Είναι ταχύτεροι, ελαφρύτεροι και πιο ανθεκτικοί από τους παραδοσιακούς μηχανικούς διακόπτες, με πραγματικό Polling Rate έως και 8000Hz για τη χαμηλότερη δυνατή καθυστέρηση εισόδου.
Ποια ειναι η διαφορά του linear από το clicky;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Γνωρίστε το Razer Huntsman V2, ένα Optical Gaming Keyboard με σχεδόν μηδενική καθυστέρηση εισόδου και πλήρως εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά υψηλών προδιαγραφών που το καθιστούν το πλήρες πακέτο.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει άμεση απόκριση και τα πλήκτρα έχουν ωραία αίσθηση.
Δες όλη την περιγραφήΕίναι ταχύτεροι, ελαφρύτεροι και πιο ανθεκτικοί από τους παραδοσιακούς μηχανικούς διακόπτες, με πραγματικό Polling Rate έως και 8000Hz για τη χαμηλότερη δυνατή καθυστέρηση εισόδου.
Με αστραπιαίο και κορυφαίο στον κλάδο του χρόνο απόκρισης, στα 0,2ms, οι οπτικοί διακόπτες 2ης γενιάς με Razer HyperPolling είναι 3x ταχύτεροι από τα Magnetic Switches.
Σκληρότερα και ανθεκτικότερα από τα κλασικά, πλαστικά ABS Keycaps της αγοράς. Αυτά τα ανθεκτικά keycaps δεν θα φθαρούν και δε θα αποκτήσουν γυαλιστερό φινίρισμα ή δε θα ξεθωριάσουν ποτέ χάρη στη διαδικασία χύτευσης doubleshot.
Προστιθέμενο για βελτιωμένη ακουστική, το Razer Huntsman V2 διαθέτει ένα στρώμα ειδικού αφρού στο εσωτερικό του περιβλήματός του, το οποίο απορροφά τυχόν θορύβους pinging που μπορεί να προκύψουν όταν πατάτε τα πλήκτρα σας.
Διαθέτει στιβαρή στήριξη καρπού που ευθυγραμμίζεται τέλεια με το πληκτρολόγιο για να ανακουφίσει την πίεση στους καρπούς σας, ώστε να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι όταν παίζετε για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Οτι καλύτερο εχω δοκιμάσει σε πληκτρολόγιο!!!
,Τι να λέμε τώρα!!!!
Το καλύτερο πληκτρολόγιο που είχα ποτέ με μεγάλη απόσταση από το επόμενο.
Την πρώτη εβδομάδα είχα ξενερώσει. το είχα μετανιώσει γιατί έχω χοντρά δάχτυλα και έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός με το τι πάταω.
Παιδιά σε μια ούτε εβδομάδα προσαρμόρτηκα εύκολα και πλέον το αίσθημα είτε στο typing είτε στο gaming συγκλονιστικό.
άξιζε κάθε ευρώ για αυτή την αγορά και είμαι πολύ χαρούμενος που κοσμεί το setup μου αυτό το στολίδι...
Τρομερο πληκτρολογιο μπορω να πω. Εχει φαει πολυ ξυλο και ειναι ακομα σαν καινουργιο. Το εχω 2-3 χρονια, εχει πεσει πανω του κοκα κολα, νερο και τις δυο φορες το εσωσα(ή με εσωσε) βγαζοντας το καλωδιο απευθειας. Ειναι πολυ ωραιο για competitive games (cs,r6 κλπ, τα πληκτρα ειναι τοσο smooth που εχεις πολυ καλο movement αν ξες να παιζεις.) τα πληκτρα δεν κανουν θορυβο, και overall ωραιο typing experience.(Στην αρχη πατουσα πολλα πληκτρα μαζι γιατι ειναι ευαισθητα αλλα μετα ειναι θεμα συνηθειας και ειναι πολυ βολικα και γρηγορα)
Απλα πανέμορφο! πολύ ωραία αίσθηση.. το software razer synapse μόνο είναι απαράδεκτο αλλά τι να κάνουμε... το προτεινω ανεπιφύλακτα
Πολύ ωραίο με πολύ καλή αίσθηση στα δάχτυλα όταν γράφεις αλλά 200 σχεδόν ευρώ για πληκτρολόγιο είναι ακόμα πάρα πολλά.Ναι παίρνεις κάτι ποιοτικό καλό και θα σου μείνει αν το φροντίσεις αλλά πάλι είναι υπερβολικό το ποσό
πολυ ποιοτικο πληκτρολογιο αλλα να ξερετε εχει πολυ δυνατο "κλικ"!
οποιος θελει να παιζει ηρεμα το βραδυ χωρις να ενοχλει ας παει σε αλλα switches.
Ομορφο, βολικο και πολυ ανετο πληκτρολογιο. Οπως αναφερουν και αλλοι, εχει αισθητο coil whine το οποιο ομως μετριαζεται σημαντικα στο λευκο φως.
