Μέταλλα

UNI-PHARMA Zinc Fix 50mg 30 μασώμενες ταμπλέτες

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 50mg Γλυκονικός Ψευδάργυρος
  • Σε Μασώμενα Δισκία
  • Χωρίς Ζάχαρη & Γλουτένη
  • Δεν Περιέχει ΓΤΟ

Συμπλήρωμα διατροφής που συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος & την προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.

Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Οφέλη

  • Φόρμουλα σε μασώμενα δισκία που περιέχει 50mg γλυκονικού ψευδαργύρου
  • Χωρίς σάκχαρα, γλουτένη, γαλακτοκομικά προϊόντα, σόγια και γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς.

Σύμφωνα με τους επίσημους ισχυρισμούς υγείας από την Eυρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA), ο ψευδάργυρος αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό μέταλλο για τον οργανισμό καθώς συμβάλλει:

  • Στη φυσιολογική σύνθεση των πρωτεϊνών.
  • Στη φυσιολογική γονιμότητα και αναπαραγωγή.
  • Στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης στο αίμα και της φυσιολογικής όρασης.
  • Στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των οστών, των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος.
  • Στη φυσιολογική γνωσιακή λειτουργία και στην φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Στη φυσιολογική σύνθεση του DNA ,στην κυτταρική διαίρεση και στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.
  • Στο φυσιολογικό μεταβολισμό των οξέων, των βάσεων, των λιπαρών οξέων, των υδατανθράκων,της Βιταμίνης Α και των μακροθρεπτικών συστατικών.

Συνιστώμενη Δοσολογία

  • 1 μασώμενο δισκίο την ημέρα μαζί με γεύμα.

Προειδοποιήσεις - Προφυλάξεις:

  • Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.
  • Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.
  • Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου.
  • Συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας.
  • Yπερβολική κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει υπακτική δράση.
  • Διατηρήστε το σε μέρος σκιερό και δροσερό (15-25o C), μακριά από παιδιά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Vegan
Όχι
Gluten-free
Όχι
Sugar-free
Ναι
Είδος
Ψευδάργυρος

Σύμπλοκο

Γλυκινικό (Glycinate)
Όχι
Κιτρικό (Citrate)
Όχι
Δισγλυκινικό (Bisglycinate)
Όχι
Μηλικό (Malate)
Όχι
Threonate
Όχι
Picolinate
Όχι
Taurate
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

για Παιδιά
Όχι
Χηλικό (Chelated)
Όχι

Βιταμίνες

με Βιταμίνη C
Όχι
με Βιταμίνη B6
Όχι
με Βιταμίνη D3
Όχι

Ποσότητα

Μασώμενες Ταμπλέτες
30 μασώμενες ταμπλέτες

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (73)

Αξιολογήσεις

  1. 21
  2. 4
  3. 3
  4. 5
  5. 40
Αξιολόγησε το προϊόν

JohnT64
4
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

δεν έχει καλή υφή στο στόμα. μουδιάζει η γλώσσα! καλύτερα να την δαγκώνετε να σπάσει γρήγορα στο στόμα και να την πίνετε με χυμό (πορτοκάλι κατά προτίμηση), ξεπλενοντας το στόμα ταυτόχρονα. την επόμενη φορά θα πάρω κλασσικά χαπάκια, τα καταπινεις με τη μια και ξεμπέρδεψες.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Tonia_Zr
2
6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν ξέρω αν λειτουργεί , αλλά η γεύση του για τα δικά μου δεδομένα είναι απαίσια . Δεν πρόσεξα όταν το αγόρασα ότι είναι μασώμενο , ειδάλλως δεν θα τα έπαιρνα καν. Η μητέρα μου που το δοκίμασε δεν την ενόχλησε γευστικά κ έτσι δεν πήγε χαμένο το κουτί.

  • Δεν θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγνόησα τα σχόλια που έλεγαν για κάποια συμπτώματα διότι η δόση είναι πολύ υψηλή και είπα να το παίρνω κάθε 2-3 ημέρες. Τις πρώτες φορές δεν με ενόχλησε, μετά ξαφνικά μια μέρα με έπιασε δυσφορία και ασχημος πόνος στην κοιλιά με τάσεις εμετου και ζάλη και συνειδητοποίησα ότι είναι από αυτό. Πλέον με το που το παίρνω απευθείας με επιάνουν αυτά τα συμπτώματα και τάσεις λιποθυμίας. (Αυτό με την αίσθηση λιποθυμίας είναι γενικό θέμα μου, δεν ξέρω που οφείλετε αλλά μάλλον τα συμπληρώματα αυτά επηρεάζουν την αιτία)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπάρχουν και καλύτερα σίγουρα, αλλά για όσους λένε ότι τους πειράζει η γεύση μάλλον δεν είχαν εμπειρία με παλιά φάρμακα. Μπροστά στο παλιό σιρόπι Bisolvon (το ορθόδοξο του 2008, χωρίς τα γλυκαντικά) αυτό εδώ φαντάζει γλυκό.

