Ηχεία Υπολογιστή

Logitech Speaker System Z323

Σύνδεση: AUX 3.5mm , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
-
Ισχύς
30 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
-
Τηλεχειριστήριο
-
Τροφοδοσία
-
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (25)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 9
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Τα έχω 4 χρόνια πραγματικά παίζουν τέρμα αυτόν τν καιρό με φουλ bass boost ούτε που κατάλαβαν τπτ έχουν ρυθμιστή για το μπάσο πίσω στο woofer όλα οκ..

    Τα αρνητικα:
    1) όταν ανοίγεις σχεδόν στο τέρμα ένταση με μπάσο τέρμα παραμορφώνει και σε φωνή και μπάσο πράγμα που δεν το βρίσκω και χάλια για τα λεφτά που έχουν τπ 2021.

    Λοιπόν αξίζουν για ένα μέτριο gaming (και όχι για απαιτητικούς gaming)
    Για ταινίες προσωπικά μου άρεσαν τα είχα βάλει στν tv ήταν ωραία .
    Και τελευταίο για μουσική όπως είπα αξίζουν τα χρήματα τους για ένα μια μέτρια προς καλή ένταση στο δωμάτιο σας με μια καλή κάρτα ήχου ότι πρέπει ..
    Αυτά ελπίζω να βοήθησα

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anavolikos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα πρώτα μου ηχεία για pc...Μια χαρά κρατήθηκαν 4 χρόνια, είχα ένα θεματάκι με τον ενισχυτή αλλά το έλυσα...Τώρα πάμε σε κάτι πιο αναβαθμισμένο (Logitech z623) να δούμε τις διαφορές!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_aposporis
    4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ηχεία ειναι πολυ καλα τα ειχε ενας φυλος μου 2 χρονια και δεν τα χροισημοπιουσε και μου τα πουλισε και παιζουν πολυ καλα απλα εχει ενα θεμα με τα ακουστικα που μπενουν στα ηχεια αλλα ολα τα αλλα ειναι πολυ καλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , το έχω εδω και 3 χρόνια περίπου και δεν μειώθηκε καθόλου απο άποψη κατασκευής και απόδοσης του ήχου. Ένας φίλος μου είχε πεί πως τα μπάσα του είναι τόσο τέλεια που ζήλεψε και ήθελε να πάρει logitech !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καταπληκτικά τα έχω 2 χρόνια ακόμα δουλεύουν άψωγα όπως την πρώτη μέρα που τα αγόρασα.Μπορεις να ρυθμίσεις και την ένταση του μπάσου.Το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος στις υποδοχές για ακουστικά ο οποίος δεν είναι τόσο καλός.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimitrisSk.
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 περίπου χρόνια...
    Μέχρι και τώρα δεν κωλώνουν πουθενά και ειδικά εγω που ακούω πιο πολύ trap music με σχεδόν φουλ μπάσο..

