Λιπαντικά Μοτοσυκλέτας

Eneos Max Performance 15W-50 Λάδι Μοτοσυκλέτας για Τετράχρονους Κινητήρες 4lt

Υψηλής απόδοσης λιπαντικό 4χρονου κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένο για ευρωπαϊκές και αμερικανικές μοτοσυκλέτες. Κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα μοτοσυκλετών υψηλής ισχύος, σκούτερ, σπορ μοτοσυκλετών

Υψηλής απόδοσης λιπαντικό 4χρονου κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένο για ευρωπαϊκές και αμερικανικές μοτοσυκλέτες. Κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα μοτοσυκλετών υψηλής ισχύος, σκούτερ, σπορ μοτοσυκλετών

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
49 89
Παράδοση Παρ, 10 Ιουλ - Τρί, 14 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Moto trip
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Αναλώσιμα Μοτοσυκλέτας στη σελίδα του Moto trip
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Υψηλής απόδοσης λιπαντικό 4χρονου κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένο για ευρωπαϊκές και αμερικανικές μοτοσυκλέτες. Κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα μοτοσυκλετών υψηλής ισχύος, σκούτερ, σπορ μοτοσυκλετών, ATV κ.α. Διαθέτει εξαιρετική απόδοση τόσο με νέες όσο και με παλαιότερες μοτοσυκλέτες και προσφέρει εξαιρετική προστασία του κινητήρα και ανώτερη λειτουργία του συμπλέκτη και του κιβωτίου ταχυτήτων σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. 

Εξασφαλίζει αλλαγές ταχυτήτων με ελεύθερη ροή, χωρίς τραντάγματα και τέλειο κλείδωμα του υγρού συμπλέκτη κατά την εκκίνηση, την επιτάχυνση και την πλήρη ταχύτητα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Ιξώδες
15W-50
Χωρητικότητα
4 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA2

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (25)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • nasio
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    σε bmw 1200 ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα στην εκκινηση και εχει μια μπαρα κατω σε θερμοκρασια απο τα liqui moli.Σε πολυωρο ταξιδι λεπταίνει ελαφρώς αλλα χωρίς να βλεπω κάποιο πρόβλημα και ενα βασικό είναι οτι δεν καίγεται.Σε ολες τις άλλες μάρκες συμπληρωνα παντα λάδι ειδικά στο motorex ενα λίτρο/5000 χιλ. Σε αυτό καθόλου, μπορεί 100 ml.καλυτερο απο αυτο μονο το spectro και δεν ειμαι 100% σιγουρος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αναστάσιος Χήτας
    4
    0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Το λαδι αυτο ειναι τιμιο και καλο. ΑΛΛΑ... Το Eneos 15-50 εχει πολυ πηχτό υγρο. Η μηχανη μου εαν δεν εχει ζεστη, ωστε να ειναι σε ποιο παχυρευστη μορφη το λαδι, τυνει να θελει να σβησει.
    Για τους περιεργους η μηχανη μου ειναι ΑΡΙΣΤΗ με καινουργια μπαταρια και εχω ξανα βαλει για ανοιξη-καλοκαιρι 15-50 λαδι, ακομα και χειμωνα καποτε ειχα 15-50 αλλης εταιριας και δεν εβγαλε κανενα αντιστοιχο θεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • saxzx14
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Καλα σοβαρά τωρα;; Τοσα λάδια εχω αλλάξει οι προηγούμενες συσκευασίες απο άλλες εταιρείες είχαν τουλάχιστον ενα στόμιο προέκτασης για μεγαλύτερη ακρίβεια οπως επίσης είχαν διαγραμμιση
    100ml στο πλάι αυτοι στην Ενεος ουτε στόμιο αλλα ουτε και σωστή διαγραμμιση καθότι οι δήθεν έξυπνοι Γιαπωνέζοι θεώρησαν τα 250ml ως η προτιμότερη...Ελεος
    6/6/23 Update: Τα έβαλα σε Αντρες 125 και με μεγάλη έκπληξη ειδα μαλακο σαζμαν στο κουμπομα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosmoumpas1993
    2
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