    ΥΓ: Διαβάστε τις ρημάδες τις οδηγίες. Είναι ΜΑΣΩΜΕΝΟ, όχι ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΜΕΝΟ ή ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Μασάτε με τα δόντια, δεν γλείφετε, καταπίνετε με νερό και τέλος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mutsuwingchun
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά είναι, απλώς η δόση του είναι πολύ υψηλή,
    το μισό χάπι πρέπει να τρώει κάποιος. Καταρχάς και είναι πολύ φθηνό και μάλιστα μία χαρά είναι. Όποιος άτομο το νοιάζει πρακτικά να βελτιωθεί, πιστεύω μια χαρά οφέλη θα πάρει από το Zinc. Απλώς μετά από κάθε δύο μήνες θέλει δύο εβδομάδες διάλειμμα και η μερεσίες πρέπει να καταναλώνουμε μέχρι 30mg.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jnksl
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απαίσια γεύση και προκαλεί ναυτία. Είναι λες και δεν το δοκίμασαν πριν το βγάλουν στην κυκλοφορία.. Δε θα το ξαναπάρω και νομίζω ότι κι αυτοί πρέπει να ανακαλεσουν και να το ξαναβγάλουν με βελτιωμένη σύσταση,οπως έχουν κάνει με άλλα σκευάσματα τους που είναι μασώμενα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • frau_ok
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διάβασα τις κριτικές αλλά δυστυχώς τις αγνόησα πιστεύοντας ότι δε θα είναι τόσο κακό . Είναι ότι χειρότερο έχω φάει ποτέ!!! Δε λιώνει με τίποτα . Σε καίει και σε μουδιάζει. Πρέπει να το σπάσεις με τα δόντια και να το φας. Η χειρότερη γεύση. Και σου προκαλεί ναυτία και ανακατωσούρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELENI_SKOUTERI
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει ποτέ. Η γεύση είναι απαίσια,
    Προκαλεί όχι μόνο ναυτία, αλλά και εμετό. Θα έπρεπε να αποσυρθεί

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosled
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Fashion Enthusiast

    Ότι χειρότερο σε θέμα γεύσης έχω δοκιμάσει ποτέ. Δυστυχώς με το που ακουμπάει τη γλώσσα προκαλεί μια μεταλλική όξινη δυσάρεστη γεύση που σου φέρνει αναγούλα. Τσάμπα τα λεφτά, πέταμα στα σκουπιδια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Douzas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό στήν γεύση. πρέπει πρώτα νά τό μασήσεις καί μετά νά ποιείς νερό. Μπορείς ομως νά τό μασήσεις μαζί μέ τό φαγητό, οπότε δέν θά σέ πειράξει σέ τίποτα.!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Kontogewrgou
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε αντιθεση με ολους σας , εγώ το λιωνω μια χαρα σα καραμελιτσα όντας σκληροπυρηνικη μαλλον γιατι η γευση ναι.....ΔΕΝ!!!!! Αλλα αυτη η ναυτια που προκαλει στο στομαχι μετα απο ελαχιστο χρονο, ε δε παλευεται!!! Μολις παω να φαω το επομενο γευμα οι πρώτες 2 μπουκιες ειναι χωρις γευση και με εντονη ταση εμετου!! Συνεχιζω με το ζορι να τρωω ωστε σύντομα να μου περασει αυτο το χαλι και να αποκτήσω κ γεύση ξανα,...γιατι τετοια χαλια ρε παιδια?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φρικτή γεύση, καίει κάπως αρχικά και μετά πικρίζει...Είναι αδύνατον να το μασήσεις και να το καταπιεις χωρίς να σε αναγουλιασει.Μπόρεσα να πάρω 1 δισκίο και μετά τέλος ..Κρίμα γιατί η αντίστοιχη Β12 της εταιριας είναι πολύ καλησ τη γεύση και εύκολα διαλύτη στο στόμα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimmih5766
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό.Έχει καλή απορροφητικότητα γιατί απορροφάται από το βλενογόνο του στόματος αν το αφήσεις να λιώσει στο στόμα,με  αποτέλεσμα να εισέρχονται τα συστατικά απευθείας στο αίμα και όχι  τόσο στο πεπτικό όπου ένα σημαντικό μέρος καταστρέφεται  από τα γαστρικά υγρά. 

