USB Adapters Δικτύου

TP-LINK TL-WN722N Αντάπτορας Δικτύου USB με Ασύρματη Σύνδεση Wi-Fi 150Mbps και Αποσπώμενη Κεραία (Πρότυπο v1)

Προσφέρει στον υπολογιστή σας πρόσβαση στο Wi-Fi μέσω της θύρας USB.

Προσφέρει στον υπολογιστή σας πρόσβαση στο Wi-Fi μέσω της θύρας USB.

14 90
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Multishop
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Networking & Wi-Fi Solutions στη σελίδα του Multishop
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Προσφέρει στον υπολογιστή σας πρόσβαση στο Wi-Fi μέσω της θύρας USB.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Πρότυπα Δικτύωσης
IEEE 802.11 b/g/n
Ρυθμός Μεταφοράς Δεδομένων
150 Mbps

Συνδεσιμότητα

Σύνδεση
Ασύρματη
Κεραία
Αποσπώμενη
USB-C
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (67)

Αξιολογήσεις

  1. 26
  2. 16
  3. 10
  4. 5
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα
  • Εμβέλεια
  • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
  • Stathis193
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Eνώ το μαγαζί την αναφέρει ως v1 που παραπέμπει σε AR9271 Tελικά ο αντάπτορας είναι ο RTL8188EUS δηλαδή v2/v3 κρίμα!! δε ξέρουν τι πουλάνε?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hlias124st

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ εύκολο στην σύνδεση. ένα κουμπί πατάς στο ρούτερ και ένα στον ανταπτορα. πολύ καλό και σε ταχύτητα μέχρι 150mbps

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω από το 2010 και σήμερα παρέδωσε πνεύμα πολύ καλό κάνει την δουλειά !!!
    Θα το ξανά πάρω στην ποιο νέα έκδοση !!!

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κατεβάζεις τους οδηγούς για Win8 και μέσα από τη διαχείριση συσκευών τους εγκαθιστάς και δουλεύει ρολόι σε Win10!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spk78
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο αν είναι η έκδοση 1 όντως, ΔΕΝ έχει driver windows 10/11 απο τον κατασκευαστή ούτε και τα Win κατεβάζουν δικό τους, όμως o driver win 8 λειτουργάει μια χαρά σε win 10 που το έχω δοκιμάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikorobos
    3
    77 στους 77 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι η version 1 οπως λεει καθως εχει διαφορετικο chipset απο την version 1 αν κανεις ενα lsusb μεσω Linux δεν ειναι το chipset atheros που θα πρεπε να εχει η version 1, οποτε δεν ειναι συμβατο με monitoring mode

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adrianos_Markou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν . Δεν γίνονται αποσυνδέσεις και η εμβέλεια του είναι μια χαρά . Το ρούτερ είναι 2 δωμάτια μακρυά και η κεραία πιάνει κανονικά . Είναι ότι πρέπει και οικονομικό.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orfibous
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά το adaptoraki το έχω από το 2012. Το έχω δοκιμάσει σε πολλούς διαφορετικές υπολογιστές (laptops, desktops) και λειτουργικά συστήματα. Πραγματικά σε όλα plug and play, εκτός από τα Windows 10 που θέλει λίγο ζόρι να βρεις τα drivers. Εμβέλεια και ταχύτητα πολύ καλή για τα λεφτά του, που τότε μάλιστα το είχα αγοράσει στα 20 Ευρώ.

    *Σημείωση: Φοράει ένα από τα καλύτερα τσιπάκια παγκωσμίως. Αν θυμάμαι κάλα είναι το τρίτο καλύτερο