    Φοβερή ποιότητα ήχου ρυθμιζόμενο μπάσο πολύ σπάνιο το βρίσκεις σε ηχεία 200 ευρώ ενώ αυτό όταν το αγόρασα το πήρα 50 ευρώ
    Αν και το ένα ηχείο μου σκίστηκε στο πάνω μέρος λίγο στην άκρη αλλα καμια διαφορά ήχου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ArgieDjBeast
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι πάρα πολύ καλή επιλογή έχει πολλές και χρήσιμες θήρες για ακουστικά η για να συνδέσετε MP3 και να το παίζει στα ηχεία πάρα πολύ καλό μπάσο τέρμα δεν μπορείς να τα βάλεις γιατί θα σου σπάσουν τα τύμπανα απο τα αυτιά σου δεν έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα πολύ μακριά καλώδια μπορείτε να συνδέσετε DVD Player πίσω απο το μπάσο αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν τα εχω πολυ καιρο αλλα μπορω να πω οτι ειναι εξαιρετικα. Καλος ηχος, καλο μπασο και οτι πρεπει για ενα δωματιο. Στα λεφτα του οτι το καλυτερο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιώργος Χρι
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ καλό και φθηνό σχετικά speakeraki,καλό μπασάκι (ρυθμιζόμενο) , κομπλέ πρίμα..δυνατά ηχεία για 40 ευρώ..θα τα πρότεινα..ή αυτά ή τα Creative T3300..
    Έμεινα πολύ ευχαριστημένος πάντως :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jamescarlbondjamescarlbond
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω 5 μήνες και διατηρούνται σε καλή κατάσταση είναι αρκετά καλά για την τιμή τους το πρίμα είναι καλό και το μπάσο είναι καλό αλλά όχι τέλειο σε πολύ δυνατά μπάσα το sub τα παίζει , είναι μία καλή και έξυπνη αγορά. για όποιον θέλει να τα αγοράσει τα προτείνω ανεπιφύλακτα αλλά καλύτερα να πάρετε τα Logitech z523 η διαφορά στην τιμή είναι μικρή και η ποιότητα των logitech z523είναι καλύτερη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotikate
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλα ηχεια σε σχεση με τα λεφτα τους.Ο ηχος πεντακαθαρος ακομα και σε δυνατη ενταση.Γεμιζουν ανετα ενα μεγαλο δωματιο καθως ειναι αρκετα δυνατα.Ο σχεδιασμος ειναι επισης πολυ καλος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos Stratis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά ηχεία για την τιμή τους ,γεμίζουν άνετα μια γκαρσονιέρα ! πολύ χαμηλή τιμή για αυτήν την ποιότητα.. Αξίζουν !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicksu
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω δυο χρονια και ειναι παρα πολυ ποιοτηκα και δυνατα. Στο τερμα αλλοιώνεται ο ηχος. Τα προτεινω ανεπιφιλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ηλιας1243657809
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα εχω εδω και 5 μηνες..... Μολις τα συνδεσα εκανα τη κλασικη δοκιμη που κανουμε ολοι μας σιγουρα (αυτο που βαζεις τραγουδια με η χωρις μπασο στο τερμα).αν και στο τερμα δε γινετε να το βαλεις αν εισαι σε μικρο χωρο γιατι θα σου σπασουν τα αυτια. πολυ καλος ηχος πολυ καλη τιμη πολυ καλη ποιοτητα.... γενικος παρα πολυ καλα. δε μπορο να βρω κανενα ελλατομα. αν θελετε κατι οικονομικο και σιγουρα καλο για ηχο αυτα ειναι οτι πρεπει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.mavridis.3975
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ηχεια αυτα τα εχω πολυ καλα...μπορουν ανετα να γεμισουν ενα δωματιο με ηχο...!!! ενα κακο ειναι οτι οταν δεν παιζει τιποτα στα ηχεια και τα εχεις στο τερμα ακουγετε ενας σπαστικος ηχος...το μονο κακο με αυτα τα ηχεια....παρολα αυτα εχουν πολυ καλη αναλυση ηχου...και σε συγκριση με αλλα ηχεια τα συγκικρημενα οταν τα βαλεις 100% ακουγετε παλι καθαρος ηχος ...!!:)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Freezatos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κορυφαίος ήχος χωρίς παράσιτα και διακοπές. Άριστη ποιότητα κατασκευής και λειτουργικότητα. Όμορφος κομψός σχεδιασμός.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • t.tsakiris@hotmail.com
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω πολυ καιρο τωρα και σα καινουρια ακομη.
    Η αληθεια ειναι οτι παντα στο θεμα του ηχου ζητας κατι παραπανω.
    Εδω ομως με τοσα χρηματα δε νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο.Τουλαχιστον μεχρι να εχεις περισσοτερα φραγκα να παρεις ενα ηχοσυστημα οπου το subwoofer απο μονο του να βγαζει απο 60 watt και πανω για να εισαι ικανοποιημενος.
    Πιστευω λοιπον οτι σε αυτα τα λεφτα ειναι η καλυτερη λυση.
    Ποιοτικος ηχος ακομη και οταν τα τερματησεις.
    (Παντως... οποιος εχει λιγα χρηματα παραπανω, θα τον προτεινα να παει σε περισσοτερα watt λογω subwoofer. Ειπαμε... αρκετα καλο σιγουρα, αλλα παντα το θελεις το παραπανω μπασο σου βρε αδερφε ! :) )

