- Χρώμα
- Μπλε
- Κλειστές
- Ναι
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Μπορεί να είναι ζεστές και ιδιαίτερα ελαφριές, αλλά με το ζόρι έβγαλαν το χειμώνα. Είμαι αρκετά κινητικός, περπατάω και απασχολούμαι μέσα στο σπίτι και στα μπαλκόνια. Οι πάτοι τρύπησαν εσωτερικά και η μία σόλα ξηλώθηκε. Δεν θα τις αγόραζα ξανά.
Πολύ άσχημη κοπή και ράψιμο στη μία. Το πόδι γλυστραγε στο πλάι του πλαστικού πατου και κατέληγε να πατάει σε στραβή θέση. Το προσπάθησα 2 μέρες και μετά τις πέταξα.
Πολύ καλές και ζεστές. Είναι όμορφες και με καλή ποιότητα υλικών, ωστόσο θέλουν ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράς συνήθως.
Είναι άνετα και ζεστά. Τα έχω ένα χρόνο, βέβαια τα φοράω μόνο το χειμώνα, αλλά δεν έπαθαν τίποτα, είναι μια χαρά.
Σωστό μέγεθος, το πολύ να θέλετε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Πολύ ζεστές, δεν περίμενα να ζεσταθούν ποτέ τα πόδια μου καθώς έχω πρόβλημα κακής κυκλοφορίας στα δάχτυλα και τους χειμωνιάτικους μήνες τα δάχτυλα είναι παγωμένα. Ωστόσο αυτές οι παντόφλες τα κρατάνε τέρμα ζεστά σε σημείο που καίνε. Είναι άνετες και πιο εμφανίσημες από την φωτογραφία. Η ανθεκτικότητα τους θα φανεί με το χρόνο
Η μαλακή σόλα σε λίγους μήνες χρήσης δεν είναι τόσο μαλακή πλέον αλλά είμαι και αρκετά κιλά. Παρόλαυτα είναι πολυ άνετες και ζεστές.
Τα νούμερα είναι λιγο αλλοπρόσαλλα, φοραω 38 νο παπούτσι και σε αυτο πηγα στο 40! κατα τα αλλα μια χαρα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αρκετα αξιολογες και ζεστες παντοφλες
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ ελαφριές και ζεστές.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο, γι άνεση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική ποιότητα .
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μπορεί να είναι ζεστές και ιδιαίτερα ελαφριές, αλλά με το ζόρι έβγαλαν το χειμώνα. Είμαι αρκετά κινητικός, περπατάω και απασχολούμαι μέσα στο σπίτι και στα μπαλκόνια. Οι πάτοι τρύπησαν εσωτερικά και η μία σόλα ξηλώθηκε. Δεν θα τις αγόραζα ξανά.
Πολύ άσχημη κοπή και ράψιμο στη μία. Το πόδι γλυστραγε στο πλάι του πλαστικού πατου και κατέληγε να πατάει σε στραβή θέση. Το προσπάθησα 2 μέρες και μετά τις πέταξα.
Πολύ καλές και ζεστές. Είναι όμορφες και με καλή ποιότητα υλικών, ωστόσο θέλουν ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράς συνήθως.
Είναι άνετα και ζεστά. Τα έχω ένα χρόνο, βέβαια τα φοράω μόνο το χειμώνα, αλλά δεν έπαθαν τίποτα, είναι μια χαρά.
Σωστό μέγεθος, το πολύ να θέλετε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Πολύ ζεστές, δεν περίμενα να ζεσταθούν ποτέ τα πόδια μου καθώς έχω πρόβλημα κακής κυκλοφορίας στα δάχτυλα και τους χειμωνιάτικους μήνες τα δάχτυλα είναι παγωμένα. Ωστόσο αυτές οι παντόφλες τα κρατάνε τέρμα ζεστά σε σημείο που καίνε. Είναι άνετες και πιο εμφανίσημες από την φωτογραφία. Η ανθεκτικότητα τους θα φανεί με το χρόνο
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μπορεί να είναι ζεστές και ιδιαίτερα ελαφριές, αλλά με το ζόρι έβγαλαν το χειμώνα. Είμαι αρκετά κινητικός, περπατάω και απασχολούμαι μέσα στο σπίτι και στα μπαλκόνια. Οι πάτοι τρύπησαν εσωτερικά και η μία σόλα ξηλώθηκε. Δεν θα τις αγόραζα ξανά.