Αρχικά να πω ότι προέρχομαι από κόκκινους διακόπτες Cherry MX και πληκτρολόγιο Corsair Vengeance K70. Ο λόγος που άλλαξα πληκτρολόγιο, είναι μονάχα για να κάνω ένα πολύ καλό Refresh στα περιφερειακά μου. Τι πήρα και τι έχασα λοιπόν:
Τι πήρα:
- Αθόρυβους διακόπτες
- Πιο γρήγορη απόκριση
- Καλύτερη αίσθηση πληκτρολόγησης
- Ένα μόνο USB στη θύρα του υπολογιστή
- RGB που συγχρονίζει με μητρική (asus tuf) και ποντίκι (razer)
- Χρήση μόνο ενός app για περιφερειακά (synapse)
- Μαξιλαράκι καρπών και όχι πλαστική γέφυρα
- Ελαφρύτερη κατασκευή έναντι βαριάς μεταλλικής (Κ70)
- Βελτιωμένα και εμφανή Multimedia πλήκτρα
- Δυνατότητα αγοράς πλήκτρων
Τι έχασα:
- Το κλικ στην πληκτρολόγηση (είχε φάση)
- Το μαξιλάρι είναι μαγνητικό και όχι συνδεδεμένο σταθερά
- Πισινή θύρα usb (αν και αργή)
- Ρυθμίσεις φωτισμού πλήκτρων από το πληκτρολόγιο (μόνο τα gaming)
- Ρύθμιση gaming mode από το πληκτρολόγιο
- Σαγρέ και άλλο χρώμα gaming πλήκτρων
- Μηχανισμό αφαίρεσης πλήκτρων
- Δυνατότητα αντικατάστασης χαλασμένου Cherry διακόπτη
Και ο λόγος που βάζω 5 αστέρια είναι, γιατί σαν πληκτρολόγιο προσφέρει 100% σε κάποιον που παίρνει πρώτη φορά κάτι High End όλα όσα χρειάζεται για να παίξει παιχνίδια. Οι λεπτομέρειες που αναφέρω τι έχασα είναι για τους φίλους που είχαν μηχανικό και σκοπεύουν να πάνε σε κάτι τελείως διαφορετικό με το Huntsman v2.
Προερχόμενος από CK 104 inflictor των 35 ευρώ, δεν νομίζω ότι μπορώ να έχω πολύ αντικειμενική άποψη.
Είναι η νύχτα με την μέρα. Βέβαια το είχα 5 χρόνια το CK 104, είχε κουραστεί πλέον.
Πείρα αυτό με τους linear διακόπτες. Αθόρυβο τελείως. Και μαλακό σαν μαξιλάρι.
Είναι λες και γράφεις σε σύννεφα.
Η αίσθηση είναι τρομερή λες και γράφεις σε λάπτοπ με πολύ καλό πληκτρολόγιο αλλά με πολύ περισσότερο βάθος.
Για γραφή πρέπει να είναι εξαιρετικό πληκτρολόγιο, και να πω την αλήθεια το πολύ δυνατό click κούρασε μετά από τόσα χρόνια. Αυτό δεν ακούγεται.
Ο μόνος ελάχιστος θόρυβος είναι από τα keycaps.
Ένα πράγμα που με χάλαγε πριν το πάρω είναι ότι νόμιζα ότι είναι πλαστικό αλλά είναι μέταλο τελικά η πάνω επιφάνεια. Βαρύ πληκτρολόγιο.
Η γενική αίσθηση είναι τρομερή και το wristband μου ξεκούρασε κατευθείαν τον καρπό.
Αγορά στα 155 ευρώ. Ακόμα μου φένεται παρανοϊκό ότι έδωσα 155 ευρώ για ένα πληκτρολόγιο αλλά τι να κάνουμε. Και δεν νομίζω ότι πλήρωσα το σήμα της razer, και ο ανταγωνισμός για optιcal switches από ότι είδα πάνω κάτω στα ίδια χρήματα είναι.
Πολλά για πληκτρολόγιο όπως και να έχει.
Αξίζει όμως; Άμα τα έχεις και περισεύουν, ίσως ναι. Αν κρατήσει 10 χρόνια και δουλεύει σαν τώρα μέχρι και τα επόμενα 10 χρόνια, σίγουρα. Θα δουλεύει σχεδόν το ίδιο σε 10 χρόνια; Ίσως.
H razer λέει ότι τα optical switches της είναι rated για 100 εκατομμύρια clicks.
Ελπίζω και να αποδειχθεί και στην πράξη!
Ακόμα πρώτη μέρα είναι, θα γυρίσω αν πάθει τίποτα.
1ο update.
Από περιέργεια χάζευα στο ali express και μόνο 4 switches για ανταλακτικά κοστίζουν 3.5 ευρώ!! ... όσο περνάει ο καιρός τόσο με ικανοποιεί η αγόρα του.
'Ενα μικρό αρνητικό αν μπορείς να το πεις φυσικά που έχω μετά από μήνες χρήσης, είναι ότι δεν μπορείς να ακουμπήσεις τα δάχτυλα σου πάνω στο πληκτρολόγιο άμα έχεις βαρύ χέρι. Ίσα ίσα μόνο.
Τα κουμπιά είναι πάρα πολύ ευαίσθητα, και με το παραμικρό ακούμπημα πατιέται.
Όπως έλεγα, σαν να γράφεις σε μαξιλάρι.
Κανένα buyers remorse πάντως. Χρησιμοποίησα για λίγο το παλιό μου πληκτρολόγιο το CK σε ένα άλλο pc, και το ένιωθα ψεύτικο το CK. (που όταν το είχα πάρει είχα μόνο τα καλύτερα λόγια να πω)
Φοβερή αίσθηση.