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ καλος ηχος χωρις να τριζει στην υψηλη ενταση. για την γκαρσονιερα μου των 30 τετραγωνικων ειναι υπεραρκετο. Και το μπασο πολυ καλο. αξιζει για τα λεφτα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolis_max
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου και μεγάλη ένταση για το μέγεθός τους. Ιδανική λύση για μοσικόφιλους που θέλουν να έχουν μια ποιοτική και οικονομική λύση για τον υπολογιστή και όχι μόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πανω απο 6 χρονια καθημερινης χρησης, το γουφερ αρχισε να παρπαριζει χωρις να βγαζει μπασο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν ένα έχω να πω τα ηχεία είναι απλά καταπληκτικά τα εχω καταευχαριστηθεί. Το μπάσο είναι πολύ δυνατό και ο ήχος κρυσταλλικός τα λεφτά τους τα αξίζουν και με το παραπάνω.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτα του..την κατασκευη του... τις εισοδους που εχει και το μπασο του ειναι ενα παρα πολυ καλα και αξιζουν..!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω πολυ καιρο...ειναι πολυ καλα..αλλα οταν παω να "πειραξω" την ενταση χαλαει ο ηχος απο κατι παρασιτα...και τωρα τελευταια χανετε και ο ηχος απο το δεξι ηχειο που και που! καταταλα ειναι πολυ ωραια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Value for Money
    για μικρο χωρο ειναι οτι καλυτερο.Το συνιστω για φοιτητες
    Ακομα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και σε ενα παρτακι χωρις ιδιαιτερο προβλημα
    Τα καλωδια ειναι αρκετα μακρια και βολευουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου(καθαρός ήχος και στη μεγάλη ένταση),Οικονομική τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω 4 χρόνια πραγματικά παίζουν τέρμα αυτόν τν καιρό με φουλ bass boost ούτε που κατάλαβαν τπτ έχουν ρυθμιστή για το μπάσο πίσω στο woofer όλα οκ..

    Τα αρνητικα:
    1) όταν ανοίγεις σχεδόν στο τέρμα ένταση με μπάσο τέρμα παραμορφώνει και σε φωνή και μπάσο πράγμα που δεν το βρίσκω και χάλια για τα λεφτά που έχουν τπ 2021.

    Λοιπόν αξίζουν για ένα μέτριο gaming (και όχι για απαιτητικούς gaming)
    Για ταινίες προσωπικά μου άρεσαν τα είχα βάλει στν tv ήταν ωραία .
    Και τελευταίο για μουσική όπως είπα αξίζουν τα χρήματα τους για ένα μια μέτρια προς καλή ένταση στο δωμάτιο σας με μια καλή κάρτα ήχου ότι πρέπει ..
    Αυτά ελπίζω να βοήθησα

    0
  • Τα πρώτα μου ηχεία για pc...Μια χαρά κρατήθηκαν 4 χρόνια, είχα ένα θεματάκι με τον ενισχυτή αλλά το έλυσα...Τώρα πάμε σε κάτι πιο αναβαθμισμένο (Logitech z623) να δούμε τις διαφορές!!

    5
  • τα ηχεία ειναι πολυ καλα τα ειχε ενας φυλος μου 2 χρονια και δεν τα χροισημοπιουσε και μου τα πουλισε και παιζουν πολυ καλα απλα εχει ενα θεμα με τα ακουστικα που μπενουν στα ηχεια αλλα ολα τα αλλα ειναι πολυ καλα

    0
  • είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , το έχω εδω και 3 χρόνια περίπου και δεν μειώθηκε καθόλου απο άποψη κατασκευής και απόδοσης του ήχου. Ένας φίλος μου είχε πεί πως τα μπάσα του είναι τόσο τέλεια που ζήλεψε και ήθελε να πάρει logitech !!!

