Μετά από την αγορά τριών συνολικά Epson L565, ενός το 2015 για το σπίτι και άλλων δύο το 2017 για χώρο εργασίας, έχοντας μια εμπειρεία συνολικά 10ετίας με αυτού του τύπου και φιλοσοφίας μηχανήματα, προχώρησα στην απόκτηση του συγκεκριμένου L6260 περισσότερο για :
1) την ακόμα μεγαλύτερη ευκολία αλλαγής μελανιού,
2) την καλύτερη εφαρμογή στο χώρο (δίσκος χαρτιού μπροστά και όχι στην κορυφή στην οποία διαθέτω περιορισμένο χώρο,
3) την αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης που σου κάνει τη ζωή εύκολη και
4) το συνοδευτικό software που έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες.
Για την οικονομία μελανιού θα πω ότι, με το L565 που έχω στο σπίτι δαπάνησα (εκτός από την αρχική περιλαμβανόμενη με την αγορά συσκευασία μελανιού) συνολικά άλλες 2 φιάλες μαύρου και από μία συνολικά φιάλη στα υπόλοιπα χρώματα, εκτυπώνοντας με αυτά ένα σύνολο 23.487 σελίδων, που εάν διαιρεθεί με το κόστος των μελανιών, πραγματικά είναι ο ορισμός του ΤΖΑΜΠΑ και μάλιστα όχι σε draft, αλλά στην standard ρύθμιση ποιότητας.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως το ένα εκ των δύο μηχανημάτων στο χώρο εργασίας, έχει τυπώσει ένα σύνολο 170.000 σελίδων και το μόνο που εμφάνισε ήταν ένδειξη γεμάτου δοχείου συλλογής μελανιού σταματώντας με αυτό να εκτυπώνει, το οποίο όμως αφενός ήταν αναληθές (η Epson θέτει αυτόματα ένα όριο εκτυπωμένων σελίδων, μετά το οποίο εμφανίζεται το συγκεκριμένο μήνυμα χωρίς απαραιτήτως η «πάνα» να έχει γεμίσει), αφ' ετέρου δε λύθηκε πολύ απλά με ένα patch που αφαρμόζεται στο μηχάνημα (θέτοντάς το όμως σε σύνδεση USB πιο πριν εάν χρησιμοποιείται με WiFI, ή Ethernet) μετά την οποία συνεχίζει να λειτουργεί και να εκτυπώνει κανονικότατα. Το δε κόστος αντικατάστασης της «πάνας» (εφόσον πραγματικά απαιτηθεί), είναι αστείο, γίνεται με μια απλή παραγγελία από Alliexpress και εάν πιάνουν λίγο τα χέρια κάποιου είναι πανεύκολο να την αντικαταστήσει ο ίδιος.
Ποιότητα εκτύπωσης εξαιρετική, γνωστό αυτό για τη συγκεκριμένη εταιρεία. Μετά από τα παραπάνω οι εντυπώσεις μου για το νέο L6260 παραμένουν το ίδιο καλές με την πρώτη επαφή, συν τα πλεονεκτήματα που ήδη ανέφερα στην αρχή του κειμένου. Τέλος οι φωτογραφίες, για κάποιον που δεν είναι επαγγελματίας φωτογράφος είναι πολύ άνω του μέσου όρου και σίγουρα υπερκαλύπτουν και με το παραπάνω τις ανάγκες του μέσου χρήστη. Και αυτό μπορώ να το πω επειδή έτυχε να έχω στην κατοχή μου και τον αντίστοιχο εξάχρωμο φωτογραφικό Epson L805, οι φωτογραφίες του οποίου ήταν λίγο καλύτερες, αλλά όχι κάποιας μεγάλης διαφορά, γι αυτό και πουλήθηκε.
Overall, αν και παλαιότερα ως χρήστης φωτογραφικών και λοιπών εκτυπωτών (ασχολούμαι με ψηφιακή φωτογραφία και εκτύπωση 25 χρόνια) ήμουν fan των HP, το βλέπω δύσκολο να ξαναφύγω από την Epson, γιατί είναι ένα (ή και παραπάνω) σκαλιά πάνω από τον ανταγωνισμό,
Συνίσταται η αγορά του ανεπιφύλακτα, αξίζει το κάθε ευρώ που θα δώσετε.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!