    10w30 To έβαλα σε astra 110 πρώτη φορά και τελευταία.
    Στο σασμάν δεν είδα καμιά διαφορά (σύγκριση με τα ευρωπαϊκά motul και Castrol)
    Σαν λειτουργία στο παγωμένο όντως φαίνεται γρήγορο λαδακι.
    Μαυρίζει σχετικά πολύ γρήγορα και τέλος και ποιο σημαντικό είδα υγρασία στο συγκεκριμένο λάδι .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • texnikos0
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Japan λαδάκι, στο γιαπωνέζικο vstrom 650 και σε λογική τιμή ανά λίτρο.... Άριστη λίπανση και το καταλάβεις σε θόρυβο, κραδασμούς, δεν ξέρω αλλα, θα το τσεκάρω και άλλες φορές μου κατέβασε μια γραμμή από την θερμοκρασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kotsoos.ignis
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Το χρησιμοποιώ στο παπι μου πρωτη φορά,φοβερο στο κρύο ξεκίνημα απο αλλα ακριβότερα φουλ συνθετικά λάδια που εχω δοκιμάσει, σασμάν βούτυρο στο κατέβασμα ταχυτήτων, μοτερ πολύ γλυκια λειτουργία,( δουλευω διανομή).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_klk
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    το χρησιμοποιω μονο οταν κρυαδισει ο καιρος. οτι καλυτερο για παπιοκιβωτιο. για τα υπολοιπα μερη της μηχανης ο χρονος θα δειξει. το μονο αρνητικο οτι μαυριζει σχετικα γρηγορα χωρις ομως να πεφτουν τα χαρακτηριστικα του (τουλαχιστον στα 2500 χλμ που τα αλλαζω). για ηρεμη οδηγηση αξιζουν. για σκισιματα και γκαζιλικια δεν γνωριζω πως θα συμπεριφερθει.
    επισης, αν και μπορει να κανω λαθος, εχει πολυ καλη συμπεριφορα οταν ειναι κρυο το παπι (σε σχεση με καποια αλλα λαδια) αλλα οταν ζεσταθουν πολυ χανουν λιγο σε αποδοση [νερουλιαζουν].

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontonis2013
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Πρωτη φορα χρησιμηποιησα τα συγκεκριμενα λάδια σε παπί με μοτερ lifan. Ειναι οτι καλυτερο εχω χρησιμοποιήσει ποτε μηδενίζονται τα μαγκωματα του σαζμάν
    Η καλυτερη επιλογη που θα μπορούσατε να κανετε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    τα έβαλα στο ADXTG SYM 400 δουλεύουν άψογα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Χρησιμοποιήθηκε σε Versys 650 (2010) για 2η φορά και είναι, ίσως, ό,τι του χρειάζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

    Ωραίο λαδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Σούπερ!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Τίμιο.για τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

    καλο λαδι για την μεταδοση του σκουτερ μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Πολύ καλό. Αθόρυβες αλλαγές ταχυτήτων ακόμα και μετά από 4000Km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Αγοράστηκαν για town mate.
    Άριστα λάδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Απο τα καλητερα λαδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Ποιοτικό λάδι made in Japan

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • σε bmw 1200 ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα στην εκκινηση και εχει μια μπαρα κατω σε θερμοκρασια απο τα liqui moli.Σε πολυωρο ταξιδι λεπταίνει ελαφρώς αλλα χωρίς να βλεπω κάποιο πρόβλημα και ενα βασικό είναι οτι δεν καίγεται.Σε ολες τις άλλες μάρκες συμπληρωνα παντα λάδι ειδικά στο motorex ενα λίτρο/5000 χιλ. Σε αυτό καθόλου, μπορεί 100 ml.καλυτερο απο αυτο μονο το spectro και δεν ειμαι 100% σιγουρος

