Πολύ καλά παπούτσια. Τα φόρεσα σχεδόν 3 μήνες κάθε μέρα στη θάλασσα και δεν είχα κανένα θέμα. Μπαίνουν εύκολα, έχουν πολύ καλό πάτημα, ακόμα και εκτός παραλίας είναι άνετα, δε γλιστράνε καθόλου (δεν τα δοκίμασα βέβαια σε βράχια, κυρίως σε παραλίες με πέτρες), είναι άνετα, γενικά πολύ θετική εμπειρία. Αν έχουν και αντοχή στο χρόνο, θα είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Υγ. Είχα διαβάσει τις κριτικές και τα πήρα ένα νούμερο μικρότερο και εφάρμοσε εξαιρετικά! Για δυο νούμερα μικρότερα, δε νομίζω ότι θα μου έκαναν. Πάντως σίγουρα αν είχα πάρει το κανονικό μου νούμερο θα ήταν μεγάλο, οπότε ναι προσυπογράφω πως χρειάζεται να κατέβετε νούμερο/α για να έχετε την καλύτερη δυνατή εφαρμογή.