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos1462458268
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω δύο χρόνια και ειναι εντελώς άκυρο. Στην αρχή πίστευα ότι φταίει ότι είμαι μακριά απο το router. Αποσυνδέσεις πολυ συχνά. Πότε πάει τέρμα γκάζια για ώρες και πότε δεν ανεβάζει ταχύτητα παρόλο που είναι κανονικά συνδεδεμένο. Τον τελευταίο καιρό κολλάει το PC στο ξεκίνημα (BIOS) και μόλις αποσυνδέω τη θύρα USB ξεκινάει το PC.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosfa21
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θέλει λίγο προσπάθεια για windows 10. Υπάρχουν κάποιοι οδηγοί στο youtube. Δεν θα το έλεγα και φοβερό.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mtgfanatic
    1
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα από τα χειρότερα προϊόντα που έχω αγοράσει.Κακή λήψη και συνέχεια κάνει αποσυνδέσεις ακόμα και σε πολύ δυνατό σήμα (σε λειτουργικά winxp,7,8 με τελευταίους drivers από το site της εταιρείας)
    Στα WIn Xp κρασάρει συνέχεια σε blue screen όταν πατάς disconnect !!!
    Αποφύγετε το και προτιμήστε κάποιο άλλο προιόν.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiorgioKomni
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικά
    -Εύκολη εγκατάσταση
    -Πολυ καλή λήψη
    -Μικρο μέγεθος
    -Πολύ καλές ταχύτητες
    -Πολύ καλό ping
    -Πολύ καλή σχέση τιμής-ποιότητας
    Αρνητικά
    -Κανενα

    Λιγα λόγια:
    Το δοκιμασα σε desktop σε υπόγειο, σε σύγκριση με αλλους 4 adapters μερα με νύχτα.... απίθανη ληψη. Οσοι έχετε θέμα σήματος, αποκτήστε το με κλειστά μάτια!!!

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kobo_demata
    1
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μη το αγορασεις!!
    10 ευρω για να κρασαρει τον υπολογιστη σου συνεχεια ειναι το κατορθωμα της εταιρειας πλας οτι σταματα ξαφνικα να λειτουργει(απο την 1η μερα) κ χρειαζεται χειροκινητη αφαιρεση-επανατοποθετηση της συσκευης. Τιποτα αλλο δεν αφορα την αξιολογηση του. Ψαξε κ θα βεις πολλους στο διαδικτυο που αναφερουν το ιδιο προβλημα.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cofeys5
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν και είναι επώνυμης εταιρείας δέν είναι και ότι καλύτερο μερικές φορές αποσυνδέεται ξαφνικά, και δέν έχει ακριβώς την ταχύτητα που αναφέρει. Σε Windows 8.1, windows 10 χρειάζεται εγκατάσταση με συμβατότητα σε Windows 7, για να δουλέψει. Αλλά είναι αρκετά φθηνή και είναι λογικό.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos.apostolopoulos1
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι Top στην κατηγορια του και VFM.
    Οσοι εχουν διαπιστωσει προβληματα ,γιατι βλεπω πολλους που το λενε , ισως ειναι αλλου το προβλημα και οχι στην καρτα ειναι πολλοι οι παραγοντες.Eιναι το ποιο διαδεδομενο μοντελο της Tp link.Η εξωτερικη κεραια φυσικα ειναι που δινει ενα ακομα κυρος σε αυτην την καρτα. Γενικα μην επιλεγετε καρτες με εσωτερικη κεραια. Υπαρχει λογος που σας το λεω.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Morbid_Angel50
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 1 χρονο περιπου και λειτουργει αψογα σε 10αρια.. Το ρουτερ ειναι σε αλλο δωματιο περιπου 7 μετρα και δεν εχω κανενα προβλημα. Μια πολυ καλη αγορα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ktmdukas
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιω στα win 10 εδω και δυο χρονια. Εχω αλλαξει την stock κεραια με μια μεγαλυτερη (13 dpi). Δυστηχως δεν υπαρχει καταλληλος driver για win 10. Ολο αποσυνδεσεις και μπλε οθονες που σε εκνευριζει. Αλλα καποιες φορες οχι και συνεχεια. Ειναι αυτο που λεει και ο φιλος πιο κατω ποτε στις καλες του και ποτε στις κακες του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το εχω πανω απο 5 χρονια.σε βαθος χρονου εχει αποδιχθει πολυ καλο
    απλως τωρα τελευταια γινεται αδυναμο το σημα του wi-fi

