Έψαχνα για ολομαύρες μάσκες Type IIR για έφηβο με παραξενιές. Έμεινα ευχαριστημένη. Το προϊόν είναι ακριβώς όπως στην φωτογραφία. Στα δικά μας πρόσωπα εφαρμόζουν καλά (κανονικό γυναικείο και εφηβικό/νεαρού άντρα), έχουν καλή εμφάνιση, το υλικό και τα λάστιχα είναι άνετα, δεν μυρίζουν, και παρόλο που έχουμε ευαίσθητο δέρμα δεν μας προκάλεσαν φαγούρες ή maskne. Η ποιότητα δείχνει καλή αλλά δεν είμαι ειδικός. Δεν έχω παρατηρήσει κατασκευαστικές διαφορές ή ελαττώματα στις μάσκες που παρέλαβα, π.χ. διαφορά στα μεγέθη ή κομμένα λάστιχα. Να διευκρινίσω ότι τις χειρουργικές μάσκες εμείς τις χρησιμοποιούμε αποκλειστικά σε εξωτερικούς χώρους και όχι πάνω από 2-3 ώρες συνεχόμενα. Οι μάσκες είναι από την Βουλγαρία και έχουν καλές κριτικές σε διεθνή site. Το μόνο μείον είναι πως στη χάρτινη συσκευασία οι μάσκες είναι όλες μαζί σε ένα πλαστικό σακουλάκι.