Απίστευτη αίσθηση πλήκτρων ,εξαιρετικό , απο άποψη κατασκευής. Στιβαρό και όπως θα έπρεπε να είναι η ναυαρχίδα της razer. Ακριβό μεν εξαιρετικό δε. Όποιος το αγοράσει δεν θα το μετανιώσει!
Η αξιολογηση γινεται μετα απο 2-3 μηνες χρηση.
Αρχικα ας πουμε χωρις τις λεπτομερειες οτι ειναι ενα πληκτρολογιο 10/10
Τωρα στις λεπτομερειες. Τα πληκτρα ειναι σαφως ενα καλο Upgrade απο το προηγουμενο Huntsman elite και η αισθηση ειναι ωραια . Σαν χρηστης clicky switches πηγαινοντας στο linear μου ηταν αρχετα ευκολο με αυτο το πληκτρολογιο αν σας βοηθαει αυτο.
Θετικα :
-Ειναι ενα απο τα καλυτερα πληκτρολογια της αγορας.
-Τα media switches πολυ ευχρηστα και καλυτερα απο προηγουμενο μοντελο.
-Τα switches προς το παρον εχουν ακριβως την ιδια αισθηση μετα απο ΠΟΛΥ χρηση και ας ειναι για λιγους μηνες, σε σχεση με αλλα πληκτρολογια της αγορας που νιωθεις την αλλοιωση του πληκτρου.
-Το wrist wrest ειναι πραγματικα πολυ σωστο, ελαφρυ πολυ μαλακο και προσφερει ωραια αισθηση στον καρπο χωρις να ζεστενεται το χερι σου.
Αρνητικα :
Μην σας πω ψεματα, μεχρι στιγμης δεν εχω βρει καποιο αρνητικο σχολιο για να πω, γι αυτο και η βαθμολογια του 10/10. Συνηθως υπηρχαν καποια bugs με synapse κλπ αλλα απ οτι φαινεται εχουν ολα λυθει καθως δεν ειχα κανενα προβλημα αυτους τους μηνες.
Αν οντως καποιος θελει ενα καλο πληκτρολογιο αυτη θα επρεπε να ειναι η επιλογη του.
εξαιρετική αίσθηση στα πλήκτρα. πολλά extras. πολύ στιβαρό.
είναι στην ουσία το νέο full-size flagship πληκτρολόγιο της razer.
Τέλεια, μου αρέσει πολύ, ακριβό είναι αλλά αξίζει.
Αναβάθμιση απο blackwidow 2016 η διαφορά είναι προφανές και το wrist rest οτι πρέπει για τους καρπους!!
Δεν υπάρχει καλύτερο πληκτρολόγιο για το 2022
UPDATE: ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΗΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ (Η ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ COIL WHINE! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ!
Με ανοιχτα τα ledακια ειναι εντονο ενω σβηστα δεν ακουγεται.
Αποσο εψαξα το εχουν σχεδον ή όλα τα μοντέλα αλλά δεν τον ακούνε όλοι λογω υψηλης συχνοτητας.
Εγω τον ακούω και με έχει ρίξει πολύ άσχημα
Update : Το εχω μονιμα στο λευκο φως και ως αποτελεσμα δεν ακουγεται πια το coil whine.
Χειροτερο ειναι στο rainbow.
Επειδή ειναι ακριβως οπως το θελω, του βαζω 5 αστέρια. Minιmal. Μαγνητικο καρπομαξιλαρο, στροφιγγα για τον ηχο, ωραια κουμπια media, ρυθμιση φωτισμου χωρις λογισμικο.
Καλησπέρα ! έχοντας το πληκτρολόγιο περίπου 1 βδομάδα, εκανα το βιντεάκι review στο Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=hQ78WB2fWCY
γράφω την εξής αξιολόγηση σαν πρώτη επαφή με το πληκτρολόγιο Razer:
Θετικά:
Αρχικά εχω ενθουσιαστεί με τον ήχο του κλίκ των ΜΩΒ switch, λίγο πιό έντονος απο τα πράσινα, πιο ευκολος στο πάτημα (μιλάμε 45 αντι για 50 Cn) τοσο μικρή διαφόρα αλλα λόγω της αναβάθμισης με σιλικόνη και τους σταθεροποιητές - Stabilizers είναι αρκετά αισθητό το κλικ και αν πάτησες κάτι κατα λάθος η όχι.
σα λειτουργία ειναι περίπου τα ίδια με τα απλά μηχανικά δε καταλαβαίνεις διαφορά στη χρήση η στο πάτημα, μόνο που τα συγκεκριμένα απλά εχουν μια σταθερότητα στον ηχο και δεν ειναι αλλα σκληρότερα και αλλα ευκολότερα και με λιγο διαφορετικό ήχο...