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • themiskardfb
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακριά, το χω 2 χρόνια, καθόλου σταθερό, αποσυνδεαιτε στο άκυρο στα windows 8+ και ναι εχω δοκιμάσει ολα τα drivers, είναι την μια στις καλες του, την αλλη στις κακες του, έχει πολυ δυνατό σημα η αλήθεια ειναι και γενικα νιώθει καλο για τα λευτα του, εαν κατεχετε windows 7> τοτε ανετα περνει 5 αστεράκια και το προτείνω σε ολους, για τωρα ομως 2 και πολλα είναι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antony111
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τιποτα ιδιαιτερο. Κανει την δουλεια που υποσχεται αλλα μεγαλο ping σε games και αν το εγκαταστησω κατευθειαν πανω στη μητρικη μου η οποια εχει 4 usb πιανει ολο τον χωρο και δεν γινεται να συνδεσω οτιδηποτε αλλο σε θυρα usb

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emmanouil.99
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν υπάρχουν drivers για windows 10. Μετά την χειροκίνητη εγκατάσταση τα windows δεν δούλευαν και αναγκάστηκα να το απεγκαταστήσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nadril
    5
    9 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδανικό για όσους usaroun Kali δουλεύει τέλεια με το reaver λες κι έχεις alfa networks στο 1/3 της τιμή και μπορείς να του βάλεις ό,τι κεραία θες!

    Και με openSUSE Leap ή Tumbleweed ή Debian για καθημερινή χρήση πάει κανόνι.

    Για τους παραθυρόφιλους δε ξέρω πως πάει, καλό θα ήταν να αλλάξουν λειτουργικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικός αντάπτορας. Απόσταση από το router περί τα 5-6 μέτρα με έναν τοίχο και μια ντουλάπα (αν πιάνεται) με φουλ σήμα 5/5. Εύκολη εγκατάσταση με το δισκάκι που έχει μέσα στη συσκευασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geovas
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εύκολη εγκατάσταση αλλά συχνές αποσυνδέσεις. 'Όταν ο υπολογιστής μπαίνει σε sleep mode χάνω εντελώς το connection και πρέπει να κάνω restart.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεώργιος Παπαδημητρίου8913
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω αγορασει πανω απο 3φορες για διαφορα μηχανηματα αλλα και για συγγενικα προσωπα...το προιον ειναι φοβερο σε εξαιρετικη και παντα προσιτη τιμη(εχει και το επιπλεον οτι η κεραια ειναι αποσπωμενη)και ετσι κουμπωνεις μια aftermarket οποια θες με περισσοτερα dbi(εργοστασιακη ειναι στα 4dbi)εγω εχω βαλει στα 8dbi και πραγματικα πυροβολαει...οσο για αυτους που εχουν windows 8.1 η 10 οι drivers ειναι ιδιοι...δηλαδη παιρνεις τους drivers για 8.1 απο το επισημο site και κανεις εγκατασταση χειροκινητα τα αρχεια μεσω διαχειρισης συσκευων στον πινακα ελεγχου...(100% δοκιμασμενο σε 10αρια windows)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eagle.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτα του είναι το καλύτερο, καλό σήμα και στο internrt δεν αργει. Εγω πιανω σήμα απο τον γειτονα στο κατο οροφο και παει σφερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anaromanos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γρήγορη εγκατάσταση (cd), δυνατό και σταθερό σήμα (για παράδειγμα, πιάνω καλό σήμα wifi σε απόσταση 2 ορόφων). Για κάτω από 10 ευρώ, άριστη και επώνυμη αγορά.

    Γενικώς η tp-link δεν με έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα, σε όποιες αγορές έχω κάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • simos kar
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο!!!!!
    ειμαι δευτερο οροφο πιανω τελειο σημα!!
    εχω windows 7 και λειτουργει τελεια!
    Ευκολη εγκατάσταση !
    Αξίζει τα λεφτα του !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    2
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    απο εμενα 2 αστερια γιατι παρολο που κανει αρκετα καλη δουλεια για τα λεφτα του και για το μεγεθος του, λειτουργει μονο σε windows 7 και δεν υπαρχουν drivers για windows 10

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του, κάνει ότι λέει.