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savvasb
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό και πολύ καλή η τιμή του. για μένα ο καλύτερος ψευδάργυρος. σίγουρα φέρνει ναυτία όπως λένε πολλοί αλλά πρέπει να τον μασάς ενώ μασάς ήδη κάποια τροφή ώστε να μην σου πέσει βαριά στο στομάχι και να μην σου έρθει ναυτία. αυτό συμβαίνει σχεδον σε κάθε συμπλήρωμα ψευδαργύρου όταν δλδ το παίρνεις ενώ δεν τρως ταυτόχρονα μια πλήρης τροφή. εγώ προσωπικά είδα διαφορά και πήρα αυτό που ήθελα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pinelopi.koumi
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει απαίσια γεύση. Έκανα πολύ προσπάθεια να το μασήσω. Μετά δεν είχα γεύση και ανακατευόταν το στομάχι μου. Το ίδιο έπαθαν ο άντρας μου και η κόρη μου. Δεν μπορώ να τα ξεφορτωθώ. Δεν τα θέλει κανένας. Πέταξα τα χρήματά μου....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • epiplampalamatsis
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν δεν γίνεται να το μασήσεις. Είναι μαρτύριο. Πρέπει η εταιρεία να το φτιάξει. Η ο ΕΟΦ να το δεί οπωσδήποτε αν είναι όπως τα λέει η εταιρεία, γιατί από ότι βλέπω γνωστοποίηση έχει,όχι έγκριση από τον ΕΟΦ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_thess
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς δεν διάβασα τις κριτικές κ το αγόρασα. Απαίσια φρικτή γεύση η οποία μένει στο στόμα για πολύ ώρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gkassalias
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω αν κάνει τη δουλειά που λέει, θα το ανακαλύψω σύντομα.
    Ωστόσο σαν γεύση είναι πολύ κακή. Επίσης σου ανακατεύει το στομάχι αρκετά. Λέει να παίρνεις με γεύμα ωστόσο σου έρχεται να κάνεις εμετό και να βγάλεις όλο το γεύμα. Έχω πάρει 3 ήδη (ένα κάθε μέρα) αλλά δεν με βλέπω για παραπέρα.. το στομάχι δεν μαζεύεται.
    Δοκιμάστε κάποια άλλη εταιρεία το συγκεκριμένο είναι πολύ δυσάρεστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niemand_om
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικα ειναι πολυ καλό. Ειναι καλύτερο απο χαπι, το χαπι φέρνει ναυτία και βαραίνει το στομάχι.Η γεύση είναι πραγματικά πολυ ασχημη όμως ανακαλυψα ενα κόλπο. Μασήστε το τρώγοντας μπανανα, δεν καταλαβαινεις απολύτως τιποτα ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jbgnes
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εσείς στη Uni-Pharma όταν βγάζετε κάτι δεν έχετε δοκιμαστές?? Δεν χρειάζονται γευσιγνώστες απλά δοκιμάστε τα εσείς πριν τα βγάλετε στη κυκλοφορία!! Έχω καταφέρει να καταπιώ τα πάντα αλλά αυτό δεν παίζεται (τρώγεται) με τίποτα!! Για ώρες δεν την παλεύεις με τη γεύση και την αίσθηση που έχεις στο στόμα! Μακρυά χωρίς ενδοιασμούς. Κρίμα....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nightlost
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει! Η γεύση του είναι χάλια, σε όλο το στόμα νιώθεις περίεργα λες και έχει μια μεταλλική ή αλκαλική γεύση και επίσης ναι καίει! Για αρκετές ώρες μετά δεν είχα γεύση και ένιωθα πως ότι έτρωγα, τα κάλυπτε η γεύση του μασώμενου δισκίου.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Tzanis2786
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χειρότερος ψευδάργυρος, γευση άθλια στο στόμα, έχεις μια περίεργη αίσθηση κολάν τα πάντα στο στόμα σου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΦωφΜαρ
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο,τι πιο εμετικό έχω βάλει ποτέ στο στόμα μου. Δεν έχω γεύση λόγω κοβιντ, παρόλα αυτά καιει τη γλώσσα, κολλάει στα δόντια, είναι σαν να έχεις μασήσει ασβέστη. Το χειρότερο όμως είναι ότι πέφτει βαρύ στο στομάχι και προκαλεί τάση για εμετό. Μακριά. Θα τα πετάξω και θα πάρω κάποιο άλλο σκεύασμα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goutara77
    1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν αποτελεσματικότητα ίσως είναι καλό, αλλά από γεύση απαίσιο! Γράφει υποτίθεται γεύση πορτοκάλι, αλλά εμένα πιο πολύ μου κάνει για σάπιο νεράντζι με πιπέρι! (ναι, καίει τη γλώσσα!)
    Ο μόνος τρόπος που βρήκα είναι να το μασάω μαζί με μπανάνα (μικρό κομματάκι του χαπιού με σχετικά μεγάλη μπουκιά μπανάνας) ώστε να "κρύβεται" και να μην καταλαβαίνω τη γεύση του. Αυτό μέχρι να τελειώσει. Μετά αν χρειαστεί να πάρω ξανά ψευδάργυρο θα προτιμήσω κάποιο άλλο σκεύασμα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DoraTheoK
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω ξαναπάρει κάποιο χάπι ή συμπλήρωμα με τόσο απαίσια γεύση. Αναγκαστικά το παίρνω με κάτι γλυκό πχ. χυμό αλλιώς δεν μπορείς να το μασήσεις αυτό το πράγμα. Επίσης ναι ΚΑΙΕΙ!

