-
7
-
4 αστέρια0
-
3 αστέρια0
-
1
-
1
-
Εφαρμογή
-
Αντοχή
-
Προστασία
-
Ποιότητα υλικού
-
Όγκος
-
Δεν επηρεάζει το χειρισμό
-
Σχέση ποιότητας-τιμής
-
Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Αξιολογήσεις χρηστών
-
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ
Είναι πάρα πολύ καλή θήκη την έχω παααααρα πολύ καιρό ! Το κινητό δεν παθαίνει τίποτα και την έχω σε καθημερινή βάση. Το υλικό δεν χαλάει ακόμα και αν την απολυμάνεις με οινόπνευμα και τα σχετικά. Το μόνο που έπαθε αλλά σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνο είναι ότι άρχισε να φεύγει το χρυσό χρώμα από το λογότυπο. Αξίζει τα λεφτά της 100%
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Το κινητό ( που το έχω κοντά 2 χρόνια ) μου έπεσε μια φορά με αυτή την θήκη και έγινε απο πισω χίλια κομμάτια .
Γενικά είναι μόνο για εμφάνιση, δεν προστατεύει το κινητό ούτε για πέσιμο απο 5 χιλιοστά ! Θήκες σιλικόνης χρειάζονται αυτά τα κινητά που έχουν τζαμάκι από πίσω για να απορροφούν όσο μπορούν τους κραδασμούς !Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ
Η αγαπημένη μου θηκη μετά από πολλές αλλαγές θηκών.
Παρά πολύ ποιοτικό υλικό , πολύ κομψή σαν εμφάνιση , τέλεια ιδέα για δώρο.
Όσοι την είδαν κάνανε σχόλιο για το ποσό ωραία είναι.- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ -
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Ροζ -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
-
0
Είναι πάρα πολύ καλή θήκη την έχω παααααρα πολύ καιρό ! Το κινητό δεν παθαίνει τίποτα και την έχω σε καθημερινή βάση. Το υλικό δεν χαλάει ακόμα και αν την απολυμάνεις με οινόπνευμα και τα σχετικά. Το μόνο που έπαθε αλλά σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνο είναι ότι άρχισε να φεύγει το χρυσό χρώμα από το λογότυπο. Αξίζει τα λεφτά της 100%
-
0
Το κινητό ( που το έχω κοντά 2 χρόνια ) μου έπεσε μια φορά με αυτή την θήκη και έγινε απο πισω χίλια κομμάτια .
Γενικά είναι μόνο για εμφάνιση, δεν προστατεύει το κινητό ούτε για πέσιμο απο 5 χιλιοστά ! Θήκες σιλικόνης χρειάζονται αυτά τα κινητά που έχουν τζαμάκι από πίσω για να απορροφούν όσο μπορούν τους κραδασμούς ! -
0
Η αγαπημένη μου θηκη μετά από πολλές αλλαγές θηκών.
Παρά πολύ ποιοτικό υλικό , πολύ κομψή σαν εμφάνιση , τέλεια ιδέα για δώρο.
Όσοι την είδαν κάνανε σχόλιο για το ποσό ωραία είναι. -
0
-
0
- Δες τα όλα