    4
  • Το λαδι αυτο ειναι τιμιο και καλο. ΑΛΛΑ... Το Eneos 15-50 εχει πολυ πηχτό υγρο. Η μηχανη μου εαν δεν εχει ζεστη, ωστε να ειναι σε ποιο παχυρευστη μορφη το λαδι, τυνει να θελει να σβησει.
    Για τους περιεργους η μηχανη μου ειναι ΑΡΙΣΤΗ με καινουργια μπαταρια και εχω ξανα βαλει για ανοιξη-καλοκαιρι 15-50 λαδι, ακομα και χειμωνα καποτε ειχα 15-50 αλλης εταιριας και δεν εβγαλε κανενα αντιστοιχο θεμα

    0
  • Καλα σοβαρά τωρα;; Τοσα λάδια εχω αλλάξει οι προηγούμενες συσκευασίες απο άλλες εταιρείες είχαν τουλάχιστον ενα στόμιο προέκτασης για μεγαλύτερη ακρίβεια οπως επίσης είχαν διαγραμμιση
    100ml στο πλάι αυτοι στην Ενεος ουτε στόμιο αλλα ουτε και σωστή διαγραμμιση καθότι οι δήθεν έξυπνοι Γιαπωνέζοι θεώρησαν τα 250ml ως η προτιμότερη...Ελεος
    6/6/23 Update: Τα έβαλα σε Αντρες 125 και με μεγάλη έκπληξη ειδα μαλακο σαζμαν στο κουμπομα.

    3
  • 10w30 To έβαλα σε astra 110 πρώτη φορά και τελευταία.
    Στο σασμάν δεν είδα καμιά διαφορά (σύγκριση με τα ευρωπαϊκά motul και Castrol)
    Σαν λειτουργία στο παγωμένο όντως φαίνεται γρήγορο λαδακι.
    Μαυρίζει σχετικά πολύ γρήγορα και τέλος και ποιο σημαντικό είδα υγρασία στο συγκεκριμένο λάδι .

    1
  • Japan λαδάκι, στο γιαπωνέζικο vstrom 650 και σε λογική τιμή ανά λίτρο.... Άριστη λίπανση και το καταλάβεις σε θόρυβο, κραδασμούς, δεν ξέρω αλλα, θα το τσεκάρω και άλλες φορές μου κατέβασε μια γραμμή από την θερμοκρασία.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

20 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Υψηλής απόδοσης λιπαντικό 4χρονου κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένο για ευρωπαϊκές και αμερικανικές μοτοσυκλέτες. Κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα μοτοσυκλετών υψηλής ισχύος, σκούτερ, σπορ μοτοσυκλετών, ATV κ.α. Διαθέτει εξαιρετική απόδοση τόσο με νέες όσο και με παλαιότερες μοτοσυκλέτες και προσφέρει εξαιρετική προστασία του κινητήρα και ανώτερη λειτουργία του συμπλέκτη και του κιβωτίου ταχυτήτων σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. 

Εξασφαλίζει αλλαγές ταχυτήτων με ελεύθερη ροή, χωρίς τραντάγματα και τέλειο κλείδωμα του υγρού συμπλέκτη κατά την εκκίνηση, την επιτάχυνση και την πλήρη ταχύτητα.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Λάδι 4T
Ιξώδες
15W-50
Χωρητικότητα
4 lt

Προδιαγραφές

JASO
MA2

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (25)