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nate_Evan
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με πειράζει άμεσα στο στομάχι. Αν είναι μετά από καλό βαρύ γεύμα είναι αρκετά οκ αλλά και πάλι μια μικρή ενόχληση υπάρχει. Η γεύση είναι καλή στην αρχή αλλά αφήνει κάποια μεταλλική όξινη αίσθηση, κολλάει στα δόντια οπότε θέλει νερό μετά σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairi_Eyagelidi
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλια γεύση. Χαλάει την επίγευση όσων θα φάτε/πιείτε στη συνέχεια, ακόμη και για πολλή ώρα. Έπινα νερό και μου φαινόταν περίεργο. Ξηραίνει τον λαιμό. Δεν μασιέται με τίποτα αυτό το πράγμα. Μακριά.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dafni M.
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαίσια γεύση. Λέει γεύση πορτοκάλι αλλά ούτε καν.. Επίσης καίει. Ο μόνος τρόπος να ληφθεί είναι ίσως μαζί με φαγητό και κάποιο χυμό για να φύγει η απαίσια γεύση. Κάνω υπομονή όμως γιατί βοηθά στο ανοσοποιητικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VaSilikh_GvL
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ηταν αναγκαστικη αγορα καθως αυτο ζητησε ο γιατρος να παρουμε προς το παρον δεν εχω δει καποια διαφορα

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xatzidim
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατα μεσο όρο αντέχεται μεχρι 2 ημέρες. Μετά σε αρρωσταίνει. Με διαφορά το χειρότερο γευστικά φαρμακευτικό προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει. Όποιος πρέπει να πάρει τόση ποσότητα ψευδαργύρου να αγοράσει χαπάκια. Μακρία απο τα μασώμενα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theofilinos21
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η γευση ειναι πραγματικα τοσο απαισια που πραγματικα ακομα και τοσο φθηνο που ειναι πετας τα λεφτα σου. Μην το προτιμησετε για κανενα λογο.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Soie
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φρικτή απαίσια γεύση. Δεν τρώγονται. Και δυστυχώς ειναι μασώμενα. Δεν κάνει να τα καταπιείς. Άχρηστα όλα τα πακέτα που πήρα , για πέταμα...

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγνόησα τα σχόλια που έλεγαν για κάποια συμπτώματα διότι η δόση είναι πολύ υψηλή και είπα να το παίρνω κάθε 2-3 ημέρες. Τις πρώτες φορές δεν με ενόχλησε, μετά ξαφνικά μια μέρα με έπιασε δυσφορία και ασχημος πόνος στην κοιλιά με τάσεις εμετου και ζάλη και συνειδητοποίησα ότι είναι από αυτό. Πλέον με το που το παίρνω απευθείας με επιάνουν αυτά τα συμπτώματα και τάσεις λιποθυμίας. (Αυτό με την αίσθηση λιποθυμίας είναι γενικό θέμα μου, δεν ξέρω που οφείλετε αλλά μάλλον τα συμπληρώματα αυτά επηρεάζουν την αιτία)

    0
  • Υπάρχουν και καλύτερα σίγουρα, αλλά για όσους λένε ότι τους πειράζει η γεύση μάλλον δεν είχαν εμπειρία με παλιά φάρμακα. Μπροστά στο παλιό σιρόπι Bisolvon (το ορθόδοξο του 2008, χωρίς τα γλυκαντικά) αυτό εδώ φαντάζει γλυκό.

    ΥΓ: Διαβάστε τις ρημάδες τις οδηγίες. Είναι ΜΑΣΩΜΕΝΟ, όχι ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΜΕΝΟ ή ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Μασάτε με τα δόντια, δεν γλείφετε, καταπίνετε με νερό και τέλος.

    0
  • Μια χαρά είναι, απλώς η δόση του είναι πολύ υψηλή,
    το μισό χάπι πρέπει να τρώει κάποιος. Καταρχάς και είναι πολύ φθηνό και μάλιστα μία χαρά είναι. Όποιος άτομο το νοιάζει πρακτικά να βελτιωθεί, πιστεύω μια χαρά οφέλη θα πάρει από το Zinc. Απλώς μετά από κάθε δύο μήνες θέλει δύο εβδομάδες διάλειμμα και η μερεσίες πρέπει να καταναλώνουμε μέχρι 30mg.

    1
  • Απαίσια γεύση και προκαλεί ναυτία. Είναι λες και δεν το δοκίμασαν πριν το βγάλουν στην κυκλοφορία.. Δε θα το ξαναπάρω και νομίζω ότι κι αυτοί πρέπει να ανακαλεσουν και να το ξαναβγάλουν με βελτιωμένη σύσταση,οπως έχουν κάνει με άλλα σκευάσματα τους που είναι μασώμενα.

    1
  • Διάβασα τις κριτικές αλλά δυστυχώς τις αγνόησα πιστεύοντας ότι δε θα είναι τόσο κακό . Είναι ότι χειρότερο έχω φάει ποτέ!!! Δε λιώνει με τίποτα . Σε καίει και σε μουδιάζει. Πρέπει να το σπάσεις με τα δόντια και να το φας. Η χειρότερη γεύση. Και σου προκαλεί ναυτία και ανακατωσούρα.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

463 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Οφέλη

  • Φόρμουλα σε μασώμενα δισκία που περιέχει 50mg γλυκονικού ψευδαργύρου
  • Χωρίς σάκχαρα, γλουτένη, γαλακτοκομικά προϊόντα, σόγια και γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς.