    0
  • Καταπληκτικά τα έχω 2 χρόνια ακόμα δουλεύουν άψωγα όπως την πρώτη μέρα που τα αγόρασα.Μπορεις να ρυθμίσεις και την ένταση του μπάσου.Το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος στις υποδοχές για ακουστικά ο οποίος δεν είναι τόσο καλός.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

13 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Είδος
-
Ισχύς
30 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm
RGB φωτισμός
-
Τηλεχειριστήριο
-
Τροφοδοσία
-
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (25)

  1. 14
  2. 9
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Τα έχω 4 χρόνια πραγματικά παίζουν τέρμα αυτόν τν καιρό με φουλ bass boost ούτε που κατάλαβαν τπτ έχουν ρυθμιστή για το μπάσο πίσω στο woofer όλα οκ..

    Τα αρνητικα:
    1) όταν ανοίγεις σχεδόν στο τέρμα ένταση με μπάσο τέρμα παραμορφώνει και σε φωνή και μπάσο πράγμα που δεν το βρίσκω και χάλια για τα λεφτά που έχουν τπ 2021.

    Λοιπόν αξίζουν για ένα μέτριο gaming (και όχι για απαιτητικούς gaming)
    Για ταινίες προσωπικά μου άρεσαν τα είχα βάλει στν tv ήταν ωραία .
    Και τελευταίο για μουσική όπως είπα αξίζουν τα χρήματα τους για ένα μια μέτρια προς καλή ένταση στο δωμάτιο σας με μια καλή κάρτα ήχου ότι πρέπει ..
    Αυτά ελπίζω να βοήθησα

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anavolikos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα πρώτα μου ηχεία για pc...Μια χαρά κρατήθηκαν 4 χρόνια, είχα ένα θεματάκι με τον ενισχυτή αλλά το έλυσα...Τώρα πάμε σε κάτι πιο αναβαθμισμένο (Logitech z623) να δούμε τις διαφορές!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_aposporis
    4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ηχεία ειναι πολυ καλα τα ειχε ενας φυλος μου 2 χρονια και δεν τα χροισημοπιουσε και μου τα πουλισε και παιζουν πολυ καλα απλα εχει ενα θεμα με τα ακουστικα που μπενουν στα ηχεια αλλα ολα τα αλλα ειναι πολυ καλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , το έχω εδω και 3 χρόνια περίπου και δεν μειώθηκε καθόλου απο άποψη κατασκευής και απόδοσης του ήχου. Ένας φίλος μου είχε πεί πως τα μπάσα του είναι τόσο τέλεια που ζήλεψε και ήθελε να πάρει logitech !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καταπληκτικά τα έχω 2 χρόνια ακόμα δουλεύουν άψωγα όπως την πρώτη μέρα που τα αγόρασα.Μπορεις να ρυθμίσεις και την ένταση του μπάσου.Το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος στις υποδοχές για ακουστικά ο οποίος δεν είναι τόσο καλός.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimitrisSk.
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 4 περίπου χρόνια...
    Μέχρι και τώρα δεν κωλώνουν πουθενά και ειδικά εγω που ακούω πιο πολύ trap music με σχεδόν φουλ μπάσο..