  1. 19
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • nasio
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    σε bmw 1200 ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα στην εκκινηση και εχει μια μπαρα κατω σε θερμοκρασια απο τα liqui moli.Σε πολυωρο ταξιδι λεπταίνει ελαφρώς αλλα χωρίς να βλεπω κάποιο πρόβλημα και ενα βασικό είναι οτι δεν καίγεται.Σε ολες τις άλλες μάρκες συμπληρωνα παντα λάδι ειδικά στο motorex ενα λίτρο/5000 χιλ. Σε αυτό καθόλου, μπορεί 100 ml.καλυτερο απο αυτο μονο το spectro και δεν ειμαι 100% σιγουρος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αναστάσιος Χήτας
    4
    0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Το λαδι αυτο ειναι τιμιο και καλο. ΑΛΛΑ... Το Eneos 15-50 εχει πολυ πηχτό υγρο. Η μηχανη μου εαν δεν εχει ζεστη, ωστε να ειναι σε ποιο παχυρευστη μορφη το λαδι, τυνει να θελει να σβησει.
    Για τους περιεργους η μηχανη μου ειναι ΑΡΙΣΤΗ με καινουργια μπαταρια και εχω ξανα βαλει για ανοιξη-καλοκαιρι 15-50 λαδι, ακομα και χειμωνα καποτε ειχα 15-50 αλλης εταιριας και δεν εβγαλε κανενα αντιστοιχο θεμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • saxzx14
    4
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Καλα σοβαρά τωρα;; Τοσα λάδια εχω αλλάξει οι προηγούμενες συσκευασίες απο άλλες εταιρείες είχαν τουλάχιστον ενα στόμιο προέκτασης για μεγαλύτερη ακρίβεια οπως επίσης είχαν διαγραμμιση
    100ml στο πλάι αυτοι στην Ενεος ουτε στόμιο αλλα ουτε και σωστή διαγραμμιση καθότι οι δήθεν έξυπνοι Γιαπωνέζοι θεώρησαν τα 250ml ως η προτιμότερη...Ελεος
    6/6/23 Update: Τα έβαλα σε Αντρες 125 και με μεγάλη έκπληξη ειδα μαλακο σαζμαν στο κουμπομα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosmoumpas1993
    2
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

    10w30 To έβαλα σε astra 110 πρώτη φορά και τελευταία.
    Στο σασμάν δεν είδα καμιά διαφορά (σύγκριση με τα ευρωπαϊκά motul και Castrol)
    Σαν λειτουργία στο παγωμένο όντως φαίνεται γρήγορο λαδακι.
    Μαυρίζει σχετικά πολύ γρήγορα και τέλος και ποιο σημαντικό είδα υγρασία στο συγκεκριμένο λάδι .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • texnikos0
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Japan λαδάκι, στο γιαπωνέζικο vstrom 650 και σε λογική τιμή ανά λίτρο.... Άριστη λίπανση και το καταλάβεις σε θόρυβο, κραδασμούς, δεν ξέρω αλλα, θα το τσεκάρω και άλλες φορές μου κατέβασε μια γραμμή από την θερμοκρασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kotsoos.ignis
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Το χρησιμοποιώ στο παπι μου πρωτη φορά,φοβερο στο κρύο ξεκίνημα απο αλλα ακριβότερα φουλ συνθετικά λάδια που εχω δοκιμάσει, σασμάν βούτυρο στο κατέβασμα ταχυτήτων, μοτερ πολύ γλυκια λειτουργία,( δουλευω διανομή).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_klk
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    το χρησιμοποιω μονο οταν κρυαδισει ο καιρος. οτι καλυτερο για παπιοκιβωτιο. για τα υπολοιπα μερη της μηχανης ο χρονος θα δειξει. το μονο αρνητικο οτι μαυριζει σχετικα γρηγορα χωρις ομως να πεφτουν τα χαρακτηριστικα του (τουλαχιστον στα 2500 χλμ που τα αλλαζω). για ηρεμη οδηγηση αξιζουν. για σκισιματα και γκαζιλικια δεν γνωριζω πως θα συμπεριφερθει.
    επισης, αν και μπορει να κανω λαθος, εχει πολυ καλη συμπεριφορα οταν ειναι κρυο το παπι (σε σχεση με καποια αλλα λαδια) αλλα οταν ζεσταθουν πολυ χανουν λιγο σε αποδοση [νερουλιαζουν].