Σύμφωνα με τους επίσημους ισχυρισμούς υγείας από την Eυρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA), ο ψευδάργυρος αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό μέταλλο για τον οργανισμό καθώς συμβάλλει:

  • Στη φυσιολογική σύνθεση των πρωτεϊνών.
  • Στη φυσιολογική γονιμότητα και αναπαραγωγή.
  • Στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης στο αίμα και της φυσιολογικής όρασης.
  • Στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των οστών, των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος.
  • Στη φυσιολογική γνωσιακή λειτουργία και στην φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Στη φυσιολογική σύνθεση του DNA ,στην κυτταρική διαίρεση και στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.
  • Στο φυσιολογικό μεταβολισμό των οξέων, των βάσεων, των λιπαρών οξέων, των υδατανθράκων,της Βιταμίνης Α και των μακροθρεπτικών συστατικών.

Συνιστώμενη Δοσολογία

  • 1 μασώμενο δισκίο την ημέρα μαζί με γεύμα.

Προειδοποιήσεις - Προφυλάξεις:

  • Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.
  • Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.
  • Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου.
  • Συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας.
  • Yπερβολική κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει υπακτική δράση.
  • Διατηρήστε το σε μέρος σκιερό και δροσερό (15-25o C), μακριά από παιδιά.

Κατασκευαστής

Γενικά

Vegan
Όχι
Gluten-free
Όχι
Sugar-free
Ναι
Είδος
Ψευδάργυρος

Σύμπλοκο

Γλυκινικό (Glycinate)
Όχι
Κιτρικό (Citrate)
Όχι
Δισγλυκινικό (Bisglycinate)
Όχι
Μηλικό (Malate)
Όχι
Threonate
Όχι
Picolinate
Όχι
Taurate
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

για Παιδιά
Όχι
Χηλικό (Chelated)
Όχι

Βιταμίνες

με Βιταμίνη C
Όχι
με Βιταμίνη B6
Όχι
με Βιταμίνη D3
Όχι

Ποσότητα

Μασώμενες Ταμπλέτες
30 μασώμενες ταμπλέτες

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (73)

  1. 21
  2. 4
  3. 3
  4. 5
  5. 40
Αξιολόγησε το προϊόν

JohnT64
4
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

δεν έχει καλή υφή στο στόμα. μουδιάζει η γλώσσα! καλύτερα να την δαγκώνετε να σπάσει γρήγορα στο στόμα και να την πίνετε με χυμό (πορτοκάλι κατά προτίμηση), ξεπλενοντας το στόμα ταυτόχρονα. την επόμενη φορά θα πάρω κλασσικά χαπάκια, τα καταπινεις με τη μια και ξεμπέρδεψες.

  • Αποτελεσματικότητα
  • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Tonia_Zr
2
6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δεν ξέρω αν λειτουργεί , αλλά η γεύση του για τα δικά μου δεδομένα είναι απαίσια . Δεν πρόσεξα όταν το αγόρασα ότι είναι μασώμενο , ειδάλλως δεν θα τα έπαιρνα καν. Η μητέρα μου που το δοκίμασε δεν την ενόχλησε γευστικά κ έτσι δεν πήγε χαμένο το κουτί.

  • Δεν θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγνόησα τα σχόλια που έλεγαν για κάποια συμπτώματα διότι η δόση είναι πολύ υψηλή και είπα να το παίρνω κάθε 2-3 ημέρες. Τις πρώτες φορές δεν με ενόχλησε, μετά ξαφνικά μια μέρα με έπιασε δυσφορία και ασχημος πόνος στην κοιλιά με τάσεις εμετου και ζάλη και συνειδητοποίησα ότι είναι από αυτό. Πλέον με το που το παίρνω απευθείας με επιάνουν αυτά τα συμπτώματα και τάσεις λιποθυμίας. (Αυτό με την αίσθηση λιποθυμίας είναι γενικό θέμα μου, δεν ξέρω που οφείλετε αλλά μάλλον τα συμπληρώματα αυτά επηρεάζουν την αιτία)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Υπάρχουν και καλύτερα σίγουρα, αλλά για όσους λένε ότι τους πειράζει η γεύση μάλλον δεν είχαν εμπειρία με παλιά φάρμακα. Μπροστά στο παλιό σιρόπι Bisolvon (το ορθόδοξο του 2008, χωρίς τα γλυκαντικά) αυτό εδώ φαντάζει γλυκό.

