Προχωρώ στη συγκεκριμένη κριτική όχι τόσο για το προϊόν όσο για το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς για δεύτερη φορά η παραγγελία που λάβαμε ήταν λανθασμένη.
Την πρώτη φορά που παρήγγειλα τη συγκεκριμένη κρέμα, μας στάλθηκε το κουτί που φαίνεται στη φωτογραφία του site αυτή τη στιγμή, όμως το βαζάκι στο εσωτερικό ανέγραφε διαφορετικό προϊόν, ενώ επιπλέον το καπάκι ήταν σπασμένο. Τότε, η μητέρα μου επέλεξε να μην προχωρήσουμε σε επιστροφή, ώστε να αποφύγουμε περαιτέρω καθυστέρηση, καθώς δεν διέθετε δεύτερη κρέμα.
Δυστυχώς, στη δεύτερη παραγγελία επαναλήφθηκε το ίδιο πρόβλημα. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, άλλο προϊόν αναγράφεται στο κουτί και άλλο στο βαζάκι που περιέχεται μέσα. Αρχικά υπέβαλα αίτημα αντικατάστασης, το οποίο όμως ακύρωσα, καθώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και ο βασικός λόγος επιλογής των ηλεκτρονικών αγορών είναι ακριβώς η εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων.
Θα ήθελα, λοιπόν, να επιστήσω την προσοχή στην αποθήκη του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού φαρμακείου. Κατανοώ ότι, για λόγους κόστους, ενδέχεται τα προϊόντα να εισάγονται από άλλες χώρες με σκοπό τη μεγιστοποίηση του κέρδους. Ωστόσο, η ανακολουθία μεταξύ της φωτογραφίας, της συσκευασίας και του τελικού προϊόντος, σε συνδυασμό με τη γλώσσα που αναγράφεται στο κουτί, εγείρει εύλογα ερωτήματα τόσο για την ποιότητα και τη γνησιότητα του προϊόντος σε σχέση με αυτό που διαφημίζεται από την εταιρεία παραγωγής, όσο και για τη συνολική ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!