    Φοβερή ποιότητα ήχου ρυθμιζόμενο μπάσο πολύ σπάνιο το βρίσκεις σε ηχεία 200 ευρώ ενώ αυτό όταν το αγόρασα το πήρα 50 ευρώ
    Αν και το ένα ηχείο μου σκίστηκε στο πάνω μέρος λίγο στην άκρη αλλα καμια διαφορά ήχου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ArgieDjBeast
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι πάρα πολύ καλή επιλογή έχει πολλές και χρήσιμες θήρες για ακουστικά η για να συνδέσετε MP3 και να το παίζει στα ηχεία πάρα πολύ καλό μπάσο τέρμα δεν μπορείς να τα βάλεις γιατί θα σου σπάσουν τα τύμπανα απο τα αυτιά σου δεν έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα πολύ μακριά καλώδια μπορείτε να συνδέσετε DVD Player πίσω απο το μπάσο αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν τα εχω πολυ καιρο αλλα μπορω να πω οτι ειναι εξαιρετικα. Καλος ηχος, καλο μπασο και οτι πρεπει για ενα δωματιο. Στα λεφτα του οτι το καλυτερο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιώργος Χρι
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ καλό και φθηνό σχετικά speakeraki,καλό μπασάκι (ρυθμιζόμενο) , κομπλέ πρίμα..δυνατά ηχεία για 40 ευρώ..θα τα πρότεινα..ή αυτά ή τα Creative T3300..
    Έμεινα πολύ ευχαριστημένος πάντως :)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jamescarlbondjamescarlbond
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω 5 μήνες και διατηρούνται σε καλή κατάσταση είναι αρκετά καλά για την τιμή τους το πρίμα είναι καλό και το μπάσο είναι καλό αλλά όχι τέλειο σε πολύ δυνατά μπάσα το sub τα παίζει , είναι μία καλή και έξυπνη αγορά. για όποιον θέλει να τα αγοράσει τα προτείνω ανεπιφύλακτα αλλά καλύτερα να πάρετε τα Logitech z523 η διαφορά στην τιμή είναι μικρή και η ποιότητα των logitech z523είναι καλύτερη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotikate
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλα ηχεια σε σχεση με τα λεφτα τους.Ο ηχος πεντακαθαρος ακομα και σε δυνατη ενταση.Γεμιζουν ανετα ενα μεγαλο δωματιο καθως ειναι αρκετα δυνατα.Ο σχεδιασμος ειναι επισης πολυ καλος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos Stratis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά ηχεία για την τιμή τους ,γεμίζουν άνετα μια γκαρσονιέρα ! πολύ χαμηλή τιμή για αυτήν την ποιότητα.. Αξίζουν !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nicksu
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω δυο χρονια και ειναι παρα πολυ ποιοτηκα και δυνατα. Στο τερμα αλλοιώνεται ο ηχος. Τα προτεινω ανεπιφιλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ηλιας1243657809
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα εχω εδω και 5 μηνες..... Μολις τα συνδεσα εκανα τη κλασικη δοκιμη που κανουμε ολοι μας σιγουρα (αυτο που βαζεις τραγουδια με η χωρις μπασο στο τερμα).αν και στο τερμα δε γινετε να το βαλεις αν εισαι σε μικρο χωρο γιατι θα σου σπασουν τα αυτια. πολυ καλος ηχος πολυ καλη τιμη πολυ καλη ποιοτητα.... γενικος παρα πολυ καλα. δε μπορο να βρω κανενα ελλατομα. αν θελετε κατι οικονομικο και σιγουρα καλο για ηχο αυτα ειναι οτι πρεπει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.mavridis.3975
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα ηχεια αυτα τα εχω πολυ καλα...μπορουν ανετα να γεμισουν ενα δωματιο με ηχο...!!! ενα κακο ειναι οτι οταν δεν παιζει τιποτα στα ηχεια και τα εχεις στο τερμα ακουγετε ενας σπαστικος ηχος...το μονο κακο με αυτα τα ηχεια....παρολα αυτα εχουν πολυ καλη αναλυση ηχου...και σε συγκριση με αλλα ηχεια τα συγκικρημενα οταν τα βαλεις 100% ακουγετε παλι καθαρος ηχος ...!!:)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Freezatos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κορυφαίος ήχος χωρίς παράσιτα και διακοπές. Άριστη ποιότητα κατασκευής και λειτουργικότητα. Όμορφος κομψός σχεδιασμός.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • t.tsakiris@hotmail.com
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω πολυ καιρο τωρα και σα καινουρια ακομη.
    Η αληθεια ειναι οτι παντα στο θεμα του ηχου ζητας κατι παραπανω.
    Εδω ομως με τοσα χρηματα δε νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο.Τουλαχιστον μεχρι να εχεις περισσοτερα φραγκα να παρεις ενα ηχοσυστημα οπου το subwoofer απο μονο του να βγαζει απο 60 watt και πανω για να εισαι ικανοποιημενος.
    Πιστευω λοιπον οτι σε αυτα τα λεφτα ειναι η καλυτερη λυση.
    Ποιοτικος ηχος ακομη και οταν τα τερματησεις.
    (Παντως... οποιος εχει λιγα χρηματα παραπανω, θα τον προτεινα να παει σε περισσοτερα watt λογω subwoofer. Ειπαμε... αρκετα καλο σιγουρα, αλλα παντα το θελεις το παραπανω μπασο σου βρε αδερφε ! :) )

