Με τους ανανεωμένους φακούς και το ισχυρό autofocus, η νέα υπερευρυγώνια κάμερα μπορεί να εστιάσει ως και 2 εκατοστά κοντά στο θέμα. Παράλληλα, το slow motion και το timelapse δείχνουν ακόμη πιο όμορφα.
Παιδιά το iPhone 13 προ σπάει εύκολα ή όχι;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Με τους ανανεωμένους φακούς και το ισχυρό autofocus, η νέα υπερευρυγώνια κάμερα μπορεί να εστιάσει ως και 2 εκατοστά κοντά στο θέμα. Παράλληλα, το slow motion και το timelapse δείχνουν ακόμη πιο όμορφα.
Το Night Mode έρχεται στις κάμερες Wide και Ultra Wide, δίνοντας την δυνατότητα οι λήψεις με χαμηλό φωτισμό να είναι καλύτερες από ποτέ. Το LiDAR καθιστά δυνατή τη λήψη πορτρέτων νυχτερινής λειτουργίας. Επιπλέον η ευρεία κάμερα δέχεται 2.2x περισσότερο φως, για μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ευκρίνεια μέρα ή νύχτα.
Ο νέος φακός telephoto διαθέτει 3x οπτικό ζουμ, ιδανικό για πορτραίτα και καθαρές φωτογραφίες από μακρινή απόσταση. Για κοντινές εικόνες, το Portrait mode δίνει τη δυνατότητα πειραματισμού με το bokeh και τα εφέ επιπέδου studio.
Χρησιμοποιώντας τη δύναμη της Neural Engine, το Smart HDR 4 κάνει μοναδικές προσαρμογές σε κάθε άτομο που βρίσκεται σε μια φωτογραφία. Ρυθμίζει κατάλληλα την αντίθεση, το φωτισμό και τους τόνους του δέρματος για να κάνει τον καθένα να φαίνεται ακόμη καλύτερος.
Η νέα οθόνη Super Retina XDR με τη λειτουργία ProMotion μπορεί να ανανεωθεί από 10 μέχρι και 120 φορές το δευτερόλεπτο. Προσαρμόζεται σε κάθε περίπτωση, είτε παίζεις ένα παιχνίδι με απαιτητικά γραφικά, είτε απλά σερφάρεις στο ίντερνετ. Επιταχύνει ακόμη κι όταν σκρολάρεις γρήγορα, κάνοντας τα πάντα να μοιάζουν ακόμη πιο φυσικά.
Ο ρυθμός ανανέωσης που φτάνει τα 120Hz, σε συνδυασμό με την απόδοση της νέας GPU 5 πυρήνων στον επεξεργαστή A15 Bionic, κάνουν το παιχνίδι απολαυστικό για τον πιο απαιτητικό gamer.
Το νέο chip της Apple διαθέτει 6 πυρήνες, GPU 5 πυρήνων για 50% πιο γρήγορα γραφικά, προηγμένη επεξεργασία εικόνας, ταχύτατη Neural Engine και ακόμη καλύτερη ασφάλεια για τα προσωπικά στοιχεία, όπως το Face ID, τις επαφές κι άλλα.
Με το MagSafe υπάρχει η υποστήριξη για μαγνητικά αξεσουάρ, ενώ βελτιώνεται η διαδικασία της ασύρματης φόρτισης και επιτρέπει σε φορτιστές MagSafe καθώς και άλλα μαγνητικά αξεσουάρ όπως θήκες να ευθυγραμμίζονται και να συνδέονται εύκολα στο πίσω μέρος του iPhone 13 Pro.
Τώρα μπορείτε να κατεβάσετε τεράστια αρχεία εν κινήσει ή να μεταδώσετε ταινίες HDR υψηλής ποιότητας χωρίς καθυστέρηση με την χρήση της τεχνολογίας 5G. Το iPhone διαθέτει τα περισσότερα bands 5G από οποιοδήποτε smartphone, ώστε να έχετε 5G σε περισσότερα μέρη. Και όλη αυτή η ταχύτητα ανοίγει εκπληκτικές δυνατότητες για το μέλλον των εφαρμογών. Επιπλέον όταν το iPhone σας δεν χρειάζεται ταχύτητες 5G, χρησιμοποιεί αυτόματα LTE για εξοικονόμηση ζωής μπαταρίας.
Η συσκευασία δεν περιλαμβάνει ακουστικά και φορτιστή, αλλά μόνο ένα καλώδιο USB-C σε Lightning για τη φόρτιση του iPhone σας. Αυτό μικραίνει το κουτί, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες συσκευές ανά φορτίο και μείωση της ενέργειας που δαπανάται για τη μεταφορά τους. Επιπλέον, φέτος η Apple αφαίρεσε το πλαστικό περιτύλιγμα της συσκευασίας, αποφεύγοντας τη χρήση 600 τόνων πλαστικού.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Κορυφαίο τηλέφωνο...Σε σχέση με τα επόμενα μοντέλα 14 και 15 pro που είχα στην κατοχή μου δεν έχω δει κάποια έστω και μικρή διαφορά υπέρ των νεότερων μοντέλων σε κάμερα, μπαταρία,και ταχύτητα.... Παράλληλα δουλεύω και το s23ultra το οποίο κερδίζει στο ζουμ της κάμερας στην φωτεινότητα οθόνης στον έντονο ήλιο καθώς και στην ένταση ήχου από τα ηχεία...Σαν σύνολο καλύτερο το Samsung αν συνυπολογίσουμε και τις δυνατότητες που σου δίνει η χρήση της πένας ,σαν λειτουργικό καθώς και στη λήψη βίντεο καλύτερο το iPhone με διαφορά.
Προερχόμενος από το πολύ καλό iphone 12 είχα μια σχετική αγωνία αν θα έβλεπα ουσιαστικές διαφορές. Τελικά υπάρχουν τουλάχιστον τρεις εμφανής. 1. Οθόνη. Αισθητά πιο φωτεινή, πολύ ομαλή η κύλισή της λόγω 120hz και άριστα γραφικά όσο αφορά τα παιχνίδια. Δηλαδή τα 1000nits φωτεινότητα τα βλέπεις. 2. Κάμερες. Πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες. Σοβαρή αναβάθμιση. 3.Μπαταρία. Πάνω από μια ημέρα εύκολα, με χρόνο επί της οθόνης γύρω στις 3 ώρες. Τα ηχεία είναι στο ίδιο επίπεδο νομίζω, ο επεξεργαστής πιο γρήγορος αλλά αν δεν ασχολείται κάποιος με απαιτητικά προγράμματα ή παιχνίδια και ο Α14 είναι άριστος ακόμα. Τέλος εμφανής είναι και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Γενικά πολύ καλό κινητό τηλέφωνο. Έχει τόσες λειτουργίες που καλύπτουν τις ανάγκες σχεδόν όλων των χρηστών. Κατάλληλο μέγεθος για άνετο χειρισμό.
Οθόνη άψογη. Λειτουργικό από τα καλύτερα. Εάν κάποιος/α είναι νέος/α μην το φοβηθεί, μπορεί να το μάθει εύκολα. Φωτογραφίες αλλού επιπέδου.
Χρόνια χρήστης android τηλεφώνων είπα να κάνω το άλμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Απλά δεν ξανά γυρνάω πίσω ! ΤΟΠ!!
Απίστευτο κινητό . Καμερα , Οθόνη , Επεξεργαστής μόνο η μπαταρία το χαλαει αλλά κάπου πρέπει να δίνεις και κάπου να χανεις
εξαιρετικό σε όλα του κάμερα, οθόνη ,ήχος μπαταρία ,ταχύτητα, γρήγορη φόρτιση,gaming αξίζει τα χρήματα του !
Αν μπορούσα θα έβαζα 6 στα 5 αστέρια! Πλέον ξέρω ότι τα 256 gb είναι υπερβολικά μιας που ούτε τα 100 δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη
Εαν κάποιος ασχοληθεί λίγο παραπάνω με το κομμάτι φώτο/βίντεο,θα πάρει απίστευτα απολέσματα μέρα/νύχτα.
γενικότερα για να πάρεις το μέγιστο απο μια φωτογραφική μηχανή,είτε αυτη ειναι compact,είτε dslr,είτε mirorless είτε φωτογραφική τηλεφώνου,θα πρέπει να την μάθεις καλά και βέβαια να ξέρεις να τραβάς φωτογραφίες...εαν δεν ξέρεις,ότι και να πιάσεις στα χέρια σου,σωστή φώτο δεν θα πάρεις ποτέ..!
και κάπως έτσι ξεκινάνε και οι αρνητικές κριτικές παρασύροντας και υποψήφιους αγοραστές χωρίς να υπάρχει σωστή και αντικειμενική άποψη επί του θέματος...
αυτά για τις φώτο του τηλεφώνου που-κακά τα ψέματα-είναι πολύ βασικό κριτήριο για τους περισσότερους,ειδικά όταν φτάνεις σε αυτην την κατηγορία τιμής.
απο κει και πέρα..
το τηλέφωνο πάει σφαίρα σε ότι και να κάνεις..
τα ηχεία και το ακουστικό του,είναι πολύ δυνατά και ποιοτικά..
ο συνομιλητής ακούει άψογα..
η οθόνη του είναι εκπληκτική με ζωντανά χρώματα,απίστετο μαύρο,smooth κίνηση..
επίσης πολύ σημαντικό,είναι οτι η οθόνη είναι ευανάγνωστη ακόμα και με κόντρα ήλιο..!!
η μπαταρία του,με νορμαλ χρήση(υποκειμενικό)θα βγάλει κατά μέσο όρο γύρω στην μιάμιση ημέρα.
εαν παίζεις όλη μέρα παιχνίδια,είσαι facebook,instagram,tiktok,σερφαρεις,φυσικα και θα σου βγάλει οριακά μια μέρα.
αλλά αυτό δεν θεωρείται χρήση,αλλά-προφανώς-κατάχρηση που στην τελική δεν είναι και η κύρια δουλειά ενός κινητού τηλεφώνου.
κατασκευαστικά κορυφαίο-θα το ήθελα λίγο πιο ελαφρύ.
γενικά όποιος θέλει ένα over-all εργαλείο και διαθέτει το πόσο,το πήρε με κλειστά μάτια.
Απλά ξανά πισω στα samsung απογοήτευση το συγκεκριμένο κινητό! ΔΕΝ αξίζει τα χρήματά του με τίποτα! Η μπαταρία του δεν βγάζει τη μέρα! Παιδιά όσοι το αγοράσατε παραδεχθείτε οτι δεν ανταποκρίνεται στην φήμη του. Τουλάχιστον ας πούμε στους μελλοντικούς αγοραστές να κρατάνε μικρό καλάθι.
Η συσκευή είναι κορυφή από όλες τις απόψεις …καμερα,οθόνη και επεξεργαστής άψογα. θεωρώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για μετάβαση στο 14..15 και βλέπουμε ! To sierra blue απίστευτο χρώμα ..
Μπορει να εχω το κινητο 3 μερες αλλα εχω να πω οτι ειναι ενα διαμαντι. Τι να πω για αυτο το κινητο η μπαταρια; η καμερα; η αναλυση οθονης; οι φωτο και τα βιντεο; ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ προσωπικα εμενα με τη χρηση που κανω social κυριως η μπαταρια κραταει ανετα 1 ημερα και παραπανω!! Μπορει να ειναι λιγο ακριβω αλλα θεωρω αξιζει φουλλλ τα χρηματα του!! Σας το προτεινωω χωρις φοβο!!!!!!!