    Θετικά:
    -Περιέχεται στο κουτί καλώδιο επέκτασης usb(male-female), το οποίο αργότερα το χρησιμοποίησα και είναι πολύ χρήσιμο.
    -Παρόλο που έχω windows 10, με τους drivers των 8.1 δουλεύει άψογα.
    -Πανεύκολη εγκατάσταση

    Αρνητικά μέχρι στιγμής δεν έχει, και ελπίζω να μην παρουσιάσει(αν παρουσιάσει θα αλλάξω αυτήν την κριτική)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eνώ το μαγαζί την αναφέρει ως v1 που παραπέμπει σε AR9271 Tελικά ο αντάπτορας είναι ο RTL8188EUS δηλαδή v2/v3 κρίμα!! δε ξέρουν τι πουλάνε?

    2
  • πολύ εύκολο στην σύνδεση. ένα κουμπί πατάς στο ρούτερ και ένα στον ανταπτορα. πολύ καλό και σε ταχύτητα μέχρι 150mbps

    0
  • Το έχω από το 2010 και σήμερα παρέδωσε πνεύμα πολύ καλό κάνει την δουλειά !!!
    Θα το ξανά πάρω στην ποιο νέα έκδοση !!!

    0
  • Κατεβάζεις τους οδηγούς για Win8 και μέσα από τη διαχείριση συσκευών τους εγκαθιστάς και δουλεύει ρολόι σε Win10!

    0
  • Το συγκεκριμένο αν είναι η έκδοση 1 όντως, ΔΕΝ έχει driver windows 10/11 απο τον κατασκευαστή ούτε και τα Win κατεβάζουν δικό τους, όμως o driver win 8 λειτουργάει μια χαρά σε win 10 που το έχω δοκιμάσει.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (13)

Ερωτήσεις

250 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
chris.sef

Το συγκεκριμενο προιον δουλευει με windows 8.1? Γιατι παλευω να βαλω drivers και λεει δεν ειναι συμβατο με αυτο το λογισμικο.. πλιζ πειτε μου γρηγορα

cofeys5

Ναί αλλά πρέπει να το εγκαταστήσεις με την συμβατότητα σε Windows 7

SAINT

Υπαρχει δυνατοτητα να βρουμε το προγραμμα του προιοντος? Το cd που ηταν μαζι με το υλικο δεν δουλευει. Βασικα δουλεψε μια φορα και καταφερα να κανω σωστο install, αλλα οταν χρειαστηκε α κανω format δεν ξανα δουλεψε. Το κατεβαζω κατευθειαν απο το site της TP-LINK και δεν γινεται σωστη εγκατασταση. Ναι κατεβαζω το σωστο προγραμμα...

alexfullthrtl

Κοίταξε, ξαναβάλε το cd εγκατάστασης δες ακριβώς ποιό είναι το μοντέλο σου και άνοιξε τον κατάλληλο φάκελο
Αν δεν δουλέψει αυτό δες το παρακάτω λίνκ και δοκίμασε τους δυο πρώτους συνδέσμους.
http://www.tp-link.com/gr/support/download/?model=TL-WN722N&version=V1#tbl_a
Για τι λειτουργικό σύστημα μιλάμε;

Δες όλες τις ερωτήσεις (13)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Προσφέρει στον υπολογιστή σας πρόσβαση στο Wi-Fi μέσω της θύρας USB.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Πρότυπα Δικτύωσης
IEEE 802.11 b/g/n
Ρυθμός Μεταφοράς Δεδομένων
150 Mbps

Συνδεσιμότητα

Σύνδεση
Ασύρματη
Κεραία
Αποσπώμενη
USB-C
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (67)

  1. 26
  2. 16
  3. 10
  4. 5
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα
  • Εμβέλεια
  • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
  • Stathis193
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Eνώ το μαγαζί την αναφέρει ως v1 που παραπέμπει σε AR9271 Tελικά ο αντάπτορας είναι ο RTL8188EUS δηλαδή v2/v3 κρίμα!! δε ξέρουν τι πουλάνε?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hlias124st

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ εύκολο στην σύνδεση. ένα κουμπί πατάς στο ρούτερ και ένα στον ανταπτορα. πολύ καλό και σε ταχύτητα μέχρι 150mbps

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω από το 2010 και σήμερα παρέδωσε πνεύμα πολύ καλό κάνει την δουλειά !!!
    Θα το ξανά πάρω στην ποιο νέα έκδοση !!!