τα 8000 Hz polling rate είναι χρήσιμα αν παίζεις με 6+ πλήκτρα ταυτόχρονα (πχ παλια Lineage 2 η μουσική στο Fl studio) και δύσκολα θα καταλάβεις διαφορές αν πρίν είχες 1000 Hz ... είναι πάντως αισθητό γιατί δεν εχει debounce delay
6 key rollover αν το εχεις keyswitch optimization --> typing
N-key (απειρα) rollover αν το εχεις keyswitch optimization --> gaming
PBT Πλήκτρα επιτέλους - καλό πλαστικό που μάλλον θα κρατήσει
Sound dampening υλικό εντός του πλαίσιου - το κάνει κάποιος ποιό αθόρυβο αν τερματίζετε τα πληκτρα με δύναμη στο πλαίσιο
Αρνητικά:
Τουλάχιστον για μένα δεν μπόρεσα να το λειτουργήσω στα Φουλ των δυνατοτήτων του πριν κατεβάσω το Synapse 400Mb.. μετα όταν το έστησα ηθελα να αποθηκεύσω τις ρυθμίσεις μου στο Onboard Profile, οπου κι το εκανα, κι μετα μόλις διέγραψα το Synapse το πληκτρολογιο επαθε Alzheimer και τα ξεχασε ολα σα να μην εχει ONboard μνήμη αλλα αντίθετα Online εξάρτηση απο το Software
μου την έσπασε λιγο αυτό γιατι τελικά το πληκτρολόγιο ενώ είναι τοσο ωραίο, χωρίς software δεν ειναι καν στα 8000 Hz, και δε δουλευει όπως θα το ήθελες ανεξάρτητα , πχ αν θες να ανοιγεις καθε φορά το razer synapse με τα windows και να συνδέεσε στο Facebook , ήδη βλέπω κακό τρόπο για να κρατήσει μια απλή ρυθμιση να ειναι μόνο κόκκινα φωτάκια!
το wrist rest δεν εχει RGB
τα Led indicators ειναι άσπρα
Τιμούλα... εντάξει αντικειμενικά ειναι ακριβό για αυτά που προσφέρει, αλλα έχει και αρκετές καινοτομίες και νέες τεχνολογίες που δεν ωρίμασαν ακόμη, θα το πρότεινα πάντως σα ποιότητα ειναι αρκετά καλό
Συμπερασματικά: Ένα αρκετά καλό πληκτρολόγιο (αν θες το Software) που πραγματικά εχει αρκετό ανταγωνισμό σε αυτό το εύρος τιμής, αλλα πιστεύω οι ατέλειες θέλουν ενα V3 για να γίνει τέλειο - γιαυτο δεν αφαίρεσα αστεράκι!
Το καλύτερο πληκτρολόγιο που έχει περάσει από τα χέρια μου, στο παρελθόν κάτοχος blackwidow elite και huntsman TE, το συγκεκριμένο είναι άριστο! Τα media keys βοηθούν πολύ, το wrist rest το καλύτερο από κάθε άλλο πληκτρολόγιο και η απόκριση των πλήκτρων αμεσότατη! Εάν το budget φτάνει, το προτείνω σίγουρα!
Ερχομενος απο Blackwidow εχω να πω οτι το πληκτρολογιο ειναι εξαιρετικο, εχει 2 καλωδια για τη συνδεση, ενα usb & ενα type-c που εαν δεν στο υποστηριζει η mobo σου υπαρχει μεσα στη συσκευασια ανταπτορας απο usb σε type c κ ελυσες τ προβλημα σου. τα πληκτρα τα χαιδευεις και λειτουργουν. To Synapse τρομερο οπως παντα.. Εδωσα 200€ και ελυσα το προβλημα μου για την επομενη 5ετια!
Επιβεβαιωμένη αγορά
boyfriend loved it, and i did as well. i sit on his pc just for this keyboard
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πραγματικά δεν μπορώ να βρω τίποτα αρνητικό έως τώρα άψογο πληκτρολόγιο
Παιδιά το έχω 4 χρόνια και είναι σαν καινούργιο απλά αξίζει!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι ένα από τα καλύτερα πληκτρολόγια που μπορείς να αγοράσεις.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Οτι καλύτερο εχω δοκιμάσει σε πληκτρολόγιο!!!
,Τι να λέμε τώρα!!!!
Το καλύτερο πληκτρολόγιο που είχα ποτέ με μεγάλη απόσταση από το επόμενο.
Την πρώτη εβδομάδα είχα ξενερώσει. το είχα μετανιώσει γιατί έχω χοντρά δάχτυλα και έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός με το τι πάταω.
Παιδιά σε μια ούτε εβδομάδα προσαρμόρτηκα εύκολα και πλέον το αίσθημα είτε στο typing είτε στο gaming συγκλονιστικό.
άξιζε κάθε ευρώ για αυτή την αγορά και είμαι πολύ χαρούμενος που κοσμεί το setup μου αυτό το στολίδι...
Τρομερο πληκτρολογιο μπορω να πω. Εχει φαει πολυ ξυλο και ειναι ακομα σαν καινουργιο. Το εχω 2-3 χρονια, εχει πεσει πανω του κοκα κολα, νερο και τις δυο φορες το εσωσα(ή με εσωσε) βγαζοντας το καλωδιο απευθειας. Ειναι πολυ ωραιο για competitive games (cs,r6 κλπ, τα πληκτρα ειναι τοσο smooth που εχεις πολυ καλο movement αν ξες να παιζεις.) τα πληκτρα δεν κανουν θορυβο, και overall ωραιο typing experience.(Στην αρχη πατουσα πολλα πληκτρα μαζι γιατι ειναι ευαισθητα αλλα μετα ειναι θεμα συνηθειας και ειναι πολυ βολικα και γρηγορα)
Απλα πανέμορφο! πολύ ωραία αίσθηση.. το software razer synapse μόνο είναι απαράδεκτο αλλά τι να κάνουμε... το προτεινω ανεπιφύλακτα
Πολύ ωραίο με πολύ καλή αίσθηση στα δάχτυλα όταν γράφεις αλλά 200 σχεδόν ευρώ για πληκτρολόγιο είναι ακόμα πάρα πολλά.Ναι παίρνεις κάτι ποιοτικό καλό και θα σου μείνει αν το φροντίσεις αλλά πάλι είναι υπερβολικό το ποσό
133 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠοια ειναι η διαφορά του linear από το clicky;
το linear ειναι χαμηλου προφιλ και δεν εχουν θορυβο οταν τα πατας . το κλικι ειναι σαν να πατας σε γραφομηχανη
Tο στήριγμα καρπού ειναι μαγνητικό με το πληκτρολόγιο;
Ναι
Είναι ταχύτεροι, ελαφρύτεροι και πιο ανθεκτικοί από τους παραδοσιακούς μηχανικούς διακόπτες, με πραγματικό Polling Rate έως και 8000Hz για τη χαμηλότερη δυνατή καθυστέρηση εισόδου.
