μπάσο με ένταση λίγο παραπάνω από τη μέση. Για τα χρήματά του είναι ότι πρέπει
Για χρήση σε pc για βασική ακουστική σε μουσική η παιχνίδι είναι μια χαρά. Ιδανικά για μικρο χώρο. Για τα λεφτά τους αξίζουν.
Απλά φτηνά και καλά ηχεία. Τα έχω πάνω στο γραφείο συ δεμένα σε ένα desktop και παίζουν άψογα. Και ο ήχος είναι πολύ καλός . Για όποιον θέλει απλά ένα σετ ηχεία και δεν θέλει να ξόδεψει πολά λεφτά είναι μια χαρά. Συνδέονται με καρφί στην έξοδο του ήχου και στην πρίζα για ρεύμα. Έχουν υποδοχή για ακουστικά και το ρυθμιστικό του ήχου είναι και το on off. Και από ποιότητα κατασκευής από κάτι φτηνά κινέζικα είναι πολύ ανώτερα.
Σχεδόν όλα τα ηχεία υπολογιστή στις μέρες μας συνδέονται με USB. Τα συγκεκριμένα δεν είναι με USB αλλά με 220 βολτ (πρίζα) . Έτσι όταν τους συνδέεις ακουστικά μπορείς και ρυθμίζεις την ένταση από το πλάι ,κάτι που δεν γίνεται με σχεδόν όλα τα άλλα της αγοράς. Από τα 300 μοντέλα του skroutz σε ηχεία 2.0 μόνο αυτό και 4-5 άλλα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Επιπλέον σου δίνει πραγματικά πολύ δυνατή ένταση στα ακουστικά. Και μόνο γιαυτό ξεχωρίζουν απ' όλα τ' άλλα . Είναι μικρά, όμορφα, τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας. Η αντοχή τους θα δείξει, ελπίζω μιας και είναι επώνυμα ότι θα αντέξουν καιρό. Δυστυχώς όταν συνδέω ακουστικά υπάρχει ένας πολύ μικρός βόμβος και γιαυτό δεν βάζω άριστα.
Δεν έχω να πω πολλά , για τα λεφτά τους είναι ότι πρέπει φτηνά και ποιοτικά.
Αν τα θέλετε απλά για να έχετε έναν καλό ήχο αξίζει η αγορά τους.
Πολύ καλό προϊόν με καμψή σχεδίαση που αν συνδυαστεί με μια εφαρμογή αποδίδουν πολύ καλά. Στιβαρή κατασκευή. Μόνο μειονέκτημα, η μερική αστάθεια τους λόγω σμίκρυνσης της βάσης σε σχέση με το πλάτος τους.
Ότι καλύτερο έχω ακούσει από 2,0 ηχεία σε τιμή κάτω των 30 ευρώ ! Τα έχω 1 χρόνο τώρα και είμαι ενθουσιασμένος από την ποιότητα τους.
τα αγαπημένα μου ηχεία για το γραφείο...
+πολύ καθαρός ήχος
+ποιοτική κατασκευή
+διαθέτουν υποδοχή για ακουστικα σε περίπτωση που δεν θες να "ενοχλείς" τους συναδέλφους σου
-όχι δυνατός ήχος
-όχι μπάσο
Πήρα τα ηχεία και μου κάηκε το ένα. Σαν εταιρία η Logitech μου εστειλε καινουργια δωρεαν.. Αλλα τα ιδια παλι.. Τωρα δουλευει μονο το ενα αλλα θα προτιμουσα να προτεινω αλλα σε αυτα τα λεφτα
Για 7 ευρώ προσφορά που τα βρήκα αξίζουν. Είναι ηχεία για απολύτως βασική χρήση, αλλά για τα χρήματα τους αποδίδουν καλά.
Για την τιμή τους (κάτω απο 10€) είναι τέλεια. Εντάξει, δεν κάνεις πάρτυ, αλλά βλέπεις ταινία μια χαρά ή βάζεις μουσική στην δουλειά σου. Μετά απο πάρα πολύ κακή χρήση 4-5 χρόνων χάλασαν αλλά το περίμενα με την χρήση που τους έκανα. Θα τα ξαναέπαιρνα σίγουρα αν κάλυπταν τις τωρινές μου ανάγκες..
Τα εχω σε υπολογιστή
για τα λεφτά τους είναι αρκετά καλά
δίκαιη τιμή
Μπάσο αρκετά καλό, όλα τ' άλλα άψογα!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τέλεια για τα χρήματα τους.
για να ακούς μουσική στο γραφείο ή στο σπίτι χωρίς να ζητάς κάτι υπερβολικό είναι υπέροχα!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Προτιμώ τα S150 (τα οποία έχω αγοράσει ήδη τρεις φορές). Πήρα και αυτά για δοκιμή. Τελικά τα έδωσα σε φίλο που προτιμάει να ελέγχει την ένταση με τη ροδέλα, ειδικά επειδή μπορεί να πετυχαίνει χαμηλές εντάσεις (που με τα S150 ειδικά σε Windows είναι σχεδόν αδύνατο για απλό χρήστη).
Ωραία είναι, η ροδέλα τους δεν έχει αρχίσει να τρίζει όπως έχω πάθει σχεδόν σε όλα τα αντίστοιχα ηχεία, έχουν πολύ καλό SNR, αλλά δυστυχώς χάνουν από τα "αδερφάκια" S150 που έχουν ακόμη καλύτερο.
Εχω ακριβώς τα ίδια s120 με μόνη διαφορά πως τα δικά μου έχουν το logo και όχι ολογράφως το όνομα της logitech στο μπροστά μέρος μάλλον απτο γεγονός πως η αγορά έγινε σχεδον 10 χρόνια πριν...
Αυτο σημαίνει 1 κ μόνο πράγμα, τα ηχεία άντεξαν δεκα χρόνια "ξύλο", πτώσεις, μετακομίσεις, νερά, διακοπές ρεύματος κ.α.
ΑΛΛΑ...μέχρι εκεί!!! άντε για να ακους ραδιόφωνο ισως..αλλά για τίποτα άλλο..
Το προϊόν δυστυχώς δεν τιμάει σε καμία περίπτωση την logitech και το "όνομα που έχει χτίσει" μέσα στα χρόνια.... Τραγικό προϊόν σε αισθητική, κατασκευή, ποιότητα, απόδοση. Σίγουρα εδώ ισχύει το "ότι πληρώνεις παίρνεις" ...οπότε κρατήστε "μικρο καλάθι" . Απορώ με τις θετικές αξιολογήσεις (κ φυσικά δεν είμαι audiophiler oυτε διαθέτω και studio-monitor ηχεία 100πλάσιας τιμής.. στο "καλό μου set-up) ...αλλά "ετούτα εδώ" είναι τραγικά!
Τα χρησιμοποιώ στο γραφείο για μουσική. Έχουν καλό ήχο και αρκετή ένταση. Εννοείτε μετά από ένα σημείο χαλάει ο ήχος αλλά για το λόγο που τα πήρα είναι πολύ καλά!!
Ηχεία καλής ποιότητας που ελπίζω λόγο μάρκας να δουλέψουν για πολλά χρόνια. Τα χρησιμοποιώ για να ακούω ράδιο στο pc μου και είναι απλά οκ. Πιστεύω σε αυτά τα χρήματα μπορώ να βρω άλλα με μεγαλύτερη ένταση...