Εκπληκτικό τηλέφωνο! Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και βίντεο μέρα και νύχτα. Πολύ ωραία ποιότητα ήχου. Τα μόνα μειονεκτήματα του αν το συγκρίνω με το προηγούμενο τηλέφωνο μου (huawei p40 pro), είναι η μπαταρία που κρατάει πολύ λιγότερο (μπορεί να μη βγάλει τη μέρα με συνεχή χρήση) και το οπτικό zoom. Που στο άλλο τηλέφωνο ήταν ασύγκριτο με ότι έχω δει. Κατά τα αλλά εξαιρετική επιλογή τηλεφώνου, ειδικά για χρήστες που τους ενδιαφέρει η φωτογραφία και το βίντεο.
Είναι εκπληκτικό!!! Η κάμερα του είναι εξαιρετική και επειδή κυρίως μ ενδιαφέρει για το βίντεο, είμαι άκρως ευχαριστημένη!! Ήμουν από Android όλη μου τη ζωή και δεν νομίζω πως θα γυρίσω πίσω
Ξέφυγαν τα κινητά! Παρά πολλά τα λεφτά και νομίζω ότι κανένα δε θα μας τα δώσει πίσω! Από 12 πήγα σε 13 προ και δεν είμαι σίγουρος αν έκανα καλά! Το κινητό τα σπάει μην παρεξηγηθώ αλλά οι διάφορες με το 12αρι μου δεν είναι αισθητές στην καθημερινότητα! Έχει χειρότερη διάρκεια μπαταρίας από το 12αρι αν και παίζουν ρόλο τα 120hz που δεν βλέπω συχνά! εξωτερικά είναι τραγικά πιο όμορφο από το 12 που νόμιζα ότι κάποιος το έβαψε με μπογιά…
Πρώτον κανένα κινητό δεν αξίζει αυτά τα χρήματα! Το κινητό το αγόρασα για τη σύζυγο με τιμολόγιο και εκπτωτική κάρτα στα 850€ οπότε δε με πόνεσε.... Σαν κάτοχοι samsung (εγώ ακόμη) έχω να πω ότι με την πρώτη ματιά το ερωτεύτηκε, τρομερή ποιότητα κατασκευής, στιβαρό, πολυτελές (το gold). Το λογισμικό το έμαθε σε μια εβδομάδα, τρομερή macro λήψη, φυσικά χρώματα και πολύ καλό night mode. Σε οθόνη υστερεί σε φωτεινότητα με την αντίστοιχη samsung, ο ήχος σε πολύ καλό επίπεδο, σε ταχύτητα άπιαστο και σε διαχείριση μπαταρίας ότι καλύτερο έχω δει σε κινητό με αυτή τη χωρητικότητα! Τέλος σε βίντεο θεωρώ ότι βασιλιάς παραμένει η samsung. Το s22 ultra το χτυπάει στα ίσα, αλλά πλέον σε χρήματα 1000€+ νομίζω ότι αποτελεί μονόδρομο καθώς το μήλο διατηρεί και την αξία του. Σε αυτό έβαλε το χεράκι της και η samsung που συνεχίζει να ζητάει 900 για κινητό με πλαστική πλάτη (s22) .
πολύ λόγος για I phone και δυστυχώς τη πάτησα.. από samsung note 20 ultra εκανα το λάθος κ δοκίμασα iphone. θα πω απλά ότι είναι αστείο σε θέμα κάμερας αστείο σε θέμα βίντεο κ οθόνης να το συγκρίνεις με ένα από τα καλύτερα android της αγοράς. είναι απλά ενα καλό τηλέφωνο για όσους δεν έχουν κόλλημα με iphone και βλέπουν αντικειμενικά δεν αξίζει τα χρήματα του ουτε για αστείο.. ίσως η μπαταρία να είναι λίγο καλύτερη κατά τα άλλα πληρώνεις το δαγκωμένο μήλο για να λες ότι έχεις και εσύ ένα δαγκωμένο μηλο και τίποτα άλλο. το μετάνιωσα οικτρά
λοιπον παιδες πολυ καλο το κινητο
προερχομαι απο παραπολλα android και αυτο που εχω να πω ειναι πως το ios ειναι το πιο περιπλοκο λογισμικο που υπαρχει αλλα συνηθιζεται και δεν θα σταθω εκει
ΚΑΜΕΡΕΣ:
-πολυ καλη λεπτομερεια και πολυ γρηγορη επεξεργασια στο night mode και πολυ εξυπνο AI
-εκει που χανει ειναι το ζουμ πολυ μετριο..πρηγουμενο κινητο ηταν το mate 30 pro και ειχε καλυτερο ζουμ..γενικα ο φακος x3 ειναι αχρηστος αλλα προσωπικα δεν δινω δεκαρα για το ζουμ οποτε απλα το ανααφερω..εχει πραγματικα το καλυτερο macro (ουσιαστικα ultra wide)
-φυσικα το καλυτερο βιντεο αλλά και οι εφαρμογες συνεργαζονται αψογα με τη καμερα
ΟΘΟΝΗ: θεωρω λαθος να βαλουν 2κ οθονη σε 6.1 ιντσες! κραταει καλα μεσα στη μερα αλλα οχι κατι τουμπανο αλλά ουτε κατι μετριο..ειναι μια καλη μπαταρια αυτο θα πω μονο ..φυσικα αν θες τη καλυτερη αυτονομια πας στο max ..εχει πολυ καλα χρωματα και κυριως φυσικα
ΗΧΟΣ: εχει παραπολυ καλο ηχο παιδια !
πολυ καλο σχεδιασμο και πολυ καλη κατασκευη
σιγουρα αξιζει σαν αγορα αλλα προσωπικα θα το πουλησω για να παρω το max
Κάτοχος όλων των iPhone που έχουν βγει μπορώ να πω ότι στο μόνο που έχει (θεμα) σαν ΚΙΝΗΤΟ είναι στις κλήσεις τόσο αυτο όσο και το 12 pro max που είχα πριν και στο 11αρι.το δουλεύω δικαρτο με φυσική κάρτα της Vodafone (εταιρικό)και esim της cosmote,αργεί πολύ να βγάλει γραμμή,που;στο κέντρο της Αθήνας που εργάζομαι μετακινουμενος συνέχεια,επίσης χάνεται το σήμα και δεν με ακούνε και δεν τους ακούω!το εξακρίβωσα αλλάζοντας μάρκα τηλεφώνου επίσης ναυαρχίδας ότι σε αυτο δεν έχω τέτοια προβλήματα!απο το iPhone 11 και μετά βλέπω ότι προέκυψε αυτο το θέμα και δεν το λεει κανενας ομως,και τα δουλεύω τα τηλέφωνα σε φουλ χρήση.σε ολα τα αλλά όμως δεν συγκρίνεται βεβαια η apple διότι όπως προείπα είμαι χρήστης apple σε ολα της.iPad,Apple TV,Mac mini,airpod.αυτο για να μην σκεφτει κάποιος και πει οτι είμαι Apple hater κτλ.
Μετάβαση από iphone 7.
Το κινητό είναι καταπληκτικό. Δεν έχει ελάττωμα. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι από άλλο πλανήτη (ειδικά για εμένα που έρχομαι από παλιό κινητό) ενώ η μπαταρία με έχει εντυπωσιάσει.
Τα λεφτά του δεν τα κάνει όπως και κανένα κινητό αυτής της τιμής. Εγώ είχα οφειλόμενα ποσά και μου τα ξεπλήρωσαν με αυτό το κινητό ειδάλλως με τίποτα δε θα έδινα πάνω από 600-700 για ένα κινητό.
Αφού το πήρα όμως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και λογικά καλυμμένος για τα επόμενα 5-6 χρόνια. (χρήστης iphone 4 για 5,5 χρόνια και iphone 7 για 5,5 χρόνια ξανά. Και τα 2 όταν τα άφησα δούλευαν τέλεια και ακόμα δουλεύουν - ναι, μέχρι και το 4άρι το έχει η κόρη μου και παίζει παιχνιδάκια).
Το κινητό πραγματικά είναι κορυφαίο..
Τρομερή διάρκεια μπαταρίας απίστευτες φωτογραφίες και με ένα επιτέλους ios που καλύπτει και τους πιο απαιτητικούς...
Προερχόμενος από Android συσκευές μπορώ να πω ότι είμαι πολύ σκληρός με το iPhone και πολύ απαιτητικός θα έλεγα πως ότι τελικά η συσκευή με έχει γοητευσει και τελικά άξιζε με το παραπάνω η μετάβαση...
7:30 ώρες sot δεν έχω ξαναδεί ποτέ σε καμία συσκευή που είχα ως τώρα....
Πολλά μπράβο στο μήλο που με αυτούς τους νέους επεξεργαστές άφησε τους άλλους αρκετά πίσω...
Καταπληκτικό κινητό. Κανένα παράπονο σε κάποιον τομεα. Πολύ καλες φωτό, απίστευτο βίντεο. Πολυ smooth στον χειρισμό, εναλλαγές εικονων και εφαρμογων. Ίσως μια θύρα type-c να ήθελα μονο.
Top device!
Coming from Android and being impressed by the models of the Huawei P pro series, I immediately noticed the difference (I won't mention Samsung as they are far inferior and more expensive than Huawei).
I quickly adapted to the iOS software, which I noticed has improved significantly compared to the previous models I used years ago. Many options and unlimited capabilities that make the user feel satisfied with their investment.
Construction, design, sound, screen, battery, photos, videos, capabilities, TOP!
Photos and videos simply don't exist for other mobile devices. Just the fact that professional photographers use this specific device with a gimbal for video is enough!
The only thing that challenges me, but I'm getting used to it by making people laugh with my messages, is the keyboard that has a slightly different auto correction method compared to Android.
Προερχόμενος από iPhone 12 Pro Max η διάφορες είναι μηδαμινές. Το προηγούμενο μοντέλο αν και βέβαια το Μax είχε καλύτερη μπαταρία,το συγκεκριμένο έχει πολύ μικρές διάφορες στην κάμερα. Δεν θεωρώ ότι άξιζε τόσο η αλλαγή για αυτές τις διάφορες που έχουν.
Σημείωση: τώρα το καλοκαίρι στην παραλία έχω προσέξει ότι πέφτει η φωτεινότητα του με αποτέλεσμα να μην βλέπεις σχεδόν καθόλου την οθονη (κυρίως όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία του )
Βαθμολογείται σε αναλογία με την υψηλή του τιμή.
