Ο ήχος καλός, με μία πίεση στο μπουτόν ενεργοποιείται ικανός σε ένταση ήχος, διάρκειας τριών δευτερολέπτων άπαξ. Το αρνητικό του που το κάνει μέτριο για την χρήση που θέλω είναι ότι το σχέδιο του επιτρέπει τη στήριξη στη μπάρα του τιμονιού μετά τα χειριστήρια των ταχυτήτων και όχι πιο κοντά στα σκριπ με αποτέλεσμα να πρέπει να κατευθύνεις το δάκτυλο σου αφήνοντας το τιμόνι για λίγο, κάτι που δεν θα βολεύει όταν από ανάγκη την χρειάζεσαι και αυτό εφόσον θα έχεις καταφέρει να το σταθεροποίησης με κόντρα (όπως έκανα εγώ) και να μην χρειάζεσαι και δεύτερο δάκτυλο για να το κρατήσεις όρθιο και να ασκήσεις την χρειαζούμενη πίεση στο μπουτόν. Δεν βιδώνει, ένα λάστιχο έχει για να το προσαρμόσεις και δεν είναι σταθερό. Εν κατακλείδι καλή κόρνα (και αδιάβροχη ξέχασα) αλλά δεν θα σας καλύψει στα ξαφνικά. Που είναι όμως και ο λόγος που θα χρησιμοποιήσει κανείς κόρνα σε ποδήλατο στην πόλη όπου διαμένω. Για την βόλτα στην εξοχή ή στην επαρχία π.χ. δεν ισχύει η ίδια βιασύνη και το ανωτέρω αρνητικό δεν έχει καμμία σημασία.