    ΥΓ: Διαβάστε τις ρημάδες τις οδηγίες. Είναι ΜΑΣΩΜΕΝΟ, όχι ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΜΕΝΟ ή ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Μασάτε με τα δόντια, δεν γλείφετε, καταπίνετε με νερό και τέλος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mutsuwingchun
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά είναι, απλώς η δόση του είναι πολύ υψηλή,
    το μισό χάπι πρέπει να τρώει κάποιος. Καταρχάς και είναι πολύ φθηνό και μάλιστα μία χαρά είναι. Όποιος άτομο το νοιάζει πρακτικά να βελτιωθεί, πιστεύω μια χαρά οφέλη θα πάρει από το Zinc. Απλώς μετά από κάθε δύο μήνες θέλει δύο εβδομάδες διάλειμμα και η μερεσίες πρέπει να καταναλώνουμε μέχρι 30mg.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jnksl
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απαίσια γεύση και προκαλεί ναυτία. Είναι λες και δεν το δοκίμασαν πριν το βγάλουν στην κυκλοφορία.. Δε θα το ξαναπάρω και νομίζω ότι κι αυτοί πρέπει να ανακαλεσουν και να το ξαναβγάλουν με βελτιωμένη σύσταση,οπως έχουν κάνει με άλλα σκευάσματα τους που είναι μασώμενα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • frau_ok
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διάβασα τις κριτικές αλλά δυστυχώς τις αγνόησα πιστεύοντας ότι δε θα είναι τόσο κακό . Είναι ότι χειρότερο έχω φάει ποτέ!!! Δε λιώνει με τίποτα . Σε καίει και σε μουδιάζει. Πρέπει να το σπάσεις με τα δόντια και να το φας. Η χειρότερη γεύση. Και σου προκαλεί ναυτία και ανακατωσούρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELENI_SKOUTERI
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει ποτέ. Η γεύση είναι απαίσια,
    Προκαλεί όχι μόνο ναυτία, αλλά και εμετό. Θα έπρεπε να αποσυρθεί

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panosled
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Fashion Enthusiast

    Ότι χειρότερο σε θέμα γεύσης έχω δοκιμάσει ποτέ. Δυστυχώς με το που ακουμπάει τη γλώσσα προκαλεί μια μεταλλική όξινη δυσάρεστη γεύση που σου φέρνει αναγούλα. Τσάμπα τα λεφτά, πέταμα στα σκουπιδια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Douzas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό στήν γεύση. πρέπει πρώτα νά τό μασήσεις καί μετά νά ποιείς νερό. Μπορείς ομως νά τό μασήσεις μαζί μέ τό φαγητό, οπότε δέν θά σέ πειράξει σέ τίποτα.!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Kontogewrgou
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε αντιθεση με ολους σας , εγώ το λιωνω μια χαρα σα καραμελιτσα όντας σκληροπυρηνικη μαλλον γιατι η γευση ναι.....ΔΕΝ!!!!! Αλλα αυτη η ναυτια που προκαλει στο στομαχι μετα απο ελαχιστο χρονο, ε δε παλευεται!!! Μολις παω να φαω το επομενο γευμα οι πρώτες 2 μπουκιες ειναι χωρις γευση και με εντονη ταση εμετου!! Συνεχιζω με το ζορι να τρωω ωστε σύντομα να μου περασει αυτο το χαλι και να αποκτήσω κ γεύση ξανα,...γιατι τετοια χαλια ρε παιδια?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φρικτή γεύση, καίει κάπως αρχικά και μετά πικρίζει...Είναι αδύνατον να το μασήσεις και να το καταπιεις χωρίς να σε αναγουλιασει.Μπόρεσα να πάρω 1 δισκίο και μετά τέλος ..Κρίμα γιατί η αντίστοιχη Β12 της εταιριας είναι πολύ καλησ τη γεύση και εύκολα διαλύτη στο στόμα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimmih5766
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό.Έχει καλή απορροφητικότητα γιατί απορροφάται από το βλενογόνο του στόματος αν το αφήσεις να λιώσει στο στόμα,με  αποτέλεσμα να εισέρχονται τα συστατικά απευθείας στο αίμα και όχι  τόσο στο πεπτικό όπου ένα σημαντικό μέρος καταστρέφεται  από τα γαστρικά υγρά. 