Ο μόνος λόγος που αγόρασα το 13pro την ίδια μέρα που κυκλοφόρησε, και γενικότερα ο μόνος λόγος που εδώ και ενάμιση χρόνο έφυγα οριστικά από το android, είναι το θέμα "Privacy" και "Data protection". Δυστυχώς, είναι ένα θέμα που ο περισσότερος κόσμος/κυβερνήσεις/κράτη δεν έχουν δείξει ακόμα την πρέπουσα προσοχή και αμελούν το γεγονός ότι τα περισσότερα android τηλέφωνα έχουν πάψει να το σέβονται όταν έρχονται με (καλά κρυμμένες για το μέσο χρήστη) προεγκατεστημένες εφαρμογές, τις οποίες ούτε μπορείς να διαγράψεις, ούτε να περιορίσεις τα πλήρη δικαιώματά τους και που ουσιαστικά σου κάνουν τρακ όλες τις κινήσεις και τα αρχεία σου στο κινητό. Δεν νοείται (στο android) να συζητάς κάτι έχοντας το κινητό δίπλα σου και μετά να βομβαρδίζεσαι με αντίστοιχες διαφημίσεις, παρόλο που το δικαίωμα "μικροφώνου" πχ είναι απενεργοποιημένο. Δε νοείται (στο android πάλι) να περιορίζεις το δικαίωμα τοποθεσίας λόγου χάρη στις εφαρμογές, και παρόλα ανοίγοντας μια εφαμοργή να βλέπεις sponsored ad διαφήμιση με τοποθεσία την πόλη που ζεις. Αφού έχεις περιορίσει το δικαιώμα τοποθεσίας σε μία εφαρμογή στο android, τότε πως γίνεται η εφαρμογή να βγάζει διαφήμιση με τοποθεσία την πόλη σου! Όλοι αυτοί οι λόγοι ήταν οι μόνοι για τους οποίους άφησα το android κάνοντας τη μετάβαση στο iOS.
Το iPhone 13 Pro λοιπόν (αλλά και γενικότερα το ios ως λογισμικό σύστημα) λύνει όλα αυτά τα προβλήματα που μου χαλούσαν προσωπικά την εμπειρία χρήσης. Αντιθέτως, το iOS αφήνει τον ίδιον το χρήστη να επιλέξει τι επιθυμεί να γίνεται τρακ και τι όχι και από ποιες εφαρμογές με τη μόνη διαφορά ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ παραχωρούνται ή όχι τα δικαιώματα που επιθυμεί ο χρήστης (κι όχι εικονικά).
Παρόλα αυτά το 13 Pro για τη δική μου εμπειρία χρήσης, έχει κάποια πολύ άκυρα σφάλματα που είναι και ο λόγος που το βαθμολογώ με τρία αστεράκια:
- Μπαταρία είτε με φουλ χρήση είτε με ελάχιστη, το βράδυ θα θέλει φόρτιση
- Δεν έχει δαχτυλικό αποτύπωμα. Δεν μπορεί η apple να σου λέει ή face detection (βγάζε-βάζε μάσκα με την πανδημία στα μέσα) ή αλλιώς επέλεξε το παλαιολιθικό και χρονοβόρο "pattern/numeric κωδικό" ως μέθοδο κλειδώματος. Δεν βρίσκω κανέναν ουσιαστικό λόγο να καταργεί σε όλες τις συσκευές της το δαχτυλικό αποτύπωμα έναντι του face detection εκτός κι αν έχουν άλλα σχέδια στο μέλλον και απλά στρώνουν το δρόμο για νέες τεχνολογίες που έρχονται.
- Δεν υπάρχει ανεξάρτηση θύρα ακουστικών και άρα όταν η συσκευή πρέπει να φορτίζει να μην μπορώ να χρησιμοποιώ τα ενσύρματα ακουστικά μου. Δυστυχώς, τα ασύρματα ακουστικά για εμένα δεν αποτελούν λύση, διότι πολύ απλά με κουράζει να ξεμένουν από μπαταρία όταν τα χρειάζομαι ή να προσέχω να μην χάσω κανένα και γενικότερα να μπαίνω στη λογική ότι πρέπει να τα φορτίζω. Γιαυτό λοιπόν ενσύρματα και πάλι ενσύρματα για εμένα προσωπικά, αλλά δυστυχώς το 13 pro δεν έχει ανεξάρτητη θύρα.
- Η συσκευή δεν περιέχει φορτιστή και ακουστικά. Εφόσον το θέμα έχει πλασαριστεί ως "οικολογικό/περιβαλλοντικό", τότε με κάθε αγορά νέας συσκευής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να δίνεται το δικαίωμα στον αγοραστή εάν επιθυμεί ή όχι να λάβει ΔΩΡΕΑΝ ένα φορτιστή! Κι όχι να του λες "εάν χρειάζεστε φορτιστή είναι διαθέσιμος προς αγορά στην ιστοσελίδα της Apple", διότι για εμένα αυτό μεταφράζετε σε αισχροκέρδια κι όχι περιβαλλοντική συνείδηση. Η κυβέρνηση της Βραζιλίας (ή του Μεξιμού αν δεν κάνω λάθος) υποχρέωσε όλες τις εταιρίες να πουλάνε τις συσκευές τους μαζί με φορτιστή ή να τον δίνουν δωρεάν κατά την αγορά εφόσον το επιθυμεί ο καταναλωτής - μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες.
- Design, βάρος, μέγεθος συσκευής, όλα αυτά αυτομάτως παραπέμπουν σε μία premium όμορφη συσκευή, αλλά ειλικρινά το μεταλλικό πλαίσιο γύρω γύρω από τη συσκευή είναι "δαχτυλομαγνήτης" - λερώνει και δείχνει χάλια σε χρόνο μηδέν χωρίς θήκη. Επίσης το κρύσταλλο (ή ότι υλικό είναι τέλος πάντων) γύρω από τις κάμερες, μαγνητίζει και συσσωρεύει σκόνη μονίμως.
-Και τώρα το κομμάτι της κάμερας, που είναι και από τα λίγα που με ενδιαφέρουν έντονα σε μία συσκευή.. Να πω ότι το βίντεο είναι άριστο, αλλά οι φωτογραφίες έχουν θέμα. Δίπλα-δίπλα με το iphone 11 (σκέτο 11, όχι 11pro) οι φωτογραφίες του 11 είναι πολύ πιο "καθαρές" με περισσότερη λεπτομέρεια και οξύτητα. Αντιθέτως στο 13pro έχουν μία θολούρα. Η διαφορά είναι εμφανέσταση κι όχι αμελητέα. Αν το googlaρετε λίγο θα δείτε ότι είναι κοινό θέμα, και δεν συμβαίνει μόνο με τη δική μου συσκευή. Τα χρώματα ωστόσο και γενικά το πως γίνονται rendering σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας (πχ lightroom) είναι κορυφή.
Επίσης, έχω παρατηρήσει προβλήματα στην εστίαση ορισμένες φορές. Η εναλλαγή από φακό σε φακό γίνεται μέσω λογισμικού και αυτό κάποιες φορές δημιουργεί θέματα. Πχ μπορεί να έχεις κλειδώσει "πλάνο" και αυτόματα να σου κάνει εναλλαγή στον υπερευρυγώνιο φακό, αλλάζοντας σου έτσι ελαφρώς τη γωνία λήψης (άρα το πλάνο σου).
Το άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν εστιάσεις κοντά και τότε απότομα στρέψεις την κάμερα στο "απειρο" μπορεί να μην εστιάσει ή να πάρει χρόνο μέχρι να εστιάσει. Όλα αυτά μόνο στη φωτογραφία.
Επίσης η παραμόρφωση φακού (camera calibration) είναι χάλια για την κατηγορία του. Ένα παλιο 7plus που είχα, ήταν κλάσεις ανώτερο σ αυτό μέχρι που έκανα αναβάθμιση σε ios 15 από 14, και η ποιότητα στις φωτογραφίες πήγε περίπατο οπότε και το πούλησα). Θα μπορούσα να το υπεραναλύσω στο κομμάτι της φωτογραφείας, αλλά εν ολίγοις το περίμενα πολύ καλύτερο από ότι είναι. Παρόλα αυτά ένας απλός μέσος χρήστης ίσως να μην αντιληφθεί και τίποτα από αυτά που λέω.
Ήχος, ποιότητα κλήσεων (μικρόφωνο-ακουστικό) εννοείται είναι κρύσταλλο (άλλο ένα κριτήριο που κοιτάω γενικά σε μία συσκεύή). Παιχνίδια δεν παίζω αλλά το κινητό είναι ταχύτατο. Να σημειώσω ότι από την πρώτη μέρα που το έχω, κόλλησε και έκανε restart μόνο μία φορά στην εφαρμογή της κάμερας. Θεωρώ αυτά θα λυθηκαν με τα update που ακολούθησαν.
Το αν αξίζει ή όχι, ας το αποφασίσει κάποιος αναλόγως τις απαιτήσεις του και τη χρήση που κάνει.
Αν μπορούσα πάντως να πάω το χρόνο πίσω, μάλλον θα αγόραζα το 12 απλό (όχι το pro) - καθώς θεωρώ πως δεν αξίζει τη διαφορά τιμής.
Κάτοχος iPhone από το θρυλικό 4s , μετά σε 6s και ύστερα από 7 χρόνια είπανε κάνω την υπέρβαση για το 13 pro. Το τηλέφωνο είναι κόσμημα , απίστευτη φωτογραφία που θα ζήλευαν ποιοτικές φωτογραφικές μηχανές, Εκπληκτικό στερεοφωνικός ήχος από τα ηχεία του κινητού, φοβερή ανάλυση οθόνης, απίστευτα γρήγορο και μπαταρία πολύ καλή, είμαι όλη την ημέρα με Φούλ τηλέφωνα , mail, λόγω δουλειάς , και αρκετά social και στο τέλος της ημέρας είμαι 30% μπαταρία . Επέλεξα την συσκευή με τα 256gb για περισσότερο χώρο. Η αλήθεια είναι ότι τα 1.379€ είναι αρκετά για ένα τηλέφωνο , αλλά αν δουλεύεις με αυτό , σε βάθος χρόνου κανείς απόσβεση των χρημάτων και έχεις ένα τηλέφωνο για τουλάχιστον 5-6 χρόνια.
Επίσης μην ξεχνάμε και ένα από τα σημαντικότερο πράγματα του iOS, είναι ένα ασφαλές λογισμικό που δεν έχεις φόβο από ιούς και έχεις το κεφαλή σου ήσυχο .
Μετάβαση στο IOS για πρώτη φορά. Το τηλέφωνο είναι πραγματικό αριστούργημα, δουλεύω διαρκώς εφαρμογές διαχείρισης έργων και εφαρμογές τηλεδιάσκεψης, δεν κολλάει πουθενά. Κάμερα φοβερή, ηχεία απίστευτα, το multi-tasking έχει αποκτήσει νέο νόημα με αυτό το κινητό. Δυστυχώς με παίδεψε πολύ η εφαρμογή Android to IOS, επειδή είχα 4 google λογαριασμούς στο παλιό τηλέφωνο κολλούσε και τελικά δεν μετέφερε φωτό και εφαρμογές και επιπλέον αντέγραψε κάθε επαφή 4 φορές στο Iphone! Με λίγο παίδεμα τα κατάφερα και πέρασα τα πάντα στο νέο κόσμημα, η μόνη εφαρμογή που δεν μπόρεσα να καταφέρω ήταν μια για το ψηφιακό πιστοποιητικό της υπογραφής μου. Έκανα νέο πιστοποιητικό και όλα πλέον καλά. Bye Bye android!
Το τηλέφωνο είναι φοβερό απ όλες τις απόψεις!
Το έχω 2 μήνες και είμαι ικανοποιημένος σε όλους τους τομείς!
Το προηγούμενο μου τηλέφωνο ήταν το 11 pro max.
Έχω δει μεγάλη βελτίωση στις φωτογραφίες, στο video, στον ήχο και στην οθόνη!
Λόγω βάρους και επειδή αυξήθηκε ελαφρώς και το πάχος της συσκευής, πήγα στο pro και όχι στο pro max και προσαρμόστηκα εύκολα στο μέγεθος της οθόνης!
Είναι το πιο εύχρηστο κινητό που είχα ποτέ.
Λοιπόν χρόνια χρήστης Android με custom Roms, root, αγορασμένες εφαρμογές σε Android για root και μη root. Κέρδισα το IPhone 13 Pro 128 από διαγωνισμό στο Instagram. Με λίγα λόγια δεν είχα σκοπό ποτέ να έδινα τόσα λεφτά για κινητό το πολύ μέχρι 350 ευρώ. Ύστερα από μια εβδομάδα χρήσης το μόνο που μπορώ να πω για το IPhone είναι ότι είναι μια λέξη "Φανταστικό!!".
Θετικά:
Η κάμερα του σε κάνει να θες να τραβάς φωτογραφίες από εκεί που δεν τραβουσα ποτέ. Τα χρώματα της οθόνης? Η ανάλυση της κάμερας πραγματικά αισθάνομαι λες και είναι πραγματικά όταν τα βλέπω. Ταχύτητα κινητού δεν κολλάει πουθενά ούτε lag ούτε τίποτα. Αυτό που θες να κάνεις το κάνεις απευθείας. Η μετάβαση από Google contacts έγινε αμέσως αφού έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις τον λογαριασμό Google στις επαφές. Επειδή μου αρέσει να έχω το Interface όλων των κινητών μου στα Αγγλικά μου άρεσε που έχεις τη δυνατότητα να διαλέγεις εσύ στις περισσότερες εφαρμογές τι γλώσσα να είναι όπως παράδειγμα στο Google maps το βάζεις ελληνικά έτσι ώστε να έχεις και οδηγίες στα ελληνικά και το κινητό να είναι στα Αγγλικά. Έχεις πολύ λιγότερες διαφημίσεις σε σχέση με το Android. Σχεδόν ότι εφαρμογή έχω χρειαστεί την έχω βρει και στο Appstore δωρεάν. Παιχνίδια παίζεις χωρίς κανένα κόλλημα. Πραγματικά είναι και άλλα θετικά αλλά δεν μου έρχονται αυτή τη στιγμή θα κάνω διόρθωσεις με τον καιρό.
Αρνητικά:
Η μπαταρία του θα μπορούσε να είναι και καλύτερη εντάξει με βαριά χρήση με το ζόρι βγάζει τη μέρα. Έχοντας ψάξει στο ίντερνετ έχω βρει υπηρεσίες που απρνεργοποιεις και δεν είναι απαραίτητες και βελτιώνει την μπαταρία.
Και Δεύτερο η τιμή του. πραγματικά δεν το πλήρωσα και δεν ξέρω αν θα το πλήρωμα ποτέ αλλά η τιμή του είναι αρκετά υψηλή. Τώρα αν κάποια στιγμή μου κρατήσει μια 5ετια και χρειαστεί να το αλλάξω αν θα ξαναεπαιρνα το αντίστοιχο εκείνης της εποχής? Θα δείξει.
Χρόνια χρήστης flagships της Samsung με τελευταίο το S21 Ultra (πριν με S8, S9, S10+, S20+). Είπα να κάνω την αλλαγή για ένα και μοναδικό λόγο και τελικά επιβεβαιώθηκα. Το lag των android. Εξαιρετικό κινητό το S21 U αλλά κουράστηκα από το lag της κάμερας που κάθε update θα το έφτιαχνε και ποτέ δεν έφτιαξε (μιλώ πάντα για το shutter speed). Ηθελα να τραβηξω φωτογραφίες τα παιδια μου και ποτε μα ποτε δεν είχα ληψη παρά μονο με το Mode που τραβαει συνεχείς λήψεις και βιντεο για λίγα δευτερόλεπτα και μετά διαλέγεις τις καλύτερες. Όμως παιδιά το iOS δεν παίζεται. Ακούγομαι σαν Apple fan boy ποιος εγώ. Το shutter speed του 13 είναι εξωπραγματικό. Πραγματικό πολυβόλο. Το ίδιο και με τον dialer στο S21 (και στο S20+ και στο S10+). Χτυπούσε κλήση και όταν έκλεινες lag πάλι. Στο iOS full responsive. Νομίζεις ότι το S21 είναι γρήγορο (που είναι) και lag free (που δεν είναι) και smooth (που δεν είναι) μέχρι να δεις το iOS. Αν δεν συγκρίνεις μόνος σου και τα δυο κινητα δεν έχεις άποψη όποτε μην με παρεξηγείτε οι Samsung fans. Εξάλλου είναι χαζό να δίνεις 1300 ευρώ για κινητό και να μην δουλεύουν σφαίρα βασικά πράγματα.
Κάμερα από άλλον πλανήτη (όπως και το S21 άλλωστε), στο βίντεο όμως το 13 pro είναι μπροστά (και στις νυχτερινές).
Δύσκολο το iOS? Παράξενο θα έλεγα. Πολλές παραξενιές που ένας χρήστης android δεν ξέρει καν πως υπάρχουν. Είναι αυτές οι παραξενιές του λειτουργικού που οι fan boys καλούν ως «the apple way» για να ξεγελάσουν τον εαυτό τους. Δίνω ως παράδειγμα την αντιγραφή-μεταφορά φωτογραφιών. Μετέφερα 86GB photos and videos με πολύ κόπο.
Βασικό μου παράπονο η έλλειψη ελληνικού λεξικού στην πρόταση προτεινόμενων λέξεων στο keyboard (update: με έσωσε το SwiftKey keyboard). Εξαιρετική από την άλλη η φωνητική αναγνώριση.
Θετικά για μένα ο ήχος των ηχείων καλύτερα από S21. Και βέβαια στη σύνδεση στο αυτοκίνητο μέσω Bluetooth μπορείτε να κάνετε seek στο Spotify και εμφανίζει και το album artwork κάτι που το S21 δεν έκανε. Μιλάω για Bluetooth σύνδεση και όχι car play ή android auto. Ίσως ασήμαντο για κάποιους αλλά για μένα σημαντικό καθώς ακούω dance μουσική με 7 λεπτά και 8 λεπτά tracks και το seeking από την οθόνη του αυτοκινήτου είναι σημαντικό για μένα.
Ποιότητα κλήσεων εξαιρετική και μια διαφορά με το S21 είναι ότι με Cosmote Wi-Fi δεν κάνει διακοπές. Απροβλημάτιστη ποιότητα κλήσης.
Στην αρχή επίσης με παραξένεψε η οθόνη στην αίσθηση. Όταν κάνεις tap πάνω της έχει μια πλαστική αίσθηση. Το συνήθισα βέβαια.
Κάμερα οθόνη μπαταρία τα έχετε ακούσει από άλλους. Ήθελα να σας πω την εμπειρία μου από την σύγκριση. Είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι,δείτε τι σας ταιριάζει. Αυτά από εμένα.
Το τηλέφωνο τα σπάει!Βέβαια δεν μπορώ να είμαι απόλυτα αντικειμενικός μιας και είμαι apple boy!
Γενικά έχω μπεί στο πολύ ομαλό και smooth περιβάλλον της apple εδώ και χρόνια και δεν μπορώ να βγω με τίποτα…Όλες μου οι συσκευές είναι apple και αυτό τις κάνει να συνεργάζονται άψογα.
Όσον αφορά το κινητό δεν μπορώ να πω κάτι αρνητικό.Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι το δυνατό κομμάτι του κινητού.Η μπαταρία με αρκετή χρήση(σερφάρισμα, φωτογραφίες social media) μου βγάζει τη μέρα με ποσοστό 30%!Με μία νορμάλ χρήση τελειώνω τη μέρα γύρω στο 50 %!Βέβαια ξέροντας πλέον τις δυνατότητες του max θα ήθελα αχρείαστο να ναι ένα 20-30% μεγαλύτερο ποσοστό!Και είναι και ο μονος λόγος που ψιλομετάνοιωσα που δεν πήρα το max!Οθόνη εκπληκτική και γενικά σου αφήνει μια τέλεια εμπειρία χρήσης!
Το κινητό όπως έγραψα στην αρχή τα σπάει αλλά όχι ρε παιδιά 1300 ευρώ για κινητό!Είπαμε…Με τόσα λεφτά αγοράζεις ένα mac mini ή ένα macbook air που είναι και υπολογιστής!
Κορυφαίο τηλέφωνο...Σε σχέση με τα επόμενα μοντέλα 14 και 15 pro που είχα στην κατοχή μου δεν έχω δει κάποια έστω και μικρή διαφορά υπέρ των νεότερων μοντέλων σε κάμερα, μπαταρία,και ταχύτητα.... Παράλληλα δουλεύω και το s23ultra το οποίο κερδίζει στο ζουμ της κάμερας στην φωτεινότητα οθόνης στον έντονο ήλιο καθώς και στην ένταση ήχου από τα ηχεία...Σαν σύνολο καλύτερο το Samsung αν συνυπολογίσουμε και τις δυνατότητες που σου δίνει η χρήση της πένας ,σαν λειτουργικό καθώς και στη λήψη βίντεο καλύτερο το iPhone με διαφορά.
Προερχόμενος από το πολύ καλό iphone 12 είχα μια σχετική αγωνία αν θα έβλεπα ουσιαστικές διαφορές. Τελικά υπάρχουν τουλάχιστον τρεις εμφανής. 1. Οθόνη. Αισθητά πιο φωτεινή, πολύ ομαλή η κύλισή της λόγω 120hz και άριστα γραφικά όσο αφορά τα παιχνίδια. Δηλαδή τα 1000nits φωτεινότητα τα βλέπεις. 2. Κάμερες. Πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες. Σοβαρή αναβάθμιση. 3.Μπαταρία. Πάνω από μια ημέρα εύκολα, με χρόνο επί της οθόνης γύρω στις 3 ώρες. Τα ηχεία είναι στο ίδιο επίπεδο νομίζω, ο επεξεργαστής πιο γρήγορος αλλά αν δεν ασχολείται κάποιος με απαιτητικά προγράμματα ή παιχνίδια και ο Α14 είναι άριστος ακόμα. Τέλος εμφανής είναι και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Γενικά πολύ καλό κινητό τηλέφωνο. Έχει τόσες λειτουργίες που καλύπτουν τις ανάγκες σχεδόν όλων των χρηστών. Κατάλληλο μέγεθος για άνετο χειρισμό.
Οθόνη άψογη. Λειτουργικό από τα καλύτερα. Εάν κάποιος/α είναι νέος/α μην το φοβηθεί, μπορεί να το μάθει εύκολα. Φωτογραφίες αλλού επιπέδου.
Χρόνια χρήστης android τηλεφώνων είπα να κάνω το άλμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Απλά δεν ξανά γυρνάω πίσω ! ΤΟΠ!!
Απίστευτο κινητό . Καμερα , Οθόνη , Επεξεργαστής μόνο η μπαταρία το χαλαει αλλά κάπου πρέπει να δίνεις και κάπου να χανεις
176 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠαιδιά το iPhone 13 προ σπάει εύκολα ή όχι;
όπως και όλα τα κινητά Ε και αυτό σπάει, απλά από την στιγμή που θα δώσεις ένα νεφρό για το κινητο αυτο, θα πρέπει να το προσέχεις λίγο παραπάνω:)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με τους ανανεωμένους φακούς και το ισχυρό autofocus, η νέα υπερευρυγώνια κάμερα μπορεί να εστιάσει ως και 2 εκατοστά κοντά στο θέμα. Παράλληλα, το slow motion και το timelapse δείχνουν ακόμη πιο όμορφα.
Το Night Mode έρχεται στις κάμερες Wide και Ultra Wide, δίνοντας την δυνατότητα οι λήψεις με χαμηλό φωτισμό να είναι καλύτερες από ποτέ. Το LiDAR καθιστά δυνατή τη λήψη πορτρέτων νυχτερινής λειτουργίας. Επιπλέον η ευρεία κάμερα δέχεται 2.2x περισσότερο φως, για μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ευκρίνεια μέρα ή νύχτα.
Ο νέος φακός telephoto διαθέτει 3x οπτικό ζουμ, ιδανικό για πορτραίτα και καθαρές φωτογραφίες από μακρινή απόσταση. Για κοντινές εικόνες, το Portrait mode δίνει τη δυνατότητα πειραματισμού με το bokeh και τα εφέ επιπέδου studio.
Χρησιμοποιώντας τη δύναμη της Neural Engine, το Smart HDR 4 κάνει μοναδικές προσαρμογές σε κάθε άτομο που βρίσκεται σε μια φωτογραφία. Ρυθμίζει κατάλληλα την αντίθεση, το φωτισμό και τους τόνους του δέρματος για να κάνει τον καθένα να φαίνεται ακόμη καλύτερος.
Η νέα οθόνη Super Retina XDR με τη λειτουργία ProMotion μπορεί να ανανεωθεί από 10 μέχρι και 120 φορές το δευτερόλεπτο. Προσαρμόζεται σε κάθε περίπτωση, είτε παίζεις ένα παιχνίδι με απαιτητικά γραφικά, είτε απλά σερφάρεις στο ίντερνετ. Επιταχύνει ακόμη κι όταν σκρολάρεις γρήγορα, κάνοντας τα πάντα να μοιάζουν ακόμη πιο φυσικά.
Ο ρυθμός ανανέωσης που φτάνει τα 120Hz, σε συνδυασμό με την απόδοση της νέας GPU 5 πυρήνων στον επεξεργαστή A15 Bionic, κάνουν το παιχνίδι απολαυστικό για τον πιο απαιτητικό gamer.
Το νέο chip της Apple διαθέτει 6 πυρήνες, GPU 5 πυρήνων για 50% πιο γρήγορα γραφικά, προηγμένη επεξεργασία εικόνας, ταχύτατη Neural Engine και ακόμη καλύτερη ασφάλεια για τα προσωπικά στοιχεία, όπως το Face ID, τις επαφές κι άλλα.
Με το MagSafe υπάρχει η υποστήριξη για μαγνητικά αξεσουάρ, ενώ βελτιώνεται η διαδικασία της ασύρματης φόρτισης και επιτρέπει σε φορτιστές MagSafe καθώς και άλλα μαγνητικά αξεσουάρ όπως θήκες να ευθυγραμμίζονται και να συνδέονται εύκολα στο πίσω μέρος του iPhone 13 Pro.
Τώρα μπορείτε να κατεβάσετε τεράστια αρχεία εν κινήσει ή να μεταδώσετε ταινίες HDR υψηλής ποιότητας χωρίς καθυστέρηση με την χρήση της τεχνολογίας 5G. Το iPhone διαθέτει τα περισσότερα bands 5G από οποιοδήποτε smartphone, ώστε να έχετε 5G σε περισσότερα μέρη. Και όλη αυτή η ταχύτητα ανοίγει εκπληκτικές δυνατότητες για το μέλλον των εφαρμογών. Επιπλέον όταν το iPhone σας δεν χρειάζεται ταχύτητες 5G, χρησιμοποιεί αυτόματα LTE για εξοικονόμηση ζωής μπαταρίας.
Η συσκευασία δεν περιλαμβάνει ακουστικά και φορτιστή, αλλά μόνο ένα καλώδιο USB-C σε Lightning για τη φόρτιση του iPhone σας. Αυτό μικραίνει το κουτί, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες συσκευές ανά φορτίο και μείωση της ενέργειας που δαπανάται για τη μεταφορά τους. Επιπλέον, φέτος η Apple αφαίρεσε το πλαστικό περιτύλιγμα της συσκευασίας, αποφεύγοντας τη χρήση 600 τόνων πλαστικού.
Κορυφαίο τηλέφωνο...Σε σχέση με τα επόμενα μοντέλα 14 και 15 pro που είχα στην κατοχή μου δεν έχω δει κάποια έστω και μικρή διαφορά υπέρ των νεότερων μοντέλων σε κάμερα, μπαταρία,και ταχύτητα.... Παράλληλα δουλεύω και το s23ultra το οποίο κερδίζει στο ζουμ της κάμερας στην φωτεινότητα οθόνης στον έντονο ήλιο καθώς και στην ένταση ήχου από τα ηχεία...Σαν σύνολο καλύτερο το Samsung αν συνυπολογίσουμε και τις δυνατότητες που σου δίνει η χρήση της πένας ,σαν λειτουργικό καθώς και στη λήψη βίντεο καλύτερο το iPhone με διαφορά.
Προερχόμενος από το πολύ καλό iphone 12 είχα μια σχετική αγωνία αν θα έβλεπα ουσιαστικές διαφορές. Τελικά υπάρχουν τουλάχιστον τρεις εμφανής. 1. Οθόνη. Αισθητά πιο φωτεινή, πολύ ομαλή η κύλισή της λόγω 120hz και άριστα γραφικά όσο αφορά τα παιχνίδια. Δηλαδή τα 1000nits φωτεινότητα τα βλέπεις. 2. Κάμερες. Πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες. Σοβαρή αναβάθμιση. 3.Μπαταρία. Πάνω από μια ημέρα εύκολα, με χρόνο επί της οθόνης γύρω στις 3 ώρες. Τα ηχεία είναι στο ίδιο επίπεδο νομίζω, ο επεξεργαστής πιο γρήγορος αλλά αν δεν ασχολείται κάποιος με απαιτητικά προγράμματα ή παιχνίδια και ο Α14 είναι άριστος ακόμα. Τέλος εμφανής είναι και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Γενικά πολύ καλό κινητό τηλέφωνο. Έχει τόσες λειτουργίες που καλύπτουν τις ανάγκες σχεδόν όλων των χρηστών. Κατάλληλο μέγεθος για άνετο χειρισμό.
Οθόνη άψογη. Λειτουργικό από τα καλύτερα. Εάν κάποιος/α είναι νέος/α μην το φοβηθεί, μπορεί να το μάθει εύκολα. Φωτογραφίες αλλού επιπέδου.
Χρόνια χρήστης android τηλεφώνων είπα να κάνω το άλμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Απλά δεν ξανά γυρνάω πίσω ! ΤΟΠ!!
Απίστευτο κινητό . Καμερα , Οθόνη , Επεξεργαστής μόνο η μπαταρία το χαλαει αλλά κάπου πρέπει να δίνεις και κάπου να χανεις
εξαιρετικό σε όλα του κάμερα, οθόνη ,ήχος μπαταρία ,ταχύτητα, γρήγορη φόρτιση,gaming αξίζει τα χρήματα του !
Αν μπορούσα θα έβαζα 6 στα 5 αστέρια! Πλέον ξέρω ότι τα 256 gb είναι υπερβολικά μιας που ούτε τα 100 δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη
Εαν κάποιος ασχοληθεί λίγο παραπάνω με το κομμάτι φώτο/βίντεο,θα πάρει απίστευτα απολέσματα μέρα/νύχτα.
γενικότερα για να πάρεις το μέγιστο απο μια φωτογραφική μηχανή,είτε αυτη ειναι compact,είτε dslr,είτε mirorless είτε φωτογραφική τηλεφώνου,θα πρέπει να την μάθεις καλά και βέβαια να ξέρεις να τραβάς φωτογραφίες...εαν δεν ξέρεις,ότι και να πιάσεις στα χέρια σου,σωστή φώτο δεν θα πάρεις ποτέ..!
και κάπως έτσι ξεκινάνε και οι αρνητικές κριτικές παρασύροντας και υποψήφιους αγοραστές χωρίς να υπάρχει σωστή και αντικειμενική άποψη επί του θέματος...
αυτά για τις φώτο του τηλεφώνου που-κακά τα ψέματα-είναι πολύ βασικό κριτήριο για τους περισσότερους,ειδικά όταν φτάνεις σε αυτην την κατηγορία τιμής.
απο κει και πέρα..
το τηλέφωνο πάει σφαίρα σε ότι και να κάνεις..
τα ηχεία και το ακουστικό του,είναι πολύ δυνατά και ποιοτικά..
ο συνομιλητής ακούει άψογα..
η οθόνη του είναι εκπληκτική με ζωντανά χρώματα,απίστετο μαύρο,smooth κίνηση..
επίσης πολύ σημαντικό,είναι οτι η οθόνη είναι ευανάγνωστη ακόμα και με κόντρα ήλιο..!!
η μπαταρία του,με νορμαλ χρήση(υποκειμενικό)θα βγάλει κατά μέσο όρο γύρω στην μιάμιση ημέρα.
εαν παίζεις όλη μέρα παιχνίδια,είσαι facebook,instagram,tiktok,σερφαρεις,φυσικα και θα σου βγάλει οριακά μια μέρα.
αλλά αυτό δεν θεωρείται χρήση,αλλά-προφανώς-κατάχρηση που στην τελική δεν είναι και η κύρια δουλειά ενός κινητού τηλεφώνου.
κατασκευαστικά κορυφαίο-θα το ήθελα λίγο πιο ελαφρύ.
γενικά όποιος θέλει ένα over-all εργαλείο και διαθέτει το πόσο,το πήρε με κλειστά μάτια.
Απλά ξανά πισω στα samsung απογοήτευση το συγκεκριμένο κινητό! ΔΕΝ αξίζει τα χρήματά του με τίποτα! Η μπαταρία του δεν βγάζει τη μέρα! Παιδιά όσοι το αγοράσατε παραδεχθείτε οτι δεν ανταποκρίνεται στην φήμη του. Τουλάχιστον ας πούμε στους μελλοντικούς αγοραστές να κρατάνε μικρό καλάθι.
Η συσκευή είναι κορυφή από όλες τις απόψεις …καμερα,οθόνη και επεξεργαστής άψογα. θεωρώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για μετάβαση στο 14..15 και βλέπουμε ! To sierra blue απίστευτο χρώμα ..
Μπορει να εχω το κινητο 3 μερες αλλα εχω να πω οτι ειναι ενα διαμαντι. Τι να πω για αυτο το κινητο η μπαταρια; η καμερα; η αναλυση οθονης; οι φωτο και τα βιντεο; ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ προσωπικα εμενα με τη χρηση που κανω social κυριως η μπαταρια κραταει ανετα 1 ημερα και παραπανω!! Μπορει να ειναι λιγο ακριβω αλλα θεωρω αξιζει φουλλλ τα χρηματα του!! Σας το προτεινωω χωρις φοβο!!!!!!!
Εκπληκτικό τηλέφωνο! Βγάζει απίστευτες φωτογραφίες και βίντεο μέρα και νύχτα. Πολύ ωραία ποιότητα ήχου. Τα μόνα μειονεκτήματα του αν το συγκρίνω με το προηγούμενο τηλέφωνο μου (huawei p40 pro), είναι η μπαταρία που κρατάει πολύ λιγότερο (μπορεί να μη βγάλει τη μέρα με συνεχή χρήση) και το οπτικό zoom. Που στο άλλο τηλέφωνο ήταν ασύγκριτο με ότι έχω δει. Κατά τα αλλά εξαιρετική επιλογή τηλεφώνου, ειδικά για χρήστες που τους ενδιαφέρει η φωτογραφία και το βίντεο.
Είναι εκπληκτικό!!! Η κάμερα του είναι εξαιρετική και επειδή κυρίως μ ενδιαφέρει για το βίντεο, είμαι άκρως ευχαριστημένη!! Ήμουν από Android όλη μου τη ζωή και δεν νομίζω πως θα γυρίσω πίσω
Ξέφυγαν τα κινητά! Παρά πολλά τα λεφτά και νομίζω ότι κανένα δε θα μας τα δώσει πίσω! Από 12 πήγα σε 13 προ και δεν είμαι σίγουρος αν έκανα καλά! Το κινητό τα σπάει μην παρεξηγηθώ αλλά οι διάφορες με το 12αρι μου δεν είναι αισθητές στην καθημερινότητα! Έχει χειρότερη διάρκεια μπαταρίας από το 12αρι αν και παίζουν ρόλο τα 120hz που δεν βλέπω συχνά! εξωτερικά είναι τραγικά πιο όμορφο από το 12 που νόμιζα ότι κάποιος το έβαψε με μπογιά…
Πρώτον κανένα κινητό δεν αξίζει αυτά τα χρήματα! Το κινητό το αγόρασα για τη σύζυγο με τιμολόγιο και εκπτωτική κάρτα στα 850€ οπότε δε με πόνεσε.... Σαν κάτοχοι samsung (εγώ ακόμη) έχω να πω ότι με την πρώτη ματιά το ερωτεύτηκε, τρομερή ποιότητα κατασκευής, στιβαρό, πολυτελές (το gold). Το λογισμικό το έμαθε σε μια εβδομάδα, τρομερή macro λήψη, φυσικά χρώματα και πολύ καλό night mode. Σε οθόνη υστερεί σε φωτεινότητα με την αντίστοιχη samsung, ο ήχος σε πολύ καλό επίπεδο, σε ταχύτητα άπιαστο και σε διαχείριση μπαταρίας ότι καλύτερο έχω δει σε κινητό με αυτή τη χωρητικότητα! Τέλος σε βίντεο θεωρώ ότι βασιλιάς παραμένει η samsung. Το s22 ultra το χτυπάει στα ίσα, αλλά πλέον σε χρήματα 1000€+ νομίζω ότι αποτελεί μονόδρομο καθώς το μήλο διατηρεί και την αξία του. Σε αυτό έβαλε το χεράκι της και η samsung που συνεχίζει να ζητάει 900 για κινητό με πλαστική πλάτη (s22) .
πολύ λόγος για I phone και δυστυχώς τη πάτησα.. από samsung note 20 ultra εκανα το λάθος κ δοκίμασα iphone. θα πω απλά ότι είναι αστείο σε θέμα κάμερας αστείο σε θέμα βίντεο κ οθόνης να το συγκρίνεις με ένα από τα καλύτερα android της αγοράς. είναι απλά ενα καλό τηλέφωνο για όσους δεν έχουν κόλλημα με iphone και βλέπουν αντικειμενικά δεν αξίζει τα χρήματα του ουτε για αστείο.. ίσως η μπαταρία να είναι λίγο καλύτερη κατά τα άλλα πληρώνεις το δαγκωμένο μήλο για να λες ότι έχεις και εσύ ένα δαγκωμένο μηλο και τίποτα άλλο. το μετάνιωσα οικτρά
λοιπον παιδες πολυ καλο το κινητο
προερχομαι απο παραπολλα android και αυτο που εχω να πω ειναι πως το ios ειναι το πιο περιπλοκο λογισμικο που υπαρχει αλλα συνηθιζεται και δεν θα σταθω εκει
ΚΑΜΕΡΕΣ:
-πολυ καλη λεπτομερεια και πολυ γρηγορη επεξεργασια στο night mode και πολυ εξυπνο AI
-εκει που χανει ειναι το ζουμ πολυ μετριο..πρηγουμενο κινητο ηταν το mate 30 pro και ειχε καλυτερο ζουμ..γενικα ο φακος x3 ειναι αχρηστος αλλα προσωπικα δεν δινω δεκαρα για το ζουμ οποτε απλα το ανααφερω..εχει πραγματικα το καλυτερο macro (ουσιαστικα ultra wide)
-φυσικα το καλυτερο βιντεο αλλά και οι εφαρμογες συνεργαζονται αψογα με τη καμερα
ΟΘΟΝΗ: θεωρω λαθος να βαλουν 2κ οθονη σε 6.1 ιντσες! κραταει καλα μεσα στη μερα αλλα οχι κατι τουμπανο αλλά ουτε κατι μετριο..ειναι μια καλη μπαταρια αυτο θα πω μονο ..φυσικα αν θες τη καλυτερη αυτονομια πας στο max ..εχει πολυ καλα χρωματα και κυριως φυσικα
ΗΧΟΣ: εχει παραπολυ καλο ηχο παιδια !
πολυ καλο σχεδιασμο και πολυ καλη κατασκευη
σιγουρα αξιζει σαν αγορα αλλα προσωπικα θα το πουλησω για να παρω το max
Κάτοχος όλων των iPhone που έχουν βγει μπορώ να πω ότι στο μόνο που έχει (θεμα) σαν ΚΙΝΗΤΟ είναι στις κλήσεις τόσο αυτο όσο και το 12 pro max που είχα πριν και στο 11αρι.το δουλεύω δικαρτο με φυσική κάρτα της Vodafone (εταιρικό)και esim της cosmote,αργεί πολύ να βγάλει γραμμή,που;στο κέντρο της Αθήνας που εργάζομαι μετακινουμενος συνέχεια,επίσης χάνεται το σήμα και δεν με ακούνε και δεν τους ακούω!το εξακρίβωσα αλλάζοντας μάρκα τηλεφώνου επίσης ναυαρχίδας ότι σε αυτο δεν έχω τέτοια προβλήματα!απο το iPhone 11 και μετά βλέπω ότι προέκυψε αυτο το θέμα και δεν το λεει κανενας ομως,και τα δουλεύω τα τηλέφωνα σε φουλ χρήση.σε ολα τα αλλά όμως δεν συγκρίνεται βεβαια η apple διότι όπως προείπα είμαι χρήστης apple σε ολα της.iPad,Apple TV,Mac mini,airpod.αυτο για να μην σκεφτει κάποιος και πει οτι είμαι Apple hater κτλ.
Μετάβαση από iphone 7.
Το κινητό είναι καταπληκτικό. Δεν έχει ελάττωμα. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι από άλλο πλανήτη (ειδικά για εμένα που έρχομαι από παλιό κινητό) ενώ η μπαταρία με έχει εντυπωσιάσει.
Τα λεφτά του δεν τα κάνει όπως και κανένα κινητό αυτής της τιμής. Εγώ είχα οφειλόμενα ποσά και μου τα ξεπλήρωσαν με αυτό το κινητό ειδάλλως με τίποτα δε θα έδινα πάνω από 600-700 για ένα κινητό.
Αφού το πήρα όμως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και λογικά καλυμμένος για τα επόμενα 5-6 χρόνια. (χρήστης iphone 4 για 5,5 χρόνια και iphone 7 για 5,5 χρόνια ξανά. Και τα 2 όταν τα άφησα δούλευαν τέλεια και ακόμα δουλεύουν - ναι, μέχρι και το 4άρι το έχει η κόρη μου και παίζει παιχνιδάκια).
Το κινητό πραγματικά είναι κορυφαίο..
Τρομερή διάρκεια μπαταρίας απίστευτες φωτογραφίες και με ένα επιτέλους ios που καλύπτει και τους πιο απαιτητικούς...
Προερχόμενος από Android συσκευές μπορώ να πω ότι είμαι πολύ σκληρός με το iPhone και πολύ απαιτητικός θα έλεγα πως ότι τελικά η συσκευή με έχει γοητευσει και τελικά άξιζε με το παραπάνω η μετάβαση...
7:30 ώρες sot δεν έχω ξαναδεί ποτέ σε καμία συσκευή που είχα ως τώρα....
Πολλά μπράβο στο μήλο που με αυτούς τους νέους επεξεργαστές άφησε τους άλλους αρκετά πίσω...
Καταπληκτικό κινητό. Κανένα παράπονο σε κάποιον τομεα. Πολύ καλες φωτό, απίστευτο βίντεο. Πολυ smooth στον χειρισμό, εναλλαγές εικονων και εφαρμογων. Ίσως μια θύρα type-c να ήθελα μονο.
Top device!
Coming from Android and being impressed by the models of the Huawei P pro series, I immediately noticed the difference (I won't mention Samsung as they are far inferior and more expensive than Huawei).
I quickly adapted to the iOS software, which I noticed has improved significantly compared to the previous models I used years ago. Many options and unlimited capabilities that make the user feel satisfied with their investment.
Construction, design, sound, screen, battery, photos, videos, capabilities, TOP!
Photos and videos simply don't exist for other mobile devices. Just the fact that professional photographers use this specific device with a gimbal for video is enough!
The only thing that challenges me, but I'm getting used to it by making people laugh with my messages, is the keyboard that has a slightly different auto correction method compared to Android.
Προερχόμενος από iPhone 12 Pro Max η διάφορες είναι μηδαμινές. Το προηγούμενο μοντέλο αν και βέβαια το Μax είχε καλύτερη μπαταρία,το συγκεκριμένο έχει πολύ μικρές διάφορες στην κάμερα. Δεν θεωρώ ότι άξιζε τόσο η αλλαγή για αυτές τις διάφορες που έχουν.
Σημείωση: τώρα το καλοκαίρι στην παραλία έχω προσέξει ότι πέφτει η φωτεινότητα του με αποτέλεσμα να μην βλέπεις σχεδόν καθόλου την οθονη (κυρίως όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία του )
Βαθμολογείται σε αναλογία με την υψηλή του τιμή.