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontonis2013
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Πρωτη φορα χρησιμηποιησα τα συγκεκριμενα λάδια σε παπί με μοτερ lifan. Ειναι οτι καλυτερο εχω χρησιμοποιήσει ποτε μηδενίζονται τα μαγκωματα του σαζμάν
    Η καλυτερη επιλογη που θα μπορούσατε να κανετε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    τα έβαλα στο ADXTG SYM 400 δουλεύουν άψογα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Χρησιμοποιήθηκε σε Versys 650 (2010) για 2η φορά και είναι, ίσως, ό,τι του χρειάζεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

    Ωραίο λαδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Σούπερ!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

    Τίμιο.για τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

    καλο λαδι για την μεταδοση του σκουτερ μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Πολύ καλό. Αθόρυβες αλλαγές ταχυτήτων ακόμα και μετά από 4000Km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Αγοράστηκαν για town mate.
    Άριστα λάδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Απο τα καλητερα λαδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

    Ποιοτικό λάδι made in Japan

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-30, χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1 lt

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ιξώδες: 10W-40, χωρητικότητα: 1 lt

  • σε bmw 1200 ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα στην εκκινηση και εχει μια μπαρα κατω σε θερμοκρασια απο τα liqui moli.Σε πολυωρο ταξιδι λεπταίνει ελαφρώς αλλα χωρίς να βλεπω κάποιο πρόβλημα και ενα βασικό είναι οτι δεν καίγεται.Σε ολες τις άλλες μάρκες συμπληρωνα παντα λάδι ειδικά στο motorex ενα λίτρο/5000 χιλ. Σε αυτό καθόλου, μπορεί 100 ml.καλυτερο απο αυτο μονο το spectro και δεν ειμαι 100% σιγουρος

    4
  • Το λαδι αυτο ειναι τιμιο και καλο. ΑΛΛΑ... Το Eneos 15-50 εχει πολυ πηχτό υγρο. Η μηχανη μου εαν δεν εχει ζεστη, ωστε να ειναι σε ποιο παχυρευστη μορφη το λαδι, τυνει να θελει να σβησει.
    Για τους περιεργους η μηχανη μου ειναι ΑΡΙΣΤΗ με καινουργια μπαταρια και εχω ξανα βαλει για ανοιξη-καλοκαιρι 15-50 λαδι, ακομα και χειμωνα καποτε ειχα 15-50 αλλης εταιριας και δεν εβγαλε κανενα αντιστοιχο θεμα

    0
  • Καλα σοβαρά τωρα;; Τοσα λάδια εχω αλλάξει οι προηγούμενες συσκευασίες απο άλλες εταιρείες είχαν τουλάχιστον ενα στόμιο προέκτασης για μεγαλύτερη ακρίβεια οπως επίσης είχαν διαγραμμιση
    100ml στο πλάι αυτοι στην Ενεος ουτε στόμιο αλλα ουτε και σωστή διαγραμμιση καθότι οι δήθεν έξυπνοι Γιαπωνέζοι θεώρησαν τα 250ml ως η προτιμότερη...Ελεος
    6/6/23 Update: Τα έβαλα σε Αντρες 125 και με μεγάλη έκπληξη ειδα μαλακο σαζμαν στο κουμπομα.

    3
  • 10w30 To έβαλα σε astra 110 πρώτη φορά και τελευταία.
    Στο σασμάν δεν είδα καμιά διαφορά (σύγκριση με τα ευρωπαϊκά motul και Castrol)
    Σαν λειτουργία στο παγωμένο όντως φαίνεται γρήγορο λαδακι.
    Μαυρίζει σχετικά πολύ γρήγορα και τέλος και ποιο σημαντικό είδα υγρασία στο συγκεκριμένο λάδι .

    1
  • Japan λαδάκι, στο γιαπωνέζικο vstrom 650 και σε λογική τιμή ανά λίτρο.... Άριστη λίπανση και το καταλάβεις σε θόρυβο, κραδασμούς, δεν ξέρω αλλα, θα το τσεκάρω και άλλες φορές μου κατέβασε μια γραμμή από την θερμοκρασία.

    5
  • Δες τα όλα
49,89 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά