Κρέμες Προσώπου

Pyunkang Yul Moisture Cream Ενυδατική Κρέμα Προσώπου 100ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τύπος επιδερμίδας: Όλοι οι τύποι
  • Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες
  • Κατάλληλη για Vegan
  • Όγκος: 100 ml
Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή
  • Σύνθεση Parabens Free, Fragrance-free, Vegan
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
17 75
Παράδοση έως Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mobbe 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Περιποίηση Προσώπου στη σελίδα του Mobbe

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα προσώπου ημέρας της εταιρείας Pyunkang Yul. Προσφέρει άμεση ενυδάτωση του δέρματος.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free, Fragrance-free, Vegan
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (15)

Αξιολογήσεις

  1. 11
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία
  • Don_Joninci

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It’s not moisturising my face, but actually drying it, I never had this issue and it’s making my face dry and flaky

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vicky77
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ μικτο δέρμα επιτέλους βρήκα την απόλυτη κρέμα για εμένα απορροφάται εύκολα ενυδατώνει φουλ δεν είναι βαριά δεν έχει άρωμα και κρατάει για πάρα πολύ καιρό αφού με λίγη ποσότητα κάνεις την δουλειά σου! Δεν τελειώνει με τίποτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marianna_maronikolaki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την ξανά αλλάζω ! Τη δοκίμασα πέρυσι το καλοκαίρι και έμεινα έκπληκτη από το πόσο καλή δουλειά έκανε .. πήρα άλλη για να δοκιμάσω και ανυπομονούσα να τελειώσει για να ξαναπάρω αυτή ! Τέλεια υφή , τρομερή ενυδάτωση ειδικά για το βράδυ !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Lamprini_Nakou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα σε πολύ ποιοτική συσκευασία με έξτρα μικρή σπάτουλα. Ενώ η υφή της είναι αρκετά παχύρευστη και κάπως "βαριά", με μία μικρή προσότητα απλώνεται πολύ εύκολα και προσφέρει καταπληκτική ενυδάτωση. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή, οπότε στα συν να προσθέσω οτι δεν προκαλεί λιπαρότητα. Γενικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από την εταιρεία αυτή, τόσο από την κρέμα ημέρας, όσο και από το toner/essence, αλλά και τη βραδινή, το Balancing Gel το οποίο είναι απλά υπέροχο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • brigita_kukjalko

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I wish the moisturising effect had lasted longer. Otherwise, it's a perfect product. I usually apply either a barrier cream or sunscreen above it. Then the feeling is perfect for a day. The packaging is excellent.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anrut
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια για ευαίσθητα δέρματα!
    Την χρησιμοποιώ μαζί με λάδι Άγριου Τριανταφύλλου και ενυδατώνει το πρόσωπο μου και αφήνει μια πολύ φωτεινη και υγιής όψη.
    -Δεν έχει άρωμα
    -Η συσκευασία είναι διπλάσια σε ποσότητα από αλλες εταιρείες στην ίδια τιμή (την εχω 5 μήνες με καθημερινή χρήση και δεν έχει τελειώσει ακόμα)
    -Κάθεται πολύ καλά και βράδυ και πρωί μετά το αντιηλιακό
    -Δεν είναι λιπαρή
    -Δεν ερεθίζει καθόλου!!!!
    Ίσως η διάρκεια της ενυδάτωσης δεν είναι το μεγάλη μέσα στην μέρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niax
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρωτο και κυριο δεν ερεθιζει το δερμα μου το οποιο δυστυχως για μενα αντιδρα ασχημα σε 9 στα 10 προιοντα. Επισης μου αρεσει οτι δεν μου βγαζει λιπαροτητα. Στα επιπλεον συν οτι χρειαζεσαι πραγματικα λιγο προιον που σε συνδυασμο με τη μεγαλη συσκευασια τελικα ειναι value for money επιλογη. Τελος, η συσκευασια ειναι γυαλινη κατι που εκτιμω. Ειμαι ευχαριστημενη και θα αγορασω ξανα οταν τελειωσει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Dionysopoulou_Peppa
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καλή ενυδατικη κρέμα, δε τραβάει το δέρμα αφού την βάλεις, δεν έχει άρωμα και το πιο σημαντικό είναι ότι είναι μεγάλη συσκευασία. Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι είναι αρκετά πεικτή ως κρέμα και θέλει λίγο χρόνο μέχρι να απορροφηθεί.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρέσει που ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. Απορροφάται γρήγορα.
    Θα την ξαναπάρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Eίναι εξαιρετική - αλλά θέλει όντως προσοχή στην ποσότητα. Στα Plus το γυάλινο βάζο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • It’s not moisturising my face, but actually drying it, I never had this issue and it’s making my face dry and flaky

    0
  • ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ μικτο δέρμα επιτέλους βρήκα την απόλυτη κρέμα για εμένα απορροφάται εύκολα ενυδατώνει φουλ δεν είναι βαριά δεν έχει άρωμα και κρατάει για πάρα πολύ καιρό αφού με λίγη ποσότητα κάνεις την δουλειά σου! Δεν τελειώνει με τίποτα!

    2
  • Δεν την ξανά αλλάζω ! Τη δοκίμασα πέρυσι το καλοκαίρι και έμεινα έκπληκτη από το πόσο καλή δουλειά έκανε .. πήρα άλλη για να δοκιμάσω και ανυπομονούσα να τελειώσει για να ξαναπάρω αυτή ! Τέλεια υφή , τρομερή ενυδάτωση ειδικά για το βράδυ !

    4
  • Καταπληκτική κρέμα σε πολύ ποιοτική συσκευασία με έξτρα μικρή σπάτουλα. Ενώ η υφή της είναι αρκετά παχύρευστη και κάπως "βαριά", με μία μικρή προσότητα απλώνεται πολύ εύκολα και προσφέρει καταπληκτική ενυδάτωση. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή, οπότε στα συν να προσθέσω οτι δεν προκαλεί λιπαρότητα. Γενικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από την εταιρεία αυτή, τόσο από την κρέμα ημέρας, όσο και από το toner/essence, αλλά και τη βραδινή, το Balancing Gel το οποίο είναι απλά υπέροχο.

    2
  • I wish the moisturising effect had lasted longer. Otherwise, it's a perfect product. I usually apply either a barrier cream or sunscreen above it. Then the feeling is perfect for a day. The packaging is excellent.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

179 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Stelios_Hiot

γεια σε όλους, έχω δύο ερωτήσεις για αυτήν την κρέμα: αρχικά για λιπαρό δέρμα κάνει; την έχει δοκιμάσει κανείς;
και δεύτερον αφήνει γιαλαδα;

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα προσώπου ημέρας της εταιρείας Pyunkang Yul. Προσφέρει άμεση ενυδάτωση του δέρματος.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free, Fragrance-free, Vegan
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή
Υφή
Cream
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (15)

  1. 11
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία
  • Don_Joninci

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It’s not moisturising my face, but actually drying it, I never had this issue and it’s making my face dry and flaky

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vicky77
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ μικτο δέρμα επιτέλους βρήκα την απόλυτη κρέμα για εμένα απορροφάται εύκολα ενυδατώνει φουλ δεν είναι βαριά δεν έχει άρωμα και κρατάει για πάρα πολύ καιρό αφού με λίγη ποσότητα κάνεις την δουλειά σου! Δεν τελειώνει με τίποτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marianna_maronikolaki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την ξανά αλλάζω ! Τη δοκίμασα πέρυσι το καλοκαίρι και έμεινα έκπληκτη από το πόσο καλή δουλειά έκανε .. πήρα άλλη για να δοκιμάσω και ανυπομονούσα να τελειώσει για να ξαναπάρω αυτή ! Τέλεια υφή , τρομερή ενυδάτωση ειδικά για το βράδυ !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Lamprini_Nakou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα σε πολύ ποιοτική συσκευασία με έξτρα μικρή σπάτουλα. Ενώ η υφή της είναι αρκετά παχύρευστη και κάπως "βαριά", με μία μικρή προσότητα απλώνεται πολύ εύκολα και προσφέρει καταπληκτική ενυδάτωση. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή, οπότε στα συν να προσθέσω οτι δεν προκαλεί λιπαρότητα. Γενικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από την εταιρεία αυτή, τόσο από την κρέμα ημέρας, όσο και από το toner/essence, αλλά και τη βραδινή, το Balancing Gel το οποίο είναι απλά υπέροχο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • brigita_kukjalko