Ο μόνος λόγος που αγόρασα το 13pro την ίδια μέρα που κυκλοφόρησε, και γενικότερα ο μόνος λόγος που εδώ και ενάμιση χρόνο έφυγα οριστικά από το android, είναι το θέμα "Privacy" και "Data protection". Δυστυχώς, είναι ένα θέμα που ο περισσότερος κόσμος/κυβερνήσεις/κράτη δεν έχουν δείξει ακόμα την πρέπουσα προσοχή και αμελούν το γεγονός ότι τα περισσότερα android τηλέφωνα έχουν πάψει να το σέβονται όταν έρχονται με (καλά κρυμμένες για το μέσο χρήστη) προεγκατεστημένες εφαρμογές, τις οποίες ούτε μπορείς να διαγράψεις, ούτε να περιορίσεις τα πλήρη δικαιώματά τους και που ουσιαστικά σου κάνουν τρακ όλες τις κινήσεις και τα αρχεία σου στο κινητό. Δεν νοείται (στο android) να συζητάς κάτι έχοντας το κινητό δίπλα σου και μετά να βομβαρδίζεσαι με αντίστοιχες διαφημίσεις, παρόλο που το δικαίωμα "μικροφώνου" πχ είναι απενεργοποιημένο. Δε νοείται (στο android πάλι) να περιορίζεις το δικαίωμα τοποθεσίας λόγου χάρη στις εφαρμογές, και παρόλα ανοίγοντας μια εφαμοργή να βλέπεις sponsored ad διαφήμιση με τοποθεσία την πόλη που ζεις. Αφού έχεις περιορίσει το δικαιώμα τοποθεσίας σε μία εφαρμογή στο android, τότε πως γίνεται η εφαρμογή να βγάζει διαφήμιση με τοποθεσία την πόλη σου! Όλοι αυτοί οι λόγοι ήταν οι μόνοι για τους οποίους άφησα το android κάνοντας τη μετάβαση στο iOS.
Το iPhone 13 Pro λοιπόν (αλλά και γενικότερα το ios ως λογισμικό σύστημα) λύνει όλα αυτά τα προβλήματα που μου χαλούσαν προσωπικά την εμπειρία χρήσης. Αντιθέτως, το iOS αφήνει τον ίδιον το χρήστη να επιλέξει τι επιθυμεί να γίνεται τρακ και τι όχι και από ποιες εφαρμογές με τη μόνη διαφορά ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ παραχωρούνται ή όχι τα δικαιώματα που επιθυμεί ο χρήστης (κι όχι εικονικά).
Παρόλα αυτά το 13 Pro για τη δική μου εμπειρία χρήσης, έχει κάποια πολύ άκυρα σφάλματα που είναι και ο λόγος που το βαθμολογώ με τρία αστεράκια:
- Μπαταρία είτε με φουλ χρήση είτε με ελάχιστη, το βράδυ θα θέλει φόρτιση
- Δεν έχει δαχτυλικό αποτύπωμα. Δεν μπορεί η apple να σου λέει ή face detection (βγάζε-βάζε μάσκα με την πανδημία στα μέσα) ή αλλιώς επέλεξε το παλαιολιθικό και χρονοβόρο "pattern/numeric κωδικό" ως μέθοδο κλειδώματος. Δεν βρίσκω κανέναν ουσιαστικό λόγο να καταργεί σε όλες τις συσκευές της το δαχτυλικό αποτύπωμα έναντι του face detection εκτός κι αν έχουν άλλα σχέδια στο μέλλον και απλά στρώνουν το δρόμο για νέες τεχνολογίες που έρχονται.
- Δεν υπάρχει ανεξάρτηση θύρα ακουστικών και άρα όταν η συσκευή πρέπει να φορτίζει να μην μπορώ να χρησιμοποιώ τα ενσύρματα ακουστικά μου. Δυστυχώς, τα ασύρματα ακουστικά για εμένα δεν αποτελούν λύση, διότι πολύ απλά με κουράζει να ξεμένουν από μπαταρία όταν τα χρειάζομαι ή να προσέχω να μην χάσω κανένα και γενικότερα να μπαίνω στη λογική ότι πρέπει να τα φορτίζω. Γιαυτό λοιπόν ενσύρματα και πάλι ενσύρματα για εμένα προσωπικά, αλλά δυστυχώς το 13 pro δεν έχει ανεξάρτητη θύρα.
- Η συσκευή δεν περιέχει φορτιστή και ακουστικά. Εφόσον το θέμα έχει πλασαριστεί ως "οικολογικό/περιβαλλοντικό", τότε με κάθε αγορά νέας συσκευής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να δίνεται το δικαίωμα στον αγοραστή εάν επιθυμεί ή όχι να λάβει ΔΩΡΕΑΝ ένα φορτιστή! Κι όχι να του λες "εάν χρειάζεστε φορτιστή είναι διαθέσιμος προς αγορά στην ιστοσελίδα της Apple", διότι για εμένα αυτό μεταφράζετε σε αισχροκέρδια κι όχι περιβαλλοντική συνείδηση. Η κυβέρνηση της Βραζιλίας (ή του Μεξιμού αν δεν κάνω λάθος) υποχρέωσε όλες τις εταιρίες να πουλάνε τις συσκευές τους μαζί με φορτιστή ή να τον δίνουν δωρεάν κατά την αγορά εφόσον το επιθυμεί ο καταναλωτής - μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες.
- Design, βάρος, μέγεθος συσκευής, όλα αυτά αυτομάτως παραπέμπουν σε μία premium όμορφη συσκευή, αλλά ειλικρινά το μεταλλικό πλαίσιο γύρω γύρω από τη συσκευή είναι "δαχτυλομαγνήτης" - λερώνει και δείχνει χάλια σε χρόνο μηδέν χωρίς θήκη. Επίσης το κρύσταλλο (ή ότι υλικό είναι τέλος πάντων) γύρω από τις κάμερες, μαγνητίζει και συσσωρεύει σκόνη μονίμως.
-Και τώρα το κομμάτι της κάμερας, που είναι και από τα λίγα που με ενδιαφέρουν έντονα σε μία συσκευή.. Να πω ότι το βίντεο είναι άριστο, αλλά οι φωτογραφίες έχουν θέμα. Δίπλα-δίπλα με το iphone 11 (σκέτο 11, όχι 11pro) οι φωτογραφίες του 11 είναι πολύ πιο "καθαρές" με περισσότερη λεπτομέρεια και οξύτητα. Αντιθέτως στο 13pro έχουν μία θολούρα. Η διαφορά είναι εμφανέσταση κι όχι αμελητέα. Αν το googlaρετε λίγο θα δείτε ότι είναι κοινό θέμα, και δεν συμβαίνει μόνο με τη δική μου συσκευή. Τα χρώματα ωστόσο και γενικά το πως γίνονται rendering σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας (πχ lightroom) είναι κορυφή.
Επίσης, έχω παρατηρήσει προβλήματα στην εστίαση ορισμένες φορές. Η εναλλαγή από φακό σε φακό γίνεται μέσω λογισμικού και αυτό κάποιες φορές δημιουργεί θέματα. Πχ μπορεί να έχεις κλειδώσει "πλάνο" και αυτόματα να σου κάνει εναλλαγή στον υπερευρυγώνιο φακό, αλλάζοντας σου έτσι ελαφρώς τη γωνία λήψης (άρα το πλάνο σου).
Το άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν εστιάσεις κοντά και τότε απότομα στρέψεις την κάμερα στο "απειρο" μπορεί να μην εστιάσει ή να πάρει χρόνο μέχρι να εστιάσει. Όλα αυτά μόνο στη φωτογραφία.
Επίσης η παραμόρφωση φακού (camera calibration) είναι χάλια για την κατηγορία του. Ένα παλιο 7plus που είχα, ήταν κλάσεις ανώτερο σ αυτό μέχρι που έκανα αναβάθμιση σε ios 15 από 14, και η ποιότητα στις φωτογραφίες πήγε περίπατο οπότε και το πούλησα). Θα μπορούσα να το υπεραναλύσω στο κομμάτι της φωτογραφείας, αλλά εν ολίγοις το περίμενα πολύ καλύτερο από ότι είναι. Παρόλα αυτά ένας απλός μέσος χρήστης ίσως να μην αντιληφθεί και τίποτα από αυτά που λέω.
Ήχος, ποιότητα κλήσεων (μικρόφωνο-ακουστικό) εννοείται είναι κρύσταλλο (άλλο ένα κριτήριο που κοιτάω γενικά σε μία συσκεύή). Παιχνίδια δεν παίζω αλλά το κινητό είναι ταχύτατο. Να σημειώσω ότι από την πρώτη μέρα που το έχω, κόλλησε και έκανε restart μόνο μία φορά στην εφαρμογή της κάμερας. Θεωρώ αυτά θα λυθηκαν με τα update που ακολούθησαν.
Το αν αξίζει ή όχι, ας το αποφασίσει κάποιος αναλόγως τις απαιτήσεις του και τη χρήση που κάνει.
Αν μπορούσα πάντως να πάω το χρόνο πίσω, μάλλον θα αγόραζα το 12 απλό (όχι το pro) - καθώς θεωρώ πως δεν αξίζει τη διαφορά τιμής.
Κάτοχος iPhone από το θρυλικό 4s , μετά σε 6s και ύστερα από 7 χρόνια είπανε κάνω την υπέρβαση για το 13 pro. Το τηλέφωνο είναι κόσμημα , απίστευτη φωτογραφία που θα ζήλευαν ποιοτικές φωτογραφικές μηχανές, Εκπληκτικό στερεοφωνικός ήχος από τα ηχεία του κινητού, φοβερή ανάλυση οθόνης, απίστευτα γρήγορο και μπαταρία πολύ καλή, είμαι όλη την ημέρα με Φούλ τηλέφωνα , mail, λόγω δουλειάς , και αρκετά social και στο τέλος της ημέρας είμαι 30% μπαταρία . Επέλεξα την συσκευή με τα 256gb για περισσότερο χώρο. Η αλήθεια είναι ότι τα 1.379€ είναι αρκετά για ένα τηλέφωνο , αλλά αν δουλεύεις με αυτό , σε βάθος χρόνου κανείς απόσβεση των χρημάτων και έχεις ένα τηλέφωνο για τουλάχιστον 5-6 χρόνια.
Επίσης μην ξεχνάμε και ένα από τα σημαντικότερο πράγματα του iOS, είναι ένα ασφαλές λογισμικό που δεν έχεις φόβο από ιούς και έχεις το κεφαλή σου ήσυχο .
Μετάβαση στο IOS για πρώτη φορά. Το τηλέφωνο είναι πραγματικό αριστούργημα, δουλεύω διαρκώς εφαρμογές διαχείρισης έργων και εφαρμογές τηλεδιάσκεψης, δεν κολλάει πουθενά. Κάμερα φοβερή, ηχεία απίστευτα, το multi-tasking έχει αποκτήσει νέο νόημα με αυτό το κινητό. Δυστυχώς με παίδεψε πολύ η εφαρμογή Android to IOS, επειδή είχα 4 google λογαριασμούς στο παλιό τηλέφωνο κολλούσε και τελικά δεν μετέφερε φωτό και εφαρμογές και επιπλέον αντέγραψε κάθε επαφή 4 φορές στο Iphone! Με λίγο παίδεμα τα κατάφερα και πέρασα τα πάντα στο νέο κόσμημα, η μόνη εφαρμογή που δεν μπόρεσα να καταφέρω ήταν μια για το ψηφιακό πιστοποιητικό της υπογραφής μου. Έκανα νέο πιστοποιητικό και όλα πλέον καλά. Bye Bye android!
Το τηλέφωνο είναι φοβερό απ όλες τις απόψεις!
Το έχω 2 μήνες και είμαι ικανοποιημένος σε όλους τους τομείς!