Με αστραπιαίο και κορυφαίο στον κλάδο του χρόνο απόκρισης, στα 0,2ms, οι οπτικοί διακόπτες 2ης γενιάς με Razer HyperPolling είναι 3x ταχύτεροι από τα Magnetic Switches.
Σκληρότερα και ανθεκτικότερα από τα κλασικά, πλαστικά ABS Keycaps της αγοράς. Αυτά τα ανθεκτικά keycaps δεν θα φθαρούν και δε θα αποκτήσουν γυαλιστερό φινίρισμα ή δε θα ξεθωριάσουν ποτέ χάρη στη διαδικασία χύτευσης doubleshot.
Προστιθέμενο για βελτιωμένη ακουστική, το Razer Huntsman V2 διαθέτει ένα στρώμα ειδικού αφρού στο εσωτερικό του περιβλήματός του, το οποίο απορροφά τυχόν θορύβους pinging που μπορεί να προκύψουν όταν πατάτε τα πλήκτρα σας.
Διαθέτει στιβαρή στήριξη καρπού που ευθυγραμμίζεται τέλεια με το πληκτρολόγιο για να ανακουφίσει την πίεση στους καρπούς σας, ώστε να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι όταν παίζετε για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Οτι καλύτερο εχω δοκιμάσει σε πληκτρολόγιο!!!
,Τι να λέμε τώρα!!!!
Το καλύτερο πληκτρολόγιο που είχα ποτέ με μεγάλη απόσταση από το επόμενο.
Την πρώτη εβδομάδα είχα ξενερώσει. το είχα μετανιώσει γιατί έχω χοντρά δάχτυλα και έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός με το τι πάταω.
Παιδιά σε μια ούτε εβδομάδα προσαρμόρτηκα εύκολα και πλέον το αίσθημα είτε στο typing είτε στο gaming συγκλονιστικό.
άξιζε κάθε ευρώ για αυτή την αγορά και είμαι πολύ χαρούμενος που κοσμεί το setup μου αυτό το στολίδι...
Τρομερο πληκτρολογιο μπορω να πω. Εχει φαει πολυ ξυλο και ειναι ακομα σαν καινουργιο. Το εχω 2-3 χρονια, εχει πεσει πανω του κοκα κολα, νερο και τις δυο φορες το εσωσα(ή με εσωσε) βγαζοντας το καλωδιο απευθειας. Ειναι πολυ ωραιο για competitive games (cs,r6 κλπ, τα πληκτρα ειναι τοσο smooth που εχεις πολυ καλο movement αν ξες να παιζεις.) τα πληκτρα δεν κανουν θορυβο, και overall ωραιο typing experience.(Στην αρχη πατουσα πολλα πληκτρα μαζι γιατι ειναι ευαισθητα αλλα μετα ειναι θεμα συνηθειας και ειναι πολυ βολικα και γρηγορα)
Απλα πανέμορφο! πολύ ωραία αίσθηση.. το software razer synapse μόνο είναι απαράδεκτο αλλά τι να κάνουμε... το προτεινω ανεπιφύλακτα
Πολύ ωραίο με πολύ καλή αίσθηση στα δάχτυλα όταν γράφεις αλλά 200 σχεδόν ευρώ για πληκτρολόγιο είναι ακόμα πάρα πολλά.Ναι παίρνεις κάτι ποιοτικό καλό και θα σου μείνει αν το φροντίσεις αλλά πάλι είναι υπερβολικό το ποσό
πολυ ποιοτικο πληκτρολογιο αλλα να ξερετε εχει πολυ δυνατο "κλικ"!
οποιος θελει να παιζει ηρεμα το βραδυ χωρις να ενοχλει ας παει σε αλλα switches.
Ομορφο, βολικο και πολυ ανετο πληκτρολογιο. Οπως αναφερουν και αλλοι, εχει αισθητο coil whine το οποιο ομως μετριαζεται σημαντικα στο λευκο φως.
Αρχικά να πω ότι προέρχομαι από κόκκινους διακόπτες Cherry MX και πληκτρολόγιο Corsair Vengeance K70. Ο λόγος που άλλαξα πληκτρολόγιο, είναι μονάχα για να κάνω ένα πολύ καλό Refresh στα περιφερειακά μου. Τι πήρα και τι έχασα λοιπόν:
Τι πήρα:
- Αθόρυβους διακόπτες
- Πιο γρήγορη απόκριση
- Καλύτερη αίσθηση πληκτρολόγησης
- Ένα μόνο USB στη θύρα του υπολογιστή
- RGB που συγχρονίζει με μητρική (asus tuf) και ποντίκι (razer)
- Χρήση μόνο ενός app για περιφερειακά (synapse)
- Μαξιλαράκι καρπών και όχι πλαστική γέφυρα
- Ελαφρύτερη κατασκευή έναντι βαριάς μεταλλικής (Κ70)
- Βελτιωμένα και εμφανή Multimedia πλήκτρα
- Δυνατότητα αγοράς πλήκτρων
Τι έχασα:
- Το κλικ στην πληκτρολόγηση (είχε φάση)
- Το μαξιλάρι είναι μαγνητικό και όχι συνδεδεμένο σταθερά
- Πισινή θύρα usb (αν και αργή)
- Ρυθμίσεις φωτισμού πλήκτρων από το πληκτρολόγιο (μόνο τα gaming)
- Ρύθμιση gaming mode από το πληκτρολόγιο
- Σαγρέ και άλλο χρώμα gaming πλήκτρων
- Μηχανισμό αφαίρεσης πλήκτρων
- Δυνατότητα αντικατάστασης χαλασμένου Cherry διακόπτη
Και ο λόγος που βάζω 5 αστέρια είναι, γιατί σαν πληκτρολόγιο προσφέρει 100% σε κάποιον που παίρνει πρώτη φορά κάτι High End όλα όσα χρειάζεται για να παίξει παιχνίδια. Οι λεπτομέρειες που αναφέρω τι έχασα είναι για τους φίλους που είχαν μηχανικό και σκοπεύουν να πάνε σε κάτι τελείως διαφορετικό με το Huntsman v2.
Προερχόμενος από CK 104 inflictor των 35 ευρώ, δεν νομίζω ότι μπορώ να έχω πολύ αντικειμενική άποψη.
Είναι η νύχτα με την μέρα. Βέβαια το είχα 5 χρόνια το CK 104, είχε κουραστεί πλέον.
Πείρα αυτό με τους linear διακόπτες. Αθόρυβο τελείως. Και μαλακό σαν μαξιλάρι.
Είναι λες και γράφεις σε σύννεφα.
Η αίσθηση είναι τρομερή λες και γράφεις σε λάπτοπ με πολύ καλό πληκτρολόγιο αλλά με πολύ περισσότερο βάθος.
Για γραφή πρέπει να είναι εξαιρετικό πληκτρολόγιο, και να πω την αλήθεια το πολύ δυνατό click κούρασε μετά από τόσα χρόνια. Αυτό δεν ακούγεται.
Ο μόνος ελάχιστος θόρυβος είναι από τα keycaps.
Ένα πράγμα που με χάλαγε πριν το πάρω είναι ότι νόμιζα ότι είναι πλαστικό αλλά είναι μέταλο τελικά η πάνω επιφάνεια. Βαρύ πληκτρολόγιο.
Η γενική αίσθηση είναι τρομερή και το wristband μου ξεκούρασε κατευθείαν τον καρπό.
Αγορά στα 155 ευρώ. Ακόμα μου φένεται παρανοϊκό ότι έδωσα 155 ευρώ για ένα πληκτρολόγιο αλλά τι να κάνουμε. Και δεν νομίζω ότι πλήρωσα το σήμα της razer, και ο ανταγωνισμός για optιcal switches από ότι είδα πάνω κάτω στα ίδια χρήματα είναι.
Πολλά για πληκτρολόγιο όπως και να έχει.
Αξίζει όμως; Άμα τα έχεις και περισεύουν, ίσως ναι. Αν κρατήσει 10 χρόνια και δουλεύει σαν τώρα μέχρι και τα επόμενα 10 χρόνια, σίγουρα. Θα δουλεύει σχεδόν το ίδιο σε 10 χρόνια; Ίσως.
H razer λέει ότι τα optical switches της είναι rated για 100 εκατομμύρια clicks.
Ελπίζω και να αποδειχθεί και στην πράξη!
Ακόμα πρώτη μέρα είναι, θα γυρίσω αν πάθει τίποτα.
1ο update.
Από περιέργεια χάζευα στο ali express και μόνο 4 switches για ανταλακτικά κοστίζουν 3.5 ευρώ!! ... όσο περνάει ο καιρός τόσο με ικανοποιεί η αγόρα του.
'Ενα μικρό αρνητικό αν μπορείς να το πεις φυσικά που έχω μετά από μήνες χρήσης, είναι ότι δεν μπορείς να ακουμπήσεις τα δάχτυλα σου πάνω στο πληκτρολόγιο άμα έχεις βαρύ χέρι. Ίσα ίσα μόνο.
Τα κουμπιά είναι πάρα πολύ ευαίσθητα, και με το παραμικρό ακούμπημα πατιέται.
Όπως έλεγα, σαν να γράφεις σε μαξιλάρι.
Κανένα buyers remorse πάντως. Χρησιμοποίησα για λίγο το παλιό μου πληκτρολόγιο το CK σε ένα άλλο pc, και το ένιωθα ψεύτικο το CK. (που όταν το είχα πάρει είχα μόνο τα καλύτερα λόγια να πω)
Φοβερή αίσθηση.
Απίστευτη αίσθηση πλήκτρων ,εξαιρετικό , απο άποψη κατασκευής. Στιβαρό και όπως θα έπρεπε να είναι η ναυαρχίδα της razer. Ακριβό μεν εξαιρετικό δε. Όποιος το αγοράσει δεν θα το μετανιώσει!