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πολυ καλος ηχος χωρις να τριζει στην υψηλη ενταση. για την γκαρσονιερα μου των 30 τετραγωνικων ειναι υπεραρκετο. Και το μπασο πολυ καλο. αξιζει για τα λεφτα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolis_max
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου και μεγάλη ένταση για το μέγεθός τους. Ιδανική λύση για μοσικόφιλους που θέλουν να έχουν μια ποιοτική και οικονομική λύση για τον υπολογιστή και όχι μόνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • πανω απο 6 χρονια καθημερινης χρησης, το γουφερ αρχισε να παρπαριζει χωρις να βγαζει μπασο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν ένα έχω να πω τα ηχεία είναι απλά καταπληκτικά τα εχω καταευχαριστηθεί. Το μπάσο είναι πολύ δυνατό και ο ήχος κρυσταλλικός τα λεφτά τους τα αξίζουν και με το παραπάνω.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτα του..την κατασκευη του... τις εισοδους που εχει και το μπασο του ειναι ενα παρα πολυ καλα και αξιζουν..!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω πολυ καιρο...ειναι πολυ καλα..αλλα οταν παω να "πειραξω" την ενταση χαλαει ο ηχος απο κατι παρασιτα...και τωρα τελευταια χανετε και ο ηχος απο το δεξι ηχειο που και που! καταταλα ειναι πολυ ωραια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Value for Money
    για μικρο χωρο ειναι οτι καλυτερο.Το συνιστω για φοιτητες
    Ακομα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και σε ενα παρτακι χωρις ιδιαιτερο προβλημα
    Τα καλωδια ειναι αρκετα μακρια και βολευουν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου(καθαρός ήχος και στη μεγάλη ένταση),Οικονομική τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω 4 χρόνια πραγματικά παίζουν τέρμα αυτόν τν καιρό με φουλ bass boost ούτε που κατάλαβαν τπτ έχουν ρυθμιστή για το μπάσο πίσω στο woofer όλα οκ..

    Τα αρνητικα:
    1) όταν ανοίγεις σχεδόν στο τέρμα ένταση με μπάσο τέρμα παραμορφώνει και σε φωνή και μπάσο πράγμα που δεν το βρίσκω και χάλια για τα λεφτά που έχουν τπ 2021.

    Λοιπόν αξίζουν για ένα μέτριο gaming (και όχι για απαιτητικούς gaming)
    Για ταινίες προσωπικά μου άρεσαν τα είχα βάλει στν tv ήταν ωραία .
    Και τελευταίο για μουσική όπως είπα αξίζουν τα χρήματα τους για ένα μια μέτρια προς καλή ένταση στο δωμάτιο σας με μια καλή κάρτα ήχου ότι πρέπει ..
    Αυτά ελπίζω να βοήθησα

    0
  • Τα πρώτα μου ηχεία για pc...Μια χαρά κρατήθηκαν 4 χρόνια, είχα ένα θεματάκι με τον ενισχυτή αλλά το έλυσα...Τώρα πάμε σε κάτι πιο αναβαθμισμένο (Logitech z623) να δούμε τις διαφορές!!

    5
  • τα ηχεία ειναι πολυ καλα τα ειχε ενας φυλος μου 2 χρονια και δεν τα χροισημοπιουσε και μου τα πουλισε και παιζουν πολυ καλα απλα εχει ενα θεμα με τα ακουστικα που μπενουν στα ηχεια αλλα ολα τα αλλα ειναι πολυ καλα

    0
  • είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , το έχω εδω και 3 χρόνια περίπου και δεν μειώθηκε καθόλου απο άποψη κατασκευής και απόδοσης του ήχου. Ένας φίλος μου είχε πεί πως τα μπάσα του είναι τόσο τέλεια που ζήλεψε και ήθελε να πάρει logitech !!!

    0
  • Καταπληκτικά τα έχω 2 χρόνια ακόμα δουλεύουν άψωγα όπως την πρώτη μέρα που τα αγόρασα.Μπορεις να ρυθμίσεις και την ένταση του μπάσου.Το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος στις υποδοχές για ακουστικά ο οποίος δεν είναι τόσο καλός.

    0
  • Δες τα όλα