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I wish the moisturising effect had lasted longer. Otherwise, it's a perfect product. I usually apply either a barrier cream or sunscreen above it. Then the feeling is perfect for a day. The packaging is excellent.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anrut
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια για ευαίσθητα δέρματα!
    Την χρησιμοποιώ μαζί με λάδι Άγριου Τριανταφύλλου και ενυδατώνει το πρόσωπο μου και αφήνει μια πολύ φωτεινη και υγιής όψη.
    -Δεν έχει άρωμα
    -Η συσκευασία είναι διπλάσια σε ποσότητα από αλλες εταιρείες στην ίδια τιμή (την εχω 5 μήνες με καθημερινή χρήση και δεν έχει τελειώσει ακόμα)
    -Κάθεται πολύ καλά και βράδυ και πρωί μετά το αντιηλιακό
    -Δεν είναι λιπαρή
    -Δεν ερεθίζει καθόλου!!!!
    Ίσως η διάρκεια της ενυδάτωσης δεν είναι το μεγάλη μέσα στην μέρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • niax
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρωτο και κυριο δεν ερεθιζει το δερμα μου το οποιο δυστυχως για μενα αντιδρα ασχημα σε 9 στα 10 προιοντα. Επισης μου αρεσει οτι δεν μου βγαζει λιπαροτητα. Στα επιπλεον συν οτι χρειαζεσαι πραγματικα λιγο προιον που σε συνδυασμο με τη μεγαλη συσκευασια τελικα ειναι value for money επιλογη. Τελος, η συσκευασια ειναι γυαλινη κατι που εκτιμω. Ειμαι ευχαριστημενη και θα αγορασω ξανα οταν τελειωσει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Dionysopoulou_Peppa
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καλή ενυδατικη κρέμα, δε τραβάει το δέρμα αφού την βάλεις, δεν έχει άρωμα και το πιο σημαντικό είναι ότι είναι μεγάλη συσκευασία. Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι είναι αρκετά πεικτή ως κρέμα και θέλει λίγο χρόνο μέχρι να απορροφηθεί.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου αρέσει που ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. Απορροφάται γρήγορα.
    Θα την ξαναπάρω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Eίναι εξαιρετική - αλλά θέλει όντως προσοχή στην ποσότητα. Στα Plus το γυάλινο βάζο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • It’s not moisturising my face, but actually drying it, I never had this issue and it’s making my face dry and flaky

    0
  • ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ μικτο δέρμα επιτέλους βρήκα την απόλυτη κρέμα για εμένα απορροφάται εύκολα ενυδατώνει φουλ δεν είναι βαριά δεν έχει άρωμα και κρατάει για πάρα πολύ καιρό αφού με λίγη ποσότητα κάνεις την δουλειά σου! Δεν τελειώνει με τίποτα!

    2
  • Δεν την ξανά αλλάζω ! Τη δοκίμασα πέρυσι το καλοκαίρι και έμεινα έκπληκτη από το πόσο καλή δουλειά έκανε .. πήρα άλλη για να δοκιμάσω και ανυπομονούσα να τελειώσει για να ξαναπάρω αυτή ! Τέλεια υφή , τρομερή ενυδάτωση ειδικά για το βράδυ !

    4
  • Καταπληκτική κρέμα σε πολύ ποιοτική συσκευασία με έξτρα μικρή σπάτουλα. Ενώ η υφή της είναι αρκετά παχύρευστη και κάπως "βαριά", με μία μικρή προσότητα απλώνεται πολύ εύκολα και προσφέρει καταπληκτική ενυδάτωση. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή, οπότε στα συν να προσθέσω οτι δεν προκαλεί λιπαρότητα. Γενικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από την εταιρεία αυτή, τόσο από την κρέμα ημέρας, όσο και από το toner/essence, αλλά και τη βραδινή, το Balancing Gel το οποίο είναι απλά υπέροχο.

    2
  • I wish the moisturising effect had lasted longer. Otherwise, it's a perfect product. I usually apply either a barrier cream or sunscreen above it. Then the feeling is perfect for a day. The packaging is excellent.

    0
  • Δες τα όλα
17,75 €
5,00 €   μεταφορικά
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
30% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 30/06!
Δες περισσότερα