Πολύ άσχημη κοπή και ράψιμο στη μία. Το πόδι γλυστραγε στο πλάι του πλαστικού πατου και κατέληγε να πατάει σε στραβή θέση. Το προσπάθησα 2 μέρες και μετά τις πέταξα.
Πολύ καλές και ζεστές. Είναι όμορφες και με καλή ποιότητα υλικών, ωστόσο θέλουν ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράς συνήθως.
Είναι άνετα και ζεστά. Τα έχω ένα χρόνο, βέβαια τα φοράω μόνο το χειμώνα, αλλά δεν έπαθαν τίποτα, είναι μια χαρά.
Σωστό μέγεθος, το πολύ να θέλετε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Πολύ ζεστές, δεν περίμενα να ζεσταθούν ποτέ τα πόδια μου καθώς έχω πρόβλημα κακής κυκλοφορίας στα δάχτυλα και τους χειμωνιάτικους μήνες τα δάχτυλα είναι παγωμένα. Ωστόσο αυτές οι παντόφλες τα κρατάνε τέρμα ζεστά σε σημείο που καίνε. Είναι άνετες και πιο εμφανίσημες από την φωτογραφία. Η ανθεκτικότητα τους θα φανεί με το χρόνο
Η μαλακή σόλα σε λίγους μήνες χρήσης δεν είναι τόσο μαλακή πλέον αλλά είμαι και αρκετά κιλά. Παρόλαυτα είναι πολυ άνετες και ζεστές.
Τα νούμερα είναι λιγο αλλοπρόσαλλα, φοραω 38 νο παπούτσι και σε αυτο πηγα στο 40! κατα τα αλλα μια χαρα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αρκετα αξιολογες και ζεστες παντοφλες
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ ελαφριές και ζεστές.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο, γι άνεση
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική ποιότητα .
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μπορεί να είναι ζεστές και ιδιαίτερα ελαφριές, αλλά με το ζόρι έβγαλαν το χειμώνα. Είμαι αρκετά κινητικός, περπατάω και απασχολούμαι μέσα στο σπίτι και στα μπαλκόνια. Οι πάτοι τρύπησαν εσωτερικά και η μία σόλα ξηλώθηκε. Δεν θα τις αγόραζα ξανά.
Πολύ άσχημη κοπή και ράψιμο στη μία. Το πόδι γλυστραγε στο πλάι του πλαστικού πατου και κατέληγε να πατάει σε στραβή θέση. Το προσπάθησα 2 μέρες και μετά τις πέταξα.
Πολύ καλές και ζεστές. Είναι όμορφες και με καλή ποιότητα υλικών, ωστόσο θέλουν ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράς συνήθως.
Είναι άνετα και ζεστά. Τα έχω ένα χρόνο, βέβαια τα φοράω μόνο το χειμώνα, αλλά δεν έπαθαν τίποτα, είναι μια χαρά.
Σωστό μέγεθος, το πολύ να θέλετε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Πολύ ζεστές, δεν περίμενα να ζεσταθούν ποτέ τα πόδια μου καθώς έχω πρόβλημα κακής κυκλοφορίας στα δάχτυλα και τους χειμωνιάτικους μήνες τα δάχτυλα είναι παγωμένα. Ωστόσο αυτές οι παντόφλες τα κρατάνε τέρμα ζεστά σε σημείο που καίνε. Είναι άνετες και πιο εμφανίσημες από την φωτογραφία. Η ανθεκτικότητα τους θα φανεί με το χρόνο
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!