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κατεβάζεις τους οδηγούς για Win8 και μέσα από τη διαχείριση συσκευών τους εγκαθιστάς και δουλεύει ρολόι σε Win10!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spk78
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο αν είναι η έκδοση 1 όντως, ΔΕΝ έχει driver windows 10/11 απο τον κατασκευαστή ούτε και τα Win κατεβάζουν δικό τους, όμως o driver win 8 λειτουργάει μια χαρά σε win 10 που το έχω δοκιμάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikorobos
    3
    77 στους 77 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι η version 1 οπως λεει καθως εχει διαφορετικο chipset απο την version 1 αν κανεις ενα lsusb μεσω Linux δεν ειναι το chipset atheros που θα πρεπε να εχει η version 1, οποτε δεν ειναι συμβατο με monitoring mode

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adrianos_Markou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν . Δεν γίνονται αποσυνδέσεις και η εμβέλεια του είναι μια χαρά . Το ρούτερ είναι 2 δωμάτια μακρυά και η κεραία πιάνει κανονικά . Είναι ότι πρέπει και οικονομικό.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orfibous
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά το adaptoraki το έχω από το 2012. Το έχω δοκιμάσει σε πολλούς διαφορετικές υπολογιστές (laptops, desktops) και λειτουργικά συστήματα. Πραγματικά σε όλα plug and play, εκτός από τα Windows 10 που θέλει λίγο ζόρι να βρεις τα drivers. Εμβέλεια και ταχύτητα πολύ καλή για τα λεφτά του, που τότε μάλιστα το είχα αγοράσει στα 20 Ευρώ.

    *Σημείωση: Φοράει ένα από τα καλύτερα τσιπάκια παγκωσμίως. Αν θυμάμαι κάλα είναι το τρίτο καλύτερο

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos1462458268
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω δύο χρόνια και ειναι εντελώς άκυρο. Στην αρχή πίστευα ότι φταίει ότι είμαι μακριά απο το router. Αποσυνδέσεις πολυ συχνά. Πότε πάει τέρμα γκάζια για ώρες και πότε δεν ανεβάζει ταχύτητα παρόλο που είναι κανονικά συνδεδεμένο. Τον τελευταίο καιρό κολλάει το PC στο ξεκίνημα (BIOS) και μόλις αποσυνδέω τη θύρα USB ξεκινάει το PC.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosfa21
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θέλει λίγο προσπάθεια για windows 10. Υπάρχουν κάποιοι οδηγοί στο youtube. Δεν θα το έλεγα και φοβερό.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mtgfanatic
    1
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα από τα χειρότερα προϊόντα που έχω αγοράσει.Κακή λήψη και συνέχεια κάνει αποσυνδέσεις ακόμα και σε πολύ δυνατό σήμα (σε λειτουργικά winxp,7,8 με τελευταίους drivers από το site της εταιρείας)
    Στα WIn Xp κρασάρει συνέχεια σε blue screen όταν πατάς disconnect !!!
    Αποφύγετε το και προτιμήστε κάποιο άλλο προιόν.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiorgioKomni
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικά
    -Εύκολη εγκατάσταση
    -Πολυ καλή λήψη
    -Μικρο μέγεθος
    -Πολύ καλές ταχύτητες
    -Πολύ καλό ping
    -Πολύ καλή σχέση τιμής-ποιότητας
    Αρνητικά
    -Κανενα

    Λιγα λόγια:
    Το δοκιμασα σε desktop σε υπόγειο, σε σύγκριση με αλλους 4 adapters μερα με νύχτα.... απίθανη ληψη. Οσοι έχετε θέμα σήματος, αποκτήστε το με κλειστά μάτια!!!