Το προηγούμενο μου τηλέφωνο ήταν το 11 pro max.
Έχω δει μεγάλη βελτίωση στις φωτογραφίες, στο video, στον ήχο και στην οθόνη!
Λόγω βάρους και επειδή αυξήθηκε ελαφρώς και το πάχος της συσκευής, πήγα στο pro και όχι στο pro max και προσαρμόστηκα εύκολα στο μέγεθος της οθόνης!
Είναι το πιο εύχρηστο κινητό που είχα ποτέ.
Λοιπόν χρόνια χρήστης Android με custom Roms, root, αγορασμένες εφαρμογές σε Android για root και μη root. Κέρδισα το IPhone 13 Pro 128 από διαγωνισμό στο Instagram. Με λίγα λόγια δεν είχα σκοπό ποτέ να έδινα τόσα λεφτά για κινητό το πολύ μέχρι 350 ευρώ. Ύστερα από μια εβδομάδα χρήσης το μόνο που μπορώ να πω για το IPhone είναι ότι είναι μια λέξη "Φανταστικό!!".
Θετικά:
Η κάμερα του σε κάνει να θες να τραβάς φωτογραφίες από εκεί που δεν τραβουσα ποτέ. Τα χρώματα της οθόνης? Η ανάλυση της κάμερας πραγματικά αισθάνομαι λες και είναι πραγματικά όταν τα βλέπω. Ταχύτητα κινητού δεν κολλάει πουθενά ούτε lag ούτε τίποτα. Αυτό που θες να κάνεις το κάνεις απευθείας. Η μετάβαση από Google contacts έγινε αμέσως αφού έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις τον λογαριασμό Google στις επαφές. Επειδή μου αρέσει να έχω το Interface όλων των κινητών μου στα Αγγλικά μου άρεσε που έχεις τη δυνατότητα να διαλέγεις εσύ στις περισσότερες εφαρμογές τι γλώσσα να είναι όπως παράδειγμα στο Google maps το βάζεις ελληνικά έτσι ώστε να έχεις και οδηγίες στα ελληνικά και το κινητό να είναι στα Αγγλικά. Έχεις πολύ λιγότερες διαφημίσεις σε σχέση με το Android. Σχεδόν ότι εφαρμογή έχω χρειαστεί την έχω βρει και στο Appstore δωρεάν. Παιχνίδια παίζεις χωρίς κανένα κόλλημα. Πραγματικά είναι και άλλα θετικά αλλά δεν μου έρχονται αυτή τη στιγμή θα κάνω διόρθωσεις με τον καιρό.
Αρνητικά:
Η μπαταρία του θα μπορούσε να είναι και καλύτερη εντάξει με βαριά χρήση με το ζόρι βγάζει τη μέρα. Έχοντας ψάξει στο ίντερνετ έχω βρει υπηρεσίες που απρνεργοποιεις και δεν είναι απαραίτητες και βελτιώνει την μπαταρία.
Και Δεύτερο η τιμή του. πραγματικά δεν το πλήρωσα και δεν ξέρω αν θα το πλήρωμα ποτέ αλλά η τιμή του είναι αρκετά υψηλή. Τώρα αν κάποια στιγμή μου κρατήσει μια 5ετια και χρειαστεί να το αλλάξω αν θα ξαναεπαιρνα το αντίστοιχο εκείνης της εποχής? Θα δείξει.
Χρόνια χρήστης flagships της Samsung με τελευταίο το S21 Ultra (πριν με S8, S9, S10+, S20+). Είπα να κάνω την αλλαγή για ένα και μοναδικό λόγο και τελικά επιβεβαιώθηκα. Το lag των android. Εξαιρετικό κινητό το S21 U αλλά κουράστηκα από το lag της κάμερας που κάθε update θα το έφτιαχνε και ποτέ δεν έφτιαξε (μιλώ πάντα για το shutter speed). Ηθελα να τραβηξω φωτογραφίες τα παιδια μου και ποτε μα ποτε δεν είχα ληψη παρά μονο με το Mode που τραβαει συνεχείς λήψεις και βιντεο για λίγα δευτερόλεπτα και μετά διαλέγεις τις καλύτερες. Όμως παιδιά το iOS δεν παίζεται. Ακούγομαι σαν Apple fan boy ποιος εγώ. Το shutter speed του 13 είναι εξωπραγματικό. Πραγματικό πολυβόλο. Το ίδιο και με τον dialer στο S21 (και στο S20+ και στο S10+). Χτυπούσε κλήση και όταν έκλεινες lag πάλι. Στο iOS full responsive. Νομίζεις ότι το S21 είναι γρήγορο (που είναι) και lag free (που δεν είναι) και smooth (που δεν είναι) μέχρι να δεις το iOS. Αν δεν συγκρίνεις μόνος σου και τα δυο κινητα δεν έχεις άποψη όποτε μην με παρεξηγείτε οι Samsung fans. Εξάλλου είναι χαζό να δίνεις 1300 ευρώ για κινητό και να μην δουλεύουν σφαίρα βασικά πράγματα.
Κάμερα από άλλον πλανήτη (όπως και το S21 άλλωστε), στο βίντεο όμως το 13 pro είναι μπροστά (και στις νυχτερινές).
Δύσκολο το iOS? Παράξενο θα έλεγα. Πολλές παραξενιές που ένας χρήστης android δεν ξέρει καν πως υπάρχουν. Είναι αυτές οι παραξενιές του λειτουργικού που οι fan boys καλούν ως «the apple way» για να ξεγελάσουν τον εαυτό τους. Δίνω ως παράδειγμα την αντιγραφή-μεταφορά φωτογραφιών. Μετέφερα 86GB photos and videos με πολύ κόπο.
Βασικό μου παράπονο η έλλειψη ελληνικού λεξικού στην πρόταση προτεινόμενων λέξεων στο keyboard (update: με έσωσε το SwiftKey keyboard). Εξαιρετική από την άλλη η φωνητική αναγνώριση.
Θετικά για μένα ο ήχος των ηχείων καλύτερα από S21. Και βέβαια στη σύνδεση στο αυτοκίνητο μέσω Bluetooth μπορείτε να κάνετε seek στο Spotify και εμφανίζει και το album artwork κάτι που το S21 δεν έκανε. Μιλάω για Bluetooth σύνδεση και όχι car play ή android auto. Ίσως ασήμαντο για κάποιους αλλά για μένα σημαντικό καθώς ακούω dance μουσική με 7 λεπτά και 8 λεπτά tracks και το seeking από την οθόνη του αυτοκινήτου είναι σημαντικό για μένα.
Ποιότητα κλήσεων εξαιρετική και μια διαφορά με το S21 είναι ότι με Cosmote Wi-Fi δεν κάνει διακοπές. Απροβλημάτιστη ποιότητα κλήσης.
Στην αρχή επίσης με παραξένεψε η οθόνη στην αίσθηση. Όταν κάνεις tap πάνω της έχει μια πλαστική αίσθηση. Το συνήθισα βέβαια.
Κάμερα οθόνη μπαταρία τα έχετε ακούσει από άλλους. Ήθελα να σας πω την εμπειρία μου από την σύγκριση. Είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι,δείτε τι σας ταιριάζει. Αυτά από εμένα.
Το τηλέφωνο τα σπάει!Βέβαια δεν μπορώ να είμαι απόλυτα αντικειμενικός μιας και είμαι apple boy!
Γενικά έχω μπεί στο πολύ ομαλό και smooth περιβάλλον της apple εδώ και χρόνια και δεν μπορώ να βγω με τίποτα…Όλες μου οι συσκευές είναι apple και αυτό τις κάνει να συνεργάζονται άψογα.
Όσον αφορά το κινητό δεν μπορώ να πω κάτι αρνητικό.Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι το δυνατό κομμάτι του κινητού.Η μπαταρία με αρκετή χρήση(σερφάρισμα, φωτογραφίες social media) μου βγάζει τη μέρα με ποσοστό 30%!Με μία νορμάλ χρήση τελειώνω τη μέρα γύρω στο 50 %!Βέβαια ξέροντας πλέον τις δυνατότητες του max θα ήθελα αχρείαστο να ναι ένα 20-30% μεγαλύτερο ποσοστό!Και είναι και ο μονος λόγος που ψιλομετάνοιωσα που δεν πήρα το max!Οθόνη εκπληκτική και γενικά σου αφήνει μια τέλεια εμπειρία χρήσης!
Το κινητό όπως έγραψα στην αρχή τα σπάει αλλά όχι ρε παιδιά 1300 ευρώ για κινητό!Είπαμε…Με τόσα λεφτά αγοράζεις ένα mac mini ή ένα macbook air που είναι και υπολογιστής!
Κορυφαίο τηλέφωνο...Σε σχέση με τα επόμενα μοντέλα 14 και 15 pro που είχα στην κατοχή μου δεν έχω δει κάποια έστω και μικρή διαφορά υπέρ των νεότερων μοντέλων σε κάμερα, μπαταρία,και ταχύτητα.... Παράλληλα δουλεύω και το s23ultra το οποίο κερδίζει στο ζουμ της κάμερας στην φωτεινότητα οθόνης στον έντονο ήλιο καθώς και στην ένταση ήχου από τα ηχεία...Σαν σύνολο καλύτερο το Samsung αν συνυπολογίσουμε και τις δυνατότητες που σου δίνει η χρήση της πένας ,σαν λειτουργικό καθώς και στη λήψη βίντεο καλύτερο το iPhone με διαφορά.
Προερχόμενος από το πολύ καλό iphone 12 είχα μια σχετική αγωνία αν θα έβλεπα ουσιαστικές διαφορές. Τελικά υπάρχουν τουλάχιστον τρεις εμφανής. 1. Οθόνη. Αισθητά πιο φωτεινή, πολύ ομαλή η κύλισή της λόγω 120hz και άριστα γραφικά όσο αφορά τα παιχνίδια. Δηλαδή τα 1000nits φωτεινότητα τα βλέπεις. 2. Κάμερες. Πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες. Σοβαρή αναβάθμιση. 3.Μπαταρία. Πάνω από μια ημέρα εύκολα, με χρόνο επί της οθόνης γύρω στις 3 ώρες. Τα ηχεία είναι στο ίδιο επίπεδο νομίζω, ο επεξεργαστής πιο γρήγορος αλλά αν δεν ασχολείται κάποιος με απαιτητικά προγράμματα ή παιχνίδια και ο Α14 είναι άριστος ακόμα. Τέλος εμφανής είναι και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Γενικά πολύ καλό κινητό τηλέφωνο. Έχει τόσες λειτουργίες που καλύπτουν τις ανάγκες σχεδόν όλων των χρηστών. Κατάλληλο μέγεθος για άνετο χειρισμό.
Οθόνη άψογη. Λειτουργικό από τα καλύτερα. Εάν κάποιος/α είναι νέος/α μην το φοβηθεί, μπορεί να το μάθει εύκολα. Φωτογραφίες αλλού επιπέδου.
Χρόνια χρήστης android τηλεφώνων είπα να κάνω το άλμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Απλά δεν ξανά γυρνάω πίσω ! ΤΟΠ!!
Απίστευτο κινητό . Καμερα , Οθόνη , Επεξεργαστής μόνο η μπαταρία το χαλαει αλλά κάπου πρέπει να δίνεις και κάπου να χανεις