Η αξιολογηση γινεται μετα απο 2-3 μηνες χρηση.
Αρχικα ας πουμε χωρις τις λεπτομερειες οτι ειναι ενα πληκτρολογιο 10/10
Τωρα στις λεπτομερειες. Τα πληκτρα ειναι σαφως ενα καλο Upgrade απο το προηγουμενο Huntsman elite και η αισθηση ειναι ωραια . Σαν χρηστης clicky switches πηγαινοντας στο linear μου ηταν αρχετα ευκολο με αυτο το πληκτρολογιο αν σας βοηθαει αυτο.
Θετικα :
-Ειναι ενα απο τα καλυτερα πληκτρολογια της αγορας.
-Τα media switches πολυ ευχρηστα και καλυτερα απο προηγουμενο μοντελο.
-Τα switches προς το παρον εχουν ακριβως την ιδια αισθηση μετα απο ΠΟΛΥ χρηση και ας ειναι για λιγους μηνες, σε σχεση με αλλα πληκτρολογια της αγορας που νιωθεις την αλλοιωση του πληκτρου.
-Το wrist wrest ειναι πραγματικα πολυ σωστο, ελαφρυ πολυ μαλακο και προσφερει ωραια αισθηση στον καρπο χωρις να ζεστενεται το χερι σου.
Αρνητικα :
Μην σας πω ψεματα, μεχρι στιγμης δεν εχω βρει καποιο αρνητικο σχολιο για να πω, γι αυτο και η βαθμολογια του 10/10. Συνηθως υπηρχαν καποια bugs με synapse κλπ αλλα απ οτι φαινεται εχουν ολα λυθει καθως δεν ειχα κανενα προβλημα αυτους τους μηνες.
Αν οντως καποιος θελει ενα καλο πληκτρολογιο αυτη θα επρεπε να ειναι η επιλογη του.
εξαιρετική αίσθηση στα πλήκτρα. πολλά extras. πολύ στιβαρό.
είναι στην ουσία το νέο full-size flagship πληκτρολόγιο της razer.
Τέλεια, μου αρέσει πολύ, ακριβό είναι αλλά αξίζει.
Αναβάθμιση απο blackwidow 2016 η διαφορά είναι προφανές και το wrist rest οτι πρέπει για τους καρπους!!
Δεν υπάρχει καλύτερο πληκτρολόγιο για το 2022
UPDATE: ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΗΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ (Η ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟ COIL WHINE! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ!
Με ανοιχτα τα ledακια ειναι εντονο ενω σβηστα δεν ακουγεται.
Αποσο εψαξα το εχουν σχεδον ή όλα τα μοντέλα αλλά δεν τον ακούνε όλοι λογω υψηλης συχνοτητας.
Εγω τον ακούω και με έχει ρίξει πολύ άσχημα
Update : Το εχω μονιμα στο λευκο φως και ως αποτελεσμα δεν ακουγεται πια το coil whine.
Χειροτερο ειναι στο rainbow.
Επειδή ειναι ακριβως οπως το θελω, του βαζω 5 αστέρια. Minιmal. Μαγνητικο καρπομαξιλαρο, στροφιγγα για τον ηχο, ωραια κουμπια media, ρυθμιση φωτισμου χωρις λογισμικο.
Καλησπέρα ! έχοντας το πληκτρολόγιο περίπου 1 βδομάδα, εκανα το βιντεάκι review στο Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=hQ78WB2fWCY
γράφω την εξής αξιολόγηση σαν πρώτη επαφή με το πληκτρολόγιο Razer:
Θετικά:
Αρχικά εχω ενθουσιαστεί με τον ήχο του κλίκ των ΜΩΒ switch, λίγο πιό έντονος απο τα πράσινα, πιο ευκολος στο πάτημα (μιλάμε 45 αντι για 50 Cn) τοσο μικρή διαφόρα αλλα λόγω της αναβάθμισης με σιλικόνη και τους σταθεροποιητές - Stabilizers είναι αρκετά αισθητό το κλικ και αν πάτησες κάτι κατα λάθος η όχι.
σα λειτουργία ειναι περίπου τα ίδια με τα απλά μηχανικά δε καταλαβαίνεις διαφορά στη χρήση η στο πάτημα, μόνο που τα συγκεκριμένα απλά εχουν μια σταθερότητα στον ηχο και δεν ειναι αλλα σκληρότερα και αλλα ευκολότερα και με λιγο διαφορετικό ήχο...
τα 8000 Hz polling rate είναι χρήσιμα αν παίζεις με 6+ πλήκτρα ταυτόχρονα (πχ παλια Lineage 2 η μουσική στο Fl studio) και δύσκολα θα καταλάβεις διαφορές αν πρίν είχες 1000 Hz ... είναι πάντως αισθητό γιατί δεν εχει debounce delay
6 key rollover αν το εχεις keyswitch optimization --> typing
N-key (απειρα) rollover αν το εχεις keyswitch optimization --> gaming
PBT Πλήκτρα επιτέλους - καλό πλαστικό που μάλλον θα κρατήσει
Sound dampening υλικό εντός του πλαίσιου - το κάνει κάποιος ποιό αθόρυβο αν τερματίζετε τα πληκτρα με δύναμη στο πλαίσιο
Αρνητικά:
Τουλάχιστον για μένα δεν μπόρεσα να το λειτουργήσω στα Φουλ των δυνατοτήτων του πριν κατεβάσω το Synapse 400Mb.. μετα όταν το έστησα ηθελα να αποθηκεύσω τις ρυθμίσεις μου στο Onboard Profile, οπου κι το εκανα, κι μετα μόλις διέγραψα το Synapse το πληκτρολογιο επαθε Alzheimer και τα ξεχασε ολα σα να μην εχει ONboard μνήμη αλλα αντίθετα Online εξάρτηση απο το Software
μου την έσπασε λιγο αυτό γιατι τελικά το πληκτρολόγιο ενώ είναι τοσο ωραίο, χωρίς software δεν ειναι καν στα 8000 Hz, και δε δουλευει όπως θα το ήθελες ανεξάρτητα , πχ αν θες να ανοιγεις καθε φορά το razer synapse με τα windows και να συνδέεσε στο Facebook , ήδη βλέπω κακό τρόπο για να κρατήσει μια απλή ρυθμιση να ειναι μόνο κόκκινα φωτάκια!