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savvasb
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό και πολύ καλή η τιμή του. για μένα ο καλύτερος ψευδάργυρος. σίγουρα φέρνει ναυτία όπως λένε πολλοί αλλά πρέπει να τον μασάς ενώ μασάς ήδη κάποια τροφή ώστε να μην σου πέσει βαριά στο στομάχι και να μην σου έρθει ναυτία. αυτό συμβαίνει σχεδον σε κάθε συμπλήρωμα ψευδαργύρου όταν δλδ το παίρνεις ενώ δεν τρως ταυτόχρονα μια πλήρης τροφή. εγώ προσωπικά είδα διαφορά και πήρα αυτό που ήθελα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pinelopi.koumi
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει απαίσια γεύση. Έκανα πολύ προσπάθεια να το μασήσω. Μετά δεν είχα γεύση και ανακατευόταν το στομάχι μου. Το ίδιο έπαθαν ο άντρας μου και η κόρη μου. Δεν μπορώ να τα ξεφορτωθώ. Δεν τα θέλει κανένας. Πέταξα τα χρήματά μου....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • epiplampalamatsis
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν δεν γίνεται να το μασήσεις. Είναι μαρτύριο. Πρέπει η εταιρεία να το φτιάξει. Η ο ΕΟΦ να το δεί οπωσδήποτε αν είναι όπως τα λέει η εταιρεία, γιατί από ότι βλέπω γνωστοποίηση έχει,όχι έγκριση από τον ΕΟΦ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_thess
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς δεν διάβασα τις κριτικές κ το αγόρασα. Απαίσια φρικτή γεύση η οποία μένει στο στόμα για πολύ ώρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gkassalias
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ξέρω αν κάνει τη δουλειά που λέει, θα το ανακαλύψω σύντομα.
    Ωστόσο σαν γεύση είναι πολύ κακή. Επίσης σου ανακατεύει το στομάχι αρκετά. Λέει να παίρνεις με γεύμα ωστόσο σου έρχεται να κάνεις εμετό και να βγάλεις όλο το γεύμα. Έχω πάρει 3 ήδη (ένα κάθε μέρα) αλλά δεν με βλέπω για παραπέρα.. το στομάχι δεν μαζεύεται.
    Δοκιμάστε κάποια άλλη εταιρεία το συγκεκριμένο είναι πολύ δυσάρεστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niemand_om
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικα ειναι πολυ καλό. Ειναι καλύτερο απο χαπι, το χαπι φέρνει ναυτία και βαραίνει το στομάχι.Η γεύση είναι πραγματικά πολυ ασχημη όμως ανακαλυψα ενα κόλπο. Μασήστε το τρώγοντας μπανανα, δεν καταλαβαινεις απολύτως τιποτα ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jbgnes
    1
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εσείς στη Uni-Pharma όταν βγάζετε κάτι δεν έχετε δοκιμαστές?? Δεν χρειάζονται γευσιγνώστες απλά δοκιμάστε τα εσείς πριν τα βγάλετε στη κυκλοφορία!! Έχω καταφέρει να καταπιώ τα πάντα αλλά αυτό δεν παίζεται (τρώγεται) με τίποτα!! Για ώρες δεν την παλεύεις με τη γεύση και την αίσθηση που έχεις στο στόμα! Μακρυά χωρίς ενδοιασμούς. Κρίμα....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nightlost
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι χειρότερο έχω δοκιμάσει! Η γεύση του είναι χάλια, σε όλο το στόμα νιώθεις περίεργα λες και έχει μια μεταλλική ή αλκαλική γεύση και επίσης ναι καίει! Για αρκετές ώρες μετά δεν είχα γεύση και ένιωθα πως ότι έτρωγα, τα κάλυπτε η γεύση του μασώμενου δισκίου.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Tzanis2786
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χειρότερος ψευδάργυρος, γευση άθλια στο στόμα, έχεις μια περίεργη αίσθηση κολάν τα πάντα στο στόμα σου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΦωφΜαρ
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο,τι πιο εμετικό έχω βάλει ποτέ στο στόμα μου. Δεν έχω γεύση λόγω κοβιντ, παρόλα αυτά καιει τη γλώσσα, κολλάει στα δόντια, είναι σαν να έχεις μασήσει ασβέστη. Το χειρότερο όμως είναι ότι πέφτει βαρύ στο στομάχι και προκαλεί τάση για εμετό. Μακριά. Θα τα πετάξω και θα πάρω κάποιο άλλο σκεύασμα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goutara77
    1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν αποτελεσματικότητα ίσως είναι καλό, αλλά από γεύση απαίσιο! Γράφει υποτίθεται γεύση πορτοκάλι, αλλά εμένα πιο πολύ μου κάνει για σάπιο νεράντζι με πιπέρι! (ναι, καίει τη γλώσσα!)
    Ο μόνος τρόπος που βρήκα είναι να το μασάω μαζί με μπανάνα (μικρό κομματάκι του χαπιού με σχετικά μεγάλη μπουκιά μπανάνας) ώστε να "κρύβεται" και να μην καταλαβαίνω τη γεύση του. Αυτό μέχρι να τελειώσει. Μετά αν χρειαστεί να πάρω ξανά ψευδάργυρο θα προτιμήσω κάποιο άλλο σκεύασμα.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DoraTheoK
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έχω ξαναπάρει κάποιο χάπι ή συμπλήρωμα με τόσο απαίσια γεύση. Αναγκαστικά το παίρνω με κάτι γλυκό πχ. χυμό αλλιώς δεν μπορείς να το μασήσεις αυτό το πράγμα. Επίσης ναι ΚΑΙΕΙ!