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kobo_demata
    1
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μη το αγορασεις!!
    10 ευρω για να κρασαρει τον υπολογιστη σου συνεχεια ειναι το κατορθωμα της εταιρειας πλας οτι σταματα ξαφνικα να λειτουργει(απο την 1η μερα) κ χρειαζεται χειροκινητη αφαιρεση-επανατοποθετηση της συσκευης. Τιποτα αλλο δεν αφορα την αξιολογηση του. Ψαξε κ θα βεις πολλους στο διαδικτυο που αναφερουν το ιδιο προβλημα.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει συχνά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cofeys5
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν και είναι επώνυμης εταιρείας δέν είναι και ότι καλύτερο μερικές φορές αποσυνδέεται ξαφνικά, και δέν έχει ακριβώς την ταχύτητα που αναφέρει. Σε Windows 8.1, windows 10 χρειάζεται εγκατάσταση με συμβατότητα σε Windows 7, για να δουλέψει. Αλλά είναι αρκετά φθηνή και είναι λογικό.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Αποσυνδέεται/ κολλάει μερικές φορές
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos.apostolopoulos1
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι Top στην κατηγορια του και VFM.
    Οσοι εχουν διαπιστωσει προβληματα ,γιατι βλεπω πολλους που το λενε , ισως ειναι αλλου το προβλημα και οχι στην καρτα ειναι πολλοι οι παραγοντες.Eιναι το ποιο διαδεδομενο μοντελο της Tp link.Η εξωτερικη κεραια φυσικα ειναι που δινει ενα ακομα κυρος σε αυτην την καρτα. Γενικα μην επιλεγετε καρτες με εσωτερικη κεραια. Υπαρχει λογος που σας το λεω.

    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Εμβέλεια
    • Ταχύτητα
    • Δεν αποσυνδέεται/ κολλάει
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Morbid_Angel50
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 1 χρονο περιπου και λειτουργει αψογα σε 10αρια.. Το ρουτερ ειναι σε αλλο δωματιο περιπου 7 μετρα και δεν εχω κανενα προβλημα. Μια πολυ καλη αγορα!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ktmdukas
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιω στα win 10 εδω και δυο χρονια. Εχω αλλαξει την stock κεραια με μια μεγαλυτερη (13 dpi). Δυστηχως δεν υπαρχει καταλληλος driver για win 10. Ολο αποσυνδεσεις και μπλε οθονες που σε εκνευριζει. Αλλα καποιες φορες οχι και συνεχεια. Ειναι αυτο που λεει και ο φιλος πιο κατω ποτε στις καλες του και ποτε στις κακες του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το εχω πανω απο 5 χρονια.σε βαθος χρονου εχει αποδιχθει πολυ καλο
    απλως τωρα τελευταια γινεται αδυναμο το σημα του wi-fi

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • themiskardfb
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακριά, το χω 2 χρόνια, καθόλου σταθερό, αποσυνδεαιτε στο άκυρο στα windows 8+ και ναι εχω δοκιμάσει ολα τα drivers, είναι την μια στις καλες του, την αλλη στις κακες του, έχει πολυ δυνατό σημα η αλήθεια ειναι και γενικα νιώθει καλο για τα λευτα του, εαν κατεχετε windows 7> τοτε ανετα περνει 5 αστεράκια και το προτείνω σε ολους, για τωρα ομως 2 και πολλα είναι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antony111
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τιποτα ιδιαιτερο. Κανει την δουλεια που υποσχεται αλλα μεγαλο ping σε games και αν το εγκαταστησω κατευθειαν πανω στη μητρικη μου η οποια εχει 4 usb πιανει ολο τον χωρο και δεν γινεται να συνδεσω οτιδηποτε αλλο σε θυρα usb

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emmanouil.99
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν υπάρχουν drivers για windows 10. Μετά την χειροκίνητη εγκατάσταση τα windows δεν δούλευαν και αναγκάστηκα να το απεγκαταστήσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nadril
    5
    9 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδανικό για όσους usaroun Kali δουλεύει τέλεια με το reaver λες κι έχεις alfa networks στο 1/3 της τιμή και μπορείς να του βάλεις ό,τι κεραία θες!

    Και με openSUSE Leap ή Tumbleweed ή Debian για καθημερινή χρήση πάει κανόνι.

    Για τους παραθυρόφιλους δε ξέρω πως πάει, καλό θα ήταν να αλλάξουν λειτουργικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικός αντάπτορας. Απόσταση από το router περί τα 5-6 μέτρα με έναν τοίχο και μια ντουλάπα (αν πιάνεται) με φουλ σήμα 5/5. Εύκολη εγκατάσταση με το δισκάκι που έχει μέσα στη συσκευασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geovas
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εύκολη εγκατάσταση αλλά συχνές αποσυνδέσεις. 'Όταν ο υπολογιστής μπαίνει σε sleep mode χάνω εντελώς το connection και πρέπει να κάνω restart.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεώργιος Παπαδημητρίου8913
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω αγορασει πανω απο 3φορες για διαφορα μηχανηματα αλλα και για συγγενικα προσωπα...το προιον ειναι φοβερο σε εξαιρετικη και παντα προσιτη τιμη(εχει και το επιπλεον οτι η κεραια ειναι αποσπωμενη)και ετσι κουμπωνεις μια aftermarket οποια θες με περισσοτερα dbi(εργοστασιακη ειναι στα 4dbi)εγω εχω βαλει στα 8dbi και πραγματικα πυροβολαει...οσο για αυτους που εχουν windows 8.1 η 10 οι drivers ειναι ιδιοι...δηλαδη παιρνεις τους drivers για 8.1 απο το επισημο site και κανεις εγκατασταση χειροκινητα τα αρχεια μεσω διαχειρισης συσκευων στον πινακα ελεγχου...(100% δοκιμασμενο σε 10αρια windows)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eagle.
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτα του είναι το καλύτερο, καλό σήμα και στο internrt δεν αργει. Εγω πιανω σήμα απο τον γειτονα στο κατο οροφο και παει σφερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anaromanos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γρήγορη εγκατάσταση (cd), δυνατό και σταθερό σήμα (για παράδειγμα, πιάνω καλό σήμα wifi σε απόσταση 2 ορόφων). Για κάτω από 10 ευρώ, άριστη και επώνυμη αγορά.

    Γενικώς η tp-link δεν με έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα, σε όποιες αγορές έχω κάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • simos kar
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο!!!!!
    ειμαι δευτερο οροφο πιανω τελειο σημα!!
    εχω windows 7 και λειτουργει τελεια!
    Ευκολη εγκατάσταση !
    Αξίζει τα λεφτα του !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    2
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    απο εμενα 2 αστερια γιατι παρολο που κανει αρκετα καλη δουλεια για τα λεφτα του και για το μεγεθος του, λειτουργει μονο σε windows 7 και δεν υπαρχουν drivers για windows 10

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του, κάνει ότι λέει.

    Θετικά:
    -Περιέχεται στο κουτί καλώδιο επέκτασης usb(male-female), το οποίο αργότερα το χρησιμοποίησα και είναι πολύ χρήσιμο.
    -Παρόλο που έχω windows 10, με τους drivers των 8.1 δουλεύει άψογα.
    -Πανεύκολη εγκατάσταση

    Αρνητικά μέχρι στιγμής δεν έχει, και ελπίζω να μην παρουσιάσει(αν παρουσιάσει θα αλλάξω αυτήν την κριτική)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eνώ το μαγαζί την αναφέρει ως v1 που παραπέμπει σε AR9271 Tελικά ο αντάπτορας είναι ο RTL8188EUS δηλαδή v2/v3 κρίμα!! δε ξέρουν τι πουλάνε?

    2
  • πολύ εύκολο στην σύνδεση. ένα κουμπί πατάς στο ρούτερ και ένα στον ανταπτορα. πολύ καλό και σε ταχύτητα μέχρι 150mbps

    0
  • Το έχω από το 2010 και σήμερα παρέδωσε πνεύμα πολύ καλό κάνει την δουλειά !!!
    Θα το ξανά πάρω στην ποιο νέα έκδοση !!!

    0
  • Κατεβάζεις τους οδηγούς για Win8 και μέσα από τη διαχείριση συσκευών τους εγκαθιστάς και δουλεύει ρολόι σε Win10!

    0
  • Το συγκεκριμένο αν είναι η έκδοση 1 όντως, ΔΕΝ έχει driver windows 10/11 απο τον κατασκευαστή ούτε και τα Win κατεβάζουν δικό τους, όμως o driver win 8 λειτουργάει μια χαρά σε win 10 που το έχω δοκιμάσει.

    1
  • Δες τα όλα
14,90 €
5,00 €   μεταφορικά