το wrist rest δεν εχει RGB
τα Led indicators ειναι άσπρα
Τιμούλα... εντάξει αντικειμενικά ειναι ακριβό για αυτά που προσφέρει, αλλα έχει και αρκετές καινοτομίες και νέες τεχνολογίες που δεν ωρίμασαν ακόμη, θα το πρότεινα πάντως σα ποιότητα ειναι αρκετά καλό
Συμπερασματικά: Ένα αρκετά καλό πληκτρολόγιο (αν θες το Software) που πραγματικά εχει αρκετό ανταγωνισμό σε αυτό το εύρος τιμής, αλλα πιστεύω οι ατέλειες θέλουν ενα V3 για να γίνει τέλειο - γιαυτο δεν αφαίρεσα αστεράκι!
Το καλύτερο πληκτρολόγιο που έχει περάσει από τα χέρια μου, στο παρελθόν κάτοχος blackwidow elite και huntsman TE, το συγκεκριμένο είναι άριστο! Τα media keys βοηθούν πολύ, το wrist rest το καλύτερο από κάθε άλλο πληκτρολόγιο και η απόκριση των πλήκτρων αμεσότατη! Εάν το budget φτάνει, το προτείνω σίγουρα!
Ερχομενος απο Blackwidow εχω να πω οτι το πληκτρολογιο ειναι εξαιρετικο, εχει 2 καλωδια για τη συνδεση, ενα usb & ενα type-c που εαν δεν στο υποστηριζει η mobo σου υπαρχει μεσα στη συσκευασια ανταπτορας απο usb σε type c κ ελυσες τ προβλημα σου. τα πληκτρα τα χαιδευεις και λειτουργουν. To Synapse τρομερο οπως παντα.. Εδωσα 200€ και ελυσα το προβλημα μου για την επομενη 5ετια!
Επιβεβαιωμένη αγορά
boyfriend loved it, and i did as well. i sit on his pc just for this keyboard
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πραγματικά δεν μπορώ να βρω τίποτα αρνητικό έως τώρα άψογο πληκτρολόγιο
Παιδιά το έχω 4 χρόνια και είναι σαν καινούργιο απλά αξίζει!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι ένα από τα καλύτερα πληκτρολόγια που μπορείς να αγοράσεις.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Οτι καλύτερο εχω δοκιμάσει σε πληκτρολόγιο!!!
,Τι να λέμε τώρα!!!!
Το καλύτερο πληκτρολόγιο που είχα ποτέ με μεγάλη απόσταση από το επόμενο.
Την πρώτη εβδομάδα είχα ξενερώσει. το είχα μετανιώσει γιατί έχω χοντρά δάχτυλα και έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός με το τι πάταω.
Παιδιά σε μια ούτε εβδομάδα προσαρμόρτηκα εύκολα και πλέον το αίσθημα είτε στο typing είτε στο gaming συγκλονιστικό.
άξιζε κάθε ευρώ για αυτή την αγορά και είμαι πολύ χαρούμενος που κοσμεί το setup μου αυτό το στολίδι...
Τρομερο πληκτρολογιο μπορω να πω. Εχει φαει πολυ ξυλο και ειναι ακομα σαν καινουργιο. Το εχω 2-3 χρονια, εχει πεσει πανω του κοκα κολα, νερο και τις δυο φορες το εσωσα(ή με εσωσε) βγαζοντας το καλωδιο απευθειας. Ειναι πολυ ωραιο για competitive games (cs,r6 κλπ, τα πληκτρα ειναι τοσο smooth που εχεις πολυ καλο movement αν ξες να παιζεις.) τα πληκτρα δεν κανουν θορυβο, και overall ωραιο typing experience.(Στην αρχη πατουσα πολλα πληκτρα μαζι γιατι ειναι ευαισθητα αλλα μετα ειναι θεμα συνηθειας και ειναι πολυ βολικα και γρηγορα)
Απλα πανέμορφο! πολύ ωραία αίσθηση.. το software razer synapse μόνο είναι απαράδεκτο αλλά τι να κάνουμε... το προτεινω ανεπιφύλακτα
Πολύ ωραίο με πολύ καλή αίσθηση στα δάχτυλα όταν γράφεις αλλά 200 σχεδόν ευρώ για πληκτρολόγιο είναι ακόμα πάρα πολλά.Ναι παίρνεις κάτι ποιοτικό καλό και θα σου μείνει αν το φροντίσεις αλλά πάλι είναι υπερβολικό το ποσό
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!