Δεν αλλάζει πολικότητα, διότι το βύσμα μπαίνει μόνο με έναν τρόπο, κανένα από τα έξι βύσματα δεν έκανε για την δική μου τροφοδοσία 5.5mm x 2.5mm κάτι που είναι άκρως διαδεδομένο και θα έπρεπε να ήταν πολύ περισσότερα, επίσης σε καμιά περίπτωση δεν είναι 30w είναι πολύ λιγότερο 9,1W - οριακά βγάζει 1Α στα 9V και 1,27Α στα 7,2V δηλαδή 9,1 W και με τίποτα 30W. Tέλος το καλώδιο του είναι γύρω στα 60 εκατοστά ούτε καν 1 μέτρο. Μετά από όλα αυτά η τιμή στα 10 ευρώ φαίνεται άκρως υπερβολική για αυτά που προσφέρει και τουλάχιστον δεν είναι αυτό που λέει. Είναι ένα φτηνιάρικο κινέζικο προϊόν με παραπλανητικό κουτί που δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ένα τρίτο από αυτά που υποτίθεται ότι προσφέρει και πάρα πολύ ακριβό.