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nate_Evan
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με πειράζει άμεσα στο στομάχι. Αν είναι μετά από καλό βαρύ γεύμα είναι αρκετά οκ αλλά και πάλι μια μικρή ενόχληση υπάρχει. Η γεύση είναι καλή στην αρχή αλλά αφήνει κάποια μεταλλική όξινη αίσθηση, κολλάει στα δόντια οπότε θέλει νερό μετά σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairi_Eyagelidi
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άθλια γεύση. Χαλάει την επίγευση όσων θα φάτε/πιείτε στη συνέχεια, ακόμη και για πολλή ώρα. Έπινα νερό και μου φαινόταν περίεργο. Ξηραίνει τον λαιμό. Δεν μασιέται με τίποτα αυτό το πράγμα. Μακριά.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dafni M.
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαίσια γεύση. Λέει γεύση πορτοκάλι αλλά ούτε καν.. Επίσης καίει. Ο μόνος τρόπος να ληφθεί είναι ίσως μαζί με φαγητό και κάποιο χυμό για να φύγει η απαίσια γεύση. Κάνω υπομονή όμως γιατί βοηθά στο ανοσοποιητικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VaSilikh_GvL
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ηταν αναγκαστικη αγορα καθως αυτο ζητησε ο γιατρος να παρουμε προς το παρον δεν εχω δει καποια διαφορα

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xatzidim
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατα μεσο όρο αντέχεται μεχρι 2 ημέρες. Μετά σε αρρωσταίνει. Με διαφορά το χειρότερο γευστικά φαρμακευτικό προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει. Όποιος πρέπει να πάρει τόση ποσότητα ψευδαργύρου να αγοράσει χαπάκια. Μακρία απο τα μασώμενα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theofilinos21
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η γευση ειναι πραγματικα τοσο απαισια που πραγματικα ακομα και τοσο φθηνο που ειναι πετας τα λεφτα σου. Μην το προτιμησετε για κανενα λογο.

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Soie
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φρικτή απαίσια γεύση. Δεν τρώγονται. Και δυστυχώς ειναι μασώμενα. Δεν κάνει να τα καταπιείς. Άχρηστα όλα τα πακέτα που πήρα , για πέταμα...

    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγνόησα τα σχόλια που έλεγαν για κάποια συμπτώματα διότι η δόση είναι πολύ υψηλή και είπα να το παίρνω κάθε 2-3 ημέρες. Τις πρώτες φορές δεν με ενόχλησε, μετά ξαφνικά μια μέρα με έπιασε δυσφορία και ασχημος πόνος στην κοιλιά με τάσεις εμετου και ζάλη και συνειδητοποίησα ότι είναι από αυτό. Πλέον με το που το παίρνω απευθείας με επιάνουν αυτά τα συμπτώματα και τάσεις λιποθυμίας. (Αυτό με την αίσθηση λιποθυμίας είναι γενικό θέμα μου, δεν ξέρω που οφείλετε αλλά μάλλον τα συμπληρώματα αυτά επηρεάζουν την αιτία)

    0
  • Υπάρχουν και καλύτερα σίγουρα, αλλά για όσους λένε ότι τους πειράζει η γεύση μάλλον δεν είχαν εμπειρία με παλιά φάρμακα. Μπροστά στο παλιό σιρόπι Bisolvon (το ορθόδοξο του 2008, χωρίς τα γλυκαντικά) αυτό εδώ φαντάζει γλυκό.

    ΥΓ: Διαβάστε τις ρημάδες τις οδηγίες. Είναι ΜΑΣΩΜΕΝΟ, όχι ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΜΕΝΟ ή ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Μασάτε με τα δόντια, δεν γλείφετε, καταπίνετε με νερό και τέλος.

    0
  • Μια χαρά είναι, απλώς η δόση του είναι πολύ υψηλή,
    το μισό χάπι πρέπει να τρώει κάποιος. Καταρχάς και είναι πολύ φθηνό και μάλιστα μία χαρά είναι. Όποιος άτομο το νοιάζει πρακτικά να βελτιωθεί, πιστεύω μια χαρά οφέλη θα πάρει από το Zinc. Απλώς μετά από κάθε δύο μήνες θέλει δύο εβδομάδες διάλειμμα και η μερεσίες πρέπει να καταναλώνουμε μέχρι 30mg.

    1
  • Απαίσια γεύση και προκαλεί ναυτία. Είναι λες και δεν το δοκίμασαν πριν το βγάλουν στην κυκλοφορία.. Δε θα το ξαναπάρω και νομίζω ότι κι αυτοί πρέπει να ανακαλεσουν και να το ξαναβγάλουν με βελτιωμένη σύσταση,οπως έχουν κάνει με άλλα σκευάσματα τους που είναι μασώμενα.

    1
  • Διάβασα τις κριτικές αλλά δυστυχώς τις αγνόησα πιστεύοντας ότι δε θα είναι τόσο κακό . Είναι ότι χειρότερο έχω φάει ποτέ!!! Δε λιώνει με τίποτα . Σε καίει και σε μουδιάζει. Πρέπει να το σπάσεις με τα δόντια και να το φας. Η χειρότερη γεύση. Και σου προκαλεί ναυτία και ανακατωσούρα.

    3
  • Δες τα όλα
4,11 €
5,00 €   μεταφορικά